www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 06:42:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1706 1707 1708 1709 1710 [1711] 1712 1713 1714 1715 1716 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13203716 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12195 Dátum: 2007 Január 18, 08:48:27 »

Halihó

Nincs köztetek olyan,aki járatos az eredetiségvizsgában?
Bogarunknak gond volt az alvázszámával (átheggesztett javított részek miatt) és így miután kiszabadult a rendörség kötelékéből AF-es (vagy hogy jelölik) alvázszámot kapott.Az okmányirodában viszont azt mondják, hogy mivel így nem bizonyítható az eredetiség csak üzembentartók lehetünk(bár vagy fél órát bogarászták a jogszabályokat...)
Ez tényleg így lenne, vagy vihetem eredetiségvizsgára?

az enyém is eredetvizsga után kapott egy AF-et.
tulajdonképpen az AF-fel legalizálják az alvázszámot, tehát pont ezért lehet most már átiratni.
jogszabályt pontosan nem tudok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #12194 Dátum: 2007 Január 18, 08:19:02 »

Halihó

Nincs köztetek olyan,aki járatos az eredetiségvizsgában?
Bogarunknak gond volt az alvázszámával (átheggesztett javított részek miatt) és így miután kiszabadult a rendörség kötelékéből AF-es (vagy hogy jelölik) alvázszámot kapott.Az okmányirodában viszont azt mondják, hogy mivel így nem bizonyítható az eredetiség csak üzembentartók lehetünk(bár vagy fél órát bogarászták a jogszabályokat...)
Ez tényleg így lenne, vagy vihetem eredetiségvizsgára?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12193 Dátum: 2007 Január 18, 02:18:58 »

Hellósztok.
Kéne egy jó kis tanács.

A karbim(28-as) spricni rendszere kb. 5 heti polcon állás után "berohadt". Áztatom benzinbe, fékolajba, fújom kompresszorral, piszkálom dróttal, de nem jó!
Maga a kis réz spricni az jó, a membrán és a spricni közti szakaszban van a bibi valahol. Van ott esetleg valami kis golyó is?
Amikor felraktam a polcra, jó volt....

Mit csináljak, főzzem ki valami oldatban?
Eléggé idegesít.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12192 Dátum: 2007 Január 17, 22:41:54 »

ez a csavart beletekerős megoldás egyáltalán, hogy juthatott eszébe valakinek?! őrület!! 

ja. inkább hegesztette volna be ;-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12191 Dátum: 2007 Január 17, 22:24:12 »

ez a csavart beletekerős megoldás egyáltalán, hogy juthatott eszébe valakinek?! őrület!! 
                                      szegény stunt -nak ez micsoda trauma még szerencse hogy mindig kéznél van a szívgyógyszere Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 17, 23:20:27 írta tati »

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12190 Dátum: 2007 Január 17, 20:36:24 »

ez a csavart beletekerős megoldás egyáltalán, hogy juthatott eszébe valakinek?! őrület!! 

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12189 Dátum: 2007 Január 17, 17:53:39 »

Ez megdöbbentő!
Biztos a kiverődött +1-es csapágy már nem szorult meg tengelyirányban és ahelyett, hogy csináltataott volna egy gyűrűt (az kisebb gány) belebarmolta ezeket a lemezcsavarokat.
Biztos figyelt rá, hogy a blokk olajfurat pontos legyen a csapágy olajfuratán.  Evil

Reméljük emberünk büszke volt magára.  Sad

Nem ő volt büszke magára szerintem (vagy nem csak), hanem az is aki nála csináltatta a kocsiját. Ő főleg azért volt büszke, mert milyen gyors, precíz és olcsó helyet talált a motorfelújításra. Nem is érti miért beszélünk 200 ezer forintokról itt állandóan, mikor 50 ezerből komplett generált lehet csinálni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12188 Dátum: 2007 Január 17, 17:29:50 »

Én pl. egész jól elvoltam fél évig Szamara gyújtáskábelekkel. Szerintem nem fog elveszni azon a húsz centin a delej.

unix-nál 70 centiset ír az első hengerhez,nekem meg az 54 körül van... Tongue
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #12187 Dátum: 2007 Január 17, 15:31:54 »

Üdv

Van egy f1-es kódú motor amire azt írták, hogy 10mm-es olajjáratai vannak. Ez most jó vagy rossz nekem? A többinek milyen van?

