www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:52:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1731 1732 1733 1734 1735 [1736] 1737 1738 1739 1740 1741 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14732049 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11211 Dátum: 2006 December 20, 12:34:06 »

és ha beteszed egy házba (aminek akár nincs teteje, szellőzik) és körbe szivacs vagy gumi van. és nem csavarozod oda sehova? (a benzincsövek átmennek a ház falán)

vagy ez már a gyányold magad autódat mozgalom?  Grin

Elméletileg akár jó is lehetne, de a gyakorlatban egy, a levegőben lógó dobozka nem biztos, hogy jó megoldás...ráadásul tényleg nem túl szép.

Tudnék rá én is több megoldást, de nincs akkora "lendületem", hogy nekiálljak, csináljak egy másik konzolt, hosszabbra szabjam a benzincsöveket és áthelyezzem a pumpát mondjuk a pótkerék mellé a másik oldalra.

Annyira azért nem hangos.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11210 Dátum: 2006 December 20, 12:12:44 »

Nem a pumpa a hangos, hanem a rezgését viszi a kasztni. Ha kézben fogod, akkor alig van hangja. De elég jól remeg.
és ha beteszed egy házba (aminek akár nincs teteje, szellőzik) és körbe szivacs vagy gumi van. és nem csavarozod oda sehova? (a benzincsövek átmennek a ház falán)

vagy ez már a gyányold magad autódat mozgalom?  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11209 Dátum: 2006 December 20, 12:10:30 »

Mennyire melegszik? Egy házba nem lehet betenni?


Nem a pumpa a hangos, hanem a rezgését viszi a kasztni. Ha kézben fogod, akkor alig van hangja. De elég jól remeg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11208 Dátum: 2006 December 20, 12:04:43 »

Mennyire melegszik? Egy házba nem lehet betenni?

Én meg az elektromos benzinpumpát most tettem gumi ágyazásra. Nem lett sokkal csendesebb.
Talán nem a tűzfalra (a tank alá) kellett volna felszerelni, hanem valahova távolabb.
Mindegy, ez már így marad.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11207 Dátum: 2006 December 20, 11:34:14 »

a dicoveryn most köbölnek!  Grin

Én meg az elektromos benzinpumpát most tettem gumi ágyazásra. Nem lett sokkal csendesebb.
Talán nem a tűzfalra (a tank alá) kellett volna felszerelni, hanem valahova távolabb.
Mindegy, ez már így marad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11206 Dátum: 2006 December 20, 09:31:19 »

a dicoveryn most köbölnek!  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #11205 Dátum: 2006 December 20, 09:13:56 »

Hö. Tegnap este az apósom adott egy szivargyújtóról üzemelő ablakfűtést, kicci ventillátor, meg cekasz  Grin
Hát nem pont ilyet vadásztam?
hazamegyek, rá is tolom az aksira, fincsi biztosíték, és nem jegesedik az ablak többet, jihá!

Képet tudsz vagy tipust mondani?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11204 Dátum: 2006 December 20, 09:06:18 »

akkor a 044 az már nem hajlamos repedésre, a többi meg még igen?


Remélem a 044 már nem!  Wink

Egyébként ha kézbe veszed a hengerfejeket a 044-es sokkal nehezebb is, mint a gyári 1.6-os fejek.
A gyertya vékonyabb és a szelepülék felé vastagabb az anyag. Ráadásul olyan nagy szelepeket bele szoktak tenni a 044-esekbe, hogy a tányérok majdnem összeérnek, a gát nagyon vékony, mégsem reped meg, mert aztán megvastagodik, az égéstér fala sokkal vastagabb.

Egyébként az Auto-linea gyártja a 040, 041 043 hengerfejeket is, valamint az EMPI és CB Performance megbízásából a továbbfejlesztett 044-est is, továbbá az új AS21/41-es blokkokat is.  http://www.hubner.com.br/autolinea/04_produtos.html

Kérdeztem hengerfejesektől, nem ismeretlen ez a név, sok utángyártott hengerfejet csinálnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11203 Dátum: 2006 December 20, 09:04:03 »

Valahogy úgy.

akkor a 044 az már nem hajlamos repedésre, a többi meg még igen?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11202 Dátum: 2006 December 20, 08:57:15 »

akkor a 044 az már nem hajlamos repedésre, a többi meg még igen?

