www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 06:00:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1628 1629 1630 1631 1632 [1633] 1634 1635 1636 1637 1638 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13143515 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15314 Dátum: 2007 április 24, 12:29:10 »

az tamindenit  Grin ez má volt javitva ha jól látom , meg van egy csomó fekete az mi? próbáltam felrakni ide de nekem is aszondta hogy híjjam az adminisztrátort :???:na ilyen picibe sikerült

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 12:33:32 írta ESZ »

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15313 Dátum: 2007 április 24, 12:13:37 »

van itt minden ingyen meg error is csak kép nincs Huh

Egy újabb próba! Wink
Nálam az előző is jó Huh
http://www.aedesign.hu/esőcsati1.jpg
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15312 Dátum: 2007 április 24, 12:09:32 »

Nálam látszik! Shocked
Na mégegyszer...így má biztos meg tudod nézni
http://aedesign.extra.hu/wp-content/esőcsati1.jpg
van itt minden ingyen meg error is csak kép nincs Huh

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15311 Dátum: 2007 április 24, 11:59:45 »

így sincs kép Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nálam látszik! Shocked
Na mégegyszer...így má biztos meg tudod nézni
http://aedesign.extra.hu/wp-content/esőcsati1.jpg
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15310 Dátum: 2007 április 24, 11:55:37 »

Ha így nem megy a kép majd megy amúgy! Grin
<beszúrt kép törölve>
így sincs kép Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15309 Dátum: 2007 április 24, 11:27:21 »

kb hány milliméter széles?

Ha így nem megy a kép majd megy amúgy! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 11:36:36 írta vw1970 »
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15308 Dátum: 2007 április 24, 11:25:15 »

Hát igazából csak annak a kis íves résznek az alja rozsdás...
kb hány milliméter széles?

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15307 Dátum: 2007 április 24, 11:24:15 »

Hát igazából csak annak a kis íves résznek az alja rozsdás...

Nem enged képet csatoni mivan???
"A feltöltési mappa megtelt. Kérlek próbálj egy kisebb fájlt és/vagy vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral."
Ez a kép csak 100kb...
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 11:36:22 írta vw1970 »
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15306 Dátum: 2007 április 24, 11:22:46 »

akkor neked a tetőd is rozsdás nemcsak az esőcsatornád?   ebböl már vágás lesz úgy érzem

Hát igazából csak annak a kis íves résznek az alja rozsdás...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15305 Dátum: 2007 április 24, 11:13:12 »

Képem most nincs, csak 7végén leszek bogiközelbe...
...de megpróbálom 1303LS képén berajzolni, hogy mi a helyzet nálam.

akkor neked a tetőd is rozsdás nemcsak az esőcsatornád?   ebböl már vágás lesz úgy érzem

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15304 Dátum: 2007 április 24, 11:03:33 »

képet toljál hogy hol van a beteg rész és mondom a verziókat Wink hogy mit lehet vele kezdeni

Képem most nincs, csak 7végén leszek bogiközelbe...
...de megpróbálom 1303LS képén berajzolni, hogy mi a helyzet nálam.


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15303 Dátum: 2007 április 24, 07:57:29 »

Erre gondolsz?
A ráhajtás finoman leflexelve, majd végig varrva.
Asszem ez az a varrat amit nem lehet COval csak lánggal csinálni.
akkor te a két lemez pótanyag nélküli összeolvasztásáról beszélsz,

1303LS
« Hozzászólás #15302 Dátum: 2007 április 23, 21:47:18 »

Féltengely belső CV (homokinetikus) csuklója, nem kardán...
http://www.eurokardan.hu/?pid=14&cid=18

 Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #15301 Dátum: 2007 április 23, 21:44:23 »

Gratula! Szépen alakul a projekt. Cheesy

Hamarosan én is csatlakozom.
Valaki javított már esőcsatornát? Nekem mind a két oldalon van egy 20 centis rész ami elég csúnya, hogy lehet azt javítani, mert javítoelem nincs hozzá, és elég furcsán is van ott hajlítva az egyik elem a másikra? Ennél a résznél elég tanácstalan vagyok. Huh
Esteleg képeket a javításáról tudtok?
Erre gondolsz?
A ráhajtás finoman leflexelve, majd végig varrva.
Asszem ez az a varrat amit nem lehet COval csak lánggal csinálni.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15300 Dátum: 2007 április 23, 19:46:25 »

Dede, ollan mint harditárcsa csak zsírzani köll a közepit! Mámint trágyahordó traktoron!  Grin

nem ugy kell aztat mondani hogy gardán? Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15299 Dátum: 2007 április 23, 19:43:13 »

Én elgondolkodnék a szinterezésen is.
Nekem a kézikék kart 1000Ft-ért csinálták meg. Ez is kopott szinte mindegyik autóban!


