www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 11:40:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1708 1709 1710 1711 1712 [1713] 1714 1715 1716 1717 1718 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14722798 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #12131 Dátum: 2007 Január 16, 06:59:38 »

Mivel még a technikai topic nem létezik (  Tongue ) ide jelzem Geree barátom most megjelent írását a karburátorokról :

http://www.ford-klub.hu/cikkek/technika/motor/karb.php

További motorelméleti cikkei :

http://www.ford-klub.hu/cikkek/technika/technika.php
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #12130 Dátum: 2007 Január 15, 17:29:23 »

köszönöm az ötleteket.majd alaposan megnézem hétvégén.de a motor kiszedést nem úszom meg.nem 1 nagy munka kivenni,csak ez nem volt betervezve.az a baj,h alig lóg ki valami kis menet.én tuti nem állok neki fúrkodni.inkább leszedem a hengerfejet,és odaadom esztergályosnak.az csak nem fúr mellé  Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #12129 Dátum: 2007 Január 15, 13:31:09 »

Gratula! Ez IGAZI siker!  Cheesy

  eccer én betettem oda ahova senki nem merte aztán több hétig üldöztek a gegszterek meg akartak ölni Shocked
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12128 Dátum: 2007 Január 15, 13:30:44 »

inkább hozd át a hegesztődet, így nem lehet közlekedni.  Cool

hozzátok át itt lakok az Üllői út végén  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12127 Dátum: 2007 Január 15, 13:20:20 »

Naná. Betenni mindig nehezebb....  Evil

  eccer én betettem oda ahova senki nem merte aztán több hétig üldöztek a gegszterek meg akartak ölni Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12126 Dátum: 2007 Január 15, 13:18:24 »

Az egyik barátom pont ezzel a problémával küzd!
Most lehet bizonyítani!
 Evil

hozzátok át itt lakok az Üllői út végén  Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #12125 Dátum: 2007 Január 15, 13:16:27 »

Naná. Betenni mindig nehezebb....  Evil

  én bárhonnan bármit ki tudok venni Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12124 Dátum: 2007 Január 15, 13:15:35 »

Az egyik barátom pont ezzel a problémával küzd!
Most lehet bizonyítani!
 Evil

 az előfordul hogy a műveletet 3szor meg kell ismételni akkor is ha 1-2 miliméter mélyen törik be a csavar Shocked  én már olyan helyről is vettem így ki a csavart ahol nem is volt sőt én bárhonnan bármit ki tudok venni Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12123 Dátum: 2007 Január 15, 13:07:52 »

nálam ez sem működöt  Embarrassed

 az előfordul hogy a műveletet 3szor meg kell ismételni akkor is ha 1-2 miliméter mélyen törik be a csavar Shocked  én már olyan helyről is vettem így ki a csavart ahol nem is volt sőt én bárhonnan bármit ki tudok venni Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12122 Dátum: 2007 Január 15, 13:04:38 »

ja, igen!  Grin
a metszőt is erőltettük, de az nem fért bele a lukba.  Evil

Gondolom menet fúróval mentetek át a furaton.  Evil


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12121 Dátum: 2007 Január 15, 13:03:40 »

Tényleg jó ötlet. "A rutin meg az évek."  Wink
 berohadt öntöttvas bolkknál is sikerült pl passat, t4 1.9 a kormányszervószivattyúval szoknak felakadni és letörnek a csavarok

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12120 Dátum: 2007 Január 15, 13:02:32 »

nálam ez sem működöt  Embarrassed

akkor én is mondok egy variációt ami nekem már tucatnál is többször bejött söt a merci szervízbe is jártam párszor ezt a mutatványt előadni nem csavart hanem anyát kell a csonkra hegeszteni és 1-2 másodperc után mozdítani  olyankor is sikerült mikor a csavar ki sem látszott a blokkból csak elétartottam az anyát és a furatban behegesztettem bizony

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12119 Dátum: 2007 Január 15, 12:56:21 »

akkor én is mondok egy variációt ami nekem már tucatnál is többször bejött söt a merci szervízbe is jártam párszor ezt a mutatványt előadni nem csavart hanem anyát kell a csonkra hegeszteni és 1-2 másodperc után mozdítani  olyankor is sikerült mikor a csavar ki sem látszott a blokkból csak elétartottam az anyát és a furatban behegesztettem bizony

Tényleg jó ötlet. "A rutin meg az évek."  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12118 Dátum: 2007 Január 15, 12:54:26 »

Én kivettem a motort!
Nekem a kipufogó felőli tőrt el.
Próbáltuk a ráhegesztős módszert is de az nem jött be.
Megfúrtuk, és menet metszővel átmentünk a furatón, azóta jó.

