www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:42:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178412 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73875 Dátum: 2015 Február 09, 13:24:18 »

Na, ez is megvan.  Cheesy

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73874 Dátum: 2015 Február 08, 21:03:44 »

Köszi a válaszokat, ha holnap netán jól lennék, kipróbálom!
ha nem írsz, akkor agyonbaszott az áram.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #73873 Dátum: 2015 Február 08, 18:06:07 »

Köszi a válaszokat, ha holnap netán jól lennék, kipróbálom!

Berakhatná valaki hasznosba. Nekem is kelleni fog, szóval lementem.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73872 Dátum: 2015 Február 07, 21:55:38 »

A 3 pirosat össze kell kötni az ülés alatt. Nekem is úgy van.
Köszi a válaszokat, ha holnap netán jól lennék, kipróbálom!

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73871 Dátum: 2015 Február 07, 20:56:21 »

Szakik! Smiley
  Kölök bogarában eddig dinamó volt, most kapott egy generátort, belső fesszabost. Tudja-é valaki, hogy hova megy az a két kábel, ami a generátorról jön le? Mert hogy így fesszab nem kell az ülés alá. Jó lenne értelmes válasz, mert a villamosságinál 3-4 hét a várakozási idő.
A 3 pirosat össze kell kötni az ülés alatt. Nekem is úgy van.

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73870 Dátum: 2015 Február 07, 17:35:29 »

Szakik! Smiley
  Kölök bogarában eddig dinamó volt, most kapott egy generátort, belső fesszabost. Tudja-é valaki, hogy hova megy az a két kábel, ami a generátorról jön le? Mert hogy így fesszab nem kell az ülés alá. Jó lenne értelmes válasz, mert a villamosságinál 3-4 hét a várakozási idő.
Remélem, ez segít:

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73869 Dátum: 2015 Február 07, 17:05:37 »

Szakik! Smiley
  Kölök bogarában eddig dinamó volt, most kapott egy generátort, belső fesszabost. Tudja-é valaki, hogy hova megy az a két kábel, ami a generátorról jön le? Mert hogy így fesszab nem kell az ülés alá. Jó lenne értelmes válasz, mert a villamosságinál 3-4 hét a várakozási idő.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 07, 17:10:12 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #73868 Dátum: 2015 Február 05, 08:40:36 »

Ma visszadobták a bogarat műszakin, mondván, hogy az első fékek gyengébben fognak mint a hátsók. Ez mitől lehet? Új a főfékhenger is. Beállítási gond? Vagy lehet, hogy valamelyik első munkahenger is meg van posszanva? (szivárgást eddig onnan nem tapasztaltunk) 4 dobfékről van szó, a hátsó munkahengereket cseréltem, és a főfékhengert, próbakörön nekem éppen olyannak tűnt minden mint az utóbbi 10 évben...

Rossz helyre vitted  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73867 Dátum: 2015 Február 04, 19:30:40 »

Esetleg pipa, asszem 5kOhm legyen meg.
oda minek kell ilyen baromi nagy ellenállás?
nem éppen minél kevesebb óm kéne?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73866 Dátum: 2015 Február 04, 16:46:59 »

Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink
mert te egy kivételesen szerencsés csillagzat alatt burokban születtél. De a nálam járt bogarak 90 százalékában repedt szétégett rotoros fedeles lógótengelyes elosztók vannak.....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73865 Dátum: 2015 Február 04, 14:42:06 »

szerintem ezzel nem szürhető ki..... max h van áram.....
Nyilvánvaló azzal ,hogy szikrázik ,még a kondi kapacitásának értéke nem állapítható meg. Viszont azt tudjuk ,hogy nem szakadt és nem zárlatos. (a szikráztatós korszakomból már rég kinőttem ,műszereket használok Wink )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73864 Dátum: 2015 Február 04, 14:33:24 »

Műszerrel ,már akinek van  Wink
szerintem ezzel nem szürhető ki..... max h van áram.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73863 Dátum: 2015 Február 04, 14:30:08 »

hogy ellenőrzöd a kondit?
Műszerrel ,már akinek van  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73862 Dátum: 2015 Február 04, 12:45:30 »

hogy ellenőrzöd a kondit?
40 fekvőtámasz. Ha megvan, jó a kondid. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73861 Dátum: 2015 Február 04, 12:37:18 »

hogy ellenőrzöd a kondit?
Jó a kérdés. Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73860 Dátum: 2015 Február 04, 12:13:25 »

Én sem cseréltem még benne. A gyárival megy, a tartalék meg a dobozban várakozik szintén.
hogy ellenőrzöd a kondit?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73859 Dátum: 2015 Február 04, 12:10:46 »

Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink
Én sem cseréltem még benne. A gyárival megy, a tartalék meg a dobozban várakozik szintén.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73858 Dátum: 2015 Február 04, 10:11:31 »

