www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:51:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1747 1748 1749 1750 1751 [1752] 1753 1754 1755 1756 1757 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14747763 alkalommal)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #10571 Dátum: 2006 November 30, 17:44:00 »

Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?

A hengerfej tőcsavarokhoz tartozó menetes furatok () nem átmenőek?   
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 30, 17:54:40 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10570 Dátum: 2006 November 30, 16:34:37 »

Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?

Máshol* is tövig behajtott tőcsavarok vannak, ott nem baj? Ezt én még soha nem hallottam.


*más motorokon, de a 6 db, félblokkot összefogó csavar is koppanásig be van hajtva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10569 Dátum: 2006 November 30, 16:21:48 »

...
Most hirtelen nem tudnám megmondani miért nem szabad tövig becsavarni a tőcsavarokat.
...

Nem lehet, hogy hőtágulási problémák miatt?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10568 Dátum: 2006 November 30, 15:47:14 »

A teljes gépmunka a blokkra 34e Ft volt. Ehhez jön még a 11e Ft-os csapágysor és a 3000 Ft-os hajtórúd csapágy. Summa: 48e Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10567 Dátum: 2006 November 30, 15:44:56 »

Pedig Glenn is a permatexet ajanlja  ( http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=179770&highlight=permatex )
A ceg oldala:
http://www.permatex.com/products/automotive/automotive_gasketing/gasket_sealants/auto_Permatex_Aviation_Form-A-Gasket_No_3_Sealant_a.htm

A motorszerelos konyv (piros, how to rebuild your VW AC engine) azt mondja, hogy ne csavarjuk be tovig a csavarokat, es csak tomitopasztaval keni be.
Tovabba szereleskor vmi "white grease"-t javasol. Ez nalunk mi a fene? Mert a sima olaj lecsurog azalatt a 2-3 het alatt amialatt osszeall es beindul a motorom. Vmi surubb kellene, olyan ami az elso inditasig a helyen marad, ken, es majd az olaj ki is tudja onnan oldani. Te mit hasznalsz osszeszereleshez?



Mindenkio másra esküszik. Én általában a Dreibond-ot használom, ez a BMW által elfogadott, igen jó minőségű anaerob paszta. A másik, amit használni szoktam az a Loctite 573-as, ez egy lassabban megkeményedő, de folyósabb zöld anyag. A bogár két blokkfelének tömítéséhez a vékony anyagok jobbak.
Tudom,hogy nevetséges, de én a Hermetic-et is nagyon jónak tartom ilyen helyre, csak utána egyrészt nagyon nehétz szétszedni, másrész meg büdös, mint a görény.

Most hirtelen nem tudnám megmondani miért nem szabad tövig becsavarni a tőcsavarokat. A gyári menetperselyt nem szedi ki a legerősebb menetrögzítő sem, mert az belülről van behajtva és a vége egy kicsit kúpos. Az utólagos case saverbe lehet, hogy nem érdemes nagyon beleragasztani, mert kiszedi a tőcsavar...

A white grease az az olaj által oldható szilikonzsír. Azért kell, hogy oldható legyen, hogy nehogy valahol eltömítsen valamit. A vezérműtengelyeket áruló cégeknek mindnek van ilyen speciális szines csodazsírja az első összeszerelésre, a bütykök bekenésére, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10566 Dátum: 2006 November 30, 14:05:41 »

A neve helyesen bimetall, mivel kétféle fémből készül.

helyesen:  bimetal.   Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #10565 Dátum: 2006 November 30, 13:26:31 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
A neve helyesen bimetall, mivel kétféle fémből készül.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10564 Dátum: 2006 November 30, 13:24:49 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?


Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...

szerintem meg minden ilyen megoldás gányolás, ezután jön majd körlámpás ladából fordulatszámmérő beflexelése műszerfalba....nekem egyik automon sincs alapjárat gond, pedig busszal télen is járok, szerintem gyári állapotra kell megcsinálni pl veterán ujságban volt egy cikksorozat egy autot restauráltak de mégaz időmérő óra és az emelő is apro drabokra volt szedve és felújítva....szeretném ha bogaram egyszer majd mikor remélem úgy 15év mulva újra kell restaurálni olyan legyen
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10563 Dátum: 2006 November 30, 13:24:11 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...

A bimetall -t gyújtásról folyamatosan melegíti, tekercsek vannak benne. Lehet állítani is rajta.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #10562 Dátum: 2006 November 30, 13:23:21 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
ezzel az eőrvel feszíthetnél a gázbowdenen is, vagy kitámaszthatnád a pillangó szelepet. ez eléggé gány módszer lenne, mindig túl sok benzinnel. te_o ma írt erről, hogy mi van, ha nincs alapjárat.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10561 Dátum: 2006 November 30, 13:20:40 »

Kitaláltam valamit:)
Várom a véleményeket:

Szóval adott 1 bogár, hidegen nincs alapjárata mert nemtudom:)
De ha a bimetánról lehuzzuk a 12V-ot gyujtasra akkor ugye a szivató folyamatosan megy! Vagy nem?
De ha a bimetánt egy kapcsolóval vezérlem vagyis beinditas utan kb 5percel adok neki 12t akkor a szivató annyival tovabb megy es ebbol kovetkezoen nem fog lealni!

