www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:45:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1609 1610 1611 1612 1613 [1614] 1615 1616 1617 1618 1619 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746140 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16091 Dátum: 2007 Május 28, 10:44:35 »

hengerfej cserénél harmonika csövet kell cserélni?

nem.
miért kéne?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16090 Dátum: 2007 Május 28, 10:43:53 »

Felújító készlet van Hudák Misinél!4200Ft ha jól látom az árlistában!Ha nem ez az évjárat kell,akkor sem lehet sokkal drábább!!A fedelet miért kellene cserélned?Deformálódott?Lökőrúdcsere rövidebbre nem megoldás,vagy leköszörülés belőle?

A fedélcserét a benne levő visszacsapó szelepek miatt gondoltam, mert a régi AC-ban is az romlott el, meg a 2 rétegű membrán egyik rétege már át van szakadva.....szal félnék használni már. Ezért vettem a brazil zsírújat, ami nem igazán vált be.
Használtat meg csakis biztos kézből, kipróbálva, szétszedve vennék, ilyen meg nincs itt a környéken. Pedig van nekem is vagy 3, de mindegyiknek van valami kis hibája.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16089 Dátum: 2007 Május 28, 10:12:54 »

Csak egy fórumos "gesztus" ,ha már sokan sörbe mérik a dolgokat, meg ez a kedvenc söröm. Amúgy megvetted volna beszerzési áron, hogy ne bukjak rajt, akkor ennyi meg bőven belefér. Válljék egészségedre.
köszönöm 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16088 Dátum: 2007 Május 28, 09:38:10 »

s van e külömbseg 1.6 meg 1.3  mérete között?
nem a tömitésre gondoltam ha nem a csöre?

ha átalakitott motor akkor szerintem a löket marad, csak a furat nő meg. 1.3---1.6
igy a harmónika cső hossza is marad. mert a hengerfejet is csak átmérőjében kell megmunkálni.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16087 Dátum: 2007 Május 28, 09:30:01 »

Szelepemelőrúdhüvelytömítésre gondolsz? Akkor szokás.
s van e külömbseg 1.6 meg 1.3  mérete között?
nem a tömitésre gondoltam ha nem a csöre?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16086 Dátum: 2007 Május 28, 09:28:20 »

hengerfej cserénél harmonika csövet kell cserélni?
Szelepemelőrúdhüvelytömítésre gondolsz? Akkor szokás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16085 Dátum: 2007 Május 28, 09:25:44 »

hengerfej cserénél harmonika csövet kell cserélni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16084 Dátum: 2007 Május 28, 06:37:45 »

Ma felfújom az arcom, és az itthon található mindenféléből meg az NGA-tól vett ezeröcsi maradványaiból építek egy motort. Aztán majd vagy megy, vagy nem. :-)))))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #16083 Dátum: 2007 Május 27, 23:41:53 »

Esetleg nem tudtok boltot, ahol lehet kapni a régi, eredeti AC-be zsírúj membránt, külön? Esetleg fedelet is?

Mert ennek az új brazil AC-nek túl nagy a nyomása, 0,4-0,5 bar, a könyv pedig szigorúan max. 0,22 barban határozza meg a bogaraknál. És a legnagyobb baj, hogy ebben van is valami, mert ez az új AC egyszerűen túlpaszírozza a karbit benyával, és kormol, sokat fogyaszt, nem megy, rángat, stb....Szóval ez így nem maradhat.
Gondoltam már egy T elosztós visszafolyó vezetékre is, csak a tankba elég körülményes bevezetni.

