www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:57:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1595 1596 1597 1598 1599 [1600] 1601 1602 1603 1604 1605 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13169402 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16635 Dátum: 2007 Június 13, 18:35:21 »

Hová van kötve a műszer +-a.
Valszeg a töltőáram ami közvetlen az aksira megy az megmarag 12 felett bőven, ahonnan pedig a műszer mér az valami terhelt ág és ott több okból is eshet a feszültség, miközben az aksit szépen pezsgeti a 14 volt.
nem néztem ezt még, elég hányás a kábelezése(nem én voltam) na majd ott is rámérek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #16634 Dátum: 2007 Június 13, 18:30:13 »

honnan jött ez a dinamó? a buszomról van szó, nem a bogárról
Hová van kötve a műszer +-a.
Valszeg a töltőáram ami közvetlen az aksira megy az megmarag 12 felett bőven, ahonnan pedig a műszer mér az valami terhelt ág és ott több okból is eshet a feszültség, miközben az aksit szépen pezsgeti a 14 volt.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16633 Dátum: 2007 Június 13, 18:26:31 »

honnan jött ez a dinamó? a buszomról van szó, nem a bogárról

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16632 Dátum: 2007 Június 13, 18:13:37 »

nem a vákum húzza vissza?

nem.
a fékmunkahenger karmantyúja, illetve a féktárcsa apró ütése nyomkodja vissza pár század vagy tized millimétert.
ha felemelve megtekersz egy tárcsafékes kereket, akkor hallod, hogy ÁLLANDÓAN surlódó hangot hallat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16631 Dátum: 2007 Június 13, 18:09:17 »

1,6-os buszmotoron láttam. Ha elveszed a gázt, lassítja az alapjáratra való visszatérést.

és az miért jó?
ha elveszem a gázt, akkor igenis 0.0000000001 másodpercen belül térjen vissza alapjártara.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16630 Dátum: 2007 Június 13, 17:29:08 »

A tárcsafékes főfékhenger ugyanakkora, csak a végén van egy szelep. Ez azért kell, mert a tárcsabetétet nem húzza vissza rugó, mint a dobfékben. Vegyél ilyet, ezt be tudod szerelni a dobfékesbe is, a guruk szerint.


nem a vákum húzza vissza?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16629 Dátum: 2007 Június 13, 17:19:44 »

Azért én még reménykedek, hogy csak gumibak.  Cry

ne reménykedj!

vegyél egy rendes kuplungtárcsát. a mostaniban el vannak törve azok a kis spirál rugók. ha nagygázzal indulsz nem rángat, de ha alapjárat körüli fordulaton akkor igen. kuplungtárcsa.

minden jót!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16628 Dátum: 2007 Június 13, 17:15:04 »

BlackP azt írta nem dinamós!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16627 Dátum: 2007 Június 13, 17:03:33 »

Dinamónál normális, de a generátornál 12,4-14,3 volt közt kell lennie, 14,4V a maximum érték.  Természetesen a működésben lévő fogyasztóktól és az akkumlátor állapotától is függ.


                             GNX-967
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16626 Dátum: 2007 Június 13, 16:48:12 »

nekem tökéletesen fog a régivel
hmz, csinálja a féknél, a tompítottnál, az indexnél, ritkány fényszórózok, de a tökömet rá, hogy ott is
nem

Forgassad jobban. Ha akkor nem, akkor a dinamó ennyit bír tölteni, ha akkor is, akkor a fesszab vagy a kontaktok gyanúsak.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16625 Dátum: 2007 Június 13, 15:22:09 »

A tárcsafékes főfékhenger ugyanakkora, csak a végén van egy szelep. Ez azért kell, mert a tárcsabetétet nem húzza vissza rugó, mint a dobfékben. Vegyél ilyet, ezt be tudod szerelni a dobfékesbe is, a guruk szerint.

ezt mind tudom, csak az érdekel h a főfékhenger átmérője nagyobb-e?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16624 Dátum: 2007 Június 13, 14:49:26 »

nem

kapcsold ki a zenét...  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16623 Dátum: 2007 Június 13, 14:36:58 »

értem, csak kicsitnem beszélni magyar....  Cheesy

akkor elvileg jó a főfh. De érdemes ill. lehet-e nagyobbat betenni?
nekem tökéletesen fog a régivel

gondoltam menet közben fényszóró föl... akkor csinálja-e?
hmz, csinálja a féknél, a tompítottnál, az indexnél, ritkány fényszórózok, de a tökömet rá, hogy ott is

