www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 18:26:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830739 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73891 Dátum: 2015 Február 10, 22:48:09 »

Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided
Szerintem az lesz a megoldas.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73890 Dátum: 2015 Február 10, 22:40:29 »

olyannal találkoztam hogy tök csálén állt a turbinaház meg a dinamó lapátostul fedőlapostul mindenestől fellazítottam a bilincset és megjavult magától  ,aztán olyat is láttam hogy a generátor tengelye hátracsúszott az ékszíjtárcsa jól szétesztergálta a generátor öntvénypajzsát...
Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73889 Dátum: 2015 Február 10, 22:31:01 »

rákenróól!  mi nem cicózunk!  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73888 Dátum: 2015 Február 10, 22:30:02 »

Az hogyan lehet, hogy nincs egy vonalban a főtengely és a dinamó ékszíjtárcsája? (de nagyon nem kb fél centi az eltérés) ma műszaki után kb 60 km-t bírt a zsír új ékszíj aztán ledobálta, a szélét megcsócsálta... A dinamó látszólag a helyén van, a főtengely nem lóg (meg ennyi durva is lenne).
olyannal találkoztam hogy tök csálén állt a turbinaház meg a dinamó lapátostul fedőlapostul mindenestől fellazítottam a bilincset és megjavult magától  ,aztán olyat is láttam hogy a generátor tengelye hátracsúszott az ékszíjtárcsa jól szétesztergálta a generátor öntvénypajzsát...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73887 Dátum: 2015 Február 10, 22:22:32 »

És olyat szokott valaki csinálni, hogy burkolat nélkül beindítja a motort a szivárgások, kifújások miatt?
hát én nem , én felpakolok mindent  és reménykedem  hoz az a sok alkatrész ami a dobozok alján marad nem fontos ....aztán járatom 4- 5liter benzinig ami motorfüggő kb 2x20perc  turbina nélkül  1 perc után büdös pattog és nem derül ki semmi, nem kockáztatnám a sok munkát .....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73886 Dátum: 2015 Február 10, 22:20:07 »

Az hogyan lehet, hogy nincs egy vonalban a főtengely és a dinamó ékszíjtárcsája? (de nagyon nem kb fél centi az eltérés) ma műszaki után kb 60 km-t bírt a zsír új ékszíj aztán ledobálta, a szélét megcsócsálta... A dinamó látszólag a helyén van, a főtengely nem lóg (meg ennyi durva is lenne).

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73885 Dátum: 2015 Február 10, 19:42:36 »

(Az alsó, fűtésdobhoz csatlakozó lemezeket szoktam padon járatás után feltenni.)

Én egy 6 literes kanna benzint szoktam kijáratni állványon egy új motorral. Ha valami olyan folyása van a motornak ami ennyi idő alatt előjön, akkor az előjön burkolatokkal is. (pl. alulméretes olajpumpa-ház, megvetemedett szelepfedél, stb.) Ha valami olyan szivárgás van ami nem jelenik meg fellemezelve, akkor annak több idő kell, hogy előjöjjön mint 6 liter benzin.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73884 Dátum: 2015 Február 10, 19:40:45 »

Én egy 6 literes kanna benzint szoktam kijáratni állványon egy új motorral. Ha valami olyan folyása van a motornak ami ennyi idő alatt előjön, akkor az előjön burkolatokkal is. (pl. alulméretes olajpumpa-ház, megvetemedett szelepfedél, stb.) Ha valami olyan szivárgás van ami nem jelenik meg fellemezelve, akkor annak több idő kell, hogy előjöjjön mint 6 liter benzin.

És olyat szokott valaki csinálni, hogy burkolat nélkül beindítja a motort a szivárgások, kifújások miatt?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73883 Dátum: 2015 Február 10, 19:35:18 »

Szerintem van. Ha még kell, akkor holnap rakok be egyet egy borítékba.




Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73882 Dátum: 2015 Február 10, 18:35:27 »

És olyat szokott valaki csinálni, hogy burkolat nélkül beindítja a motort a szivárgások, kifújások miatt?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73881 Dátum: 2015 Február 10, 08:00:15 »

szerintem arra gondol hogy alig lehet felkapatni a hengerfej csavarokat  mert a harmónika csövek még nem mentek össze
Kezfogas

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73880 Dátum: 2015 Február 09, 23:03:35 »

Szerinted?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
szerintem arra gondol hogy alig lehet felkapatni a hengerfej csavarokat  mert a harmónika csövek még nem mentek össze

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73879 Dátum: 2015 Február 09, 23:00:44 »

Akkor azt már meg sem kérdezem, hogy az normális-e, hogy a hengerfejet félretartják a vezető csövek. Még nem húztam meg, csak óvatosan.

