www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 19:15:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831301 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73771 Dátum: 2015 Január 17, 18:34:12 »

az alvázgerendából nem jön ki a rudazat ,a váltó vége van beledugva. a váltórudazat csatlakozó eleme padig aulról szerelhető, nem felülről mint a bogár... autómatát meg még soha nem láttam....
A Schlosser Zoliéké is automata.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73770 Dátum: 2015 Január 17, 17:26:25 »

ezeket találtam

http://www.vwtypethree.com/technical/partsbook/pages/69.jpg

http://www.vwtypethree.com/technical/partsbook/pages/68.jpg

http://www.vwtypethree.com/technical/partsbook/pages/70.jpg
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73769 Dátum: 2015 Január 17, 15:08:17 »

Typ3 hozzáértőktől kérdezném, hogy a Fastback verziót gyártották automataváltóval is, most rakok össze egyet, de sima pedálsor meg váltó van hozzá, majdnem sikerült berakni, de  középső alvázgerenda hátsórésze nincs kivágva ahol a sebességváltó rudazat megy ki a váltó felé. Ebből én arra gondolok hogy automataváltós volt. DE megtaláltam a gépet egy 2003 as depóba ott sima pedálsor van a fényképen és említést sem ejtenek hogy automataváltós lenne. Ebből meg az következik hogy kicserélték a komplett alvázat automatáéra. Úgyhogy fasza, vághatom ki a az alvázgerenda végét, ja meg hiányzik a kuplungbovden cső is az alagútból. Szopófaktor 9/10, megint.
Fehér 1970 es Typ3 fastback ACX valami a rendszáma, empi spoke felnivel, régebben mászkált ez a gép.
A kérdésem az  lenne ismeri-e valaki az autót, automata volt vagy sima váltós.
az alvázgerendából nem jön ki a rudazat ,a váltó vége van beledugva. a váltórudazat csatlakozó eleme padig aulról szerelhető, nem felülről mint a bogár... autómatát meg még soha nem láttam....

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73768 Dátum: 2015 Január 17, 12:44:51 »

Typ3 hozzáértőktől kérdezném, hogy a Fastback verziót gyártották automataváltóval is, most rakok össze egyet, de sima pedálsor meg váltó van hozzá, majdnem sikerült berakni, de  középső alvázgerenda hátsórésze nincs kivágva ahol a sebességváltó rudazat megy ki a váltó felé. Ebből én arra gondolok hogy automataváltós volt. DE megtaláltam a gépet egy 2003 as depóba ott sima pedálsor van a fényképen és említést sem ejtenek hogy automataváltós lenne. Ebből meg az következik hogy kicserélték a komplett alvázat automatáéra. Úgyhogy fasza, vághatom ki a az alvázgerenda végét, ja meg hiányzik a kuplungbovden cső is az alagútból. Szopófaktor 9/10, megint.
Fehér 1970 es Typ3 fastback ACX valami a rendszáma, empi spoke felnivel, régebben mászkált ez a gép.
A kérdésem az  lenne ismeri-e valaki az autót, automata volt vagy sima váltós.
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73767 Dátum: 2015 Január 15, 09:12:47 »

Igen! Most már csak azt nem tudom mi tévő legyek?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73766 Dátum: 2015 Január 15, 07:15:24 »

Ezek lennének azok?
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Igen! Most már csak azt nem tudom mi tévő legyek?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73765 Dátum: 2015 Január 14, 23:07:09 »

hát ott a környéken még olyan vak dugók vannak amik helyén a rudazat pozicionáló rugót meg golyót teszik be a gyárba ... De holnap kiváncsiságbol megnézek egy váltót
..
Ezek lennének azok?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73764 Dátum: 2015 Január 14, 22:54:26 »

Az olajbetöltő a másik oldalon van amit 17-es imbuszkulccsal tudok kicsavarni. Az rendben van.
Ez kisebb furat.A váltórudazathoz esik közelebb és a nem kormányoldalon van. Nem férni hozzá ,kb 8-10mm. Huh

hát ott a környéken még olyan vak dugók vannak amik helyén a rudazat pozicionáló rugót meg golyót teszik be a gyárba ... De holnap kiváncsiságbol megnézek egy váltót
..

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73763 Dátum: 2015 Január 14, 22:50:49 »

Tolatólámpa kapcsolónak van arrafelé helye...
<beszúrt kép törölve>
ez meg a végében van......