Tongue pedig egy csomo sminkes ecsetem van, semmire se hasznalom  Grin

no de komolyra forditva  a szot, koszi, olyan szpreh-t veszek, koszi a tanacsot

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15298 Dátum: 2007 április 23, 19:42:18 »

De a kardánt mi jobban értjük!  Smiley

nem ugy kell aztat mondani hogy gardán? Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15297 Dátum: 2007 április 23, 19:40:35 »

De a kardánt mi jobban értjük!  Smiley

Féltengely belső CV (homokinetikus) csuklója, nem kardán...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15296 Dátum: 2007 április 23, 19:25:09 »

Gratula! Szépen alakul a projekt. Cheesy

Hamarosan én is csatlakozom.
Valaki javított már esőcsatornát? Nekem mind a két oldalon van egy 20 centis rész ami elég csúnya, hogy lehet azt javítani, mert javítoelem nincs hozzá, és elég furcsán is van ott hajlítva az egyik elem a másikra? Ennél a résznél elég tanácstalan vagyok. Huh
Esteleg képeket a javításáról tudtok?
képet toljál hogy hol van a beteg rész és mondom a verziókat Wink hogy mit lehet vele kezdeni

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15295 Dátum: 2007 április 23, 16:14:58 »

Ami a leírásod alapján beazonosítható, azok a kardáncsukló csavarjai. Ha kiesnek, megáll az autó.  Smiley  8.8-as acélcsavar, 12 szögletű belső kulccsal működik. Új ricnis alátét nem árt alá. Én légkulccsal húztam meg...


Féltengely belső CV (homokinetikus) csuklója, nem kardán...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15294 Dátum: 2007 április 23, 13:58:14 »

A hatos már nem gyári! Rosszabb mint egy flex-kabrió!  Smiley

stimmel, arról van szó. mindig tanul az ember... Wink
nekem a 6-os inbuszkulcs pont beleillett, azzal húztam meg amennyire tudtam, de nyilván kicsi volt az erőkar és jobban is meg lehet húzni. holnap elszaladok a szerelőbácsihoz és ráhuzatom vele rendesen.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15293 Dátum: 2007 április 23, 13:54:12 »

Ami a leírásod alapján beazonosítható, azok a kardáncsukló csavarjai. Ha kiesnek, megáll az autó.  Smiley  8.8-as acélcsavar, 12 szögletű belső kulccsal működik. Új ricnis alátét nem árt alá. Én légkulccsal húztam meg...

stimmel, arról van szó. mindig tanul az ember... Wink
nekem a 6-os inbuszkulcs pont beleillett, azzal húztam meg amennyire tudtam, de nyilván kicsi volt az erőkar és jobban is meg lehet húzni. holnap elszaladok a szerelőbácsihoz és ráhuzatom vele rendesen.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15292 Dátum: 2007 április 23, 13:49:15 »

Ami a leírásod alapján beazonosítható, azok a kardáncsukló csavarjai. Ha kiesnek, megáll az autó.  Smiley  8.8-as acélcsavar, 12 szögletű belső kulccsal működik. Új ricnis alátét nem árt alá. Én légkulccsal húztam meg...

vasárnap aláfeküdtem az 1302-esnek, csak úgy általános átvizsgálás gyanánt és azt vettem észre, hogy a jobb hátsó belső kerékagy(?) szinte összes csavarja ki van lazulva, az egyik teljesen ki is tekeredett(!), csak a féltengely-gumiharang nem engedte kiesni a helyéről.
ezen az oldalon cserélt nekem lengőkart a szerelőbácsi. ezek szerint nem húzta meg a csavarokat?
mi történt volna, ha mindegyik csavar kicsavarodik?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15291 Dátum: 2007 április 23, 13:36:19 »

vasárnap aláfeküdtem az 1302-esnek, csak úgy általános átvizsgálás gyanánt és azt vettem észre, hogy a jobb hátsó belső kerékagy(?) szinte összes csavarja ki van lazulva, az egyik teljesen ki is tekeredett(!), csak a féltengely-gumiharang nem engedte kiesni a helyéről.
ezen az oldalon cserélt nekem lengőkart a szerelőbácsi. ezek szerint nem húzta meg a csavarokat?
mi történt volna, ha mindegyik csavar kicsavarodik?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15290 Dátum: 2007 április 23, 13:26:15 »

Tongue pedig egy csomo sminkas ecsetem van, semmire se hasznalom  Grin

no de komolyra forditva  a szot, koszi, olyan szpreh-t veszek, koszi a tanacsot

Véleményem szerint egy kb. 12-es csövet spray-vel lefesteni elég rossz. Ráadásul a spray drágább is.

