www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 13:49:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1707 1708 1709 1710 1711 [1712] 1713 1714 1715 1716 1717 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14724372 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12171 Dátum: 2007 Január 16, 23:58:09 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 

flex  Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12170 Dátum: 2007 Január 16, 23:46:23 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 
Csavarlazító (MAGYAR) + gumikalapács... nekem segített. Roll Eyes
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #12169 Dátum: 2007 Január 16, 23:39:09 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12168 Dátum: 2007 Január 16, 23:11:50 »

Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided
Jáááájjjjj!!
Ennél még az érzéstelenítésmentes gyökérkezelés is kellemesebb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12167 Dátum: 2007 Január 16, 22:58:33 »


Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12166 Dátum: 2007 Január 16, 15:35:48 »

Ó, semmi az....kisflex, fúró, ívheggesztő...kaszni kivág, oszt felvarrom a felniket...francba a csavarokkal, tömörgumi, oszt nem lukad. Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12165 Dátum: 2007 Január 16, 15:14:45 »

De majd belerakom az IFA buszváltót, és fénysebességgel fogok menni, és akkor kell.  Grin
Nemis70. kőkemény 100 kmh! Grin Grin Grin
akkor az IFA kerék is kell az rádob vagy 30 km/órát a végsebbre Grin

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12164 Dátum: 2007 Január 16, 15:11:00 »

ne rakjál bele menetszeles túrbót mert mert a 70 km/ óra végsebességednél nem befolyásol semmit Evil Grin
De majd belerakom az IFA buszváltót, és fénysebességgel fogok menni, és akkor kell.  Grin
Nemis70. kőkemény 100 kmh! Grin Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12163 Dátum: 2007 Január 16, 15:04:07 »

Na, majd kukázok valami váltófélét akkor....és persze építek bele menetszeles turbót, mert az nagyon kell nekem  Grin
ne rakjál bele menetszeles túrbót mert mert a 70 km/ óra végsebességednél nem befolyásol semmit Evil Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12162 Dátum: 2007 Január 16, 15:02:47 »

Az 1200-es és az 1300-as váltóáttétele azonos. Sőt, némelyik 1600-osé is olyan, csak a 1303S-nek volt hosszú....legalábbis hosszabb, de nem olyan, ami 120-nál 3000-et forog, az kb. az egyedileg épített highway flyer, amit kb. 2000-es motorhoz szoktak párosítani.
Gondolj bele, egy váltó, ami 3000-nél 120-at megy valós sebességben az 4000-en 160-at (óra mutat 170 körül :-) ).

Hát a 120 -nál 3000 az nem megy. 3000 -nél a hosszú bogárváltóval kb. 100 -at megy.
Nekem van tapasztalatom vele, 1200 -esben. Nem olyan rossz, bár ki fogom vetetni =minden megy vissza gyárira).
Ami jó: hosszabb az összes áttétel, ezért kb. úgy lehet húzatni, mint a mai autókat, ez városban, sorban haladva jó. Kicsit rosszabbul gyorsul, cserében kevesebbet váltasz, ez kb. egal. Kevesebbet forog, kicsit csendesebb azonos sebességnél, ill. nekem kb. +10 km/h -t jelentett (érzésre) minden sebességben. Bírta még a széria 1200 is, ha jól van beállítva (egyszer szarok voltak a fúvókák, de akkor a röviddel sem megy jól...) Kárpátalja, Erdély2007, Felvidék túrák megvoltak, Erdélyben kicsit szegényre is volt karburálva, plusz benne ült Gsatti+cuccok, de bírta.
De, egy tévhitet eloszlatnék: csak akkor fogyaszt kevesebbet, ha adott sebességnél optimálisabbá válik a fordulat, mondjuk ha valaki folyamatosan 120 -al halad az 1200 -vel (úgy kell neki). Egyébként nem - gondoljunk bele, adott sebesség tartásához adott energiát kell befektetni, ami a súrlódásból, légellenállásból, belső súrlódásokból (motor, váltó) emésztődik fel. Ez adott mennyiségű benzint igényel. "Egyszerre futni, szarni és egy helyre potyogtatni nem lehet..."
Minél forgósabb egy motor, annál többet jelent a hosszabb váltó (lásd. a számításokat, ajánlom mindenkinek, hogy számolgasson utána).
Tény, hogy egy gyengébb motorhoz azért meggondolandó városban, mert egy olyan motor túl lassú (pl. városi) forgalomban már nem rugalmas eléggé 4 -ben (Budapesten ez nem célszerű) - ez egy 1,6 -nál már szerintem nem így van. (1200 és 1300 kb. egal, a nyomatékuk kb. azonos, csak az 1,3 kicsit forgósabb).
Összességében én mindenkinek tudom ajánlani a széria hosszú váltót, aki hosszú távon, vidéken használja, vagy sokat autópályázik. Vegyes használathoz csak azoknak, akik nem akarnak városban gyorsulni, vagy erős (nyomatékos!) motoruk van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12161 Dátum: 2007 Január 16, 14:01:46 »

