www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:40:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1627 1628 1629 1630 1631 [1632] 1633 1634 1635 1636 1637 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13171310 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15355 Dátum: 2007 április 26, 13:54:12 »

Ne haragudj tudós mester, de szerintem éppen fordítva van.

ebben megerősitelek

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15354 Dátum: 2007 április 26, 13:46:45 »

kiszedtem a bociból a kókányolt ablakot... kéder nem volt benne ,csak 3,5 kg sziloplaszt és más gumis anyagú vacak.
kívülről nagyon csecse lemezekkel volt felgogva, amit 28db csavar tartott.

levakatrtam róla mindent, szerencsére az ablakkeret ép, azt nem kókányolták...  kezd hasonlítani egy buszra  Wink

már csak össze kéne rakni...

a wetsy ablaknak más a gumi kédere mint a sima t2esé?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15353 Dátum: 2007 április 26, 13:02:53 »

Ne haragudj tudós mester, de szerintem éppen fordítva van.

Középhelyzetben a legnagyobb a holtjáték egyébként
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #15352 Dátum: 2007 április 26, 12:56:54 »

Köszi a tanácsokat, ezzel már el lehet indulni  Wink. Megvan a ma délutáni program is Grin
amúgy az autó évente el van víve Parajdihoz, olajcsere-gyertya(ellenőrzés vagy csere)-gyújtásállítás-szelephézagállításra, épp amiatt, hogy ilyen ne forduljon elő. Idén még nem volt, úgy látszik itt az ideje   Wink. Otthon, főleg mert nem értek hozzá, másrészt meg nincs garázsom, inkább nem csináltam - na most majd fogom  Cool
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15351 Dátum: 2007 április 26, 12:15:20 »

A szakértő urak segítségét szeretném kérni egy alap SZMB támában.
4 éve van meg a bogarunk, és eddig télen-nyáron, hidegen-melegen minden körülmények között pöccre indult, ahogy egy napi használatú géptől elvárható.
A feleségem használja napi szinten - tegnapelőtt is több rövidebb utat megtett vele, szokás szerint minden gond nélkül.
Azonban: ahogy tegnap reggel indítani akarta, az önindító szépen pörög, de a motor még csak jelét sem adta a begyulladásnak. Arra gondolt, hogy kifogyott a benzin  Huh; valóban le volt esve a mutató, ezért tegnap este töltöttem bele pár litert. Ezután ugyanazok a tünetek - láthatóan-hallhatóan egészséges aksi, szépen pörgő önindító, de semmi robbanás. Mivel már sötét volt, ezért itt abba is hagytam a próbálkozást.
A kérdés:
-hogyan érdemes kezdeni a diagnosztikát - van olyan alkatrész, ami így minden előzetes jel nélkül így megadja magát?
-gyújtást hogy érdemes ellenőrizni - főkábel ki az elosztóból, odatartani a motorhoz hogy szikrázik-e?
-benzinszintet hol érdemes nézni - fura, de nincs látható benzinszürő a motoron....
Köszi.
Ha a főkábelen van szikra, nézd még meg, hogy gyujtókábelen is van-e. Lehet rissz a rotor, vagy az elosztó  belsejében a grafit is elkophatott, nézd még meg, hogy jól állnak-e a gyujtás vezetékeinek a sarui (trafón, mexakítón).Ha monden ok, mégsem megy, húzf le benztinvezetéket, indítózz, nyom-e benzint az ac. Ha ez is ok, akkor indítózz, majd gyorsan vegyél ki egy gyertyát, hogy benzines-e. Ha nem , akkor karbipucolás.
 Wink
De valószínű gyujtás gond, különben egy idő után "elkapná" kicsit, ha szelephézag lenne, vagy beállítás/kopás, max visszadurrogna a szívósorba, vagy a kipuffba.
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 26, 12:17:24 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15350 Dátum: 2007 április 26, 12:02:24 »

Ha jól emlékszem, az a lényeg, hogy ráállítás után ki kell próbálni, hogy a szélső állásban nem szorul-e meg a kormánymű (értelemszerűen felemelve). Mindkét szélsőben. Rossz lehet, ha egy éles kanyarban úgymarad. Smiley
Középhelyzetben a legnagyobb a holtjáték egyébként gyárilag is, a kopás erre erősít rá.
oké, köszönöm. azt hiszem majd hétfőn megtekintem Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15349 Dátum: 2007 április 26, 12:00:05 »

oké, azért kérdezem, mert fogalmam sincs.
a lila könyvben meg szerintem ez nincs benne, csak hogy menjek szerelőhöz, nekem meg csak az a könyv van meg. de délután megnézem mit ír Smiley