A 040-es és a 041-es gyári hengerfej, a 040-es régebbi, a 041-es pedig ólmozatlan üzemre fejlesztett, főleg Mexikóban gyártott. a 044-es és 044 magnum stb. pedig nem gyári, csak egy továbbvitt számozás, tulajdonképpen a 041-es továbbfejlesztése, hosszú gyertyamenettel, vastagabb égéstér fallal és nagyobb térfogatú égéstérrel. A 044-est használják alapul sok tuning hengerfejhez.
Egyébként a 040 és 041 32 és 35-ös szelepekkel készül, a 044-eshez a legkisebb szelep a 35/40-es, de raknak bele 37/42-t is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11201 Dátum: 2006 December 20, 08:52:27 »

Hö. Tegnap este az apósom adott egy szivargyújtóról üzemelő ablakfűtést, kicci ventillátor, meg cekasz  Grin
Hát nem pont ilyet vadásztam?
hazamegyek, rá is tolom az aksira, fincsi biztosíték, és nem jegesedik az ablak többet, jihá!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11200 Dátum: 2006 December 20, 08:47:32 »

Mi a különbség a 040 és a 044 hengerfej között?  Huh

A 040-es és a 041-es gyári hengerfej, a 040-es régebbi, a 041-es pedig ólmozatlan üzemre fejlesztett, főleg Mexikóban gyártott. a 044-es és 044 magnum stb. pedig nem gyári, csak egy továbbvitt számozás, tulajdonképpen a 041-es továbbfejlesztése, hosszú gyertyamenettel, vastagabb égéstér fallal és nagyobb térfogatú égéstérrel. A 044-est használják alapul sok tuning hengerfejhez.
Egyébként a 040 és 041 32 és 35-ös szelepekkel készül, a 044-eshez a legkisebb szelep a 35/40-es, de raknak bele 37/42-t is.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 20, 08:49:44 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #11199 Dátum: 2006 December 20, 07:19:33 »

Na, beindult a motorom, mondjuk valami királyos dugulást is kikaptam, mert csak akkor indul, ha valaki elöl indítózik, én meg befogom a karbi tetejét. Mi a bánatot tankoltam?  Embarrassed

Én mondtam, hogy az a ruszki benzin nem jó bele, amit vettél mielőtt elmentek haza...  Tongue Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11198 Dátum: 2006 December 19, 22:54:25 »

Vagy ha a hajtórudak számozását nézzük, az egyes nem látszik (hármas henger), a kettes fordítva (egyes henger) van a hármas oké, a négyes (kettes henger) fordítva.

Jogos, igazad van ahogy ismet raneztem.
(meglatszik a napi 12 ora megvisel mostanaban)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11197 Dátum: 2006 December 19, 22:53:42 »

ez milyen lámpa? elefánttalp vagy patkó?
jumbó Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11196 Dátum: 2006 December 19, 22:41:54 »

üdvw!
a tegnapi SzMB,hiba :  j. hátsó féklámpa nem világít
búra leszerelésnél vettem észre ,hogy a 4 csavarból 1 és 1/2-nek van menat a lámpatesben, afelső 2-nek le tört ez a része
beszereztem 21/5 W-s izzót, hogy a kocsiban lévő készlet hiánytalan maradjon,izzó csere ,próba, jelenség ua
 izzó ki ,foglalat oxidált ,tisztítás , kontakt spré(szpré,spay,stb...) izzó vissza , próba van fék lámpa ,öröm ködés ,indulás tovább új helyszínre
a ház kapujában utánam kiabálnak ,hogy ném ég a hétsó lámpa  ,búra le , izzó ki,valaki marha  körbr tekerte az izzót a foglalatba ,
 és amikor visszaraktam túlfodítottam így csak 1 pólus érint kezett, asszem be kell szereznem 1 másik lpmpát  Sad
ez milyen lámpa? elefánttalp vagy patkó?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11195 Dátum: 2006 December 19, 22:32:35 »

Mi a különbség a 040 és a 044 hengerfej között?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11194 Dátum: 2006 December 19, 22:29:36 »

