www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 18:18:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921347 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1679 1680 1681 1682 1683 [1684] 1685 1686 1687 1688 1689 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14711490 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13291 Dátum: 2007 Február 15, 19:47:10 »

Majd kiköböli.  Evil
serrel vagy pálesszal?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13290 Dátum: 2007 Február 15, 19:42:15 »

na van egy gumi gyüri szelep végén de csak az ujjab hengetfejeken van!de nem szimering bogárba nincs!
nekem volt iylen de nem rakta vissza hengerfejesem!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #13289 Dátum: 2007 Február 15, 19:41:36 »

már azzal növelte hogy 1.6 henger dugót vett a gépre ugyanis nagyobb lökettérfogat párosul ugyanazon égéstérhez, tehát nő a süritési viszonya , azt viszont nem tudni mennyire Huh
Majd kiköböli.  Evil
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13288 Dátum: 2007 Február 15, 19:39:54 »

monnyuk az öntvényszám alapján a hfej 1.6-osnak készült...  Cheesy
akkor mér kellett szélesebre maratni hogy bele tudd dugni a hengert? Huh

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13287 Dátum: 2007 Február 15, 19:35:56 »

már azzal növelte hogy 1.6 henger dugót vett a gépre ugyanis nagyobb lökettérfogat párosul ugyanazon égéstérhez, tehát nő a süritési viszonya , azt viszont nem tudni mennyire Huh
monnyuk az öntvényszám alapján a hfej 1.6-osnak készült...  Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #13286 Dátum: 2007 Február 15, 19:31:46 »

Sűrítést is növeltél?
már azzal növelte hogy 1.6 henger dugót vett a gépre ugyanis nagyobb lökettérfogat párosul ugyanazon égéstérhez, tehát nő a süritési viszonya , azt viszont nem tudni mennyire Huh

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13285 Dátum: 2007 Február 15, 19:30:16 »

Sűrítést is növeltél?
Egyelőre semmi, csak 1.6 dugószett, hfej maratás...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #13284 Dátum: 2007 Február 15, 19:24:20 »

1.3as hfejből 1.6. csak dzsuva az ott a képen.
Sűrítést is növeltél?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13283 Dátum: 2007 Február 15, 19:24:01 »

2. jól látom hogy az egyik hengernél két fogást vett az esztergányos? Vagy a fénykép csal.

Nem vagyok valami nagy szakember, sőt..  Tongue
mit kellen h két fogás alatt értsek?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13282 Dátum: 2007 Február 15, 19:23:00 »

miért marattad? mi a cél? (képen mintha a bal oldaliban lenne egy perem  Huh)
1.3as hfejből 1.6. csak dzsuva az ott a képen.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #13281 Dátum: 2007 Február 15, 19:16:53 »

Ill. a motortakaró lemezeket lehet-e festeni valamivel? Ha igen, mivel?
Festékkel!  Grin

Inkább homokszórasd és szintereztesd!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #13280 Dátum: 2007 Február 15, 19:11:54 »

Megnéztem a kocsimat. kettő kérdés:
1, Ez a szabványos Bogár olajszűrő? ennél még a teaszűrőm is sűrűbb szövésű... lehet ijenből jobbat kapni?

2, Ez a maratás után a h.fej. Az segít valamit, ha a marás derékszögű szélét lecsiszoljuk?

miért marattad? mi a cél? (képen mintha a bal oldaliban lenne egy perem  Huh)

a szűrő pedig ránézésre olyan mint az enyém
1303LS
« Hozzászólás #13279 Dátum: 2007 Február 15, 19:11:48 »

Megnéztem a kocsimat. kettő kérdés:
1, Ez a szabványos Bogár olajszűrő? ennél még a teaszűrőm is sűrűbb szövésű... lehet ijenből jobbat kapni?

2, Ez a maratás után a h.fej. Az segít valamit, ha a marás derékszögű szélét lecsiszoljuk?


