www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 18:33:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830841 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73931 Dátum: 2015 Február 19, 15:18:47 »

Ha szépen, a könyv szerint meghúzgáltam a hengerfejet 32 Nm-rel, akkor
nem láthatom úgy, hogy az egyik végén több a hézag fél milivel?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Tudom, kihagytam az egyik lemezt.  Cool

Minek a végén?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73930 Dátum: 2015 Február 18, 21:51:52 »

Ha szépen, a könyv szerint meghúzgáltam a hengerfejet 32 Nm-rel, akkor
nem láthatom úgy, hogy az egyik végén több a hézag fél milivel?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Tudom, kihagytam az egyik lemezt.  Cool
a lemezburkolat majd eltakarja Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73929 Dátum: 2015 Február 18, 21:38:56 »

Ha szépen, a könyv szerint meghúzgáltam a hengerfejet 32 Nm-rel, akkor
nem láthatom úgy, hogy az egyik végén több a hézag fél milivel?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Tudom, kihagytam az egyik lemezt.  Cool
dugattyúkiállás meg ilyeneket szoktak mondani.
bár a fél milli hézag a képen nem látszódik. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73928 Dátum: 2015 Február 18, 19:11:44 »

Ha szépen, a könyv szerint meghúzgáltam a hengerfejet 32 Nm-rel, akkor
nem láthatom úgy, hogy az egyik végén több a hézag fél milivel?


Tudom, kihagytam az egyik lemezt.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 18, 19:15:56 írta Zoli »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73927 Dátum: 2015 Február 16, 21:48:07 »

Pomlényi Peti No. 1. léghűtéses gépmunkában.
csak utcára nem válal.
több oka is  van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73926 Dátum: 2015 Február 16, 10:57:58 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
Pomlényi Peti No. 1. léghűtéses gépmunkában.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73925 Dátum: 2015 Február 16, 09:49:10 »

ha akkor elobb nekiallsz, atviszem, ev eleje mar messze van Wink
ok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73924 Dátum: 2015 Február 15, 21:08:11 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
Leírom neked az én eddigieimet:

csapágy ft. 20000
csapágy hajtókarhoz 5000 kb
hengerfej nem volt repedt, így csak szelepvezető csere és felületek megmunkálása volt 40000
ftng köszörű 13000
szeleptőkék síkköszörű: 8000
A vonalba fúrásra nekem 80 körülit mondtak, de szerintem el volt tévedve az ember.

Merki Pista nekem 480-at mondtott -ha jól emlékszem-  teljes motorgenerálra. Persze ez burkolatokkal stb.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73923 Dátum: 2015 Február 15, 19:14:44 »

áthozhatod de kint áll addig sok melo egyedül vagyok rá Embarrassed
ha akkor elobb nekiallsz, atviszem, ev eleje mar messze van Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73922 Dátum: 2015 Február 15, 19:11:52 »

es autoszerelest?
áthozhatod de kint áll addig sok melo egyedül vagyok rá Embarrassed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73921 Dátum: 2015 Február 15, 18:35:33 »

 

bontotthorgos dolgot megoldom ha érdkell vkit Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73920 Dátum: 2015 Február 15, 15:31:01 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
hát ez így két kiló fele a blokk fele a fej...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #73919 Dátum: 2015 Február 15, 14:57:29 »

bontotthorgos dolgot megoldom ha érdkell vkit Smiley
es autoszerelest?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73918 Dátum: 2015 Február 15, 14:38:01 »

bontotthorgos dolgot megoldom ha érdkell vkit Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73917 Dátum: 2015 Február 15, 14:13:42 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas.

T
http://www.merki.hu/
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73916 Dátum: 2015 Február 15, 13:55:01 »

Szerintem, ha felhívod a motordokit, nála jobb ötleteket nem tud adni senki.
De a hengerfejrepedés bajos dolog lesz.
Mi történt, széthajtottad a gépet?
Nem, az eredeti motort szeretnem a vizsgara visszatenni, mint 1776, tengely, ilyesmik. Amit meg vettem bele, az igy, egyhatoskent egyben megy majd tovabb.
1303LS
« Hozzászólás #73915 Dátum: 2015 Február 15, 13:37:41 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
Szerintem, ha felhívod a motordokit, nála jobb ötleteket nem tud adni senki.
De a hengerfejrepedés bajos dolog lesz.
Mi történt, széthajtottad a gépet?
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73914 Dátum: 2015 Február 15, 13:27:37 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73913 Dátum: 2015 Február 15, 12:17:16 »

