www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:51:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1730 1731 1732 1733 1734 [1735] 1736 1737 1738 1739 1740 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13192227 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #11235 Dátum: 2006 December 21, 18:45:21 »


...esetleg a diagnosztika data bus-t...


Hátul a motortérben van, de  következő egyik lendületvételem az lesz hogy kiszerelem, kikábelezem.
Ha kell Tied lehet.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11234 Dátum: 2006 December 21, 18:44:08 »

Majd viszlek egy kört, oszt kanyarogunk, meglátod hogy fekszi az utat.  Tongue

Fekszi az utat!  Cheesy Utoljára nagyapám használta ezt a kifejezést amikor megjelent a T Ford!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11233 Dátum: 2006 December 21, 18:43:07 »

...gyárilag lenne előkészítve a ködlámpa...


Persze, találd már meg a komfort elektronika kábelkorbácsát is...esetleg a diagnosztika data bus-t...

Mutáns McPhersonos tragacs!  Grin Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #11232 Dátum: 2006 December 21, 18:42:04 »

Ha ócska futóműves autó kell nektek akkor miért nem inkább Golf?
Majd viszlek egy kört, oszt kanyarogunk, meglátod hogy fekszi az utat.  Tongue
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11231 Dátum: 2006 December 21, 18:40:37 »

Az 1303 a csúcs, ezt mi tudjuk.  Wink


Ha ócska futóműves autó kell nektek akkor miért nem inkább Golf?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11230 Dátum: 2006 December 21, 18:36:47 »

üdvw!
volna 1 kérdésem, hengerfej feljavításnál ha szelepen külsérelmi nyom ill. kopás nincs, akkor nem kell cserélni ugye?
más, az 1.2-es ill. 1.3-as hengerfejeket hogylehet meg különböztetni(szám, jelölés) és fel szerelhetőek-e az 1.6-os hengerekre
közben utánna olvastam, az 1.2-es szívószelep 31.5 mm, az 1.3-as 33 mm átmérőjü, az 1.2-es h.fejet átlehet-e alakítani úgy, hogy a nagyobb szelep bele férjen ill. érdemes-e át alakítani
előre is köszi

A szelepen összerakva nagyjából semmit nem lehet látni. A probléma ott kezdődik, amikor a szelepszár és/vagy a szelepvezető kopott és a szelep nem mindig ugyanoda ül a fészekben. Innen már gyors és egyenes út vezet a szelep beégésig...estleg a szelepülék kiesésig.

A hengerfejek cikkszámát megtalálod beleönve a szelepfedél alatt. Az 1200-es hengerfejeken valami 113 101 351 A vagy B, C, F betűknek kell lenni. Mind különbözik egy kicsit, legjobb a legújabb F-es.
Aztán voltak a 211 101 351-es és a 311 101 351 és 353-as fejek a szimplaszívós buszban és a typ3-asban. Ezekben nagyobb a szelep és jobb anyagból vannak.

Szimplaszívós hengerfejjel és nem foglalkoznék tuning céllal. Állítólag a legjobb gyári fejek a 311 101 353 A vagy D-sek, ezek 040-es VW hengerfejek.

Mondd meg a cikkszámát, megmondom mikori évjárat és miben volt eredetileg.

(forrás: Bill Fisher: How to Hot Rod Volkswagen engines)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #11229 Dátum: 2006 December 21, 18:34:15 »

Az 1303 a csúcs, ezt mi tudjuk.  Wink

Nem hinném, hogy gyárilag lenne előkészítve a ködlámpa, de egy 303-asnál minden lehet.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11228 Dátum: 2006 December 21, 18:23:26 »

Az 1303 a csúcs, ezt mi tudjuk.  Wink

Megtaláltam a ködlámpához menő vezetéket a csomagtartóban és próbálgatás közben észleltem hogy a műszerfal mögött szépen le van relézve hivatalosan a cucc.
SZóval csak és kizárólag tompított fényszóróval ég, sehogy máshogy.
Még vizsgára is mehetek így.  Grin

Már csak be kellett vezetékelnem meg kapott a lámpákhoz menő szál egy lengőbiztosítékot 16A-el.
Most örülök.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #11227 Dátum: 2006 December 21, 17:54:08 »

