www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 18:19:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1851 1852 1853 1854 1855 [1856] 1857 1858 1859 1860 1861 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14777415 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #6411 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:57:07 »

Akku javítás témában annyit hogy nekem egyszer egy bizonyos akkuvit(vagy akuvit) nevű kislakoson szerrel sikerült egy halálra ítélt aksit még vagy jó 1 évig használni.Az ára pitiáner a szernek szóval egy próbát megér.Bár csodára nem szabad számítani.A legnagyobb ellensége az aksiknak az állás sajnos.
szeda_1970
« Hozzászólás #6410 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:56:29 »

Most akkor ha van egy használt de jó hengerem amibe új dugattyú és gyürük lesznek akkor kell hónoltatni vagy nem?
1303LS
« Hozzászólás #6409 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:41:36 »

Hónolásos témához annyit szólnék hozzá hogy a hónolás során keletkezett "karcok" pont hogy az olaj megtartását hivatottak elérni a hengerfalon.
Enélkül a gyűrűk nem kapnának megfelelő kenést.Viszont ha a hónokban sok olaj marad fent akkor az valóban túlzott olajfogyasztást eredményez.
A megfelelőséget a honok egymást kereszteződésének szögével szokás (szokás?) szabályozni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6408 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:17:16 »

Nem a honolas az: Amikor a henger falarol etunnek azok a mikormilimeteres "(huzagolások)" amik az olajat vezetik. Ha ezek nincsenek meg akkor a gyuru nem tudja lehuzni az olajat bent marad az egesterben es eleg=eszi a moci az olajat. Honolas utan a henger atmeroje nem valtozik.
Ha nem talalsz szakit itt Karcagon van egy, nekem 2000FT/4db-ert csinalta meg nagyon szepen
 Grin

No lám, jó pap holtig tanul... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #6407 Dátum: 2006 Augusztus 18, 17:30:29 »

Akkor mihamarább vedd fel a kapcsolatot gs attilával mert ez egy kurva jó ajánlat.Én sajnos már nyakig benne vagyok a motoromban de belevágnék ha a buszmoci nem lenne a célegyenesbe.
Azt azért kérdezd meg hogy a hütése meg ilyenek álló-e mert neked olyan kell.Lényegéban mindent tudok adni hozzá ha hütést kell rajta cserélni...

Ebben az esetben engem érdekelne a cucc mert már vagy 4 éve nem mentem a géppel mert a motorom rom.   Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6406 Dátum: 2006 Augusztus 18, 17:01:37 »

kicsit ültetett bogaramban az alsó csonktámaszok 1cm lógnak febi 1évet használtam mit vegyek helyette ha nem akarom hogy ki essen és vissza emelni se

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #6405 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:44:04 »

Ebben az esetben engem érdekelne a cucc mert már vagy 4 éve nem mentem a géppel mert a motorom rom.   Grin

Petyó
szeda_1970
« Hozzászólás #6404 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:41:23 »

Minden további nélkül.Nekem is oda lesz.Én buszmotorból épitkezem mert ez volt otthon de egy ilyen cucc szerintem manapság kuriózum.

Egy ilyet be lehet operálni bogárba?
szeda_1970
« Hozzászólás #6403 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:36:50 »

Hát ez nagyon jó ajánlatad de sajna nincs most erre ennyim.Ahhoz a mocihoz megvan mindenem csak a gyürük hiányoztak.Azért ha változik az anyagi hozzáállásom hivlak mert mindenképpen olcsóbb lenne.Még kell rá valami hengerfej!!


Nekem van egy kiváló ezöcsim, Sto-tól vettem. Úgy tudtuk, egy 1300-as tsabilmotor volt, de nem. E Typ-3-ból való 1500-ös, valószínű gyárilag felújítva, és stabilmotornak beépítve. (Z-s motorszám) Stunt mester szerint kitünő állapotban van. Amennyiért vettem eladnám. Sto talán még emlékszik rá, talán 20-vagy 25 volt.

