www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 05:30:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1510 1511 1512 1513 1514 [1515] 1516 1517 1518 1519 1520 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13277927 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #20038 Dátum: 2007 Október 12, 09:47:45 »

na ma biztos forrásból tudom hogy aki 1,6tuningba indult bordó-pezsgöszinü duplalámpás bogár az 1835!!!2 36os weber  120as tengely 200as kuplung!

hol indult?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20037 Dátum: 2007 Október 12, 09:44:01 »

na ma biztos forrásból tudom hogy aki 1,6tuningba indult bordó-pezsgöszinü duplalámpás bogár az 1835!!!2 36os weber  120as tengely 200as kuplung!

ahoz képest a kis  1,6os mocimmal annyira nem maradtam el föleg ha nem esik szét a rudzatom! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20036 Dátum: 2007 Október 12, 09:39:02 »

na ma biztos forrásból tudom hogy aki 1,6tuningba indult bordó-pezsgöszinü duplalámpás bogár az 1835!!!2 36os weber  120as tengely 200as kuplung!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #20035 Dátum: 2007 Október 12, 09:38:51 »

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 
Csak itthon vettem már észre, azaz nem is én, hanem egyik haverom, aki most látta először a kocsit, mutatta, hogy "szép nagyon, bár mondjuk itt kicsit megkopott"
Majdnem frászt kaptam.
A jobb hátsó sárvédőn van 2 nagyobb horzsolás, és a lemez is be van horpadva.
Igaz csak nagyon kicsit, a horpadás szabad szemmel talán nem is észrevehető, de ha végighúzom rajta a kezem, akkor érződik...
Mit lehet ezzel csinálni?
Olyat lehet, hogy helyrekalapálják, és visszafestik azon a folton, ahol lejött a festék, vagy az egész sárvédőt festeni kell?
Itt van néhány kép:
vaszki nem hiszem el, hogy nem vette észre! (vagy nő volt) nem kicsit húzta meg! az ilyen lóval b@szatnám egész életében, minden percben, egy telefonszámot tehetett volna a szélvédőre, az ilyen nagyon fel tud bosszantani
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20034 Dátum: 2007 Október 12, 09:03:00 »


Annyira ne gyulladj be. Minden rosszban van valami jó is, de tényleg...
Az a barom szét is gyűrhette volna jobban a sárvédődet, esetleg a lökhárítódat pödörhette volna meg. Adj hálát a Jóistennek, hogy "csak" ennyi a baj.

Szerintem az apró horpadással ne foglalkozz, a horzsolást meg 600-as papír, 1200-as papír, 2000-es papír vizes csiszolással  3 lépcsőben (de lehet csak az utolsó kettő) el tudod tüntetni, aztán 3 lépcsőben polírozás+wax, és olyan lesz, mint ha mi sem történt volna. Sajna az utóbbi művelet a zsebbenyúlós.

Vidd el egy polírozóhoz, nem lesz olcsó, de nem lesz baja. Én a horpadást nem bántanám, mert akkor
1. Gittelni úgyis kell
2. a javítás területe elég nagy hely lesz
3. ha csak megfújja a foltot a fényező, akkor is lehet, hogy látszik a helye - hiába polírozza össze, lehet, hogy árnyalatbeli különbség lesz.
4. ha a 3. pontot nem szeretnéd, telibe kell fújni.
Ahhoz, hogy szépen legyen fényezve, profi színkeverő kell, aki pont ezt az árnyalatot adja neked. Szerintem nem egyszerű.
Az is igaz, ha már kevertetsz, legalább marad javítófestéked.

Akkor már, ha megcsináltatom, akkor valszeg betömetem a lyukat is a műszerfalon, és a tükör helyét is...
Javítófestékem sajna nincs, de akkor kevertetek...
És akkor a horpadást semmiképp sem lehet visszakalapálni.
Minimális, de idegesítene...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20033 Dátum: 2007 Október 12, 08:45:53 »

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 


Annyira ne gyulladj be. Minden rosszban van valami jó is, de tényleg...
Az a barom szét is gyűrhette volna jobban a sárvédődet, esetleg a lökhárítódat pödörhette volna meg. Adj hálát a Jóistennek, hogy "csak" ennyi a baj.