üdvw!
a tegnapi SzMB,hiba :  j. hátsó féklámpa nem világít
búra leszerelésnél vettem észre ,hogy a 4 csavarból 1 és 1/2-nek van menat a lámpatesben, afelső 2-nek le tört ez a része
beszereztem 21/5 W-s izzót, hogy a kocsiban lévő készlet hiánytalan maradjon,izzó csere ,próba, jelenség ua
 izzó ki ,foglalat oxidált ,tisztítás , kontakt spré(szpré,spay,stb...) izzó vissza , próba van fék lámpa ,öröm ködés ,indulás tovább új helyszínre
a ház kapujában utánam kiabálnak ,hogy ném ég a hétsó lámpa  ,búra le , izzó ki,valaki marha  körbr tekerte az izzót a foglalatba ,
 és amikor visszaraktam túlfodítottam így csak 1 pólus érint kezett, asszem be kell szereznem 1 másik lpmpát  Sad

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #11193 Dátum: 2006 December 19, 21:09:29 »

Mintha a Hudáknál láttam vona ilyet. Létezését leginkább az elhanyagolt szívócső indokolhatja, szubjektív érzésem szerint kevés sikerrel.
Ránézésre olyan volt, mint egy szétvágott és tépőzárazott Tesco akciós szivargyújtós ülésfűtés.
Namost mivel a jegesedés belülről kezdődik mire ez a kívülről felszerelt ketyere átmelegíti valamennyire is a szívócsövet addigra a motor is megmelegszik.SZóval ugyanúgy jegesedik az első 1-2 percben.
Rendesen rendberakott előmelegítőcső, meleglevegő szívás picit rátekert szivató és nem lesz lefulladás.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11192 Dátum: 2006 December 19, 20:08:28 »

Sziasztok!
Aszem az Ikrek mondtak valami olyasmit, hogy anno lehetet kapni karburátor-torok fűtő bizbaszt, ami valami tépőzáras cucc volt - ezt kellet a torokra feltenni - ami kapott 12 V-t aztán ha indítottad a mocit, melegítette a torkot.
Tudtok ti erről valamit?

Mintha a Hudáknál láttam vona ilyet. Létezését leginkább az elhanyagolt szívócső indokolhatja, szubjektív érzésem szerint kevés sikerrel.
Ránézésre olyan volt, mint egy szétvágott és tépőzárazott Tesco akciós szivargyújtós ülésfűtés.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11191 Dátum: 2006 December 19, 20:06:57 »

tele van a f....... a tajvani fos alkatrészekkel az empi teliablak  vízlehúzó gumija most tépődött ki ötöccör akurvaanyát aki kitalálta, ajtó szét üveg leenged gumi+vas ki összepatint visszarak .  HUDÁK BASSZAMEG 10EZERSZER

Teliablak? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11190 Dátum: 2006 December 19, 19:32:21 »

tele van a f....... a tajvani fos alkatrészekkel az empi teliablak  vízlehúzó gumija most tépődött ki ötöccör akurvaanyát aki kitalálta, ajtó szét üveg leenged gumi+vas ki összepatint visszarak .  HUDÁK BASSZAMEG 10EZERSZER

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11189 Dátum: 2006 December 19, 18:09:27 »

Szedd le a karbit, szedd szét és adj neki kompresszorral.

Már többször is megtörtént! Smiley És most megy, de először nagyon nem akart húzni alacsony fordulatról, aztán visszavettem a gyújtásból, adtam neki plusz benzinszintet, kerültem vele párat, cseszegettem az alapjárati csavarokat, és most mén! Jó a hangja

Bácsi Győző
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #11188 Dátum: 2006 December 19, 09:26:18 »

Sziasztok!
Aszem az Ikrek mondtak valami olyasmit, hogy anno lehetet kapni karburátor-torok fűtő bizbaszt, ami valami tépőzáras cucc volt - ezt kellet a torokra feltenni - ami kapott 12 V-t aztán ha indítottad a mocit, melegítette a torkot.
Tudtok ti erről valamit?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
szeda_1970
« Hozzászólás #11187 Dátum: 2006 December 19, 08:53:31 »

A motort én szedtem szét.Olajból nem lett pakura.Kifolyt rendesen.Mondjuk jó fekete volt de szerintem nem ettől.
Mekkora hőt kapott? A turbinaházat és a motorháztetőt el kellett dobni annyira deformált volt.Karbi a hengerfejbe folyt, a bakelit az ac alól eltűnt. Tovább is van mondjam még?


Kérdés, hogy mekkora hőt kapott. Motorolajjal mi lett? Pakura lett belőle? Ha megúszta az olaj, akkor szerintem a blokk használható.
szeda_1970
« Hozzászólás #11186 Dátum: 2006 December 19, 08:51:02 »

Szedd le a karbit, szedd szét és adj neki kompresszorral.

