www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:18:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1849 1850 1851 1852 1853 [1854] 1855 1856 1857 1858 1859 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14780627 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6491 Dátum: 2006 Augusztus 23, 22:21:42 »

ma én is szétszedtem a karbit, csupa retek volt belül, sárgás-barnás rozsdaszerű lerakodás az úszóházban. mi a túró ez??? vízkő?  (pont most van cikk a depóban is fos mayagr benzinről ....amúgy jó nagy kaki ez a szám ) és pont elfogyott a karbipuccováló spré,szóval a még maradt benne. átfújdogáltam én is a fúvókákat. a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.

ja, meg tök más méretűek a fúvókák, mint a bogaras könyvben le van írva, de mindkét karbin, a főfúvóka 145 ös, a féklevegő meg 170z.

JA ! Töltésjelző lámpa egyre nehezebben alszik el hidegindításkor, bazi nag ygázt kell adni neki, akkor jól felerősödik a fénye, aztán kialszik. Ez mi a fenétől lehet ? Szénkefe szokott elkopni, attól csinálhat ilyet?

attól (kicserél, örül), vagy kezd beégni a feszszabályzó érintkezője (megcsiszol, örül)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6490 Dátum: 2006 Augusztus 23, 22:07:57 »

ma én is szétszedtem a karbit, csupa retek volt belül, sárgás-barnás rozsdaszerű lerakodás az úszóházban. mi a túró ez??? vízkő?  (pont most van cikk a depóban is fos mayagr benzinről ....amúgy jó nagy kaki ez a szám ) és pont elfogyott a karbipuccováló spré,szóval a még maradt benne. átfújdogáltam én is a fúvókákat. a pict 3 ason mi a 2 felső fúvóka, ami egymás bellett van jobb oldalt ?? az egyik az alapjárati, és a másik?? 2 egyforma.

ja, meg tök más méretűek a fúvókák, mint a bogaras könyvben le van írva, de mindkét karbin, a főfúvóka 145 ös, a féklevegő meg 170z.

JA ! Töltésjelző lámpa egyre nehezebben alszik el hidegindításkor, bazi nag ygázt kell adni neki, akkor jól felerősödik a fénye, aztán kialszik. Ez mi a fenétől lehet ? Szénkefe szokott elkopni, attól csinálhat ilyet?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6489 Dátum: 2006 Augusztus 23, 21:48:44 »

Tudnatok  berakni egy olajhuto es blokk kozotti tomites es szivocso es hengerfej kozze illo tomitesrol kepet. (Nem tudom melyik az a garnituraban Huh)

olajhűtőhöz vastag, peremes gumigyűrű, rendszerint piros, esetleg zöld
szívócsőhöz egyszerű megtalálni, mert rá kell passzolnia a hengerfejbe menő csavarokra
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6488 Dátum: 2006 Augusztus 23, 21:41:02 »

Tudnatok  berakni egy olajhuto es blokk kozotti tomites es szivocso es hengerfej kozze illo tomitesrol kepet. (Nem tudom melyik az a garnituraban Huh)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
matchbox
« Hozzászólás #6487 Dátum: 2006 Augusztus 23, 21:33:40 »

Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.

Ez nalam is gond volt: esztergalas orvosolta.
 Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #6486 Dátum: 2006 Augusztus 23, 11:04:55 »

 Grin Grin Grin

Ja ha meg minden vörösbe vált előtted és leég a hajkoronád akkor meg valahol kúszik a szikra és a gyújtást is rendbe kell tenned.
1303LS
« Hozzászólás #6485 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:23:15 »

óVATUSAN RÁFÚJSZ FÉKTITSZTÍTÓVAL VAGY KARBITISZTÍTÓVAL, HA FELPÖRÖG, AKKOR VALAHOL FALSOT SZÍV. (qrva CapsLock )

Ja ha meg minden vörösbe vált előtted és leég a hajkoronád akkor meg valahol kúszik a szikra és a gyújtást is rendbe kell tenned.  Grin
Süni
« Hozzászólás #6484 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:18:36 »

szóval falsot szívhat valahol? na ennek utánajárok. ha rajta van, tudom valahogy ellenőrizni járó motornál?
óVATUSAN RÁFÚJSZ FÉKTITSZTÍTÓVAL VAGY KARBITISZTÍTÓVAL, HA FELPÖRÖG, AKKOR VALAHOL FALSOT SZÍV. (qrva CapsLock )
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6483 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:15:40 »

Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
szóval falsot szívhat valahol? na ennek utánajárok. ha rajta van, tudom valahogy ellenőrizni járó motornál?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6482 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:10:51 »

Akkor én kérek elnézést!
Egy tudatlan paraszt vagyok!  Grin

hát ez tényleg nem porszívó  Huh meglepődtem én is oszt szépen rákerestem a goglival hogy kételyeimet eloszlassam Shocked  http://www.earlex.co.uk/html/menus_html/hvlp.htm

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #6481 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:07:14 »

elméletileg minden a helyén van. ahogy szétszedtem, úgy raktam össze. karbitisztitó spré+sűrített levegő volt a takarítás, meg némi fültisztító pálcika. légszűrő van rajta. most mentem vele többet, inkább melegen nincs alapjárat, hidegen meg vagy jó, vagy bőg.

Egyes pontot erőltetném.
A karbitalpat szokták ívesre húzni idővel.
Üveglapon vagy tolómérőszár élével ellenőrizhető+új tömítés.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6480 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:04:59 »

jó kis cikk Shocked ;  hol Grin  , most má látom
Jóvanna, elsőre el*sztam a linket  Roll Eyes
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6479 Dátum: 2006 Augusztus 23, 09:02:21 »

Mivel ebben a topikban az olaj mellett rendszeresen visszatérő kérdés a gyertya is, itt egy kis cikk, amit egy régi Autó-motorban találtam:

<beszúrt kép törölve>

jó kis cikk Shocked ;  hol Grin  , most má látom

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6478 Dátum: 2006 Augusztus 23, 08:58:47 »

Mivel ebben a topikban az olaj mellett rendszeresen visszatérő kérdés a gyertya is, itt egy kis cikk, amit egy régi Autó-motorban találtam:


« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 23, 09:02:18 írta b_sanyi »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6477 Dátum: 2006 Augusztus 23, 08:07:14 »

KB száz dologtól.
Először is fals levegőt ne kapjon ( karbi talp, gumik a szívőcsövön, szívócső tömítés a hengerfejnél.
Másodszor (most látom hogy nincs benne külön alapjárati rendszer) akkor elégtelen puceválás (lehet hogy pont belepasszíroztad a kis likakba a dzsuvát.
Ezek a karbik érzékenyek lehetnek ha nincs rajtuk a légszűrő. Bár ezt inkább kizárnám alapjárat esetében.
Kis csövek az oldalán?
elméletileg minden a helyén van. ahogy szétszedtem, úgy raktam össze. karbitisztitó spré+sűrített levegő volt a takarítás, meg némi fültisztító pálcika. légszűrő van rajta. most mentem vele többet, inkább melegen nincs alapjárat, hidegen meg vagy jó, vagy bőg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6476 Dátum: 2006 Augusztus 23, 08:06:51 »

Miért is? Mi baj van a képen ami nem jó?
hát ez tényleg nem porszívó  Huh meglepődtem én is oszt szépen rákerestem a goglival hogy kételyeimet eloszlassam Shocked  http://www.earlex.co.uk/html/menus_html/hvlp.htm

1303LS
« Hozzászólás #6475 Dátum: 2006 Augusztus 23, 07:09:14 »

karburátor szakik!

adott egy solex 30 pict 1-es jószág teljesen átpucolva, a jelenség a következő: hol 1200 körüli alapjárat van, hol 2000, hol meg semmi. mitől lehet ez?

