www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:52:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1757 1758 1759 1760 1761 [1762] 1763 1764 1765 1766 1767 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762170 alkalommal)
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #10171 Dátum: 2006 November 22, 19:31:18 »

na okosok valaki mondotta nekem hogy nem lessz nehéz nyomni a kuplungot a215 szerkezettel a haverom 140 kilóval gugol szerinte se de én szerintem meg nem használható most keritettem egy 200ast viszont azon kicsit sok a rugó ezt se bírom majd benyomni

Nekem is 215ös van benne
nehéz nehéz nyomkodni
de a beállítása sem valami fasza az enyémnek az övé milyen?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10170 Dátum: 2006 November 22, 18:31:16 »

  hát senki nem érti meg szegény hányatott sorsú védéki társatok Grin
de én megértelek. én még vidékibb vagyok a kis fatornyos lelkivilágommal... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10169 Dátum: 2006 November 22, 15:59:02 »

De most tényleg, van egy nyomólapom, ha gondolod próbáld föl. Merre is vagy?

itt az üllői  út  ;Dvégén békéscsabán

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10168 Dátum: 2006 November 22, 15:57:36 »

Hegeszd össze a difit. 100% sper  Cool
   már össze hegesztettem lehet hogy azér gyenge a kuplung

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10167 Dátum: 2006 November 22, 15:56:40 »

De most tényleg, van egy nyomólapom, ha gondolod próbáld föl. Merre is vagy?

 nekem három van újak mind de nem akarom négyszer kivenni a motort

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10166 Dátum: 2006 November 22, 15:55:41 »

  igen közlekedek is de sajnos csak kereszbe csúszva vagyok hajlandó bekanyarodni

Hegeszd össze a difit. 100% sper  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10165 Dátum: 2006 November 22, 15:54:39 »

Ja, a cél a jaszkarizás? Akkor tegyél rá nehezebb lendkerket is, felpörgeted és ráb*szod a kuplungot, lesz gumifüstölés...vagy kuplungégés.  Evil

Azt hittem közlekedsz az autóval.
  igen közlekedek is de sajnos csak kereszbe csúszva vagyok hajlandó bekanyarodni

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10164 Dátum: 2006 November 22, 15:54:16 »

De most tényleg, van egy nyomólapom, ha gondolod próbáld föl. Merre is vagy?

  igen ezt szerettem volna hallani vagy hogy valaki látott már ilyet
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10163 Dátum: 2006 November 22, 15:52:40 »

Egyáltalán nem biztos, hogy a több rugóst nehezebb nyomni, lehet, hogy csak az egyenletes erő miatt tettek több rugót, hogy ne legyen még akkora deformációja sem a nyomólapnak...szóval ebből nem lehet ezt megállapítani.
 igen ezt szerettem volna hallani vagy hogy valaki látott már ilyet

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10162 Dátum: 2006 November 22, 15:50:20 »

Kihozza a pincér a rendőrnek a pizzát. 6 vagy 8 felé vágjam? Kérdi.
Inkább hat, a nyolcat nem biztos, hogy meg tudom enni  Evil

Egyáltalán nem biztos, hogy a több rugóst nehezebb nyomni, lehet, hogy csak az egyenletes erő miatt tettek több rugót, hogy ne legyen még akkora deformációja sem a nyomólapnak...szóval ebből nem lehet ezt megállapítani.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10161 Dátum: 2006 November 22, 15:42:39 »

ez a motor 180as kuplungal a régi gumit leforgatta (165öst) de a225 egy tonna súlyú felnin meg sem kapartatja mer elcsúszik

Ja, a cél a jaszkarizás? Akkor tegyél rá nehezebb lendkerket is, felpörgeted és ráb*szod a kuplungot, lesz gumifüstölés...vagy kuplungégés.  Evil