Szerintem az apró horpadással ne foglalkozz, a horzsolást meg 600-as papír, 1200-as papír, 2000-es papír vizes csiszolással  3 lépcsőben (de lehet csak az utolsó kettő) el tudod tüntetni, aztán 3 lépcsőben polírozás+wax, és olyan lesz, mint ha mi sem történt volna. Sajna az utóbbi művelet a zsebbenyúlós.

Vidd el egy polírozóhoz, nem lesz olcsó, de nem lesz baja. Én a horpadást nem bántanám, mert akkor
1. Gittelni úgyis kell
2. a javítás területe elég nagy hely lesz
3. ha csak megfújja a foltot a fényező, akkor is lehet, hogy látszik a helye - hiába polírozza össze, lehet, hogy árnyalatbeli különbség lesz.
4. ha a 3. pontot nem szeretnéd, telibe kell fújni.
Ahhoz, hogy szépen legyen fényezve, profi színkeverő kell, aki pont ezt az árnyalatot adja neked. Szerintem nem egyszerű.
Az is igaz, ha már kevertetsz, legalább marad javítófestéked.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20032 Dátum: 2007 Október 12, 08:37:46 »

ne festöt irjatok már festö az Munkácsy volt meg Pista bácsi aki  a keritést mázolja!
FÉNYEZŐ


ez olyan mint amikor kasznizásra valaki azt mondja kilemezeli---------------->ezektöl a falramászok!
amugy pisz! Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20031 Dátum: 2007 Október 12, 07:44:53 »

ne festöt irjatok már festö az Munkácsy volt meg Pista bácsi aki  a keritést mázolja!
FÉNYEZŐ


ez olyan mint amikor kasznizásra valaki azt mondja kilemezeli---------------->ezektöl a falramászok!
amugy pisz! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 12, 09:36:36 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #20030 Dátum: 2007 Október 12, 06:44:07 »

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 
Csak itthon vettem már észre, azaz nem is én, hanem egyik haverom, aki most látta először a kocsit, mutatta, hogy "szép nagyon, bár mondjuk itt kicsit megkopott"
Majdnem frászt kaptam.
A jobb hátsó sárvédőn van 2 nagyobb horzsolás, és a lemez is be van horpadva.
Igaz csak nagyon kicsit, a horpadás szabad szemmel talán nem is észrevehető, de ha végighúzom rajta a kezem, akkor érződik...
Mit lehet ezzel csinálni?
Olyat lehet, hogy helyrekalapálják, és visszafestik azon a folton, ahol lejött a festék, vagy az egész sárvédőt festeni kell?
Itt van néhány kép:
Ezt szerintem egy nagyobb polirozás kihozza.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #20029 Dátum: 2007 Október 11, 22:51:07 »

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 
Csak itthon vettem már észre, azaz nem is én, hanem egyik haverom, aki most látta először a kocsit, mutatta, hogy "szép nagyon, bár mondjuk itt kicsit megkopott"
Majdnem frászt kaptam.
A jobb hátsó sárvédőn van 2 nagyobb horzsolás, és a lemez is be van horpadva.
Igaz csak nagyon kicsit, a horpadás szabad szemmel talán nem is észrevehető, de ha végighúzom rajta a kezem, akkor érződik...
Mit lehet ezzel csinálni?
Olyat lehet, hogy helyrekalapálják, és visszafestik azon a folton, ahol lejött a festék, vagy az egész sárvédőt festeni kell?
Itt van néhány kép:

Tuti meg lehet csinálni, max. egy kis festék rá, aztán összepolírozni. Vidd el egy gyakorlott autófestőhöz. Ha 2K-s a dukkó, akkor könnyebb dolga lesz, és szebb végeredmény.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20028 Dátum: 2007 Október 11, 22:50:34 »

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 
Csak itthon vettem már észre, azaz nem is én, hanem egyik haverom, aki most látta először a kocsit, mutatta, hogy "szép nagyon, bár mondjuk itt kicsit megkopott"
Majdnem frászt kaptam.
A jobb hátsó sárvédőn van 2 nagyobb horzsolás, és a lemez is be van horpadva.
Igaz csak nagyon kicsit, a horpadás szabad szemmel talán nem is észrevehető, de ha végighúzom rajta a kezem, akkor érződik...
Mit lehet ezzel csinálni?
Olyat lehet, hogy helyrekalapálják, és visszafestik azon a folton, ahol lejött a festék, vagy az egész sárvédőt festeni kell?

