www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:46:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206693 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74635 Dátum: 2015 Május 06, 08:08:16 »

megint félreálltam, egyesével lehúztam a gyertyapipákat, az egyikre semmit sem reagált az alapjárat, egy másiknál alig volt észrevehető hogy lehúztam.
...
tanulság, ha az elosztóról lehúzva a pipát nincs változás, nézd meg a kábel másik végét is  Cheesy
Itt miért nem nézted meg azt a gyertyát? Ha nem reagál rá, azt jelenti az a henger nem megy.
???

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74634 Dátum: 2015 Május 06, 08:00:11 »

Vekony filmreteg ?! Benzinszagu ? Benzinszagu viz? Benzin az olaj folott ? VIZ az olaj folott ?

Mivaaaan ?
kösz
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74633 Dátum: 2015 Május 05, 23:12:15 »

Mennyi időt bírt ki a kábel szett?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74632 Dátum: 2015 Május 05, 22:46:37 »

Vekony filmreteg ?! Benzinszagu ? Benzinszagu viz? Benzin az olaj folott ? VIZ az olaj folott ?

Mivaaaan ?
https://www.youtube.com/watch?v=7mCK05dgwgU
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74631 Dátum: 2015 Május 05, 22:43:20 »

lényeg hogy megvan, az előbb be is raktam, egyből indul szépen, lett is szép alapjárat, mindjárt megyek ki is próbálom

tanulság, ha az elosztóról lehúzva a pipát nincs változás, nézd meg a kábel másik végét is  Cheesy
Hajra Donat, drukkolok! :-)
... es igen, jo tapasztalat Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74630 Dátum: 2015 Május 05, 22:24:12 »

nem szürke habos cucc.
vékony filmréteg, csak víz?

Vekony filmreteg ?! Benzinszagu ? Benzinszagu viz? Benzin az olaj folott ? VIZ az olaj folott ?

Mivaaaan ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74629 Dátum: 2015 Május 05, 22:19:42 »

szürke habos cucc az víz+olaj turmix
sztem
nem szürke habos cucc.
vékony filmréteg, csak víz?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74628 Dátum: 2015 Május 05, 22:16:01 »

ok biztos igazad van, én nem tudom
egyébként mostanában néztem motorokban olajszinteket, és volt h ilyen hártyaszerű réteg volt a pálcán
persze teljesen benzinszagú
akkor az mi lehetett? mi volt az?
szürke habos cucc az víz+olaj turmix
sztem
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74627 Dátum: 2015 Május 05, 22:10:24 »

a benzin oldja az olajat☺
sztem
ok biztos igazad van, én nem tudom
egyébként mostanában néztem motorokban olajszinteket, és volt h ilyen hártyaszerű réteg volt a pálcán
persze teljesen benzinszagú
akkor az mi lehetett? mi volt az?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74626 Dátum: 2015 Május 05, 22:03:21 »

vagy látással
a benzin a nívó pálca tetején lesz, és vékony hártyaszerű réteg
elkülönül az olajtól
sztem

a benzin oldja az olajat☺
sztem
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74625 Dátum: 2015 Május 05, 21:52:21 »

igen, ez is eszembe jutott, ezt hogy találjam ki? szaglással?
max jelig van
vagy látással
a benzin a nívó pálca tetején lesz, és vékony hártyaszerű réteg
elkülönül az olajtól
sztem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74624 Dátum: 2015 Május 05, 21:48:26 »

olajban csekkold mennyi benzin van!
igen, ez is eszembe jutott, ezt hogy találjam ki? szaglással?
max jelig van
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74623 Dátum: 2015 Május 05, 21:45:46 »

egyből indul szépen, lett is szép alapjárat, mindjárt megyek ki is próbálom
olajban csekkold mennyi benzin van!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74622 Dátum: 2015 Május 05, 21:37:55 »