Remélem értitek!

Szerintetek?

Persze ha a technika beválik akkor ezt lehet egy automata idokapcsoloval vezerelni...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10560 Dátum: 2006 November 30, 11:44:27 »

erről a visszacsapó szelepről értekeznél kicsit bővebben?
mi a tököm az?

Ez akkor elzárja a benzin útját, amikor a pumpa nem nyomóüzemben van. Ha ez nincsen, kisebb lesz a nyomása, ill. a tank lötybölődése visszahat. Legalábbis ez a tapasztalatom, amikor szar volt, akkor fékezésnél esett a fordulatszámom (amire a lefagyó szívócső jól ráerősített). A szögletes fejű 70 körüli AC esetén ez egy külön membránlap, a többiben bele van építve, azok amúgy sem szétszedhetők. Ez a lap lezárja a belépőnyílást, ha a nyomás megszűnik, és a benzinoszlop lefelé kezdene indulni a csőrendszerben. Szerintem egyébként emiatt is a szögletes fejű AC -nak a legnagyobb az üzemi nyomása (ezt Stunt -tól tudom, hogy ennek a legnagyobb) - bár ez nem mindig célszerű, met tűszelep, stb. Mindenesetre nekem ez a gyári AC -m.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bera
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #10559 Dátum: 2006 November 30, 00:29:10 »


gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !

vagy bugmaster
Köszönöm
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10558 Dátum: 2006 November 30, 00:21:25 »

gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !

vagy bugmaster
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10557 Dátum: 2006 November 30, 00:20:53 »

PLIZ ! -mondjatok már rá valamit mivel relativ jó áron hozzá tudnák jutni csak nem tudom .............és nem akarnám kihagyni a lehetöséget.

gsattilának van a 03 asán 944 es futómű, kérdezd meg tőle !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bera
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #10556 Dátum: 2006 November 30, 00:04:42 »

Sziasztok.
Friss Bogarasként kérdezem a hozzáértöket hogy 1302s-re hogy lehet átpakolni a 924 vagy 944 fékeit ? Huh A tengelycsonk mérete azonos vagy nem ?  megoldás stb...vagy csak az 1303-as kompatibilis vele ?
Elöre is köszönöm .
PLIZ ! -mondjatok már rá valamit mivel relativ jó áron hozzá tudnák jutni csak nem tudom .............és nem akarnám kihagyni a lehetöséget.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10555 Dátum: 2006 November 29, 23:48:52 »

Az MSD gyújtórendszer hogy csinálja,hogy akár ezer ívet is küld a hengerbe, amíg a hagyományos 1 et ? Nem tudja valaki,hoyg működik? sok kondenzátorral ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10554 Dátum: 2006 November 29, 22:54:31 »

nálunk meg csak úgy hívják, hogy a "csúnya néni"  Sad

a qrva számat 
probálok vigyázni, de nem mindig megy  Sad
  én magam mentem mer a rozsdamentes bótba kibaszott jó csaj van Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10553 Dátum: 2006 November 29, 22:48:40 »

sok helyre én is olyant raktam, de csak a kényes helyekre.
ja és a csajomat küldtem mindig csavarért  Evil
  én magam mentem mer a rozsdamentes bótba kibaszott jó csaj van Roll Eyes

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10552 Dátum: 2006 November 29, 22:40:17 »

sok helyre én is olyant raktam, de csak a kényes helyekre.
ja és a csajomat küldtem mindig csavarért  Evil
 van hát az összes csavar rozsdamentes a kormány összekötőbe el is szakadt Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10551 Dátum: 2006 November 29, 22:37:37 »

66-os csavarokkal?
ha nem, akkor húzz a pcsába  Evil
      Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #10550 Dátum: 2006 November 29, 22:36:59 »

őőő, igen?
és aztán megtaláltuk a szemet?

ami ott volt madzag terén, nem csoda, hogy előtte nem indult be...
nem találtuk meg. valószínüleg a csatornában végezte Roll Eyes
de volt otthon másk karbi Smiley

a gyujtás meg azt hiszem el volt fordulva 180 fokkal. elötte talán 90 et is fordítottunk már rajta Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10549 Dátum: 2006 November 29, 22:36:42 »

van lovééé!  Grin

 van hát az összes csavar rozsdamentes a kormány összekötőbe el is szakadt Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10548 Dátum: 2006 November 29, 22:36:16 »

  én meg saválló imbusz csavarokkal raktam össze 

66-os csavarokkal?
ha nem, akkor húzz a pcsába  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10547 Dátum: 2006 November 29, 22:33:59 »

van lovééé!  Grin

  én meg saválló imbusz csavarokkal raktam össze 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10546 Dátum: 2006 November 29, 22:33:08 »

A burkolatehoz en sima hasitottat szoktam berakni.
  én meg saválló imbusz csavarokkal raktam össze 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10545 Dátum: 2006 November 29, 22:25:50 »

apróság.. nem számít mi? nekem is elgurítottad annak idején a bowden-fogó szemet a karbimból  Evil de legalább segítettél és aztán be is indult  Wink

őőő, igen?
és aztán megtaláltuk a szemet?

ami ott volt madzag terén, nem csoda, hogy előtte nem indult be...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10544 Dátum: 2006 November 29, 22:24:03 »

Az igazi megoldás az a sima lapos + a hasítót lenne, de ide tök felesleges és pazarlás.

