www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:06:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1574 1575 1576 1577 1578 [1579] 1580 1581 1582 1583 1584 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13192458 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17475 Dátum: 2007 Július 16, 12:49:05 »

Az vagy 2003-ban vagy 2004-ben volt. :-))))

tavaly előtt meg én húztalak Gyöngyöstől az M3-on végig és ott se volt semmi
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17474 Dátum: 2007 Július 16, 12:47:00 »

T2b-be be lehet rakni a bogármotort gerenda nélkül, megtartja a váltó (pont mint a bogárban), bár gyárilag tényleg gerendával rakják be
ha kétlityis moci helyére rakod, akkor viszont esetleg önindító inkompatibilitási gondok lehetnek

  Szia KIZS!

  Ez az a motor,amit még tőled vettem,de a kasztni miatt valószínüleg kell egy másik bogár,és a kettőből lenne egy.A gerendához azért jó lenne valamihez hozzábiggyeszteni.Házilag nyomjuk oda valahogy a 2000-es hátsó tartóját,esetleg egy másik konzollal,vagy van valaki,akitől be lehet szerezni ilyet?

                                                                             Üdv:Funk
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17473 Dátum: 2007 Július 16, 12:33:24 »

...                                     Üdv:Funk

T2b-be be lehet rakni a bogármotort gerenda nélkül, megtartja a váltó (pont mint a bogárban), bár gyárilag tényleg gerendával rakják be
ha kétlityis moci helyére rakod, akkor viszont esetleg önindító inkompatibilitási gondok lehetnek

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17472 Dátum: 2007 Július 16, 12:31:36 »

Mi hortobágyról húztuk haza az Öreglányt (T2a) Pátyra, végig sztrádán, vasárnap délelőtt-délután. Semmi gáz nem volt.

tavaly előtt meg én húztalak Gyöngyöstől az M3-on végig és ott se volt semmi

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17471 Dátum: 2007 Július 16, 12:30:56 »

Csodálkozhatsz, de anyám off kocsiján a múltkor 23e-ért cseréltek olajat...

ez én off kocsimon csak az olaj kerül ennyibe (úgy, hogy én veszem)...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17470 Dátum: 2007 Július 16, 12:29:36 »

    Sziasztok!
  Egy kis segítséget szeretnék kérni.
  A bogaramból kiszedett 1,6-os AD-s motort,ha be akarunk toszogatni egy 1979-es T2(tán B)-be,ahol hátul van egy tartó gerenda,milyen felfüggesztés kell?Ami bent volt 2000-es,azt a váltónál (mint a bogárnál) 4 csavar tartja,de ott alul ugye nincs váznyulvány.Viszont a motor alsó ékszijtárcsája alatt van két csavar hely.Gondolom,erre kéne felcsavarozni a két tartót,de azon 2-2 furat van.Illetve hogy simán bemegy a buszba az eredetileg 1,6-os,vagy kell valamit kendácsolni,szerezni?


                                                 Üdv:Funk
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17469 Dátum: 2007 Július 16, 11:40:49 »

Mi hortobágyról húztuk haza az Öreglányt (T2a) Pátyra, végig sztrádán, vasárnap délelőtt-délután. Semmi gáz nem volt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17468 Dátum: 2007 Július 16, 11:34:56 »

Utolsó lehetőségként ez lesz - csak hát hazáig 60 km, a végén Budapesten át...

Nézdd, engem egyszer majdnem ugyanonnan vontatak haz, éjjel, hidegben, Gyöngyösön túlról, Pesten át, Tatabányára....
Ki lehet bírni..... Inkább, minthogy néhány tételt leszereljenek a Bogiról, vagy egészben eltűnjön.....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17467 Dátum: 2007 Július 16, 11:33:21 »

nem az a lenyeg h 2000 sok v nem. hanem hogy x aszongya 2000, y meg hogy semmi...

ez a meglepo.
ha mindketto azt mondja 5000 akko ok, annyi es kesz.

az egyiknél épp nem áll sorban rengeteg meló, és kóláért segít, a másik meg örül, hogy lyuk van a s.ggén, de mégis segíteni akar - ennyiért.
(én nem ismerem egyiküket sem személyesen, csak hozzászóltam  Smiley )
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17466 Dátum: 2007 Július 16, 11:32:41 »

