www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 16:16:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1628 1629 1630 1631 1632 [1633] 1634 1635 1636 1637 1638 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14726188 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #15331 Dátum: 2007 április 24, 21:40:32 »

ovál hátsó 1körös fékmunka henger kell?
Nekem igen,2 csavaros 17 colos.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15330 Dátum: 2007 április 24, 21:37:32 »

tegnap szétszedtem az oválon a fékrendszert s a hátso munkahengerek 4 lyukasak s megnéztem hogy mennyibe kerülnek hát nem örültem neki hogy 43 ezer Ft per darab mit lehet csinálni ilyenkor lehet alaplapot cserélni vagy van valami költségkimélöbb megoldás?
ovál hátsó 1körös fékmunka henger kell?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #15329 Dátum: 2007 április 24, 21:33:52 »

tegnap szétszedtem az oválon a fékrendszert s a hátso munkahengerek 4 lyukasak s megnéztem hogy mennyibe kerülnek hát nem örültem neki hogy 43 ezer Ft per darab mit lehet csinálni ilyenkor lehet alaplapot cserélni vagy van valami költségkimélöbb megoldás?
Nem nagyon lehet hozzá kapni,de a skoda karmantyú jó bele!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #15328 Dátum: 2007 április 24, 19:55:47 »

tegnap szétszedtem az oválon a fékrendszert s a hátso munkahengerek 4 lyukasak s megnéztem hogy mennyibe kerülnek hát nem örültem neki hogy 43 ezer Ft per darab mit lehet csinálni ilyenkor lehet alaplapot cserélni vagy van valami költségkimélöbb megoldás?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15327 Dátum: 2007 április 24, 19:48:53 »

Üdv.
Boginál a három motortartó bak eltér-e egymástól?
Mennyire negyon szívás cserélni monnyuk mindahármat? Huh
a hátsó kettő egyforma, az első más,  motor kivételel indul a csere, ugyanis a hátsók a váltóharangba vannak rögzítve 2 -2 csavarral a másik 2-2 csavarral pedig a tartókengyelhez, ha ez megvan akkor az első bak 4 csavarját szeded ki,a hátsó ülés alatt elkötöd a váltórudat és hátrahúzod a váltót és kiveszed az első bakot , azért valamit rakjál a váltó alá nehogy leessen vagy befeszüljön, visszaszerelés ennek a forditottja ja és max 5000-be kerül a 3 bak, jó munkát Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15326 Dátum: 2007 április 24, 19:36:56 »

Üdv.
Boginál a három motortartó bak eltér-e egymástól?
Mennyire negyon szívás cserélni monnyuk mindahármat? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #15325 Dátum: 2007 április 24, 19:33:43 »

Hajlítani ezt a részt meg horror sztem...
Egy lakatosnak ki kell ráznia kisujjból egy ilyet.
Szerintem is kár ezért szétvágni egy tetőt.
Flexkabrióban nem gondolkodtál még?  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15324 Dátum: 2007 április 24, 18:39:15 »

fesd le feketére, akkor nem látszik!  Evil

amugy minden fekete csak fujtam sprayel Lips Sealed Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15323 Dátum: 2007 április 24, 16:07:40 »

fesd le feketére, akkor nem látszik!  Evil

megfogattam nem lesz csicsa motor de már kezdek megzakkani
ma vettem bugpack karter gáz kiszelöztetöt+szijtárcsákat Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15322 Dátum: 2007 április 24, 15:31:33 »

megfogattam nem lesz csicsa motor de már kezdek megzakkani
ma vettem bugpack karter gáz kiszelöztetöt+szijtárcsákat Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 15:36:06 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15321 Dátum: 2007 április 24, 13:13:04 »

tőccsél nekem is
tőtők (tőtőszmájli) és hogy ne off villáskulcs Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15320 Dátum: 2007 április 24, 13:07:05 »

köcce , akkor tőccsük mint állat Grin

tőccsél nekem is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15319 Dátum: 2007 április 24, 13:02:37 »

szolgálati közlemény:
csináltam helyet, most már kell mennie a képfeltöltésnek
köcce , akkor tőccsük mint állat Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15318 Dátum: 2007 április 24, 12:58:08 »

szolgálati közlemény:
csináltam helyet, most már kell mennie a képfeltöltésnek



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15317 Dátum: 2007 április 24, 12:54:55 »

átlyukadva van a rozsdás résznél? mert ha igen akkor a körülötte levő lemezrész is vékony lehet, akkor nincs mese flex kivág, és ellendarab behegedálása, monnyuk egy ép tetőből.Ha vastag a lemez nincs átrohadva csak nekiálsz flexel kiköszörülöd belőlle a rozsdát , rozsdamarózod majd aluporos gitt, vagy cinezés.