1. Igen ez a szabványos.  Grin Ha nagyon akarsz tehetsz fel külsőt van többféle megoldás.
2. jól látom hogy az egyik hengernél két fogást vett az esztergányos? Vagy a fénykép csal.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13278 Dátum: 2007 Február 15, 19:09:01 »

Ill. a motortakaró lemezeket lehet-e festeni valamivel? Ha igen, mivel?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #13277 Dátum: 2007 Február 15, 19:08:24 »

Megnéztem a kocsimat. kettő kérdés:
1, Ez a szabványos Bogár olajszűrő? ennél még a teaszűrőm is sűrűbb szövésű... lehet ijenből jobbat kapni?

2, Ez a maratás után a h.fej. Az segít valamit, ha a marás derékszögű szélét lecsiszoljuk?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #13276 Dátum: 2007 Február 15, 16:41:15 »

De én cseréltem valami hasonlót, a kipufogószelepen. Valami kis gumigyűrű volt. Direkt ezért szedtük le annakidején a hengerfejet.
A hengerfej-tömítés szettel is adják.

Én is találtam már ilyen O gyűrűt a szelepszáron. Sőt az új Mexicoi hengerfejen szimering van!!

'81 Hecho en México
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #13275 Dátum: 2007 Február 15, 16:09:18 »

22 : 13.992,-
23 : 21.896,-

üDV
Köszi!
 
Süni
« Hozzászólás #13274 Dátum: 2007 Február 15, 16:07:18 »

22.22-es, és 23.81-es

Mondjuk ez a két méret  Grin


Bogárhoz kellene tehát semmi syncro, meg ABS.  Grin

22 : 13.992,-
23 : 21.896,-

üDV
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #13273 Dátum: 2007 Február 15, 15:33:08 »

22.22-es, és 23.81-es

Mondjuk ez a két méret  Grin


Bogárhoz kellene tehát semmi syncro, meg ABS.  Grin
Süni
« Hozzászólás #13272 Dátum: 2007 Február 15, 15:18:27 »

Mennyit kóstál egy ilyen főfékhenger?

Melyik ?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #13271 Dátum: 2007 Február 15, 15:03:12 »

Nem tom, nekem nem motorokra bontja le. Kinyitom a katalógust, ott fel van sorolva vagy 6 db, és különböző kritériumok alapján választom ki. Ezek közül egyik sem a motor. Ilyen kérdések vannak : ABS ? Syncro? átmérő ?

Mennyit kóstál egy ilyen főfékhenger?
Süni
« Hozzászólás #13270 Dátum: 2007 Február 15, 14:59:42 »

ez a vr6-é?
1.8-on melyik van?


Nem tom, nekem nem motorokra bontja le. Kinyitom a katalógust, ott fel van sorolva vagy 6 db, és különböző kritériumok alapján választom ki. Ezek közül egyik sem a motor. Ilyen kérdések vannak : ABS ? Syncro? átmérő ?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13269 Dátum: 2007 Február 15, 14:47:19 »

ez a vr6-é?
1.8-on melyik van?

Mindegyik. Scirocco klub előszeretettel a 23.8-ast veszi, mikor hátra tárcsafék kerül...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #13268 Dátum: 2007 Február 15, 14:44:03 »

golf3 az melyik?

Mindegyik. Scirocco klub előszeretettel a 23.8-ast veszi, mikor hátra tárcsafék kerül...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13267 Dátum: 2007 Február 15, 14:41:43 »

golf3 az melyik?

Golfból van 19.05-ös, 22.22-es, és 23.81-es is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #13266 Dátum: 2007 Február 15, 14:39:36 »

A golf felfogatási pontjai ua., mint a bogáré, de a rögzítési pontok a golf főfékhengerének a közepén van még a bogárnak a szélén. Ezért kell alá gyártani kb. 4cm-es távtartót, mert különben nem tudod összehozni a pedállal úgy, hogy működjön (nekem legalábbis nem sikerült.)
A bogár főfékhengere, ha jól tudom 17mm a golfé 19mm.
Itt Pécsen, több autón van hátul tárcsafék, de mindenki cserélte a főfékhengert, mert nem volt elég jó a gyári.