miután a törésből újra összeraktam a Bogit, egy héten belül egy öklömnyi helyen behorpasztották az új sárvédőm. nekem nem tűnt fel, kiakadtam nem gyengén. festés nem sérült, nem mertem kalapálni.

ha friss a fény, szerintem javítható, a többi nem mattult. ha van maradék festék, mindenképp szuper

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20027 Dátum: 2007 Október 11, 22:48:08 »

rajtad valami átok van, vagy mi? Huh

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 
Csak itthon vettem már észre, azaz nem is én, hanem egyik haverom, aki most látta először a kocsit, mutatta, hogy "szép nagyon, bár mondjuk itt kicsit megkopott"
Majdnem frászt kaptam.
A jobb hátsó sárvédőn van 2 nagyobb horzsolás, és a lemez is be van horpadva.
Igaz csak nagyon kicsit, a horpadás szabad szemmel talán nem is észrevehető, de ha végighúzom rajta a kezem, akkor érződik...
Mit lehet ezzel csinálni?
Olyat lehet, hogy helyrekalapálják, és visszafestik azon a folton, ahol lejött a festék, vagy az egész sárvédőt festeni kell?
Itt van néhány kép:

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20026 Dátum: 2007 Október 11, 22:37:48 »

Valami idótabaromállat (valószínűleg a mélygarázsban, ahol ma hagytam 1 órára) meghúzta a bogaram... 
Csak itthon vettem már észre, azaz nem is én, hanem egyik haverom, aki most látta először a kocsit, mutatta, hogy "szép nagyon, bár mondjuk itt kicsit megkopott"
Majdnem frászt kaptam.
A jobb hátsó sárvédőn van 2 nagyobb horzsolás, és a lemez is be van horpadva.
Igaz csak nagyon kicsit, a horpadás szabad szemmel talán nem is észrevehető, de ha végighúzom rajta a kezem, akkor érződik...
Mit lehet ezzel csinálni?
Olyat lehet, hogy helyrekalapálják, és visszafestik azon a folton, ahol lejött a festék, vagy az egész sárvédőt festeni kell?
Itt van néhány kép:

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20025 Dátum: 2007 Október 11, 19:54:02 »

neked gyári 4" vagy 4,5" felnid van valszeg  Wink
ebben a sorrendben ahogy mondod... egyébként a 4" széles dfelni milyen sűrű darab???

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20024 Dátum: 2007 Október 11, 19:48:23 »

ha már felni szélesség hogy kell mérni azt, peremtől peremig?? ahol a legszélesebb a felni???
a peremek belső felén ha jól tudom. ahová a gumi is beakad.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20023 Dátum: 2007 Október 11, 19:45:33 »

ha már felni szélesség hogy kell mérni azt, peremtől peremig?? ahol a legszélesebb a felni???

neked gyári 4" vagy 4,5" felnid van valszeg  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20022 Dátum: 2007 Október 11, 19:44:29 »

nekem is az van 5" széles felnin...

itt találsz pár képet http://diwad.hu/qzma/Hortobagy2007OSZ/
ha már felni szélesség hogy kell mérni azt, peremtől peremig?? ahol a legszélesebb a felni???

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20021 Dátum: 2007 Október 11, 19:43:00 »

egy 145/65 R15-s guma hogyan állna a sima bogifelnin???

nekem is az van 5" széles felnin...

itt találsz pár képet http://diwad.hu/qzma/Hortobagy2007OSZ/

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20020 Dátum: 2007 Október 11, 19:38:59 »

egy 145/65 R15-s guma hogyan állna a sima bogifelnin???
szerintem, jól

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20019 Dátum: 2007 Október 11, 19:07:12 »

egy 145/65 R15-s guma hogyan állna a sima bogifelnin???