Átlyukadva nincs sehol, csak rozsdás, hogy mennyire mélyen hétfőn kiderül. Akkor megyek SZMB-zni, majd csinálok sok fotót. Ha nagy a gáz én is a kiflex módszerre gondoltam, de nem szívesen vágnék szét egy ép tetőt ezért, bár ha valakinek van bontott autó amit úgyis szétvág... Grin Hajlítani ezt a részt meg horror sztem... Remélem csak ki kell köszörülnöm...
Köszönöm a segítséget, hétfőn folyt. köv. Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15316 Dátum: 2007 április 24, 12:47:52 »

Ez nem az én kocsim, csak a neten találtam egy képet. Grin
De az enyémnél is  (kb azon a helyen a mi be van fehérrel keretezve és ki van vágva) elég rozsdás, monygy valami biztatót...
átlyukadva van a rozsdás résznél? mert ha igen akkor a körülötte levő lemezrész is vékony lehet, akkor nincs mese flex kivág, és ellendarab behegedálása, monnyuk egy ép tetőből.Ha vastag a lemez nincs átrohadva csak nekiálsz flexel kiköszörülöd belőlle a rozsdát , rozsdamarózod majd aluporos gitt, vagy cinezés.

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15315 Dátum: 2007 április 24, 12:34:44 »

az tamindenit  Grin ez má volt javitva ha jól látom , meg van egy csomó fekete az mi? próbáltam felrakni ide de nekem is aszondta hogy híjjam az adminisztrátort Huh

Ez nem az én kocsim, csak a neten találtam egy képet. Grin
De az enyémnél is  (kb azon a helyen a mi be van fehérrel keretezve és ki van vágva) elég rozsdás, monygy valami biztatót...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15314 Dátum: 2007 április 24, 12:29:10 »

az tamindenit  Grin ez má volt javitva ha jól látom , meg van egy csomó fekete az mi? próbáltam felrakni ide de nekem is aszondta hogy híjjam az adminisztrátort :???:na ilyen picibe sikerült

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 12:33:32 írta ESZ »

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15313 Dátum: 2007 április 24, 12:13:37 »

van itt minden ingyen meg error is csak kép nincs Huh

Egy újabb próba! Wink
Nálam az előző is jó Huh
http://www.aedesign.hu/esőcsati1.jpg
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15312 Dátum: 2007 április 24, 12:09:32 »

Nálam látszik! Shocked
Na mégegyszer...így má biztos meg tudod nézni
http://aedesign.extra.hu/wp-content/esőcsati1.jpg
van itt minden ingyen meg error is csak kép nincs Huh

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15311 Dátum: 2007 április 24, 11:59:45 »

így sincs kép Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nálam látszik! Shocked
Na mégegyszer...így má biztos meg tudod nézni
http://aedesign.extra.hu/wp-content/esőcsati1.jpg
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15310 Dátum: 2007 április 24, 11:55:37 »

Ha így nem megy a kép majd megy amúgy! Grin
<beszúrt kép törölve>
így sincs kép Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15309 Dátum: 2007 április 24, 11:27:21 »

kb hány milliméter széles?

Ha így nem megy a kép majd megy amúgy! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 11:36:36 írta vw1970 »
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15308 Dátum: 2007 április 24, 11:25:15 »

Hát igazából csak annak a kis íves résznek az alja rozsdás...
kb hány milliméter széles?

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15307 Dátum: 2007 április 24, 11:24:15 »

Hát igazából csak annak a kis íves résznek az alja rozsdás...

Nem enged képet csatoni mivan???
"A feltöltési mappa megtelt. Kérlek próbálj egy kisebb fájlt és/vagy vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral."
Ez a kép csak 100kb...
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 24, 11:36:22 írta vw1970 »
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15306 Dátum: 2007 április 24, 11:22:46 »

akkor neked a tetőd is rozsdás nemcsak az esőcsatornád?   ebböl már vágás lesz úgy érzem

Hát igazából csak annak a kis íves résznek az alja rozsdás...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15305 Dátum: 2007 április 24, 11:13:12 »

Képem most nincs, csak 7végén leszek bogiközelbe...
...de megpróbálom 1303LS képén berajzolni, hogy mi a helyzet nálam.

akkor neked a tetőd is rozsdás nemcsak az esőcsatornád?   ebböl már vágás lesz úgy érzem

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15304 Dátum: 2007 április 24, 11:03:33 »

képet toljál hogy hol van a beteg rész és mondom a verziókat Wink hogy mit lehet vele kezdeni

Képem most nincs, csak 7végén leszek bogiközelbe...
...de megpróbálom 1303LS képén berajzolni, hogy mi a helyzet nálam.