Ha jól emlékszem, az a lényeg, hogy ráállítás után ki kell próbálni, hogy a szélső állásban nem szorul-e meg a kormánymű (értelemszerűen felemelve). Mindkét szélsőben. Rossz lehet, ha egy éles kanyarban úgymarad. Smiley
Középhelyzetben a legnagyobb a holtjáték egyébként gyárilag is, a kopás erre erősít rá.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15348 Dátum: 2007 április 26, 11:59:53 »

A szakértő urak segítségét szeretném kérni egy alap SZMB támában.
4 éve van meg a bogarunk, és eddig télen-nyáron, hidegen-melegen minden körülmények között pöccre indult, ahogy egy napi használatú géptől elvárható.
A feleségem használja napi szinten - tegnapelőtt is több rövidebb utat megtett vele, szokás szerint minden gond nélkül.
Azonban: ahogy tegnap reggel indítani akarta, az önindító szépen pörög, de a motor még csak jelét sem adta a begyulladásnak. Arra gondolt, hogy kifogyott a benzin  Huh; valóban le volt esve a mutató, ezért tegnap este töltöttem bele pár litert. Ezután ugyanazok a tünetek - láthatóan-hallhatóan egészséges aksi, szépen pörgő önindító, de semmi robbanás. Mivel már sötét volt, ezért itt abba is hagytam a próbálkozást.
A kérdés:
-hogyan érdemes kezdeni a diagnosztikát - van olyan alkatrész, ami így minden előzetes jel nélkül így megadja magát?
-gyújtást hogy érdemes ellenőrizni - főkábel ki az elosztóból, odatartani a motorhoz hogy szikrázik-e?
-benzinszintet hol érdemes nézni - fura, de nincs látható benzinszürő a motoron....
Köszi.
mennyit próbálkoztál indítani? ha kifogy kell egy kis idő inditózással, hogy újra megteljen az úszóház benzinnel.
ha nincs szűrő, nem lehet hogy eldugult valahol?
talán a gyújtásolosztóból húzd ki a kábelt középen félig és ott nézd meg átugrik-e a szikra (de vigyázz mert megráz Cheesy)
nézd meg a gyújtáshézagot is, lehet hogy már nincs is

ha meg 4 éve nem volt semmi átnézve, akkor kéne szelephézagot, gyújtáshézagot meg gyújtást is állítani. ezek a szerelési könyvekben szépen benne vannak lépésről-lépésre. van ilyened?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15347 Dátum: 2007 április 26, 11:57:40 »

A szakértő urak segítségét szeretném kérni egy alap SZMB támában.
4 éve van meg a bogarunk, és eddig télen-nyáron, hidegen-melegen minden körülmények között pöccre indult, ahogy egy napi használatú géptől elvárható.
A feleségem használja napi szinten - tegnapelőtt is több rövidebb utat megtett vele, szokás szerint minden gond nélkül.
Azonban: ahogy tegnap reggel indítani akarta, az önindító szépen pörög, de a motor még csak jelét sem adta a begyulladásnak. Arra gondolt, hogy kifogyott a benzin  Huh; valóban le volt esve a mutató, ezért tegnap este töltöttem bele pár litert. Ezután ugyanazok a tünetek - láthatóan-hallhatóan egészséges aksi, szépen pörgő önindító, de semmi robbanás. Mivel már sötét volt, ezért itt abba is hagytam a próbálkozást.
A kérdés:
-hogyan érdemes kezdeni a diagnosztikát - van olyan alkatrész, ami így minden előzetes jel nélkül így megadja magát?
-gyújtást hogy érdemes ellenőrizni - főkábel ki az elosztóból, odatartani a motorhoz hogy szikrázik-e?
-benzinszintet hol érdemes nézni - fura, de nincs látható benzinszürő a motoron....
Köszi.

Ha valóban kifogyott, akkor kell neki egy kis idő, míg "felkapja" a benzint. Meg legalább 5 litert érdemes beletölteni.
Szerintem jó esetben ennyi a baj.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15346 Dátum: 2007 április 26, 11:39:18 »

Váltóba való hypoid olaj.

