www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 14:33:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1746 1747 1748 1749 1750 [1751] 1752 1753 1754 1755 1756 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13167502 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10595 Dátum: 2006 December 01, 09:56:38 »

nagyon jó, ha dupla vállú vezérműtengely csapágyat használsz (nekem sajnos most nem olyan van), mert az áttételes himbák és az agresszív tengelyek nagyon nyomják a vezéműtegelyt a pumpa irányába és a sima váll elkopik relatíve hamar (50.000-80.000 Km).

Nekem 110-es tengelyem van, az nem olyan agresszív, de a 120 már necces.

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=179

Ez a dupla vállú, a gyárin az utolsó csapágycsészének csak az egyik fél csészén van váll, itt mindkettőnek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10594 Dátum: 2006 December 01, 09:52:31 »

ez jo

nagyon jó, ha dupla vállú vezérműtengely csapágyat használsz (nekem sajnos most nem olyan van), mert az áttételes himbák és az agresszív tengelyek nagyon nyomják a vezéműtegelyt a pumpa irányába és a sima váll elkopik relatíve hamar (50.000-80.000 Km).

Nekem 110-es tengelyem van, az nem olyan agresszív, de a 120 már necces.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10593 Dátum: 2006 December 01, 09:46:47 »

Eleve olyan kerket veszek (Scat), aminek a csavarhelyei süllyesztettek. Az ahhoz tartozó 8.8-as csavarokat használom és a fejüket annyira leköszörülöm, hogy egyáltalán ne emelkedjenek ki a kerék síkjából, ekkor még rá lehet tenni a dugókulcsot, 35Nm-rel húzom meg és Loctite 2701 menetrögzítőzöm. Ekkor nem ér oda a 30 mm-es Schadek pumpához, ami 3 csavaros kerékhez van.
ez jo

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10592 Dátum: 2006 December 01, 09:36:44 »

te hogy oldottad meg meg olaj pumpa+sport tengely gondját?kiváncsi vagyok?
nekem eszergált a punpám!

Eleve olyan kerket veszek (Scat), aminek a csavarhelyei süllyesztettek. Az ahhoz tartozó 8.8-as csavarokat használom és a fejüket annyira leköszörülöm, hogy egyáltalán ne emelkedjenek ki a kerék síkjából, ekkor még rá lehet tenni a dugókulcsot, 35Nm-rel húzom meg és Loctite 2701 menetrögzítőzöm. Ekkor nem ér oda a 30 mm-es Schadek pumpához, ami 3 csavaros kerékhez van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10591 Dátum: 2006 December 01, 09:18:21 »

Ezek a teljesen gondozásmentes marketingnév alatt árusított aksik. Tölthetők, nem fog kipárologni a desztvíz, mert vagy nem desztvizes (úgy értem a sav nem folyékony állapotban van, hanem mondjuk zselés), vagy pedig az akksitető belsején lévő valami (kémiai reagens) visszaalkítja a bontott vizet...így a desztvíz nem párolog el/ki.

(Már annyiszor elmondták,tanultam, utána olvastam stb. ezeknek az akksi kérdéseknek, meg a kémiai folyamatoknak, de 10 perc alatt elfelejtem, mert nem érdekel.)
te hogy oldottad meg meg olaj pumpa+sport tengely gondját?kiváncsi vagyok?
nekem eszergált a punpám!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10590 Dátum: 2006 December 01, 09:16:17 »


akkor már egy kérdés is. mi a helyzet az olyan akksival, aminek a celláin lévő kupakokat nem lehet leszedni?nyugodtan lehet tölteni asztalon egy ilyet?

Ezek a teljesen gondozásmentes marketingnév alatt árusított aksik. Tölthetők, nem fog kipárologni a desztvíz, mert vagy nem desztvizes (úgy értem a sav nem folyékony állapotban van, hanem mondjuk zselés), vagy pedig az akksitető belsején lévő valami (kémiai reagens) visszaalkítja a bontott vizet...így a desztvíz nem párolog el/ki.

