www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 19:15:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831304 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73811 Dátum: 2015 Január 21, 09:50:15 »

jessz ...egy nagyonfasza..."The Thing"


aggyál neki drótkoronggal  Evil

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73810 Dátum: 2015 Január 21, 09:11:38 »

jessz ...egy nagyonfasza..."The Thing"


Ahh, sexy. Mikor kezded lecsiszolni?  Evil Grin
Az oszlopokat meg be ne kárpitozd!

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73809 Dátum: 2015 Január 21, 09:01:39 »

jessz ...egy nagyonfasza..."The Thing"


Ez nem egy spar? Mert akkor a tetőkárpit egyszerű (nem volt kárpit az oszlopokon...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73808 Dátum: 2015 Január 21, 08:53:05 »

Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?
Nem túl bonyolult, de szerintem olyan csinálja, aki foglalkozott effélével. Pár éve az aranyháromszögből vásárolt az egyik szomszéd falubeli bogaras cimbora új tetőkárpitot. Gondolták, hogy majd beépítik, ami meg is történt, csak apró probléma volt, hogy úgy nézett ki, mint tehénen a gatya. Némi méretbeli eltérések is voltak, aztán kárpitos barátunk helyretette a dolgokat.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73807 Dátum: 2015 Január 21, 02:52:20 »

ha avatar
elitbubu kocsija

jessz ...egy nagyonfasza..."The Thing"



[a csatolmányt egy admin törölte]


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #73806 Dátum: 2015 Január 20, 22:46:30 »


A hátsó torziótól nagyon félek, minimum azért szét kell szedni, hogy a belső gumi pogácsát kicseréljem (teljesen kuka), de hogy tudom pont oda visszatenni? Na majd meglátom. Olvastam az ezzel kapcsolatos tanácsokat itt is(összejelölés, stb.), könyvekben is, de tartok tőle. Azért is, hogy belső oldalon mit találok a pogácsa környékén. Innen kintről jó rohadtnak tűnik. Egyáltalán piszkáljam ezt a részt? Nagyon sok pöpec felújítási képen látom, ehhez nem nyúlnak, még mikor homokszóratják az alvázat, akkor sem. Azoknak nincs annyira rossz állapotban, hogy megbontsák, vagy az én általam felhozott megfontolás miatt?


Szedd szét mindenképpen, ha nem akarsz úgy járni, mint én pár éve!

(El volt kb. félig rohadva a lengőkar a fedél alatt. Bár, ha nem göröngyös, kavicsos parkolókban és mezőkön "driftelek" több télen át rendszeresen, akkor feltehetőleg azóta is a helyén lenne)



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 20, 22:49:52 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73805 Dátum: 2015 Január 20, 22:16:54 »

szűrő hogy áll? nekem karbi dugulásom volt, kipucoltam párszor, aztán megnéztem a szűrőt és fekete volt, csere, újabb karbi pucolás és azóta jó. lehet, hogy már a szűrő is sérült és átjutott rajta a mocsok
ha lesz egy kis időm ránézek ...kicserélem végtére egy párszáz forintos tétéel ami ha átenged valamit akkor jópárezer forintos kiadásokat tud generálni .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73804 Dátum: 2015 Január 20, 22:03:31 »

benzincső problémám van . 8-as belső átmérőjű réz cső az ideális a bogaraknál ? évjáratonként vagy motoronként változtattak ezek a jómunkásemberek az átmérőn ?

6x1 mm (6 kint, 4 bent)

Ezen felűl a vatta új benzinpunpa eldugul eltrutymósodik vagy nemtudom ... erre mi a legjobb megoldás azon felűl h kifújom levegővel zétszedni nem szeretném ha nem muszáj ... kifújjam valami vegyszerrel nitrohigitóval vagy mifene ?

Nem a punpa hibája, hanem a tank, cső.

gátlókból ha újat veszek milyet érdemes ?

passz

Ablaktörlő lapát drága buli ? Vegyek esetleg gumicsíkot s varázsoljam bele ?

Maga a lapát szerintem nem drága. Univerzális is rátehető.


Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?