az utóbbi időben nincs szerencsém a szabadban parkolások után.
vasárnap megint Verőcéről jöttünk haza. kevés volt a benzin, hazáig már nem lett volna elég, ezért még Vác előtt félre álltam és betöltöttem a tartalék 5 litert a kannából. Felmentünk a 2Ara M2-re (muhaha) és éreztem, hogy nem megy eléggé az autó. már a vízszintes szakaszon is jobban kellett nyomni a pedált mint általában, de a következő dombra felfelé már lassultunk is, nem tudta a 90et tartani, végül 3asban mentünk fel. nem értettem mi lehet, 10 perce indultunk, akkor még jónak tűnt. szombaton két rövid utat is mentünk, gondoltam hátha azzal lehet összefüggésben, talán az egyik gyertya nem akar gyújtani, majd átmelegszik rendesen és működik újra. de csak rosszabb lett. a 80at tudtuk tartani, de csak bizonyos gázpedál állás mellett volt hajlandó egyenletesen menni. ha gyorsítani akartam bakkecskézett. hőmérséklet nem túl sok végig 80 fok. félreálltam megnézni mi lehet, de nem találtam semmi rendellenest. már arra jutottam, hátha a kannában megromlott a benzin, és a benne lévő 2-3 liter mellé töltött rossz 5 liter már egyre rosszabb keveréket ad, azért rosszabbodik a helyzet. Göd előtt már csak 60 volt a sebesség, megint félreálltam, egyesével lehúztam a gyertyapipákat, az egyikre semmit sem reagált az alapjárat, egy másiknál alig volt észrevehető hogy lehúztam. innentől inkább lejöttem az autóútról, mert ki tudja mennyit romlik még.. és gondoltam a következő kútnál töltök bele 98ast, hátha az kompenzálja azt ami benne van. persze a következő kút még messze volt, Dunakeszinél. a gyorsítások is nagyon szenvedősek voltak, ha túlságosan nyomtam a pedált bakkecskézett, vagy csak befulladt, lassult. maradt az egyenletesen lassan gyorsulás. max 50-60ig. jött az Agip kút, beállok a legszélére, töltök a kannába először, de 1,8 liter után nem jött több az oszlopból.. megyek be, mivan, nincs benzin? Ja a 98ast alig vásárolják az emberek, a legmesszebbi oszlophoz álltam a töltőtől, addig nem megy el a nyomás mondták, álljak át ide a shop mellé. basszus hogy ilyen is van Shocked namindegy, töltöttem bele 10 litert. indulunk tovább, sokkal jobb érzés, simán megy a gyorsítás, na akkor nem értem hogy romlott meg két hónap alatt, de megjavult, hurrá. 500 méterig tartott a lelkesedés, aztán újra egyre rosszabb. nem is értem hogy javulhatott meg, de szinte teljesen jó volt. attól hogy kihűlt?? nemértem.
mindegy. 40-50nel hazaértünk. gondoltam kicserélem a gyertyákat, abóbl baj nem lehet. így vettem észre, hogy az egyes henger gyertyáján a pipa csak lifeg. próbálom visszadugni, nem megy, kitört a belső pöcök a bakelitből ami a gyertya vékony menetére rászorít a rugójával. rajta maradt a gyertyán. ja hát így nem csoda ha 3 hengerezik.. azért még ellenőriztem a megszakítót is, kicsit állítottam rajta. viszont az elosztó fedelében belülről elkenődött grafit van, de nem tűnnek az érintkezők túl kopottnak.. lehet azért megér egy cserét.
mindenesetre tegnap délelött megrendeltem az új kábel szettet. ma reggel jön az sms a postától 8kor, hogy csomagját várhatóan szerdán kiszállítjuk. szuper, reméltem hogy ma megérkezik. 10kor csörög a telefonom, hogy itt a csomag, hol kell csengetni.. hülyék ezek a postánál. lényeg hogy megvan, az előbb be is raktam, egyből indul szépen, lett is szép alapjárat, mindjárt megyek ki is próbálom

tanulság, ha az elosztóról lehúzva a pipát nincs változás, nézd meg a kábel másik végét is  Cheesy
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #74621 Dátum: 2015 Május 04, 19:14:59 »

igaz német nyelvű de talán hasznos...
http://www.wonnegautriker.de/PDF/Vergaser.pdf
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #74620 Dátum: 2015 Május 02, 22:01:52 »

Rendszámtábla alatti kivágáson, mint a kabrióknál nem gondolkoztál?