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20018 Dátum: 2007 Október 11, 18:26:15 »

igen de az 1-et minek szinkronizálni? úgyis akkor teszed be, ha állsz, vagy majdnem. 1-2között, 2-3 között, és3-4 között van szinkronizáció szerintem, így logice.
Az az UAZ. Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20017 Dátum: 2007 Október 11, 18:23:07 »

köszi szépen a jó tanácsok, bejött  Wink

Na enek örülök de máskor a kifelejtet alkatrészt ne a kertbe söpörjétek a gyep alá hanem kersétek meg a helyét
(csak vicelek ne sértögy meg rá)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20016 Dátum: 2007 Október 11, 18:19:59 »

Na most végülis jo let a sárkány Qzma

köszi szépen a jó tanácsok, bejött  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20015 Dátum: 2007 Október 11, 18:18:19 »

na kérem szépen Protheussal kivettük újra amotort, mert lógott a főtengely...

következő a tényállás. a 6V és a 12V lendkeréknek más a közepe. a 6V-sben van egy lépcsős bemarás,
<beszúrt kép törölve>
 ami a 12V-sből hiányzik, ezért nem cuppan fel teljesen a főtengelyre... ezért lóg az egész.
<beszúrt kép törölve>
kb 2mm a külömnbség. a főtengelyis szemmel láthatólag befelé kiszélesedik.


amúgy a lendkerék szépen felpolírozta a váltóházat...

mit lehet csinálni ???????????????

<beszúrt kép törölve>

Na most végülis jo let a sárkány Qzma

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #20014 Dátum: 2007 Október 11, 17:57:22 »

kész !

elmentüng a budaörsi bogaras papperhoz, aki elküldött minket egy esztergályoshoz.
2000ftért ki faragta a lendkereket, hazavittük, felraktuk, hézagoltunk, megcsináltuk.

minden jól működik, nem lóg, nem zörög, nem kattog. olyan mint régen  Grin
hihetetlen, de sikerült megcsinálni  Shocked

köszönök mindent Protheusnak  Wink

Életed legjobb Bogaras fotóit csinálhattad volna ma nálam szerelés közben. Lehet az év v évtized, SZMB-s v csak bogaras képe lett volna.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20013 Dátum: 2007 Október 11, 17:45:13 »

kész !

elmentüng a budaörsi bogaras papperhoz, aki elküldött minket egy esztergályoshoz.
2000ftért ki faragta a lendkereket, hazavittük, felraktuk, hézagoltunk, megcsináltuk.

minden jól működik, nem lóg, nem zörög, nem kattog. olyan mint régen  Grin
hihetetlen, de sikerült megcsinálni  Shocked

köszönök mindent Protheusnak  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #20012 Dátum: 2007 Október 11, 16:11:16 »

van tömités garniturába 1fém lap amit fötengely végére kell rakni (hézagoló)lendkerék és fötengely közé!akkor megszünik  ahézag viszont afötengely logást etöl független ki kell hézagolni!
A váltót akkor is faragni kell, mert bele for érni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20011 Dátum: 2007 Október 11, 15:53:56 »

van tömités garniturába 1fém lap amit fötengely végére kell rakni (hézagoló)lendkerék és fötengely közé!akkor megszünik  ahézag viszont afötengely logást etöl független ki kell hézagolni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20010 Dátum: 2007 Október 11, 15:51:00 »

na kérem szépen Protheussal kivettük újra amotort, mert lógott a főtengely...

következő a tényállás. a 6V és a 12V lendkeréknek más a közepe. a 6V-sben van egy lépcsős bemarás,
<beszúrt kép törölve>
 ami a 12V-sből hiányzik, ezért nem cuppan fel teljesen a főtengelyre... ezért lóg az egész.
<beszúrt kép törölve>
kb 2mm a külömnbség. a főtengelyis szemmel láthatólag befelé kiszélesedik.


amúgy a lendkerék szépen felpolírozta a váltóházat...

mit lehet csinálni ???????????????

<beszúrt kép törölve>
na megmértem 1 6v és 12v lendkereket mért adat egyforma!
csak akésöi 6v lendkerék már 60elötti aszem de az szemre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #20009 Dátum: 2007 Október 11, 15:21:43 »

BUSZOSOK !
KI TUD EGY RAJZOS LEIRAST A BUSZ TOLOAJTO SZERKEZETEROL
NEM A ZAR HANEM A TOLATO SZERKEZET, ??????????????????