(Már annyiszor elmondták,tanultam, utána olvastam stb. ezeknek az akksi kérdéseknek, meg a kémiai folyamatoknak, de 10 perc alatt elfelejtem, mert nem érdekel.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10589 Dátum: 2006 December 01, 09:10:50 »

Menjetek már a p******-ba ezekkel meg az Alfáitokkal! EZ AZ SzMB!!

Mindenképpen szét kell offolni minden topikot akármennyi is van?
nincs is mit hozzáfűzni


akkor már egy kérdés is. mi a helyzet az olyan akksival, aminek a celláin lévő kupakokat nem lehet leszedni?nyugodtan lehet tölteni asztalon egy ilyet?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10588 Dátum: 2006 December 01, 08:58:22 »

Én nem vagyok kifejezetten FAN de:

http://pistlee.fw.hu/HPIM2897.JPG

Cheesy

Menjetek már a p******-ba ezekkel meg az Alfáitokkal! EZ AZ SzMB!!

Mindenképpen szét kell offolni minden topikot akármennyi is van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #10587 Dátum: 2006 December 01, 08:38:32 »

Én nem vagyok kifejezetten FAN de:

http://pistlee.fw.hu/HPIM2897.JPG

Cheesy

Ilyentet honna lehet beszerezni???
Nekem csak Bogaras nyakkendő tűm van...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10586 Dátum: 2006 December 01, 08:31:14 »

Én nem vagyok kifejezetten FAN de:

http://pistlee.fw.hu/HPIM2897.JPG

Cheesy
Süni
« Hozzászólás #10585 Dátum: 2006 December 01, 08:30:42 »


Kicsit el vagy tévedve! az Alfák kurva jó kocsik!
Azért mert vw fórum nem feltétlen kell minden más kocsit leírni!
Kezd az egész forumnak kispolskis hangulata lenni!
ott is ha valaki valamilyen más kocsirol kerdezett azt lefikaztak es istenitettek a polskit! ami köztudottan nem olyan jó!
Bár JOBB mint ahogy a köztudatban él:D
Én azt szoktam mondani, hogy ha az ember a szívére hallgat, olasz autót vesz, ha a seggére : franciát, ha az eszére : németet.

értsd :
Az olasz autók tele vannak érzelemmel, ellenben feltétlen szerelem kell a birtoklásukhoz. Imádom őket, volt is egy pár, de egyik sem ment el mondjuk 3000 km-t problémamentesen, a lemezek minőségéről meg jobbis nem beszélni.

A franciák kényelmesek, ellenben szerelhetetlenek, rondák.

A német autók általában fapadosak az én ízlésemnek, ellenben szerelhető, szerethető, olcsó fenntartású, kevésbé meghibásodó (bár ez a tendencia erősen csökken az utóbbi időben).

Egy a lényeg : Olasz autóm volt, van, lesz, Német szintén, a többi meg maradjon meg másnak ! (Egy kivétel van mindezek alól számomra, ez pedig a Toyota. Mivel szeretem biztonságban tudni a családom, azonkívül a feleségem nem egy műszaki zseni, ezért Ő egy Toyotát fog kapni.)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #10584 Dátum: 2006 December 01, 08:29:09 »

Addig ok hogy fanok!

Én is szeretem a léghuteses VW-eket!
De mást is megnézek:D
Mondjuk 1.7 boxer alfa 33 Cheesy

Mind1!

A gumik hatul 225 uj
elol 155 és 70-80%os

Igen, kicsit úgy vagyunk, mint a viccben:

A férj és felesége egy bárban üldögél és a férfi megjegyzi, egy gyönyörű nő láttán, aki a színpadon táncol, hogy:
- Hú, az embernek megjön az étvágya...
Mire a felesége:
- Az étvágyad megjöhet, de zabálni otthon fogsz!!

 Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10583 Dátum: 2006 December 01, 08:28:13 »

A gumik hatul 225 uj
elol 155 és 70-80%os
lehet, hogy öreg a gumi, vagy esetleg a lengéscsillapítók rosszak. nem lenne szabad csúszni az elejének. nekem most 145-ös Michelin téligumi van fent elől és próbálgattam, amikor felkerült: kemény fékezésnél kicsit csikorog, de kanyarban nem ment el még soha az orra.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10582 Dátum: 2006 December 01, 08:23:14 »

Addig ok hogy fanok!