üdvw!
volna 1 kérdésem, hengerfej feljavításnál ha szelepen külsérelmi nyom ill. kopás nincs, akkor nem kell cserélni ugye?
más, az 1.2-es ill. 1.3-as hengerfejeket hogylehet meg különböztetni(szám, jelölés) és fel szerelhetőek-e az 1.6-os hengerekre
közben utánna olvastam, az 1.2-es szívószelep 31.5 mm, az 1.3-as 33 mm átmérőjü, az 1.2-es h.fejet átlehet-e alakítani úgy, hogy a nagyobb szelep bele férjen ill. érdemes-e át alakítani
előre is köszi
Több felől biztos többfélét fogsz hallani, kellene tudnod mennyi km-et futott a HF, de SZVSZ nem egy olyan rettenet összeg a 8 szelep kicseréltetése, ülékének bemaratása.Van aki csak a kipufogókat cserélné, van aki egyiket sem mert csak.
Gondolom új hengereket raksz alá és nem szeretnéd ha egy szeleptányér elszabadulva össze-vissza kaszabolná az új cuccokat.
Az ördög nem alszik.
1.2-1.3 HF nem hiszem hogy sokban különbözik, de majd a nálam okosabbak megmondják biztosra.
SZimpla vagy dupla szívós?Milyen motorkód?
Viszont az 1.6 os hengerre nem fog szerintem felmenni esztergányolás nélkül.
1303LS
« Hozzászólás #11226 Dátum: 2006 December 21, 17:46:03 »

Most már jól látok.  Cheesy

Megtaláltam a ködlámpához menő vezetéket a csomagtartóban és próbálgatás közben észleltem hogy a műszerfal mögött szépen le van relézve hivatalosan a cucc.
SZóval csak és kizárólag tompított fényszóróval ég, sehogy máshogy.
Még vizsgára is mehetek így.  Grin

Már csak be kellett vezetékelnem meg kapott a lámpákhoz menő szál egy lengőbiztosítékot 16A-el.
Most örülök.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #11225 Dátum: 2006 December 21, 17:42:44 »

Most már jól látok.  Cheesy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11224 Dátum: 2006 December 20, 22:40:51 »

üdvw!
volna 1 kérdésem, hengerfej feljavításnál ha szelepen külsérelmi nyom ill. kopás nincs, akkor nem kell cserélni ugye?
más, az 1.2-es ill. 1.3-as hengerfejeket hogylehet meg különböztetni(szám, jelölés) és fel szerelhetőek-e az 1.6-os hengerekre
közben utánna olvastam, az 1.2-es szívószelep 31.5 mm, az 1.3-as 33 mm átmérőjü, az 1.2-es h.fejet átlehet-e alakítani úgy, hogy a nagyobb szelep bele férjen ill. érdemes-e át alakítani
előre is köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11223 Dátum: 2006 December 20, 20:30:31 »

távirányítós modellek (pl a tietek is)

na nálunk asse ment még egy másodpercet se. majd egyszer talán...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11222 Dátum: 2006 December 20, 20:01:52 »

vannak ilyen pici gyertyák, vagy azt is házilag fabrikálják? (nem tudtam, hogy létezik ilyen műfaj is)

gondolom hasonlóan működnek, mint a távirányítós modellek (pl a tietek is)
egy izzítógyertya lóg az égéstérbe és az lobbantja be a naftát.

kábé dizel üzemmód.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11221 Dátum: 2006 December 20, 17:51:35 »

Nem, ezek mennek (beindulnak) is. A karburátor kicsit egyszerűsített, de a gyújtás és gyertyák szinte ugyan olyanok.
Azt írja az egyik V8-asra, hogy kipufogó nélkül olyan hangja van, mint egy varrógépnek...

érdekes és le a kalappal.

vannak ilyen pici gyertyák, vagy azt is házilag fabrikálják? (nem tudtam, hogy létezik ilyen műfaj is)

mekkora teljesítményűek ezek a mesterművek?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11220 Dátum: 2006 December 20, 17:46:20 »

elvileg működhet is???   Shocked Shocked Huh


azt hittem, hogy csak méretarányos makett.

Nem, ezek mennek (beindulnak) is. A karburátor kicsit egyszerűsített, de a gyújtás és gyertyák szinte ugyan olyanok.
Azt írja az egyik V8-asra, hogy kipufogó nélkül olyan hangja van, mint egy varrógépnek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11219 Dátum: 2006 December 20, 15:16:08 »

Megnéznék egyet működés közben. Preciziós munka.

elvileg működhet is???   Shocked Shocked Huh


azt hittem, hogy csak méretarányos makett.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11218 Dátum: 2006 December 20, 15:02:27 »

Stuntmanus figyelmébe:

http://web.mac.com/lilenginebob/iWeb/Site/Some%20Tiny%20Engines.html

mi erről a véleményed?