Megoldottam, fellazítottam a trubina csavarokat meg a bilincset, haver lábbal benyomta, úrja lehúztam mindent, felraktam az ékszíjat, és láss csodát, jó lett. (mindezt a szombathelyi Lidl parkolóban zseblámpa fényénél. Később itthon ránéztem a műhelyben a hézagokra, jónak tűnik. Karbit pucoltam, van a alapjárat is meg be is állítottam, jön a belsőtér, meg a teljes újrakárpitozás és készen vagyunk. Vizsga is van már. Kárpitozáshoz valakinek tippje beszerzési forrása mit hogyan érdemes? Üléshuzat stb. nem feltétlenül eredetire csinálnám, inkább költséghatékony/használós vonalon, persze vállalható minőségben. Az üléseket újra kell húzni szivacsozni, a padlón a gumiszőnyeg van csak meg, na meg a tetőkárpit marad az még vállalható.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73912 Dátum: 2015 Február 15, 10:41:36 »

Felmerült
Szólj, ha elakadtál...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73911 Dátum: 2015 Február 15, 10:08:03 »

Tényleg van sok eset amikor érdemes itt tanácsot kérni, de ilyenkor szerintem egyszerűbb megkérdezni ott ahol vizsgáztatni akarja, mert hiába mondja majd a vizsgaállomáson, hogy "de hát a bogárhátún azt mondták..." Sőt, lehet, hogy még az sem számít majd, hogy "de hát a Vili mondta..."  Wink

Én pont ezért írtam, hogy kérdezze meg ott ahol vizsgáztatni akarja. Amikor 2-es Jettám volt és a bontóban egy 2-es Jettán láttam egy vonóhorgot, mielőtt megvettem volna megkérdeztem a vizsgaállomáson, hogy hogyan lehet lepapírozni. Ott azt mondták, ha gyári VW a vonóhorog és rajt van az adattáblája (de csak ebben az esetben), akkor simán szereljem fel az autóra és egy műszaki vizsgával beírják a forgalmiba. Megnéztem, ott volt az adattábla, megvettem, rátettem, pont műszaki előtt voltam, beírták. Semmi plusz költséggel nem járt se így, se úgy.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73910 Dátum: 2015 Február 15, 10:04:02 »

Én pont ezért írtam, hogy kérdezze meg ott ahol vizsgáztatni akarja. Amikor 2-es Jettám volt és a bontóban egy 2-es Jettán láttam egy vonóhorgot, mielőtt megvettem volna megkérdeztem a vizsgaállomáson, hogy hogyan lehet lepapírozni. Ott azt mondták, ha gyári VW a vonóhorog és rajt van az adattáblája (de csak ebben az esetben), akkor simán szereljem fel az autóra és egy műszaki vizsgával beírják a forgalmiba. Megnéztem, ott volt az adattábla, megvettem, rátettem, pont műszaki előtt voltam, beírták. Semmi plusz költséggel nem járt se így, se úgy.

Pontosan.
Teljesen hivatalos esetben a legegyszerűbb keresni egy horgos céget aki legyártja és felszereli és levizsgáztatja, majd kifizetni.
Bontott 30éves horog felszerelése (100%hivatalosan) 99% lehetetlenség.

1303LS
« Hozzászólás #73909 Dátum: 2015 Február 15, 09:27:53 »

No-no. Nekem csak ilyen volt... Smiley

Van az a széles 1%.  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73908 Dátum: 2015 Február 15, 09:15:45 »

No-no. Nekem csak ilyen volt... Smiley

Bontott 30éves horog felszerelése (100%hivatalosan) 99% lehetetlenség.
1303LS
« Hozzászólás #73907 Dátum: 2015 Február 15, 09:14:05 »

Hivatalosan u.n. műbizonylat kell a gyártótól, és egy beszerelési igazolás a szakszerű felszereléstől. Egyebekben meg amit Callook mondott Smiley

Pontosan.
Teljesen hivatalos esetben a legegyszerűbb keresni egy horgos céget aki legyártja és felszereli és levizsgáztatja, majd kifizetni.
Bontott 30éves horog felszerelése (100%hivatalosan) 99% lehetetlenség.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73906 Dátum: 2015 Február 15, 09:11:53 »