na azért ha a motor jó, akkor egy gyári 1.6-hoz való váltót a gyári motorodhoz hozzá tehetsz, mert arra van kitalálva. max a 120-at nem 3000rpm mellett fogja tudni.
Na, majd kukázok valami váltófélét akkor....és persze építek bele menetszeles turbót, mert az nagyon kell nekem  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12160 Dátum: 2007 Január 16, 13:59:30 »

Szóval azt mondod, ne rakjak bele mondjuk középhosszút? Ez a 3000 nél 120 csak példa volt, látszik, hogy milyen alaposan tisztában vagyok a dologgal... Grin
Végül is nem para az egész, középhosszúkás váltóberendezés is megfelelő lesz, azt hiszem. Harmadikban meg csak felmegy nekem a hegyre......
na azért ha a motor jó, akkor egy gyári 1.6-hoz való váltót a gyári motorodhoz hozzá tehetsz, mert arra van kitalálva. max a 120-at nem 3000rpm mellett fogja tudni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12159 Dátum: 2007 Január 16, 13:53:50 »

Szóval azt mondod, ne rakjak bele mondjuk középhosszút? Ez a 3000 nél 120 csak példa volt, látszik, hogy milyen alaposan tisztában vagyok a dologgal... Grin
Végül is nem para az egész, középhosszúkás váltóberendezés is megfelelő lesz, azt hiszem. Harmadikban meg csak felmegy nekem a hegyre......

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12158 Dátum: 2007 Január 16, 13:49:42 »

Nagyon hosszút nem akarok, de az autó 1200-es volt eredetileg, aztán lett 1300, és most - a motor elhalálozása miatt - 1600-os. a váltója, gyanítom, még az eredeti 1200-as mocihoz volt kitalálva, és ezt cserélném most le valami másra.

Az 1200-es és az 1300-as váltóáttétele azonos. Sőt, némelyik 1600-osé is olyan, csak a 1303S-nek volt hosszú....legalábbis hosszabb, de nem olyan, ami 120-nál 3000-et forog, az kb. az egyedileg épített highway flyer, amit kb. 2000-es motorhoz szoktak párosítani.

Gondolj bele, egy váltó, ami 3000-nél 120-at megy valós sebességben az 4000-en 160-at (óra mutat 170 körül :-) ).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12157 Dátum: 2007 Január 16, 13:44:33 »

Nagyon hosszút nem akarok, de az autó 1200-es volt eredetileg, aztán lett 1300, és most - a motor elhalálozása miatt - 1600-os. a váltója, gyanítom, még az eredeti 1200-as mocihoz volt kitalálva, és ezt cserélném most le valami másra.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12156 Dátum: 2007 Január 16, 13:40:36 »

Hosszú váltóval se? Ne szomoríccsá'... Embarrassed

Pont ez a baj, hogy a hosszú váltóhoz erős motor kell, mert rosszul fog menni, emelkedőt nem bírja, ellenben a kis fordulat miatt melegszik. Az nem úgy van, hogy építgetünk hosszúváltókat széria motorhoz, nem lesz jó.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12155 Dátum: 2007 Január 16, 13:36:03 »

120-nál ha 3000-et forog, akkor ahhoz egy combos motor kell. A széris 1.6-os nem az.
Hosszú váltóval se? Ne szomoríccsá'... Embarrassed

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12154 Dátum: 2007 Január 16, 13:33:08 »

Kinéz nekem egy váltócsere, de kellene tanács. A motor 1600, szimplaszívós, és most rövid a váltója, kábé 100 kmh 3000 rpm nél. olyasmi kellene ami ugyanennél az rpm-nél megy monnyuk 120 kmh.
Vayg akkor ezt most így nem lehet megmondani? És különben is?

