www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:43:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1848
1849
1850
1851
1852
[
1853
]
1854
1855
1856
1857
1858
...
2015
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 13247818 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6517 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:51:06 »
Na, azért én is körül néztem, de ezek szerint elkéstem:
AUTÓ-PRIMA BT
WEBER; DEL LORTO IKERKARBURÁTOROK JAVÍTÁSA, BEÁLLITÁSA, ZÖLDKÁRTYA VERSENYAUTÓKRA
MARTONVÁSÁR, Fehérvári út 44.
06/22-460-268 06/30-92-78-310
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 25, 10:58:30
Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.
Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6516 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:51:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 25, 11:48:23
Aircult-ot meg jól legyorsulom, REVENGE!
[melléklet törölve a rendszer által]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6515 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:49:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 25, 11:44:30
naná!
akkor építenék erre a szolgáltatásodra. A jövő hét után esetleg eljuttatom ha jó neked is...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6514 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:48:23 »
Idézetet írta: Bill - 2006 Augusztus 25, 11:40:15
És mibe fáj egy ilyen ügylet?
Hát pontosan csak a jövő héten fogom tudni, de a kezembe adott egy DCOE Lada webert és megmutatta milyen volt előtte, majdnem bepisiltem a gyönyörtől! A fedél felpolírozva, karbi test szárazjéggel megtisztítva, belső járatok ultrahangos tisztítással mmegcsinálva, réz alkatrészek valamivel megmaratva, mintha arany lenne.... leszarom mennyibe kerül, nekem minden pénzt megér. Én ilyen karbit akarok a motoromra, tisztán, fényesen, új tömítésekkel, felújítva.
Aztán összeszinkronizálom digit műszerrel, gázelemzővel belövöm és csá. Legalább két
évig
hétig nem nyúlok hozzá.
Aircult-ot meg jól legyorsulom, REVENGE!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6513 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:44:30 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Augusztus 25, 11:41:04
És, hello. Ha megkérlek és megadom a motoromra vonatkozó adatokat és a karbikat eljuttatom neked, megcsináltatnád?!
naná!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6512 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:43:54 »
Megkérdeztem ezeket az embereket, hogy a gyári membrános AC tudja-e etetni ezeket a webereket, meg a 45-48-as IDA-kat és azt mondta, hogy simán.
Érdemes mérni egy tüzelőanyag nyomást az AC és a karbi között, itt olyan 0.5 bar túlynomásnak kell lenni. Azt mondja, hogy a Lada AC is simán tudja a DCOE webereket tolni, pedig ott 40-60 liter/100 km-es fogyasztásról beszélünk egy 160 lovas VFTS esetében.
Még mint trükköt említett, hogy a bakelit hőszigetelő talpból ha leveszünk 0.5-1 mm-t az aljából, akkor ennyivel nagyobbat tola pálca és a tapasztalat az, hogy ez kb 0.5 bar-ral növeli az üzemanyagnyomást, ekkor már a 48-as webereket is megetetei egy 2000-es motoron.
Nem szabad azonban, hogy 1.3-1.5 bar-nal nagyobb legyen az üzemanyagnyomás, mert nem tudja zárni a tűszelep időben és magas lesz a benzinszint.
Tudjátok, hogy mennyi egy keverőcső üresen, tehát féklevegő és főfúvóka nélkül? 8000 Ft...és ebből kell 4 db + a fúvókák.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6511 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:41:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 25, 10:58:30
Na, emberek.
Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.
Az én két DCNF-emet is kiderítették, hogy Ferrari Dino-ról való, de össze-vissza van fúvókázva, elővettek egy könyvet és kiválasztottuk az én motoromnak való ( 276-os tengely, sportdob, növelt kompresszió) összeállítást, ami 220-as féklevegő, F24-es keverőcső, 145 főfúvóka és 32-es venturi! Ez utóbbin nagyon meglepődtem, mert az hittem a 30-as is nagy lesz. A könyvben kimondottan a typ1 motorok is benne voltak, különböző kipufogókkal (Kadron, Empi thunderbird, Stinger stb.) és különböző tengelyekkel és lökettérfogatokkal.
Úgyhogy emberünk legyártja a 32-es venturikat alumíniumból és befúvókázza a karbit, valamint egy teljes felújítás. Nagyon képben van!
Maresz, szerintem ők adnak is el webereket, de a fő profiljuk a DCOE fekvőáramú és a Zsiguli (Fiat) tuning.
Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.