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15303 Dátum: 2007 április 24, 07:57:29 »

Erre gondolsz?
A ráhajtás finoman leflexelve, majd végig varrva.
Asszem ez az a varrat amit nem lehet COval csak lánggal csinálni.
akkor te a két lemez pótanyag nélküli összeolvasztásáról beszélsz,

1303LS
« Hozzászólás #15302 Dátum: 2007 április 23, 21:47:18 »

Féltengely belső CV (homokinetikus) csuklója, nem kardán...
http://www.eurokardan.hu/?pid=14&cid=18

 Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #15301 Dátum: 2007 április 23, 21:44:23 »

Gratula! Szépen alakul a projekt. Cheesy

Hamarosan én is csatlakozom.
Valaki javított már esőcsatornát? Nekem mind a két oldalon van egy 20 centis rész ami elég csúnya, hogy lehet azt javítani, mert javítoelem nincs hozzá, és elég furcsán is van ott hajlítva az egyik elem a másikra? Ennél a résznél elég tanácstalan vagyok. Huh
Esteleg képeket a javításáról tudtok?
Erre gondolsz?
A ráhajtás finoman leflexelve, majd végig varrva.
Asszem ez az a varrat amit nem lehet COval csak lánggal csinálni.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15300 Dátum: 2007 április 23, 19:46:25 »

Dede, ollan mint harditárcsa csak zsírzani köll a közepit! Mámint trágyahordó traktoron!  Grin

nem ugy kell aztat mondani hogy gardán? Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15299 Dátum: 2007 április 23, 19:43:13 »

Én elgondolkodnék a szinterezésen is.
Nekem a kézikék kart 1000Ft-ért csinálták meg. Ez is kopott szinte mindegyik autóban!


Tongue pedig egy csomo sminkes ecsetem van, semmire se hasznalom  Grin

no de komolyra forditva  a szot, koszi, olyan szpreh-t veszek, koszi a tanacsot

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15298 Dátum: 2007 április 23, 19:42:18 »

De a kardánt mi jobban értjük!  Smiley

nem ugy kell aztat mondani hogy gardán? Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15297 Dátum: 2007 április 23, 19:40:35 »

De a kardánt mi jobban értjük!  Smiley

Féltengely belső CV (homokinetikus) csuklója, nem kardán...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15296 Dátum: 2007 április 23, 19:25:09 »

Gratula! Szépen alakul a projekt. Cheesy

Hamarosan én is csatlakozom.
Valaki javított már esőcsatornát? Nekem mind a két oldalon van egy 20 centis rész ami elég csúnya, hogy lehet azt javítani, mert javítoelem nincs hozzá, és elég furcsán is van ott hajlítva az egyik elem a másikra? Ennél a résznél elég tanácstalan vagyok. Huh
Esteleg képeket a javításáról tudtok?
képet toljál hogy hol van a beteg rész és mondom a verziókat Wink hogy mit lehet vele kezdeni

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15295 Dátum: 2007 április 23, 16:14:58 »

Ami a leírásod alapján beazonosítható, azok a kardáncsukló csavarjai. Ha kiesnek, megáll az autó.  Smiley  8.8-as acélcsavar, 12 szögletű belső kulccsal működik. Új ricnis alátét nem árt alá. Én légkulccsal húztam meg...


Féltengely belső CV (homokinetikus) csuklója, nem kardán...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15294 Dátum: 2007 április 23, 13:58:14 »

A hatos már nem gyári! Rosszabb mint egy flex-kabrió!  Smiley

stimmel, arról van szó. mindig tanul az ember... Wink
nekem a 6-os inbuszkulcs pont beleillett, azzal húztam meg amennyire tudtam, de nyilván kicsi volt az erőkar és jobban is meg lehet húzni. holnap elszaladok a szerelőbácsihoz és ráhuzatom vele rendesen.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15293 Dátum: 2007 április 23, 13:54:12 »

Ami a leírásod alapján beazonosítható, azok a kardáncsukló csavarjai. Ha kiesnek, megáll az autó.  Smiley  8.8-as acélcsavar, 12 szögletű belső kulccsal működik. Új ricnis alátét nem árt alá. Én légkulccsal húztam meg...

stimmel, arról van szó. mindig tanul az ember... Wink
nekem a 6-os inbuszkulcs pont beleillett, azzal húztam meg amennyire tudtam, de nyilván kicsi volt az erőkar és jobban is meg lehet húzni. holnap elszaladok a szerelőbácsihoz és ráhuzatom vele rendesen.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15292 Dátum: 2007 április 23, 13:49:15 »

Ami a leírásod alapján beazonosítható, azok a kardáncsukló csavarjai. Ha kiesnek, megáll az autó.  Smiley  8.8-as acélcsavar, 12 szögletű belső kulccsal működik. Új ricnis alátét nem árt alá. Én légkulccsal húztam meg...

vasárnap aláfeküdtem az 1302-esnek, csak úgy általános átvizsgálás gyanánt és azt vettem észre, hogy a jobb hátsó belső kerékagy(?) szinte összes csavarja ki van lazulva, az egyik teljesen ki is tekeredett(!), csak a féltengely-gumiharang nem engedte kiesni a helyéről.
ezen az oldalon cserélt nekem lengőkart a szerelőbácsi. ezek szerint nem húzta meg a csavarokat?
mi történt volna, ha mindegyik csavar kicsavarodik?
Oldalak: 1 ... 1628 1629 1630 1631 1632 [1633] 1634 1635 1636 1637 1638 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.