és a fáradt motorolaj?  Grin Lips Sealed
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #15345 Dátum: 2007 április 26, 11:35:39 »

A szakértő urak segítségét szeretném kérni egy alap SZMB támában.
4 éve van meg a bogarunk, és eddig télen-nyáron, hidegen-melegen minden körülmények között pöccre indult, ahogy egy napi használatú géptől elvárható.
A feleségem használja napi szinten - tegnapelőtt is több rövidebb utat megtett vele, szokás szerint minden gond nélkül.
Azonban: ahogy tegnap reggel indítani akarta, az önindító szépen pörög, de a motor még csak jelét sem adta a begyulladásnak. Arra gondolt, hogy kifogyott a benzin  Huh; valóban le volt esve a mutató, ezért tegnap este töltöttem bele pár litert. Ezután ugyanazok a tünetek - láthatóan-hallhatóan egészséges aksi, szépen pörgő önindító, de semmi robbanás. Mivel már sötét volt, ezért itt abba is hagytam a próbálkozást.
A kérdés:
-hogyan érdemes kezdeni a diagnosztikát - van olyan alkatrész, ami így minden előzetes jel nélkül így megadja magát?
-gyújtást hogy érdemes ellenőrizni - főkábel ki az elosztóból, odatartani a motorhoz hogy szikrázik-e?
-benzinszintet hol érdemes nézni - fura, de nincs látható benzinszürő a motoron....
Köszi.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15344 Dátum: 2007 április 26, 11:01:55 »

Ja, és nem motorolaj való bele...
és a fáradt motorolaj?  Grin Lips Sealed
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15343 Dátum: 2007 április 26, 11:01:21 »

Eredetileg olaj való bele egyébként. Biztosan véletlenül.
A globoidra ráállítani meg nem saccra kell, hanem megvan a menete, szerelési könyvben nézzed meg.
oké, azért kérdezem, mert fogalmam sincs.
a lila könyvben meg szerintem ez nincs benne, csak hogy menjek szerelőhöz, nekem meg csak az a könyv van meg. de délután megnézem mit ír Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15342 Dátum: 2007 április 26, 10:57:29 »

Ja, és nem motorolaj való bele...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15341 Dátum: 2007 április 26, 10:56:54 »

Az öreg kormánygépekbe nem véletlenül tesznek zsírt. Tudod a tömítettségi problémák.....  De a zsír sűrűségű olaj is jó lehet, pláne, ha kicsit paraffinos a szappanrács helyett  Smiley

Hát, ha nem tömít, fel kell újítani. Én úgy tudtam, a diffibe is lehet fűrészport tenni, addig jó lesz, míg elviszi a vevő. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15340 Dátum: 2007 április 26, 10:15:31 »

Az öreg kormánygépekbe nem véletlenül tesznek zsírt. Tudod a tömítettségi problémák.....  De a zsír sűrűségű olaj is jó lehet, pláne, ha kicsit paraffinos a szappanrács helyett  Smiley

Eredetileg olaj való bele egyébként. Biztosan véletlenül.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15339 Dátum: 2007 április 26, 09:42:30 »

köszönöm!
és milyen zsírt kell bele tenni szerintetk?
olyat amivel mondjuk a zsírzópontokat is feltöltik az első hídban? vagy van erre valami speciális?
azt hiszem valami Mol LZS (lítiumbázisú) van itthon

Eredetileg olaj való bele egyébként. Biztosan véletlenül.
A globoidra ráállítani meg nem saccra kell, hanem megvan a menete, szerelési könyvben nézzed meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15338 Dátum: 2007 április 26, 09:40:22 »

Minél hígabbat. Van aki olajjal keveri, ez nem tudom jó-e (Stunt ?)  Az LZS szerintem megetszi, én is azt raktam bele.  Emeld fel a kocsi elejét, és állítsd középállásba a kormányt, mikor a holtjátékot állítod.

Nem jó, szét fog válni. Nem véletlenül gyártanak különféle zsírokat.
(Szar zsírokból pl. magától szétválik néha kicsit, azaz a szappanrács nem tartja meg az olajat)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15337 Dátum: 2007 április 26, 09:04:45 »

Minél hígabbat. Van aki olajjal keveri, ez nem tudom jó-e (Stunt ?)  Az LZS szerintem megetszi, én is azt raktam bele.  Emeld fel a kocsi elejét, és állítsd középállásba a kormányt, mikor a holtjátékot állítod.

köszönöm!

és milyen zsírt kell bele tenni szerintetk?
olyat amivel mondjuk a zsírzópontokat is feltöltik az első hídban? vagy van erre valami speciális?
azt hiszem valami Mol LZS (lítiumbázisú) van itthon
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15336 Dátum: 2007 április 26, 08:25:59 »

köszönöm!