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73762 Dátum: 2015 Január 14, 21:38:04 »

Az olajbetöltő a másik oldalon van amit 17-es imbuszkulccsal tudok kicsavarni. Az rendben van.
Ez kisebb furat.A váltórudazathoz esik közelebb és a nem kormányoldalon van. Nem férni hozzá ,kb 8-10mm. Huh

Tolatólámpa kapcsolónak van arrafelé helye...
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 14, 21:43:10 írta Louy »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73761 Dátum: 2015 Január 14, 21:28:32 »

ott egy dugó van és az olajszint ellenörzésére és az olaj betöltésére szolgál.
Az olajbetöltő a másik oldalon van amit 17-es imbuszkulccsal tudok kicsavarni. Az rendben van.
Ez kisebb furat.A váltórudazathoz esik közelebb és a nem kormányoldalon van. Nem férni hozzá ,kb 8-10mm. Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73760 Dátum: 2015 Január 14, 20:54:13 »

Sziasztok!
Segítségetekre van szükségem. Mégpedig váltó témakörben Wink
A váltó oldalán van egy lyuk amiben jelenleg egy imbuszkulcs van ,hogy ezzel jelöljem nektek a problematikát.
Ebből az ominózus lyukból folyik a váltóolajam. Itt minek kellene lenni ,hogy ne folyjon az olaj Huh
(semmi? valami?) Ki tudja???
Válaszokat előre is köszönöm ; Cheesy
ott egy dugó van és az olajszint ellenörzésére és az olaj betöltésére szolgál.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73759 Dátum: 2015 Január 14, 19:45:55 »

Sziasztok!
Segítségetekre van szükségem. Mégpedig váltó témakörben Wink
A váltó oldalán van egy lyuk amiben jelenleg egy imbuszkulcs van ,hogy ezzel jelöljem nektek a problematikát.
Ebből az ominózus lyukból folyik a váltóolajam. Itt minek kellene lenni ,hogy ne folyjon az olaj Huh
(semmi? valami?) Ki tudja???
Válaszokat előre is köszönöm ; Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73758 Dátum: 2015 Január 14, 06:11:23 »

Nem könnyű kérdés, hisz jó kezű lakatosból nagyon kevés van, aki meg rá is ér, abból még kevesebb. Talán Porsche fórumtárs tud segíteni, ő ismerősebb arrafelé.

Üdv az Uraknak!

Tolna megye és vonzáskörében tud valaki lakatost, akinek esetleg ideje is van mostanság? Egy buszról lenne szó, lehomokoltuk festés előtt, de kiderült, hogy úgy talicskázták bele a gittet. Meg ahol látott hegesztőt ott is valami oltári kókány munka ment. Nekem itt megállt tudományom. Pár elemet kellene cserélni, az alja ahogy néztem rendben van, de azért jó lenne, ha látná valami szakember is. Aki tud valakit kérem ne tartsa magába!

U.i.: Bocs ha rossz topikba trollkodok  
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73757 Dátum: 2015 Január 13, 21:47:32 »

Kedves Tati! Én csak véleményt írtam .Ami nem jelenti azt ,hogy teljesen analfabéta vagyok az autójavításhoz.
kedves Pecek ,nem akartam személyeskedni,arról meg szót nem ejtettem hogy mennyire értesz az autókhoz nem is értem hogy jött ez ide, de hamár így privátban is erőlteted a témát   akkor is csak azt tudom mondani ami igazából nem is csak a véleményem hanem tény hogy aki két egymáson lapuló lemezek élén olyan peremvarratot tud csak hegeszteni amit agyon kell köszörülni az NEM TUD HEGESZTENI.

Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #73756 Dátum: 2015 Január 13, 20:34:23 »

Üdv az Uraknak!

Tolna megye és vonzáskörében tud valaki lakatost, akinek esetleg ideje is van mostanság? Egy buszról lenne szó, lehomokoltuk festés előtt, de kiderült, hogy úgy talicskázták bele a gittet. Meg ahol látott hegesztőt ott is valami oltári kókány munka ment. Nekem itt megállt tudományom. Pár elemet kellene cserélni, az alja ahogy néztem rendben van, de azért jó lenne, ha látná valami szakember is. Aki tud valakit kérem ne tartsa magába!