Vannak ugye az "ingyenes" olajcsere szervízek....
Na ott sem ingyenes azért, mert az olaj árában (árrésében) benne van ott is!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #17465 Dátum: 2007 Július 16, 11:31:55 »

Utolsó lehetőségként ez lesz - csak hát hazáig 60 km, a végén Budapesten át...
Ez a 60 km csak vidéken nem jelenet távolságot? Én Zalaegerszeg-Kaposvár vonalon vontattam. Mikor vettem a bogit akkor Kőröshegy-Kaposvár távon vontattam bogárral!!
Szerintem nagyon gyorsan állj neki hazahozni az ut széléről a kocsit. A vas ára még mindig elég csalogató ahhoz hogy szétpakolják. Nehogy valami vicces társaság megrongálja. Bár ez még véletlenül se történjen meg.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17464 Dátum: 2007 Július 16, 11:31:23 »

nem az a lenyeg h 2000 sok v nem. hanem hogy x aszongya 2000, y meg hogy semmi...

ez a meglepo.
ha mindketto azt mondja 5000 akko ok, annyi es kesz.


Döntsd el, melyikben bízol meg jobban és vidd oda...!
Csak ne legyen belőle 1/2 nap agonizálás!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #17463 Dátum: 2007 Július 16, 11:29:40 »


az a 2000 ft nem sok igazából, ha azt nézed, hogy off szerelő ennyit csak azért elkér, hogy szóbaáll veled...

nem az a lenyeg h 2000 sok v nem. hanem hogy x aszongya 2000, y meg hogy semmi...

ez a meglepo.
ha mindketto azt mondja 5000 akko ok, annyi es kesz.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17462 Dátum: 2007 Július 16, 11:25:49 »

ugy hogy vitte az olajat?

(de a kulonbsegen csodalkoztam amugy)
nem, márkaszervíz.

az a 2000 ft nem sok igazából, ha azt nézed, hogy off szerelő ennyit csak azért elkér, hogy szóbaáll veled...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17461 Dátum: 2007 Július 16, 11:24:54 »

ugy hogy vitte az olajat?

(de a kulonbsegen csodalkoztam amugy)
szerintem teljesen normális 1-2ezer forint egy olajcseréért. pl. egy biciklikereket is ennyiért centíroznak ki...
ha rendesen megcsinálja, akkor eltölt vele fél órát, alámászik, kipucolja a "szűrőt", tesz rá 2db tömítést a fiókból (párszáz/db). Ja és nem kell otthagynod a kocsit szervezni a közlekedésedet mikor eljössz - visszamész a járgányért. csak hátradőlsz és megiszol valamit közben újságot lapozgatva, még a kezedet sem kell összekenned, nemhogy a ruhádat. sőt a fáradt olajat sem kell kocsikáztatnod a leadóhelyig (gondolom nem öntöd ki akárhová?!)
azt kifelejtettem, hogy nem kell szívni az esetlegesen beszakadt 6-os menettel a blokkban, ha netán nem lehet meghúzni az anyát a tőcsavaron visszaszerelésnél (mert valaki korábban beleszakította).
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 16, 11:30:20 írta luftsick »
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #17460 Dátum: 2007 Július 16, 11:18:19 »

Csodálkozhatsz, de anyám off kocsiján a múltkor 23e-ért cseréltek olajat...

ugy hogy vitte az olajat?

(de a kulonbsegen csodalkoztam amugy)

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17459 Dátum: 2007 Július 16, 11:12:59 »

udvw!

gondoltam olajat cserelek  Wink

megvettem az olajat, szal a folyamat elindult. de kiskoren kiderult hogy nincs olyan leereszto csavar, es egyeb kis reszlet, szal ugy dontottem rabizom valakire aki nalam bolcsebb.
multkor olajastol 3500 penzert cserelte magyar gabor (erd) szerelo. gondoltam 1000ert most igy meglesz.

most felhivtam szabo mikit, hogy mennyi lenne lenne az olajcsere, viszem az olajat. a valasz 2000 (!)  nem sok egy kicsit?
gondoltam hat akkor hivom magyar gabort. es mi volt a valasz? 2 doboz cola!!

