www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:46:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206693 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74595 Dátum: 2015 április 26, 20:58:57 »

Mióta áll fenn a tünet? Volt valami szerelés a problémát közvetlenül megelőzően?

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Nem elérhető Papi
Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #74594 Dátum: 2015 április 26, 20:56:37 »

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74593 Dátum: 2015 április 26, 20:30:44 »

"Első lépéskét vegyük le az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát. Ehhez vagy csapágylehúzót, vagy körkörös kalapálást alkalmazzunk, néha két oldalról nagy csavarhúzós rásegítéssel."
Amúgy meg említettem itt a fórumon. :-)
Arra nem emlékszem, hogy előtte kérdezted-e a berakás módját, ha igen, bocsi, ha nem szóltam, én már szívtam ezzel... :-(


Igen, levettük az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát, lehúzóval...
Utána felraktuk a távtartót, majd igyekeztünk óvatosan felkalapálni a tárcsát. A szimmering már rajta volt a tárcsán, így arra nem kentünk semmit..
Volt egy angol nyelvű írás hozzá, de egyiküknk sem tudott sajnos angolul...
Előtte kérdeztem Varázslót is de ő sem említette, sajnos, hogy kellett volna hozzá még más...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74592 Dátum: 2015 április 26, 20:29:34 »

Galvanizálni, utána festeni vagy szinterezni. Az illesztett felületeket (csapágy!) festésnél/szinterezésnél kitakarni, sőt, a galvánréteget is kicsit visszacsiszolni, mert sok lehet, szorulhat.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74591 Dátum: 2015 április 26, 20:24:10 »

Tanácsotokat szeretném kérni. Indul a Karmann project és az első futómű felújítása gyári állapotára vajon milyen módon történjen? Lengokarok homokolva, fenyezve, vagy galvanizalva? Amit eddig láttam, az mint vastag alvazvedovel volt, de nem hiszem, h így jött volna ki a gyárból. Miket érdemes galvanizalni, ha egyáltalán? Mert akkor mindent összeszednék...
Galvanizálni, utána festeni vagy szinterezni. Az illesztett felületeket (csapágy!) festésnél/szinterezésnél kitakarni, sőt, a galvánréteget is kicsit visszacsiszolni, mert sok lehet, szorulhat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74590 Dátum: 2015 április 26, 20:07:21 »

"Első lépéskét vegyük le az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát. Ehhez vagy csapágylehúzót, vagy körkörös kalapálást alkalmazzunk, néha két oldalról nagy csavarhúzós rásegítéssel."
Amúgy meg említettem itt a fórumon. :-)
Arra nem emlékszem, hogy előtte kérdezted-e a berakás módját, ha igen, bocsi, ha nem szóltam, én már szívtam ezzel... :-(

Viszont az a gond, hogy ezen az ékszíjtárcsán nincs semmi lyuk,vagy bármi, ami a lehúzásnál segíthetne...
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 26, 20:09:15 írta stonemen »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74589 Dátum: 2015 április 26, 19:59:13 »

Így csináltátok?
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg744841#msg744841
Minek ehhez kivenni a motort?


Hmmmmm... Nem egészen, mivel a távtartó nem ilyen volt, hanem olyan inkább, mint egy seeger gyűrű...  Azt sajnos nem említette senki, hogy bármi tömítő anyag, vagy ragasztó...  Tongue
Viszont az a gond, hogy ezen az ékszíjtárcsán nincs semmi lyuk,vagy bármi, ami a lehúzásnál segíthetne... A három körmös lehúzó meg nem fér be a hátfal és a tárcsa közé...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74588 Dátum: 2015 április 26, 19:47:15 »

Így csináltátok?
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg744841#msg744841
Minek ehhez kivenni a motort?

Sajnos úgy tűnik, korai volt az öröm...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74587 Dátum: 2015 április 26, 19:17:42 »

Ha ledugózod a végét, talán okoz gondot, de azért az durva lenne.

Azt nem tenném, de nem is tettem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74586 Dátum: 2015 április 26, 19:13:52 »

És fel tudja valaki vinni a motort?
Mert kiszedni-berakni segíthetek...

