www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:27:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1848 1849 1850 1851 1852 [1853] 1854 1855 1856 1857 1858 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247535 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6517 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:51:06 »

Na, azért én is körül néztem, de ezek szerint elkéstem:

AUTÓ-PRIMA BT

WEBER; DEL LORTO IKERKARBURÁTOROK JAVÍTÁSA, BEÁLLITÁSA, ZÖLDKÁRTYA VERSENYAUTÓKRA
MARTONVÁSÁR, Fehérvári út 44.
06/22-460-268 06/30-92-78-310


Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.
Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6516 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:51:02 »

Aircult-ot meg jól legyorsulom, REVENGE!  Evil Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #6515 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:49:14 »

naná!  Wink
akkor építenék erre a szolgáltatásodra. A jövő hét után esetleg eljuttatom ha jó neked is...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6514 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:48:23 »

És mibe fáj egy ilyen ügylet?

Hát pontosan csak a jövő héten fogom tudni, de a kezembe adott egy DCOE Lada webert és megmutatta milyen volt előtte, majdnem bepisiltem a gyönyörtől! A fedél felpolírozva,  karbi test szárazjéggel megtisztítva, belső járatok ultrahangos tisztítással mmegcsinálva, réz alkatrészek valamivel megmaratva, mintha arany lenne.... leszarom mennyibe kerül, nekem minden pénzt megér. Én ilyen karbit akarok a motoromra, tisztán, fényesen, új tömítésekkel, felújítva.

Aztán összeszinkronizálom digit műszerrel, gázelemzővel belövöm és csá. Legalább két évig hétig nem nyúlok hozzá.  Grin Grin Grin Evil

Aircult-ot meg jól legyorsulom, REVENGE!  Evil Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6513 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:44:30 »

És, hello. Ha megkérlek és megadom a motoromra vonatkozó adatokat és a karbikat eljuttatom neked, megcsináltatnád?!


naná!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6512 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:43:54 »

Megkérdeztem ezeket az embereket, hogy a gyári membrános AC tudja-e etetni ezeket a webereket, meg a 45-48-as IDA-kat és azt mondta, hogy simán.
Érdemes mérni egy tüzelőanyag nyomást az AC és a karbi között, itt olyan 0.5 bar túlynomásnak kell lenni. Azt mondja, hogy a Lada AC is simán tudja a DCOE webereket tolni, pedig ott 40-60 liter/100 km-es fogyasztásról beszélünk egy 160 lovas VFTS esetében.


Még mint trükköt említett, hogy a bakelit hőszigetelő talpból ha leveszünk 0.5-1 mm-t az aljából, akkor ennyivel nagyobbat tola pálca és a tapasztalat az, hogy ez kb 0.5 bar-ral növeli az üzemanyagnyomást, ekkor már a 48-as webereket is megetetei egy 2000-es motoron.


Nem szabad azonban, hogy 1.3-1.5 bar-nal nagyobb legyen az üzemanyagnyomás, mert nem tudja zárni a tűszelep időben és magas lesz a benzinszint.


Tudjátok, hogy mennyi egy keverőcső üresen, tehát féklevegő és főfúvóka nélkül?  8000 Ft...és ebből kell 4 db + a fúvókák.  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #6511 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:41:04 »

Na, emberek.

Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.

Az én két DCNF-emet is kiderítették, hogy Ferrari Dino-ról való, de össze-vissza van fúvókázva, elővettek egy könyvet és kiválasztottuk az én motoromnak való ( 276-os tengely, sportdob, növelt kompresszió) összeállítást, ami 220-as féklevegő, F24-es keverőcső, 145 főfúvóka és 32-es venturi! Ez utóbbin nagyon meglepődtem, mert az hittem a 30-as is nagy lesz. A könyvben kimondottan a typ1 motorok is benne voltak, különböző kipufogókkal (Kadron, Empi thunderbird, Stinger stb.) és különböző tengelyekkel és lökettérfogatokkal.

Úgyhogy emberünk legyártja a 32-es venturikat alumíniumból és befúvókázza a karbit, valamint egy teljes felújítás. Nagyon képben van!


Maresz, szerintem ők adnak is el webereket, de a fő profiljuk a DCOE fekvőáramú és a Zsiguli (Fiat) tuning.

Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.
És, hello. Ha megkérlek és megadom a motoromra vonatkozó adatokat és a karbikat eljuttatom neked, megcsináltatnád?!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6510 Dátum: 2006 Augusztus 25, 11:40:15 »

Na, emberek.

Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.

Az én két DCNF-emet is kiderítették, hogy Ferrari Dino-ról való, de össze-vissza van fúvókázva, elővettek egy könyvet és kiválasztottuk az én motoromnak való ( 276-os tengely, sportdob, növelt kompresszió) összeállítást, ami 220-as féklevegő, F24-es keverőcső, 145 főfúvóka és 32-es venturi! Ez utóbbin nagyon meglepődtem, mert az hittem a 30-as is nagy lesz. A könyvben kimondottan a typ1 motorok is benne voltak, különböző kipufogókkal (Kadron, Empi thunderbird, Stinger stb.) és különböző tengelyekkel és lökettérfogatokkal.

Úgyhogy emberünk legyártja a 32-es venturikat alumíniumból és befúvókázza a karbit, valamint egy teljes felújítás. Nagyon képben van!


Maresz, szerintem ők adnak is el webereket, de a fő profiljuk a DCOE fekvőáramú és a Zsiguli (Fiat) tuning.

Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.

És mibe fáj egy ilyen ügylet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6509 Dátum: 2006 Augusztus 25, 10:58:30 »

Na, emberek.

Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.

Az én két DCNF-emet is kiderítették, hogy Ferrari Dino-ról való, de össze-vissza van fúvókázva, elővettek egy könyvet és kiválasztottuk az én motoromnak való ( 276-os tengely, sportdob, növelt kompresszió) összeállítást, ami 220-as féklevegő, F24-es keverőcső, 145 főfúvóka és 32-es venturi! Ez utóbbin nagyon meglepődtem, mert az hittem a 30-as is nagy lesz. A könyvben kimondottan a typ1 motorok is benne voltak, különböző kipufogókkal (Kadron, Empi thunderbird, Stinger stb.) és különböző tengelyekkel és lökettérfogatokkal.

Úgyhogy emberünk legyártja a 32-es venturikat alumíniumból és befúvókázza a karbit, valamint egy teljes felújítás. Nagyon képben van!


Maresz, szerintem ők adnak is el webereket, de a fő profiljuk a DCOE fekvőáramú és a Zsiguli (Fiat) tuning.

Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6508 Dátum: 2006 Augusztus 25, 10:56:11 »

A váciak honlapján a JoPi szerintem csinált egy jó kis táblázatot. Bent-kint előre-hátra hány fok.

Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )  Evil Grin

köszi
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #6507 Dátum: 2006 Augusztus 25, 10:54:22 »

Hol mérve? A kipufogószelep tányérja 800 C, az olajhőfok a karterban 80-100 fok, a csapágyakban 130 fok, mire gondolsz?
Biztosan erre gondolt. Csak most elég szűkszavúan, a szigorú tényekre hivatkozva osztottad meg az általad begyűjtött információt a leleks érdeklődővel.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6506 Dátum: 2006 Augusztus 25, 10:45:06 »

typ4-es motornak mi az üzemi és maximális hőmérséklete ?

Hol mérve? A kipufogószelep tányérja 800 C, az olajhőfok a karterban 80-100 fok, a csapágyakban 130 fok, mire gondolsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6505 Dátum: 2006 Augusztus 25, 10:28:47 »

typ4-es motornak mi az üzemi és maximális hőmérséklete ?

90-100 és 140? licitálni lehet? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6504 Dátum: 2006 Augusztus 25, 09:59:35 »

typ4-es motornak mi az üzemi és maximális hőmérséklete ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6503 Dátum: 2006 Augusztus 25, 09:04:15 »

Csángóföld előtt még gyorsan megülteted hátul is? Smiley

nem  Wink másik projekt  Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6502 Dátum: 2006 Augusztus 25, 09:03:32 »

1-1,5 ricnit szokás tekerni rajta. 2 ricni, ha porig akarod, de az már nem ajánlott, mert odaverheted a motort, kipufogót stb.
itt le van írva lépésről-lépésre:
http://www.vw-resource.com/rearaxle.html