thx.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12186 Dátum: 2007 Január 17, 15:11:51 »

a furulyát miután bent van (mert a bilincset nem mindig lhet meghuzni normálisan   ÉLJEN BRAZILIA) megszokták(én is) ütni pontozoval!!
Olyan nincs, hogy bilincset nem lehet meghúzni... Ha meg lötyög a furulya, akkor jönnék én a jó kis azbesztzsinóros megoldásommal...
De bepontozni... jáááááájjjjj...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12185 Dátum: 2007 Január 17, 14:39:38 »

http://media.putfile.com/usinage-bloc-1776

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12184 Dátum: 2007 Január 17, 11:41:35 »

Nade azért nem akkora összeg a normál gyári kábL...vagy ez valami aranyozott szupravezető? amitől jobban?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #12183 Dátum: 2007 Január 17, 11:39:47 »

Köszi a tanácsokat... Majd lesz vele valami!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12182 Dátum: 2007 Január 17, 11:34:39 »

Abban mi a bibi ha a gyári méretű gyújtáskábel helyére hosszabbat rakok?
  majd ha melletted lerohadok akkó tudsz adni gyújtásot ezt hívják nálunk szikrabikakábelnek  Wink

RNIE
« Hozzászólás #12181 Dátum: 2007 Január 17, 11:16:50 »

az, hogy kókány  Evil  , de amúgy szerintem jelentősége nincs
unix-nál 70 centiset ír az első hengerhez,nekem meg az 54 körül van... Tongue
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12180 Dátum: 2007 Január 17, 11:13:54 »

Abban mi a bibi ha a gyári méretű gyújtáskábel helyére hosszabbat rakok?

az, hogy kókány  Evil  , de amúgy szerintem jelentősége nincs

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #12179 Dátum: 2007 Január 17, 11:05:52 »

Abban mi a bibi ha a gyári méretű gyújtáskábel helyére hosszabbat rakok?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12178 Dátum: 2007 Január 17, 08:45:01 »

Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided


<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Ez megdöbbentő!
Biztos a kiverődött +1-es csapágy már nem szorult meg tengelyirányban és ahelyett, hogy csináltataott volna egy gyűrűt (az kisebb gány) belebarmolta ezeket a lemezcsavarokat.
Biztos figyelt rá, hogy a blokk olajfurat pontos legyen a csapágy olajfuratán.  Evil

Reméljük emberünk büszke volt magára.  Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12177 Dátum: 2007 Január 17, 08:38:58 »

Csavarlazító. De bőven.Aztán munkavédelmi kesztyű tenyerébe raksz smirglit, hogy a csiszolós részével fogjad a csövet, aztán próbálod tekerni jobbra-balra. Kalapáccsal lehet, hogy a dobot vered szét. Ha végképp nem akar lazulni, akkor flexszel a furulyát lecsapod, a csonkot meg hidegvágóval kibányászod.
Ha az újat rakod be, akkor hőálló nicro-val (ezüst szmötyi, spray kiszerelésben kapható...) kend be, akkor nem fogsz vele szívni a legközelebbi cserénél.


a furulyát miután bent van (mert a bilincset nem mindig lhet meghuzni normálisan   ÉLJEN BRAZILIA) megszokták(én is) ütni pontozoval!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12176 Dátum: 2007 Január 17, 08:25:02 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 
bilincset is levetted?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12175 Dátum: 2007 Január 17, 07:36:44 »

huvazze ez kemény, most nyissunk egy gányolós topikot oszt tömjük tele ilyen képekkel Grin

Süni
« Hozzászólás #12174 Dátum: 2007 Január 17, 07:20:49 »

Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided

LETÖRNI A KEZÉT ÉS BELEÁLLÍTANI A HÁTÁBA !
1303LS
« Hozzászólás #12173 Dátum: 2007 Január 17, 06:22:06 »

Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided


Egy már szétszedett motor soha nem lesz olyan mint a régi.  Tongue
Na így tényleg nem.  Tongue
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12172 Dátum: 2007 Január 17, 00:12:07 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 
Csavarlazító. De bőven.Aztán munkavédelmi kesztyű tenyerébe raksz smirglit, hogy a csiszolós részével fogjad a csövet, aztán próbálod tekerni jobbra-balra. Kalapáccsal lehet, hogy a dobot vered szét. Ha végképp nem akar lazulni, akkor flexszel a furulyát lecsapod, a csonkot meg hidegvágóval kibányászod.
Ha az újat rakod be, akkor hőálló nicro-val (ezüst szmötyi, spray kiszerelésben kapható...) kend be, akkor nem fogsz vele szívni a legközelebbi cserénél.


