www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:53:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1747
1748
1749
1750
1751
[
1752
]
1753
1754
1755
1756
1757
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14747833 alkalommal)
aptom
Hozzászólások: 803
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10571 Dátum:
2006 November 30, 17:44:00 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 November 30, 16:21:48
Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?
A hengerfej tőcsavarokhoz tartozó menetes furatok () nem átmenőek?
«
Utoljára szerkesztve: 2006 November 30, 17:54:40 írta aptom
»
'81 Hecho en México
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10570 Dátum:
2006 November 30, 16:34:37 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 November 30, 16:21:48
Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?
Máshol* is tövig behajtott tőcsavarok vannak, ott nem baj? Ezt én még soha nem hallottam.
*más motorokon, de a 6 db, félblokkot összefogó csavar is koppanásig be van hajtva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10569 Dátum:
2006 November 30, 16:21:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 November 30, 15:44:56
...
Most hirtelen nem tudnám megmondani miért nem szabad tövig becsavarni a tőcsavarokat.
...
Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10568 Dátum:
2006 November 30, 15:47:14 »
A teljes gépmunka a blokkra 34e Ft volt. Ehhez jön még a 11e Ft-os csapágysor és a 3000 Ft-os hajtórúd csapágy. Summa: 48e Ft.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10567 Dátum:
2006 November 30, 15:44:56 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2006 November 29, 21:09:35
Pedig Glenn is a permatexet ajanlja (
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=179770&highlight=permatex
)
A ceg oldala:
http://www.permatex.com/products/automotive/automotive_gasketing/gasket_sealants/auto_Permatex_Aviation_Form-A-Gasket_No_3_Sealant_a.htm
A motorszerelos konyv (piros, how to rebuild your VW AC engine) azt mondja, hogy ne csavarjuk be tovig a csavarokat, es csak tomitopasztaval keni be.
Tovabba szereleskor vmi "white grease"-t javasol. Ez nalunk mi a fene? Mert a sima olaj lecsurog azalatt a 2-3 het alatt amialatt osszeall es beindul a motorom. Vmi surubb kellene, olyan ami az elso inditasig a helyen marad, ken, es majd az olaj ki is tudja onnan oldani. Te mit hasznalsz osszeszereleshez?
Mindenkio másra esküszik. Én általában a Dreibond-ot használom, ez a BMW által elfogadott, igen jó minőségű anaerob paszta. A másik, amit használni szoktam az a Loctite 573-as, ez egy lassabban megkeményedő, de folyósabb zöld anyag. A bogár két blokkfelének tömítéséhez a vékony anyagok jobbak.
Tudom,hogy nevetséges, de én a Hermetic-et is nagyon jónak tartom ilyen helyre, csak utána egyrészt nagyon nehétz szétszedni, másrész meg büdös, mint a görény.
Most hirtelen nem tudnám megmondani miért nem szabad tövig becsavarni a tőcsavarokat. A gyári menetperselyt nem szedi ki a legerősebb menetrögzítő sem, mert az belülről van behajtva és a vége egy kicsit kúpos. Az utólagos case saverbe lehet, hogy nem érdemes nagyon beleragasztani, mert kiszedi a tőcsavar...
A white grease az az olaj által oldható szilikonzsír. Azért kell, hogy oldható legyen, hogy nehogy valahol eltömítsen valamit. A vezérműtengelyeket áruló cégeknek mindnek van ilyen speciális szines csodazsírja az első összeszerelésre, a bütykök bekenésére, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10566 Dátum:
2006 November 30, 14:05:41 »
Idézetet írta: Süni - 2006 November 30, 13:26:31
A neve helyesen bimetall, mivel kétféle fémből készül.
helyesen: bimetal.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10565 Dátum:
2006 November 30, 13:26:31 »
Idézetet írta: Pisti - 2006 November 30, 13:20:40
Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:
Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!
Remélem értitek!
Szerintetek?
Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
A neve helyesen bimetall, mivel kétféle fémből készül.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10564 Dátum:
2006 November 30, 13:24:49 »
Idézetet írta: Pisti - 2006 November 30, 13:20:40
Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:
Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!
Remélem értitek!
Szerintetek?
Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
szerintem meg minden ilyen megoldás gányolás, ezután jön majd körlámpás ladából fordulatszámmérő beflexelése műszerfalba....nekem egyik automon sincs alapjárat gond, pedig busszal télen is járok, szerintem gyári állapotra kell megcsinálni pl veterán ujságban volt egy cikksorozat egy autot restauráltak de mégaz időmérő óra és az emelő is apro drabokra volt szedve és felújítva....szeretném ha bogaram egyszer majd mikor remélem úgy 15év mulva újra kell restaurálni olyan legyen
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10563 Dátum:
2006 November 30, 13:24:11 »
Idézetet írta: Pisti - 2006 November 30, 13:20:40
Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:
Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!
Remélem értitek!
Szerintetek?
Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
A bimetall -t gyújtásról folyamatosan melegíti, tekercsek vannak benne. Lehet állítani is rajta.
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27168
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10562 Dátum:
2006 November 30, 13:23:21 »
Idézetet írta: Pisti - 2006 November 30, 13:20:40
Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:
Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!
Remélem értitek!
Szerintetek?
Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
ezzel az eőrvel feszíthetnél a gázbowdenen is, vagy kitámaszthatnád a pillangó szelepet. ez eléggé gány módszer lenne, mind
i
g túl sok benzinnel. te_o ma írt erről, hogy mi van, ha nincs alapjárat.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pisti
Hozzászólások: 184
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10561 Dátum:
2006 November 30, 13:20:40 »
Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:
Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!
Remélem értitek!
Szerintetek?
Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10560 Dátum:
2006 November 30, 11:44:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 29, 19:55:14
erről a visszacsapó szelepről értekeznél kicsit bővebben?
mi a tököm az?
Ez akkor elzárja a benzin útját, amikor a pumpa nem nyomóüzemben van. Ha ez nincsen, kisebb lesz a nyomása, ill. a tank lötybölődése visszahat. Legalábbis ez a tapasztalatom, amikor szar volt, akkor fékezésnél esett a fordulatszámom (amire a lefagyó szívócső jól ráerősített). A szögletes fejű 70 körüli AC esetén ez egy külön membránlap, a többiben bele van építve, azok amúgy sem szétszedhetők. Ez a lap lezárja a belépőnyílást, ha a nyomás megszűnik, és a benzinoszlop lefelé kezdene indulni a csőrendszerben. Szerintem egyébként emiatt is a szögletes fejű AC -nak a legnagyobb az üzemi nyomása (ezt Stunt -tól tudom, hogy ennek a legnagyobb) - bár ez nem mindig célszerű, met tűszelep, stb. Mindenesetre nekem ez a gyári AC -m.
VW Beetle - the original since 1938
Bera
Hozzászólások: 115
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10559 Dátum:
2006 November 30, 00:29:10 »
Idézetet írta: vw1966 - 2006 November 30, 00:21:25
gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !
vagy bugmaster
Köszönöm
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10558 Dátum:
2006 November 30, 00:21:25 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 November 30, 00:20:53
gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !
vagy bugmaster
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10557 Dátum:
2006 November 30, 00:20:53 »
Idézetet írta: Bera - 2006 November 30, 00:04:42
PLIZ ! -mondjatok már rá valamit mivel relativ jó áron hozzá tudnák jutni csak nem tudom .............és nem akarnám kihagyni a lehetöséget.
gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bera
Hozzászólások: 115
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10556 Dátum:
2006 November 30, 00:04:42 »
Idézetet írta: Bera - 2006 November 29, 19:42:07
Sziasztok.
Friss Bogarasként kérdezem a hozzáértöket hogy 1302s-re hogy lehet átpakolni a 924 vagy 944 fékeit ?
A tengelycsonk mérete azonos vagy nem ? megoldás stb...vagy csak az 1303-as kompatibilis vele ?
Elöre is köszönöm .