Én nem mertem beírni, mert kiosztanak.
Az van benne amivel megvettem, nálam van 10 éve, nálam ment 45ezret. + a régi tulajnál az évek meg a km-ek.
Most 2 hónapja legalább nem indítottam, de fogadnék rá, hogy amint felér a benzin beindul és stabil lesz az alapjárat azonnal.
Ja a karbit sem szedtem szét még soha. Sváb eladó szerint jól ment jól indult, keveset fogyasztott nála. Nálam is.
Ami fontosabb, az a megszakító (20e után cserélni), meg a kondi (azt házilag nem tudod ellenőrizni). Esetleg pipa, asszem 5kOhm legyen meg.
Tuningnál esetleg érdemes elektronikusra állni (pl. tati féle) hegyesebb motornál (alapjárat, nagy fordulat esetén sokkal jobb lesz), de a gyári motornál majd' mindegy. Faék. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #73857 Dátum: 2015 Február 04, 09:43:24 »

Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink
Én nem mertem beírni, mert kiosztanak.
Az van benne amivel megvettem, nálam van 10 éve, nálam ment 45ezret. + a régi tulajnál az évek meg a km-ek.
Most 2 hónapja legalább nem indítottam, de fogadnék rá, hogy amint felér a benzin beindul és stabil lesz az alapjárat azonnal.
Ja a karbit sem szedtem szét még soha. Sváb eladó szerint jól ment jól indult, keveset fogyasztott nála. Nálam is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73856 Dátum: 2015 Február 04, 09:28:40 »

legolcsóbbat  aztán 4-5év múlva lecserélni ha napihasználatú autóban van akkor 2-3év (1500ft) én nem veszek 5-6ezerért fosch -t 
Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73855 Dátum: 2015 Február 03, 22:05:09 »

Ma visszadobták a bogarat műszakin, mondván, hogy az első fékek gyengébben fognak mint a hátsók. Ez mitől lehet? Új a főfékhenger is. Beállítási gond? Vagy lehet, hogy valamelyik első munkahenger is meg van posszanva? (szivárgást eddig onnan nem tapasztaltunk) 4 dobfékről van szó, a hátsó munkahengereket cseréltem, és a főfékhengert, próbakörön nekem éppen olyannak tűnt minden mint az utóbbi 10 évben...
tolatva kellett volna a fékpadra állni Grin nincs ötletem  valamit csak látszott a fékmérésen .... nem lehet hogy elöl levegős maradt..

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73854 Dátum: 2015 Február 03, 18:37:46 »

Ma visszadobták a bogarat műszakin, mondván, hogy az első fékek gyengébben fognak mint a hátsók. Ez mitől lehet? Új a főfékhenger is. Beállítási gond? Vagy lehet, hogy valamelyik első munkahenger is meg van posszanva? (szivárgást eddig onnan nem tapasztaltunk) 4 dobfékről van szó, a hátsó munkahengereket cseréltem, és a főfékhengert, próbakörön nekem éppen olyannak tűnt minden mint az utóbbi 10 évben...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73853 Dátum: 2015 Február 02, 16:50:36 »

akkor ne kiabálj sokat, mert el is megy a háztól.  Evil
Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73852 Dátum: 2015 Február 02, 16:32:32 »

Közel 2 hónapig szivatott a trafókábel.
Nem találtam az okot,hol indult,hol nem a gép.
Ha indult nem volt alapjárat,ha nem indult,csak "köszörültem".
Elkezdtem feltárni a hibát,benzin volt,szikra volt,gyertyákat cseréltem,oszt maradt a hiba.
Utolsó lehetöség volt a trafókábel,miután kitéptem a helyéröl,megvilágosodtam! Grin
Ö meg megzöldült,az elosztó fedélbe pattanó sárgaréz csatlakozó már csak zöld oxid volt,csoda hogy néha még indult.
Alapos pucolás,uj kábel csodát tett.
Most elég kikiabálnom a házból,s már indul is a gép a garázsban! Cheesy
akkor ne kiabálj sokat, mert el is megy a háztól.  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73851 Dátum: 2015 Február 02, 09:01:53 »

Koszonom, es osztofedel ugyben van tuti tapasztalat, h melyiket kell feltenni?
Unixban megvettem a legolcsóbbat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73850 Dátum: 2015 Február 02, 08:50:31 »

Koszonom, es osztofedel ugyben van tuti tapasztalat, h melyiket kell feltenni?
legolcsóbbat  aztán 4-5év múlva lecserélni ha napihasználatú autóban van akkor 2-3év (1500ft) én nem veszek 5-6ezerért fosch -t 

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73849 Dátum: 2015 Február 02, 08:28:48 »

Közel 2 hónapig szivatott a trafókábel.
Nem találtam az okot,hol indult,hol nem a gép.
Ha indult nem volt alapjárat,ha nem indult,csak "köszörültem".
Elkezdtem feltárni a hibát,benzin volt,szikra volt,gyertyákat cseréltem,oszt maradt a hiba.
Utolsó lehetöség volt a trafókábel,miután kitéptem a helyéröl,megvilágosodtam! Grin
Ö meg megzöldült,az elosztó fedélbe pattanó sárgaréz csatlakozó már csak zöld oxid volt,csoda hogy néha még indult.
Alapos pucolás,uj kábel csodát tett.
Most elég kikiabálnom a házból,s már indul is a gép a garázsban! Cheesy