Na, beindult a motorom, mondjuk valami királyos dugulást is kikaptam, mert csak akkor indul, ha valaki elöl indítózik, én meg befogom a karbi tetejét. Mi a bánatot tankoltam?  Embarrassed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11185 Dátum: 2006 December 19, 08:41:10 »

Stunt!

Kérdésem lenne! Persze többiektől is.
Van egy blokkom ami porig égett.Már a tűzoltók oltották el a kocsit a Pólus centernél de lángolva átszelte a Lágymányosi hidat.
Olyan stádiumban vettem hogy a karbi belefolyt a szívócsövön keresztül a hengerfejbe stb.
Kérdésem az hogy szerinted(tetek) az üres blokk használható-e még.
Én anno fogtam a kezemben felgyújtott audi TD turbóját aminek a szélét úgy lehetett törni mint a szárazkenyeret.....
Ez nem ilyen szerencsére de a kérdésem az lenne hogy változik-e valamit az anyag ekkora hőnél.
(A kaszni hátulja is kiégett, hátsó szélvédő berobbant, motorháztető deformálódott, hátfalról a kárpit leégett, hátsó lámpabúrák leolvadtak stb....)

Kérdés, hogy mekkora hőt kapott. Motorolajjal mi lett? Pakura lett belőle? Ha megúszta az olaj, akkor szerintem a blokk használható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11184 Dátum: 2006 December 19, 08:37:21 »

A kep alapjan csak a 2-3-4-es hengerek hajtokarjai latszanak, amibol csak a 2-ese van fejteton felteve...

Szerintem a 3. henger hajtórudja nem látszik.

Szerintem az egyes hengeré is fordítva van.

Vagy ha a hajtórudak számozását nézzük, az egyes nem látszik (hármas henger), a kettes fordítva (egyes henger) van a hármas oké, a négyes (kettes henger) fordítva.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 19, 08:40:00 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #11183 Dátum: 2006 December 19, 08:36:59 »

Stunt!

Kérdésem lenne! Persze többiektől is.
Van egy blokkom ami porig égett.Már a tűzoltók oltották el a kocsit a Pólus centernél de lángolva átszelte a Lágymányosi hidat.
Olyan stádiumban vettem hogy a karbi belefolyt a szívócsövön keresztül a hengerfejbe stb.
Kérdésem az hogy szerinted(tetek) az üres blokk használható-e még.
Én anno fogtam a kezemben felgyújtott audi TD turbóját aminek a szélét úgy lehetett törni mint a szárazkenyeret.....
Ez nem ilyen szerencsére de a kérdésem az lenne hogy változik-e valamit az anyag ekkora hőnél.
(A kaszni hátulja is kiégett, hátsó szélvédő berobbant, motorháztető deformálódott, hátfalról a kárpit leégett, hátsó lámpabúrák leolvadtak stb....)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11182 Dátum: 2006 December 19, 07:43:28 »

Na, beindult a motorom, mondjuk valami királyos dugulást is kikaptam, mert csak akkor indul, ha valaki elöl indítózik, én meg befogom a karbi tetejét. Mi a bánatot tankoltam?  Embarrassed

Bácsi Győző
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11181 Dátum: 2006 December 18, 23:05:50 »

A hajtórudakon az öntési nyomnak (kis vonal a száron) felül kell lenni! Szarul vannak felrakva!


A kep alapjan csak a 2-3-4-es hengerek hajtokarjai latszanak, amibol csak a 2-ese van fejteton felteve...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11180 Dátum: 2006 December 18, 23:03:54 »

Még "tuningot" is találtam hozzá Smiley

http://type2.com/rvanness/sealfram.htm

En csak most ertem a forumhoz. De amikor meglattam beugrott, hogy ez a hutonel levo "hoover bit" nevezetu alkatresz (magyarul mi a neve?).
Nekem sem volt az egyik mocimon, de bontottam parat, es valamelyiken volt. Most be is rakom majd. Mert a hutesnel nem tud elszokni ugy a levego az olajhuto talpanal...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11179 Dátum: 2006 December 18, 22:40:29 »

