www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:12:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1765 1766 1767 1768 1769 [1770] 1771 1772 1773 1774 1775 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154428 alkalommal)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9835 Dátum: 2006 November 14, 12:50:40 »

Alulról még egy darabon várat magára az alvázvédő eltávolítása de a lényeges helyeken igen.
Neked azért könnyebb mert nem 303-asod van ott egyszerűbb a kasztni.
De, az van Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
1303LS
« Hozzászólás #9834 Dátum: 2006 November 14, 12:37:50 »

Én is ezt értettem szét nem szedésen Wink
Szóval akkor ülések, szőnyegek, akksi, egyebek ki, és mehet a csiszolás? Alul is, felül is átfestetted?

Alulról még egy darabon várat magára az alvázvédő eltávolítása de a lényeges helyeken igen.
Neked azért könnyebb mert nem 303-asod van ott egyszerűbb a kasztni.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9833 Dátum: 2006 November 14, 12:29:40 »

Izé, nálam a szétnemszedés az a kasztni nemleemelése.
EZen kívül mindent ripityára szedtem.
Én is ezt értettem szét nem szedésen Wink
Szóval akkor ülések, szőnyegek, akksi, egyebek ki, és mehet a csiszolás? Alul is, felül is átfestetted?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
1303LS
« Hozzászólás #9832 Dátum: 2006 November 14, 12:09:04 »

Nem szedtem szét mert nem volt miért, majd legközelebb..

Izé, nálam a szétnemszedés az a kasztni nemleemelése.
EZen kívül mindent ripityára szedtem.
1303LS
« Hozzászólás #9831 Dátum: 2006 November 14, 12:08:04 »

Szia!

Szétszedted a gépet, vagy úgy, ahogy van, lecsiszoltad és átfestetted?
Milyen, és mennyi festék kellett rá? Ecsettel, vagy festékszóróval csináltad?

Nem szedtem szét mert nem volt miért, majd legközelebb..
Kevés kisebb javítani való volt rajta.
Ezt csak ecsettel lehet felvinni, és valahogy vegyileg alakítja a rozsdát egy tovább nem rozsdásodó kemény réteggé.
Persze amit lehet azt le kell csiszolni, sőőőt.
Literesben lehet kapni 2000Ft körül az jó sokra elég.
Aztán fújtam a zinkromátost majd egy fedőt.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9830 Dátum: 2006 November 14, 12:03:21 »

Tudom hogy a másik oldal, de a baloldalról később nem csináltam képet.
Ugyan ilyen szép lett.
SZerintem ne szedd szét a kocsit ha nincs vele nagyobb baj., és nem raktál össze a lakatosra legalább 3k-t, stb...
150-ből igen csak kompromisszumos lakatolás lesz csak SZVSZ.
Szia!

Szétszedted a gépet, vagy úgy, ahogy van, lecsiszoltad és átfestetted?
Milyen, és mennyi festék kellett rá? Ecsettel, vagy festékszóróval csináltad?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
1303LS
« Hozzászólás #9829 Dátum: 2006 November 14, 11:43:04 »

Ez mivel van? Korant, vagy valami Würth csoda?
Supralux Konvert vízbázisú,de időkivárás után mindennel fedhető.
Nekem a Würth embere azt mondta hogy az övék is szinte ugyanez csak jóval drágább.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9828 Dátum: 2006 November 14, 11:41:37 »

A piros a legkritikusabb ilyen szempontból. Nem lehet részegységet fényezni úgy, hogy ne üssön el a többitől.

Nekem a fehér legalább háromféle színű, a teteje az eredeti, a motorháztető világosabb, körülötte, meg a sárvédők meg kicsit bézsesebb beütésűek. De még senki nem észrevételezte - vagy csak tapintatosak. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9827 Dátum: 2006 November 14, 11:40:02 »

Ilyen lett


Ez mivel van? Korant, vagy valami Würth csoda?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #9826 Dátum: 2006 November 14, 11:12:47 »

Ilyen lett

Tudom hogy a másik oldal, de a baloldalról később nem csináltam képet.
Ugyan ilyen szép lett.
SZerintem ne szedd szét a kocsit ha nincs vele nagyobb baj., és nem raktál össze a lakatosra legalább 3k-t, stb...
150-ből igen csak kompromisszumos lakatolás lesz csak SZVSZ.
1303LS
« Hozzászólás #9825 Dátum: 2006 November 14, 11:09:50 »

Ilyen volt

Ilyen lett
1303LS
« Hozzászólás #9824 Dátum: 2006 November 14, 11:08:46 »

Sziasztok!