Azt hittem közlekedsz az autóval.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10160 Dátum: 2006 November 22, 15:40:42 »

  ha fel emelnéd ezt a felnit nem kételkednél te sem ha hiszed ha nem próbálj fékezni egy öntötvas kereket nehezebb mint egy aluminiumot és elindítani is  bár ha két egy kilós alu és öntény kerékről beszélünk akko mindegy egyébként mindegy mi miatt       az lett volna az alap  kérdés mennyivel nehezebb nyomni a 9 rugós kuplungot mint a 6 rugóst elméletileg ugye a 3 a hatnak a fele tehát 50% al  de arugók szinjelölése is különböző 

Egyáltalán nem biztos, hogy a több rugóst nehezebb nyomni, lehet, hogy csak az egyenletes erő miatt tettek több rugót, hogy ne legyen még akkora deformációja sem a nyomólapnak...szóval ebből nem lehet ezt megállapítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10159 Dátum: 2006 November 22, 15:14:37 »

És szerinted a súly miatt, és nem a tapadófelület másfélszerese miatt.
  ha fel emelnéd ezt a felnit nem kételkednél te sem ha hiszed ha nem próbálj fékezni egy öntötvas kereket nehezebb mint egy aluminiumot és elindítani is  bár ha két egy kilós alu és öntény kerékről beszélünk akko mindegy egyébként mindegy mi miatt       az lett volna az alap  kérdés mennyivel nehezebb nyomni a 9 rugós kuplungot mint a 6 rugóst elméletileg ugye a 3 a hatnak a fele tehát 50% al  de arugók szinjelölése is különböző 
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 22, 15:18:22 írta tati »

Süni
« Hozzászólás #10158 Dátum: 2006 November 22, 15:09:34 »

ez a motor 180as kuplungal a régi gumit leforgatta (165öst) de a225 egy tonna súlyú felnin meg sem kapartatja
És szerinted a súly miatt, és nem a tapadófelület másfélszerese miatt.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10157 Dátum: 2006 November 22, 15:08:44 »

A nagy kerék miatt nem kell nagyobb kuplung, csak az erősebb motor miatt.
ez a motor 180as kuplungal a régi gumit leforgatta (165öst) de a225 egy tonna súlyú felnin meg sem kapartatja mer elcsúszik

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10156 Dátum: 2006 November 22, 15:05:43 »

Hát most neked adjam a 215-ös kuplungom?  Cry

  most vettem ki az újat mit csináljak kettővel?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10155 Dátum: 2006 November 22, 12:55:39 »

igen,ez a gondom pot hogy amit vennék karbikat azokhoz nincs rudazat:(
megoldás:benthagyom az eredetit Huh

Én már többször mondtam, hogy karbit csak szívócsonkkal és RUDAZATTAL (esetleg szűrővel) szabad venni. Így is van vele elég szopás, ha rudazatot kell fabrikálni az megaszopás. Egyszerűnek tűnik, de kurvára nem az.
A szívócsonk, rudazat és szűrő együtt nekem pl. sokkal drágább, mint a két karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #10154 Dátum: 2006 November 22, 12:52:41 »

Nem tudom elképzelni, hogy a solex rúd jó legyen a weberhez. Hiába azonos tipusú (double pull, nem pivot linkage).
igen,ez a gondom pot hogy amit vennék karbikat azokhoz nincs rudazat:(
megoldás:benthagyom az eredetit Huh
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10153 Dátum: 2006 November 22, 12:51:41 »

innen: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_search.php?search_id=1371778547&start=0

van itt pár érdekesség! pl 51,5 IDF karbi...
A Samba melyik részéről lövöd ezeket? Vagy a hátsó szobádban megy a homlokmaró?  Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10152 Dátum: 2006 November 22, 12:48:22 »

az meg így fog kinézni!  Grin



A Samba melyik részéről lövöd ezeket? Vagy a hátsó szobádban megy a homlokmaró?  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10151 Dátum: 2006 November 22, 12:46:29 »

ebben 48/40 szelepek vannak  Shocked


Én kicsit "óvatosabb" vagyok. Biztos ez egy nagyobb löketű motor lesz...talán nagyobb fordulattal is. Nekem nem indokolt ekkora szelep.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10150 Dátum: 2006 November 22, 12:45:44 »

az meg így fog kinézni!  Grin



És egy 94 mm-esre fúrt príma hengerfej! Az enyém is így fog kinézni egy héten belül.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10149 Dátum: 2006 November 22, 12:45:00 »