PLIZ ! -mondjatok már rá valamit mivel relativ jó áron hozzá tudnák jutni csak nem tudom .............és nem akarnám kihagyni a lehetöséget.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10555 Dátum:
2006 November 29, 23:48:52 »
Az MSD gyújtórendszer hogy csinálja,hogy akár ezer ívet is küld a hengerbe, amíg a hagyományos 1 et ? Nem tudja valaki,hoyg működik? sok kondenzátorral ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10554 Dátum:
2006 November 29, 22:54:31 »
nálunk meg csak úgy hívják, hogy a "csúnya néni"
a qrva számat
probálok vigyázni, de nem mindig megy
Idézetet írta: tati - 2006 November 29, 22:48:40
én magam mentem mer a rozsdamentes bótba kibaszott jó csaj van
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10553 Dátum:
2006 November 29, 22:48:40 »
Idézetet írta: Balage - 2006 November 29, 22:40:17
sok helyre én is olyant raktam, de csak a kényes helyekre.
ja és a csajomat küldtem mindig csavarért
én magam mentem mer a rozsdamentes bótba kibaszott jó csaj van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10552 Dátum:
2006 November 29, 22:40:17 »
sok helyre én is olyant raktam, de csak a kényes helyekre.
ja és a csajomat küldtem mindig csavarért
Idézetet írta: tati - 2006 November 29, 22:36:42
van hát az összes csavar rozsdamentes a kormány összekötőbe el is szakadt
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10551 Dátum:
2006 November 29, 22:37:37 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 29, 22:36:16
66-os csavarokkal?
ha nem, akkor húzz a pcsába
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18506
1969
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10550 Dátum:
2006 November 29, 22:36:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 29, 22:25:50
őőő, igen?
és aztán megtaláltuk a szemet?
ami ott volt madzag terén, nem csoda, hogy előtte nem indult be...
nem találtuk meg. valószínüleg a csatornában végezte
de volt otthon másk karbi
a gyujtás meg azt hiszem el volt fordulva 180 fokkal. elötte talán 90 et is fordítottunk már rajta
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10549 Dátum:
2006 November 29, 22:36:42 »
Idézetet írta: Balage - 2006 November 29, 22:33:59
van lovééé!
van hát az összes csavar rozsdamentes a kormány összekötőbe el is szakadt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10548 Dátum:
2006 November 29, 22:36:16 »
Idézetet írta: tati - 2006 November 29, 22:33:08
én meg saválló imbusz csavarokkal raktam össze
66-os csavarokkal?
ha nem, akkor húzz a pcsába
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10547 Dátum:
2006 November 29, 22:33:59 »
van lovééé!
Idézetet írta: tati - 2006 November 29, 22:33:08
én meg saválló imbusz csavarokkal raktam össze
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10546 Dátum:
2006 November 29, 22:33:08 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2006 November 29, 21:29:32
A burkolatehoz en sima hasitottat szoktam berakni.
én meg saválló imbusz csavarokkal raktam össze
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10545 Dátum:
2006 November 29, 22:25:50 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 November 29, 22:20:50
apróság.. nem számít mi? nekem is elgurítottad annak idején a bowden-fogó szemet a karbimból
de legalább segítettél és aztán be is indult
őőő, igen?
és aztán megtaláltuk a szemet?
ami ott volt madzag terén, nem csoda, hogy előtte nem indult be...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10544 Dátum:
2006 November 29, 22:24:03 »
Az igazi megoldás az a sima lapos + a hasítót lenne, de ide tök felesleges és pazarlás.
Ez a hasított ugye a rugós alátétet jelenti? (én így tanultam)
Idézetet írta: GeRGelu: - 2006 November 29, 22:00:27
En az alatetrol beszeltem. Hogy a motor szelehez hullamosat, takarolemezhez hasitottat hasznalok.
A csavarban hatlapfeju. Eddig csiv, mostantol nem tudom
«
Utoljára szerkesztve: 2006 November 29, 22:26:21 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Typ117
Hozzászólások: 18506
1969
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10543 Dátum:
2006 November 29, 22:20:50 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 29, 22:11:07
ja, soooo.
alátét az nem az én világom, azok kis geci vasdarabok, amik szeretnek elugrálni.
utálom és üldözöm őket :-)))
apróság.. nem számít mi? nekem is elgurítottad annak idején a bowden-fogó szemet a karbimból
de legalább segítettél és aztán be is indult
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10542 Dátum:
2006 November 29, 22:11:07 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2006 November 29, 22:00:27
En az alatetrol beszeltem. Hogy a motor szelehez hullamosat, takarolemezhez hasitottat hasznalok.