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #6402 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:03:05 »

Nekem van egy kiváló ezöcsim...

Egy ilyet be lehet operálni bogárba?

Petyó
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #6401 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:54:27 »

Nekem van egy kiváló ezöcsim, Sto-tól vettem. Úgy tudtuk, egy 1300-as tsabilmotor volt, de nem. E Typ-3-ból való 1500-ös, valószínű gyárilag felújítva, és stabilmotornak beépítve. (Z-s motorszám) Stunt mester szerint kitünő állapotban van. Amennyiért vettem eladnám. Sto talán még emlékszik rá, talán 20-vagy 25 volt.

Hú az nagyon jó ár de sajnos messze vagy nagyon! Megkérdezem majd stuntmásztert!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6400 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:49:48 »

De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.

Ez így nem pontosan igaz. Öreg daraboknál az a gond, hogy megindult, sőt előrehaladott a szulfátosodás, azaz olyan mértékben keletkezett ólomszulfát a lemezeken, hogy az a töltés hatására sem múlik el, vagy olyan egyenetlenül, hogy cellazárlatot okoz. Sőt önmagában a túlzott szulfát is zárlatot okoz. Ráadásul mivel a szulfát java része nem alakul át fém ólommá és kénsavvá (nem tud), ezért töltetlen is lesz az akku, magyarul kuka.
Ez leginkább a magára hagyott akkut éri el, mert az önkisülés hatására szulfátosodni kezd. Jól beállított töltéssel, esetleg telente kisütve majd töltőn feltöltve 5-6 év a minimum, de több is lehet! az élettartama egy akksinak.

A sav viszont nem támadja a cellákat, mert akkor nem lenne akku... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6399 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:26:34 »

tudom hogy híjják, csak azért írtam így, hogy nem rövidre zárni, hanem valami fogyasztóval...
Cheesy OKÉ   (nem kötözködni akartam)

Tóth Zoltán
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6398 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:24:33 »

Azt hijják kisütésnek.
De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.
Onnan kezdve meg marad az egyetlen megoldás,a környezetvédö,szelekziv kuka. Grin
tudom hogy híjják, csak azért írtam így, hogy nem rövidre zárni, hanem valami fogyasztóval...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6397 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:22:59 »

Azt hijják kisütésnek.
De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.
Onnan kezdve meg marad az egyetlen megoldás,a környezetvédö,szelekziv kuka. Grin
Egyszer probálzunk egy ilyen lepukkant akksit átmosni,ujrasavazni,feltölteni,de nem volt sok eredménye.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6396 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:21:16 »

mondjuk érdmees rátenni egy izzót, megvárni, míg lemerül, újra feltölteni, lemeríteni, feltölteni, az is dobhat rajta
Azt hijják kisütésnek.
De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.
Onnan kezdve meg marad az egyetlen megoldás,a környezetvédö,szelekziv kuka. Grin

Tóth Zoltán
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6395 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:15:34 »

Sok sikert!
A régi gyakorlat,meg tapasztalat az volt,ha beindul a pezsgés,már nem sok kell a töltésböl.
De ez függ a töltöáram erösségétöl.
Hány amperral tolod neki?
mondjuk érdmees rátenni egy izzót, megvárni, míg lemerül, újra feltölteni, lemeríteni, feltölteni, az is dobhat rajta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6394 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:13:24 »

akkor csak 6 órát töltöttem... lehet, hogy az kevés volt.

most már töltöm 20 órája... majd kipróbálom utána... hátha Shocked
Sok sikert!
A régi gyakorlat,meg tapasztalat az volt,ha beindul a pezsgés,már nem sok kell a töltésböl.
De ez függ a töltöáram erösségétöl.
Hány amperral tolod neki?