Megnéznék egyet működés közben. Preciziós munka.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #11217 Dátum: 2006 December 20, 14:47:50 »

De hét él van...nyáron fújja a hideget a pillangóablak

hat pl. a labujkadra nem  Tongue, de nekem oda is fogja  Cool

nem mintha olyan nagy szam lenne... Grin Grin Grin

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11216 Dátum: 2006 December 20, 14:38:59 »

De hét él van...nyáron fújja a hideget a pillangóablak

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #11215 Dátum: 2006 December 20, 13:43:16 »

Hö. Tegnap este az apósom adott egy szivargyújtóról üzemelő ablakfűtést, kicci ventillátor, meg cekasz  Grin
Hát nem pont ilyet vadásztam?
hazamegyek, rá is tolom az aksira, fincsi biztosíték, és nem jegesedik az ablak többet, jihá!

az en Tütütm is kapott egy ilyent a tegnap. de az hideget is tud fujni nem csak meleget

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11214 Dátum: 2006 December 20, 13:38:31 »

mi erről a véleményed?

nagyon unatkozik a csóka...
technika órán gőzgépet épített nekünk a tanárbá, és működöt spiritusszal... kb akkora volt mint1 tégla

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11213 Dátum: 2006 December 20, 13:35:52 »

Voltam ma Szabó Mikinél, belőtte a gyujtást és a karbikat Smiley busszal is lenyomok mindenkit  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #11212 Dátum: 2006 December 20, 12:54:15 »

Stuntmanus figyelmébe:

http://web.mac.com/lilenginebob/iWeb/Site/Some%20Tiny%20Engines.html

mi erről a véleményed?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11211 Dátum: 2006 December 20, 12:34:06 »

és ha beteszed egy házba (aminek akár nincs teteje, szellőzik) és körbe szivacs vagy gumi van. és nem csavarozod oda sehova? (a benzincsövek átmennek a ház falán)

vagy ez már a gyányold magad autódat mozgalom?  Grin

Elméletileg akár jó is lehetne, de a gyakorlatban egy, a levegőben lógó dobozka nem biztos, hogy jó megoldás...ráadásul tényleg nem túl szép.

Tudnék rá én is több megoldást, de nincs akkora "lendületem", hogy nekiálljak, csináljak egy másik konzolt, hosszabbra szabjam a benzincsöveket és áthelyezzem a pumpát mondjuk a pótkerék mellé a másik oldalra.

Annyira azért nem hangos.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11210 Dátum: 2006 December 20, 12:12:44 »

Nem a pumpa a hangos, hanem a rezgését viszi a kasztni. Ha kézben fogod, akkor alig van hangja. De elég jól remeg.
és ha beteszed egy házba (aminek akár nincs teteje, szellőzik) és körbe szivacs vagy gumi van. és nem csavarozod oda sehova? (a benzincsövek átmennek a ház falán)

vagy ez már a gyányold magad autódat mozgalom?  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11209 Dátum: 2006 December 20, 12:10:30 »

Mennyire melegszik? Egy házba nem lehet betenni?


Nem a pumpa a hangos, hanem a rezgését viszi a kasztni. Ha kézben fogod, akkor alig van hangja. De elég jól remeg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11208 Dátum: 2006 December 20, 12:04:43 »

Mennyire melegszik? Egy házba nem lehet betenni?

Én meg az elektromos benzinpumpát most tettem gumi ágyazásra. Nem lett sokkal csendesebb.
Talán nem a tűzfalra (a tank alá) kellett volna felszerelni, hanem valahova távolabb.
Mindegy, ez már így marad.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11207 Dátum: 2006 December 20, 11:34:14 »

a dicoveryn most köbölnek!  Grin

Én meg az elektromos benzinpumpát most tettem gumi ágyazásra. Nem lett sokkal csendesebb.
Talán nem a tűzfalra (a tank alá) kellett volna felszerelni, hanem valahova távolabb.
Mindegy, ez már így marad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11206 Dátum: 2006 December 20, 09:31:19 »

a dicoveryn most köbölnek!  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11205 Dátum: 2006 December 20, 09:13:56 »

Hö. Tegnap este az apósom adott egy szivargyújtóról üzemelő ablakfűtést, kicci ventillátor, meg cekasz  Grin
Hát nem pont ilyet vadásztam?
hazamegyek, rá is tolom az aksira, fincsi biztosíték, és nem jegesedik az ablak többet, jihá!

Képet tudsz vagy tipust mondani?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11204 Dátum: 2006 December 20, 09:06:18 »

akkor a 044 az már nem hajlamos repedésre, a többi meg még igen?


Remélem a 044 már nem!  Wink

Egyébként ha kézbe veszed a hengerfejeket a 044-es sokkal nehezebb is, mint a gyári 1.6-os fejek.
A gyertya vékonyabb és a szelepülék felé vastagabb az anyag. Ráadásul olyan nagy szelepeket bele szoktak tenni a 044-esekbe, hogy a tányérok majdnem összeérnek, a gát nagyon vékony, mégsem reped meg, mert aztán megvastagodik, az égéstér fala sokkal vastagabb.