Én a legkisebb fekete ecsetelőt venném, és ecsettel kenném be. A Hammerite elég jól eloszlik, ráadásul azon a felületen nem látszik majd, hogy ecsetelve volt. Viszont vastagabb kopásállóbb réteget kapsz, mint a szórópalackkal. És kinek nincs a váltógomb alatt 4-5 cm-en lekopva a festék?


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15289 Dátum: 2007 április 23, 13:03:19 »

Van 2dl-es hammerite kalapácslakk fekete. nincs 1000Ft szerintem. De van szpré is ebből.
A szpréhez nem kell ecset.  Evil

 Tongue pedig egy csomo sminkes ecsetem van, semmire se hasznalom  Grin

no de komolyra forditva  a szot, koszi, olyan szpreh-t veszek, koszi a tanacsot
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 23, 13:34:40 írta aaggoottaa »

1303LS
« Hozzászólás #15288 Dátum: 2007 április 23, 12:18:42 »

hat fekete lenne. persze. csak mittom en milyen festekek vannak... (eddig csak egyszer kimeszeltem egyedul a szobamat  Cool, es a suliban festettem vizfestekel,  Tongue meg koromlakkot hasznalok eleg surun. mas festekeket nem ismerek...) 

szal "kalapacslakk"?
Van 2dl-es hammerite kalapácslakk fekete. nincs 1000Ft szerintem. De van szpré is ebből.
A szpréhez nem kell ecset.  Evil
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15287 Dátum: 2007 április 23, 12:16:28 »

Amivel akarod.

Én matt feketével vagy fekete kalapácslakkal festeném. Ez utóbbi nem könnyen kopik le és vastagabb.

hat fekete lenne. persze. csak mittom en milyen festekek vannak... (eddig csak egyszer kimeszeltem egyedul a szobamat  Cool, es a suliban festettem vizfestekel,  Tongue meg koromlakkot hasznalok eleg surun. mas festekeket nem ismerek...) 

szal "kalapacslakk"?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15286 Dátum: 2007 április 23, 11:57:02 »

ok koszi.
es lesmirglizem, es utana mival fessem meg?  Cool vagy hagyjam ugy?  Huh

Amivel akarod.

Én matt feketével vagy fekete kalapácslakkal festeném. Ez utóbbi nem könnyen kopik le és vastagabb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15285 Dátum: 2007 április 23, 11:55:30 »

Azt hiszem a gumi nem takarja, inkább a szőnyeg szokta eltakarni. Egyébként nincs ott másik csavar, csak ez a kettő, nem fogod eltéveszteni.
Valaki majd belinkel egy rajzot az egészről, pofon egyszerű.

ok koszi.
es lesmirglizem, es utana mival fessem meg?  Cool vagy hagyjam ugy?  Huh

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15284 Dátum: 2007 április 23, 11:50:35 »

koszi. ez ott a gumi-vagymi alatt van? (arra a szoknya -szeru nemtommire gondolok)

 Grin Grin Grin asszem latszik hogy no vagyok.... Undecided

Azt hiszem a gumi nem takarja, inkább a szőnyeg szokta eltakarni. Egyébként nincs ott másik csavar, csak ez a kettő, nem fogod eltéveszteni.
Valaki majd belinkel egy rajzot az egészről, pofon egyszerű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15283 Dátum: 2007 április 23, 11:47:32 »

Két M8-as csavar van a tövénél, ezeket kicsavarod, lenyomod a kart és elfordítod 90 fokkal és már a kezedben is van.

koszi. ez ott a gumi-vagymi alatt van? (arra a szoknya -szeru nemtommire gondolok)

 Grin Grin Grin asszem latszik hogy no vagyok.... Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15282 Dátum: 2007 április 23, 11:41:34 »

sziasztok.
hogy kell kivenni a sebvalto kart?

en ki tudom venni?  Cool

(le van festve valami olyan festekkel, ami melegben megolvad es ragad, azt akarom leszedni,
es a gombot kicserelni a tetejen. igy nem lehet lecsavarni)

Két M8-as csavar van a tövénél, ezeket kicsavarod, lenyomod a kart és elfordítod 90 fokkal és már a kezedben is van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15281 Dátum: 2007 április 23, 11:39:24 »

sziasztok.
hogy kell kivenni a sebvalto kart?

en ki tudom venni?  Cool

(le van festve valami olyan festekkel, ami melegben megolvad es ragad, azt akarom leszedni,
es a gombot kicserelni a tetejen. igy nem lehet lecsavarni)