A csavarban hatlapfeju. Eddig csiv, mostantol nem tudom
ja, soooo.
alátét az nem az én világom, azok kis geci vasdarabok, amik szeretnek elugrálni.
utálom és üldözöm őket :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Typ117
Hozzászólások: 18506
1969
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10541 Dátum:
2006 November 29, 22:00:47 »
Idézetet írta: te_o - 2006 November 29, 09:49:52
Ezt a típushibázást hagyjuk már! Ha 160e km után előjön valami, könyörgöm, az NEM típushiba, basszájba! Elhasználódás, eltömődés, elállítódás, elkopás.
Orvosolni lehet cserével, tisztítással, beállítással, utánállítással.
Bazmeg.
jólvan.. tipikus hiba már jó lesz?
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10540 Dátum:
2006 November 29, 22:00:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 29, 21:56:08
azzal az a bajom, hogy ha berohad, akkor leszopod magad, mire kicsavarod.
a hatlapfejű meg csak megindul a krova unszolására.
éjjen a hatlapfejű, csiv feliratos
En az alatetrol beszeltem. Hogy a motor szelehez hullamosat, takarolemezhez hasitottat hasznalok.
A csavarban hatlapfeju. Eddig csiv, mostantol nem tudom
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10539 Dátum:
2006 November 29, 21:56:08 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2006 November 29, 21:29:32
A burkolatehoz en sima hasitottat szoktam berakni.
azzal az a bajom, hogy ha berohad, akkor leszopod magad, mire kicsavarod.
a hatlapfejű meg csak megindul a krova unszolására.
éjjen a hatlapfejű, csiv feliratos
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10538 Dátum:
2006 November 29, 21:48:51 »
Idézetet írta: matchbox - 2006 November 29, 21:32:42
Az egy jo szak - Veszpremben meg Keszthelyen en is igy vegeztem, majd nem tudtam vele elhelyezkedni...
Persze, ez rad nem vonatkozik!
Küldtem egy levelet
matchbox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10537 Dátum:
2006 November 29, 21:32:42 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 November 29, 19:07:05
hihi
Nem mondod, hogy te is agráros vagy???
3. éves Agrárkémikus agrármérnök vagyok
Otthon van sajna!
Meg amúgy is BÖSZME nagy köd van!
Az egy jo szak - Veszpremben meg Keszthelyen en is igy vegeztem, majd nem tudtam vele elhelyezkedni...
Persze, ez rad nem vonatkozik!
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10536 Dátum:
2006 November 29, 21:29:32 »
Idézetet írta: Balage - 2006 November 29, 21:27:50
egyébként elég fura dolog a motorburkolat lemez csavarjairól beszélni
A burkolatehoz en sima hasitottat szoktam berakni.
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10535 Dátum:
2006 November 29, 21:28:59 »
Idézetet írta: Balage - 2006 November 29, 21:26:51
én sima laposat raktam be.
mintha gyárilag is az lenne ott, kilazulni meg nem szokott magátol.
A blokk szelen levo csavaroknal szerintem hullamosrugosok voltak.
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10534 Dátum:
2006 November 29, 21:27:50 »
egyébként elég fura dolog a motorburkolat lemez csavarjairól beszélni
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10533 Dátum:
2006 November 29, 21:26:51 »
én sima laposat raktam be.
mintha gyárilag is az lenne ott, kilazulni meg nem szokott magátol.
Idézetet írta: GeRGelu: - 2006 November 29, 21:18:59
Kamax lenne az igazi.
Hullamosrugos alatetet vagy occso hasitottat hasznaltok?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10532 Dátum:
2006 November 29, 21:18:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 November 29, 19:31:06
A hatlapfejűnek van sok előnye, de (tudom beteg vagyok) én nem tudom elviselni, amikor csiv felirat van rajtuk. És sok bolt csak azt tart, mert olcsó.
Kamax lenne az igazi.
Hullamosrugos alatetet vagy occso hasitottat hasznaltok?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak:
1
...
1747
1748
1749
1750
1751
[
1752
]
1753
1754
1755
1756
1757
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...