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20008 Dátum: 2007 Október 11, 14:16:40 »

igen de az 1-et minek szinkronizálni? úgyis akkor teszed be, ha állsz, vagy majdnem. 1-2között, 2-3 között, és3-4 között van szinkronizáció szerintem, így logice.

Van olyan szituáció, amikor 1 -et kell tenni, de még gurul picit a kocsi. Aszinkron váltóval ekkor könnyen beékeled vagy ledarálod...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20007 Dátum: 2007 Október 11, 14:02:57 »

Újra átgondoltam ezt a szinkronizáció kérdést, és rá kellet jönnöm, hogy tényleg szinkronizált.
Amikor az írtam, hogy nem az, akkor biztos más tudatállapotban voltam.
Majd készítek képeket bizonyítékul.

Én kérek elnézést. 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20006 Dátum: 2007 Október 11, 13:54:35 »

Az egészen koraiakat kivéve mindben szinkrnos az összes sebesség, nem? Megnéztem, a váciaknál azt írja, hogy 60 -tól az exportban, 64 -től mindebn szinkronizált az összes fokozat.
igen de az 1-et minek szinkronizálni? úgyis akkor teszed be, ha állsz, vagy majdnem. 1-2között, 2-3 között, és3-4 között van szinkronizáció szerintem, így logice.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20005 Dátum: 2007 Október 11, 13:52:10 »

  hogyne lenne szinkronizált!  Shocked

Az egészen koraiakat kivéve mindben szinkrnos az összes sebesség, nem? Megnéztem, a váciaknál azt írja, hogy 60 -tól az exportban, 64 -től mindebn szinkronizált az összes fokozat.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #20004 Dátum: 2007 Október 11, 13:25:28 »

mit lehet csinálni ???????????????

A lépcsőt is kikönnyítették?

Petyó
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20003 Dátum: 2007 Október 11, 13:07:51 »

Ez egy 1972-es holland autóban volt.

Akkor a franc tudja. Olvastam valahol, hogy a teljes gyártási idő alatt 75000 módosítás volt a bogáron.
Ebbe beleférhet, hogy az AB-s váltóban is volt egy-két módosítás.

Meg itt azt írja, hogy az 1 is szinkronizált, pedig szerintem az egyikben sem az.
 



  hogyne lenne szinkronizált!  Shocked

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20002 Dátum: 2007 Október 11, 12:57:53 »

mit lehet csinálni ???????????????

irány az esztergályos.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20001 Dátum: 2007 Október 11, 12:38:00 »

na kérem szépen Protheussal kivettük újra amotort, mert lógott a főtengely...

következő a tényállás. a 6V és a 12V lendkeréknek más a közepe. a 6V-sben van egy lépcsős bemarás,

 ami a 12V-sből hiányzik, ezért nem cuppan fel teljesen a főtengelyre... ezért lóg az egész.

kb 2mm a külömnbség. a főtengelyis szemmel láthatólag befelé kiszélesedik.


amúgy a lendkerék szépen felpolírozta a váltóházat...

mit lehet csinálni ???????????????


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20000 Dátum: 2007 Október 11, 09:36:20 »

. A kapupihentető vasat eléri a híd.
azt nekem is, úgyhogy mellette járok be, hál'istennek 1:2 arányban van osztva a kapu.
Egyébként mi van akkor, hogyha valamikor, ha nagyobb gödörbe megyek valamelyik első kerékkel, mintha valami ropogó hangot lehetne hallani. ezt a torzió adja? egyébként le van zsírozva mndíg elől, a göbfejek ránézésre jónak tűnnek. egyébként normálisan semmi ilyesmit nem szokott csinálni. az alvázfej is teljesen ok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #19999 Dátum: 2007 Október 11, 09:28:13 »

nem ült össze a lcsillapító?
mennyire van ültetve?

Nem. A mérete az jó mert lehetne fel és le is állitani az ültetésen.
ha hazamegyek keresek képet róla. A kapupihentető vasat eléri a híd.
Oldalak: 1 ... 1510 1511 1512 1513 1514 [1515] 1516 1517 1518 1519 1520 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.413 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.