www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:05:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1599 1600 1601 1602 1603 [1604] 1605 1606 1607 1608 1609 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13169541 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16475 Dátum: 2007 Június 11, 09:53:57 »

nono, azért nem egészen!
Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.

hehe, ez a módszer sem rossz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16474 Dátum: 2007 Június 11, 09:53:40 »

nono, azért nem egészen!
Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.

a leleményesség  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16473 Dátum: 2007 Június 11, 09:43:16 »

na, az még egy kellemes művelet.
sóder be a tankba, oszt rázzad paraszt!
egyszer már majdnem csináltam, de inkább lebeszéltem magamat róla :_))
nono, azért nem egészen!
Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16472 Dátum: 2007 Június 10, 23:31:30 »

Tudok adni !
Köszi, és mindenkinek Smiley Ez fenomenális, már egyre több mindenem lehet hibás/dzsuvás/eltömődött Cheesy persze tudtam én, csak úgy gondoltam, mielőtt nincs kész a lakatosmunka az alvázon, nem borítom szét a motort...különben nem lesz mivel elmenni a szerelőhöz, no meg pénz se maradna ha a mocira költenék.

Bár még mindig a pumpára gyanakszom a hülés közben nyekergés meg magátol pumpálás miatt, de jó lesz átnézni mindent... csak majdan jussunk el alvázjavításra meg onnan haza, akkor megnyugszom és megpróbálok összehozni egy házi kis motorgenerált.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16471 Dátum: 2007 Június 10, 23:30:57 »

folyton ezt a szűrőt mondod..
én két saját tankban néztem de nem volt semmi.
csak bejön egy cső és kicsit magasabbra áll mint a tank belseje. az alsó csatlakozás ráadásul úgy be van ragadva hogy szerintem jobb nem bántani. én fentről a tankjeladó helyén néztem be, onnan pont rálátni kis zseblámpával Wink a koszt is ki lehet rázni vagy szedni csipesszel
"minden bontás egy rontás" Wink
Most mi van? ezt az egy specifikus alkatrészt ismerem. Valamivel csak frenkizhetek én is... Tongue
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16470 Dátum: 2007 Június 10, 23:21:39 »

Aznán rozsdétlanítottam ("betonkeverőztem") a tankot.

na, az még egy kellemes művelet.
sóder be a tankba, oszt rázzad paraszt!
egyszer már majdnem csináltam, de inkább lebeszéltem magamat róla :_))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16469 Dátum: 2007 Június 10, 23:06:10 »

...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
Tudok adni !

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16468 Dátum: 2007 Június 10, 22:53:30 »

pl nekem vaqn benne szűrő!
ok, csak akkor nincs mindegyikben Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16467 Dátum: 2007 Június 10, 22:52:28 »

folyton ezt a szűrőt mondod..
én két saját tankban néztem de nem volt semmi.
csak bejön egy cső és kicsit magasabbra áll mint a tank belseje. az alsó csatlakozás ráadásul úgy be van ragadva hogy szerintem jobb nem bántani. én fentről a tankjeladó helyén néztem be, onnan pont rálátni kis zseblámpával Wink a koszt is ki lehet rázni vagy szedni csipesszel
"minden bontás egy rontás" Wink
pl nekem vaqn benne szűrő!
Volt olyan gondom vele, hogy rozsdásodott a tank, és a rozsdapelyhek rátapadtak a szűrőre és alig tudott színi egy idő után. Induláskor egy darabig jó volt, majd pár km és leálás stb. Aznán rozsdétlanítottam ("betonkeverőztem") a tankot.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 10, 22:54:15 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16466 Dátum: 2007 Június 10, 22:48:54 »

Az az! Én már jártam így! AC-ról benzincső le, pumpát rádugod, megfújod.
Ha ezek után már rendesen jön akkor néha ezt kell tenned, vagy a tankból kitekerni alulról a hollanderrel befogatott szűrőt, ami szét lehet szakadva. Forrasztással helyrehozható.
folyton ezt a szűrőt mondod..
én két saját tankban néztem de nem volt semmi.
csak bejön egy cső és kicsit magasabbra áll mint a tank belseje. az alsó csatlakozás ráadásul úgy be van ragadva hogy szerintem jobb nem bántani. én fentről a tankjeladó helyén néztem be, onnan pont rálátni kis zseblámpával Wink a koszt is ki lehet rázni vagy szedni csipesszel
"minden bontás egy rontás" Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16465 Dátum: 2007 Június 10, 22:40:02 »