És, hello. Ha megkérlek és megadom a motoromra vonatkozó adatokat és a karbikat eljuttatom neked, megcsináltatnád?!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6510 Dátum:
2006 Augusztus 25, 11:40:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 25, 10:58:30
Na, emberek.
Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.
Az én két DCNF-emet is kiderítették, hogy Ferrari Dino-ról való, de össze-vissza van fúvókázva, elővettek egy könyvet és kiválasztottuk az én motoromnak való ( 276-os tengely, sportdob, növelt kompresszió) összeállítást, ami 220-as féklevegő, F24-es keverőcső, 145 főfúvóka és 32-es venturi! Ez utóbbin nagyon meglepődtem, mert az hittem a 30-as is nagy lesz. A könyvben kimondottan a typ1 motorok is benne voltak, különböző kipufogókkal (Kadron, Empi thunderbird, Stinger stb.) és különböző tengelyekkel és lökettérfogatokkal.
Úgyhogy emberünk legyártja a 32-es venturikat alumíniumból és befúvókázza a karbit, valamint egy teljes felújítás. Nagyon képben van!
Maresz, szerintem ők adnak is el webereket, de a fő profiljuk a DCOE fekvőáramú és a Zsiguli (Fiat) tuning.
Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.
És mibe fáj egy ilyen ügylet?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6509 Dátum:
2006 Augusztus 25, 10:58:30 »
Na, emberek.
Senki nemtud semmit a weberekről, akkor most megsztom veletek, hogy van egy Zöldkártya műhely a 70-es úton a 33-as km táblánál.
Ezeknek minden van és mindent tudnak a weberekről, vannak táblázatok, fúvókák, felújítás, polírozás, behangolás, nagyon képben vannak.
Az én két DCNF-emet is kiderítették, hogy Ferrari Dino-ról való, de össze-vissza van fúvókázva, elővettek egy könyvet és kiválasztottuk az én motoromnak való ( 276-os tengely, sportdob, növelt kompresszió) összeállítást, ami 220-as féklevegő, F24-es keverőcső, 145 főfúvóka és 32-es venturi! Ez utóbbin nagyon meglepődtem, mert az hittem a 30-as is nagy lesz. A könyvben kimondottan a typ1 motorok is benne voltak, különböző kipufogókkal (Kadron, Empi thunderbird, Stinger stb.) és különböző tengelyekkel és lökettérfogatokkal.
Úgyhogy emberünk legyártja a 32-es venturikat alumíniumból és befúvókázza a karbit, valamint egy teljes felújítás. Nagyon képben van!
Maresz, szerintem ők adnak is el webereket, de a fő profiljuk a DCOE fekvőáramú és a Zsiguli (Fiat) tuning.
Sajnos telefonszámom nincs, de biztos meg lehet őket találni, mert a 70-es út 33-as km, Martonvásár. Zöldkárty műhely.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6508 Dátum:
2006 Augusztus 25, 10:56:11 »
A váciak honlapján a JoPi szerintem csinált egy jó kis táblázatot. Bent-kint előre-hátra hány fok.
Idézetet írta: Qzma - 2006 Augusztus 24, 16:01:50
Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )
köszi
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6507 Dátum:
2006 Augusztus 25, 10:54:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 25, 10:45:06
Hol mérve? A kipufogószelep tányérja 800 C, az olajhőfok a karterban 80-100 fok, a csapágyakban 130 fok, mire gondolsz?
Biztosan erre gondolt. Csak most elég szűkszavúan, a szigorú tényekre hivatkozva osztottad meg az általad begyűjtött információt a leleks érdeklődővel.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6506 Dátum:
2006 Augusztus 25, 10:45:06 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 Augusztus 25, 09:59:35
typ4-es motornak mi az üzemi és maximális hőmérséklete ?
Hol mérve? A kipufogószelep tányérja 800 C, az olajhőfok a karterban 80-100 fok, a csapágyakban 130 fok, mire gondolsz?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6505 Dátum:
2006 Augusztus 25, 10:28:47 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 Augusztus 25, 09:59:35
typ4-es motornak mi az üzemi és maximális hőmérséklete ?
90-100 és 140? licitálni lehet?
VW Beetle - the original since 1938
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6504 Dátum:
2006 Augusztus 25, 09:59:35 »
typ4-es motornak mi az üzemi és maximális hőmérséklete ?
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6503 Dátum:
2006 Augusztus 25, 09:04:15 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Augusztus 25, 09:01:40
Csángóföld előtt még gyorsan megülteted hátul is?
nem
másik projekt
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6502 Dátum:
2006 Augusztus 25, 09:03:32 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 25, 07:06:48
1-1,5 ricnit szokás tekerni rajta. 2 ricni, ha porig akarod, de az már nem ajánlott, mert odaverheted a motort, kipufogót stb.
itt le van írva lépésről-lépésre:
http://www.vw-resource.com/rearaxle.html
így reggel , nem olyan erős az angolom...