Rajzhéten a J ép. az első otthonom volt...   Grin Grin Grin
1994-ben végeztem, Dr. Hodvogner (sajnos meghalt), "fékes" Varga, Finichiu, Dezsényi, LéZó, Emőd és Kádár Lehel kezei között.

lézót ismerem Cheesy, nagy fazon az öreg. a többieket csak látásból. majd 1,5 év és eljutok a szakirányig Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11178 Dátum: 2006 December 18, 21:48:26 »

Ha speckó pumpa fedeled van és 30 mm-es pumpád lehet, hogy pumpa tőcsavart is cserélni kell. Akkor viszont teljesen be kell hajtani az új tőcsavart, hogy teljes menet fogjon, a gyári nincs teljesen behajtva, de meg van a menet vágva.

stb.

Sok okosság van a motorn! Imádom!  Cheesy
jaja erre én is gondoltam már sok motoron látam ahol 2ment fogta fedelet hát ezt nem akarom Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11177 Dátum: 2006 December 18, 21:46:36 »

ráadásul még nem jött em az esztergált olaj pumpám azzal akarom össze probálni adolgokat!

Ha speckó pumpa fedeled van és 30 mm-es pumpád lehet, hogy pumpa tőcsavart is cserélni kell. Akkor viszont teljesen be kell hajtani az új tőcsavart, hogy teljes menet fogjon, a gyári nincs teljesen behajtva, de meg van a menet vágva.

stb.

Sok okosság van a motorn! Imádom!  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11176 Dátum: 2006 December 18, 21:45:19 »

Mit gondolsz az enyém miért van még darabokban? Egyszer kell jól összerakni!
jaja én si szarok rá h mikora lesz meg!jót akrok amit nem kell pl egyfolytába szerelni meg tartós motort akarok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11175 Dátum: 2006 December 18, 21:43:56 »

ja azért msot nem si eröltetm angyon dolgot mert nincs idöm!majd 2 ünnep között türelmesen precizen lesz rá idöm el leszek vele!nem kell másra agyalni csak motorra!

Mit gondolsz az enyém miért van még darabokban? Egyszer kell jól összerakni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11174 Dátum: 2006 December 18, 21:43:07 »

ja azért msot nem si eröltetm angyon dolgot mert nincs idöm!majd 2 ünnep között türelmesen precizen lesz rá idöm el leszek vele!nem kell másra agyalni csak motorra!
ráadásul még nem jött em az esztergált olaj pumpám azzal akarom össze probálni adolgokat!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11173 Dátum: 2006 December 18, 21:41:45 »

Ha kint a motor akkor én beraknám, legyen gyári. Ha már bent a motor, akkor meg tedd el, egyszer majd bekerülhet.

Nyilván túl nagy jelentősége nincs, de valamit biztos számít. (különben nem lenne ott)


Még kint van, csak már teljesen összeraktam.
Nem baj, szétszedem, legalább gyakorlok.
Majd rakok fel róla képet.

Köszi Mindenkinek!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11172 Dátum: 2006 December 18, 21:40:28 »


Próbából rakd össze a blokkot paszta nélkül, húzd meg a nagy csavarokat nyomatékra (én nem 50 Nm-re szoktam hanem 70-re) de előtte nyomd hátra (lendkerék felé) a főtengelyt teljesen, úgy húzd meg. Próbáld a főtengelyt forgatni, ha nehezen megy vedd kis a vezérműtengelyt és úgy! A vezérműtengely és a főtengely is középen szokott szorulni egy kicsit, ha a középső két csavart kilazítod akkor meg könnyen forog. Itt jön a szopás, mert a vezérműtengely középső két csapágyát kézi hántolóval (vagy dörzsárral) meg kell hántolni.
A főtengely gyenge pontja meg a kettes, (osztott) csapágy, ott szokott szorulni. Ha megforgatod (majdnem) szárazon, látod a csészén, hogy hol szorul. Picit nagyon finom polírpapírral lehet finomítani. Nekem egy blokk összejátszás kb. 6-8 óra. Komoly!!

Nagyon-nagyon pontos munka kell ahhoz, hogy 70 Nm-re összehúzva a blokkot ne szoruljon semmit.
ja azért msot nem si eröltetm angyon dolgot mert nincs idöm!majd 2 ünnep között türelmesen precizen lesz rá idöm el leszek vele!nem kell másra agyalni csak motorra!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1731 1732 1733 1734 1735 [1736] 1737 1738 1739 1740 1741 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.