www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:23:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818588 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74331 Dátum: 2015 április 03, 10:11:55 »

Ha sokáig járatod, homok lesz a kavicsból Smiley

én is kavicsot használtam  de legközelebb kipróbálom a homokot

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74330 Dátum: 2015 április 03, 09:51:46 »

Ilyen volt

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74329 Dátum: 2015 április 03, 09:42:01 »

Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Üzenanyagtank felújító szett.http://www.oldtimerperfekt.hu/muhelyhirek/5-uzemanyagtank-felujitas.html
Ibaz hogy nem VW de én így csináltam:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74328 Dátum: 2015 április 03, 09:15:24 »

Éppen túl vagyok rajta. Először láncokkal próbáltam, nem az igazi. Kavics, csak zörög. és túl sokáig tart. A legjobb a száraz homok. Egy óra elég. Wink
én is kavicsot használtam  de legközelebb kipróbálom a homokot

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74327 Dátum: 2015 április 03, 06:01:37 »

Hazahoztam az üzemanyag tartályt, mert azt nem kell lakatolni.
Az is meglepett, hogy a mechanikus cucc berozsdásodott, és meg sem mozdul. De belenéztem az aljába, és valami iszonyat ronda trutyi van benne. Mit lehet vele kezdeni? Sóder és rázópad? Vagy valami oldószer esetleg?
És szeretném lefesteni is, mert most fehér. Mivel érdemes nekiállni? Flex-csiszoló korong páros jó lehet? Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Éppen túl vagyok rajta. Először láncokkal próbáltam, nem az igazi. Kavics, csak zörög. és túl sokáig tart. A legjobb a száraz homok. Egy óra elég. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74326 Dátum: 2015 április 02, 23:02:01 »

Ezt anno Dadan csinálta,és nála bevált.Csavaranyákat tenni bele,és felteni 24 órára a betonkeverőre.Gyönyörű fémtiszta lesz belül.

Ezeket a képeket is lementetted? Shocked
Kis kavicsokat tettem bele, kb. 1 kg tömegben, és elég volt 1 órát járatni.
A felfogatás nem volt egyszerű, de a képen lehet látni a módszert, és akkor le is írtam a fórumra, hogyan tartja meg a spanifer a tankot.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #74325 Dátum: 2015 április 02, 22:26:05 »

Ezt anno Dadan csinálta,és nála bevált.Csavaranyákat tenni bele,és felteni 24 órára a betonkeverőre.Gyönyörű fémtiszta lesz belül.
Köszi!
Laci! Most mehetek kölcsönkérni egy betonkeverőt!  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74324 Dátum: 2015 április 02, 22:24:46 »

sziasztok!
http://vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74323 Dátum: 2015 április 02, 22:23:50 »

Hazahoztam az üzemanyag tartályt, mert azt nem kell lakatolni.
Az is meglepett, hogy a mechanikus cucc berozsdásodott, és meg sem mozdul. De belenéztem az aljába, és valami iszonyat ronda trutyi van benne. Mit lehet vele kezdeni? Sóder és rázópad? Vagy valami oldószer esetleg?
És szeretném lefesteni is, mert most fehér. Mivel érdemes nekiállni? Flex-csiszoló korong páros jó lehet? Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Ezt anno Dadan csinálta,és nála bevált.Csavaranyákat tenni bele,és felteni 24 órára a betonkeverőre.Gyönyörű fémtiszta lesz belül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #74322 Dátum: 2015 április 02, 22:15:30 »

Hazahoztam az üzemanyag tartályt, mert azt nem kell lakatolni.
Az is meglepett, hogy a mechanikus cucc berozsdásodott, és meg sem mozdul. De belenéztem az aljába, és valami iszonyat ronda trutyi van benne. Mit lehet vele kezdeni? Sóder és rázópad? Vagy valami oldószer esetleg?
És szeretném lefesteni is, mert most fehér. Mivel érdemes nekiállni? Flex-csiszoló korong páros jó lehet? Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #74321 Dátum: 2015 április 02, 21:49:45 »

sziasztok!
Nem  pont SZMB, de volna néhány kérdésem.
A ma kapható üzemanyagokhoz kell-e valamilyen ólompótló adalékot tölteni, vagy már el vannak látva ilyesmivel?
Általában Lukoil kúton tankolok. Most fogyott el a shell-től származó folyadék.
vegyek- e újat? Ha igen mit, esetleg hol?
Ha nem használom milyen kárt okozhatok a motorban?
Válaszokat előre is köszönöm!
NapoleoN

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74320 Dátum: 2015 április 02, 19:26:37 »

1967 előtt meg ilyen.

http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=search&pageNr=2&productId=43a14faae51ce&sid=551d79c9c11507.04515087
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74319 Dátum: 2015 április 02, 19:25:56 »

nalam is a 69esben.
es a karton is kicsit mas. van hely a szellozo doboznak kozepen
1967-1970 között ilyen volt.