Megcsinálható, de ha nem akarsz hullámosat, akkor bízd profira! Drága, soktízezer.


válaszokat előre is köszönöm asszem újra bogaras lettem Smiley és kezdődik a bizsergés :-)))

Muti!


ha avatar
elitbubu kocsija

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73803 Dátum: 2015 Január 20, 21:38:33 »

megvolt és utána kapott is szűrőt emlékeim szerint a tank után rögtön de mégis felszippant valamit igaz ez csak az én teóriám akkor máshol kell keresnem a megoldást.
szűrő hogy áll? nekem karbi dugulásom volt, kipucoltam párszor, aztán megnéztem a szűrőt és fekete volt, csere, újabb karbi pucolás és azóta jó. lehet, hogy már a szűrő is sérült és átjutott rajta a mocsok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73802 Dátum: 2015 Január 20, 21:29:56 »

benzincső problémám van . 8-as belső átmérőjű réz cső az ideális a bogaraknál ? évjáratonként vagy motoronként változtattak ezek a jómunkásemberek az átmérőn ?

6x1 mm (6 kint, 4 bent)

Ezen felűl a vatta új benzinpunpa eldugul eltrutymósodik vagy nemtudom ... erre mi a legjobb megoldás azon felűl h kifújom levegővel zétszedni nem szeretném ha nem muszáj ... kifújjam valami vegyszerrel nitrohigitóval vagy mifene ?

Nem a punpa hibája, hanem a tank, cső.

gátlókból ha újat veszek milyet érdemes ?

passz

Ablaktörlő lapát drága buli ? Vegyek esetleg gumicsíkot s varázsoljam bele ?

Maga a lapát szerintem nem drága. Univerzális is rátehető.


Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?

Megcsinálható, de ha nem akarsz hullámosat, akkor bízd profira! Drága, soktízezer.


válaszokat előre is köszönöm asszem újra bogaras lettem Smiley és kezdődik a bizsergés :-)))

Muti!


Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73801 Dátum: 2015 Január 20, 21:28:46 »

az a 8mm jó lesz 4-nek is ami kívül 6mm ,a tankot sem ártana kipucolni.... Undecided
megvolt és utána kapott is szűrőt emlékeim szerint a tank után rögtön de mégis felszippant valamit igaz ez csak az én teóriám akkor máshol kell keresnem a megoldást.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73800 Dátum: 2015 Január 20, 21:21:04 »

benzincső problémám van . 8-as belső átmérőjű réz cső az ideális a bogaraknál ? évjáratonként vagy motoronként változtattak ezek a jómunkásemberek az átmérőn ?

Ezen felűl a vatta új benzinpunpa eldugul eltrutymósodik vagy nemtudom ... erre mi a legjobb megoldás azon felűl h kifújom levegővel zétszedni nem szeretném ha nem muszáj ... kifújjam valami vegyszerrel nitrohigitóval vagy mifene ?

gátlókból ha újat veszek milyet érdemes ?

Ablaktörlő lapát drága buli ? Vegyek esetleg gumicsíkot s varázsoljam bele ?

Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?


válaszokat előre is köszönöm asszem újra bogaras lettem Smiley és kezdődik a bizsergés :-)))


az a 8mm jó lesz 4-nek is ami kívül 6mm ,a tankot sem ártana kipucolni.... Undecided

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #73799 Dátum: 2015 Január 20, 21:04:14 »

igen .
sszameg

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73798 Dátum: 2015 Január 20, 20:59:45 »

bubu?
igen .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #73797 Dátum: 2015 Január 20, 20:59:09 »

benzincső problémám van . 8-as belső átmérőjű réz cső az ideális a bogaraknál ? évjáratonként vagy motoronként változtattak ezek a jómunkásemberek az átmérőn ?

Ezen felűl a vatta új benzinpunpa eldugul eltrutymósodik vagy nemtudom ... erre mi a legjobb megoldás azon felűl h kifújom levegővel zétszedni nem szeretném ha nem muszáj ... kifújjam valami vegyszerrel nitrohigitóval vagy mifene ?

gátlókból ha újat veszek milyet érdemes ?

Ablaktörlő lapát drága buli ? Vegyek esetleg gumicsíkot s varázsoljam bele ?

Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?


válaszokat előre is köszönöm asszem újra bogaras lettem Smiley és kezdődik a bizsergés :-)))


bubu?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73796 Dátum: 2015 Január 20, 20:28:22 »

irtam h most? Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73795 Dátum: 2015 Január 20, 20:27:35 »

khömm
irtam h most? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73794 Dátum: 2015 Január 20, 20:01:30 »

benzincső problémám van . 8-as belső átmérőjű réz cső az ideális a bogaraknál ? évjáratonként vagy motoronként változtattak ezek a jómunkásemberek az átmérőn ?

Ezen felűl a vatta új benzinpunpa eldugul eltrutymósodik vagy nemtudom ... erre mi a legjobb megoldás azon felűl h kifújom levegővel zétszedni nem szeretném ha nem muszáj ... kifújjam valami vegyszerrel nitrohigitóval vagy mifene ?

gátlókból ha újat veszek milyet érdemes ?

Ablaktörlő lapát drága buli ? Vegyek esetleg gumicsíkot s varázsoljam bele ?

Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?


válaszokat előre is köszönöm asszem újra bogaras lettem Smiley és kezdődik a bizsergés :-)))



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73793 Dátum: 2015 Január 20, 19:01:26 »

Sziasztok!

Szeretnék valakit,aki átnézné a 03-as kasznimat,illetve az egész autót,és kb.:megmondaná,hogy mennyit kellene rá költeni.Lenne egy új projekt,de nem dobnám ebek elé.Van még másfél év vizsga,a motor 1875,Vörös László építette,Maresz rakta rá a dupla karbit.Van benne kb.:2000 Km..Soha nem volt meghajtva.Nincs használva,garázsban áll,néha kerülök a környéken..Papíron 1300.Fizetnék a diagnosztikáért.Csak olyan ember véleménye érdekel,aki elismert itt a fórumon.
Jól gondolom hogy el szeretnéd adni?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73792 Dátum: 2015 Január 20, 18:58:16 »

ránézek ha kell
khömm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73791 Dátum: 2015 Január 20, 18:16:53 »

Sziasztok!

Szeretnék valakit,aki átnézné a 03-as kasznimat,illetve az egész autót,és kb.:megmondaná,hogy mennyit kellene rá költeni.Lenne egy új projekt,de nem dobnám ebek elé.Van még másfél év vizsga,a motor 1875,Vörös László építette,Maresz rakta rá a dupla karbit.Van benne kb.:2000 Km..Soha nem volt meghajtva.Nincs használva,garázsban áll,néha kerülök a környéken..Papíron 1300.Fizetnék a diagnosztikáért.Csak olyan ember véleménye érdekel,aki elismert itt a fórumon.
ránézek ha kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #73790 Dátum: 2015 Január 20, 18:13:54 »

Sziasztok!

Szeretnék valakit,aki átnézné a 03-as kasznimat,illetve az egész autót,és kb.:megmondaná,hogy mennyit kellene rá költeni.Lenne egy új projekt,de nem dobnám ebek elé.Van még másfél év vizsga,a motor 1875,Vörös László építette,Maresz rakta rá a dupla karbit.Van benne kb.:2000 Km..Soha nem volt meghajtva.Nincs használva,garázsban áll,néha kerülök a környéken..Papíron 1300.Fizetnék a diagnosztikáért.Csak olyan ember véleménye érdekel,aki elismert itt a fórumon.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73789 Dátum: 2015 Január 20, 09:01:43 »

Ma végre a vége felé jár a bogárébresztős projektem, viszont kilyukadt a 6 éve felrakott ernst kipum. Régen valami adonyi féle csődob volt rajta vagy mi a fene az mennyire jó tartós? Költséghatékony megoldásban gondolkodom. Kontaktja/tippje valakinek? A bárdi/unix/hudák háromszögben nincs 35 alatt kipu és a 35 ezresért sem adnék túl sok pénzt valahogy nem győzött meg...
Az adonyi tartós, jó vastag cucc.
(Mióta zöld a kocsid?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73788 Dátum: 2015 Január 19, 19:43:25 »

Az adonyi dob tökéletes lesz Neked.
Hõcserélõ Felújítás
Kõvári József 2457-Adony,István u. 6.
2457-Adony, Fáy A. u. 2/2
(06-25) 231-039, (06-25) 231-048
(06-20) 926-9882 X       
Lyukas hõcserélõdet új állapotba hozza a gyári ár töredékéért, valamint kipuffogó gyártás, felújítás.