Műszakiak,segítsetek!!Ha a gyári 2db 32-es Solex-et csonkkal cserélem 36 Weber vagy Dellorto-ra az összekötő rudazatot hogy kell helyettesíteni???Gondolom 12db nagy központi kevés egy 1,7-es motorhoz

Ezek a rudazatok nagyon speciálisak és igényesen kialakítottak (vagy használhatatlan szarok). A webernek és a dell'orto-nak teljesen más a rudazat, más a felfogatása és a Solex rudazattal sem hasonlítható össze.

Talán felesleges faszkodásnak tűnik, de még az is számít, amikor a kis húzórúd faudi feje 0.1 mm-t lóg és nem indítja alapjáratról pontosan a két karbit. A beállítás is nagyon fontos. Tizedmillimétereken múlik, fontos a kis rúd szöghelyzete is, hogy az x cm-es max bowden húzás a fojtószelep maximális nyitását eredményezze. stb. stb. stb.

É azt mondom, hogy mindig a megfelelő rudazatot kell megvenni a karbihoz...sőt továbbmegyek: rudazatok között is nagy különbség van.
Én pl most gyártatok egy másik keresztrudat, mert a GL szemben lóg 0.2 mm-t...

Nem tudom elképzelni, hogy a solex rúd jó legyen a weberhez. Hiába azonos tipusú (double pull, nem pivot linkage).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10148 Dátum: 2006 November 22, 12:41:20 »

ebben 48/40 szelepek vannak  Shocked

És egy 94 mm-esre fúrt príma hengerfej! Az enyém is így fog kinézni egy héten belül.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10147 Dátum: 2006 November 22, 12:38:53 »

itt van a már sokszor emlegetett köbölés egyik munkafázisa!  Cool

<beszúrt kép törölve>

És egy 94 mm-esre fúrt príma hengerfej! Az enyém is így fog kinézni egy héten belül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10146 Dátum: 2006 November 22, 12:35:33 »

itt van a már sokszor emlegetett köbölés egyik munkafázisa!  Cool

Közbe rájöttem, hogy lehet, hogy a szelepzáródás tesztelik

« Utoljára szerkesztve: 2006 November 22, 12:40:02 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #10145 Dátum: 2006 November 22, 11:42:21 »

Műszakiak,segítsetek!!Ha a gyári 2db 32-es Solex-et csonkkal cserélem 36 Weber vagy Dellorto-ra az összekötő rudazatot hogy kell helyettesíteni???Gondolom 12db nagy központi kevés egy 1,7-es motorhoz
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10144 Dátum: 2006 November 22, 11:40:21 »

  lécci olvasd el azalább leírtakat  200-200 de 6 vagy 9 rugó nem mindegy. a 180 as kuplungom vadi új  könnyű nyomni denem bírja a 8coll 225 kerekeket  a 215  nem birom nyomni az is vadi új  meg a 200 as sem volt még autóban  de nem szeretném négyszer kivenni a motort

A nagy kerék miatt nem kell nagyobb kuplung, csak az erősebb motor miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10143 Dátum: 2006 November 22, 11:36:34 »

Hát most neked adjam a 215-ös kuplungom?  Cry

  hát senki nem érti meg szegény hányatott sorsú védéki társatok Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10142 Dátum: 2006 November 22, 11:30:14 »

  lécci olvasd el azalább leírtakat  200-200 de 6 vagy 9 rugó nem mindegy. a 180 as kuplungom vadi új  könnyű nyomni denem bírja a 8coll 225 kerekeket  a 215  nem birom nyomni az is vadi új  meg a 200 as sem volt még autóban  de nem szeretném négyszer kivenni a motort
  hát senki nem érti meg szegény hányatott sorsú védéki társatok Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10141 Dátum: 2006 November 22, 11:29:09 »

ok, tökmindegy. 200-as van bogárban is, ki lehet nyomni mindenféle erőművészet nélkül. ha szerinted szart vettél, dobd ki és vegyél másikat, a 3. után meg belátod, hogy esetleg máshol van a baj és tényleg befolyt a piros festék...
  lécci olvasd el azalább leírtakat  200-200 de 6 vagy 9 rugó nem mindegy. a 180 as kuplungom vadi új  könnyű nyomni denem bírja a 8coll 225 kerekeket  a 215  nem birom nyomni az is vadi új  meg a 200 as sem volt még autóban  de nem szeretném négyszer kivenni a motort