A helyedben kivenném a motort, a te autódnál ez elég könnyű műtét.



Gondolom menet fúróval mentetek át a furaton.  Evil

Nekem is ilyen gondom volt az 1200-essel, én is bepróbáltam mindent, hornyot vágni a csavarba, ráhegeszteni, szakadt csavar kihajtó, aztán szépen belefúrtam, pontosan, majd a menetfúróval kitisztítottam, és beletettem egy szép új tőcsavart. Hibátlan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12117 Dátum: 2007 Január 15, 12:50:08 »

segitsetek!!
leszedte a fűtésdobokat,felújitásra,és a bal hengerfejbe a fölső csavar beletört.ki lehet azt valahogy szedni anélkül,h a motort ki keljen venni??nem sok menet látszik ki.és elég szar hozzáférni.  Cry
akkor én is mondok egy variációt ami nekem már tucatnál is többször bejött söt a merci szervízbe is jártam párszor ezt a mutatványt előadni nem csavart hanem anyát kell a csonkra hegeszteni és 1-2 másodperc után mozdítani  olyankor is sikerült mikor a csavar ki sem látszott a blokkból csak elétartottam az anyát és a furatban behegesztettem bizony

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12116 Dátum: 2007 Január 15, 12:15:23 »

Én kivettem a motort!
Nekem a kipufogó felőli tőrt el.
Próbáltuk a ráhegesztős módszert is de az nem jött be.
Megfúrtuk, és menet metszővel átmentünk a furatón, azóta jó.

A helyedben kivenném a motort, a te autódnál ez elég könnyű műtét.


segitsetek!!
leszedte a fűtésdobokat,felújitásra,és a bal hengerfejbe a fölső csavar beletört.ki lehet azt valahogy szedni anélkül,h a motort ki keljen venni??nem sok menet látszik ki.és elég szar hozzáférni.  Cry

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12115 Dátum: 2007 Január 15, 12:12:30 »

és ha a kiálló két menetre rátesz egy anyát, abba belehajt egy másik csavart és így a kontrát? hátha beávlik.

Látni kellene. Két menet nem fog sokat, nagyot nem tudsz így kontrázni. Próbálkozni lehet, aztán motor ki lesz a vége. Rossz  esetben hengerfej le, gépműhely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12114 Dátum: 2007 Január 15, 12:12:11 »

Azt pontosan kell fúrni az acél csavarba. Nehéz, ha bent a motor.
naja, a motor nem kiszedése volt a cél, benéztem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12113 Dátum: 2007 Január 15, 12:10:33 »

Typ1-es motor?
Sok esélyed nincs. Rákontrázni gondolom nem lehet csavaranyákat. Szakadt csavar kihajtóhoz is pontosan kell fúrni, bent nehéz. Vágóval meg tudod ütni, (kicsavarni) ez néha segít, de nem mindig.
A tőcsavar nincs beleragasztva, az alumíniumba nem is rohad bele nagyon relatíve könnyen kijön, de bent szopás kivenni. Általában úgy szakad bele, hogy két menet van kint a hengerfejből és nem tudod jól megfogni, de még megütni sem. lehet még egy megoldás ráhegeszteni egy "segéd" csavart és azzal kihajtani. Ez azért szokott gázos lenni, mert nem tudod jól megfolyatni a csavart és nem heged össze rendesen, könnyen lepattan. Szinte csak ráheftelni tudod.
és ha a kiálló két menetre rátesz egy anyát, abba belehajt egy másik csavart és így a kontrát? hátha beávlik.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12112 Dátum: 2007 Január 15, 12:10:18 »

létezik csavarkiszedő. csavart meg kell fúrni és bele. ha nagyon rohadt a csavar, simán beletörik ez is Smiley

Azt pontosan kell fúrni az acél csavarba. Nehéz, ha bent a motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12111 Dátum: 2007 Január 15, 12:08:04 »

segitsetek!!
leszedte a fűtésdobokat,felújitásra,és a bal hengerfejbe a fölső csavar beletört.ki lehet azt valahogy szedni anélkül,h a motort ki keljen venni??nem sok menet látszik ki.és elég szar hozzáférni.  Cry