Ma végre a vége felé jár a bogárébresztős projektem, viszont kilyukadt a 6 éve felrakott ernst kipum. Régen valami adonyi féle csődob volt rajta vagy mi a fene az mennyire jó tartós? Költséghatékony megoldásban gondolkodom. Kontaktja/tippje valakinek? A bárdi/unix/hudák háromszögben nincs 35 alatt kipu és a 35 ezresért sem adnék túl sok pénzt valahogy nem győzött meg...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73787 Dátum: 2015 Január 19, 19:29:53 »

Ma végre a vége felé jár a bogárébresztős projektem, viszont kilyukadt a 6 éve felrakott ernst kipum. Régen valami adonyi féle csődob volt rajta vagy mi a fene az mennyire jó tartós? Költséghatékony megoldásban gondolkodom. Kontaktja/tippje valakinek? A bárdi/unix/hudák háromszögben nincs 35 alatt kipu és a 35 ezresért sem adnék túl sok pénzt valahogy nem győzött meg...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73786 Dátum: 2015 Január 19, 14:32:47 »

Ha erre gondolsz, megtaláltam: <beszúrt kép törölve>
Ilyen néven fut: Kartergáz elvezető csőre rezgéscsillapító gumi

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1880/kartergaz-elvezetocsore-rezgescsillapito-gumi
Ez az Köszönöm.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #73785 Dátum: 2015 Január 19, 13:51:27 »

Sziasztok ,kicsit más. Kondenzvíz levezető cső végére keresek gumiszelepet.Hol lehet kapni Huh
Ha erre gondolsz, megtaláltam:
Ilyen néven fut: Kartergáz elvezető csőre rezgéscsillapító gumi

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1880/kartergaz-elvezetocsore-rezgescsillapito-gumi
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #73784 Dátum: 2015 Január 19, 13:18:09 »

Sziasztok ,kicsit más. Kondenzvíz levezető cső végére keresek gumiszelepet.Hol lehet kapni Huh

Hudák honlapján láttam. Csak valami hülye néven fut.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #73783 Dátum: 2015 Január 19, 13:15:59 »

[quote  author=Zoli link=topic=8.msg894348#msg894348 date=1421603439]
2011.
hapsi96.blogspot.hu
[/quote]

Videken satupad  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73782 Dátum: 2015 Január 18, 18:50:39 »

Zoli! Mióta csinálod? 13 év alatt te is eljutsz idáig remélhetőleg.

2011.
hapsi96.blogspot.hu

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73781 Dátum: 2015 Január 18, 17:50:02 »

Zoli! Mióta csinálod? 13 év alatt te is eljutsz idáig remélhetőleg. Nekem ennyi ideje készül, nem elírás a 2001-es szétszedés!
Éles a szemed! Az alvázgerenda első részén a futómű gerenda felfogatásánál (homlokfalán) van egy (szerelőnyílás?) ezt egy kicsit nagyobbra vágtuk, hogy a benzincső szerelése majd könnyebb legyen. Eredetileg egy ovális takarólemez van itt, de a keze sem fér be az embernek (vszínű nem is arra való). Ez egy Typ3-as autóból lett mentve.
Ez a benzincső téma elég gáz, nekem is eszembe jutott az alagút melletti beltér jobb oldala, de nem tűzveszélyes az? Műszakin nem szólnának érte? Másik dolog, milyen csővel lehetne kiváltani? Méretre (külső-belső átmérő) anyagra (réz, vas) gondolok. Hol lehet ilyen vékony csövet beszerezni? Valaminek a fékcsöve jó lehet, vagy fűtéstechnikai boltban?
Egy pár újabb infó a tervekről. Tuning annyira nem érdekel. A komplett féket viszont Typ3-ra cserélném. Elől a tárcsa, féknyereg felfogatás ugyan az (a féknyereg dugattyú átmérő nagyobb) főfékhenger csere, hátsó dobfék szintén komplett csere Typ3-ra. Van egy olajos Typ3 hosszú váltóm féltengelyekkel, dobfékekkel kompletten. Ezt szeretném beletenni. Azt még nem tudom ez hogy fog összejönni, más a tengelytáv, meg a féltengely felfogatások helye is. Van valakinek ötlete, csinált ilyet már valaki? esetleg az eredeti féltengelyek passzolnak a typ3 váltóba? De akkor a fékdob felfogatás hogy is nézne ki, mert az is különbözik a bogáron és a Typ3-ban.
Most az következne, ha jobb idő lesz, hogy kaszni le, csak az alváz marad. Azt kéne kopaszra lebontani, alapozni, festeni és újra építeni. A hátsó torziótól nagyon félek, minimum azért szét kell szedni, hogy a belső gumi pogácsát kicseréljem (teljesen kuka), de hogy tudom pont oda visszatenni? Na majd meglátom. Olvastam az ezzel kapcsolatos tanácsokat itt is(összejelölés, stb.), könyvekben is, de tartok tőle. Azért is, hogy belső oldalon mit találok a pogácsa környékén. Innen kintről jó rohadtnak tűnik. Egyáltalán piszkáljam ezt a részt? Nagyon sok pöpec felújítási képen látom, ehhez nem nyúlnak, még mikor homokszóratják az alvázat, akkor sem. Azoknak nincs annyira rossz állapotban, hogy megbontsák, vagy az én általam felhozott megfontolás miatt?
Félek a hátsó váltótartó alvázvilla végében lévő nagy csavarok beszakadásától is. Itt a melegítés segít?