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #10140 Dátum: 2006 November 22, 11:05:12 »

   persze de a 215 az is transzporter be való ott hosszabb a pedál . a tuareg kuplung is vw de biztos nem bírnád benyomni egy bogárban
ok, tökmindegy. 200-as van bogárban is, ki lehet nyomni mindenféle erőművészet nélkül. ha szerinted szart vettél, dobd ki és vegyél másikat, a 3. után meg belátod, hogy esetleg máshol van a baj és tényleg befolyt a piros festék...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10139 Dátum: 2006 November 22, 10:50:47 »

én spec kizártnak tartom, hogy olyan kuplungot gyártson a VW, aminek a használatához testépítőnek kell lenni. vlaamennyivel lehet nehezebb nyomni, de tuti, hogy alkalmas a használatra
   persze de a 215 az is transzporter be való ott hosszabb a pedál . a tuareg kuplung is vw de biztos nem bírnád benyomni egy bogárban

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #10138 Dátum: 2006 November 22, 10:47:01 »

én spec kizártnak tartom, hogy olyan kuplungot gyártson a VW, aminek a használatához testépítőnek kell lenni. vlaamennyivel lehet nehezebb nyomni, de tuti, hogy alkalmas a használatra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10137 Dátum: 2006 November 22, 10:46:38 »

Ha gyenge a lábad akkor lépcsőzni és gugolni kell sokat, nagyon sokat!  Grin Evil

a székelyudvarhelyi túrát már bicóval is lenyomtam  meg kis hazánkat körbe tekertem párszor sztem a lábammal nincs gond Shocked

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10136 Dátum: 2006 November 22, 10:43:20 »

Ha gyenge a lábad akkor lépcsőzni és gugolni kell sokat, nagyon sokat!  Grin Evil

  biztos befolyt a pirosfesték a bowdenbe Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10135 Dátum: 2006 November 22, 10:40:32 »

Ebből nem tudom megállapítani, csak vélelmezni tudom, hogy igen.  Cheesy
  biztos befolyt a pirosfesték a bowdenbe Grin   valószínü hogy 9 rugót nehezebb benyomni mint 6ot de mennyivel
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 22, 10:43:15 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10134 Dátum: 2006 November 22, 10:37:44 »

   szerinted nincs rendben?
Ebből nem tudom megállapítani, csak vélelmezni tudom, hogy igen.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10133 Dátum: 2006 November 22, 10:36:17 »

Ha rendben van a kiemelővillád, nem szorul a váltóházban, bowden sem akad akkor pedálerőben a különböző átmérőjű szerkezetek között minimális különbség van. Nekem a bogár 180-as kuplungját egyértelműen nehezebb benyomni, mint a typ3 200-as vadi új szerkezetét.
A kuplung működtetés nehézsége sok dologtól függ, a kopó szerkezet magasabbá kezd válni, távolabb kerül a tányérrugók holtpont (átfordítási pont) -jától.
Én így tapasztaltam.
   szerinted nincs rendben?

Leon 1303
« Hozzászólás #10132 Dátum: 2006 November 22, 10:19:22 »

na okosok valaki mondotta nekem hogy nem lessz nehéz nyomni a kuplungot a215 szerkezettel a haverom 140 kilóval gugol szerinte se de én szerintem meg nem használható most keritettem egy 200ast viszont azon kicsit sok a rugó ezt se bírom majd benyomni

Merki ajánlott nekem 9 RUGÓS kuplungot, hogy tegyünk bele olyat!
Azt akkor sokkal nehezebb kinyomni???
Jobb ez a 9 rugós?
Oldalak: 1 ... 1757 1758 1759 1760 1761 [1762] 1763 1764 1765 1766 1767 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.