Tóth Zoltán
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6393 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:12:12 »

akkor csak 6 órát töltöttem... lehet, hogy az kevés volt.

most már töltöm 20 órája... majd kipróbálom utána... hátha Shocked
ha életre is kel, nem lesz hosszú életű, az elsp hideg kinyírja..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6392 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:10:07 »

mondjuk 5-6 éves akksi már kuka...ha soha nincs feltöltve és kint áll télen nyáron  akkor 2 év is bőven elég neki és kuka
Ez igy igaz.!
Nekem egy akksi birta 7 évig,de az még a régi orosz(szovjet)kátrányszigetelésü monstrum volt egy puposííWarsavában. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6391 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:08:26 »


Abbol amit leirtál a 65-ös vas inditásánál,én erre gondolok.

akkor csak 6 órát töltöttem... lehet, hogy az kevés volt.

most már töltöm 20 órája... majd kipróbálom utána... hátha Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6390 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:07:06 »

Egy rendesen lepukkant akksit min 12 óráig kell tölteni,de a töltés áramerösségének függvényében az lehet akár 24 ora is.
A zubogás,gázképzödés a töltés velejároja,de nem árt menet közben kicsit pihentetni.
Aztán van olyan is,ha nagyon öreg,avétos az akksi,akkor már nem veszi fel a töltést és egy inditozást se bir tulélni.
Abbol amit leirtál a 65-ös vas inditásánál,én erre gondolok.
mondjuk 5-6 éves akksi már kuka...ha soha nincs feltöltve és kint áll télen nyáron  akkor 2 év is bőven elég neki és kuka

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #6389 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:06:18 »

Hú az nagyon jó ár de sajnos messze vagy nagyon! Megkérdezem majd stuntmásztert!


Nem a honolas az: Amikor a henger falarol etunnek azok a mikormilimeteres "(huzagolások)" amik az olajat vezetik. Ha ezek nincsenek meg akkor a gyuru nem tudja lehuzni az olajat bent marad az egesterben es eleg=eszi a moci az olajat. Honolas utan a henger atmeroje nem valtozik.
Ha nem talalsz szakit itt Karcagon van egy, nekem 2000FT/4db-ert csinalta meg nagyon szepen
 Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6388 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:02:28 »

A 6V-s akksimat feltöltöttem desztillált vízzel (addig, hogy a lamellákat ellepje) .

levettem a kupakokat (a gáz képződés miatt) és rádughtam a töltőre...

a sav szint folyamatosan emelkedik, mindjárt kipukik a nyíláson. és olyan mintha zubogna (fejlődik a gáz) ez természetes ?
Egy rendesen lepukkant akksit min 12 óráig kell tölteni,de a töltés áramerösségének függvényében az lehet akár 24 ora is.
A zubogás,gázképzödés a töltés velejároja,de nem árt menet közben kicsit pihentetni.
Aztán van olyan is,ha nagyon öreg,avétos az akksi,akkor már nem veszi fel a töltést és egy inditozást se bir tulélni.
Abbol amit leirtál a 65-ös vas inditásánál,én erre gondolok.

Tóth Zoltán
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6387 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:45:19 »

A 6V-s akksimat feltöltöttem desztillált vízzel (addig, hogy a lamellákat ellepje) .

levettem a kupakokat (a gáz képződés miatt) és rádughtam a töltőre...

a sav szint folyamatosan emelkedik, mindjárt kipukik a nyíláson. és olyan mintha zubogna (fejlődik a gáz) ez természetes ?
ööö, nem értelek. ha felkészültél a gázképződésre és levetted a kupakokat, akkor miért lepődsz meg, ha gáz képződik? Wink amúgy van ilyen savpótló létyó is, azzal is lehet adni az arcába

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6386 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:22:32 »