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15280 Dátum: 2007 április 23, 11:25:27 »

A mai napom gyümölcse:  Alváz kész!
Ahhoz képest, hogy most hegesztek először, a kezdeti nehézségek, lemezlyuggatások után már eléggé belejöttem a dologba, meg vagyok elégedve  Wink
Amire a bódéhoz érek, már lesz is némi gyakorlatom Grin

Gratula! Szépen alakul a projekt. Cheesy

alakul a kasznis mozgalom Grin és ráadásul mindenkinek ilyen Co-ja van

Hamarosan én is csatlakozom.
Valaki javított már esőcsatornát? Nekem mind a két oldalon van egy 20 centis rész ami elég csúnya, hogy lehet azt javítani, mert javítoelem nincs hozzá, és elég furcsán is van ott hajlítva az egyik elem a másikra? Ennél a résznél elég tanácstalan vagyok. Huh
Esteleg képeket a javításáról tudtok?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15279 Dátum: 2007 április 23, 10:11:41 »

és a hidat tartó csavar végeknek ott ki kell  lógni? mert a 4ből csak az egyik lóg ki és van anya a végén..
ha jól emlékszem Sparkafernek és Maresznak vannak benzintakjai. leggyorsabb, legolcsóbb megoldás, ha kicseréled a tankot (párezer forintért mentek). egyet én is tudok adni neked 1 sörért, ami picit horpadt a kormányősszekötőtől (mikor szétszakadt a Puma alsó csavarja).
ha anyát találtál a gerendatartó csavar végén, akkor három eset van:
1. elhagyták a gyári csavart, és vékonyabb átmenővel oldották meg 
2. beszakították a menetet a vázfejben, jó izmos embernek kellett lennie nagy erőkaros csőkulccsal... hosszabb csavart tettek be és ezért "biztosították" le.
3. a gyári csavart hosszabbal pótolták, és gondolták telernek egy anyát a kilógó végére
na bármelyik is forog fenn, a következőt tedd:
csavarj ki egy gyári futóműrögzítő csavart, és próbáld be a kókányolt helyére. Ha izomból meghúzod, és nem fordul át, akkor nincs beszakadva a menet - megnyugodhatsz. Ezután kiveszel egy gyári méretű csavart, zsebre teszed és irány a csavarbolt. kérsz ugyanolyat 10.9-es keménységűből. Erre cseréld ki a kókányolt csavarodat. Ha átszakadt a menet, akkor annyival hosszabbat kérj, hogy tudjál anyát tenni a végére (ebből is nagy keménységűt, ne 5.6-osat). A lényeg, hogy mindenképpen cseréld ki azt a kilógó csavart, ha nem tudjuk a keménységét (10.9-es legyen).
A felső csavar miatt ne aggódj, csak húzd meg rendesen.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15278 Dátum: 2007 április 23, 07:42:00 »

A mai napom gyümölcse:  Alváz kész!
Ahhoz képest, hogy most hegesztek először, a kezdeti nehézségek, lemezlyuggatások után már eléggé belejöttem a dologba, meg vagyok elégedve  Wink
Amire a bódéhoz érek, már lesz is némi gyakorlatom Grin
alakul a kasznis mozgalom Grin és ráadásul mindenkinek ilyen Co-ja van

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15277 Dátum: 2007 április 23, 00:50:09 »

A mai napom gyümölcse:  Alváz kész!
Ahhoz képest, hogy most hegesztek először, a kezdeti nehézségek, lemezlyuggatások után már eléggé belejöttem a dologba, meg vagyok elégedve  Wink
Amire a bódéhoz érek, már lesz is némi gyakorlatom Grin

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #15276 Dátum: 2007 április 22, 08:44:04 »

Ez ásványi alapú?
Most akciós, vagy a 40% kedvezmény csak neked jár? Wink
Azt hiszem ásványi. De semmi gond nincs vele.
És a 40% nekem jár. (meg még sok mindenkinek!)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #15275 Dátum: 2007 április 21, 23:19:40 »

ahogy kiszedtem a tankot észrevettem hogy az egyik csavar (amit bekarikáztam) ki van lazulva! kézzel tudtam tekerni. az a hidat tartja??
(akkor még lehet hogy jó hogy a tank kilyukadt  Undecided)

egyébként mi tartja még a hidat? az autó eleje felől 4 csavar? és az egyiknek ott a vége ahova a nyilat tettem?
Nekem van tankom 71-es bogiból, ha érdekel, és valszeg szerdán megyek is Pestre.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Oldalak: 1 ... 1628 1629 1630 1631 1632 [1633] 1634 1635 1636 1637 1638 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.