120-nál ha 3000-et forog, akkor ahhoz egy combos motor kell. A széris 1.6-os nem az.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12153 Dátum: 2007 Január 16, 13:21:10 »

Sziasztok,

Akartam ma venni egy motorhazkiemelot, keszulven a nyarra Smiley a bakats teren.
Erre kideult, hogy ezek fixek, tehat ha felszerelem, akkor kiemelve marad, es ki kell
szerelni, ha be akarom rendesen zarni a tetejet is.
Tenyleg csak ilyen van? valamiert azt hittem, hogy ezek ki-be csusztathatoak....


Ha ismered Kálmánt, anno a Szepesnél dogozott, neki állítható van, kérdezd meg....aszem olyasmi, hogy a gépháztetőhöz csatlakozó rész egy rúdban folytatódik, ami egy megfelelő hüvelyben csúsztatható, és csavarral fixálható. Valahogy úgy lehet megszorítani, mint a bringákon a kormányt.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #12152 Dátum: 2007 Január 16, 13:12:32 »

Sziasztok,

Akartam ma venni egy motorhazkiemelot, keszulven a nyarra Smiley a bakats teren.
Erre kideult, hogy ezek fixek, tehat ha felszerelem, akkor kiemelve marad, es ki kell
szerelni, ha be akarom rendesen zarni a tetejet is.
Tenyleg csak ilyen van? valamiert azt hittem, hogy ezek ki-be csusztathatoak....


ez ilyen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #12151 Dátum: 2007 Január 16, 13:11:24 »

Sziasztok,

Akartam ma venni egy motorhazkiemelot, keszulven a nyarra Smiley a bakats teren.
Erre kideult, hogy ezek fixek, tehat ha felszerelem, akkor kiemelve marad, es ki kell
szerelni, ha be akarom rendesen zarni a tetejet is.
Tenyleg csak ilyen van? valamiert azt hittem, hogy ezek ki-be csusztathatoak....

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12150 Dátum: 2007 Január 16, 12:50:24 »

Jaja, nekem is rémlik...de nagyon hosszú nem kell, mert ha elszabadulnak az energiák a gépállatban.....
Ajjaj, kirepülök az űrbe... Grin
Sokat járok vele hosszabb távra, de nekem a 120-130 bőven jó az említett fordulatnál.
Elolvastam a cikket, érdekes.... Huh

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12149 Dátum: 2007 Január 16, 12:39:54 »

Köszi! A végáttátel-módosítónak utánanéztem+kérdeztem, de nem voltak elragadtatva tőle...meg a váltó már lassan kuka, szóval inkább veszek egy újabbat....Megyek olvasni  Grin

Nemrég Maresz árult egy hosszút...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12148 Dátum: 2007 Január 16, 12:35:24 »

Köszi! A végáttátel-módosítónak utánanéztem+kérdeztem, de nem voltak elragadtatva tőle...meg a váltó már lassan kuka, szóval inkább veszek egy újabbat....Megyek olvasni  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12147 Dátum: 2007 Január 16, 12:32:55 »

Kinéz nekem egy váltócsere, de kellene tanács. A motor 1600, szimplaszívós, és most rövid a váltója, kábé 100 kmh 3000 rpm nél. olyasmi kellene ami ugyanennél az rpm-nél megy monnyuk 120 kmh.
Vayg akkor ezt most így nem lehet megmondani? És különben is?

a a gyári 1500/1600os motorokhoz lehetett kapni hosszú váltót, amivel  nagyobb sebességet lehetett elérni 4ikben

itt tudsz utána olvasni  http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/sebvalto.htm

vagy 30ezerért lehet kapni egy végáttétel módosító fogaskereket(vagy mi a szösz) amit ha beépítesz egy akármilyen váltóba, akkor hosszú lesz  Wink  (vw depó)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12146 Dátum: 2007 Január 16, 12:27:24 »

Kinéz nekem egy váltócsere, de kellene tanács. A motor 1600, szimplaszívós, és most rövid a váltója, kábé 100 kmh 3000 rpm nél. olyasmi kellene ami ugyanennél az rpm-nél megy monnyuk 120 kmh.
Vayg akkor ezt most így nem lehet megmondani? És különben is?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12145 Dátum: 2007 Január 16, 11:30:38 »

a tip3 futóművet majd jól belerakom a porsche replikámba Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12144 Dátum: 2007 Január 16, 11:28:37 »

Itt nem lehet a karokat arrébb rakni.