próbáltál már belefújkálni a benzincsőbe a tank felé?
lehet, hogy úszkál a csőben egy krokodil, ami csak kicsit engedi folydogálni a benzint.
Az az! Én már jártam így! AC-ról benzincső le, pumpát rádugod, megfújod.
Ha ezek után már rendesen jön akkor néha ezt kell tenned, vagy a tankból kitekerni alulról a hollanderrel befogatott szűrőt, ami szét lehet szakadva. Forrasztással helyrehozható.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16464 Dátum: 2007 Június 10, 22:34:06 »

Lefullasztottam ismét. Kb. 10percig volt jó.. Mikor nem ment, a benzinszűrőben csak 1-2 mm benya volt. Bugyborékolt fel a levegö (lehet, hogy csak azért, mert most raktam vissza és még tele volt levegővel). Kb 10perc várás, (és tüzetes nézegetés) hülés alatt lassan emelkedett a benzinszűrőben a benzinszint. A végén már elérte a tetejét. Amikor hült és emelkedett a benya meg bugyogott a levegő, a benzinpumpa kattogott. Akkó beinditottam oszt hazáig jöttünk 500m-t.

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?

próbáltál már belefújkálni a benzincsőbe a tank felé?
lehet, hogy úszkál a csőben egy krokodil, ami csak kicsit engedi folydogálni a benzint.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16463 Dátum: 2007 Június 10, 22:23:29 »

ja persze, a szürö a normális helyén van, karbi és pumpa közt félúton. A pumpa elé rakni szűrőt viszont okos dolog. Egyszer majd én is így teszek.
Brazil és préselt a pumpa, nemtom egyáltalán szét lehet-e szedni felújításra...ha meg igen, egyáltalán érdemes-e.Engem ugyan nem zavarna, de lefullad 10perc után és amíg ki nem hül, semmi. A kérdés csak az, a pumpa miatt, vagy nem. A héten szerzek valahogy egy jó pumpát legalább rájönni, hogy mi a rossz...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
A szűrő nekem az AC előtt van a motortérben. Így az AC sem kap nagy szutykot, és még könnyedén cserélhető ahhoz képest, hogy ha a tank alatt lenne.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16462 Dátum: 2007 Június 10, 22:20:32 »

ja persze, a szürö a normális helyén van, karbi és pumpa közt félúton. A pumpa elé rakni szűrőt viszont okos dolog. Egyszer majd én is így teszek.
Brazil és préselt a pumpa, nemtom egyáltalán szét lehet-e szedni felújításra...ha meg igen, egyáltalán érdemes-e.Engem ugyan nem zavarna, de lefullad 10perc után és amíg ki nem hül, semmi. A kérdés csak az, a pumpa miatt, vagy nem. A héten szerzek valahogy egy jó pumpát legalább rájönni, hogy mi a rossz...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
szerintem nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16461 Dátum: 2007 Június 10, 22:19:35 »

Megérne egy misét a benzinpumpa felújítása: olyan 3 E HUF lehet a felújítókészlet, de megéri.
ja persze, a szürö a normális helyén van, karbi és pumpa közt félúton. A pumpa elé rakni szűrőt viszont okos dolog. Egyszer majd én is így teszek.
Brazil és préselt a pumpa, nemtom egyáltalán szét lehet-e szedni felújításra...ha meg igen, egyáltalán érdemes-e.
Ez engem is zavart,de azt mondták ,gondolkodjak!Nem onnan ,hanem a karbiból kapja a szívócsonk a benzint!Most,hogy már folyamatosan használom a bogit tele van a szűrő!
Engem ugyan nem zavarna, de lefullad 10perc után és amíg ki nem hül, semmi. A kérdés csak az, a pumpa miatt, vagy nem. A héten szerzek valahogy egy jó pumpát legalább rájönni, hogy mi a rossz...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16460 Dátum: 2007 Június 10, 21:55:44 »

Például a test közös... Valamelyik kapcsolód a kettő közül behalt, aztán általam érthetetlen módon külön áramkört hoz létre a biztosítékok utáni vezetékek felhasználásával. Tőlem ne kérdezd, hogyan, de valami ilyesmi lesz.
de a tompított ég, a városi nem, a fényszóró csak akkor, ha húzom a bajuszkapcsolót.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16459 Dátum: 2007 Június 10, 20:36:30 »

