www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:42:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1731 1732 1733 1734 1735 [1736] 1737 1738 1739 1740 1741 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178407 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11195 Dátum: 2006 December 19, 22:32:35 »

Mi a különbség a 040 és a 044 hengerfej között?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11194 Dátum: 2006 December 19, 22:29:36 »

üdvw!
a tegnapi SzMB,hiba :  j. hátsó féklámpa nem világít
búra leszerelésnél vettem észre ,hogy a 4 csavarból 1 és 1/2-nek van menat a lámpatesben, afelső 2-nek le tört ez a része
beszereztem 21/5 W-s izzót, hogy a kocsiban lévő készlet hiánytalan maradjon,izzó csere ,próba, jelenség ua
 izzó ki ,foglalat oxidált ,tisztítás , kontakt spré(szpré,spay,stb...) izzó vissza , próba van fék lámpa ,öröm ködés ,indulás tovább új helyszínre
a ház kapujában utánam kiabálnak ,hogy ném ég a hétsó lámpa  ,búra le , izzó ki,valaki marha  körbr tekerte az izzót a foglalatba ,
 és amikor visszaraktam túlfodítottam így csak 1 pólus érint kezett, asszem be kell szereznem 1 másik lpmpát  Sad

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #11193 Dátum: 2006 December 19, 21:09:29 »

Mintha a Hudáknál láttam vona ilyet. Létezését leginkább az elhanyagolt szívócső indokolhatja, szubjektív érzésem szerint kevés sikerrel.
Ránézésre olyan volt, mint egy szétvágott és tépőzárazott Tesco akciós szivargyújtós ülésfűtés.
Namost mivel a jegesedés belülről kezdődik mire ez a kívülről felszerelt ketyere átmelegíti valamennyire is a szívócsövet addigra a motor is megmelegszik.SZóval ugyanúgy jegesedik az első 1-2 percben.
Rendesen rendberakott előmelegítőcső, meleglevegő szívás picit rátekert szivató és nem lesz lefulladás.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11192 Dátum: 2006 December 19, 20:08:28 »

Sziasztok!
Aszem az Ikrek mondtak valami olyasmit, hogy anno lehetet kapni karburátor-torok fűtő bizbaszt, ami valami tépőzáras cucc volt - ezt kellet a torokra feltenni - ami kapott 12 V-t aztán ha indítottad a mocit, melegítette a torkot.
Tudtok ti erről valamit?

Mintha a Hudáknál láttam vona ilyet. Létezését leginkább az elhanyagolt szívócső indokolhatja, szubjektív érzésem szerint kevés sikerrel.
Ránézésre olyan volt, mint egy szétvágott és tépőzárazott Tesco akciós szivargyújtós ülésfűtés.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11191 Dátum: 2006 December 19, 20:06:57 »

tele van a f....... a tajvani fos alkatrészekkel az empi teliablak  vízlehúzó gumija most tépődött ki ötöccör akurvaanyát aki kitalálta, ajtó szét üveg leenged gumi+vas ki összepatint visszarak .  HUDÁK BASSZAMEG 10EZERSZER

Teliablak? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11190 Dátum: 2006 December 19, 19:32:21 »

tele van a f....... a tajvani fos alkatrészekkel az empi teliablak  vízlehúzó gumija most tépődött ki ötöccör akurvaanyát aki kitalálta, ajtó szét üveg leenged gumi+vas ki összepatint visszarak .  HUDÁK BASSZAMEG 10EZERSZER

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11189 Dátum: 2006 December 19, 18:09:27 »

Szedd le a karbit, szedd szét és adj neki kompresszorral.