<beszúrt kép törölve>
Szerinted?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73878 Dátum: 2015 Február 09, 23:00:13 »

Akkor azt már meg sem kérdezem, hogy az normális-e, hogy a hengerfejet félretartják a vezető csövek. Még nem húztam meg, csak óvatosan.

<beszúrt kép törölve>
igen

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73877 Dátum: 2015 Február 09, 22:01:49 »

Akkor azt már meg sem kérdezem, hogy az normális-e, hogy a hengerfejet félretartják a vezető csövek. Még nem húztam meg, csak óvatosan.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 09, 22:05:31 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73876 Dátum: 2015 Február 09, 19:10:38 »

-ilyen lemeze nincs valakinek felesleges?

« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 09, 22:06:26 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73875 Dátum: 2015 Február 09, 13:24:18 »

Na, ez is megvan.  Cheesy

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73874 Dátum: 2015 Február 08, 21:03:44 »

Köszi a válaszokat, ha holnap netán jól lennék, kipróbálom!
ha nem írsz, akkor agyonbaszott az áram.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #73873 Dátum: 2015 Február 08, 18:06:07 »

Köszi a válaszokat, ha holnap netán jól lennék, kipróbálom!

Berakhatná valaki hasznosba. Nekem is kelleni fog, szóval lementem.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73872 Dátum: 2015 Február 07, 21:55:38 »

A 3 pirosat össze kell kötni az ülés alatt. Nekem is úgy van.
Köszi a válaszokat, ha holnap netán jól lennék, kipróbálom!

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73871 Dátum: 2015 Február 07, 20:56:21 »

Szakik! Smiley
  Kölök bogarában eddig dinamó volt, most kapott egy generátort, belső fesszabost. Tudja-é valaki, hogy hova megy az a két kábel, ami a generátorról jön le? Mert hogy így fesszab nem kell az ülés alá. Jó lenne értelmes válasz, mert a villamosságinál 3-4 hét a várakozási idő.
A 3 pirosat össze kell kötni az ülés alatt. Nekem is úgy van.

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73870 Dátum: 2015 Február 07, 17:35:29 »

Szakik! Smiley
  Kölök bogarában eddig dinamó volt, most kapott egy generátort, belső fesszabost. Tudja-é valaki, hogy hova megy az a két kábel, ami a generátorról jön le? Mert hogy így fesszab nem kell az ülés alá. Jó lenne értelmes válasz, mert a villamosságinál 3-4 hét a várakozási idő.
Remélem, ez segít:

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73869 Dátum: 2015 Február 07, 17:05:37 »

Szakik! Smiley
  Kölök bogarában eddig dinamó volt, most kapott egy generátort, belső fesszabost. Tudja-é valaki, hogy hova megy az a két kábel, ami a generátorról jön le? Mert hogy így fesszab nem kell az ülés alá. Jó lenne értelmes válasz, mert a villamosságinál 3-4 hét a várakozási idő.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 07, 17:10:12 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #73868 Dátum: 2015 Február 05, 08:40:36 »

Ma visszadobták a bogarat műszakin, mondván, hogy az első fékek gyengébben fognak mint a hátsók. Ez mitől lehet? Új a főfékhenger is. Beállítási gond? Vagy lehet, hogy valamelyik első munkahenger is meg van posszanva? (szivárgást eddig onnan nem tapasztaltunk) 4 dobfékről van szó, a hátsó munkahengereket cseréltem, és a főfékhengert, próbakörön nekem éppen olyannak tűnt minden mint az utóbbi 10 évben...

Rossz helyre vitted  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73867 Dátum: 2015 Február 04, 19:30:40 »

Esetleg pipa, asszem 5kOhm legyen meg.
oda minek kell ilyen baromi nagy ellenállás?
nem éppen minél kevesebb óm kéne?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73866 Dátum: 2015 Február 04, 16:46:59 »

Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink
mert te egy kivételesen szerencsés csillagzat alatt burokban születtél. De a nálam járt bogarak 90 százalékában repedt szétégett rotoros fedeles lógótengelyes elosztók vannak.....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73865 Dátum: 2015 Február 04, 14:42:06 »

szerintem ezzel nem szürhető ki..... max h van áram.....
Nyilvánvaló azzal ,hogy szikrázik ,még a kondi kapacitásának értéke nem állapítható meg. Viszont azt tudjuk ,hogy nem szakadt és nem zárlatos. (a szikráztatós korszakomból már rég kinőttem ,műszereket használok Wink )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73864 Dátum: 2015 Február 04, 14:33:24 »

Műszerrel ,már akinek van  Wink
szerintem ezzel nem szürhető ki..... max h van áram.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73863 Dátum: 2015 Február 04, 14:30:08 »

hogy ellenőrzöd a kondit?
Műszerrel ,már akinek van  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73862 Dátum: 2015 Február 04, 12:45:30 »

hogy ellenőrzöd a kondit?
40 fekvőtámasz. Ha megvan, jó a kondid. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73861 Dátum: 2015 Február 04, 12:37:18 »

hogy ellenőrzöd a kondit?
Jó a kérdés. Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #73860 Dátum: 2015 Február 04, 12:13:25 »