Lefullasztottam ismét. Kb. 10percig volt jó.. Mikor nem ment, a benzinszűrőben csak 1-2 mm benya volt. Bugyborékolt fel a levegö (lehet, hogy csak azért, mert most raktam vissza és még tele volt levegővel). Kb 10perc várás, (és tüzetes nézegetés) hülés alatt lassan emelkedett a benzinszűrőben a benzinszint. A végén már elérte a tetejét. Amikor hült és emelkedett a benya meg bugyogott a levegő, a benzinpumpa kattogott. Akkó beinditottam oszt hazáig jöttünk 500m-t.

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?
Ez engem is zavart,de azt mondták ,gondolkodjak!Nem onnan ,hanem a karbiból kapja a szívócsonk a benzint!Most,hogy már folyamatosan használom a bogit tele van a szűrő!

matchbox
« Hozzászólás #16458 Dátum: 2007 Június 10, 20:29:07 »

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?
Anno a benzinszűrőm a karbi és a pumpa között volt: akkor sem volt tele benzinnel a szűrő (most a tartály alatt van elől - nekem ez biztonságosabb megoldásnak tűnik).
Megérne egy misét a benzinpumpa felújítása: olyan 3 E HUF lehet a felújítókészlet, de megéri.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16457 Dátum: 2007 Június 10, 20:08:10 »

Lefullasztottam ismét. Kb. 10percig volt jó.. Mikor nem ment, a benzinszűrőben csak 1-2 mm benya volt. Bugyborékolt fel a levegö (lehet, hogy csak azért, mert most raktam vissza és még tele volt levegővel). Kb 10perc várás, (és tüzetes nézegetés) hülés alatt lassan emelkedett a benzinszűrőben a benzinszint. A végén már elérte a tetejét. Amikor hült és emelkedett a benya meg bugyogott a levegő, a benzinpumpa kattogott. Akkó beinditottam oszt hazáig jöttünk 500m-t.

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #16456 Dátum: 2007 Június 10, 19:33:11 »

Javaslat: szánj rá egy délutánt és a biztitáblán a sarukat tiszítsd meg drótkefével vagy cseréld le => olcsó megoldás végignézni az összes érintkezőt a drótok másik végén is; az ember nem is gondolná, milyen hasznos.
(Pl. a testeléseim sok helyen olyan állapotban voltak, hogy szerintem csak "emlékezetből" volt zárt az áramkör)

kösz, akkor úgy néz ki, először sziszifusz bácsi játszik  Wink Grin
matchbox
« Hozzászólás #16455 Dátum: 2007 Június 10, 19:26:50 »

Gömbtámaszok rendben vannak?
Jövő hónapban lesz az éves szervíz Merkinél - megemlítem neki.
Csókoltatlak!
matchbox
« Hozzászólás #16454 Dátum: 2007 Június 10, 19:25:18 »

Idézet
help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

Javaslat: szánj rá egy délutánt és a biztitáblán a sarukat tiszítsd meg drótkefével vagy cseréld le => olcsó megoldás végignézni az összes érintkezőt a drótok másik végén is; az ember nem is gondolná, milyen hasznos.
(Pl. a testeléseim sok helyen olyan állapotban voltak, hogy szerintem csak "emlékezetből" volt zárt az áramkör)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16453 Dátum: 2007 Június 10, 19:19:05 »

nemttud valaki teliablakot bogárba oldara????????????,

menyi be fályhat ujonan?

Hülyeség betenni. Ha az elefántfület kiiktatod, lemondasz a légkondiról.
Nagyon jól tetted, hogy lemondtál a teleablakról.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16452 Dátum: 2007 Június 10, 19:16:58 »

