www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:13:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1511 1512 1513 1514 1515 [1516] 1517 1518 1519 1520 1521 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13292136 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19998 Dátum: 2007 Október 11, 09:24:21 »

Koszi Sompi es ESZ, nem vettem eszre Qzma valaszat! :-) Most mar tudom! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19997 Dátum: 2007 Október 11, 09:09:03 »

nem ült össze a lcsillapító?
mennyire van ültetve?
Nekem új trabant csillapitó van benn elől, de nagyon szar. Nagyon kemény. Ez is ültetve van. Ha ránehezedek az elejére, akkor mozog a kaszni, de minden kis kavicsot érezni lehet az úton.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19996 Dátum: 2007 Október 11, 09:07:10 »

egy ilyet mennyiért dobálnak?
Na ennek én is gyorsan utána nézek....

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #19995 Dátum: 2007 Október 11, 09:06:11 »

akkor ez is olyan? Cheesy
vagy több fajta Gr-2 is lehet szerinted?
egy ilyet mennyiért dobálnak?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #19994 Dátum: 2007 Október 11, 09:01:14 »

Nekem új trabant csillapitó van benn elől, de nagyon szar. Nagyon kemény. Ez is ültetve van. Ha ránehezedek az elejére, akkor mozog a kaszni, de minden kis kavicsot érezni lehet az úton.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19993 Dátum: 2007 Október 11, 08:36:15 »

Szoval? Mi is az a hidrotoke? ;-) Ha nem mondjatok meg kenytelen leszek utanaguglizni! :-)
a hidrotőke lényege hogy van szelephézag de még sincs Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19992 Dátum: 2007 Október 11, 08:31:01 »

Igen ez az. Van 2 féle hosszba, gyárihoz és ültetetthez.

akkor ez is olyan? Cheesy
vagy több fajta Gr-2 is lehet szerinted?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Sompi
« Hozzászólás #19991 Dátum: 2007 Október 11, 07:09:56 »

a typ4 mocik(csak bizonyos tipusok... meg az összes többi modern motor) maguktól állítják a szelephézagot 
.......pl ha valaki halastóba feketeti a pénzét!  Roll Eyes bocs  Grin
döntsd el melyik hihetőbb... Grin Grin Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19990 Dátum: 2007 Október 11, 04:17:09 »


Szoval? Mi is az a hidrotoke? ;-) Ha nem mondjatok meg kenytelen leszek utanaguglizni! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19989 Dátum: 2007 Október 10, 23:37:41 »

Nekem nagyon tetszik. Nem pattog, kényelmes vele közlekedés.
Ez direkt ültetett bogárhoz való ( cikkszám alapján kinyomoztuk).
Nehéz itthon újat szerezni. Az amerikai ebay-en van jó árban.
A cikkszáma kyb gr-2 343208. Hátha valaki sikerrel jár, és megosztja velünk.


akkor ez is olyan? Cheesy
vagy több fajta Gr-2 is lehet szerinted?

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19988 Dátum: 2007 Október 10, 23:23:23 »

Nekem nagyon tetszik. Nem pattog, kényelmes vele közlekedés.
Ez direkt ültetett bogárhoz való ( cikkszám alapján kinyomoztuk).
Nehéz itthon újat szerezni. Az amerikai ebay-en van jó árban.
A cikkszáma kyb gr-2 343208. Hátha valaki sikerrel jár, és megosztja velünk.


ezek szerint tévhit, hogy ültetett autóhoz nem ajánlott a gázos gátló?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #19987 Dátum: 2007 Október 10, 23:18:45 »

Ilyen volt. Most kayaba (kyb gr-2) gázos van bent, ez olyan jó, hogy nem találok rá szavakat.
Ha jót akarsz, akkor szerzel valahonnan ilyeneket, mert nagyon jó. Viszont az a hátránya, hogy ennél sokkal magasabbra nem lehet vele állítani az elejét.

A fehér autót kell nézni.
ezek szerint tévhit, hogy ültetett autóhoz nem ajánlott a gázos gátló?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19986 Dátum: 2007 Október 10, 22:42:30 »

Ilyen volt. Most kayaba (kyb gr-2) gázos van bent, ez olyan jó, hogy nem találok rá szavakat.
Ha jót akarsz, akkor szerzel valahonnan ilyeneket, mert nagyon jó. Viszont az a hátránya, hogy ennél sokkal magasabbra nem lehet vele állítani az elejét.

A fehér autót kell nézni.




és milyen mértékű volt az ültetés??? csak mert én is tervezgetem rövidebb gátlók beszerelését!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 10, 22:45:56 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19985 Dátum: 2007 Október 10, 22:24:34 »

nekem volt bent trabanté (ültetett futóműnél), az nem volt roszz.

és milyen mértékű volt az ültetés??? csak mert én is tervezgetem rövidebb gátlók beszerelését!

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19984 Dátum: 2007 Október 10, 22:19:47 »

nekem volt bent trabanté (ültetett futóműnél), az nem volt roszz.