Én sem cseréltem még benne. A gyárival megy, a tartalék meg a dobozban várakozik szintén.
hogy ellenőrzöd a kondit?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73859 Dátum: 2015 Február 04, 12:10:46 »

Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink
Én sem cseréltem még benne. A gyárival megy, a tartalék meg a dobozban várakozik szintén.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73858 Dátum: 2015 Február 04, 10:11:31 »

Én nem mertem beírni, mert kiosztanak.
Az van benne amivel megvettem, nálam van 10 éve, nálam ment 45ezret. + a régi tulajnál az évek meg a km-ek.
Most 2 hónapja legalább nem indítottam, de fogadnék rá, hogy amint felér a benzin beindul és stabil lesz az alapjárat azonnal.
Ja a karbit sem szedtem szét még soha. Sváb eladó szerint jól ment jól indult, keveset fogyasztott nála. Nálam is.
Ami fontosabb, az a megszakító (20e után cserélni), meg a kondi (azt házilag nem tudod ellenőrizni). Esetleg pipa, asszem 5kOhm legyen meg.
Tuningnál esetleg érdemes elektronikusra állni (pl. tati féle) hegyesebb motornál (alapjárat, nagy fordulat esetén sokkal jobb lesz), de a gyári motornál majd' mindegy. Faék. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #73857 Dátum: 2015 Február 04, 09:43:24 »

Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink
Én nem mertem beírni, mert kiosztanak.
Az van benne amivel megvettem, nálam van 10 éve, nálam ment 45ezret. + a régi tulajnál az évek meg a km-ek.
Most 2 hónapja legalább nem indítottam, de fogadnék rá, hogy amint felér a benzin beindul és stabil lesz az alapjárat azonnal.
Ja a karbit sem szedtem szét még soha. Sváb eladó szerint jól ment jól indult, keveset fogyasztott nála. Nálam is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73856 Dátum: 2015 Február 04, 09:28:40 »

legolcsóbbat  aztán 4-5év múlva lecserélni ha napihasználatú autóban van akkor 2-3év (1500ft) én nem veszek 5-6ezerért fosch -t 
Én még életemben nem cseréltem, dobozban áll a tartalék. Legyen tiszta kívül-belül, ne legyen repedt, érintkezőket néha érdemes letakarítani. 50e km-t mentem vele, ezzel vettem. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73855 Dátum: 2015 Február 03, 22:05:09 »

Ma visszadobták a bogarat műszakin, mondván, hogy az első fékek gyengébben fognak mint a hátsók. Ez mitől lehet? Új a főfékhenger is. Beállítási gond? Vagy lehet, hogy valamelyik első munkahenger is meg van posszanva? (szivárgást eddig onnan nem tapasztaltunk) 4 dobfékről van szó, a hátsó munkahengereket cseréltem, és a főfékhengert, próbakörön nekem éppen olyannak tűnt minden mint az utóbbi 10 évben...
tolatva kellett volna a fékpadra állni Grin nincs ötletem  valamit csak látszott a fékmérésen .... nem lehet hogy elöl levegős maradt..

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73854 Dátum: 2015 Február 03, 18:37:46 »

Ma visszadobták a bogarat műszakin, mondván, hogy az első fékek gyengébben fognak mint a hátsók. Ez mitől lehet? Új a főfékhenger is. Beállítási gond? Vagy lehet, hogy valamelyik első munkahenger is meg van posszanva? (szivárgást eddig onnan nem tapasztaltunk) 4 dobfékről van szó, a hátsó munkahengereket cseréltem, és a főfékhengert, próbakörön nekem éppen olyannak tűnt minden mint az utóbbi 10 évben...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73853 Dátum: 2015 Február 02, 16:50:36 »

akkor ne kiabálj sokat, mert el is megy a háztól.  Evil
Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73852 Dátum: 2015 Február 02, 16:32:32 »

Közel 2 hónapig szivatott a trafókábel.
Nem találtam az okot,hol indult,hol nem a gép.
Ha indult nem volt alapjárat,ha nem indult,csak "köszörültem".
Elkezdtem feltárni a hibát,benzin volt,szikra volt,gyertyákat cseréltem,oszt maradt a hiba.
Utolsó lehetöség volt a trafókábel,miután kitéptem a helyéröl,megvilágosodtam! Grin
Ö meg megzöldült,az elosztó fedélbe pattanó sárgaréz csatlakozó már csak zöld oxid volt,csoda hogy néha még indult.
Alapos pucolás,uj kábel csodát tett.
Most elég kikiabálnom a házból,s már indul is a gép a garázsban! Cheesy
akkor ne kiabálj sokat, mert el is megy a háztól.  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.