Sziasztok!
Hatha valaki hasonló problémákkal küszködik - tavaly ezt az egészet már végigjátszottam, de rosszul jelöltem be a kerekek helyzetét.
Tehát, 65-75 km/h körül berázott a kormány a 1302-en, de úgy, hogy az már veszélyes volt. Hozátszem: a centírozás nem segített - Nyíregy'en van olyan gumis, aki nem középen rögzíti a kereket a centírozó-gépen, hanem a valódi felfogatási helyeken - na ott majd érdemes lesz centíroztatnom.
Tehát elővettem a jó öreg betárcsázós internetet és megkeresetem Rob & Dave honlapját - http://www.vw-resource.com/ - és végigzongoráztam az ott leírtakat:
1. Leszedtem az összes keréksúlyt.
2. Felemeltem az elejét; pörgettem a kerekeket úgy, hogy kréta volt alatta; a tojás 'tetején' krétás lett a gumi.
3. Megpróbáltam a jelöléssel ellentétes irányba eltolni a kereket és úgy rögzíteni => nem járt sikerrel (ami jó, mert ezek szerint a kúpos kerékcsavarok még mindig nincsenek kikopva).
4. 180-kal elforgattam a kereket és úgy raktam fel => megszűnt  rázás, maradt egy nagyon enyhe remegés 70 körül; ezt gondolom a centírozás fogja orvosolni.
5. Ha ez nem segít, akkor 90 fokkal kell kezdeni => ha erősödik a rázás, akkor megint 90 fok következzen (így lesz az erdetihez képest 180 fok). Ha a 90 fok bejött (a rángatás enyhült, de még nem az igazi), akkor jöhet a 180 fokos próba.
A téli kerékcsere alkalmával a dobon és a felnin is meg fogom jelölni a mostani helyzetét, mert jövőre már nem akarok megint gyakorolni.
Az egészben a legjobb, hogy ingyen van, bár kis időbe telik, de az eredmény megéri...
Gömbtámaszok rendben vannak?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #16451 Dátum: 2007 Június 10, 19:16:16 »

Kormánylengéscsillapító/lökésgátló cserével nem próbálkoztál még?
mindkettő (azaz 5 = 1 kormánytelóés 4 db teló) cserélve volt 35.000 km-rel (2,5 évvel) ezelőtt.
Hatástalan lökésgátlóval szinte lehetetlen volt az úton tartani a hölgyet bukkanós kanyarban.
Még a régebbi fórumban (2005. végén) leírtam a teljes sztorit, mi mindent cseréltem ki a futóművel kapcsolatban (mind sz*r volt).
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 10, 19:20:46 írta matchbox »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16450 Dátum: 2007 Június 10, 18:47:15 »

help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

amit eddig megnéztünk:
- minden bizti ok
- csatlakozók-saruk látszólag a helyükön
- bajuszkapcsoló leszed, megvizualizál, befufujkál kontaktszprével, ómmérővel ellenőriz, ok
- ablaktörlőmotor közvetlen 12v-al mozog
- fénykürtre villan a lámpa de a tompított nem mén, izzók valszeg ok-k


mi a túró a közös ebben a kétféle villanyszerkezetben túl azon, hogy jelen pillanatban csesznek műxni?




Például a test közös... Valamelyik kapcsolód a kettő közül behalt, aztán általam érthetetlen módon külön áramkört hoz létre a biztosítékok utáni vezetékek felhasználásával. Tőlem ne kérdezd, hogyan, de valami ilyesmi lesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16449 Dátum: 2007 Június 10, 18:44:00 »

help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

amit eddig megnéztünk:
- minden bizti ok
- csatlakozók-saruk látszólag a helyükön
- bajuszkapcsoló leszed, megvizualizál, befufujkál kontaktszprével, ómmérővel ellenőriz, ok
- ablaktörlőmotor közvetlen 12v-al mozog
- fénykürtre villan a lámpa de a tompított nem mén, izzók valszeg ok-k

kérdés: az ablaktörlőmotor 4-es csatlakozójában mikor kell 12v-nak lennie ill. honnan megy a bajuszba a 12v?
van-e reléje az ablaktörlőmotornak és ha igen, holafrancban búvik meg?
van-e reléje a fényszórónak és ha igen, holafrancban búvik meg?
mi a túró a közös ebben a kétféle villanyszerkezetben túl azon, hogy jelen pillanatban csesznek műxni?


ja, apró sikerélmény: kicserélődött a benzinszintmérő. na az legalább jó.

ha golf kapcsoló van benne akkor nincs relé lámpának ,ablaktörlönek szintén nincs mivel nincs benne szakaszos!
hibát bizti táblánál keresném!


ja szerintem kontakspray kocsiba nem nagy találmány szerintm semmits em ér!
uj saruzás letisztitot felület az igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #16448 Dátum: 2007 Június 10, 18:23:04 »