Az egyes képen egy typ3 futómű van, ugye? Ott át lehet tenni a karokat.
   igen    igen

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12143 Dátum: 2007 Január 16, 11:06:57 »

2

Itt nem lehet a karokat arrébb rakni.

Az egyes képen egy typ3 futómű van, ugye? Ott át lehet tenni a karokat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12142 Dátum: 2007 Január 16, 10:56:58 »

2

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12141 Dátum: 2007 Január 16, 10:56:08 »

Nem értem miért nem a typ3 masszív és magasság állítható első futóművét tették alá. Legalább a későbbi szériáknak.
   a t2 sokkal robosztusabb

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12140 Dátum: 2007 Január 16, 10:44:06 »

    sajna olyan mint a bogár, csak a közepén van a kormány segédirányítókar  ezért nem olyan könnyű oda bekokányolni az ültető magot Undecided

Nem értem miért nem a typ3 masszív és magasság állítható első futóművét tették alá. Legalább a későbbi szériáknak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #12139 Dátum: 2007 Január 16, 10:43:20 »

      keskenyített a faszom így is felborul én inkább szélesítenék rajta vagy 20 centit!

Pedig az most olyan trendi....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12138 Dátum: 2007 Január 16, 10:41:44 »

ültető magra/dióra gondolsz ?

kicsi nellynek más sikerült

<beszúrt kép törölve>

vagy lehet kapni keskenyített, ültetettet
<beszúrt kép törölve>

      keskenyített a faszom így is felborul én inkább szélesítenék rajta vagy 20 centit!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12137 Dátum: 2007 Január 16, 10:39:33 »

Ott nem lehet a "lengőkarokat" áttenni egy ricnivel, mint a typ3-nak? Valahol azt olvastam, hogy igen.
    sajna olyan mint a bogár, csak a közepén van a kormány segédirányítókar  ezért nem olyan könnyű oda bekokányolni az ültető magot Undecided

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12136 Dátum: 2007 Január 16, 10:33:02 »

t2b elsőfutóműhöz is létezik behegesztős ültető ? Vagy most mi lessz, szophatok vele ? Huh

ültető magra/dióra gondolsz ?

kicsi nellynek más sikerült



vagy lehet kapni keskenyített, ültetettet


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12135 Dátum: 2007 Január 16, 10:30:20 »

t2b elsőfutóműhöz is létezik behegesztős ültető ? Vagy most mi lessz, szophatok vele ? Huh

Ott nem lehet a "lengőkarokat" áttenni egy ricnivel, mint a typ3-nak? Valahol azt olvastam, hogy igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12134 Dátum: 2007 Január 16, 10:27:40 »

t2b elsőfutóműhöz is létezik behegesztős ültető ? Vagy most mi lessz, szophatok vele ? Huh

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12133 Dátum: 2007 Január 16, 09:58:26 »

Stunt,vagy más hozzáértő:tuningnál mi a szerepe a leömlők egyforma hosszának,valamint a bandázsnak?

A leömlők egyforma hossza segíti a töltéscserét, mert a hossz egy adott fordulatnál olyan nyomáshullámokat okoz, amelyek úgy rezonálnak a csőben, hogy a töltéscserét segítik, amikor kipufogás van megszívja, stb.

A bandázs is hasonló okból van, nem engedi gyorsan hűlni a kipufogó gázokat így azok nem vesztenek sebességükből, jobb lesz a töltéscsere...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #12132 Dátum: 2007 Január 16, 09:41:20 »

Stunt,vagy más hozzáértő:tuningnál mi a szerepe a leömlők egyforma hosszának,valamint a bandázsnak?
Oldalak: 1 ... 1707 1708 1709 1710 1711 [1712] 1713 1714 1715 1716 1717 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.