Asszem hónolás az!
Arra gondolsz, amikor a hengerfal felületét felpolírozzák fúrás után, igaz?
Nem a honolas az: Amikor a henger falarol etunnek azok a mikormilimeteres "(huzagolások)" amik az olajat vezetik. Ha ezek nincsenek meg akkor a gyuru nem tudja lehuzni az olajat bent marad az egesterben es eleg=eszi a moci az olajat. Honolas utan a henger atmeroje nem valtozik.
Ha nem talalsz szakit itt Karcagon van egy, nekem 2000FT/4db-ert csinalta meg nagyon szepen
 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6385 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:19:02 »

A 6V-s akksimat feltöltöttem desztillált vízzel (addig, hogy a lamellákat ellepje) .

levettem a kupakokat (a gáz képződés miatt) és rádughtam a töltőre...

a sav szint folyamatosan emelkedik, mindjárt kipukik a nyíláson. és olyan mintha zubogna (fejlődik a gáz) ez természetes ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6384 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:08:27 »

Tegnap a vaterán megvettem a Qzma álltal belinkelt 1500-as dugó-gyürü garnitúrát.Vannak 1500 hengereim amik nem rosszak.Mit kell vele csinálnom? Hónolásnak hivják vagy mi????
Ha ez összemenne az eredmény egy ezeröcsi lenne 286-os tengellyel és duplatorkú központi weberrel.

Asszem hónolás az!
Arra gondolsz, amikor a hengerfal felületét felpolírozzák fúrás után, igaz?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #6383 Dátum: 2006 Augusztus 18, 13:11:45 »

Tegnap a vaterán megvettem a Qzma álltal belinkelt 1500-as dugó-gyürü garnitúrát.Vannak 1500 hengereim amik nem rosszak.Mit kell vele csinálnom? Hónolásnak hivják vagy mi????
Ha ez összemenne az eredmény egy ezeröcsi lenne 286-os tengellyel és duplatorkú központi weberrel.
matchbox
« Hozzászólás #6382 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:48:11 »

Ha mar itt tartunk, postakoltesegert elkuldok 3 db H5-os 12V 60/55-os fenyszoroizzot: 1 origin, 2 db alig hasznalt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6381 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:49:13 »

én azt nem szeretem, mikor a szembejövő tompítottja is kiégeti a szemem a sötétben is és utána pár másodpercig nem látok

Áááá.. arra nekem ott van az egyenként 100W-os izzóval felszerelt ködlámpa....  Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6380 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:45:02 »

én szeretem, mikor a szembejövő szemét kiégeti a tompítottam a sötétben is és utána pár másodpercig nem lát


(egyébként nem sötétben hogyan égetné le a retinádat??)

én meg úgy vagyok vele, hogy inkább a szembe jövő dögöljön meg, mert szar a szeme és csak szúrófény mellett lát, mint én, aki megy rendes fénnyel és bevakítja a szembejövő fasz Tongue

és jött már szembe velem napközben is kocsi, ami keményen vakított

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6379 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:38:28 »

én azt nem szeretem, mikor a szembejövő tompítottja is kiégeti a szemem a sötétben is és utána pár másodpercig nem látok

én szeretem, mikor a szembejövő szemét kiégeti a tompítottam a sötétben is és utána pár másodpercig nem lát


(egyébként nem sötétben hogyan égetné le a retinádat??)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6378 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:35:05 »

Nekem a régi Spar Kaferem is 6V-os volt... az kb. a zárlatos szentjános bogárral ért fel....  Grin
Nem árt, ha látok is valamit az este sötétjében, az útból.... Én ezt szeretem,  Te meg a brei írást... ez van!  Tongue Grin  Evil
én azt nem szeretem, mikor a szembejövő tompítottja is kiégeti a szemem a sötétben is és utána pár másodpercig nem látok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6377 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:22:10 »

minek annyi plusz fény? nekem a 6Vos motorom is kiba nagy területet világított be, eddig nekem teljesen elég volt az az izzó, ami benne van Smiley

Nekem a régi Spar Kaferem is 6V-os volt... az kb. a zárlatos szentjános bogárral ért fel....  Grin
Nem árt, ha látok is valamit az este sötétjében, az útból.... Én ezt szeretem,  Te meg a brei írást... ez van!  Tongue Grin  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6376 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:12:24 »