Golfból van 19.05-ös, 22.22-es, és 23.81-es is.
1303LS
« Hozzászólás #13265 Dátum: 2007 Február 15, 14:30:36 »

typ 3 hátsó fék. Szélesebb erősebb.

303-asban én ezt tettem és az első tárcsával nagyon nagyon jó lett az összhatás.
Valami rémlik, hogy az alaplap nem egészen paszolt, de meg nem mondom már mi volt.
Pedálút nem rémlik, hogy gáz lett volna, szóval biztos jó a gyári főfékhenger, vagy a gyárilag tárcsás 303-as főfékhengere más?
Ez nem a mostani autómban van.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13264 Dátum: 2007 Február 15, 13:09:45 »

A golf felfogatási pontjai ua., mint a bogáré, de a rögzítési pontok a golf főfékhengerének a közepén van még a bogárnak a szélén. Ezért kell alá gyártani kb. 4cm-es távtartót, mert különben nem tudod összehozni a pedállal úgy, hogy működjön (nekem legalábbis nem sikerült.)
A bogár főfékhengere, ha jól tudom 17mm a golfé 19mm.
Itt Pécsen, több autón van hátul tárcsafék, de mindenki cserélte a főfékhengert, mert nem volt elég jó a gyári.



persze, mert pécsen általában melegebb van
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13263 Dátum: 2007 Február 15, 13:02:55 »

A golf felfogatási pontjai ua., mint a bogáré, de a rögzítési pontok a golf főfékhengerének a közepén van még a bogárnak a szélén. Ezért kell alá gyártani kb. 4cm-es távtartót, mert különben nem tudod összehozni a pedállal úgy, hogy működjön (nekem legalábbis nem sikerült.)
A bogár főfékhengere, ha jól tudom 17mm a golfé 19mm.
Itt Pécsen, több autón van hátul tárcsafék, de mindenki cserélte a főfékhengert, mert nem volt elég jó a gyári.


És az jó bele? Szép lassan haladok az építéssel és előre hátulra tácsát szeretnék, de attól féltem nem lesz jó a bogár főfékhenger a tárcsákhoz. Hogy is van ez?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13262 Dátum: 2007 Február 15, 12:50:51 »

na ezt most nem értem  Embarrassed Huh

  akkor a rásegítő miatt most hátrébb kell ülnöd nem ?mer a nagy dob van az első ülés helyén Grin  én meg majd kiülök a motorházfedélre Kiss

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #13261 Dátum: 2007 Február 15, 12:49:51 »

A hátsó fék átalakításom miatt én is szívtam a főfékhenger miatt. Aztán beszereltem a golf3 főfékhengerét (ate) és egyből jó lett. Sőt lehet, hogy túl jó.

Erről jut eszembe.
Fékerő elosztóra van már valami megoldás bogárhoz?  Huh


És az jó bele? Szép lassan haladok az építéssel és előre hátulra tácsát szeretnék, de attól féltem nem lesz jó a bogár főfékhenger a tárcsákhoz. Hogy is van ez?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13260 Dátum: 2007 Február 15, 12:47:16 »

És ilyent lehet szerezni valahonnan értelmes áron?
Kicsit mintha erősebb lenne a hátsó fékem az elsőnél.


Egyébként egy állítható nyomáskorlátozós kellene, pl. a Rover 200-as sorozatban ilyen van, a hátsó fékkör nyomását egy csavarral lehet korlátozni az elsőhöz képet.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13259 Dátum: 2007 Február 15, 12:44:20 »

A hátsó fék átalakításom miatt én is szívtam a főfékhenger miatt. Aztán beszereltem a golf3 főfékhengerét (ate) és egyből jó lett. Sőt lehet, hogy túl jó.