és milyen zsírt kell bele tenni szerintetk?
olyat amivel mondjuk a zsírzópontokat is feltöltik az első hídban? vagy van erre valami speciális?
azt hiszem valami Mol LZS (lítiumbázisú) van itthon
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #15335 Dátum: 2007 április 25, 23:02:08 »

Hát igen, a zsírt azt biztos nem folyatja el a persely és a tengely kopása miatt, de bele tud száradni meg a kopás során fémpor is társul hozzá aztán még jobban koptatja a belsőt. De neked lógott is nem?


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #15334 Dátum: 2007 április 25, 22:50:24 »

Nem kell ahhoz kivenni a tankot (tudom hogy folyatott), van elöl a szerelő ablak a kormánymű előtt. Azt leveszed és találsz a kormánymű tetején egy anyát azt fellazítod, ezután csavarhúzóval beljebb hajtod a menetes szárat ( ez a hézag állító csavar) ezt lefele tekerve "szorítasz a kormánymű tengelyén, azaz közelebb álítod egymáshoz a görgőt és a globoid csigát. Fontos hogy valamennyi holtjátékot hagyjál neki mert szorulhat vagy be is feszülhet.
Igen !Nálam volt Wilddaemonnal az szmb!A beszáradt zsírt is felfrissítettük!Most szinte 1 ujjal lehet tekerni!

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #15333 Dátum: 2007 április 25, 22:42:44 »

emberek, mit lehet tenni a cserén kívül egy holtjátékos kormányművel hogy jobb legyen?
nemrég írták itt páran hogy javítottak rajta.
ha ez csak valami beállítás, vagy valamit meg kell húzni, vagy olajat cserélni benne vagy olyan amit egyszerű megcsinálni, írjátok már le lépésenként.
most, hogy kint van a tank, hozzáférnék könnyen.
Nem kell ahhoz kivenni a tankot (tudom hogy folyatott), van elöl a szerelő ablak a kormánymű előtt. Azt leveszed és találsz a kormánymű tetején egy anyát azt fellazítod, ezután csavarhúzóval beljebb hajtod a menetes szárat ( ez a hézag állító csavar) ezt lefele tekerve "szorítasz a kormánymű tengelyén, azaz közelebb álítod egymáshoz a görgőt és a globoid csigát. Fontos hogy valamennyi holtjátékot hagyjál neki mert szorulhat vagy be is feszülhet.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15332 Dátum: 2007 április 25, 22:30:00 »

emberek, mit lehet tenni a cserén kívül egy holtjátékos kormányművel hogy jobb legyen?
nemrég írták itt páran hogy javítottak rajta.
ha ez csak valami beállítás, vagy valamit meg kell húzni, vagy olajat cserélni benne vagy olyan amit egyszerű megcsinálni, írjátok már le lépésenként.
most, hogy kint van a tank, hozzáférnék könnyen.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #15331 Dátum: 2007 április 24, 21:40:32 »

ovál hátsó 1körös fékmunka henger kell?
Nekem igen,2 csavaros 17 colos.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15330 Dátum: 2007 április 24, 21:37:32 »

tegnap szétszedtem az oválon a fékrendszert s a hátso munkahengerek 4 lyukasak s megnéztem hogy mennyibe kerülnek hát nem örültem neki hogy 43 ezer Ft per darab mit lehet csinálni ilyenkor lehet alaplapot cserélni vagy van valami költségkimélöbb megoldás?
ovál hátsó 1körös fékmunka henger kell?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #15329 Dátum: 2007 április 24, 21:33:52 »

tegnap szétszedtem az oválon a fékrendszert s a hátso munkahengerek 4 lyukasak s megnéztem hogy mennyibe kerülnek hát nem örültem neki hogy 43 ezer Ft per darab mit lehet csinálni ilyenkor lehet alaplapot cserélni vagy van valami költségkimélöbb megoldás?
Nem nagyon lehet hozzá kapni,de a skoda karmantyú jó bele!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #15328 Dátum: 2007 április 24, 19:55:47 »

tegnap szétszedtem az oválon a fékrendszert s a hátso munkahengerek 4 lyukasak s megnéztem hogy mennyibe kerülnek hát nem örültem neki hogy 43 ezer Ft per darab mit lehet csinálni ilyenkor lehet alaplapot cserélni vagy van valami költségkimélöbb megoldás?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15327 Dátum: 2007 április 24, 19:48:53 »