Na mondjuk én előre írtam a wartburg lengőket .De ezek szerint senki nem értelmezte jól! ;DTehát wartyogó lengőlyét a BOGARAMBA előre ! Cheesy Smiley Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19983 Dátum: 2007 Október 10, 22:17:10 »

Csak megkérdem.
Senkit nem zavar, hogy a Wartburg hátsója x kg míg a bogáré kb 2x?
Nem hinném, hogy nincs különbség a két csillapító között.
Bár utángyártóktól bármi kitellhet.
Na mondjuk én előre írtam a wartburg lengőket .De ezek szerint senki nem értelmezte jól! ;DTehát wartyogó lengőlyét a BOGARAMBA előre ! Cheesy Smiley Smiley

Nem elérhető angel06
Hozzászólások: 1586


« Hozzászólás #19982 Dátum: 2007 Október 10, 21:54:07 »

ez sok? mennyi időnként is kell cserélni? 10 évente?
vagy kérdezem máskép, mennyit is költesz 1 hónapban sörre? Evil

Este 9 után ti már csak a sörre tudtok gondolni?!  Grin Evil

Nem biztos, hogy a pozitív hozzáállásod minden problémát megold,
de elég embert bosszant ahhoz, hogy érdemes legyen kipróbálni!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19981 Dátum: 2007 Október 10, 21:15:58 »

ok.
szóval mennyit? 

ha elmondom, hogy egy kisebb afrikai ország GDP-jét, akkor örülsz? :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19980 Dátum: 2007 Október 10, 21:12:15 »

ok.
szóval mennyit? 
neszóljálbe, jó?  Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19979 Dátum: 2007 Október 10, 21:06:49 »

ez sok? mennyi időnként is kell cserélni? 10 évente?
vagy kérdezem máskép, mennyit is költesz 1 hónapban sörre? Evil

neszóljálbe, jó?  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19978 Dátum: 2007 Október 10, 21:02:11 »

Erre én sem tudok mit mondani.
Kicsit értetlenek szegények.
 

Második levelemre, melyben röviden utaltam egy két doksira, meg a szétszedett AB váltóra és annak áttételeire, ez volt a reakció:

good question.
How can we help?

Írtam hogy semmiben, és megköszöntem a segítséget.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19977 Dátum: 2007 Október 10, 21:00:30 »


vagy kérdezem máskép, mennyit is költesz 1 hónapban sörre? Evil

de autó nélkül inkább tud élni  Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19976 Dátum: 2007 Október 10, 20:58:17 »

ez sok? mennyi időnként is kell cserélni? 10 évente?
vagy kérdezem máskép, mennyit is költesz 1 hónapban sörre? Evil


meg jó kurvadrága. ezeröccá' forint darabja és kell nyolc belőle, ha befosik. +munkadíj.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19975 Dátum: 2007 Október 10, 20:46:08 »

Ez így nem egészen helyénvaló mekk fogalmazás. Azért hidrotőke, mert az olajnyomás adja a hézagot, vagyis amint az kipréselődik a helyéről. Nem autómatán állítja, hanem az olaj viszkozitása adja. ha már elég hesznált az olaj, na meg leginkább ha kevés akkor hallani h csattog.

akkor végül is qzma megmondta a frankót.
egyben jelzi is, hogy mikor kell olajat cserélni :-))

meg jó kurvadrága. ezeröccá' forint darabja és kell nyolc belőle, ha befosik. +munkadíj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19974 Dátum: 2007 Október 10, 20:33:32 »

a typ4 mocik(csak bizonyos tipusok... meg az összes többi modern motor) maguktól állítják a szelephézagot 

Ez így nem egészen helyénvaló mekk fogalmazás. Azért hidrotőke, mert az olajnyomás adja a hézagot, vagyis amint az kipréselődik a helyéről. Nem autómatán állítja, hanem az olaj viszkozitása adja. ha már elég hesznált az olaj, na meg leginkább ha kevés akkor hallani h csattog.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19973 Dátum: 2007 Október 10, 20:17:35 »

Mijaza hidrotoke ?

a typ4 mocik(csak bizonyos tipusok... meg az összes többi modern motor) maguktól állítják a szelephézagot 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19972 Dátum: 2007 Október 10, 19:39:55 »

Ez érdekes lesz, hogy mi oktatjuk a németeket a saját autójukról! 

Kíváncsi vagyok a válaszra.



Második levelemre, melyben röviden utaltam egy két doksira, meg a szétszedett AB váltóra és annak áttételeire, ez volt a reakció:

good question.
How can we help?

Írtam hogy semmiben, és megköszöntem a segítséget.

'81 Hecho en México
Sompi
« Hozzászólás #19971 Dátum: 2007 Október 10, 19:27:58 »

Mijaza hidrotoke ?
.......pl ha valaki halastóba feketeti a pénzét!  Roll Eyes bocs  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19970 Dátum: 2007 Október 10, 19:16:32 »

Mijaza hidrotoke ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19969 Dátum: 2007 Október 10, 18:08:31 »

Hali Van valaki ablak foliázásban othon?????