Az még megoldható, mivel van cégesünk: VW Caddy,  Toyota Hiace,  meg egy Opel Movano...  Gondolom, ezek közül bármelyikbe belefér...
De szerintem Neked is van épp elég teendőd,hogy végre összeálljon a Kamilla és le tudd műszakizni...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74585 Dátum: 2015 április 26, 19:10:48 »

Ja és megnéztem azt a szuszogó csövet, nem volt eldugulva. De most tettem be egy slagból vágott másik csövet, mert a motortér szigetelő gumiig műanyag cső volt, de lefelé, alulra már egy vékonyabb cső ment, ami ebbe a műanyag csőbe volt bedugva...
Nem tudom, hogy ez jelenthetett-e gondot, de most egyforma méretű a cső, végig...
Ha ledugózod a végét, talán okoz gondot, de azért az durva lenne.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74584 Dátum: 2015 április 26, 19:08:18 »

Sajnos az volt a gond (de ezt is írtam már), hogy a kartergáz felnyomta az olajat, szmötyit a "tuning" szűrőbe és eltömítette. Ezt vette észre a Miki.  Levettük, de a probléma adott azóta, sajnos... Azóta nyomja ki az ékszíjtárcsánál az olajat... Illetve most meg ezt a valamit, ami olyan, mintha alumíniummal lenne keveredve, mivel szürke árnyalatú...
Sajnos a Miki sem ér rá vele foglalkozni, csak a jövő hét után...  De ki kellene kapni a komplett motort, mert benn, a helyén nem lehet lehúzni ezt az ékszíjtárcsát...
Erre is még kell valami megoldást találnom...
Így még nem szabad járni vele.
És fel tudja valaki vinni a motort?
Mert kiszedni-berakni segíthetek...

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74583 Dátum: 2015 április 26, 19:07:24 »

Ja és megnéztem azt a szuszogó csövet, nem volt eldugulva. De most tettem be egy slagból vágott másik csövet, mert a motortér szigetelő gumiig műanyag cső volt, de lefelé, alulra már egy vékonyabb cső ment, ami ebbe a műanyag csőbe volt bedugva...
Nem tudom, hogy ez jelenthetett-e gondot, de most egyforma méretű a cső, végig...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74582 Dátum: 2015 április 26, 18:59:48 »

Valaki elmagyarázhatná, milyen hatása van egy gyakorlatilag a szabadba szuszogó szűrőnek a karter nyomásának növekedéséhez!

Sajnos az volt a gond (de ezt is írtam már), hogy a kartergáz felnyomta az olajat, szmötyit a "tuning" szűrőbe és eltömítette. Ezt vette észre a Miki.  Levettük, de a probléma adott azóta, sajnos... Azóta nyomja ki az ékszíjtárcsánál az olajat... Illetve most meg ezt a valamit, ami olyan, mintha alumíniummal lenne keveredve, mivel szürke árnyalatú...
Sajnos a Miki sem ér rá vele foglalkozni, csak a jövő hét után...  De ki kellene kapni a komplett motort, mert benn, a helyén nem lehet lehúzni ezt az ékszíjtárcsát...
Erre is még kell valami megoldást találnom...
Így még nem szabad járni vele.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #74581 Dátum: 2015 április 26, 16:49:31 »

Valaki elmagyarázhatná, milyen hatása van egy gyakorlatilag a szabadba szuszogó szűrőnek a karter nyomásának növekedéséhez!
Ha a szabadba szuszog a szűrő akkor nincs nagy nyomás, ha eldugul (igen hamar) a habos párától akkor nem szuszog. Innen házifeladat a további.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74580 Dátum: 2015 április 26, 16:33:47 »

Amikor az a Sport szűrő Volt fent, nem lehet h a talp (gen./din.) alatt is eltömődött a szmötyitől s semmivel Sem jobb most a helyzet??? Lehet én benéznék oda is...
Valaki elmagyarázhatná, milyen hatása van egy gyakorlatilag a szabadba szuszogó szűrőnek a karter nyomásának növekedéséhez!

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74579 Dátum: 2015 április 26, 09:27:23 »

Szerintem nekem van valahol egy ilyen szűrőházam amin ki van alakítva a csőnek csatlakozó. Érdemes lenne kipróbálnod.

Az milyen az a szűrőház?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #74578 Dátum: 2015 április 26, 08:44:05 »

Tanácsotokat szeretném kérni...

Én hasonló esetben a homok-galván-fény utat választottam. Örökélet + 1 nap.