Én is szeretem a léghuteses VW-eket!
De mást is megnézek:D
Mondjuk 1.7 boxer alfa 33 Cheesy

Mind1!

A gumik hatul 225 uj
elol 155 és 70-80%os
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #10581 Dátum: 2006 December 01, 08:18:54 »


Kicsit el vagy tévedve! az Alfák kurva jó kocsik!
Azért mert vw fórum nem feltétlen kell minden más kocsit leírni!
Kezd az egész forumnak kispolskis hangulata lenni!
ott is ha valaki valamilyen más kocsirol kerdezett azt lefikaztak es istenitettek a polskit! ami köztudottan nem olyan jó!
Bár JOBB mint ahogy a köztudatban él:D

Én is hallottam az Alfákról ilyet is olyat is, szerelők mondták, hogy gyermeteg hibái szoktak lenni és időnként nem si kevés....
Persze, ne fikázzunk más típust... de: ha beszélsz más autósokkal, akkor azon kívül, hogy sokan kedvelik a Bogarakat, nagyon sokan meg is szólják (hogy xar a fűtése, kényelmetlen, kicsi, stb...) Aztán, vittem már nem egy ilyen "megszólós" emberkét és utána azért némileg változott a véleménye...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10580 Dátum: 2006 December 01, 08:14:22 »

igen, valamiért az van a köztudatban az alfákról, amit a vw1966 leírt és az értéktartóságuk is ezt tükrözheti.
másrészről tipikus "szerelemautók" és az alfások közösségi szelleme legalább olyan, mint a bogarasoké, így aki "alfás" az valószínűleg jobban tűri az autó nyűgjeit, mert szereti.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #10579 Dátum: 2006 December 01, 08:10:34 »


Kicsit el vagy tévedve! az Alfák kurva jó kocsik!
Azért mert vw fórum nem feltétlen kell minden más kocsit leírni!
Kezd az egész forumnak kispolskis hangulata lenni!
ott is ha valaki valamilyen más kocsirol kerdezett azt lefikaztak es istenitettek a polskit! ami köztudottan nem olyan jó!
Bár JOBB mint ahogy a köztudatban él:D
álltalában olyanok vannak itt akik  VW fanatikusok ,tehát ne csodálkozz rajta, nekem sincs más autó ami érdekel csak a VW.Amugy nekem is volt alfám egy guiletta jól ment de egy rakás szar volt.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10578 Dátum: 2006 December 01, 08:09:26 »

Nah mégegy:)

Azt már írtam hogy csuszik az eleje!
Ha a két elsőt télire cserélem akkor is igy fog csuszni vagy csak egy kis suly kene bele?
milyen állapotú gumik vannak az autón? nekem az eleje még soha nem csúszott meg egyik bogimnak sem.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10577 Dátum: 2006 December 01, 08:04:36 »

Nah mégegy:)

Azt már írtam hogy csuszik az eleje!
Ha a két elsőt télire cserélem akkor is igy fog csuszni vagy csak egy kis suly kene bele?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10576 Dátum: 2006 December 01, 08:01:31 »

juuj azok nagyon szar autók remélem nem akarsz ilyet venni...a gatyád is rá fog menni kasztni esik szét mindegyiken, az elektromos rendszerük tök szar 100százalék hogy hibás...motorikusan meg mivel alfa tutti meg van hajtva már...törést se zárnám ki Smiley pedig nem is láttam


Kicsit el vagy tévedve! az Alfák kurva jó kocsik!
Azért mert vw fórum nem feltétlen kell minden más kocsit leírni!
Kezd az egész forumnak kispolskis hangulata lenni!
ott is ha valaki valamilyen más kocsirol kerdezett azt lefikaztak es istenitettek a polskit! ami köztudottan nem olyan jó!
Bár JOBB mint ahogy a köztudatban él:D
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #10575 Dátum: 2006 December 01, 06:45:01 »


, de én a Hermetic-et is nagyon jónak tartom ilyen helyre, csak utána egyrészt nagyon nehétz szétszedni, másrész meg büdös, mint a görény.