A tömítésket már növeltem az AC alatt, elég sokat kéne még alátenni, úgy meg félek, hogy pár nap állás után nehezen szívná fel a benyát. Túl erős a rugó a brazil AC-ban, biztos a nagykarbi-nagyúszós mocikhoz tervezték, nem a pict 28-ashoz....
Felújító készlet van Hudák Misinél!4200Ft ha jól látom az árlistában!Ha nem ez az évjárat kell,akkor sem lehet sokkal drábább!!A fedelet miért kellene cserélned?Deformálódott?Lökőrúdcsere rövidebbre nem megoldás,vagy leköszörülés belőle?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 27, 23:43:57 írta sparkafer »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16082 Dátum: 2007 Május 27, 23:18:23 »

az miért volt mellette?  Huh
persze nem baj  Grin
Csak egy fórumos "gesztus" ,ha már sokan sörbe mérik a dolgokat, meg ez a kedvenc söröm. Amúgy megvetted volna beszerzési áron, hogy ne bukjak rajt, akkor ennyi meg bőven belefér. Válljék egészségedre.


                             GNX-967
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16081 Dátum: 2007 Május 27, 22:21:33 »

Az oroszlán is elfogyott?  Grin
az miért volt mellette?  Huh
persze nem baj  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16080 Dátum: 2007 Május 27, 22:03:19 »

betettük faterral(köszi) a motrtérkiemelőt. hát, nemtudom, remélem hasznos, mert nem szép Smiley
Az oroszlán is elfogyott?  Grin


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16079 Dátum: 2007 Május 27, 21:53:50 »

Esetleg nem tudtok boltot, ahol lehet kapni a régi, eredeti AC-be zsírúj membránt, külön? Esetleg fedelet is?

Mert ennek az új brazil AC-nek túl nagy a nyomása, 0,4-0,5 bar, a könyv pedig szigorúan max. 0,22 barban határozza meg a bogaraknál. És a legnagyobb baj, hogy ebben van is valami, mert ez az új AC egyszerűen túlpaszírozza a karbit benyával, és kormol, sokat fogyaszt, nem megy, rángat, stb....Szóval ez így nem maradhat.
Gondoltam már egy T elosztós visszafolyó vezetékre is, csak a tankba elég körülményes bevezetni.

A tömítésket már növeltem az AC alatt, elég sokat kéne még alátenni, úgy meg félek, hogy pár nap állás után nehezen szívná fel a benyát. Túl erős a rugó a brazil AC-ban, biztos a nagykarbi-nagyúszós mocikhoz tervezték, nem a pict 28-ashoz....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16078 Dátum: 2007 Május 27, 20:12:03 »

Tököli kübel szerelés nem ért jó véget.
a srácnak kiugrott a torzió elől, ha jól mondom.
föltettük a tréllerre, de előtte biztos ami biztos kalapáltu kicsit  Grin
Stone, jövök neked egy adag imbuszkulccsal.  Roll Eyes és persze köszi!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #16077 Dátum: 2007 Május 27, 19:59:04 »

hello van egy 1.3 as 44le erös moci ezt át e lehet alakitani 1.6 ra s ha igen akkor mi kell hozzá?
1.6 os henger dugo hengerfej ezeken kivöl kell még valami?


1.6-os henger-dugó, hengerfej nem szükséges az 1.3-as átalakítható
ettől már 1.6, de az "igazi" 1.6-nak nagyobb a karbija, ahhoz viszont másik szívócső is kell

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16076 Dátum: 2007 Május 27, 19:41:12 »

hello van egy 1.3 as 44le erös moci ezt át e lehet alakitani 1.6 ra s ha igen akkor mi kell hozzá?
1.6 os henger dugo hengerfej ezeken kivöl kell még valami?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16075 Dátum: 2007 Május 27, 19:35:50 »

betettük faterral(köszi) a motrtérkiemelőt. hát, nemtudom, remélem hasznos, mert nem szép Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16074 Dátum: 2007 Május 27, 18:54:27 »

Tegnap kérdeztem * Gabit 2800Ft a kis szűrő rá!Azt inkább javasolnám!Mert én is gondolkodtam,hogy felrakom a direkt szűrőt.Bár az előző Depoban nem igazán istenítették ezt a megoldást!
Csak annyiról volt szó, hogy nem lesz erősebb a motor, csak mert direkt szűrő van benne, meg nem is szűr olyan jól. Meg a karbut sem erre tervezték... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #16073 Dátum: 2007 Május 27, 18:42:31 »