Petyó
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74577 Dátum: 2015 április 26, 08:22:23 »

Tanácsotokat szeretném kérni. Indul a Karmann project és az első futómű felújítása gyári állapotára vajon milyen módon történjen? Lengokarok homokolva, fenyezve, vagy galvanizalva? Amit eddig láttam, az mint vastag alvazvedovel volt, de nem hiszem, h így jött volna ki a gyárból. Miket érdemes galvanizalni, ha egyáltalán? Mert akkor mindent összeszednék...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #74576 Dátum: 2015 április 26, 07:42:01 »

Amikor az a Sport szűrő Volt fent, nem lehet h a talp (gen./din.) alatt is eltömődött a szmötyitől s semmivel Sem jobb most a helyzet??? Lehet én benéznék oda is...
Teljesen valószínű. Legalább 3x lett meggyanúsítva a díszszűrő, mégis más lett piszkálva. Plusz még esélyes a labirint visszafolyójának a tömődése vagy összeszerelési hibából telenyomva pasztával vagy ócska olajsártól. EZt kicsit nehezebb lesz kitakarítani.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74575 Dátum: 2015 április 25, 23:30:01 »

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...
Szerintem nekem van valahol egy ilyen szűrőházam amin ki van alakítva a csőnek csatlakozó. Érdemes lenne kipróbálnod.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74574 Dátum: 2015 április 25, 22:38:41 »

Oké, majd megnézzük ezeket is... hátha...
Bár nagyjából tanácstalanok voltunk, mint egy kisközség... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74573 Dátum: 2015 április 25, 21:58:03 »

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...
ne legyen megtörve összenyomorodva.

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #74572 Dátum: 2015 április 25, 21:25:38 »

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...

Amikor az a Sport szűrő Volt fent, nem lehet h a talp (gen./din.) alatt is eltömődött a szmötyitől s semmivel Sem jobb most a helyzet??? Lehet én benéznék oda is...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74571 Dátum: 2015 április 25, 21:22:27 »

van megfelelő karter szellőzés?

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74570 Dátum: 2015 április 25, 18:43:35 »

Sajnos úgy tűnik, korai volt az öröm...  Ma ismét telegraffitizte a motorteret az ékszíjtárcsa alól kipergő olajat... Ami rádásul eléggé érdekes színű: sötét szürke.. Nem tudom, hogy hibáztunk-e az összerakáskor, de nem értem a dolgot.  A főtengely nem lóg, nem kotyog...  Pfffff...  Undecided
van megfelelő karter szellőzés?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74569 Dátum: 2015 április 25, 18:14:31 »

Kis vasárnapi SZMB, Kiss Steve kollégával, akinek itt is szeretném megköszönni, a hathatós segítséget!!
Hétvégén kiderül, sikeres volt-e a műtét...

<beszúrt kép törölve>

https://lh5.googleusercontent.com/-vImwCMuXIj8/VTSaoTojH5I/AAAAAAAAOQ0/7wl6Z5a5KlY/w1483-h834-no/2015-04-19%2B10.36.02.jpg

Lecseréltük az ékszíjtárcsát egy Scat gyártmányú, szimmeringes ékszíjtárcsára, plusz ha már ott voltunk, akkor az ékszíj is új lett... Cheesy

Sajnos úgy tűnik, korai volt az öröm...  Ma ismét telegraffitizte a motorteret az ékszíjtárcsa alól kipergő olajat... Ami rádásul eléggé érdekes színű: sötét szürke.. Nem tudom, hogy hibáztunk-e az összerakáskor, de nem értem a dolgot.  A főtengely nem lóg, nem kotyog...  Pfffff...  Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74568 Dátum: 2015 április 24, 20:19:21 »

azt hiszem 31-Pict3-ról van szó
Igen 31-PICT-3  -ról van szó. Meg ígértem ,hogy ma du. belepróbálok egy új tűszelepet de sajna nem jutottam el odáig. Valszeg jövőhét lesz belőle mert szombat de. autós talin vagyunk ,szombat estétől pedig motoros talin. Vasárnap meg (csp.)  csendes pihenő. De ez már nem SZMB  sorrrrrrrrrry Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74567 Dátum: 2015 április 24, 16:41:08 »

Milyen karbi? Régieknél volt, hogy nem megkerülő-levegő (pontosabban az ott már keverék) elzáró, hanem alapjárati fúvóka volt a végén. Eléggé nem mindegy.
azt hiszem 31-Pict3-ról van szó
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74566 Dátum: 2015 április 24, 16:20:28 »