Már többször is megtörtént! Smiley És most megy, de először nagyon nem akart húzni alacsony fordulatról, aztán visszavettem a gyújtásból, adtam neki plusz benzinszintet, kerültem vele párat, cseszegettem az alapjárati csavarokat, és most mén! Jó a hangja

Bácsi Győző
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11188 Dátum: 2006 December 19, 09:26:18 »

Sziasztok!
Aszem az Ikrek mondtak valami olyasmit, hogy anno lehetet kapni karburátor-torok fűtő bizbaszt, ami valami tépőzáras cucc volt - ezt kellet a torokra feltenni - ami kapott 12 V-t aztán ha indítottad a mocit, melegítette a torkot.
Tudtok ti erről valamit?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
szeda_1970
« Hozzászólás #11187 Dátum: 2006 December 19, 08:53:31 »

A motort én szedtem szét.Olajból nem lett pakura.Kifolyt rendesen.Mondjuk jó fekete volt de szerintem nem ettől.
Mekkora hőt kapott? A turbinaházat és a motorháztetőt el kellett dobni annyira deformált volt.Karbi a hengerfejbe folyt, a bakelit az ac alól eltűnt. Tovább is van mondjam még?


Kérdés, hogy mekkora hőt kapott. Motorolajjal mi lett? Pakura lett belőle? Ha megúszta az olaj, akkor szerintem a blokk használható.
szeda_1970
« Hozzászólás #11186 Dátum: 2006 December 19, 08:51:02 »

Szedd le a karbit, szedd szét és adj neki kompresszorral.

Na, beindult a motorom, mondjuk valami királyos dugulást is kikaptam, mert csak akkor indul, ha valaki elöl indítózik, én meg befogom a karbi tetejét. Mi a bánatot tankoltam?  Embarrassed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11185 Dátum: 2006 December 19, 08:41:10 »

Stunt!

Kérdésem lenne! Persze többiektől is.
Van egy blokkom ami porig égett.Már a tűzoltók oltották el a kocsit a Pólus centernél de lángolva átszelte a Lágymányosi hidat.
Olyan stádiumban vettem hogy a karbi belefolyt a szívócsövön keresztül a hengerfejbe stb.
Kérdésem az hogy szerinted(tetek) az üres blokk használható-e még.
Én anno fogtam a kezemben felgyújtott audi TD turbóját aminek a szélét úgy lehetett törni mint a szárazkenyeret.....
Ez nem ilyen szerencsére de a kérdésem az lenne hogy változik-e valamit az anyag ekkora hőnél.
(A kaszni hátulja is kiégett, hátsó szélvédő berobbant, motorháztető deformálódott, hátfalról a kárpit leégett, hátsó lámpabúrák leolvadtak stb....)

Kérdés, hogy mekkora hőt kapott. Motorolajjal mi lett? Pakura lett belőle? Ha megúszta az olaj, akkor szerintem a blokk használható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11184 Dátum: 2006 December 19, 08:37:21 »

A kep alapjan csak a 2-3-4-es hengerek hajtokarjai latszanak, amibol csak a 2-ese van fejteton felteve...

Szerintem a 3. henger hajtórudja nem látszik.

Szerintem az egyes hengeré is fordítva van.

Vagy ha a hajtórudak számozását nézzük, az egyes nem látszik (hármas henger), a kettes fordítva (egyes henger) van a hármas oké, a négyes (kettes henger) fordítva.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 19, 08:40:00 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #11183 Dátum: 2006 December 19, 08:36:59 »

Stunt!

Kérdésem lenne! Persze többiektől is.
Van egy blokkom ami porig égett.Már a tűzoltók oltották el a kocsit a Pólus centernél de lángolva átszelte a Lágymányosi hidat.
Olyan stádiumban vettem hogy a karbi belefolyt a szívócsövön keresztül a hengerfejbe stb.
Kérdésem az hogy szerinted(tetek) az üres blokk használható-e még.
Én anno fogtam a kezemben felgyújtott audi TD turbóját aminek a szélét úgy lehetett törni mint a szárazkenyeret.....
Ez nem ilyen szerencsére de a kérdésem az lenne hogy változik-e valamit az anyag ekkora hőnél.
(A kaszni hátulja is kiégett, hátsó szélvédő berobbant, motorháztető deformálódott, hátfalról a kárpit leégett, hátsó lámpabúrák leolvadtak stb....)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11182 Dátum: 2006 December 19, 07:43:28 »

Na, beindult a motorom, mondjuk valami királyos dugulást is kikaptam, mert csak akkor indul, ha valaki elöl indítózik, én meg befogom a karbi tetejét. Mi a bánatot tankoltam?  Embarrassed

Bácsi Győző
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11181 Dátum: 2006 December 18, 23:05:50 »

A hajtórudakon az öntési nyomnak (kis vonal a száron) felül kell lenni! Szarul vannak felrakva!