Ezeket a padlólemezeket szerintetek cseréljem, vagy lecsiszolás, átfestés után még kihúzzák 1-2 évig?
Télire nem terveztem komplett felújítást, csak kisebb nagyobb javítgatásokat Sad
Ilyen volt
Süni
« Hozzászólás #9823 Dátum: 2006 November 14, 11:08:16 »

Volt már ilyenre példa, hogy csak az ajtó alját, meg a küszöböt kellett újrafesteni, és egész jó lett, nem látszik, mondjuk az piros volt, ez meg ezüstmetál, de majd megkérdem a szakit, hogy mi a véleménye.
A piros a legkritikusabb ilyen szempontból. Nem lehet részegységet fényezni úgy, hogy ne üssön el a többitől.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9822 Dátum: 2006 November 14, 09:53:06 »

olyan tarka lesz, hogy csak nocsak Smiley
Volt már ilyenre példa, hogy csak az ajtó alját, meg a küszöböt kellett újrafesteni, és egész jó lett, nem látszik, mondjuk az piros volt, ez meg ezüstmetál, de majd megkérdem a szakit, hogy mi a véleménye.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9821 Dátum: 2006 November 14, 09:38:20 »

Meglátjuk, hogyan alakul a tél!
Fényezni szerintetek úgy érdemes, hogy nem az egész kasztnit, hanem csak a kritikus részeket, és környéküket lefújni? Azt lehet hogy össze tudnám hozni idén, de egy komplett fényezés legalább 150-200 ezer.
olyan tarka lesz, hogy csak nocsak Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9820 Dátum: 2006 November 14, 09:36:51 »

ami utalhat a munka minőségére sajnos. és olcsóbb előbb túlesni rajta

Meglátjuk, hogyan alakul a tél!
Fényezni szerintetek úgy érdemes, hogy nem az egész kasztnit, hanem csak a kritikus részeket, és környéküket lefújni? Azt lehet hogy össze tudnám hozni idén, de egy komplett fényezés legalább 150-200 ezer.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9819 Dátum: 2006 November 14, 09:29:41 »

ami utalhat a munka minőségére sajnos. és olcsóbb előbb túlesni rajta
   az a 150 igy is úgy is 300 lessz jó eset ben bár nekem a  fényezés volt ennyi Shocked

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9818 Dátum: 2006 November 14, 09:19:50 »

Valószínű ez lesz a vége, de a jövő szezont még ki akarom húzni vele. A fényezése szép leszámítva a pár helyen megjelent festék alatti rügyezést.
ami utalhat a munka minőségére sajnos. és olcsóbb előbb túlesni rajta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9817 Dátum: 2006 November 14, 09:11:45 »

aztán jön a küszöbcsre, fényderól mennyi is a gitt, komplett kasztnizás, fényezés Smiley tehát egy tlejes vas felújítás Wink
Valószínű ez lesz a vége, de a jövő szezont még ki akarom húzni vele. A fényezése szép leszámítva a pár helyen megjelent festék alatti rügyezést.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9816 Dátum: 2006 November 14, 08:58:03 »

Ettől én is tartok kicsit, bár a legvészesebbnek a padlólemez tűnik, meg néhány festék alatti kirügyezés. Akkor akarom teljesen szétkapni, ha már legalább 150ezeret félreraktam, és az nem most télen lesz Sad
aztán jön a küszöbcsre, fényderól mennyi is a gitt, komplett kasztnizás, fényezés Smiley tehát egy tlejes vas felújítás Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9815 Dátum: 2006 November 14, 08:45:33 »

   szerintem ha leemeled a kasznit padlócseréhez akkor 1évig nem lessz autód mer lessz ott más is  ,tehát ha nem esel ki az alján akkor csak kapirgálás rozsdamaró meg kulimájsz sztem
Ettől én is tartok kicsit, bár a legvészesebbnek a padlólemez tűnik, meg néhány festék alatti kirügyezés. Akkor akarom teljesen szétkapni, ha már legalább 150ezeret félreraktam, és az nem most télen lesz Sad

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9814 Dátum: 2006 November 14, 08:38:22 »

Sziasztok!

Ezeket a padlólemezeket szerintetek cseréljem, vagy lecsiszolás, átfestés után még kihúzzák 1-2 évig?
Télire nem terveztem komplett felújítást, csak kisebb nagyobb javítgatásokat Sad
   szerintem ha leemeled a kasznit padlócseréhez akkor 1évig nem lessz autód mer lessz ott más is  ,tehát ha nem esel ki az alján akkor csak kapirgálás rozsdamaró meg kulimájsz sztem

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9813 Dátum: 2006 November 14, 08:25:02 »

Sziasztok!