így reggel , nem olyan erős az angolom...  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6501 Dátum: 2006 Augusztus 25, 09:01:40 »

Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )  Evil Grin

köszi

Csángóföld előtt még gyorsan megülteted hátul is? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6500 Dátum: 2006 Augusztus 25, 07:06:48 »

Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )  Evil Grin

köszi
1-1,5 ricnit szokás tekerni rajta. 2 ricni, ha porig akarod, de az már nem ajánlott, mert odaverheted a motort, kipufogót stb.
itt le van írva lépésről-lépésre:
http://www.vw-resource.com/rearaxle.html
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 25, 07:26:18 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6499 Dátum: 2006 Augusztus 24, 16:01:50 »

Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )  Evil Grin

köszi

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
szeda_1970
« Hozzászólás #6498 Dátum: 2006 Augusztus 24, 15:11:58 »

Húú nem mondod? Azt hittem hogy ez csak amolyan formaság de nem érezhető. Azért 2 ló az két ló! Na a kékről lefűrészelem az tuti!

A széria motoron az előmelegítő cső lekötése +2 lóerő!
(forrás: Gene Berg)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6497 Dátum: 2006 Augusztus 24, 15:05:31 »

Ha tunningolni akarsz elfelejtheted a szívócső előmelegítőt, mivel a meleg levegőből kevesebb fér adott benzinhez a szívócsőbe mintha hideg lenne.
Így ha nem melegíted több levegővel a teljesítmény is nagyobb.Nem véletlenül hagyják el ezt a részét a tunning kipufogók és szívócsővek....


A széria motoron az előmelegítő cső lekötése +2 lóerő!
(forrás: Gene Berg)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #6496 Dátum: 2006 Augusztus 24, 14:56:43 »

Ha tunningolni akarsz elfelejtheted a szívócső előmelegítőt, mivel a meleg levegőből kevesebb fér adott benzinhez a szívócsőbe mintha hideg lenne.
Így ha nem melegíted több levegővel a teljesítmény is nagyobb.Nem véletlenül hagyják el ezt a részét a tunning kipufogók és szívócsővek....

Hali!

Ma vissszaárkeztünk szlopákiából, igen jó volt, kirándultunk jó sokat, meg minden, de ez OFF lenne Smiley

Kocsival nem volt semmi különös, indulás után 5 perccel elment az alapjárat aludni, csodálkoztam is erősen, hisz előző nap is mentem vele kb 50 kilométert, és semmi probléma nem volt. Valószínűleg valami szmötyi került a porlasztóba, holnap szétszedem, megpucolom, meg beállítom az előírásos 19,5 mm re a szintet.  szóval állítani kellett jó sokat a karbin, és ez után sem maradt stabil, votl mikor pörgött, mint szivatóval, volt,hoyg leállt üresben. mindegy, téptünk mint állat, országúton 90-100, hegyen fel 30.....70 Smiley)

ja, meg a fék szopatott , most cseréltünk elöl pofákat, indulás előtt beállítottam, aztán ma, hazafelé indilás előtt is. minden fasza, megyek egy kört, frankó. aztán 10 km után érzem, de nem megy a kocsi...félreállok, emelő elő, teljesen beállt a fék bal oldalt. szóval érdekes dolog ez, pedig kilpróbáltam indulás előtt, és jó volt. szóval következő beruházás azt hiszem tárcsafék szett lesz előre, azzal nem kell ennyit szarakodni, meg jobb is a fékhatás. persze lehet,hogy csak jó béna vagyok  Grin

a fogyasztás meg 8,1-8,3 körül alakult országúton, hegyen völgyön át, meg kb 5% városi használatban. hazafelé meg jöttünk az m3 on hatvantól, a nagy emelkedő kivételével tartani tudtam a 100-105 ös tempót. csak minden előzést jó előr emeg kell fontolni Smiley

ja, tankoltam olyan benzint,hogy 95 ös ólmozott. ez valami adalékolt cucc? mert elvileg ugye tilos már iyet árusítani. midnenesetre jobban ment tőle a gép Smiley