A kep alapjan csak a 2-3-4-es hengerek hajtokarjai latszanak, amibol csak a 2-ese van fejteton felteve...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11180 Dátum: 2006 December 18, 23:03:54 »

Még "tuningot" is találtam hozzá Smiley

http://type2.com/rvanness/sealfram.htm

En csak most ertem a forumhoz. De amikor meglattam beugrott, hogy ez a hutonel levo "hoover bit" nevezetu alkatresz (magyarul mi a neve?).
Nekem sem volt az egyik mocimon, de bontottam parat, es valamelyiken volt. Most be is rakom majd. Mert a hutesnel nem tud elszokni ugy a levego az olajhuto talpanal...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11179 Dátum: 2006 December 18, 22:40:29 »

Rajzhéten a J ép. az első otthonom volt...   Grin Grin Grin
1994-ben végeztem, Dr. Hodvogner (sajnos meghalt), "fékes" Varga, Finichiu, Dezsényi, LéZó, Emőd és Kádár Lehel kezei között.

lézót ismerem Cheesy, nagy fazon az öreg. a többieket csak látásból. majd 1,5 év és eljutok a szakirányig Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11178 Dátum: 2006 December 18, 21:48:26 »

Ha speckó pumpa fedeled van és 30 mm-es pumpád lehet, hogy pumpa tőcsavart is cserélni kell. Akkor viszont teljesen be kell hajtani az új tőcsavart, hogy teljes menet fogjon, a gyári nincs teljesen behajtva, de meg van a menet vágva.

stb.

Sok okosság van a motorn! Imádom!  Cheesy
jaja erre én is gondoltam már sok motoron látam ahol 2ment fogta fedelet hát ezt nem akarom Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11177 Dátum: 2006 December 18, 21:46:36 »

ráadásul még nem jött em az esztergált olaj pumpám azzal akarom össze probálni adolgokat!

Ha speckó pumpa fedeled van és 30 mm-es pumpád lehet, hogy pumpa tőcsavart is cserélni kell. Akkor viszont teljesen be kell hajtani az új tőcsavart, hogy teljes menet fogjon, a gyári nincs teljesen behajtva, de meg van a menet vágva.

stb.

Sok okosság van a motorn! Imádom!  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11176 Dátum: 2006 December 18, 21:45:19 »

Mit gondolsz az enyém miért van még darabokban? Egyszer kell jól összerakni!
jaja én si szarok rá h mikora lesz meg!jót akrok amit nem kell pl egyfolytába szerelni meg tartós motort akarok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11175 Dátum: 2006 December 18, 21:43:56 »

ja azért msot nem si eröltetm angyon dolgot mert nincs idöm!majd 2 ünnep között türelmesen precizen lesz rá idöm el leszek vele!nem kell másra agyalni csak motorra!

Mit gondolsz az enyém miért van még darabokban? Egyszer kell jól összerakni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11174 Dátum: 2006 December 18, 21:43:07 »

ja azért msot nem si eröltetm angyon dolgot mert nincs idöm!majd 2 ünnep között türelmesen precizen lesz rá idöm el leszek vele!nem kell másra agyalni csak motorra!
ráadásul még nem jött em az esztergált olaj pumpám azzal akarom össze probálni adolgokat!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11173 Dátum: 2006 December 18, 21:41:45 »

Ha kint a motor akkor én beraknám, legyen gyári. Ha már bent a motor, akkor meg tedd el, egyszer majd bekerülhet.

Nyilván túl nagy jelentősége nincs, de valamit biztos számít. (különben nem lenne ott)


Még kint van, csak már teljesen összeraktam.
Nem baj, szétszedem, legalább gyakorlok.
Majd rakok fel róla képet.