Koszonom, es osztofedel ugyben van tuti tapasztalat, h melyiket kell feltenni?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73848 Dátum: 2015 Február 01, 18:23:19 »

Közel 2 hónapig szivatott a trafókábel.
Nem találtam az okot,hol indult,hol nem a gép.
Ha indult nem volt alapjárat,ha nem indult,csak "köszörültem".
Elkezdtem feltárni a hibát,benzin volt,szikra volt,gyertyákat cseréltem,oszt maradt a hiba.
Utolsó lehetöség volt a trafókábel,miután kitéptem a helyéröl,megvilágosodtam! Grin
Ö meg megzöldült,az elosztó fedélbe pattanó sárgaréz csatlakozó már csak zöld oxid volt,csoda hogy néha még indult.
Alapos pucolás,uj kábel csodát tett.
Most elég kikiabálnom a házból,s már indul is a gép a garázsban! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73847 Dátum: 2015 Február 01, 18:18:29 »

Az egyik legjobb. Tati féle gyújtáshoz most készülök venni.
Koszi, mar rendelem is.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73846 Dátum: 2015 Február 01, 18:09:29 »

Az egyik legjobb. Tati féle gyújtáshoz most készülök venni.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73845 Dátum: 2015 Február 01, 17:54:57 »

Sziasztok,
Gondolom 10000 alkalommal lefutott a gyujtokabel osztofedel thread.

Erdekelne a vakumos ultimate osztofedel, mert ket honapos szopast okozott egy vadiuj, ami a koplett eloszton volt.

Valamint ezekkel a kabelekkel van tapasztalat?

http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_339424/VW-21-SR-gyujtokabel-keszlet
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73844 Dátum: 2015 Január 27, 19:02:27 »

'67-tol igy ahogy irod.
Elotte elol is felulszemes van. Sztem a csillapitasi karakterisztikajaban biztos kulonbozik az elso es a hatso
Alul felül szemes ez így is van. Az első és hátsó ránézésre ugyanúgy néz ki. Egyébként ilyesmire gondolok amire te is , pl:karakterisztika ,esetleg más. Ezért érdeklődöm ,hogy esetleg az első jó lehet-e hátra Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73843 Dátum: 2015 Január 27, 17:31:39 »

'67-tol igy ahogy irod.
Elotte elol is felulszemes van. Sztem a csillapitasi karakterisztikajaban biztos kulonbozik az elso es a hatso
ja, bocs, akkor nem szóltam.  Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #73842 Dátum: 2015 Január 27, 17:31:12 »

ezt most hogy érted? tök másmilyen van elől, mint hátul... hátul két szem van a két végén, az elsőkön meg alul szem, felül menetes szár és csavar.
'67-tol igy ahogy irod.
Elotte elol is felulszemes van. Sztem a csillapitasi karakterisztikajaban biztos kulonbozik az elso es a hatso
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73841 Dátum: 2015 Január 27, 17:31:03 »

ezt most hogy érted? tök másmilyen van elől, mint hátul... hátul két szem van a két végén, az elsőkön meg alul szem, felül menetes szár és csavar.
66ig 66 elött alul felül szemes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73840 Dátum: 2015 Január 27, 17:26:54 »

Sziasztok! ,lehet már kérdeztem ,vagy csak szerettem volna kérdezni.
-a 65.02 havi gyári bogiban lévő telók után érdeklődöm mégpedig ,hogy az elsők és a hátsók megegyeznek-e vagy van némi különbség közöttük?
 (hátha tudja valaki tutira)
ezt most hogy érted? tök másmilyen van elől, mint hátul... hátul két szem van a két végén, az elsőkön meg alul szem, felül menetes szár és csavar.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73839 Dátum: 2015 Január 26, 10:10:30 »

Aha, Akkor ezek szerint a 303-asomból a váltót simán csavarozással ide-oda pakolhatom a typ3-asomba?
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #73838 Dátum: 2015 Január 26, 08:41:04 »

Aha, Akkor ezek szerint a 303-asomból a váltót simán csavarozással ide-oda pakolhatom a typ3-asomba?
Igen, ha a typ3-asod is szarazfeltengelyes.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73837 Dátum: 2015 Január 26, 05:02:49 »

gondolom typ 3 váltot raktatok be és nincs meg a lik:D azon alul van
Köszi a válaszokat, közben csináltam egy likat fölülre is, és beraktuk a helyére a váltót..
A további kérdéseim azok lettek volna, hogy vajon akkor szerelési hiba történt, és azért áll a lik lefele, de remélem, nem kell belebonyolódni :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73836 Dátum: 2015 Január 25, 15:02:22 »

Sziasztok! ,lehet már kérdeztem ,vagy csak szerettem volna kérdezni.
-a 65.02 havi gyári bogiban lévő telók után érdeklődöm mégpedig ,hogy az elsők és a hátsók megegyeznek-e vagy van némi különbség közöttük?
 (hátha tudja valaki tutira)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.