Üdvw!
Elment az egyik hengeremnél a gyújtás, mert lötyög a gyertya. A persellyel van gond. Megnéztem, az is lötyög, e miadt a gyertya is. Hasznos tanácsok? Nagyobb menet vágása a hengerfejbe, és nagyobb menetes betét bele?
Ha hengerfej cserét kell csinálnod, van szimpla  1,3 as-ból  1 Db-om!A párjában szintén javítva van az egyik menet,ezért nem kell párban senkinek.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #16072 Dátum: 2007 Május 27, 18:35:47 »

Erősséget!

ha én kivezetem a kartergáz csövemet a talaj felé a motortérből, az ugye nem gáz.
Tegnap kérdeztem * Gabit 2800Ft a kis szűrő rá!Azt inkább javasolnám!Mert én is gondolkodtam,hogy felrakom a direkt szűrőt.Bár az előző Depoban nem igazán istenítették ezt a megoldást!
1303LS
« Hozzászólás #16071 Dátum: 2007 Május 27, 18:08:54 »

Nekem is ki kell találni valamit a motorommal kapcsolatban.
Ha megyek vele egy kicsit hosszabb utat mondjuk 40-50km-t érezhetően jobban szalad a paripa.
Az a helyzet, hogy otthon szinte fél-1-2 km-eket megyegetek vele és ez nem tesz jót neki.
Nem hinném, hogy alacsony fordulaton sokat kapna és ezért lomhulna be( nem is jól írom, mert ne lomha csak úgy érzem hogy egy hosszabb szakasz 100-as tempó után előker 1-2 paci valahonnan), mert a fogyasztása nagyon jó, bár igazán a hosszútávú fogyasztással vagyok megelégedve nagyon.  Cheesy
Lehet, hogy valami adalékot kellene kipróbálnom ami nem engedi lekormolni, de fogalmam sincs milyen lenne a jó.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 27, 18:10:26 írta 1303LS »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16070 Dátum: 2007 Május 27, 15:58:56 »

Motor kivesz, és menetjavító.

Üdvw!
Elment az egyik hengeremnél a gyújtás, mert lötyög a gyertya. A persellyel van gond. Megnéztem, az is lötyög, e miadt a gyertya is. Hasznos tanácsok? Nagyobb menet vágása a hengerfejbe, és nagyobb menetes betét bele?
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #16069 Dátum: 2007 Május 27, 15:25:58 »

Üdvw!
Elment az egyik hengeremnél a gyújtás, mert lötyög a gyertya. A persellyel van gond. Megnéztem, az is lötyög, e miadt a gyertya is. Hasznos tanácsok? Nagyobb menet vágása a hengerfejbe, és nagyobb menetes betét bele?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #16068 Dátum: 2007 Május 27, 12:23:14 »

ki tudja menyi munka van aval hogy CT motrot beepiteni bogiba??? ha egyaltalan belehet epiteni?? s ha kele kasznit modositani??
egy 1.6 os CT moci complet felszerelve var arra hogy belegyen dobva egy bogiba Smiley
a ct busz motor elvileg, de 1.6, nem lehet sok különbség köztük(max a tartókkal)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16067 Dátum: 2007 Május 27, 11:48:41 »

Erősséget!

ha én kivezetem a kartergáz csövemet a talaj felé a motortérből, az ugye nem gáz.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #16066 Dátum: 2007 Május 26, 20:44:13 »

woww
énis ara tippeltem volna....ennek örülök Smiley  Smiley
mostmárcsak valami rajz kéne...mielött élöben megnézegetem....nincs véletlen valakinek????