KB száz dologtól.
Először is fals levegőt ne kapjon ( karbi talp, gumik a szívőcsövön, szívócső tömítés a hengerfejnél.
Másodszor (most látom hogy nincs benne külön alapjárati rendszer) akkor elégtelen puceválás (lehet hogy pont belepasszíroztad a kis likakba a dzsuvát.
Ezek a karbik érzékenyek lehetnek ha nincs rajtuk a légszűrő. Bár ezt inkább kizárnám alapjárat esetében.
Kis csövek az oldalán?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6474 Dátum: 2006 Augusztus 22, 21:30:28 »

Miért is? Mi baj van a képen ami nem jó?
Nekem elsőre az ugrott be, hogy ez egy ipari porszívó. Vagy lehet, hogy az angoloknál ilyen egy kompresszor?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6473 Dátum: 2006 Augusztus 22, 20:06:01 »

karburátor szakik!

adott egy solex 30 pict 1-es jószág teljesen átpucolva, a jelenség a következő: hol 1200 körüli alapjárat van, hol 2000, hol meg semmi. mitől lehet ez?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6472 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:37:38 »

Hali Mákos!
Mizujs a fogyasztáscsökkentő csodaszekezettel?

per pillanat 0 forintom van fölösben Smiley  azt mondom, most 1 hónapig tuti nem lesz annyim,hogy legyártassak 10-15 darabot. de úgyis szólni fogok majd !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6471 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:32:59 »

Hülye angolok, angol hülyék!
Home made fényezés!  Grin

<beszúrt kép törölve>
Miért is? Mi baj van a képen ami nem jó?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6470 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:32:04 »

Hali Mákos!
Mizujs a fogyasztáscsökkentő csodaszekezettel?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6469 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:16:39 »

Hali!

Ma vissszaárkeztünk szlopákiából, igen jó volt, kirándultunk jó sokat, meg minden, de ez OFF lenne Smiley

Kocsival nem volt semmi különös, indulás után 5 perccel elment az alapjárat aludni, csodálkoztam is erősen, hisz előző nap is mentem vele kb 50 kilométert, és semmi probléma nem volt. Valószínűleg valami szmötyi került a porlasztóba, holnap szétszedem, megpucolom, meg beállítom az előírásos 19,5 mm re a szintet.  szóval állítani kellett jó sokat a karbin, és ez után sem maradt stabil, votl mikor pörgött, mint szivatóval, volt,hoyg leállt üresben. mindegy, téptünk mint állat, országúton 90-100, hegyen fel 30.....70 Smiley)

ja, meg a fék szopatott , most cseréltünk elöl pofákat, indulás előtt beállítottam, aztán ma, hazafelé indilás előtt is. minden fasza, megyek egy kört, frankó. aztán 10 km után érzem, de nem megy a kocsi...félreállok, emelő elő, teljesen beállt a fék bal oldalt. szóval érdekes dolog ez, pedig kilpróbáltam indulás előtt, és jó volt. szóval következő beruházás azt hiszem tárcsafék szett lesz előre, azzal nem kell ennyit szarakodni, meg jobb is a fékhatás. persze lehet,hogy csak jó béna vagyok  Grin

a fogyasztás meg 8,1-8,3 körül alakult országúton, hegyen völgyön át, meg kb 5% városi használatban. hazafelé meg jöttünk az m3 on hatvantól, a nagy emelkedő kivételével tartani tudtam a 100-105 ös tempót. csak minden előzést jó előr emeg kell fontolni Smiley

ja, tankoltam olyan benzint,hogy 95 ös ólmozott. ez valami adalékolt cucc? mert elvileg ugye tilos már iyet árusítani. midnenesetre jobban ment tőle a gép Smiley

szóval a féktuning utáni beruházás valami erősítés lesz a motoron. annyi pénzem,hogy teljes motorgenerállal egybekötött tuningot megvalósítsak, azt hiszem még egy jó ideig nme lesz, ugyhogy azon gondolkoztam, mit lehet javítani a motor megbontása nélkül. arra jutottam,hogy kipufogódob kell másik, kisebb fojtású, de fűtés is kell,meg előmelegítő,szóval teljes csőkígyó nem játszik, pl a depóban volt a szepes gépe, azon asszem sebring dob volt, aon is van kivezetés szívócső előmelegítőnek is. meg akkor 1:1,25 ös szelephimbák, és átfúvókázott karbi. ezt így viszonylag olcsón meg lehet úszni, pl ebay en láttam teljes himbasort tengellyel, hazajönne kb 30k ból. tudom, az AB s blokkal érdems lenne többet foglalkozni,de amíg nincs pénzem teljes felújításra, addig nem akarom megbontani a motort, elvileg még nem is votl szétdöntve soha, és ég "csak" 200k km van benne Smiley  mondjuk a 3 as hengerbe szakadt gyertya eléggé idegesít, ha valaki ráér, szívesen elviszem a kocsit,hoyg kiszedjük a motort, és megnézzük m ia pálya, úgysem csináltam még iylet soha, el kell kezdeni valamikor Smiley

ja, meg csodálhoztam,.hoyg eset nem látok semmit, aztán kiderült, az öszes állító csavar tökig be volt csavarva...az ügyes lakatos, akinél legutóbb volt jól beállította...szóval tekergettem kicsit és lőn világosság Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6468 Dátum: 2006 Augusztus 22, 09:23:29 »