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6501 Dátum:
2006 Augusztus 25, 09:01:40 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 Augusztus 24, 16:01:50
Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )
köszi
Csángóföld előtt még gyorsan megülteted hátul is?
VW Beetle - the original since 1938
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6500 Dátum:
2006 Augusztus 25, 07:06:48 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 Augusztus 24, 16:01:50
Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )
köszi
1-1,5 ricnit szokás tekerni rajta. 2 ricni, ha porig akarod, de az már nem ajánlott, mert odaverheted a motort, kipufogót stb.
itt le van írva lépésről-lépésre:
http://www.vw-resource.com/rearaxle.html
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 25, 07:26:18 írta SiD
»
1963 VW1200 DeLuxe
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6499 Dátum:
2006 Augusztus 24, 16:01:50 »
Nem tudtok valam pontos leírást,hogy hogy kell a bogár hátsó torzióját letekerni... (a porig az hány ricni? )
köszi
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
szeda_1970
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6498 Dátum:
2006 Augusztus 24, 15:11:58 »
Húú nem mondod? Azt hittem hogy ez csak amolyan formaság de nem érezhető. Azért 2 ló az két ló! Na a kékről lefűrészelem az tuti!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 24, 15:05:31
A széria motoron az előmelegítő cső lekötése +2 lóerő!
(forrás: Gene Berg)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6497 Dátum:
2006 Augusztus 24, 15:05:31 »
Idézetet írta: szeda_1970 - 2006 Augusztus 24, 14:56:43
Ha tunningolni akarsz elfelejtheted a szívócső előmelegítőt, mivel a meleg levegőből kevesebb fér adott benzinhez a szívócsőbe mintha hideg lenne.
Így ha nem melegíted több levegővel a teljesítmény is nagyobb.Nem véletlenül hagyják el ezt a részét a tunning kipufogók és szívócsővek....
A széria motoron az előmelegítő cső lekötése +2 lóerő!
(forrás: Gene Berg)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6496 Dátum:
2006 Augusztus 24, 14:56:43 »
Ha tunningolni akarsz elfelejtheted a szívócső előmelegítőt, mivel a meleg levegőből kevesebb fér adott benzinhez a szívócsőbe mintha hideg lenne.
Így ha nem melegíted több levegővel a teljesítmény is nagyobb.Nem véletlenül hagyják el ezt a részét a tunning kipufogók és szívócsővek....
Idézetet írta: Mákos - 2006 Augusztus 22, 19:16:39
Hali!
Ma vissszaárkeztünk szlopákiából, igen jó volt, kirándultunk jó sokat, meg minden, de ez OFF lenne
Kocsival nem volt semmi különös, indulás után 5 perccel elment az alapjárat aludni, csodálkoztam is erősen, hisz előző nap is mentem vele kb 50 kilométert, és semmi probléma nem volt. Valószínűleg valami szmötyi került a porlasztóba, holnap szétszedem, megpucolom, meg beállítom az előírásos 19,5 mm re a szintet. szóval állítani kellett jó sokat a karbin, és ez után sem maradt stabil, votl mikor pörgött, mint szivatóval, volt,hoyg leállt üresben. mindegy, téptünk mint állat, országúton 90-100, hegyen fel 30.....70
)
ja, meg a fék szopatott , most cseréltünk elöl pofákat, indulás előtt beállítottam, aztán ma, hazafelé indilás előtt is. minden fasza, megyek egy kört, frankó. aztán 10 km után érzem, de nem megy a kocsi...félreállok, emelő elő, teljesen beállt a fék bal oldalt. szóval érdekes dolog ez, pedig kilpróbáltam indulás előtt, és jó volt. szóval következő beruházás azt hiszem tárcsafék szett lesz előre, azzal nem kell ennyit szarakodni, meg jobb is a fékhatás. persze lehet,hogy csak jó béna vagyok
a fogyasztás meg 8,1-8,3 körül alakult országúton, hegyen völgyön át, meg kb 5% városi használatban. hazafelé meg jöttünk az m3 on hatvantól, a nagy emelkedő kivételével tartani tudtam a 100-105 ös tempót. csak minden előzést jó előr emeg kell fontolni
ja, tankoltam olyan benzint,hogy 95 ös ólmozott. ez valami adalékolt cucc? mert elvileg ugye tilos már iyet árusítani. midnenesetre jobban ment tőle a gép