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12171 Dátum: 2007 Január 16, 23:58:09 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 

flex  Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #12170 Dátum: 2007 Január 16, 23:46:23 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 
Csavarlazító (MAGYAR) + gumikalapács... nekem segített. Roll Eyes
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #12169 Dátum: 2007 Január 16, 23:39:09 »

Segítsetek légyszi!! Mit lehet tenni a Bogár kipuff csövével, ha be van gyógyulva a dobba? Furulya csere lenne és nem tudom kiszedni a régit, viszont erőszakosabban meg nem merek hozzányúlni, nehogy a dob sérüljön... Mit lehet tenni vele? 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12168 Dátum: 2007 Január 16, 23:11:50 »

Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided
Jáááájjjjj!!
Ennél még az érzéstelenítésmentes gyökérkezelés is kellemesebb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12167 Dátum: 2007 Január 16, 22:58:33 »


Egy zseniális elme műremeke!
Ha lötyög a csapágy, akkor ez a legjobb megoldás.  Undecided




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12166 Dátum: 2007 Január 16, 15:35:48 »

Ó, semmi az....kisflex, fúró, ívheggesztő...kaszni kivág, oszt felvarrom a felniket...francba a csavarokkal, tömörgumi, oszt nem lukad. Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12165 Dátum: 2007 Január 16, 15:14:45 »

De majd belerakom az IFA buszváltót, és fénysebességgel fogok menni, és akkor kell.  Grin
Nemis70. kőkemény 100 kmh! Grin Grin Grin
akkor az IFA kerék is kell az rádob vagy 30 km/órát a végsebbre Grin

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12164 Dátum: 2007 Január 16, 15:11:00 »

ne rakjál bele menetszeles túrbót mert mert a 70 km/ óra végsebességednél nem befolyásol semmit Evil Grin
De majd belerakom az IFA buszváltót, és fénysebességgel fogok menni, és akkor kell.  Grin
Nemis70. kőkemény 100 kmh! Grin Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12163 Dátum: 2007 Január 16, 15:04:07 »

Na, majd kukázok valami váltófélét akkor....és persze építek bele menetszeles turbót, mert az nagyon kell nekem  Grin
ne rakjál bele menetszeles túrbót mert mert a 70 km/ óra végsebességednél nem befolyásol semmit Evil Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #12162 Dátum: 2007 Január 16, 15:02:47 »

Az 1200-es és az 1300-as váltóáttétele azonos. Sőt, némelyik 1600-osé is olyan, csak a 1303S-nek volt hosszú....legalábbis hosszabb, de nem olyan, ami 120-nál 3000-et forog, az kb. az egyedileg épített highway flyer, amit kb. 2000-es motorhoz szoktak párosítani.
Gondolj bele, egy váltó, ami 3000-nél 120-at megy valós sebességben az 4000-en 160-at (óra mutat 170 körül :-) ).

Hát a 120 -nál 3000 az nem megy. 3000 -nél a hosszú bogárváltóval kb. 100 -at megy.
Nekem van tapasztalatom vele, 1200 -esben. Nem olyan rossz, bár ki fogom vetetni =minden megy vissza gyárira).
Ami jó: hosszabb az összes áttétel, ezért kb. úgy lehet húzatni, mint a mai autókat, ez városban, sorban haladva jó. Kicsit rosszabbul gyorsul, cserében kevesebbet váltasz, ez kb. egal. Kevesebbet forog, kicsit csendesebb azonos sebességnél, ill. nekem kb. +10 km/h -t jelentett (érzésre) minden sebességben. Bírta még a széria 1200 is, ha jól van beállítva (egyszer szarok voltak a fúvókák, de akkor a röviddel sem megy jól...) Kárpátalja, Erdély2007, Felvidék túrák megvoltak, Erdélyben kicsit szegényre is volt karburálva, plusz benne ült Gsatti+cuccok, de bírta.
De, egy tévhitet eloszlatnék: csak akkor fogyaszt kevesebbet, ha adott sebességnél optimálisabbá válik a fordulat, mondjuk ha valaki folyamatosan 120 -al halad az 1200 -vel (úgy kell neki). Egyébként nem - gondoljunk bele, adott sebesség tartásához adott energiát kell befektetni, ami a súrlódásból, légellenállásból, belső súrlódásokból (motor, váltó) emésztődik fel. Ez adott mennyiségű benzint igényel. "Egyszerre futni, szarni és egy helyre potyogtatni nem lehet..."
Minél forgósabb egy motor, annál többet jelent a hosszabb váltó (lásd. a számításokat, ajánlom mindenkinek, hogy számolgasson utána).
Tény, hogy egy gyengébb motorhoz azért meggondolandó városban, mert egy olyan motor túl lassú (pl. városi) forgalomban már nem rugalmas eléggé 4 -ben (Budapesten ez nem célszerű) - ez egy 1,6 -nál már szerintem nem így van. (1200 és 1300 kb. egal, a nyomatékuk kb. azonos, csak az 1,3 kicsit forgósabb).
Összességében én mindenkinek tudom ajánlani a széria hosszú váltót, aki hosszú távon, vidéken használja, vagy sokat autópályázik. Vegyes használathoz csak azoknak, akik nem akarnak városban gyorsulni, vagy erős (nyomatékos!) motoruk van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12161 Dátum: 2007 Január 16, 14:01:46 »