Hivatalosan u.n. műbizonylat kell a gyártótól, és egy beszerelési igazolás a szakszerű felszereléstől. Egyebekben meg amit Callook mondott Smiley

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..
1303LS
« Hozzászólás #73905 Dátum: 2015 Február 15, 09:11:04 »

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..
A bontós számlán meg legyen rajta egy szám ami a horgon is rajta van. CSAK "egy darab vasat" nem fognak ráírni a kocsira.
Vagy keress olyat aki már csinált hasonlót.  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73904 Dátum: 2015 Február 15, 08:45:22 »

Ezt a vizsgás ember mondta? Akkor nincs kérdés... Miért tudná itt bárki is jobban mint a vizsgás ember? (Jó jó, tudom, itt mindenki mindent jobban tud :-P)

Szóval szerintem ott kérdezd meg ahol vizsgáztatod és azt vidd amit ott kérnek.

Bontós számla meg szerintem nem ugyanaz mint a bontási igazolás.

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73903 Dátum: 2015 Február 15, 06:55:19 »

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73902 Dátum: 2015 Február 13, 16:47:06 »

Az pont jó.

Ti mennyire szoktatok allitani a hezagot? Nekem 2-3mm kozott van. Epp kint van a turbinahaz gyari olajhuto eltavolitas okan, jelenleg nem nagy melo ha odebb kell hezagolni. Koszi

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #73901 Dátum: 2015 Február 13, 15:56:01 »

Ha a turbinaház csavarját meg a bilincset lazítja fel, akkor nem változik a turbina hézag (amennyiben a ház és a turbina közti hézagra gondolsz). Arra a turbina/dinamó turbinaházba való beszerelésekor kell figyelni és hézagolni.

Ti mennyire szoktatok allitani a hezagot? Nekem 2-3mm kozott van. Epp kint van a turbinahaz gyari olajhuto eltavolitas okan, jelenleg nem nagy melo ha odebb kell hezagolni. Koszi
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73900 Dátum: 2015 Február 11, 13:16:03 »


Kell, de milyen boríték?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73899 Dátum: 2015 Február 11, 11:23:22 »

Szerintem van. Ha még kell, akkor holnap rakok be egyet egy borítékba.

Kell, de milyen boríték?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73898 Dátum: 2015 Február 11, 11:04:52 »

Igazad van, de írta a dinamó bilincset is, ezért gondoltam. Elég rég csináltam már ilyet....

Ha a turbinaház csavarját meg a bilincset lazítja fel, akkor nem változik a turbina hézag (amennyiben a ház és a turbina közti hézagra gondolsz). Arra a turbina/dinamó turbinaházba való beszerelésekor kell figyelni és hézagolni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73897 Dátum: 2015 Február 11, 11:01:05 »

Ha a turbinaház csavarját meg a bilincset lazítja fel, akkor nem változik a turbina hézag (amennyiben a ház és a turbina közti hézagra gondolsz). Arra a turbina/dinamó turbinaházba való beszerelésekor kell figyelni és hézagolni.

Mikor beállítod, figyelj a másik oldalra is, a turbina hézagára.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73896 Dátum: 2015 Február 11, 10:58:50 »

Ennyi... Nálam volt megvetemedett (hajlott turbinaház), aminél hátra is kellett feszíteni mielőtt meghúztad a dinamó bilincsét. De az is lazán lehet, hogy először a lemezelés, turbinaház csavarjait húzták meg (aminél fogva lazán mozgatható előre-hátra fél centit a dinamó) és utána ahova kiadta, ott húzták meg a bilincset. Lazítsd fel amiket írtál és tedd vonalba!

Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided


Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #73895 Dátum: 2015 Február 11, 10:41:58 »

Féknyereg festéssel kapcsolatban:
meddig kell hőállónak lenni a festéknek,illetve ha van tapasztalat v.melyikkel azt szívesen olvasom.
+ lóerő jeligére  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73894 Dátum: 2015 Február 11, 10:29:39 »

hát én nem , én felpakolok mindent  és reménykedem  hoz az a sok alkatrész ami a dobozok alján marad nem fontos ....
Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73893 Dátum: 2015 Február 11, 10:28:59 »

(Az alsó, fűtésdobhoz csatlakozó lemezeket szoktam padon járatás után feltenni.)

Köszi

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73892 Dátum: 2015 Február 11, 08:39:42 »

Mikor beállítod, figyelj a másik oldalra is, a turbina hézagára.

Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided

Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.