De, csak ettől a verziótól + 5 optikai LE-őt várok  Grin Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74619 Dátum: 2015 Május 02, 21:48:29 »

Fejembe vettem h nem volt 1,6-os zárt tetővel azért nyitottunk rajta.....
+kiegészítő olajteknő + 0,9 l

nem tudom/tudjuk mi volt a fennforgás az első kisérletnél ezért minimalizálni akarom a defektek lehetőségét!
Rendszámtábla alatti kivágáson, mint a kabrióknál nem gondolkoztál?
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #74618 Dátum: 2015 Május 02, 20:33:42 »

Csa k tippelek, de szerintem ez a holly karbi miatt lett igy kialakitva.

Fejembe vettem h nem volt 1,6-os zárt tetővel azért nyitottunk rajta.....
+kiegészítő olajteknő + 0,9 l

nem tudom/tudjuk mi volt a fennforgás az első kisérletnél ezért minimalizálni akarom a defektek lehetőségét!

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #74617 Dátum: 2015 Május 02, 20:31:11 »

adtam volna egy rácsosat.
Kösz Zoli, de nem hiszem h 67-esbe csak úgy tudtál volna elég ritka cucc

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74616 Dátum: 2015 Május 02, 20:05:18 »

adtam volna egy rácsosat.
Csa k tippelek, de szerintem ez a holly karbi miatt lett igy kialakitva.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74615 Dátum: 2015 Május 02, 19:49:33 »

Berakom ide is a facsén már úgy is kapom az ívet....
adtam volna egy rácsosat.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74614 Dátum: 2015 Május 02, 18:08:57 »

Ha más nem, egy gumi fékcső ilyen menettel.

köszi
azt még meg tudnád mondani, h kb merre található ez a furat, valamint odaférhet e egy mechanikus mérő?
köszönöm
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #74613 Dátum: 2015 Május 02, 18:06:55 »

Berakom ide is a facsén már úgy is kapom az ívet....

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74612 Dátum: 2015 Május 02, 14:29:52 »

köszi
azt még meg tudnád mondani, h kb merre található ez a furat, valamint odaférhet e egy mechanikus mérő?
köszönöm
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74611 Dátum: 2015 Május 02, 14:21:09 »

SOS kérdés lenne.
71-es 1300 as duplaszívós motorban milyen menettel van szerelve az olajnyomás jeladó?
köszönöm
10x1 kúpos

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74610 Dátum: 2015 Május 02, 13:48:10 »

SOS kérdés lenne.
71-es 1300 as duplaszívós motorban milyen menettel van szerelve az olajnyomás jeladó?
köszönöm
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #74609 Dátum: 2015 Május 01, 15:22:07 »

ez is szmb csak egy kicsit más árfekvésben.. :-)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74608 Dátum: 2015 április 27, 19:58:09 »

nyugtass meg, hogy ez nem az enyém  Grin
nem nyugi.
amugy holnaptol máj 6 ig wörti tónál leszek szoval telon s eleszek elérhető

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74607 Dátum: 2015 április 27, 19:50:42 »

nyugtass meg, hogy ez nem az enyém  Grin

Miért?  Elég egyedi szín....  Nem ezt kérted???   Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #74606 Dátum: 2015 április 27, 19:48:41 »

kész


nyugtass meg, hogy ez nem az enyém  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74605 Dátum: 2015 április 27, 19:46:17 »

kész





WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74604 Dátum: 2015 április 27, 19:10:03 »

Igen 31-PICT-3  -ról van szó. Meg ígértem ,hogy ma du. belepróbálok egy új tűszelepet de sajna nem jutottam el odáig. Valszeg jövőhét lesz belőle
Kicseréltem a tűszelepet ,de már magam sem tudom változott-e valamit az alapjáratom. Mintha talán jobb lenne. Összehasonlítottam az új és a régi tűszelepet és mérés alapján megállapítható ,hogy az új 0,5mm-el bentebb zár. Vagyis elméletileg növekedett az üz.anyag szintem az újjal. A régit teszteltem ,zár tökéletesen Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74603 Dátum: 2015 április 27, 15:51:41 »