Dinamó.
nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #16622 Dátum: 2007 Június 13, 14:25:57 »

ismét kérdem, hátha valaki..a buszban van töltés mérő, nagyon fasza is minden, 13-14V körül van menet közben, azonban, ha kigyullad a féklámpa, vagy benyomom az indexet, vagy világítást, lemegy 12-re. ez normális?
Dinamó.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16621 Dátum: 2007 Június 13, 14:23:49 »

más lámpám már nemigen van
gondoltam menet közben fényszóró föl... akkor csinálja-e?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16620 Dátum: 2007 Június 13, 14:23:16 »

azért mondtam, hogy mi kell, hogy tud mit nem kell piszkálni. mikor nekem csináltuk, ezeket alakítottuk át, meg ami kimaradt, az új fékolaj és a féktárcsa tiszító.
értem, csak kicsitnem beszélni magyar....  Cheesy

akkor elvileg jó a főfh. De érdemes ill. lehet-e nagyobbat betenni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16619 Dátum: 2007 Június 13, 14:16:55 »

sztem simán. csak annál lejjebb ne menjen.
12Vvel üzemel a lámpa,nem?
egyéb lámpa esetén?
más lámpám már nemigen van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16618 Dátum: 2007 Június 13, 14:10:21 »

ismét kérdem, hátha valaki..a buszban van töltés mérő, nagyon fasza is minden, 13-14V körül van menet közben, azonban, ha kigyullad a féklámpa, vagy benyomom az indexet, vagy világítást, lemegy 12-re. ez normális?

sztem simán. csak annál lejjebb ne menjen.
12Vvel üzemel a lámpa,nem?
egyéb lámpa esetén?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16617 Dátum: 2007 Június 13, 14:08:24 »

ismét kérdem, hátha valaki..a buszban van töltés mérő, nagyon fasza is minden, 13-14V körül van menet közben, azonban, ha kigyullad a féklámpa, vagy benyomom az indexet, vagy világítást, lemegy 12-re. ez normális?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16616 Dátum: 2007 Június 13, 14:07:18 »

ezt mind tudom, csak az érdekel h a főfékhenger átmérője nagyobb-e?
azért mondtam, hogy mi kell, hogy tud mit nem kell piszkálni. mikor nekem csináltuk, ezeket alakítottuk át, meg ami kimaradt, az új fékolaj és a féktárcsa tiszító.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16615 Dátum: 2007 Június 13, 13:55:05 »

tárcsafékhez kell tengelycsonk, esetleg új gömbfejek, kerékcsapágyak, fékrácsa, féknyereg, kébetét, kté segítő kollega, némi sör és fél nap. meg persze szerszámok
ezt mind tudom, csak az érdekel h a főfékhenger átmérője nagyobb-e?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16614 Dátum: 2007 Június 13, 13:53:59 »

Jellenleg 4 dobfék van a Bogáron,  de cserélni kell a főfékhengert. Nemsokára tárcsaféket szeretnék előre.
Nagyobb a munkahenger a tárcsafék esetén?
Mert akkor olyat vennék...
Vagy hallottam itt olyanokról is, hogy golf fékhengert tettek be? Ez csak átmérőben nagyobb/jobb?
tárcsafékhez kell tengelycsonk, esetleg új gömbfejek, kerékcsapágyak, fékrácsa, féknyereg, kébetét, kté segítő kollega, némi sör és fél nap. meg persze szerszámok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16613 Dátum: 2007 Június 13, 13:53:16 »

te vagy dobféket, vagy tárcsaféket nem láttál még soha

vagy fáradt vagyok...  Wink

persze a főfékhenger átmérőjére gondoltam.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16612 Dátum: 2007 Június 13, 13:43:56 »


Nagyobb a munkahenger a tárcsafék esetén?
Mert akkor olyat vennék...


te vagy dobféket, vagy tárcsaféket nem láttál még soha
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16611 Dátum: 2007 Június 13, 13:37:06 »

Jellenleg 4 dobfék van a Bogáron,  de cserélni kell a főfékhengert. Nemsokára tárcsaféket szeretnék előre.
Nagyobb a munkahenger a tárcsafék esetén?
Mert akkor olyat vennék...
Vagy hallottam itt olyanokról is, hogy golf fékhengert tettek be? Ez csak átmérőben nagyobb/jobb?
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #16610 Dátum: 2007 Június 13, 12:21:25 »

nekem volt - igaz Bogáron - xar gumibak, de nem rázta a kasznit csak a kipuff vert bele a farokrészbe, ellenben egy váltócserénél ahol egy másik (használt) kuplungszerkezet is befigyelt, ráadásul a kinyomóvilla nem volt központos...hát elég durván tekerte a hátsóját Smiley
Azért én még reménykedek, hogy csak gumibak.  Cry
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16609 Dátum: 2007 Június 13, 12:06:08 »

úgy tűnik okés, kiemel rendesen, és nem is csúszik

nekem volt - igaz Bogáron - xar gumibak, de nem rázta a kasznit csak a kipuff vert bele a farokrészbe, ellenben egy váltócserénél ahol egy másik (használt) kuplungszerkezet is befigyelt, ráadásul a kinyomóvilla nem volt központos...hát elég durván tekerte a hátsóját Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #16608 Dátum: 2007 Június 13, 11:57:49 »

kuplung ok?