U.i.: Bocs ha rossz topikba trollkodok  

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #73755 Dátum: 2015 Január 13, 20:25:22 »

Az előbb itt még Narancs hozzászólását és pár képet láttam,  aztán amikor rákattintottam a képre, azt írta ki, hogy "nincs jogosultságod a kép megtekintéséhez".
Most pedig eltűntek a hozzászólások is. Shocked

Mindenkinek? Vagy csak nálam történt valami?

Narancs nekem is eltűnt! H.sz.-ok, képek, minden...

Narancs nekem is eltűnt! H.sz.-ok képek, minden...

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73754 Dátum: 2015 Január 13, 20:22:18 »

Vagy csak nálam történt valami?

Nem csak nálad!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73753 Dátum: 2015 Január 13, 20:19:28 »

Az előbb itt még Narancs hozzászólását és pár képet láttam,  aztán amikor rákattintottam a képre, azt írta ki, hogy "nincs jogosultságod a kép megtekintéséhez".
Most pedig eltűntek a hozzászólások is. Shocked

Mindenkinek? Vagy csak nálam történt valami?
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #73752 Dátum: 2015 Január 13, 14:45:38 »

10x1

Köszi! Ilyen egyszerű? Mert ugye az egész egy picit kúpos, ezért nem kell oda tömítés sem.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73751 Dátum: 2015 Január 13, 14:38:43 »

Kedves Tati! Én csak véleményt írtam .Ami nem jelenti azt ,hogy teljesen analfabéta vagyok az autójavításhoz.
kedves Pecek ! én is Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73750 Dátum: 2015 Január 13, 14:37:19 »

Sziasztok!
Tudja valaki az olajgomba menetének pontos méreteit?
Menetjavító perselyt néznék hozzá, ha egyáltalán létezik ilyen. A /minimális/ változó átmérő miatt nem tudom, hogy járható-e ez az út.
10x1

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #73749 Dátum: 2015 Január 13, 14:34:36 »

Sziasztok!
Tudja valaki az olajgomba menetének pontos méreteit?
Menetjavító perselyt néznék hozzá, ha egyáltalán létezik ilyen. A /minimális/ változó átmérő miatt nem tudom, hogy járható-e ez az út.
pecek
« Hozzászólás #73748 Dátum: 2015 Január 13, 12:55:14 »

Nagyon jól tudom milyen vastag ott a lemez.

Élbe végighegeszteni? és mi van utána, a kínlódás ,gányolás,mire elcsiszolod.


annak aki nem tud hegeszteni Undecided

Kedves Tati! Én csak véleményt írtam .Ami nem jelenti azt ,hogy teljesen analfabéta vagyok az autójavításhoz.
pecek
« Hozzászólás #73747 Dátum: 2015 Január 13, 12:41:59 »

Én is le fogom csak ezt a peremet homokoltatni,csak azt hittem, hogy van rá valami külön veterános - kasztnis megoldás, hogy a peremet milyen módszerrel rozsdátlanítják.
Az önmagában nekem kicsit kevés, hogy pár évig nem jön ki a rozsda, mert még egy alap telifény is 200eft, de inkább 250eft-tól indul.
Az meg azért sok ahhoz, hogy 2-3 évente az újbóli fényezésre az ember ennyit ráköltsön.    

Van  megoldás!!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73746 Dátum: 2015 Január 13, 11:48:19 »

Nagyon jól tudom milyen vastag ott a lemez.

Élbe végighegeszteni? és mi van utána, a kínlódás ,gányolás,mire elcsiszolod.


annak aki nem tud hegeszteni Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73745 Dátum: 2015 Január 13, 11:43:30 »

Én elszoktam vinni homokfújni,és bele kell rakni a spéci anyagokat amik tudom ,hogy drágák de akkor nincs sok esélye a rozsdának.Lealábbis pár évig.



Én is le fogom csak ezt a peremet homokoltatni,csak azt hittem, hogy van rá valami külön veterános - kasztnis megoldás, hogy a peremet milyen módszerrel rozsdátlanítják.
Az önmagában nekem kicsit kevés, hogy pár évig nem jön ki a rozsda, mert még egy alap telifény is 200eft, de inkább 250eft-tól indul.
Az meg azért sok ahhoz, hogy 2-3 évente az újbóli fényezésre az ember ennyit ráköltsön.     
pecek
« Hozzászólás #73744 Dátum: 2015 Január 13, 11:30:03 »

Az én lakatos ismerősöm csakis így csinálja, enyém is ilyen, kb. az egyik keze a seggében és úgy....
Persze lehet rizikózni, hogy kb dupla munkával ki-be peremezgetünk aztán reszketünk, hogy az 5kilós fényezésen mikor üt át a rozsda.