szóval a féktuning utáni beruházás valami erősítés lesz a motoron. annyi pénzem,hogy teljes motorgenerállal egybekötött tuningot megvalósítsak, azt hiszem még egy jó ideig nme lesz, ugyhogy azon gondolkoztam, mit lehet javítani a motor megbontása nélkül. arra jutottam,hogy kipufogódob kell másik, kisebb fojtású, de fűtés is kell,meg előmelegítő,szóval teljes csőkígyó nem játszik, pl a depóban volt a szepes gépe, azon asszem sebring dob volt, aon is van kivezetés szívócső előmelegítőnek is. meg akkor 1:1,25 ös szelephimbák, és átfúvókázott karbi. ezt így viszonylag olcsón meg lehet úszni, pl ebay en láttam teljes himbasort tengellyel, hazajönne kb 30k ból. tudom, az AB s blokkal érdems lenne többet foglalkozni,de amíg nincs pénzem teljes felújításra, addig nem akarom megbontani a motort, elvileg még nem is votl szétdöntve soha, és ég "csak" 200k km van benne Smiley  mondjuk a 3 as hengerbe szakadt gyertya eléggé idegesít, ha valaki ráér, szívesen elviszem a kocsit,hoyg kiszedjük a motort, és megnézzük m ia pálya, úgysem csináltam még iylet soha, el kell kezdeni valamikor Smiley

ja, meg csodálhoztam,.hoyg eset nem látok semmit, aztán kiderült, az öszes állító csavar tökig be volt csavarva...az ügyes lakatos, akinél legutóbb volt jól beállította...szóval tekergettem kicsit és lőn világosság Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6495 Dátum: 2006 Augusztus 24, 14:05:47 »

Olyan oldalt keresek ahol faltdach (?) felújítást végeznek, részletes fénykép dokumentációval! 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6494 Dátum: 2006 Augusztus 24, 10:38:59 »

a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.

Egyik alapjárati, másik gyorsító fúvóka. Az a baj, én sem tudom, melyik melyik... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6493 Dátum: 2006 Augusztus 24, 10:37:29 »

olajhűtőhöz vastag, peremes gumigyűrű, rendszerint piros, esetleg zöld
szívócsőhöz egyszerű megtalálni, mert rá kell passzolnia a hengerfejbe menő csavarokra

Kivéve 1200 -es (bassza meg), mert ahhoz a hf. tömítés a szívócsőhöz egy alumínium karika...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6492 Dátum: 2006 Augusztus 23, 22:27:23 »

attól (kicserél, örül), vagy kezd beégni a feszszabályzó érintkezője (megcsiszol, örül)

ok, köszi !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6491 Dátum: 2006 Augusztus 23, 22:21:42 »

ma én is szétszedtem a karbit, csupa retek volt belül, sárgás-barnás rozsdaszerű lerakodás az úszóházban. mi a túró ez??? vízkő?  (pont most van cikk a depóban is fos mayagr benzinről ....amúgy jó nagy kaki ez a szám ) és pont elfogyott a karbipuccováló spré,szóval a még maradt benne. átfújdogáltam én is a fúvókákat. a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.

ja, meg tök más méretűek a fúvókák, mint a bogaras könyvben le van írva, de mindkét karbin, a főfúvóka 145 ös, a féklevegő meg 170z.

JA ! Töltésjelző lámpa egyre nehezebben alszik el hidegindításkor, bazi nag ygázt kell adni neki, akkor jól felerősödik a fénye, aztán kialszik. Ez mi a fenétől lehet ? Szénkefe szokott elkopni, attól csinálhat ilyet?

attól (kicserél, örül), vagy kezd beégni a feszszabályzó érintkezője (megcsiszol, örül)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6490 Dátum: 2006 Augusztus 23, 22:07:57 »

ma én is szétszedtem a karbit, csupa retek volt belül, sárgás-barnás rozsdaszerű lerakodás az úszóházban. mi a túró ez??? vízkő?  (pont most van cikk a depóban is fos mayagr benzinről ....amúgy jó nagy kaki ez a szám ) és pont elfogyott a karbipuccováló spré,szóval a még maradt benne. átfújdogáltam én is a fúvókákat. a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.

ja, meg tök más méretűek a fúvókák, mint a bogaras könyvben le van írva, de mindkét karbin, a főfúvóka 145 ös, a féklevegő meg 170z.