szóval a féktuning utáni beruházás valami erősítés lesz a motoron. annyi pénzem,hogy teljes motorgenerállal egybekötött tuningot megvalósítsak, azt hiszem még egy jó ideig nme lesz, ugyhogy azon gondolkoztam, mit lehet javítani a motor megbontása nélkül. arra jutottam,hogy kipufogódob kell másik, kisebb fojtású, de fűtés is kell,meg előmelegítő,szóval teljes csőkígyó nem játszik, pl a depóban volt a szepes gépe, azon asszem sebring dob volt, aon is van kivezetés szívócső előmelegítőnek is. meg akkor 1:1,25 ös szelephimbák, és átfúvókázott karbi. ezt így viszonylag olcsón meg lehet úszni, pl ebay en láttam teljes himbasort tengellyel, hazajönne kb 30k ból. tudom, az AB s blokkal érdems lenne többet foglalkozni,de amíg nincs pénzem teljes felújításra, addig nem akarom megbontani a motort, elvileg még nem is votl szétdöntve soha, és ég "csak" 200k km van benne
mondjuk a 3 as hengerbe szakadt gyertya eléggé idegesít, ha valaki ráér, szívesen elviszem a kocsit,hoyg kiszedjük a motort, és megnézzük m ia pálya, úgysem csináltam még iylet soha, el kell kezdeni valamikor
ja, meg csodálhoztam,.hoyg eset nem látok semmit, aztán kiderült, az öszes állító csavar tökig be volt csavarva...az ügyes lakatos, akinél legutóbb volt jól beállította...szóval tekergettem kicsit és lőn világosság
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6495 Dátum:
2006 Augusztus 24, 14:05:47 »
Olyan oldalt keresek ahol faltdach (?) felújítást végeznek, részletes fénykép dokumentációval!
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6494 Dátum:
2006 Augusztus 24, 10:38:59 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 Augusztus 23, 22:07:57
a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.
Egyik alapjárati, másik gyorsító fúvóka. Az a baj, én sem tudom, melyik melyik...
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6493 Dátum:
2006 Augusztus 24, 10:37:29 »
Idézetet írta: AZS - 2006 Augusztus 23, 21:48:44
olajhűtőhöz vastag, peremes gumigyűrű, rendszerint piros, esetleg zöld
szívócsőhöz egyszerű megtalálni, mert rá kell passzolnia a hengerfejbe menő csavarokra
Kivéve 1200 -es (bassza meg), mert ahhoz a hf. tömítés a szívócsőhöz egy alumínium karika...
VW Beetle - the original since 1938
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6492 Dátum:
2006 Augusztus 23, 22:27:23 »
Idézetet írta: AZS - 2006 Augusztus 23, 22:21:42
attól (kicserél, örül), vagy kezd beégni a feszszabályzó érintkezője (megcsiszol, örül)
ok, köszi !
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6491 Dátum:
2006 Augusztus 23, 22:21:42 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 Augusztus 23, 22:07:57
ma én is szétszedtem a karbit, csupa retek volt belül, sárgás-barnás rozsdaszerű lerakodás az úszóházban. mi a túró ez??? vízkő? (pont most van cikk a depóban is fos mayagr benzinről ....amúgy jó nagy kaki ez a szám ) és pont elfogyott a karbipuccováló spré,szóval a még maradt benne. átfújdogáltam én is a fúvókákat. a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.
ja, meg tök más méretűek a fúvókák, mint a bogaras könyvben le van írva, de mindkét karbin, a főfúvóka 145 ös, a féklevegő meg 170z.
JA ! Töltésjelző lámpa egyre nehezebben alszik el hidegindításkor, bazi nag ygázt kell adni neki, akkor jól felerősödik a fénye, aztán kialszik. Ez mi a fenétől lehet ? Szénkefe szokott elkopni, attól csinálhat ilyet?
attól (kicserél, örül), vagy kezd beégni a feszszabályzó érintkezője (megcsiszol, örül)
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6490 Dátum:
2006 Augusztus 23, 22:07:57 »
ma én is szétszedtem a karbit, csupa retek volt belül, sárgás-barnás rozsdaszerű lerakodás az úszóházban. mi a túró ez??? vízkő? (pont most van cikk a depóban is fos mayagr benzinről ....amúgy jó nagy kaki ez a szám ) és pont elfogyott a karbipuccováló spré,szóval a még maradt benne. átfújdogáltam én is a fúvókákat. a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.
ja, meg tök más méretűek a fúvókák, mint a bogaras könyvben le van írva, de mindkét karbin, a főfúvóka 145 ös, a féklevegő meg 170z.