Sziasztok!
Hatha valaki hasonló problémákkal küszködik - tavaly ezt az egészet már végigjátszottam, de rosszul jelöltem be a kerekek helyzetét.
Tehát, 65-75 km/h körül berázott a kormány a 1302-en, de úgy, hogy az már veszélyes volt. Hozátszem: a centírozás nem segített - Nyíregy'en van olyan gumis, aki nem középen rögzíti a kereket a centírozó-gépen, hanem a valódi felfogatási helyeken - na ott majd érdemes lesz centíroztatnom.
Tehát elővettem a jó öreg betárcsázós internetet és megkeresetem Rob & Dave honlapját - http://www.vw-resource.com/ - és végigzongoráztam az ott leírtakat:
1. Leszedtem az összes keréksúlyt.
2. Felemeltem az elejét; pörgettem a kerekeket úgy, hogy kréta volt alatta; a tojás 'tetején' krétás lett a gumi.
3. Megpróbáltam a jelöléssel ellentétes irányba eltolni a kereket és úgy rögzíteni => nem járt sikerrel (ami jó, mert ezek szerint a kúpos kerékcsavarok még mindig nincsenek kikopva).
4. 180-kal elforgattam a kereket és úgy raktam fel => megszűnt  rázás, maradt egy nagyon enyhe remegés 70 körül; ezt gondolom a centírozás fogja orvosolni.
5. Ha ez nem segít, akkor 90 fokkal kell kezdeni => ha erősödik a rázás, akkor megint 90 fok következzen (így lesz az erdetihez képest 180 fok). Ha a 90 fok bejött (a rángatás enyhült, de még nem az igazi), akkor jöhet a 180 fokos próba.
A téli kerékcsere alkalmával a dobon és a felnin is meg fogom jelölni a mostani helyzetét, mert jövőre már nem akarok megint gyakorolni.
Az egészben a legjobb, hogy ingyen van, bár kis időbe telik, de az eredmény megéri...
Kormánylengéscsillapító/lökésgátló cserével nem próbálkoztál még?
Nekem nagy sebességnél ha kátyúba rohantam akkor szitált eszeveszettül, új lökésgátló megoldotta. Nem sok pénz érte, de növeli nagy sebességnél is a stabilitást. Most úgy futom a százat, hogy nem akarja tükör aszfalton kitépni a kezemből a kormányt. Cserénél vigyázni kell, mert 30év alatt nagyon össze tud rohadni a csavar, nekünk sikerült beletörni...:S
A problémádon szerintem segíteni fog, ha nem is oldja meg teljesen. (kevésbé fog rángatni és stabilabb lesz tőle az autó, szvsz)
sok sikert.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #16447 Dátum: 2007 Június 10, 17:25:38 »

help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

amit eddig megnéztünk:
- minden bizti ok
- csatlakozók-saruk látszólag a helyükön
- bajuszkapcsoló leszed, megvizualizál, befufujkál kontaktszprével, ómmérővel ellenőriz, ok
- ablaktörlőmotor közvetlen 12v-al mozog
- fénykürtre villan a lámpa de a tompított nem mén, izzók valszeg ok-k

kérdés: az ablaktörlőmotor 4-es csatlakozójában mikor kell 12v-nak lennie ill. honnan megy a bajuszba a 12v?
van-e reléje az ablaktörlőmotornak és ha igen, holafrancban búvik meg?
van-e reléje a fényszórónak és ha igen, holafrancban búvik meg?
mi a túró a közös ebben a kétféle villanyszerkezetben túl azon, hogy jelen pillanatban csesznek műxni?


ja, apró sikerélmény: kicserélődött a benzinszintmérő. na az legalább jó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16446 Dátum: 2007 Június 10, 16:25:19 »

oké. de ez a két fűtésdob között van, nem pedig a fűtésdob és a kaszni között.
de köszönöm a tippet!

nálam a dobba menő kipufogócső és a dob között volt 1-2 centi hézag, és nem is volt koncentrikus. kipufogó javító szalaggal simán át tudtam hidalni a hiányt és jó azóta is.
vízbe kellett mártani a szalagot és feltekerni. a kipufogó hőmérsékletétől pedig kő-keményre száradt. talán 700Ft volt a javító szalag
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16445 Dátum: 2007 Június 10, 13:22:28 »