úgy tűnik okés, kiemel rendesen, és nem is csúszik
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 13, 11:59:28 írta Patrone »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16607 Dátum: 2007 Június 13, 11:56:38 »

Kis segítség kéne.
A buszomon a váltó rángat ( mármint rázza a motort és a kasznit)indulásnál, majd elmúlik ahogy gyorsítok.
Én a tartó bakra gyanakodtam, megnéztem (szemrevételeztem, meg nem piszkáltam) de jónak tűnik (persze lehet, hogy belülről rohad a férgese). Szóval hogy lehet kicserélni egy 78-79-es buszon, illetve hol lehet ilyet beszerezni?
Már bocs... Buszom nincs. Csakl bogaram.

Nem a kuplungszerkezeted kezdett el széthullani? Mert csúsztatásnál induláskor ugyanez a tünet. Először meg kellene bontani. Ha kuplungszerkezet, hurrá, a szívás kevesebb, az ár majdnem annyi tárcsástól egy vadiúj szerkezetnek, mint egy bontott váltónak. Na, jó.... lehet, hogy kevesebb... Meg lehet bontott cuccot is betenni, de ha már egyszer cserélsz, akkor valami megbízható újra... (monnyuk F&S más néven Fichtel&Sachs vagymiafene - gyári beszállító - én is itt a fórumon lettem kiokosítva...)

Egy megnézést megér...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #16606 Dátum: 2007 Június 13, 11:56:32 »

lehet, hogy nem négyesben kéne indulni... 
Akkor erről most le kell szoknom? Smiley
Amúgy az a bot középen mire van, jobbra lefelé áll a vége (én azt hittem autómata váltós)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16605 Dátum: 2007 Június 13, 11:53:50 »

Kis segítség kéne.
A buszomon a váltó rángat ( mármint rázza a motort és a kasznit)indulásnál, majd elmúlik ahogy gyorsítok.
Én a tartó bakra gyanakodtam, megnéztem (szemrevételeztem, meg nem piszkáltam) de jónak tűnik (persze lehet, hogy belülről rohad a férgese). Szóval hogy lehet kicserélni egy 78-79-es buszon, illetve hol lehet ilyet beszerezni?

kuplung ok?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16604 Dátum: 2007 Június 13, 11:47:41 »

Kis segítség kéne.
A buszomon a váltó rángat ( mármint rázza a motort és a kasznit)indulásnál, majd elmúlik ahogy gyorsítok.
Én a tartó bakra gyanakodtam, megnéztem (szemrevételeztem, meg nem piszkáltam) de jónak tűnik (persze lehet, hogy belülről rohad a férgese). Szóval hogy lehet kicserélni egy 78-79-es buszon, illetve hol lehet ilyet beszerezni?

lehet, hogy nem négyesben kéne indulni... 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #16603 Dátum: 2007 Június 13, 11:38:48 »

Kis segítség kéne.
A buszomon a váltó rángat ( mármint rázza a motort és a kasznit)indulásnál, majd elmúlik ahogy gyorsítok.
Én a tartó bakra gyanakodtam, megnéztem (szemrevételeztem, meg nem piszkáltam) de jónak tűnik (persze lehet, hogy belülről rohad a férgese). Szóval hogy lehet kicserélni egy 78-79-es buszon, illetve hol lehet ilyet beszerezni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16602 Dátum: 2007 Június 13, 11:17:59 »

vkinek van töltésmérője? hogy kell kinéznie a dolognak(mennyivel kell lemenni a feszültségnek?), ha rányomok valami világítást?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16601 Dátum: 2007 Június 13, 10:46:03 »

Milyen buszod van neked?
nem buszom van  , csak ezekszerint buszból lehet a szívócső meg a karbi
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16600 Dátum: 2007 Június 13, 10:33:23 »

Akkó lyukas bennt a membrán.Sokra ne számíts, alig érezhető ellenállása van!
meg szuszog is kicsit.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16599 Dátum: 2007 Június 13, 10:33:10 »

de nálam nem lyukas szerintem! ?
Akkó lyukas bennt a membrán.Sokra ne számíts, alig érezhető ellenállása van!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16598 Dátum: 2007 Június 13, 10:14:50 »

de nálam nem lyukas szerintem! ?

Milyen buszod van neked?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16597 Dátum: 2007 Június 13, 10:13:09 »

Az meg a fékszervó vákumvezetése.
de nálam nem lyukas szerintem! ?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16596 Dátum: 2007 Június 13, 10:04:11 »

1,6-os buszmotoron láttam. Ha elveszed a gázt, lassítja az alapjáratra való visszatérést.

igen, és azáltal nem fullad le könnyen, mint néha boginál előferdül.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1595 1596 1597 1598 1599 [1600] 1601 1602 1603 1604 1605 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.