olajós typ 3 simán bemegy bogár alá.
benzin:nem szolnak érte,réz és 6os .
csavar sosem szakad bele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73780 Dátum: 2015 Január 18, 17:31:55 »

Sziasztok ,kicsit más. Kondenzvíz levezető cső végére keresek gumiszelepet.Hol lehet kapni Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #73779 Dátum: 2015 Január 18, 16:19:42 »

Zoli! Mióta csinálod? 13 év alatt te is eljutsz idáig remélhetőleg. Nekem ennyi ideje készül, nem elírás a 2001-es szétszedés!
Éles a szemed! Az alvázgerenda első részén a futómű gerenda felfogatásánál (homlokfalán) van egy (szerelőnyílás?) ezt egy kicsit nagyobbra vágtuk, hogy a benzincső szerelése majd könnyebb legyen. Eredetileg egy ovális takarólemez van itt, de a keze sem fér be az embernek (vszínű nem is arra való). Ez egy Typ3-as autóból lett mentve.
Ez a benzincső téma elég gáz, nekem is eszembe jutott az alagút melletti beltér jobb oldala, de nem tűzveszélyes az? Műszakin nem szólnának érte? Másik dolog, milyen csővel lehetne kiváltani? Méretre (külső-belső átmérő) anyagra (réz, vas) gondolok. Hol lehet ilyen vékony csövet beszerezni? Valaminek a fékcsöve jó lehet, vagy fűtéstechnikai boltban?
Egy pár újabb infó a tervekről. Tuning annyira nem érdekel. A komplett féket viszont Typ3-ra cserélném. Elől a tárcsa, féknyereg felfogatás ugyan az (a féknyereg dugattyú átmérő nagyobb) főfékhenger csere, hátsó dobfék szintén komplett csere Typ3-ra. Van egy olajos Typ3 hosszú váltóm féltengelyekkel, dobfékekkel kompletten. Ezt szeretném beletenni. Azt még nem tudom ez hogy fog összejönni, más a tengelytáv, meg a féltengely felfogatások helye is. Van valakinek ötlete, csinált ilyet már valaki? esetleg az eredeti féltengelyek passzolnak a typ3 váltóba? De akkor a fékdob felfogatás hogy is nézne ki, mert az is különbözik a bogáron és a Typ3-ban.
Most az következne, ha jobb idő lesz, hogy kaszni le, csak az alváz marad. Azt kéne kopaszra lebontani, alapozni, festeni és újra építeni. A hátsó torziótól nagyon félek, minimum azért szét kell szedni, hogy a belső gumi pogácsát kicseréljem (teljesen kuka), de hogy tudom pont oda visszatenni? Na majd meglátom. Olvastam az ezzel kapcsolatos tanácsokat itt is(összejelölés, stb.), könyvekben is, de tartok tőle. Azért is, hogy belső oldalon mit találok a pogácsa környékén. Innen kintről jó rohadtnak tűnik. Egyáltalán piszkáljam ezt a részt? Nagyon sok pöpec felújítási képen látom, ehhez nem nyúlnak, még mikor homokszóratják az alvázat, akkor sem. Azoknak nincs annyira rossz állapotban, hogy megbontsák, vagy az én általam felhozott megfontolás miatt?
Félek a hátsó váltótartó alvázvilla végében lévő nagy csavarok beszakadásától is. Itt a melegítés segít?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73778 Dátum: 2015 Január 18, 16:13:23 »

