www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:24:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818592 alkalommal)
pecek
« Hozzászólás #74531 Dátum: 2015 április 22, 21:07:39 »

Mivel nem terveztem másik bogár, vagy más autó javítását, olcsó CO2 hegesztőt vettem. OBI-s Einhell. Tényleg olcsó volt, mert teli nagy palackkal, teli huzaldobbal, Rhona reduktorral vettem 50 ezerért. (Egyébként csak a gép 80.)
Mivel elég sokat szívok vele a kaszninál (zártszelvényt stb. szépen tudok vele) ma elkezdtem próbálgatni a fokozatokat. Íme (1-2-3-4-5-6):
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70dGhGeXp1T3BUZUE&authuser=0
https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70czJwMDE5RXVJdzg&authuser=0

A harmadik már elmegy csak a huzalelőtolást is figyelni kell , de tegnap a közösségin irtam nekeg.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74530 Dátum: 2015 április 22, 21:05:04 »

Itt látszik a gép.
Irodai szék odabasz.  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74529 Dátum: 2015 április 22, 21:04:22 »

Teljes kakaón lehet csak dolgozni vele. Nekem is olyan van.
Hát ez pont nem olyan, csak nem látszott a kép. nem tudom, most látszik-e, mert nem megy a képfeltoltes.hu, a google drive-val küszködöm.
1-es fokozat semmi, kettes sem, a 3-as és 4-es majdnem ugyanaz, az 5-ös megint semmi, a hatos meg bivaly.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74528 Dátum: 2015 április 22, 20:13:11 »

Itt látszik a gép.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74527 Dátum: 2015 április 22, 20:04:26 »

Mivel nem terveztem másik bogár, vagy más autó javítását, olcsó CO hegesztőt vettem. OBI-s Einhell. Tényleg olcsó volt, mert teli nagy palackkal, teli huzaldobbal, Rhona reduktorral vettem 50 ezerért. (Egyébként csak a gép 80.)
Mivel elég sokat szívok vele a kaszninál (zártszelvényt stb. szépen tudok vele) ma elkezdtem próbálgatni a fokozatokat. Íme (1-2-3-4-5-6):
<beszúrt kép törölve>

Teljes kakaón lehet csak dolgozni vele. Nekem is olyan van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74526 Dátum: 2015 április 22, 19:39:18 »

Mivel nem terveztem másik bogár, vagy más autó javítását, olcsó CO2 hegesztőt vettem. OBI-s Einhell. Tényleg olcsó volt, mert teli nagy palackkal, teli huzaldobbal, Rhona reduktorral vettem 50 ezerért. (Egyébként csak a gép 80.)
Mivel elég sokat szívok vele a kaszninál (zártszelvényt stb. szépen tudok vele) ma elkezdtem próbálgatni a fokozatokat. Íme (1-2-3-4-5-6):



https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70dGhGeXp1T3BUZUE&authuser=0
https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70czJwMDE5RXVJdzg&authuser=0
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 22, 21:07:24 írta Zoli »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74525 Dátum: 2015 április 22, 08:03:44 »

Ha minden egyenes és szépek a felületek akkor nem kell.
Ok!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74524 Dátum: 2015 április 22, 07:17:43 »

Az AC felrakásánál a tömítést be szoktátok kenni vmivel?, vagy csak simán szárazon teszitek fel? A karbi alatti tömítésre szintén ugyanez vonatkozik?
Ha minden egyenes és szépek a felületek akkor nem kell.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74523 Dátum: 2015 április 22, 07:13:52 »

Az AC felrakásánál a tömítést be szoktátok kenni vmivel?, vagy csak simán szárazon teszitek fel? A karbi alatti tömítésre szintén ugyanez vonatkozik?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74522 Dátum: 2015 április 21, 23:00:15 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.
Semekkorat. Tatit idezve az egyik kezedet a se...
Csereld ki a tetot, aztan rugo nelkul fel-le nyitogatva-zarogatva allitsd be, hogy a helyere csukodjon, utana rakd be a helyere a rugot egy fogoval. Eleg egy fel sorrel nekiallni...

Sot, ennel egyszerubb, ha mar tetot cserelsz, akkor csinalhatod a csalos-modszerrel: https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA ekkor berakod a tetot felig, berakod a rugot, aztan utana beallitod a tetot a csavarokkal, hogy a nyitas-zaras stimmeljen. 4 perc.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #74521 Dátum: 2015 április 21, 20:39:02 »

Én simán a rugót beakasztom  előbb géptetőbe utána a hátfalra majd  rácsúsztatom a zsanérra.

Kveszed a 4db 6-os csavart megfogod a tetőt és függőlegesen az egyik oldalán  majd a másik oldalán felhúzod de vigyázz mert nagyot üt.

pont így szoktam én is, sokkal egyszerűbb mint gondolná az ember.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74520 Dátum: 2015 április 21, 20:01:08 »

És ha cserélni kell a papírcsövet akkor leszakad az alja ,utána necces visszadugni, mert ott a kábelkötegelő

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #74519 Dátum: 2015 április 21, 19:56:34 »


És ha cserélni kell a papírcsövet akkor leszakad az alja ,utána necces visszadugni, mert ott a kábelkötegelő
pecek
« Hozzászólás #74518 Dátum: 2015 április 21, 19:53:40 »

Ez oké,de a levételröl beszéltünk.