Nekem a fűtés teljesen alumíniumcsöves, mivel rommá ment a két bakelit, ami az utastérbe nyomja át a cuccot.
Úgyhogy ot most ilyen cső megy át.
a papírbéléssel nincs gond szerintem.
Ami jó cucc ilyesmihez: olyan ragszalag, mint amit a csopmagok leragasztásához használnak, de alumíniumból van.
Én benéztem a méretet, és nagyobb volt a cső, úgyhogy hosszában el kellett vágni, és összehajlítani - ezzel az alumíniumos cuccal megragasztottam, és teljesen jó.

oké. de ez a két fűtésdob között van, nem pedig a fűtésdob és a kaszni között.
de köszönöm a tippet!
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16444 Dátum: 2007 Június 10, 12:02:54 »

Nekem a fűtés teljesen alumíniumcsöves, mivel rommá ment a két bakelit, ami az utastérbe nyomja át a cuccot.
Úgyhogy ot most ilyen cső megy át.
a papírbéléssel nincs gond szerintem.
Ami jó cucc ilyesmihez: olyan ragszalag, mint amit a csopmagok leragasztásához használnak, de alumíniumból van.
Én benéztem a méretet, és nagyobb volt a cső, úgyhogy hosszában el kellett vágni, és összehajlítani - ezzel az alumíniumos cuccal megragasztottam, és teljesen jó.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #16443 Dátum: 2007 Június 10, 10:30:12 »

Hell!

van-e ötlete valakinek, hogy a kicsi meg a hosszú fűtés csövet hogyan lehetne összehozni, ha nincsenek vonalban?
a fűtésdobom rá van hegesztve a csőre. (hála a magasságosnak...)
mert ugye most másik kipufogó dobot tettem fel rá és most természetesen semmilyen lyuk sem stimmel...

na lényeg a lényeg: van-e olyan alu vagy vas harmónika cső amiben nincs papir? az átmérő 45mm.

előre is köszi!

 
 ???

SZVSZ jó helyen kapizsgálsz ha aluharmonikával akarod megoldani.
Nekem is hasnló a problémám,de szerencsére csak olyan kicsi volt az eltérés, hogy egy kis lemezdarab befaragásával és azt a gyári bilincs alá dugással tudtam rögzíteni a bilincset.
Autósboltban biztos lehet kapni ilyesmi csövet, de azt a 45mm átmérőt mégegyszer mérd meg mert szerintem több az. 
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16442 Dátum: 2007 Június 10, 10:27:12 »

ha az alsó kettő masszívan a lökösön van, akkor gyakorlatilag az tarthatja az egész pótkereket (pláne, ha a magassága is olyan, hogy még a gumi is ráül a lökösre).
ebben az esetben a homlokfalon levő csavarok csak megtámasztják az egész hóbelevancot, hogy ne dőljön előre, tehát nagy erőt nem kell kifejteniük - két csavar bőven elég kell legyen
nekem az egyik olyan, hogy felül csak lemezcsavarok vannak, és bőven elég az is
kööszööönjüüük szééépen!! Wink  Wink
ezekszerint téleg nem nagyon lehet hozzáférni a fölsö kettöhöz...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16441 Dátum: 2007 Június 10, 09:53:19 »

Köszi mindenkinek már le is beszéltetek a teliablakrol utána olvastam és igazatok van köszönöma segitséget

És odafigyelek hogy mit hol fogok kérdezni

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
matchbox
« Hozzászólás #16440 Dátum: 2007 Június 10, 09:04:41 »

Sziasztok!
Hatha valaki hasonló problémákkal küszködik - tavaly ezt az egészet már végigjátszottam, de rosszul jelöltem be a kerekek helyzetét.
Tehát, 65-75 km/h körül berázott a kormány a 1302-en, de úgy, hogy az már veszélyes volt. Hozátszem: a centírozás nem segített - Nyíregy'en van olyan gumis, aki nem középen rögzíti a kereket a centírozó-gépen, hanem a valódi felfogatási helyeken - na ott majd érdemes lesz centíroztatnom.
Tehát elővettem a jó öreg betárcsázós internetet és megkeresetem Rob & Dave honlapját - http://www.vw-resource.com/ - és végigzongoráztam az ott leírtakat:
1. Leszedtem az összes keréksúlyt.
2. Felemeltem az elejét; pörgettem a kerekeket úgy, hogy kréta volt alatta; a tojás 'tetején' krétás lett a gumi.
3. Megpróbáltam a jelöléssel ellentétes irányba eltolni a kereket és úgy rögzíteni => nem járt sikerrel (ami jó, mert ezek szerint a kúpos kerékcsavarok még mindig nincsenek kikopva).
4. 180-kal elforgattam a kereket és úgy raktam fel => megszűnt  rázás, maradt egy nagyon enyhe remegés 70 körül; ezt gondolom a centírozás fogja orvosolni.
5. Ha ez nem segít, akkor 90 fokkal kell kezdeni => ha erősödik a rázás, akkor megint 90 fok következzen (így lesz az erdetihez képest 180 fok). Ha a 90 fok bejött (a rángatás enyhült, de még nem az igazi), akkor jöhet a 180 fokos próba.
A téli kerékcsere alkalmával a dobon és a felnin is meg fogom jelölni a mostani helyzetét, mert jövőre már nem akarok megint gyakorolni.
Az egészben a legjobb, hogy ingyen van, bár kis időbe telik, de az eredmény megéri...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 10, 17:16:21 írta matchbox »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16439 Dátum: 2007 Június 10, 08:50:29 »