Igen, nekünk automata a typ3-asunk, de ettől még sajnos nem tudok válaszolni a 2003-ban vw depoban megjelent typ3 múltjával kapcsolatos kérdésekre... :-/

Illetve talán mégis. Nekem úgy rémlik, hogy az az autó a Szepes egyik ismerőséé volt (Talán Kolos vezetéknevű a volt tulaj?!). Sőt, mintha a Szepes is birtokolta volna az autót?! Én vele beszélnék, mert ha tényleg arról a kocsiról van szó, akkor biztos ismeri a történetét.

Most már képben vagyok vele,melyik typ3-asról van szó,illetve jól sejtettem.

Az egy tök eredeti,gyári fényezésű,öregbácsis,szűz autó volt,így került anno a Szepeshez.Nagyon régen,még a kilencvenes évek elején.
Mikor a Depoban szerepelt,akkor pedig igen,a Kolos volt a tulajdonosa.

Még írták a cikkben,hogy a Szepi kapta az infót,hogy tudnak valami bogarat,ami mégsem bogár,vagy pontosabban bogár csak valami nagyobb,és először ennyi infóra nem is mozdult a Szepes.Aztán az egyetemi évek alatt,elkeveredett abba a városba ahol árulták,és egyből tudta,hogy "ez a kár lenne kihagyni kategóriába" tartozik,ezért elhozta.
De aztán később más tulajnál amortizálódott már az autó,és később felújították vagy átfényezték ha jól emlékszem.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73777 Dátum: 2015 Január 18, 12:42:20 »

Így állt festés előtt és jelenleg. A szín nem annyira jön le, nem is mutat jól, így szétszedve (kb. trabikék, kicsit szürkébb).

http://bogar.ranti.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/16900926

Stonemen, bal oldalon beltérben a fékcső megy hátra az alagút mellett.

Kitartás! Én még nem állok így, közel sem.
Ezen a képen az a szögletes fedél hova való? Nekem nincs ilyen.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73776 Dátum: 2015 Január 18, 12:37:36 »

Igen, nekünk automata a typ3-asunk, de ettől még sajnos nem tudok válaszolni a 2003-ban vw depoban megjelent typ3 múltjával kapcsolatos kérdésekre... :-/

Illetve talán mégis. Nekem úgy rémlik, hogy az az autó a Szepes egyik ismerőséé volt (Talán Kolos vezetéknevű a volt tulaj?!). Sőt, mintha a Szepes is birtokolta volna az autót?! Én vele beszélnék, mert ha tényleg arról a kocsiról van szó, akkor biztos ismeri a történetét.

A Schlosser Zoliéké is automata.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73775 Dátum: 2015 Január 17, 21:48:20 »

Akkor menjen a jobb oldalon. :-)

Stonemen, bal oldalon beltérben a fékcső megy hátra az alagút mellett.
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #73774 Dátum: 2015 Január 17, 21:42:42 »

Így állt festés előtt és jelenleg. A szín nem annyira jön le, nem is mutat jól, így szétszedve (kb. trabikék, kicsit szürkébb).

http://bogar.ranti.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/16900926

Stonemen, bal oldalon beltérben a fékcső megy hátra az alagút mellett.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73773 Dátum: 2015 Január 17, 21:26:31 »

Nem vagyok szakértő.
A benzincsövet elvinném az utastérben, az alagút mellett.
Blokkot nem hegesztenék, hanem keresnék jót. Már ha nem alapméretes és a számok miatt fontos.
Motorburkoló lemezből is vennék jót, bár biztosan okosban meg lehet heftölni.
Kitartást kívánok.
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #73772 Dátum: 2015 Január 17, 20:46:17 »

Sziasztok!