Itt Újpesten a szinterező a kültéri dolgokra felvisz egy alapozó réteget. A galván dolgok savasak, nem feltétlen ajánlanám. A zugokban tud sokáig dolgozni a lötty. Úgysem viszed sós utakra, akkor meg minek kockáztatni, és feleslegesen költeni... Persze kinek a pap, kinek a papné Smiley

ok, megfontolandó...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74602 Dátum: 2015 április 27, 11:05:18 »

mit lehet szívni a berakással ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74601 Dátum: 2015 április 27, 10:54:51 »

Itt Újpesten a szinterező a kültéri dolgokra felvisz egy alapozó réteget. A galván dolgok savasak, nem feltétlen ajánlanám. A zugokban tud sokáig dolgozni a lötty. Úgysem viszed sós utakra, akkor meg minek kockáztatni, és feleslegesen költeni... Persze kinek a pap, kinek a papné Smiley

köszönöm!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74600 Dátum: 2015 április 27, 10:20:08 »

Galvanizálni, utána festeni vagy szinterezni. Az illesztett felületeket (csapágy!) festésnél/szinterezésnél kitakarni, sőt, a galvánréteget is kicsit visszacsiszolni, mert sok lehet, szorulhat.
köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74599 Dátum: 2015 április 27, 10:13:45 »

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Kevés anyagot kap, és a szegény keverék jóval magasabb hőfokon ég el.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74598 Dátum: 2015 április 27, 09:13:48 »

"Első lépéskét vegyük le az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát. Ehhez vagy csapágylehúzót, vagy körkörös kalapálást alkalmazzunk, néha két oldalról nagy csavarhúzós rásegítéssel."
Amúgy meg említettem itt a fórumon. :-)
Arra nem emlékszem, hogy előtte kérdezted-e a berakás módját, ha igen, bocsi, ha nem szóltam, én már szívtam ezzel... :-(

mit lehet szívni a berakással ?

1303LS
« Hozzászólás #74597 Dátum: 2015 április 27, 08:08:14 »

Sajnos az volt a gond (de ezt is írtam már), hogy a kartergáz felnyomta az olajat, szmötyit a "tuning" szűrőbe és eltömítette. Ezt vette észre a Miki.  Levettük, de a probléma adott azóta, sajnos... Azóta nyomja ki az ékszíjtárcsánál az olajat... Illetve most meg ezt a valamit, ami olyan, mintha alumíniummal lenne keveredve, mivel szürke árnyalatú...
Sajnos a Miki sem ér rá vele foglalkozni, csak a jövő hét után...  De ki kellene kapni a komplett motort, mert benn, a helyén nem lehet lehúzni ezt az ékszíjtárcsát...
Erre is még kell valami megoldást találnom...
Így még nem szabad járni vele.
Ha szabad a járás az új csövön akkor mindennek a 99%-ának ott kellene jönni. Ha az tiszta akkor még mindig dugulás van.
Ha ott is szelel szépen akkor szarul lett feltéve a szimmering.
Vagy valamiért rohadt nagy a kartergáz. Mondjuk törött gyűrűk.
Vagy annak idején is szarul lett összerakva  motor és tele van nyomva a labirint pasztával.
Illetve amikor a díszszűrőt telenyomta akkor telnyomhatta a labirint könyékét is mocsokkal. Nem tudni mennyit mentél vele így. Frankó fékolajos motormosás segíthetne, ha tényleg lehetne tudni mi a baj.
Nekem lefelé is szuszogós olajbetöltőm van amit valaki évekkel ezelőtt simán elvágott, mert a lemezelésen nincs hely neki lefelé, kb 45-50ezer km alatt kicsit összekoszolta a környékét, de nem nyom semmit sehová. Igen, nem mostam a motort ennyi ideig.  Cheesy

Ja, mégegy. Pl. rossz a nívópálca és van a motorba töltögetve 4liter olaj.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74596 Dátum: 2015 április 26, 21:05:00 »

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Túl nagy előgyujtás?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.