Viszonylag olcsó fényszóró tuning, ha veszel bele a Tungsram által gyártott +60%-os fényerejű izzót.. sokkal jobban világít....
Én is ezt vettem, H4-ben a Bogiba meg a szolgálati Golfba is.
minek annyi plusz fény? nekem a 6Vos motorom is kiba nagy területet világított be, eddig nekem teljesen elég volt az az izzó, ami benne van Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6375 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:47:32 »

ezt en is konfirmalom: valoban egyszeru a bogarhoz passzolohalogent beszerelni (csuszosarukkal megoldhato), de a vilagert sem akart normalisan vilagitani. Merki Pista batyam rakott bele konyv szerinti biluxokat - csodak csodajara, a vilagitasomat mintha kicsereltek volna

Viszonylag olcsó fényszóró tuning, ha veszel bele a Tungsram által gyártott +60%-os fényerejű izzót.. sokkal jobban világít....
Én is ezt vettem, H4-ben a Bogiba meg a szolgálati Golfba is.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
matchbox
« Hozzászólás #6374 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:37:29 »

Jeladónál még szívás:
igaz, az enyém sima egy úszós, de a többinél is hiba lehet. A tekercs a súrlódástól megkopik, majd elszakad. Apám ezt úgy orvosolta, hogy a hibás menet(ek)et rövidre kötötte. Ennek eredményeképpen van egy tartomány, ahol a műszer mutatója elkezd fel-le táncolni (hol kap impulzust a hullámzó benzin miatt, hol nem, mert a rövidre kötött tekercsmenet(ek) semmi testet nem adnak...).
Egyébként komplett csere. Én még várok vele...

mikor megvettem a bogaramat, az also negyedben csinalta ugyanezt a muszer, ergo az elodom val'szeg mindig ''csakeleglesz' mennyisegu benzinnel kozlekedett.

Egy utangyartott ca. 8-10 e HUF korul volt tavaly.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 18, 10:39:12 írta matchbox »
matchbox
« Hozzászólás #6373 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:34:41 »

Hát, van különbség!
Az igaz, hogy nem ég ki, de a halogénnél máshova esik a hagyományos nem halogén lámpa parabola tükrének gyújtóponjához képest az izzószál. Eredmény: úgy vakít a tompítottad, mint a szar, a reflektor meg szanaszét világít.
Ezt onnan tudom, hogy amikor haver R4-ét hoztuk haza, a nem halogénes lámpába halogént raktunk (mert az akadt a kezünkbe...), és én mentem elöl, oszt tükrön keresztül majd kisült a kis szemem. Amint a sima égőt raktuk be otthon, volt tökéletes tompított fénykéve, meg minden.


ezt en is konfirmalom: valoban egyszeru a bogarhoz passzolohalogent beszerelni (csuszosarukkal megoldhato), de a vilagert sem akart normalisan vilagitani. Merki Pista batyam rakott bele konyv szerinti biluxokat - csodak csodajara, a vilagitasomat mintha kicsereltek volna
matchbox
« Hozzászólás #6372 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:31:13 »

erről a tekertyűről valami képet tudnál mutatni?
láttam már szintjelző műszert, de ilyesmi nem rémlik.
ne haragudj, de tegnap este a benzinlucskos kezem inkompatibilis volt a digit-kameraval...
a kisebb szintjelzo vege a muanyag-hazba vegzodik egy kvazi tengely formajaban (hozzateszem: mexikoi darab). A tengely masik vege a haz tuloldalan nem log ki, hanem egy muanyagban vegzodik, benne a negyzet alaku melyedessel: ha ellentartod a szintjelzot, finoman lehet allitani; ha csend van, finom kattanasokatg is hallasz...
Oldalak: 1 ... 1851 1852 1853 1854 1855 [1856] 1857 1858 1859 1860 1861 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.173 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.