Ez a hasított ugye a rugós alátétet jelenti? (én így tanultam)


En az alatetrol beszeltem. Hogy a motor szelehez hullamosat, takarolemezhez hasitottat hasznalok.
A csavarban hatlapfeju. Eddig csiv, mostantol nem tudom Huh
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 29, 22:26:21 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #10543 Dátum: 2006 November 29, 22:20:50 »

ja, soooo.
alátét az nem az én világom, azok kis geci vasdarabok, amik szeretnek elugrálni.
utálom és üldözöm őket :-)))
apróság.. nem számít mi? nekem is elgurítottad annak idején a bowden-fogó szemet a karbimból  Evil de legalább segítettél és aztán be is indult  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10542 Dátum: 2006 November 29, 22:11:07 »

En az alatetrol beszeltem. Hogy a motor szelehez hullamosat, takarolemezhez hasitottat hasznalok.
A csavarban hatlapfeju. Eddig csiv, mostantol nem tudom Huh

ja, soooo.
alátét az nem az én világom, azok kis geci vasdarabok, amik szeretnek elugrálni.
utálom és üldözöm őket :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #10541 Dátum: 2006 November 29, 22:00:47 »

Ezt a típushibázást hagyjuk már! Ha 160e km után előjön valami, könyörgöm, az NEM típushiba, basszájba! Elhasználódás, eltömődés, elállítódás, elkopás.
Orvosolni lehet cserével, tisztítással, beállítással, utánállítással.
Bazmeg.
Wink
jólvan.. tipikus hiba már jó lesz?  Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10540 Dátum: 2006 November 29, 22:00:27 »

azzal az a bajom, hogy ha berohad, akkor leszopod magad, mire kicsavarod.
a hatlapfejű meg csak megindul a krova unszolására.

éjjen a hatlapfejű, csiv feliratos  Evil

En az alatetrol beszeltem. Hogy a motor szelehez hullamosat, takarolemezhez hasitottat hasznalok.
A csavarban hatlapfeju. Eddig csiv, mostantol nem tudom Huh

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10539 Dátum: 2006 November 29, 21:56:08 »

A burkolatehoz en sima hasitottat szoktam berakni.

azzal az a bajom, hogy ha berohad, akkor leszopod magad, mire kicsavarod.
a hatlapfejű meg csak megindul a krova unszolására.

éjjen a hatlapfejű, csiv feliratos  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
« Hozzászólás #10538 Dátum: 2006 November 29, 21:48:51 »

Az egy jo szak - Veszpremben meg Keszthelyen en is igy vegeztem, majd nem tudtam vele elhelyezkedni...
Persze, ez rad nem vonatkozik!
 Wink
Küldtem egy levelet  Grin
matchbox
« Hozzászólás #10537 Dátum: 2006 November 29, 21:32:42 »

hihi
Nem mondod, hogy te is agráros vagy???

3. éves Agrárkémikus agrármérnök vagyok  Grin

Otthon van sajna!
Meg amúgy is BÖSZME nagy köd van!

Az egy jo szak - Veszpremben meg Keszthelyen en is igy vegeztem, majd nem tudtam vele elhelyezkedni...
Persze, ez rad nem vonatkozik!
 Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10536 Dátum: 2006 November 29, 21:29:32 »

egyébként elég fura dolog a motorburkolat lemez csavarjairól beszélni  Grin
A burkolatehoz en sima hasitottat szoktam berakni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10535 Dátum: 2006 November 29, 21:28:59 »

én sima laposat raktam be.
mintha gyárilag is az lenne ott, kilazulni meg nem szokott magátol.

A blokk szelen levo csavaroknal szerintem hullamosrugosok voltak.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10534 Dátum: 2006 November 29, 21:27:50 »

egyébként elég fura dolog a motorburkolat lemez csavarjairól beszélni  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10533 Dátum: 2006 November 29, 21:26:51 »

én sima laposat raktam be.
mintha gyárilag is az lenne ott, kilazulni meg nem szokott magátol.
Kamax lenne az igazi.

Hullamosrugos alatetet vagy occso hasitottat hasznaltok?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10532 Dátum: 2006 November 29, 21:18:59 »

A hatlapfejűnek van sok előnye, de (tudom beteg vagyok) én nem tudom elviselni, amikor csiv felirat van rajtuk. És sok bolt csak azt tart, mert olcsó.

Kamax lenne az igazi.

Hullamosrugos alatetet vagy occso hasitottat hasznaltok?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1747 1748 1749 1750 1751 [1752] 1753 1754 1755 1756 1757 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.