Én elszoktam vinni homokfújni,és bele kell rakni a spéci anyagokat amik tudom ,hogy drágák de akkor nincs sok esélye a rozsdának.Lealábbis pár évig.

1303LS
« Hozzászólás #73743 Dátum: 2015 Január 13, 11:03:56 »

Úgy gondolod, hogy a peremet kívülről végig óvatosan leköszörülni?

Én úgy látom, mintha a pudvásodás belülről indulna, és nem csak a külső felületen van rajta.

Ezen a képen nem látszik, de a perem sok helyen meg is van vastagodva a rozsdától, ezért is gondolom, hogy belülről nyomja a rozsda szét az egész peremet.
Igen.
Mivel 3 réteg lemez van ezért van két réteg levegős rész.
Ebből az egyiket megszünteted a másikat pedig belülről a kasztni belsejéből üregvédővel kifújod, ennél többet nem tudsz tenni.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73742 Dátum: 2015 Január 13, 10:56:56 »

Hajtás élét végigköszörül, hajtás 3.rétegét eldob, hajtást végighegeszt. Ezt nem csak elől, hanem végig oldalt az egészet.

Úgy gondolod, hogy a peremet kívülről végig óvatosan leköszörülni?

Én úgy látom, mintha a pudvásodás belülről indulna, és nem csak a külső felületen van rajta.

Ezen a képen nem látszik, de a perem sok helyen meg is van vastagodva a rozsdától, ezért is gondolom, hogy belülről nyomja a rozsda szét az egész peremet.
1303LS
« Hozzászólás #73741 Dátum: 2015 Január 13, 10:18:11 »

Nagyon jól tudom milyen vastag ott a lemez.

Élbe végighegeszteni? és mi van utána, a kínlódás ,gányolás,mire elcsiszolod.


Az én lakatos ismerősöm csakis így csinálja, enyém is ilyen, kb. az egyik keze a seggében és úgy....
Persze lehet rizikózni, hogy kb dupla munkával ki-be peremezgetünk aztán reszketünk, hogy az 5kilós fényezésen mikor üt át a rozsda.


[a csatolmányt egy admin törölte]
pecek
« Hozzászólás #73740 Dátum: 2015 Január 13, 10:06:03 »

Egy lemezvastagságnyit kell levenni. Hidd el nem csúnya. Sőt 1méter távolságról meg sem mondod még ha egymás mellé is teszel két kocsit Illetve megmondod, mert a peremezett rozsdás lesz pár év múlva akármilyen csodaszerrel kezeled is. Egy ügyes lakatosnak sokkal könnyebb munk a, ráadásul örök megoldás, mint ki/be hajtogatni.


Nagyon jól tudom milyen vastag ott a lemez.

Élbe végighegeszteni? és mi van utána, a kínlódás ,gányolás,mire elcsiszolod.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 13, 10:12:36 írta pecek »
1303LS
« Hozzászólás #73739 Dátum: 2015 Január 13, 09:14:03 »

Ha leköszörülöd kissebb lessz a perem,és csúnyán néz ki, vannak olyan impregnálók ha bekened a rozsda megáll évekre.
Az alvázvédős tanácsolta ő is először ezzel fujja le az alvázat és száradás után Dinitrollal.

A peremezés alatt ponthegesztés is van.
Egy lemezvastagságnyit kell levenni. Hidd el nem csúnya. Sőt 1méter távolságról meg sem mondod még ha egymás mellé is teszel két kocsit Illetve megmondod, mert a peremezett rozsdás lesz pár év múlva akármilyen csodaszerrel kezeled is. Egy ügyes lakatosnak sokkal könnyebb munk a, ráadásul örök megoldás, mint ki/be hajtogatni.
pecek
« Hozzászólás #73738 Dátum: 2015 Január 13, 08:48:44 »


Pepecs munka de szépen kilehet hajlítani,drótkorongozni,alapozni majd visszaperemezni, és mehet a fényezőbe.
De miért kellene visszaperemezni, hiszen az csak a tömeggyártás megkönnyítésére volt kitalálva és nagyon nagy beépített rozsdaforrás.