Kveszed a 4db 6-os csavart megfogod a tetőt és függőlegesen az egyik oldalán  majd a másik oldalán felhúzod de vigyázz mert nagyot üt.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74517 Dátum: 2015 április 21, 19:36:08 »

Én simán a rugót beakasztom  előbb géptetőbe utána a hátfalra majd  rácsúsztatom a zsanérra.
Ez oké,de a levételröl beszéltünk.

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74516 Dátum: 2015 április 21, 19:27:13 »

bilincset nem ajánlok mert összerohad.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #74515 Dátum: 2015 április 21, 19:13:00 »

És hogy mutatták az öreg szakik?
Ma egész nap tanulni szeretnék.

Én simán a rugót beakasztom  előbb géptetőbe utána a hátfalra majd  rácsúsztatom a zsanérra.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 19:14:32 írta pecek »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74514 Dátum: 2015 április 21, 18:58:16 »

  igen kasznis vagyok
Ja, úgy könnyű.  Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74513 Dátum: 2015 április 21, 18:55:55 »

  Hát én még most is úgy veszem le ahogy annó nekem az öreg szakik megmutatták ,lassan 40 éve.
És hogy mutatták az öreg szakik?
Ma egész nap tanulni szeretnék.

Tóth Zoltán
pecek
« Hozzászólás #74512 Dátum: 2015 április 21, 18:54:04 »

még sose sikerült pedig elég sokat veszek le fel
  Hát én még most is úgy veszem le ahogy annó nekem az öreg szakik megmutatták ,lassan 40 éve.
pecek
« Hozzászólás #74511 Dátum: 2015 április 21, 18:49:28 »

Pecek te kasznis vagy, vagy te vagy, Vili?  Evil
Egyébként le van csiszolva a varrat és utána lecinezve, csak itt a képen rémisztő, mert én sem tudok ezekkel a vékony lemezekkel bánni, így inkább pöttyözök, meg a gépem is olcsó...
Szerintem jobb, mint a ráfoltozós módszer, ami alatt rohad a lyuk tovább.
  igen kasznis vagyok
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74510 Dátum: 2015 április 21, 18:40:30 »

Az elsőt lemezből kell elkészíteni csinálsz egy klisét és kiszabod 0,8 as lemezből,a hátsót meg lehet kapni, de ha co -zod akkor utána cinezni kell vagy pedig  lánggal  csinálod ami nehezebb de szebb,ahogy hegeszt az meg csapnivaló gánymunka.
Ha lehet ezt ne utánozd. Mert amikor kész lessz az ajtók a büdös életbe nem fognak csukódni normálisan.
Pecek te kasznis vagy, vagy te vagy, Vili?  Evil
Egyébként le van csiszolva a varrat és utána lecinezve, csak itt a képen rémisztő, mert én sem tudok ezekkel a vékony lemezekkel bánni, így inkább pöttyözök, meg a gépem is olcsó...
Szerintem jobb, mint a ráfoltozós módszer, ami alatt rohad a lyuk tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 18:44:48 írta Zoli »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74509 Dátum: 2015 április 21, 18:22:12 »

Hát a tetőt azért össze lehet cseszni.
még sose sikerült pedig elég sokat veszek le fel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
pecek
« Hozzászólás #74508 Dátum: 2015 április 21, 17:50:42 »

Azon a résen fog dőlni befele a hideg, le kell ragasztani.
Egyébként már beírtam, hogy seprűnyéllel, vagy hasonlóval remekül rá lehet vezetni a csövet, de van aki szenvedni szeret.  Cheesy

Nem dől be a hideg mivel az ablakra jön egy fedél amit csavar rögzít.
pecek
« Hozzászólás #74507 Dátum: 2015 április 21, 16:59:29 »

Nincs akkora javítóelem. Az külön lesz javítva.
 A hátsóra mi az ötleted?
Nekem az az elvem, hogy minél több egészséges gyári lemez maradjon.

Ez a csávó elég jól nyomja, őt próbálom utánozni... Cool
https://www.youtube.com/watch?v=x8ALnwpYr88

Az elsőt lemezből kell elkészíteni csinálsz egy klisét és kiszabod 0,8 as lemezből,a hátsót meg lehet kapni, de ha co -zod akkor utána cinezni kell vagy pedig  lánggal  csinálod ami nehezebb de szebb,ahogy hegeszt az meg csapnivaló gánymunka.
Ha lehet ezt ne utánozd. Mert amikor kész lessz az ajtók a büdös életbe nem fognak csukódni normálisan.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 17:46:54 írta pecek »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74506 Dátum: 2015 április 21, 15:57:16 »

Nem foglalkozom vele csak szemet szúrt.Az elsőnél pedig a második anya fölé kéne érnie a foltnak.
Nincs akkora javítóelem. Az külön lesz javítva.
 A hátsóra mi az ötleted?
Nekem az az elvem, hogy minél több egészséges gyári lemez maradjon.