Hell!

van-e ötlete valakinek, hogy a kicsi meg a hosszú fűtés csövet hogyan lehetne összehozni, ha nincsenek vonalban?
a fűtésdobom rá van hegesztve a csőre. (hála a magasságosnak...)
mert ugye most másik kipufogó dobot tettem fel rá és most természetesen semmilyen lyuk sem stimmel...

na lényeg a lényeg: van-e olyan alu vagy vas harmónika cső amiben nincs papir? az átmérő 45mm.

előre is köszi!

 ???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16438 Dátum: 2007 Június 10, 08:28:54 »

kedves buszos kolégák.......
<-----hogy három csaj is kedvére tudjon hemperegni a buszban,rakok be a buszba ágyá alakithato hátso üllést...ehez ugye kéne a szivacs a hátso részbe...nekem eddig ott volt a potkerék,szépen a neki kialakitott helyen,szép burkolat alat,de ha berakom az ágyat,akkor nem ott kéne lennie....mivel nekem elöl két üllés van,ülés alá nem tudom rakni a potkereket...a két elsö közé,megint nemtudom,mert nyáron hütövan(ha minden jolmegy)télen pedig remélem kályha,szóóval ez a hely is kiesett...maradt,hogy kirakom elörre,van is olyan konzolom,vagy mi a turom,ezen a konzolon 6 felfogatási pont van kettö a lökösnél, négy pedig a kasznin a négy kasznisnál,az also  kettöhöz hozzálehet férni bentröl,viszont a fölsö kettöhöz nem....a levegö beömlö,vagy mi a turo alatt van,namost akkor azt a fölsö két csavarhelyhez hogy a turoba lehet hozzáférni?????vagy mi a megoldás?????és gondolom ha kinnvan a potkerék,akkor azért rendesen meg kéne ott erösíteni a lemezt,hogy ne rázza szét....ezekre jolenne megoldást találnom,vagy a tapasztalatokat begyülyteni!!
elörre is köszi!!

ha az alsó kettő masszívan a lökösön van, akkor gyakorlatilag az tarthatja az egész pótkereket (pláne, ha a magassága is olyan, hogy még a gumi is ráül a lökösre).
ebben az esetben a homlokfalon levő csavarok csak megtámasztják az egész hóbelevancot, hogy ne dőljön előre, tehát nagy erőt nem kell kifejteniük - két csavar bőven elég kell legyen
nekem az egyik olyan, hogy felül csak lemezcsavarok vannak, és bőven elég az is
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16437 Dátum: 2007 Június 10, 00:48:39 »

nemttud valaki teliablakot bogárba oldara????????????,

menyi be fályhat ujonan?


Teliablak az az, mikor nincs pillangó ablak, csak egy nagy "plexi"??

Na én ezt nagyon utálom, nem tetszik. (magánvélemény Cool)

A perecek ilyenek voltak gyárilag is, azokon sem tetszik ez a részlet. 

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16436 Dátum: 2007 Június 09, 23:18:29 »

nemttud valaki teliablakot bogárba oldara????????????,

menyi be fályhat ujonan?


Újonnan 30-35 körül mozog pontosan nem tudom, kézalól szokták 18-20ba adni úgy hogy még nem volt beépítve. De az ismerőseim megbánták akiknek az van.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 09, 23:22:52 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1599 1600 1601 1602 1603 [1604] 1605 1606 1607 1608 1609 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.571 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.