http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=search&pageNr=2&productId=43a1503d257fd&sid=551d79c9c11507.04515087
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74318 Dátum: 2015 április 02, 19:24:19 »

nalam is a 69esben.
es a karton is kicsit mas. van hely a szellozo doboznak kozepen
Ja,nem 1967-től,1970-től más.

http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=search&pageNr=3&productId=482d40e3d8a4d&sid=551d79c9c11507.04515087
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74317 Dátum: 2015 április 02, 09:56:13 »

sajnos nem volt egyik bogárnak sem normális küszöbvége nálam, amit lefényképeztem az kritikán aluli.
Mindegy, köszi. ez már ígymaradt. alul lekerekítés szokott lenni, de a küszöb is derékszög, nem értem, hogy lehet kerek.  Huh

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74316 Dátum: 2015 április 02, 08:17:10 »

enyém 68, és ott külön csavaros
de lehet a modellév miatt
nalam is a 69esben.
es a karton is kicsit mas. van hely a szellozo doboznak kozepen
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #74315 Dátum: 2015 április 01, 22:47:04 »

Ez a fajta karton csak az 1967 előtti bogarakban volt.A 67 utániknak már egy egyben kartonja van,ami a csomagtér alja-bélése,és felhajtva,felkúszik a műszerfal mögé.
ha jó 74-es bogiba, nem ragaszkodom a korhűséghez☺
szóval ha van valakinek ilyen (akár koszlott is jó), jelezze!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74314 Dátum: 2015 április 01, 22:33:45 »

Ez a fajta karton csak az 1967 előtti bogarakban volt.A 67 utániknak már egy egyben kartonja van,ami a csomagtér alja-bélése,és felhajtva,felkúszik a műszerfal mögé.
enyém 68, és ott külön csavaros
de lehet a modellév miatt
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74313 Dátum: 2015 április 01, 22:30:13 »

ilyen fekete burkolatot keresek....
Ez a fajta karton csak az 1967 előtti bogarakban volt.A 67 utániknak már egy egyben kartonja van,ami a csomagtér alja-bélése,és felhajtva,felkúszik a műszerfal mögé.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74312 Dátum: 2015 április 01, 22:28:01 »

Nem tökéletes, de ma ennyire futotta...
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
sajnos nem volt egyik bogárnak sem normális küszöbvége nálam, amit lefényképeztem az kritikán aluli.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #74311 Dátum: 2015 április 01, 22:07:52 »


ilyen fekete burkolatot keresek....
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74310 Dátum: 2015 április 01, 21:39:37 »

Tegnap megbontottam a műszerfal mögötti részt km/h spirál karbantartás céljából és lefényképeztem a múltkoriban kimaradt részeket Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74309 Dátum: 2015 április 01, 21:38:50 »

Tegnap megbontottam a műszerfal mögötti részt km/h spirál karbantartás céljából és lefényképeztem a múltkoriban kimaradt részeket Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74308 Dátum: 2015 április 01, 21:37:39 »

Jelenleg igen Wink Elment a lé másra.:6v-12v inverter,fejegység+hangszórók,gumik,ködlámpa,lökösök,kipufcső,zsírúj hella lámpák előre(a régi belsejét szétgányolták és valami szart erőszakoltak bele) régi rádió melynek gombját ,előlapját én gyártottam(gyakorlatilag én készítettem mindent és építettem be) +sok apró bizbasz Cheesy
De ,hogy a szerelésnél maradjunk mellékelek képet a hangszóróról ,fejegységről amit a kesztyűtartóba szereltem ,hogy ne látszódjék ,mert nem illik a kárpithoz Grin
Tegnap megbontottam a műszerfal mögötti részt km/h spirál karbantartás céljából és lefényképeztem a múltkoriban kimaradt részeket Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
tomi.
« Hozzászólás #74307 Dátum: 2015 április 01, 20:27:55 »


Ezek a hézagolók a csaphátradőlést kompenzálják akkor, ha a lengőkarok nem a gyári helyzetben vannak. Tehát ültetőmagnál, vagy elfordított laprugó befogásnál.
Ha önmagában csak ültetett tengelytest van, akkor nem kell, mert azzal nem változik a csaphátradőlés.

Nem tudom mi az az SSP, de a CSP nem gyárt, hanem vesz valakitől, nyilván ő is kínait.

Érdemes még megjegyezni, hogy sem itthon, sem amerikában (legalábbis a TheSamba-n) soha nem volt senkinek info vagy hír, hogy bármelyik kerékcsonk rossz lenne, vagy eltört volna.
köszönöm szépen a válaszod, akkor rakok be ezeket a hézagolókat  Cheesy
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74306 Dátum: 2015 április 01, 19:21:04 »

Hi
Ha a rükvercet kidobja a bogi, az javítható valamilyen egyszerű beállítással, vagy váltócsere?
köszi
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74305 Dátum: 2015 április 01, 17:47:50 »

Nem tökéletes, de ma ennyire futotta...



Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74304 Dátum: 2015 április 01, 13:35:56 »

sziasztok. lenne olyan kérdésem, hogy kicseréltem az autón az első tengelytestet állíthatóra, és az  öreg tengelytestnél ami nem volt állítható voltak gerenda döntő ékek. Az új tengelytesthez is kell ezeket rakni, vagy kihagyhatom? És még szeretnék ültetett tengelycsonkokat is feltenni, csak visszamenőleg olvastam,hogy nem mindegy milyen gyártónak a csonkja. Nem tudjátok véletlenül az SSP jó minőségűeket gyárt?


Ezek a hézagolók a csaphátradőlést kompenzálják akkor, ha a lengőkarok nem a gyári helyzetben vannak. Tehát ültetőmagnál, vagy elfordított laprugó befogásnál.
Ha önmagában csak ültetett tengelytest van, akkor nem kell, mert azzal nem változik a csaphátradőlés.

Nem tudom mi az az SSP, de a CSP nem gyárt, hanem vesz valakitől, nyilván ő is kínait.

Érdemes még megjegyezni, hogy sem itthon, sem amerikában (legalábbis a TheSamba-n) soha nem volt senkinek info vagy hír, hogy bármelyik kerékcsonk rossz lenne, vagy eltört volna.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74303 Dátum: 2015 április 01, 07:18:33 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74302 Dátum: 2015 április 01, 06:41:33 »

Kutyának se kéne mekferzon, maradjunk annyiba    Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74301 Dátum: 2015 április 01, 05:31:41 »

Egy próbát megér a javíttatás. Jeladóból is egyre kevesebb van, jó meg pláne.
Kuplungtárcsából vegyél újat.

Erdeklodnek hogy t2 uzemanyag jeladot erdemes javittatni vagy csere a megoldas?
Kuplung tarcsa ferodolozas jarhato ut vagy a boltban kaphato a megoldas?

tomi.
« Hozzászólás #74300 Dátum: 2015 Március 31, 21:20:56 »

sziasztok. lenne olyan kérdésem, hogy kicseréltem az autón az első tengelytestet állíthatóra, és az  öreg tengelytestnél ami nem volt állítható voltak gerenda döntő ékek. Az új tengelytesthez is kell ezeket rakni, vagy kihagyhatom? És még szeretnék ültetett tengelycsonkokat is feltenni, csak visszamenőleg olvastam,hogy nem mindegy milyen gyártónak a csonkja. Nem tudjátok véletlenül az SSP jó minőségűeket gyárt?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #74299 Dátum: 2015 Március 31, 21:17:29 »

Erdeklodnek hogy t2 uzemanyag jeladot erdemes javittatni vagy csere a megoldas?
Kuplung tarcsa ferodolozas jarhato ut vagy a boltban kaphato a megoldas?
1303LS
« Hozzászólás #74298 Dátum: 2015 Március 31, 20:33:01 »

Köszi!
Ha nem kattog a kormánymű akkor én átvenném, ne vidd el vasba első körön.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74297 Dátum: 2015 Március 31, 20:16:42 »

Köszi!
nem vész:
bal kerék le
kormány összekötö ki
tank felbillent kardán leköt
3csavar doplemezböl ki
kiforgat
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74296 Dátum: 2015 Március 31, 17:47:45 »

1302-es kormánymű cseréje mekkora sz*pás? Állítani már nem tudok, van másik, amit beszerelnék.
Köszi!
nem vész:
bal kerék le
kormány összekötö ki
tank felbillent kardán leköt
3csavar doplemezböl ki
kiforgat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74295 Dátum: 2015 Március 31, 15:14:23 »

Akna nem árt....  Meg egy gömbfej kinyomó, ha jól emlékszem. Eléggé bent van, három csavar fogja. Kérdés, hogy jön le az irányító kar - vagy minek hívják.

1302-es kormánymű cseréje mekkora sz*pás? Állítani már nem tudok, van másik, amit beszerelnék.
Köszi!
1303LS
« Hozzászólás #74294 Dátum: 2015 Március 31, 13:21:42 »

Mindenkinek joga van tévedni... Evil
Főleg a kutyáknak.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74293 Dátum: 2015 Március 31, 12:58:38 »

Kutyának se kéne mekferzon, maradjunk annyiba    Wink

Mindenkinek joga van tévedni... Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #74292 Dátum: 2015 Március 31, 12:36:22 »

Mert kb. annyi a komfortbeli különbség, mint a szekérfutóműves és a mekferzon között.
Egyik nagyon szar a másik meg élhető járható.

Kutyának se kéne mekferzon, maradjunk annyiba    Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.