Ezeket a padlólemezeket szerintetek cseréljem, vagy lecsiszolás, átfestés után még kihúzzák 1-2 évig?
Télire nem terveztem komplett felújítást, csak kisebb nagyobb javítgatásokat Sad

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9812 Dátum: 2006 November 13, 23:19:01 »

ez meghívás, hogy rúgjam szét?  Grin
  begpróbálhatod bár az én kilóméter órám jó

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9811 Dátum: 2006 November 13, 23:14:33 »

   az enyimébe beférsz Grin
ez meghívás, hogy rúgjam szét?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #9810 Dátum: 2006 November 13, 22:50:30 »

valóban! 10600 forint  Shocked nem került annyiba a 2 karbi.
szia!
1 új karbi 40 rugó körül van!A használt ,jó karbi nagyon ritka!Nekem is van legalább 6 db.A pillangótengely az egy sarkallatos pont!Az enyimet nemrég újította fel a fiam barátjának az édesapja.De ehhez szét kellett szedni egy másikat!Neked mi a rossz a karbin?Lehet ,hogy egy alapos tisztítás elég lenne!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9809 Dátum: 2006 November 13, 21:24:18 »

Hívd fel a Hudák Misit!Nála volt valamilyen felújító készlet!Előttem vette meg a srác,de neki nem kellett az egész,így potom áron jutottam membránhoz.


valóban! 10600 forint  Shocked nem került annyiba a 2 karbi.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9808 Dátum: 2006 November 13, 20:51:25 »

áh, nem férek be a csomagtartóba Smiley
   az enyimébe beférsz Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9807 Dátum: 2006 November 13, 20:06:41 »

Az előbb lőttem be a gyujtást a bogin simán próbalámpával meg hézagmérővel, és minden jel arra utal, hogy fáintos lett. Eddig így simán még nem csináltam, nem gondoltam volna, hogy ilyen egyszerű.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9806 Dátum: 2006 November 13, 15:41:35 »

Mi volt az a nagyobb zökkenés? Ugye nem rúgtál bele?  Evil
áh, nem férek be a csomagtartóba Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9805 Dátum: 2006 November 13, 15:39:56 »

hümm, egy nagyobb zökkenés után ismét mér az órám Smiley
Mi volt az a nagyobb zökkenés? Ugye nem rúgtál bele?  Evil
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9804 Dátum: 2006 November 13, 13:45:19 »

hümm, egy nagyobb zökkenés után ismét mér az órám Smiley

kerály!

amikor elakarod adni majd a bogarad (soha), akkor nyugodtan letagadhatsz a vevő elött 5 km -et  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9803 Dátum: 2006 November 13, 13:01:38 »

hümm, egy nagyobb zökkenés után ismét mér az órám Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #9802 Dátum: 2006 November 13, 12:46:20 »

typ 3 as karbihoz (solex 32 pdsit -2 -3) hol lehet kapni felújítókészletet? a baditz csak nézett rám tág szemekke,hoygenki sosem volt. ne kelljen már németországból rendelnem.
Hívd fel a Hudák Misit!Nála volt valamilyen felújító készlet!Előttem vette meg a srác,de neki nem kellett az egész,így potom áron jutottam membránhoz.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9801 Dátum: 2006 November 13, 10:43:19 »

Minimál befektetés: veszel egy működőképes bontott órát (Maresz-párezer forint...), berakod, kész. Ha szétszeded, szétszívod vele az agyad. Nem ér meg ennyi időráfordítást. Hacsaknem szereted a kihívásokat...
kihívást szeretem, meg ezt az órát is Smiley ha veszek bontottat, honnan tudom, hogy nem esik szét pár hónap múlva? ennek meg hátha minimál baja van. az új órát meg odatekrni, ahol ez most áll..az halál lenne Smiley vagy szétszedem és odatekerem. akkor meg ezt is szétszedhetem Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9800 Dátum: 2006 November 13, 10:13:06 »

de hogy tud lassulni? ennek vagy mennie kell, vagy nem. esetleg egy tengelyen lévő fogaskerék lazult és mostmár nincs kontakt? elég fura...
Minimál befektetés: veszel egy működőképes bontott órát (Maresz-párezer forint...), berakod, kész. Ha szétszeded, szétszívod vele az agyad. Nem ér meg ennyi időráfordítást. Hacsaknem szereted a kihívásokat...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9799 Dátum: 2006 November 13, 10:10:00 »

az is lehet, hogy szorul a spirál. Dzsuvás belül, vizet kap . Probáld meg egy kicsit olajozni.
de a mutató megy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9798 Dátum: 2006 November 13, 09:49:59 »

de hogy tud lassulni? ennek vagy mennie kell, vagy nem. esetleg egy tengelyen lévő fogaskerék lazult és mostmár nincs kontakt? elég fura...

az is lehet, hogy szorul a spirál. Dzsuvás belül, vizet kap . Probáld meg egy kicsit olajozni.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9797 Dátum: 2006 November 13, 09:08:39 »

Smiley igen, a km óra a hibás. Szinte minden esetben.Smiley
de hogy tud lassulni? ennek vagy mennie kell, vagy nem. esetleg egy tengelyen lévő fogaskerék lazult és mostmár nincs kontakt? elég fura...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9796 Dátum: 2006 November 13, 09:06:35 »

Smiley igen, a km óra a hibás. Szinte minden esetben.Smiley
nekem pl. a vastag talpú cipőm volt a bűnös, sőt egy esetben a tartós szembeszél a váci úton.Smiley

Oldalak: 1 ... 1765 1766 1767 1768 1769 [1770] 1771 1772 1773 1774 1775 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.