JA ! Töltésjelző lámpa egyre nehezebben alszik el hidegindításkor, bazi nag ygázt kell adni neki, akkor jól felerősödik a fénye, aztán kialszik. Ez mi a fenétől lehet ? Szénkefe szokott elkopni, attól csinálhat ilyet?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6489 Dátum: 2006 Augusztus 23, 21:48:44 »

Tudnatok  berakni egy olajhuto es blokk kozotti tomites es szivocso es hengerfej kozze illo tomitesrol kepet. (Nem tudom melyik az a garnituraban Huh)

olajhűtőhöz vastag, peremes gumigyűrű, rendszerint piros, esetleg zöld
szívócsőhöz egyszerű megtalálni, mert rá kell passzolnia a hengerfejbe menő csavarokra
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6488 Dátum: 2006 Augusztus 23, 21:41:02 »

Tudnatok  berakni egy olajhuto es blokk kozotti tomites es szivocso es hengerfej kozze illo tomitesrol kepet. (Nem tudom melyik az a garnituraban Huh)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
matchbox
« Hozzászólás #6487 Dátum: 2006 Augusztus 23, 21:33:40 »

Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.

Ez nalam is gond volt: esztergalas orvosolta.
 Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6486 Dátum: 2006 Augusztus 23, 11:04:55 »

 Grin Grin Grin

Ja ha meg minden vörösbe vált előtted és leég a hajkoronád akkor meg valahol kúszik a szikra és a gyújtást is rendbe kell tenned.
1303LS
« Hozzászólás #6485 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:23:15 »

óVATUSAN RÁFÚJSZ FÉKTITSZTÍTÓVAL VAGY KARBITISZTÍTÓVAL, HA FELPÖRÖG, AKKOR VALAHOL FALSOT SZÍV. (qrva CapsLock )

Ja ha meg minden vörösbe vált előtted és leég a hajkoronád akkor meg valahol kúszik a szikra és a gyújtást is rendbe kell tenned.  Grin
Süni
« Hozzászólás #6484 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:18:36 »

szóval falsot szívhat valahol? na ennek utánajárok. ha rajta van, tudom valahogy ellenőrizni járó motornál?
óVATUSAN RÁFÚJSZ FÉKTITSZTÍTÓVAL VAGY KARBITISZTÍTÓVAL, HA FELPÖRÖG, AKKOR VALAHOL FALSOT SZÍV. (qrva CapsLock )
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6483 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:15:40 »

Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
szóval falsot szívhat valahol? na ennek utánajárok. ha rajta van, tudom valahogy ellenőrizni járó motornál?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6482 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:10:51 »

Akkor én kérek elnézést!
Egy tudatlan paraszt vagyok!  Grin

hát ez tényleg nem porszívó  Huh meglepődtem én is oszt szépen rákerestem a goglival hogy kételyeimet eloszlassam Shocked  http://www.earlex.co.uk/html/menus_html/hvlp.htm

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #6481 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:07:14 »

elméletileg minden a helyén van. ahogy szétszedtem, úgy raktam össze. karbitisztitó spré+sűrített levegő volt a takarítás, meg némi fültisztító pálcika. légszűrő van rajta. most mentem vele többet, inkább melegen nincs alapjárat, hidegen meg vagy jó, vagy bőg.

Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6480 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:04:59 »

jó kis cikk Shocked ;  hol Grin  , most má látom
Jóvanna, elsőre el*sztam a linket  Roll Eyes
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6479 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:02:21 »

Mivel ebben a topikban az olaj mellett rendszeresen visszatérő kérdés a gyertya is, itt egy kis cikk, amit egy régi Autó-motorban találtam:

<beszúrt kép törölve>

jó kis cikk Shocked ;  hol Grin  , most má látom

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6478 Dátum: 2006 Augusztus 23, 08:58:47 »

Mivel ebben a topikban az olaj mellett rendszeresen visszatérő kérdés a gyertya is, itt egy kis cikk, amit egy régi Autó-motorban találtam:


« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 23, 09:02:18 írta b_sanyi »
Oldalak: 1 ... 1848 1849 1850 1851 1852 [1853] 1854 1855 1856 1857 1858 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.