Sajnos már nem lehet kapni, mert erősen mérgező és betiltották.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10574 Dátum: 2006 November 30, 23:33:28 »

Sziasztok tudtok BP közeli (Göd közeli ) helyet ahol lehet olcsón kompressziót méretni? és szombaton is van)
Mennyi egy kompresszió mérés?
(nem bogár hanem ALfa 164)

juuj azok nagyon szar autók remélem nem akarsz ilyet venni...a gatyád is rá fog menni kasztni esik szét mindegyiken, az elektromos rendszerük tök szar 100százalék hogy hibás...motorikusan meg mivel alfa tutti meg van hajtva már...törést se zárnám ki Smiley pedig nem is láttam
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #10573 Dátum: 2006 November 30, 20:56:34 »

Sziasztok tudtok BP közeli (Göd közeli ) helyet ahol lehet olcsón kompressziót méretni? és szombaton is van)
Mennyi egy kompresszió mérés?
(nem bogár hanem ALfa 164)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10572 Dátum: 2006 November 30, 19:48:48 »

A hengerfej tőcsavarokhoz tartozó menetes furatok () nem átmenőek?   

Átmenő mind KIVÉVE az új blokkok, ahol menetpersely van beleillesztve és 8-as tőcsavaros. Az a menetpersely acél és zárt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #10571 Dátum: 2006 November 30, 17:44:00 »

Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?

A hengerfej tőcsavarokhoz tartozó menetes furatok () nem átmenőek?   
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 30, 17:54:40 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10570 Dátum: 2006 November 30, 16:34:37 »

Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?

Máshol* is tövig behajtott tőcsavarok vannak, ott nem baj? Ezt én még soha nem hallottam.


*más motorokon, de a 6 db, félblokkot összefogó csavar is koppanásig be van hajtva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10569 Dátum: 2006 November 30, 16:21:48 »

...
Most hirtelen nem tudnám megmondani miért nem szabad tövig becsavarni a tőcsavarokat.
...

Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10568 Dátum: 2006 November 30, 15:47:14 »

A teljes gépmunka a blokkra 34e Ft volt. Ehhez jön még a 11e Ft-os csapágysor és a 3000 Ft-os hajtórúd csapágy. Summa: 48e Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10567 Dátum: 2006 November 30, 15:44:56 »

Pedig Glenn is a permatexet ajanlja  ( http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=179770&highlight=permatex )
A ceg oldala:
http://www.permatex.com/products/automotive/automotive_gasketing/gasket_sealants/auto_Permatex_Aviation_Form-A-Gasket_No_3_Sealant_a.htm

A motorszerelos konyv (piros, how to rebuild your VW AC engine) azt mondja, hogy ne csavarjuk be tovig a csavarokat, es csak tomitopasztaval keni be.
Tovabba szereleskor vmi "white grease"-t javasol. Ez nalunk mi a fene? Mert a sima olaj lecsurog azalatt a 2-3 het alatt amialatt osszeall es beindul a motorom. Vmi surubb kellene, olyan ami az elso inditasig a helyen marad, ken, es majd az olaj ki is tudja onnan oldani. Te mit hasznalsz osszeszereleshez?



Mindenkio másra esküszik. Én általában a Dreibond-ot használom, ez a BMW által elfogadott, igen jó minőségű anaerob paszta. A másik, amit használni szoktam az a Loctite 573-as, ez egy lassabban megkeményedő, de folyósabb zöld anyag. A bogár két blokkfelének tömítéséhez a vékony anyagok jobbak.
Tudom,hogy nevetséges, de én a Hermetic-et is nagyon jónak tartom ilyen helyre, csak utána egyrészt nagyon nehétz szétszedni, másrész meg büdös, mint a görény.

Most hirtelen nem tudnám megmondani miért nem szabad tövig becsavarni a tőcsavarokat. A gyári menetperselyt nem szedi ki a legerősebb menetrögzítő sem, mert az belülről van behajtva és a vége egy kicsit kúpos. Az utólagos case saverbe lehet, hogy nem érdemes nagyon beleragasztani, mert kiszedi a tőcsavar...