Typ1-es motor?
Sok esélyed nincs. Rákontrázni gondolom nem lehet csavaranyákat. Szakadt csavar kihajtóhoz is pontosan kell fúrni, bent nehéz. Vágóval meg tudod ütni, (kicsavarni) ez néha segít, de nem mindig.
A tőcsavar nincs beleragasztva, az alumíniumba nem is rohad bele nagyon relatíve könnyen kijön, de bent szopás kivenni. Általában úgy szakad bele, hogy két menet van kint a hengerfejből és nem tudod jól megfogni, de még megütni sem. lehet még egy megoldás ráhegeszteni egy "segéd" csavart és azzal kihajtani. Ez azért szokott gázos lenni, mert nem tudod jól megfolyatni a csavart és nem heged össze rendesen, könnyen lepattan. Szinte csak ráheftelni tudod.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12110 Dátum: 2007 Január 15, 12:01:56 »

segitsetek!!
leszedte a fűtésdobokat,felújitásra,és a bal hengerfejbe a fölső csavar beletört.ki lehet azt valahogy szedni anélkül,h a motort ki keljen venni??nem sok menet látszik ki.és elég szar hozzáférni.  Cry
Részvétem.
Ha fúró nem fér oda akkor próbálj meg ráhegeszteni valami rövid csavart amit kulccsal tudsz majd tekerni.
A hegesztés a meleg miatt is jót tesz a berohadt csavarnak.
Generátort leköt, de mégjobb ha ki is szed, már ha villannyal hegesztesz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12109 Dátum: 2007 Január 15, 11:57:25 »

segitsetek!!
leszedte a fűtésdobokat,felújitásra,és a bal hengerfejbe a fölső csavar beletört.ki lehet azt valahogy szedni anélkül,h a motort ki keljen venni??nem sok menet látszik ki.és elég szar hozzáférni.  Cry
létezik csavarkiszedő. csavart meg kell fúrni és bele. ha nagyon rohadt a csavar, simán beletörik ez is Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #12108 Dátum: 2007 Január 15, 11:50:30 »

segitsetek!!
leszedte a fűtésdobokat,felújitásra,és a bal hengerfejbe a fölső csavar beletört.ki lehet azt valahogy szedni anélkül,h a motort ki keljen venni??nem sok menet látszik ki.és elég szar hozzáférni.  Cry
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #12107 Dátum: 2007 Január 15, 11:40:28 »

anya ?

Nekem két éve a karbi gyorítófúvókája csúszott ki és 3. hengerbe érkezett! Shocked
Mikor beindítottam iszonytos hangja volt, azonnal leállítottam, moci szétborít és felismerhetelen volt hogy mi az, az szerelő azt kérdezte hogy "nem hajolt-e a feleségem a szívócső fölé, mert úgy néz ki mint egy laposra sajtolt fülbevaló" Grin
Aztán láttuk hogy fúvóka sehol! komoly kár nem keletkezett de tanulságos volt...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12106 Dátum: 2007 Január 15, 11:40:21 »

anya ?
csak egy van Smiley

szal, a szelepvezető egy darabja tört le és az verte szét a hengerfejet

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #12105 Dátum: 2007 Január 15, 11:08:49 »

lehet egy letört dugattyúdarab volt a bűnös Huh netán egy gyűrű darabka
anya ?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12104 Dátum: 2007 Január 15, 09:05:01 »

Kisebb volt a dolog, ami bent ragadt. Csak ott verte be, ahol kicsit az égéstér magassága.
lehet egy letört dugattyúdarab volt a bűnös Huh netán egy gyűrű darabka
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 15, 09:07:02 írta ESZ »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12103 Dátum: 2007 Január 15, 08:58:34 »

tudod mi a legérdekesebb ,hogy az égéstérnél , pontosabban a szelepeknél nem látszódik beverődésnyom,pedig ilyen esetben mindenhol kellene lennie nem csak a két szélén, hömm felettéb rejtéjes a dolog

Kisebb volt a dolog, ami bent ragadt. Csak ott verte be, ahol kicsit az égéstér magassága.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #12102 Dátum: 2007 Január 15, 07:59:18 »

IQ-nak nemrég kellett cserélni.. hátha emlékszik. vagy aki tanácsolta neki hogy melyik kell..

juniornak is kellett egyszer cserélni: az unix-nál kompúterből nézték ki évjárat alapján. sikerült eltalálniuk  Shocked Wink Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12101 Dátum: 2007 Január 15, 07:58:48 »

Sajna rendkívűl rossz a kép, de azért felteszem a kérdést, hogy tudjátok mi ez?