JA ! Töltésjelző lámpa egyre nehezebben alszik el hidegindításkor, bazi nag ygázt kell adni neki, akkor jól felerősödik a fénye, aztán kialszik. Ez mi a fenétől lehet ? Szénkefe szokott elkopni, attól csinálhat ilyet?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6489 Dátum:
2006 Augusztus 23, 21:48:44 »
Idézetet írta: maxi - 2006 Augusztus 23, 21:41:02
Tudnatok berakni egy olajhuto es blokk kozotti tomites es szivocso es hengerfej kozze illo tomitesrol kepet. (Nem tudom melyik az a garnituraban
)
olajhűtőhöz vastag, peremes gumigyűrű, rendszerint piros, esetleg zöld
szívócsőhöz egyszerű megtalálni, mert rá kell passzolnia a hengerfejbe menő csavarokra
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6488 Dátum:
2006 Augusztus 23, 21:41:02 »
Tudnatok berakni egy olajhuto es blokk kozotti tomites es szivocso es hengerfej kozze illo tomitesrol kepet. (Nem tudom melyik az a garnituraban
)
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
matchbox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6487 Dátum:
2006 Augusztus 23, 21:33:40 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 23, 09:07:14
Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
Ez nalam is gond volt: esztergalas orvosolta.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6486 Dátum:
2006 Augusztus 23, 11:04:55 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 23, 09:23:15
Ja ha meg minden vörösbe vált előtted és leég a hajkoronád akkor meg valahol kúszik a szikra és a gyújtást is rendbe kell tenned.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6485 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:23:15 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Augusztus 23, 09:18:36
óVATUSAN RÁFÚJSZ FÉKTITSZTÍTÓVAL VAGY KARBITISZTÍTÓVAL, HA FELPÖRÖG, AKKOR VALAHOL FALSOT SZÍV. (qrva CapsLock
)
Ja ha meg minden vörösbe vált előtted és leég a hajkoronád akkor meg valahol kúszik a szikra és a gyújtást is rendbe kell tenned.
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6484 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:18:36 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 23, 09:15:40
szóval falsot szívhat valahol? na ennek utánajárok. ha rajta van, tudom valahogy ellenőrizni járó motornál?
óVATUSAN RÁFÚJSZ FÉKTITSZTÍTÓVAL VAGY KARBITISZTÍTÓVAL, HA FELPÖRÖG, AKKOR VALAHOL FALSOT SZÍV. (qrva CapsLock
)
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6483 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:15:40 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 23, 09:07:14
Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
szóval falsot szívhat valahol? na ennek utánajárok. ha rajta van, tudom valahogy ellenőrizni járó motornál?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6482 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:10:51 »
Akkor én kérek elnézést!
Egy tudatlan paraszt vagyok!
Idézetet írta: ESZ - 2006 Augusztus 23, 08:06:51
hát ez tényleg nem porszívó
meglepődtem én is oszt szépen rákerestem a goglival hogy kételyeimet eloszlassam
http://www.earlex.co.uk/html/menus_html/hvlp.htm
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6481 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:07:14 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Augusztus 23, 08:07:14
elméletileg minden a helyén van. ahogy szétszedtem, úgy raktam össze. karbitisztitó spré+sűrített levegő volt a takarítás, meg némi fültisztító pálcika. légszűrő van rajta. most mentem vele többet, inkább melegen nincs alapjárat, hidegen meg vagy jó, vagy bőg.
Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6480 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:04:59 »
Idézetet írta: ESZ - 2006 Augusztus 23, 09:02:21
jó kis cikk
; hol
, most má látom
Jóvanna, elsőre el*sztam a linket
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6479 Dátum:
2006 Augusztus 23, 09:02:21 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2006 Augusztus 23, 08:58:47
Mivel ebben a topikban az olaj mellett rendszeresen visszatérő kérdés a gyertya is, itt egy kis cikk, amit egy régi Autó-motorban találtam:
<beszúrt kép törölve>
jó kis cikk
; hol
, most má látom
www.talizmansport.hu
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #6478 Dátum:
2006 Augusztus 23, 08:58:47 »
Mivel ebben a topikban az olaj mellett rendszeresen visszatérő kérdés a gyertya is, itt egy kis cikk, amit egy régi Autó-motorban találtam:
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 23, 09:02:18 írta b_sanyi
»
Oldalak:
1
...
1848
1849
1850
1851
1852
[
1853
]
1854
1855
1856
1857
1858
...
2015
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...