Erről jut eszembe.
Fékerő elosztóra van már valami megoldás bogárhoz?  Huh

  akkor a rásegítő miatt most hátrébb kell ülnöd nem ?mer a nagy dob van az első ülés helyén Grin  én meg majd kiülök a motorházfedélre Kiss

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13258 Dátum: 2007 Február 15, 12:12:52 »

Fékerő elosztóra van már valami megoldás bogárhoz?  Huh


Ilyen rövid tengelytávos gépnél nem kell, mert a dinamikus súlypont áthelyeződés nem jelentős.

Egyébként egy állítható nyomáskorlátozós kellene, pl. a Rover 200-as sorozatban ilyen van, a hátsó fékkör nyomását egy csavarral lehet korlátozni az elsőhöz képet. Gondolom terhelésfüggő fékerőszabályzót nem akar senki berakni, nem sok értelme lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13257 Dátum: 2007 Február 15, 12:00:56 »

A hátsó fék átalakításom miatt én is szívtam a főfékhenger miatt. Aztán beszereltem a golf3 főfékhengerét (ate) és egyből jó lett. Sőt lehet, hogy túl jó.

Erről jut eszembe.
Fékerő elosztóra van már valami megoldás bogárhoz?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13256 Dátum: 2007 Február 15, 11:47:23 »

köszönöm! már most is nyúlós a pedál áttételező miaz tól  akkor próbálom először a 19mmest ( atyp3 fékalkatrészekkel nem is próbálkozom úgysem lehet kapni ha mégis annak az árán vehetek új szutyukit)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13255 Dátum: 2007 Február 15, 11:38:20 »

typ 3 hátsó fék. Szélesebb erősebb.


De a főfékhenger is más, nagyobb dugattyúátmérője van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13254 Dátum: 2007 Február 15, 11:37:49 »

kéne kiss segítség lassan felpiszkálnám a tárcsafékem előre és azon gondolkodom hogy hátra (aszem most 17mm) milyen munkahengert tegyek mert jó lenne hátul is növelni a fékerőt .Azt hiszem a kabrióban mintha 19mmlenne vagy esetleg be lehetne rakni amit elölről kiveszek 22mm vagy ez égtelen baromság????????????????????? Roll Eyes

Ez próba-szerencse alapon fog menni, a nagyobb munkahenger átmérő nagyobb fékerőt is eredményez, de adott elmozduláshoz nagyobb pedálút kell. Ha túl nagy munkahengert teszel fel, akkor a pedál nagyon mélyen fog fogni az eredeti főhengerrel, nyúlós lesz a fék. A 22-es biztos nagy lesz. vagy nagyobb főhenger kell.
Vagy másik autó. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #13253 Dátum: 2007 Február 15, 11:35:37 »

typ 3 hátsó fék. Szélesebb erősebb.

kéne kiss segítség lassan felpiszkálnám a tárcsafékem előre és azon gondolkodom hogy hátra (aszem most 17mm) milyen munkahengert tegyek mert jó lenne hátul is növelni a fékerőt .Azt hiszem a kabrióban mintha 19mmlenne vagy esetleg be lehetne rakni amit elölről kiveszek 22mm vagy ez égtelen baromság????????????????????? Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13252 Dátum: 2007 Február 15, 11:31:53 »

kéne kiss segítség lassan felpiszkálnám a tárcsafékem előre és azon gondolkodom hogy hátra (aszem most 17mm) milyen munkahengert tegyek mert jó lenne hátul is növelni a fékerőt .Azt hiszem a kabrióban mintha 19mmlenne vagy esetleg be lehetne rakni amit elölről kiveszek 22mm vagy ez égtelen baromság????????????????????? Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 1679 1680 1681 1682 1683 [1684] 1685 1686 1687 1688 1689 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.