tudod mi a legérdekesebb ,hogy az égéstérnél , pontosabban a szelepeknél nem látszódik beverődésnyom,pedig ilyen esetben mindenhol kellene lennie nem csak a két szélén, hömm felettéb rejtéjes a dolog

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #12100 Dátum: 2007 Január 15, 07:09:32 »

Nos, szombaton meglett a rejtély, miért nem volt a baloldalon fűtésem....
Nem, nem a bowden szakadt el, akadt ki...
Csak a harmonika cső esett le a hőcserélőről...Kiss Steve-el meg SZMB-ztük...
Így már lábleégetést is tud Öcsisajt...
 Grin
DE elég tré a cső, olyat vennem kell egy újat-jobbat...
VWalakinek???
 Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12099 Dátum: 2007 Január 15, 00:14:17 »

már tisztáztuk félreértést idén egyik nyári talin.... csak gondoltam hátha tudjátok...mert lehet akadna helyben is...akkor meg ciki hogy nem tőle veszem ha felhivom...
IQ-nak nemrég kellett cserélni.. hátha emlékszik. vagy aki tanácsolta neki hogy melyik kell..
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12098 Dátum: 2007 Január 15, 00:10:02 »

már tisztáztuk félreértést idén egyik nyári talin.... csak gondoltam hátha tudjátok...mert lehet akadna helyben is...akkor meg ciki hogy nem tőle veszem ha felhivom...

közben megnéztem volna a t2b-ét (hogy azt ki tudd zárni), de a buzi digók nem írták rá...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12097 Dátum: 2007 Január 14, 23:52:53 »

na ezt ne kívánd így fejből...

holnap reggel felhívod a baditzot, és ő megmondja (azért a baditzot, mert a hudákmisi nem szeret korán kelni, meg ha jól tudom, ő nem a kedvenced ;-)

legrosszabb esetben pedig megveszed a hosszabbat, és alátétezed, vagy kötsz rá csomót ;-)))

már tisztáztuk félreértést idén egyik nyári talin.... csak gondoltam hátha tudjátok...mert lehet akadna helyben is...akkor meg ciki hogy nem tőle veszem ha felhivom...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12096 Dátum: 2007 Január 14, 23:38:15 »

AZS! KIZs! buszosok!

71es T2aba hány mmes a kupplungbowden csak mert elszakadt és nézem neten van több is...

na ezt ne kívánd így fejből...

holnap reggel felhívod a baditzot, és ő megmondja (azért a baditzot, mert a hudákmisi nem szeret korán kelni, meg ha jól tudom, ő nem a kedvenced ;-)

legrosszabb esetben pedig megveszed a hosszabbat, és alátétezed, vagy kötsz rá csomót ;-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12095 Dátum: 2007 Január 14, 23:17:35 »

AZS! KIZs! buszosok!

71es T2aba hány mmes a kupplungbowden csak mert elszakadt és nézem neten van több is...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12094 Dátum: 2007 Január 14, 22:07:42 »

A Westy olyat mutat, hogy teljes padlógáznál sem nyitja teljesen a torkokat a karbinál. Mintegy 1-1,5 cm "lógása" van a bowdennek, amit nem tudok mivel kompenzálni. És a torkok kb. 70 %-os arányban vanak csak nyitva,. Mit tegyek cseréljek bowden, mert ki van nyúlva, vagy valami más otlet?


beállítod ott, ahol a bowden és a rúd találkozik
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #12093 Dátum: 2007 Január 14, 21:26:24 »

A Westy olyat mutat, hogy teljes padlógáznál sem nyitja teljesen a torkokat a karbinál. Mintegy 1-1,5 cm "lógása" van a bowdennek, amit nem tudok mivel kompenzálni. És a torkok kb. 70 %-os arányban vanak csak nyitva,. Mit tegyek cseréljek bowden, mert ki van nyúlva, vagy valami más otlet?

Es alapban is feszes a bowden? (amikor nem nyomod a pedalt)
Elvileg ugy kell beloni, hogy amikor elol lepadlozod akkor legyen teljesen nyitva.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12092 Dátum: 2007 Január 14, 16:47:43 »

A Westy olyat mutat, hogy teljes padlógáznál sem nyitja teljesen a torkokat a karbinál. Mintegy 1-1,5 cm "lógása" van a bowdennek, amit nem tudok mivel kompenzálni. És a torkok kb. 70 %-os arányban vanak csak nyitva,. Mit tegyek cseréljek bowden, mert ki van nyúlva, vagy valami más otlet?
Oldalak: 1 ... 1708 1709 1710 1711 1712 [1713] 1714 1715 1716 1717 1718 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.