Ma vetem egy ablakra ragasztható foliát egy csikot akarok az elsö ablakon foliázni és kaptam fasza zöld átlácot.

Hogy tegyem fel hogy ne legyen bubis???és hogy szép legyen
Jól tisztítsd meg a szélvédőd, lehetőleg minnél pormentessebben, aztán a beszabott fólíáról távolítsd el az átlátszó réteget közben faszán spricceld folyéonyszappanos vízzel (hogy ne ragadjon össze) ha megvan akkor a szélvédőn is álljon a szappanos víz (hogy tudd csúsztatni, igazítani a fóliát). Ezután felteszed beigazítod és a ha van ilyen műanyag simítód kihúzod alóla a vizet majd hagyod száradni. Esetleg lightossan!! melegítheted messziről kisfokozaton hőlégfúvóval.


                             GNX-967
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19968 Dátum: 2007 Október 10, 17:12:26 »

Holló

ok akkor beirom a matricás rovatba

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19967 Dátum: 2007 Október 10, 17:11:05 »

Hali Van valaki ablak foliázásban othon?????

Ma vetem egy ablakra ragasztható foliát egy csikot akarok az elsö ablakon foliázni és kaptam fasza zöld átlácot.

Hogy tegyem fel hogy ne legyen bubis???és hogy szép legyen
Holló

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19966 Dátum: 2007 Október 10, 17:09:28 »

Hali Van valaki ablak foliázásban othon?????

Ma vetem egy ablakra ragasztható foliát egy csikot akarok az elsö ablakon foliázni és kaptam fasza zöld átlácot.

Hogy tegyem fel hogy ne legyen bubis???és hogy szép legyen

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #19965 Dátum: 2007 Október 10, 14:10:23 »

mármint mazohistáknak, akartad mondani ;-)
Egyébként valamiért ragaszkodik hozzá, mert nemrég lukadt ki egy dugója, és ezt mókolta ismét össze, pedig lenne alap biztos a sufniban.  Grin
Porseváltó is befigyelt tudod, visszafele váltja a sebességeket.  Grin
Szóval valahol mazohista
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19964 Dátum: 2007 Október 10, 14:07:22 »

Hidrotőkét ki lehet iktatni akár, és ha jól rémlik a blokk is erősebb mint a sima typ1 plusz rajta van az olajszűrő.
Szerintem mókolósoknak, kihívást keresőknek ideális.  Grin

mármint mazohistáknak, akartad mondani ;-)
1303LS
« Hozzászólás #19963 Dátum: 2007 Október 10, 14:05:36 »

röviden: szinte egyetlen alkatrésze sem kombatibilis semmivel, úgy csinál, mintha typ4 lenne, de azért megőrizte a typ1 nyűgjeit, és még hidrotőkét is tettek bele (ami szerintem halálos bűn). erő meg nem volt benne, ezért a nehezebb T3-as kasznikban széthajtották a belét. úgyhogy egy rakás használhatatlan szar.
Hidrotőkét ki lehet iktatni akár, és ha jól rémlik a blokk is erősebb mint a sima typ1 plusz rajta van az olajszűrő.
Szerintem mókolósoknak, kihívást keresőknek ideális.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #19962 Dátum: 2007 Október 10, 14:01:47 »

Az olajhűtő lukjai előrébb van mint a typ1é.
Ez valami átmeneti blokk lehet, vagy nem tudom. Kellene látni élőben is.

Áthoztam ezt is.

Igen, most, hogy mondod nem ment fel rá a szívócső, csak duplakarbival lehetett összerakni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19961 Dátum: 2007 Október 10, 14:01:14 »

Ha már átkerült az SZMBbe, akkor miért nem?
Angolból gyenge vagyok.

röviden: szinte egyetlen alkatrésze sem kompatibilis semmivel, úgy csinál, mintha typ4 lenne, de azért megőrizte a typ1 nyűgjeit, és még hidrotőkét is tettek bele (ami szerintem halálos bűn). erő meg nem volt benne, ezért a nehezebb T3-as kasznikban széthajtották a belét. úgyhogy egy rakás használhatatlan szar.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 10, 14:05:33 írta AZS »
1303LS
« Hozzászólás #19960 Dátum: 2007 Október 10, 13:55:26 »

na ez elég korrekt duma
(és rájöttem, hogy ilyen motor ingyen se kéne ;-)
Ha már átkerült az SZMBbe, akkor miért nem?
Angolból gyenge vagyok.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19959 Dátum: 2007 Október 10, 13:51:14 »

mé'? mi baja lesz az üvegnek tőle?

egy hőlégfúvó a kisebb fokozaton csinál kb. 300 fokos levegőt. szerinted?
Oldalak: 1 ... 1511 1512 1513 1514 1515 [1516] 1517 1518 1519 1520 1521 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.2 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.