Köszönöm szépen előre is! nincs maradék a karbiban. Ezek szerint így vettem Tongue
Milyen karbi? Régieknél volt, hogy nem megkerülő-levegő (pontosabban az ott már keverék) elzáró, hanem alapjárati fúvóka volt a végén. Eléggé nem mindegy.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74565 Dátum: 2015 április 24, 08:12:37 »

A mágnesszelep talpánál nézd meg, hogy szív-e falsot. AC biztos nem. Tűszelep lehet esetleg, hogy nem zár tökéletesen és fordulat után (mikor már a többletet nem eszi meg a motor) picit túlfolyik. Vagy mégis valahol falsol.
Ezt is ellenörzöm du.-n. Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #74564 Dátum: 2015 április 24, 07:48:39 »

1303LS
« Hozzászólás #74563 Dátum: 2015 április 24, 07:47:45 »

Én is így gondolom. Viszont a gáz elvétele után kis ideig van alapjárat majd lefullad. Lehet ,hogy mégis csak AC-t kell cserélnem ahogy valaki írta közületek. Ezt még nem próbáltam.
A mágnesszelep talpánál nézd meg, hogy szív-e falsot. AC biztos nem. Tűszelep lehet esetleg, hogy nem zár tökéletesen és fordulat után (mikor már a többletet nem eszi meg a motor) picit túlfolyik. Vagy mégis valahol falsol.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74562 Dátum: 2015 április 23, 22:13:22 »

Passz. Tényleg nem tudom, mi a legjobb.
Semmi gond. El teszem magam holnapra és pihentetem a dolgot. Csak idő kérdése Shocked

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74561 Dátum: 2015 április 23, 22:05:40 »

Ellenőrzöm ezt is!! ,a persely anyaga teflonból készült. 
Passz. Tényleg nem tudom, mi a legjobb.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74560 Dátum: 2015 április 23, 22:03:48 »

Mégiscsak pillangószelep kicsi lógása lesz az. Állítólag nem könnyű megperselyezni, még a Merki Pistának sem mindig sikerül tökéletesre csinálni. A persely anyaga sem mindegy, bár én nem értek hozzá. A gázfröccs után nem zár 100 %-ig, akkor magasabb az alapjárat, amikor meg visszarázkódik teljesen, akkor alacsony lesz, vagy leáll.
Ellenőrzöm ezt is!! ,a persely anyaga teflonból készült. 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74559 Dátum: 2015 április 23, 21:56:33 »

Én is így gondolom. Viszont a gáz elvétele után kis ideig van alapjárat majd lefullad. Lehet ,hogy mégis csak AC-t kell cserélnem ahogy valaki írta közületek. Ezt még nem próbáltam.
Mégiscsak pillangószelep kicsi lógása lesz az. Állítólag nem könnyű megperselyezni, még a Merki Pistának sem mindig sikerül tökéletesre csinálni. A persely anyaga sem mindegy, bár én nem értek hozzá. A gázfröccs után nem zár 100 %-ig, akkor magasabb az alapjárat, amikor meg visszarázkódik teljesen, akkor alacsony lesz, vagy leáll.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74558 Dátum: 2015 április 23, 21:50:10 »

Viszont vszeg. nem ez okozza az alapjárati problémát. Ez olyan így, mintha mindig nyitva lenne.
Én is így gondolom. Viszont a gáz elvétele után kis ideig van alapjárat majd lefullad. Lehet ,hogy mégis csak AC-t kell cserélnem ahogy valaki írta közületek. Ezt még nem próbáltam.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74557 Dátum: 2015 április 23, 21:42:27 »

Köszönöm szépen előre is! nincs maradék a karbiban. Ezek szerint így vettem Tongue
Viszont vszeg. nem ez okozza az alapjárati problémát. Ez olyan így, mintha mindig nyitva lenne.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74556 Dátum: 2015 április 23, 21:35:59 »

Volt már téma többször tank belső felületének tisztításáról meg védelméről is valami csoda szer társaságában,  valaki emlékszik ki rakta be ide vagy mi volt a neve?  Keresővel nem találom a bejegyzést itt a fórumon.  Wink
http://olx.hu/hirdetes/tank-felujito-keszlet-uj-ID2fVmf.html
http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkatalogus.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=17&category_id=21

Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.