Üdv.
Boginál a három motortartó bak eltér-e egymástól?
Mennyire negyon szívás cserélni monnyuk mindahármat? Huh
a hátsó kettő egyforma, az első más,  motor kivételel indul a csere, ugyanis a hátsók a váltóharangba vannak rögzítve 2 -2 csavarral a másik 2-2 csavarral pedig a tartókengyelhez, ha ez megvan akkor az első bak 4 csavarját szeded ki,a hátsó ülés alatt elkötöd a váltórudat és hátrahúzod a váltót és kiveszed az első bakot , azért valamit rakjál a váltó alá nehogy leessen vagy befeszüljön, visszaszerelés ennek a forditottja ja és max 5000-be kerül a 3 bak, jó munkát Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15326 Dátum: 2007 április 24, 19:36:56 »

Üdv.
Boginál a három motortartó bak eltér-e egymástól?
Mennyire negyon szívás cserélni monnyuk mindahármat? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #15325 Dátum: 2007 április 24, 19:33:43 »

Hajlítani ezt a részt meg horror sztem...
Egy lakatosnak ki kell ráznia kisujjból egy ilyet.
Szerintem is kár ezért szétvágni egy tetőt.
Flexkabrióban nem gondolkodtál még?  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15324 Dátum: 2007 április 24, 18:39:15 »

fesd le feketére, akkor nem látszik!  Evil

amugy minden fekete csak fujtam sprayel Lips Sealed Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15323 Dátum: 2007 április 24, 16:07:40 »

fesd le feketére, akkor nem látszik!  Evil

megfogattam nem lesz csicsa motor de már kezdek megzakkani
ma vettem bugpack karter gáz kiszelöztetöt+szijtárcsákat Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15322 Dátum: 2007 április 24, 15:31:33 »

megfogattam nem lesz csicsa motor de már kezdek megzakkani
ma vettem bugpack karter gáz kiszelöztetöt+szijtárcsákat Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 15:36:06 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15321 Dátum: 2007 április 24, 13:13:04 »

tőccsél nekem is
tőtők (tőtőszmájli) és hogy ne off villáskulcs Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15320 Dátum: 2007 április 24, 13:07:05 »

köcce , akkor tőccsük mint állat Grin

tőccsél nekem is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15319 Dátum: 2007 április 24, 13:02:37 »

szolgálati közlemény:
csináltam helyet, most már kell mennie a képfeltöltésnek
köcce , akkor tőccsük mint állat Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15318 Dátum: 2007 április 24, 12:58:08 »

szolgálati közlemény:
csináltam helyet, most már kell mennie a képfeltöltésnek



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15317 Dátum: 2007 április 24, 12:54:55 »

átlyukadva van a rozsdás résznél? mert ha igen akkor a körülötte levő lemezrész is vékony lehet, akkor nincs mese flex kivág, és ellendarab behegedálása, monnyuk egy ép tetőből.Ha vastag a lemez nincs átrohadva csak nekiálsz flexel kiköszörülöd belőlle a rozsdát , rozsdamarózod majd aluporos gitt, vagy cinezés.

Átlyukadva nincs sehol, csak rozsdás, hogy mennyire mélyen hétfőn kiderül. Akkor megyek SZMB-zni, majd csinálok sok fotót. Ha nagy a gáz én is a kiflex módszerre gondoltam, de nem szívesen vágnék szét egy ép tetőt ezért, bár ha valakinek van bontott autó amit úgyis szétvág... Grin Hajlítani ezt a részt meg horror sztem... Remélem csak ki kell köszörülnöm...
Köszönöm a segítséget, hétfőn folyt. köv. Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15316 Dátum: 2007 április 24, 12:47:52 »

Ez nem az én kocsim, csak a neten találtam egy képet. Grin
De az enyémnél is  (kb azon a helyen a mi be van fehérrel keretezve és ki van vágva) elég rozsdás, monygy valami biztatót...
átlyukadva van a rozsdás résznél? mert ha igen akkor a körülötte levő lemezrész is vékony lehet, akkor nincs mese flex kivág, és ellendarab behegedálása, monnyuk egy ép tetőből.Ha vastag a lemez nincs átrohadva csak nekiálsz flexel kiköszörülöd belőlle a rozsdát , rozsdamarózod majd aluporos gitt, vagy cinezés.

Oldalak: 1 ... 1627 1628 1629 1630 1631 [1632] 1633 1634 1635 1636 1637 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.