Egyébként az Auto-linea gyártja a 040, 041 043 hengerfejeket is, valamint az EMPI és CB Performance megbízásából a továbbfejlesztett 044-est is, továbbá az új AS21/41-es blokkokat is.  http://www.hubner.com.br/autolinea/04_produtos.html

Kérdeztem hengerfejesektől, nem ismeretlen ez a név, sok utángyártott hengerfejet csinálnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11203 Dátum: 2006 December 20, 09:04:03 »

Valahogy úgy.

akkor a 044 az már nem hajlamos repedésre, a többi meg még igen?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11202 Dátum: 2006 December 20, 08:57:15 »

akkor a 044 az már nem hajlamos repedésre, a többi meg még igen?

A 040-es és a 041-es gyári hengerfej, a 040-es régebbi, a 041-es pedig ólmozatlan üzemre fejlesztett, főleg Mexikóban gyártott. a 044-es és 044 magnum stb. pedig nem gyári, csak egy továbbvitt számozás, tulajdonképpen a 041-es továbbfejlesztése, hosszú gyertyamenettel, vastagabb égéstér fallal és nagyobb térfogatú égéstérrel. A 044-est használják alapul sok tuning hengerfejhez.
Egyébként a 040 és 041 32 és 35-ös szelepekkel készül, a 044-eshez a legkisebb szelep a 35/40-es, de raknak bele 37/42-t is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11201 Dátum: 2006 December 20, 08:52:27 »

Hö. Tegnap este az apósom adott egy szivargyújtóról üzemelő ablakfűtést, kicci ventillátor, meg cekasz  Grin
Hát nem pont ilyet vadásztam?
hazamegyek, rá is tolom az aksira, fincsi biztosíték, és nem jegesedik az ablak többet, jihá!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11200 Dátum: 2006 December 20, 08:47:32 »

Mi a különbség a 040 és a 044 hengerfej között?  Huh

A 040-es és a 041-es gyári hengerfej, a 040-es régebbi, a 041-es pedig ólmozatlan üzemre fejlesztett, főleg Mexikóban gyártott. a 044-es és 044 magnum stb. pedig nem gyári, csak egy továbbvitt számozás, tulajdonképpen a 041-es továbbfejlesztése, hosszú gyertyamenettel, vastagabb égéstér fallal és nagyobb térfogatú égéstérrel. A 044-est használják alapul sok tuning hengerfejhez.
Egyébként a 040 és 041 32 és 35-ös szelepekkel készül, a 044-eshez a legkisebb szelep a 35/40-es, de raknak bele 37/42-t is.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 20, 08:49:44 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11199 Dátum: 2006 December 20, 07:19:33 »

Na, beindult a motorom, mondjuk valami királyos dugulást is kikaptam, mert csak akkor indul, ha valaki elöl indítózik, én meg befogom a karbi tetejét. Mi a bánatot tankoltam?  Embarrassed

Én mondtam, hogy az a ruszki benzin nem jó bele, amit vettél mielőtt elmentek haza...  Tongue Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11198 Dátum: 2006 December 19, 22:54:25 »

Vagy ha a hajtórudak számozását nézzük, az egyes nem látszik (hármas henger), a kettes fordítva (egyes henger) van a hármas oké, a négyes (kettes henger) fordítva.

Jogos, igazad van ahogy ismet raneztem.
(meglatszik a napi 12 ora megvisel mostanaban)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11197 Dátum: 2006 December 19, 22:53:42 »

ez milyen lámpa? elefánttalp vagy patkó?
jumbó Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11196 Dátum: 2006 December 19, 22:41:54 »

üdvw!
a tegnapi SzMB,hiba :  j. hátsó féklámpa nem világít
búra leszerelésnél vettem észre ,hogy a 4 csavarból 1 és 1/2-nek van menat a lámpatesben, afelső 2-nek le tört ez a része
beszereztem 21/5 W-s izzót, hogy a kocsiban lévő készlet hiánytalan maradjon,izzó csere ,próba, jelenség ua
 izzó ki ,foglalat oxidált ,tisztítás , kontakt spré(szpré,spay,stb...) izzó vissza , próba van fék lámpa ,öröm ködés ,indulás tovább új helyszínre
a ház kapujában utánam kiabálnak ,hogy ném ég a hétsó lámpa  ,búra le , izzó ki,valaki marha  körbr tekerte az izzót a foglalatba ,
 és amikor visszaraktam túlfodítottam így csak 1 pólus érint kezett, asszem be kell szereznem 1 másik lpmpát  Sad
ez milyen lámpa? elefánttalp vagy patkó?
Oldalak: 1 ... 1730 1731 1732 1733 1734 [1735] 1736 1737 1738 1739 1740 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.