A white grease az az olaj által oldható szilikonzsír. Azért kell, hogy oldható legyen, hogy nehogy valahol eltömítsen valamit. A vezérműtengelyeket áruló cégeknek mindnek van ilyen speciális szines csodazsírja az első összeszerelésre, a bütykök bekenésére, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10566 Dátum: 2006 November 30, 14:05:41 »

A neve helyesen bimetall, mivel kétféle fémből készül.

helyesen:  bimetal.   Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #10565 Dátum: 2006 November 30, 13:26:31 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
A neve helyesen bimetall, mivel kétféle fémből készül.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10564 Dátum: 2006 November 30, 13:24:49 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?


Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...

szerintem meg minden ilyen megoldás gányolás, ezután jön majd körlámpás ladából fordulatszámmérő beflexelése műszerfalba....nekem egyik automon sincs alapjárat gond, pedig busszal télen is járok, szerintem gyári állapotra kell megcsinálni pl veterán ujságban volt egy cikksorozat egy autot restauráltak de mégaz időmérő óra és az emelő is apro drabokra volt szedve és felújítva....szeretném ha bogaram egyszer majd mikor remélem úgy 15év mulva újra kell restaurálni olyan legyen
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10563 Dátum: 2006 November 30, 13:24:11 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...

A bimetall -t gyújtásról folyamatosan melegíti, tekercsek vannak benne. Lehet állítani is rajta.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10562 Dátum: 2006 November 30, 13:23:21 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
ezzel az eőrvel feszíthetnél a gázbowdenen is, vagy kitámaszthatnád a pillangó szelepet. ez eléggé gány módszer lenne, mindig túl sok benzinnel. te_o ma írt erről, hogy mi van, ha nincs alapjárat.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10561 Dátum: 2006 November 30, 13:20:40 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10560 Dátum: 2006 November 30, 11:44:27 »

erről a visszacsapó szelepről értekeznél kicsit bővebben?
mi a tököm az?

Ez akkor elzárja a benzin útját, amikor a pumpa nem nyomóüzemben van. Ha ez nincsen, kisebb lesz a nyomása, ill. a tank lötybölődése visszahat. Legalábbis ez a tapasztalatom, amikor szar volt, akkor fékezésnél esett a fordulatszámom (amire a lefagyó szívócső jól ráerősített). A szögletes fejű 70 körüli AC esetén ez egy külön membránlap, a többiben bele van építve, azok amúgy sem szétszedhetők. Ez a lap lezárja a belépőnyílást, ha a nyomás megszűnik, és a benzinoszlop lefelé kezdene indulni a csőrendszerben. Szerintem egyébként emiatt is a szögletes fejű AC -nak a legnagyobb az üzemi nyomása (ezt Stunt -tól tudom, hogy ennek a legnagyobb) - bár ez nem mindig célszerű, met tűszelep, stb. Mindenesetre nekem ez a gyári AC -m.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bera
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #10559 Dátum: 2006 November 30, 00:29:10 »


gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !

vagy bugmaster
Köszönöm
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10558 Dátum: 2006 November 30, 00:21:25 »

gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !

vagy bugmaster
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10557 Dátum: 2006 November 30, 00:20:53 »

PLIZ ! -mondjatok már rá valamit mivel relativ jó áron hozzá tudnák jutni csak nem tudom .............és nem akarnám kihagyni a lehetöséget.

gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bera
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #10556 Dátum: 2006 November 30, 00:04:42 »

Sziasztok.
Friss Bogarasként kérdezem a hozzáértöket hogy 1302s-re hogy lehet átpakolni a 924 vagy 944 fékeit ? Huh A tengelycsonk mérete azonos vagy nem ?  megoldás stb...vagy csak az 1303-as kompatibilis vele ?
Elöre is köszönöm .
PLIZ ! -mondjatok már rá valamit mivel relativ jó áron hozzá tudnák jutni csak nem tudom .............és nem akarnám kihagyni a lehetöséget.
Oldalak: 1 ... 1746 1747 1748 1749 1750 [1751] 1752 1753 1754 1755 1756 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.