Ha leköszörülöd kissebb lessz a perem,és csúnyán néz ki, vannak olyan impregnálók ha bekened a rozsda megáll évekre.
Az alvázvédős tanácsolta ő is először ezzel fujja le az alvázat és száradás után Dinitrollal.

A peremezés alatt ponthegesztés is van.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 13, 08:51:20 írta pecek »
1303LS
« Hozzászólás #73737 Dátum: 2015 Január 13, 08:35:28 »


Pepecs munka de szépen kilehet hajlítani,drótkorongozni,alapozni majd visszaperemezni, és mehet a fényezőbe.
De miért kellene visszaperemezni, hiszen az csak a tömeggyártás megkönnyítésére volt kitalálva és nagyon nagy beépített rozsdaforrás.
pecek
« Hozzászólás #73736 Dátum: 2015 Január 13, 08:29:01 »

Az ilyen karosszéria hibának mi a szakszerű javítási módja?

Ez az esőcsatorna előre, az első doblemezre lefutó függőleges darabja.

Nagyon sok bogáron láttam ilyen rozsdásodást.
Itt a lemez vissza van hajtva, és a visszahajtott lemez alatt is rozsdás, így a homokszóró sem viszi ki alóla teljes mértékben.

Láttam olyat, hogy kihajtották a lemezt, de a hajtogatás miatt nagyon megnyúlik a vékony lemez és később nem lesz esztétikus látvány.

Javító nincs hozzá.


Pepecs munka de szépen kilehet hajlítani,drótkorongozni,alapozni majd visszaperemezni, és mehet a fényezőbe.
1303LS
« Hozzászólás #73735 Dátum: 2015 Január 13, 05:45:36 »

Az ilyen karosszéria hibának mi a szakszerű javítási módja?

Ez az esőcsatorna előre, az első doblemezre lefutó függőleges darabja.

Nagyon sok bogáron láttam ilyen rozsdásodást.
Itt a lemez vissza van hajtva, és a visszahajtott lemez alatt is rozsdás, így a homokszóró sem viszi ki alóla teljes mértékben.

Láttam olyat, hogy kihajtották a lemezt, de a hajtogatás miatt nagyon megnyúlik a vékony lemez és később nem lesz esztétikus látvány.

Javító nincs hozzá.
Hajtás élét végigköszörül, hajtás 3.rétegét eldob, hajtást végighegeszt. Ezt nem csak elől, hanem végig oldalt az egészet.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73734 Dátum: 2015 Január 12, 22:05:22 »

Az ilyen karosszéria hibának mi a szakszerű javítási módja?

Ez az esőcsatorna előre, az első doblemezre lefutó függőleges darabja.

Nagyon sok bogáron láttam ilyen rozsdásodást.
Itt a lemez vissza van hajtva, és a visszahajtott lemez alatt is rozsdás, így a homokszóró sem viszi ki alóla teljes mértékben.

Láttam olyat, hogy kihajtották a lemezt, de a hajtogatás miatt nagyon megnyúlik a vékony lemez és később nem lesz esztétikus látvány.

Javító nincs hozzá.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73733 Dátum: 2015 Január 12, 21:15:50 »

En mar igen. Sok kartergaz eseten ha ledugozza/befogja az ember a lyukakat, akkor a motor fossa az olajat ... :-)
Esetleg egy levegőztető furat beiktatása sokat segíthet. Anno a Junak motorok ugyanilyenek voltak, ott is elég volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #73732 Dátum: 2015 Január 12, 19:35:47 »

Így van! Menthető. Van még pár apróság amit meg kell csinálni, pl hétvégén rendberakom az "1éve cserélt" első hidat. Az összes gömbfej kuka meg a perselyek is mert oda nem kerültek be a zsírzógombok velük együtt persze a zsír se Smiley valamint még ki kell találnom honnan szedek a puma hídhoz állító csavart mert az alsó elkopott a betonon. Edzett gyerek vagyok ültetett autó témában de ez már nekem is sokk volt. A végén persze megint úgy fogok szerintem járni mint eddig minden öreg autómmal. Mindnek megkérték a kezét mielőtt ki tudtam volna élvezni Smiley

Viszont menthető.

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.