Hülye angolok, angol hülyék!
Home made fényezés!  Grin


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6467 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:07:01 »

a hátulja nagyon magas... amúgy király  Cool Grin
élöben jobb mint a képen, ez a magasság függ a fotozási szögtöl is

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6466 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:05:00 »

Eztet nem tudtam!! Sorry!! Nem volt szándékos.....  Shocked
semmi baj honnan tudtad volna hogy én 3 képet nyomok fel, legalább frissitettem a memóriámat hogy melyik képeket raktam fel a 30-ból Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6465 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:04:46 »

Na itt is köszönetet szeretnék mondani ESZ kolléga segítségéért és hogy szabadidejének egyrészét rám áldozta...  Grin
Szerintem durva lett az ültetés téma...a 4,5 centi magas bosszantóból ugy néz ki flexelni kell mert tul magas  Evil

a hátulja nagyon magas... amúgy király  Cool Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6464 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:01:38 »

az úgy történik hogy egyszerre küldjük a hozzászólásokat és egyikünk üzenete meghal Grin

Eztet nem tudtam!! Sorry!! Nem volt szándékos.....  Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6463 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:01:01 »

nem igy végezte volna ha nem kontár nyult volna hozzá, pedig állitólag kasznis csinálta,

Aha! Így már értem.... Jól fel kellett darabolni...
Na, ilyenkor kellene megkeresni az előző "mestert"!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6462 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:51:03 »

Mit ütöttem én ki????
Nem csináltam semmi rosszat, bácsi kérem... úttörő becsület szavamra!!  Grin Wink
az úgy történik hogy egyszerre küldjük a hozzászólásokat és egyikünk üzenete meghal Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6461 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:49:42 »

Húúúúúú! Amíg nem lett áramszünet, addig nem tudtad leállítani a flexet?????  Tongue Evil
nem igy végezte volna ha nem kontár nyult volna hozzá, pedig állitólag kasznis csinálta,

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6460 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:49:07 »

áááá bakker kiütötted a képeimet Grin

Mit ütöttem én ki????
Nem csináltam semmi rosszat, bácsi kérem... úttörő becsület szavamra!!  Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6459 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:45:41 »

Húúúúúú! Amíg nem lett áramszünet, addig nem tudtad leállítani a flexet?????  Tongue Evil
áááá bakker kiütötted a képeimet Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6458 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:44:41 »

alakul Tihamér Wink  Bá meg itt is látsz flexelésnyomokat, jó serezést Cool

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 22, 07:47:34 írta ESZ »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6457 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:43:02 »

Bá itt vannak a maradványok Grin

Húúúúúú! Amíg nem lett áramszünet, addig nem tudtad leállítani a flexet?????  Tongue Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6456 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:37:13 »

Bá itt vannak a maradványok Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #6455 Dátum: 2006 Augusztus 21, 23:35:56 »

Na itt is köszönetet szeretnék mondani ESZ kolléga segítségéért és hogy szabadidejének egyrészét rám áldozta...  Grin
Szerintem durva lett az ültetés téma...a 4,5 centi magas bosszantóból ugy néz ki flexelni kell mert tul magas  Evil

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6454 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:53:44 »

kinozlak majd holnap lesz kép a maradványról Grin

fákk, holnap már prágában fogom szürcsölni a pivo-t



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6453 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:20:33 »

óó, egy jó orgazmus érdekében esetleg video vagy legalább fénykép? :-)))
kinozlak majd holnap lesz kép a maradványról Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6452 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:18:47 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?

ha már ott van zsidófokon, akkor miért nem próbálod ki egy másik trafóval?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1849 1850 1851 1852 1853 [1854] 1855 1856 1857 1858 1859 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.