Köszi Mindenkinek!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11172 Dátum: 2006 December 18, 21:40:28 »


Próbából rakd össze a blokkot paszta nélkül, húzd meg a nagy csavarokat nyomatékra (én nem 50 Nm-re szoktam hanem 70-re) de előtte nyomd hátra (lendkerék felé) a főtengelyt teljesen, úgy húzd meg. Próbáld a főtengelyt forgatni, ha nehezen megy vedd kis a vezérműtengelyt és úgy! A vezérműtengely és a főtengely is középen szokott szorulni egy kicsit, ha a középső két csavart kilazítod akkor meg könnyen forog. Itt jön a szopás, mert a vezérműtengely középső két csapágyát kézi hántolóval (vagy dörzsárral) meg kell hántolni.
A főtengely gyenge pontja meg a kettes, (osztott) csapágy, ott szokott szorulni. Ha megforgatod (majdnem) szárazon, látod a csészén, hogy hol szorul. Picit nagyon finom polírpapírral lehet finomítani. Nekem egy blokk összejátszás kb. 6-8 óra. Komoly!!

Nagyon-nagyon pontos munka kell ahhoz, hogy 70 Nm-re összehúzva a blokkot ne szoruljon semmit.
ja azért msot nem si eröltetm angyon dolgot mert nincs idöm!majd 2 ünnep között türelmesen precizen lesz rá idöm el leszek vele!nem kell másra agyalni csak motorra!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11171 Dátum: 2006 December 18, 21:37:50 »


Köszi a segítséget!

Lehet, hogy szédszedem vissza az egész motort.
Vagy nagy baj, ha kimarad?

Ha kint a motor akkor én beraknám, legyen gyári. Ha már bent a motor, akkor meg tedd el, egyszer majd bekerülhet.

Nyilván túl nagy jelentősége nincs, de valamit biztos számít. (különben nem lenne ott)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11170 Dátum: 2006 December 18, 21:37:01 »

Nem értem félre!  Wink

A hifivel régen fogllakoztam, amolyan hobbi, imádom a zenét. A motorszerelés nem csak hobbi, hanem a szakmám is. (járműgépész mérnök vagyok)

akkor egymás inverzei vagyunk! Wink Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11169 Dátum: 2006 December 18, 21:35:08 »

Valaki jómúltkorában keresett selyemfényű fekete festéket (valami utastérben lévő belső dolog festéséhez...).
Ma összeöntöttem a maradék mattfekete és fényes fekete zománcomat, azzal kentem le a lealapozott padlólemezt. Szinte tökéletes selyemfény.
Szóval ez a megoldás, ha valaki eredeti selyemfényű fekete felületeket akar az utastérben.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11168 Dátum: 2006 December 18, 21:34:08 »

na összegezeve holnap korigálom fötengely hibákat,átfujom kompresszoral járatokat!
meg blokkot nyalogatok tovább h enni lehesen róla!mondjuk még vezérmücsapágyakat nem néztem remélem jot adtak abbol! Shocked


Próbából rakd össze a blokkot paszta nélkül, húzd meg a nagy csavarokat nyomatékra (én nem 50 Nm-re szoktam hanem 70-re) de előtte nyomd hátra (lendkerék felé) a főtengelyt teljesen, úgy húzd meg. Próbáld a főtengelyt forgatni, ha nehezen megy vedd kis a vezérműtengelyt és úgy! A vezérműtengely és a főtengely is középen szokott szorulni egy kicsit, ha a középső két csavart kilazítod akkor meg könnyen forog. Itt jön a szopás, mert a vezérműtengely középső két csapágyát kézi hántolóval (vagy dörzsárral) meg kell hántolni.
A főtengely gyenge pontja meg a kettes, (osztott) csapágy, ott szokott szorulni. Ha megforgatod (majdnem) szárazon, látod a csészén, hogy hol szorul. Picit nagyon finom polírpapírral lehet finomítani. Nekem egy blokk összejátszás kb. 6-8 óra. Komoly!!

Nagyon-nagyon pontos munka kell ahhoz, hogy 70 Nm-re összehúzva a blokkot ne szoruljon semmit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11167 Dátum: 2006 December 18, 21:32:00 »


De az AB-s motoron a ventillátor síkjától el van tolva a hűtő, nem?
Ott is van ilyen?