Régi-új tag vagyok itt. 2001-ben örököltem egy bogarat. Papírja szerint 71-es. A jellemzői szerint valami hibrid. Szepes sem volt benne biztos. F-es 1300-as motor, ez már a papírok szerint a harmadik. Eredetileg az okmányiroda szerint AB-s volt. Extrák:első tárcsafék, gyári első ködlámpa, rádió helye baltával nagyobbítva, a küszöb és a padlólemez szétrohadva, az egyik benzinkúton majdnem kiporszívóztam az egészet. szóval klasszikus dolgok. Gondoltam felújítom. Nagyvonalakban. 2 bírósági per, évekig tartó lakatolás, festés. Jelenleg úgy áll, hogy az alsó 40 cm szinte új, küszöbök, padlólemezek, sárvédők, első tűzfal alul-felül, hátsó lökhárító tartóig javítóelem mindkét oldalt, hátsó ajtó helyén alulról mindkét oldal javítóelem, ajtók alja 20 cm-en javítva, alvázgerenda alja végig cserélve az első háromszöggel együtt, komplett bal doblemez, jobb csak részben, bontott másik ajtó, csomagtér tető. Javítóelemek "papírból" (azt hiszem a legtöbb brazil), szóval nem a legjobb minőségűek, de így is drága mulatság volt. Lakatolás után évekig állt. Jött a festés. Szín, aquarius blau, a jubileumi bogár adta az ötletet, ami ebben és törtfehér színben jelent meg. A lakatolás, festés alvázról levéve folyt. Szerintem jó lett, bár utólag, ezzel az ésszel és tudással, pár dolog másképp lenne. Így állt, hosszú ideig. Munka, házasság, gyerek, ház, felújítás. Az autó anyukám garázsában áll azóta is. Most újra napirenden a téma. Közben alkatrészek gyűjtése. Kb. 3 garázsnyi cucc. Hosszúváltó, plusz két motor, bontott alkatrészek, fejtámlás első ülések, egy 68-as komlett donor (végül alig lett belőle jó valami). Kaptam egy utánfutónyi alkatrészt régi bogarastól, aki felhagyott vele. Lesöpörte a padlást, örült, hogy valaki elvitte...
Szóval újra nekikezdenék összerakni, rengeteg kérdéssel. A fellelhető szervízkönyvek megvannak, azt tanulmányozom.
Első kérdésem, volt-e valakinek olyan bogara, amiben benzinszag volt és nem a benzintanknál eresztett, hanem az alvázalagútban belül (vagy a cső belépésénél az alvázalagútba)? Nekem ez volt, új csövet nem tettünk az alagútba, pedig fel volt nyitva (azóta is bánom). Alulról, kívülről a padlólemez és az alagút találkozásánál tudnám elképzelni az elvezetését, ez rendben is van, de elől és hátul hol kéne felvinni a régi csőkivezetés helyére? Elől át kéne fúrni a merevítő háromszöget esetleg. Hátul a bal villán jön ki a cső, de alulról hogy vigyem fel? Átfúrva a villát? Vagy a villa peremezését kiköszörülve? Egyik sem hangzik túl jól. Van ötlet, vagy volt ilyen helyzetben már más?
Mágus! Ilyen részletes robbantott ábrád van bogárhoz is?
Azt elfelejtettem mondani, hogy az autót az első szarházi szerelőtől tejesládákban hoztam vissza, összevegyítve a dugattyúgyűrű a kárpitbolhával, szóval innen szép nyerni. Csak az alkatrészek kiválogatása és eldöntése, hogy egyáltalán bogár-e szép kör volt/lesz!
Elnézést a hosszú bevezetőért, segítsetek ha tudtok.
Még egy...Bogár Motor blokkot lehet hegeszteni, javítani? Nemrég volt itt is olyan kérdés(képpel), hogy az alsó motorburkoló lemez blokkra felfogató füle ki volt szakadva, vagy elporladt a vas és alu oxidációjától. Enyém is ilyen, mit lehet vele tenni, hogy funkcionáljon?
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.