En is vettem mult evben ilyet, csak meg nem raktam be. Olyan 7-8k korul volt.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #16065 Dátum: 2007 Május 26, 11:41:16 »

ki tudja menyi munka van aval hogy CT motrot beepiteni bogiba??? ha egyaltalan belehet epiteni?? s ha kele kasznit modositani??
egy 1.6 os CT moci complet felszerelve var arra hogy belegyen dobva egy bogiba Smiley

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16064 Dátum: 2007 Május 26, 11:03:03 »

szerintem kormany felujito keszlet buszhoz
woww
énis ara tippeltem volna....ennek örülök Smiley  Smiley
mostmárcsak valami rajz kéne...mielött élöben megnézegetem....nincs véletlen valakinek????

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
RNIE
« Hozzászólás #16063 Dátum: 2007 Május 26, 10:50:28 »

azaz
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #16062 Dátum: 2007 Május 26, 10:46:46 »

szerintem kormany felujito keszlet buszhoz
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16061 Dátum: 2007 Május 26, 10:36:35 »

nemvagyok teljesen stupid,de....ez vajon mi??????nemrég jutott hozzám....busz,az biztos Wink hovavalo??mi ez???
esetleg valami rajz,vagy valami,hogy hova valo,hogy???stb...köszi Wink

[melléklet törölve az admin által]

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16060 Dátum: 2007 Május 25, 11:59:01 »

nem kellene a szelepek végét középen nyomnia a szelephézag állitó cavarnak?

Nem, direkt így van, a szelepek kicsit forognak emelések közben, és mindig máshol kopik, így egyenletesebb lesz a vége, nem veri el.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16059 Dátum: 2007 Május 25, 11:45:09 »

nem kellene a szelepek végét középen nyomnia a szelephézag állitó cavarnak?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16058 Dátum: 2007 Május 25, 11:43:57 »

VIVA BRAZILIA!

szüljön sünt minden magát motoralkatrész gyártónak mondott brazil mesterember...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16057 Dátum: 2007 Május 25, 10:08:36 »

így már minden világos  Wink Lips Sealed
de.
de a slickeket tegnap vettem meg én,itt Bp-en

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16056 Dátum: 2007 Május 25, 09:18:56 »

Keszthely és környékén nincs gumis?

de.
de a slickeket tegnap vettem meg én,itt Bp-en

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16055 Dátum: 2007 Május 25, 09:04:10 »

Keszthely és környékén nincs gumis?

Cry
na mindegy,akkor nézünk valamit

azért köszi Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16054 Dátum: 2007 Május 25, 08:41:56 »

rossz hirem van.
zengö hálozat nem lesz  nyitva ..........technikai okokból Undecided(verseny van)
szóval néznetek kell más helyet.
sorry.
üdvw

 Cry
na mindegy,akkor nézünk valamit

azért köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16053 Dátum: 2007 Május 25, 08:40:27 »

áá,nem jó Cry
a legjobb esetben is 12re érnek fel,mert 9kor még Martonvásáron karbikat állitanak..
azért kérdeztem,hogy lesz e valaki a műhelyedben,mert ha 1-ig nyitva vagytok akkor épphogy fel tudnánk rakni...
rossz hirem van.
zengö hálozat nem lesz  nyitva ..........technikai okokból Undecided(verseny van)
szóval néznetek kell más helyet.
sorry.
üdvw

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16052 Dátum: 2007 Május 25, 08:35:52 »

ok.
kocsira gondolon nem kell rakni.... Wink
akkor gyertek ide a mühelyhez 8.15-re.
és akkor megcsinálom.
csak mert fél 9 kor indulni szeretnék a csapattal Tökölre.
jó az Nektek?
üdvw

áá,nem jó Cry
a legjobb esetben is 12re érnek fel,mert 9kor még Martonvásáron karbikat állitanak..
azért kérdeztem,hogy lesz e valaki a műhelyedben,mert ha 1-ig nyitva vagytok akkor épphogy fel tudnánk rakni...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 1609 1610 1611 1612 1613 [1614] 1615 1616 1617 1618 1619 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.