na azért ha a motor jó, akkor egy gyári 1.6-hoz való váltót a gyári motorodhoz hozzá tehetsz, mert arra van kitalálva. max a 120-at nem 3000rpm mellett fogja tudni.
Na, majd kukázok valami váltófélét akkor....és persze építek bele menetszeles turbót, mert az nagyon kell nekem  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12160 Dátum: 2007 Január 16, 13:59:30 »

Szóval azt mondod, ne rakjak bele mondjuk középhosszút? Ez a 3000 nél 120 csak példa volt, látszik, hogy milyen alaposan tisztában vagyok a dologgal... Grin
Végül is nem para az egész, középhosszúkás váltóberendezés is megfelelő lesz, azt hiszem. Harmadikban meg csak felmegy nekem a hegyre......
na azért ha a motor jó, akkor egy gyári 1.6-hoz való váltót a gyári motorodhoz hozzá tehetsz, mert arra van kitalálva. max a 120-at nem 3000rpm mellett fogja tudni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12159 Dátum: 2007 Január 16, 13:53:50 »

Szóval azt mondod, ne rakjak bele mondjuk középhosszút? Ez a 3000 nél 120 csak példa volt, látszik, hogy milyen alaposan tisztában vagyok a dologgal... Grin
Végül is nem para az egész, középhosszúkás váltóberendezés is megfelelő lesz, azt hiszem. Harmadikban meg csak felmegy nekem a hegyre......

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12158 Dátum: 2007 Január 16, 13:49:42 »

Nagyon hosszút nem akarok, de az autó 1200-es volt eredetileg, aztán lett 1300, és most - a motor elhalálozása miatt - 1600-os. a váltója, gyanítom, még az eredeti 1200-as mocihoz volt kitalálva, és ezt cserélném most le valami másra.

Az 1200-es és az 1300-as váltóáttétele azonos. Sőt, némelyik 1600-osé is olyan, csak a 1303S-nek volt hosszú....legalábbis hosszabb, de nem olyan, ami 120-nál 3000-et forog, az kb. az egyedileg épített highway flyer, amit kb. 2000-es motorhoz szoktak párosítani.

Gondolj bele, egy váltó, ami 3000-nél 120-at megy valós sebességben az 4000-en 160-at (óra mutat 170 körül :-) ).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #12157 Dátum: 2007 Január 16, 13:44:33 »

Nagyon hosszút nem akarok, de az autó 1200-es volt eredetileg, aztán lett 1300, és most - a motor elhalálozása miatt - 1600-os. a váltója, gyanítom, még az eredeti 1200-as mocihoz volt kitalálva, és ezt cserélném most le valami másra.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12156 Dátum: 2007 Január 16, 13:40:36 »

Hosszú váltóval se? Ne szomoríccsá'... Embarrassed

Pont ez a baj, hogy a hosszú váltóhoz erős motor kell, mert rosszul fog menni, emelkedőt nem bírja, ellenben a kis fordulat miatt melegszik. Az nem úgy van, hogy építgetünk hosszúváltókat széria motorhoz, nem lesz jó.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1706 1707 1708 1709 1710 [1711] 1712 1713 1714 1715 1716 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.