Bazeg, nem hiszem el, hogy nem emlékeztem erre! Most is van egy nagyhűtős motor (AD) szétszedve a garázsomban! Azon sincs ilyen.

Még "tuningot" is találtam hozzá Smiley

http://type2.com/rvanness/sealfram.htm

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11166 Dátum: 2006 December 18, 21:28:33 »

A vezérműcsapágy nem verődik be, szinte mindig alapméret kell. Rá van minden csésze hátuljára nyomva, hogy std. -> Standard. Bogár vezérműtengelyt nem szoktak köszörülni.
azé biztos ami biztos megnézem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11165 Dátum: 2006 December 18, 21:27:56 »


De az AB-s motoron a ventillátor síkjától el van tolva a hűtő, nem?
Ott is van ilyen?

Bazeg, nem hiszem el, hogy nem emlékeztem erre! Most is van egy nagyhűtős motor (AD) szétszedve a garázsomban! Azon sincs ilyen.
nem mindegyik hütön van mert álatlába turbina ház van ehez fogva +ba  pl5hütöböl 1en vani lyen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11164 Dátum: 2006 December 18, 21:27:47 »

kerestem rajzot nektek, hogy értsétek:




Köszi a segítséget!

Lehet, hogy szédszedem vissza az egész motort.
Vagy nagy baj, ha kimarad?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11163 Dátum: 2006 December 18, 21:26:46 »

na összegezeve holnap korigálom fötengely hibákat,átfujom kompresszoral járatokat!
meg blokkot nyalogatok tovább h enni lehesen róla!mondjuk még vezérmücsapágyakat nem néztem remélem jot adtak abbol! Shocked

A vezérműcsapágy nem verődik be, szinte mindig alapméret kell. Rá van minden csésze hátuljára nyomva, hogy std. -> Standard. Bogár vezérműtengelyt nem szoktak köszörülni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11162 Dátum: 2006 December 18, 21:24:44 »

kerestem rajzot nektek, hogy értsétek:




De az AB-s motoron a ventillátor síkjától el van tolva a hűtő, nem?
Ott is van ilyen?

Bazeg, nem hiszem el, hogy nem emlékeztem erre! Most is van egy nagyhűtős motor (AD) szétszedve a garázsomban! Azon sincs ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11161 Dátum: 2006 December 18, 21:23:32 »

na összegezeve holnap korigálom fötengely hibákat,átfujom kompresszoral járatokat!
meg blokkot nyalogatok tovább h enni lehesen róla!mondjuk még vezérmücsapágyakat nem néztem remélem jot adtak abbol! Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11160 Dátum: 2006 December 18, 21:21:18 »

kerestem rajzot nektek, hogy értsétek:



Király vagy KIZS (és Maresz), én már erre kurvára nem emlékeztem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11159 Dátum: 2006 December 18, 21:20:07 »

a J ép. garázs volt a második otthonod?  Cheesy

Rajzhéten a J ép. az első otthonom volt...   Grin Grin Grin
1994-ben végeztem, Dr. Hodvogner (sajnos meghalt), "fékes" Varga, Finichiu, Dezsényi, LéZó, Emőd és Kádár Lehel kezei között.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 18, 21:21:46 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #11158 Dátum: 2006 December 18, 21:15:08 »

kerestem rajzot nektek, hogy értsétek:


Na ide nehéz lesz utólag berakni.  Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11157 Dátum: 2006 December 18, 21:13:35 »



deazértmegfogomnézni.  Wink

kerestem rajzot nektek, hogy értsétek:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #11156 Dátum: 2006 December 18, 21:12:45 »

Hmmm...
Igaza van.

Az olajhűtőt fogja a blokkhoz. Pontosabban az olajhűtő egyik oldalán a blokk(ból kiálló kis bigyó) van, a másik oldalán meg ez.


deazértmegfogomnézni.  Wink
Oldalak: 1 ... 1731 1732 1733 1734 1735 [1736] 1737 1738 1739 1740 1741 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.