Ez a csávó elég jól nyomja, őt próbálom utánozni... Cool
https://www.youtube.com/watch?v=x8ALnwpYr88
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 16:02:10 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #74505 Dátum: 2015 április 21, 15:48:21 »

Én azokat szoktam megnagyobbítani,vagy ablakot vágok rá ,ha nagyjavítás van, de bilincset nem ajánlok mert összerohad.
Azon a résen fog dőlni befele a hideg, le kell ragasztani.
Egyébként már beírtam, hogy seprűnyéllel, vagy hasonlóval remekül rá lehet vezetni a csövet, de van aki szenvedni szeret.  Cheesy
pecek
« Hozzászólás #74504 Dátum: 2015 április 21, 14:58:40 »

Nekem belülről (az utastér felől) a lemezen van gyári nem nagy lyuk, ott lehet rásegíteni csavarhúzóval, meg egy vékony bilincset ráfordítani sem lehetetlen.

Én azokat szoktam megnagyobbítani,vagy ablakot vágok rá ,ha nagyjavítás van, de bilincset nem ajánlok mert összerohad.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74503 Dátum: 2015 április 21, 14:53:56 »

Senki?
Nekem belülről (az utastér felől) a lemezen van gyári nem nagy lyuk, ott lehet rásegíteni csavarhúzóval, meg egy vékony bilincset ráfordítani sem lehetetlen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74502 Dátum: 2015 április 21, 14:45:30 »

Akkor ez müködik a régi fedél levételénél is.
Simán.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74501 Dátum: 2015 április 21, 14:44:59 »

Vízpumpa fogóval vagy egy nagyobb kombináltfogóval összenyomod és simán beakasztod.
Ennyi.
én is így szoktam

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74500 Dátum: 2015 április 21, 14:44:44 »

Vízpumpa fogóval vagy egy nagyobb kombináltfogóval összenyomod és simán beakasztod.
Ennyi.
Akkor ez müködik a régi fedél levételénél is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #74499 Dátum: 2015 április 21, 14:43:05 »

Közben előkerestem, pont passzos rá az 50-es cső. Lent lehet, hogy azér kisebb, hogy könyebben rámenjen...
mintha láttam volna olyat hogy amikor "nyitott még a helyzet" arasznyi vascsővel fixen megtoldották volna, így felülről jobban hozzáférhető a későbbiekben...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74498 Dátum: 2015 április 21, 14:38:10 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.
Vízpumpa fogóval vagy egy nagyobb kombináltfogóval összenyomod és simán beakasztod.
Ennyi.
pecek
« Hozzászólás #74497 Dátum: 2015 április 21, 14:13:16 »

Az nincs kész itt a képen. Ne azzal foglalkozz!  Tongue
 Kerestem 48-as csövet, de nem nagyon találok...

Nem foglalkozom vele csak szemet szúrt.Az elsőnél pedig a második anya fölé kéne érnie a foltnak.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 14:17:24 írta pecek »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74496 Dátum: 2015 április 21, 14:06:38 »

Bilincset ne tegyél belül csinálsz egy kis ablakot ahol van a csőcsonk és simán rácsúsztatod a papírcsövet ,de azt az oldalfalfoltot szebben is meg lehetett volna csinálni.
Az nincs kész itt a képen. Ne azzal foglalkozz!  Tongue
 Kerestem 48-as csövet, de nem nagyon találok...

pecek
« Hozzászólás #74495 Dátum: 2015 április 21, 13:56:43 »

Az a baj, hogy a csőcsonk 44,8 mm, a papírcső meg 50mm. Lötyög rajta.
Most nyitva van, tudok rá bilincset is tenni, csak félek, hogy összeroppantja a paírcsövet.

<beszúrt kép törölve>

Bilincset ne tegyél belül csinálsz egy kis ablakot ahol van a csőcsonk és simán rácsúsztatod a papírcsövet ,de azt az oldalfalfoltot szebben is meg lehetett volna csinálni.
pecek
« Hozzászólás #74494 Dátum: 2015 április 21, 13:51:03 »

igy szoktam


Hát a tetőt azért össze lehet cseszni.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 14:42:12 írta pecek »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74493 Dátum: 2015 április 21, 13:46:34 »

Van egy trükk rá:
Egyik zsanért felfogatod, de nem szorítod rá. Berakod a rugót úgy, hogy kissé oldalt kifordítod a tetőt, majd visszanyomod, és berakod a másik zsanért is a helyére és rögzíted. Mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA
A sztori működik, kipróbáltam.
igy szoktam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74492 Dátum: 2015 április 21, 13:42:26 »

Közben előkerestem, pont passzos rá az 50-es cső. Lent lehet, hogy azér kisebb, hogy könyebben rámenjen...
a gyári papírcső 48mm a bakelit meg 47mm.  , a bóti cső 50mm a drága fekete hudáknál az is 50mm

Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.