 Undecided el vagyok csodalkozva. nem kene?
Csodálkozhatsz, de anyám off kocsiján a múltkor 23e-ért cseréltek olajat...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #17458 Dátum: 2007 Július 16, 11:00:40 »

udvw!

gondoltam olajat cserelek  Wink

megvettem az olajat, szal a folyamat elindult. de kiskoren kiderult hogy nincs olyan leereszto csavar, es egyeb kis reszlet, szal ugy dontottem rabizom valakire aki nalam bolcsebb.
multkor olajastol 3500 penzert cserelte magyar gabor (erd) szerelo. gondoltam 1000ert most igy meglesz.

most felhivtam szabo mikit, hogy mennyi lenne lenne az olajcsere, viszem az olajat. a valasz 2000 (!)  nem sok egy kicsit?
gondoltam hat akkor hivom magyar gabort. es mi volt a valasz? 2 doboz cola!!

 Undecided el vagyok csodalkozva. nem kene?

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17457 Dátum: 2007 Július 16, 10:17:01 »

Off autóval visszamész és hazavontatod?

Utolsó lehetőségként ez lesz - csak hát hazáig 60 km, a végén Budapesten át...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17456 Dátum: 2007 Július 16, 10:14:39 »

...
Nagyon nem szeretem, hogy ott áll a sztráda mellett, szóval ha bárkinek ötlete van jelezzétek! Köszönöm!

Off autóval visszamész és hazavontatod?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #17455 Dátum: 2007 Július 16, 10:13:02 »

BigBug, mi van a buszoddal?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17454 Dátum: 2007 Július 16, 09:54:02 »

Ilyen volt velem is. Csavartörés, leesett e vezérmű tengely a jobb oldalon - semmi kompresszió. Persze attól lehet más is.


himba ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17453 Dátum: 2007 Július 16, 09:37:03 »

Én arra gondolok, hogy megégtek a dugattyúk, esetleg gyűrű töréssel kombinálva.
Csak tippelek: 1200 belső olajhűtős (?)


AR-s (duplaszívó/duplaleömlő) 1,6-os hengerdugókkal... eddig pöpecül muzsikált  Cry
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17452 Dátum: 2007 Július 16, 09:22:58 »

Én arra gondolok, hogy megégtek a dugattyúk, esetleg gyűrű töréssel kombinálva.
Csak tippelek: 1200 belső olajhűtős (?)

SOS!

Tud valaki Hatvan vagy Gyöngyös környékén olyan szerelőt, ahova a bogaramat nyugodt szívvel el lehet vinni?
Tegnap este hazafele Budapestre az M3-on a gyöngyösi emelkedőnél a bogár feladta a hőséggel folytatott harcot.
Egyre gyengült a lejtőn felfele, gázelvételre lefulladt, majd újraindiításra hatalmas füstfelhőt nyomott ki.
A lejtő tetején megálltam megnézni, hogy mi van, ott már el sem indult.
1/2 óra pihenés után továbbra sem indult - ezért és a közelgő sötétedés miatt az autóklubbot hívtam ki (tag vagyok, és egyetlen bogár vagy busz sem jött  Cry). Öreg szaki megjelent újabb 3/4 óra múlva - kettő henger elindult, de a másik kettő nem - gyújtás van, szikra van, benzin van, szelepemelő müködik - csak éppen kompresszió nincs a balodali hengerekben. Két hengerrel eldöcögtünk a 60-i pihenőhöz, onnan stoppal hazamentem, off autóval vissza a családért meg a cuccokért. Éjjel fél egyre haza is értünk, de a bogarat ott kellett hagyni.   Sad
Az autóklub a trélezésre 50-60 eFt-t mondott Budapestig - ez rengeteg, ha már költeni kell, ezt a pénzt inkább szerelőre költöm, tehát inkább a környéken csináltatnám meg, ahova el lehetne vontatni.

Nagyon nem szeretem, hogy ott áll a sztráda mellett, szóval ha bárkinek ötlete van jelezzétek! Köszönöm!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17451 Dátum: 2007 Július 16, 09:06:37 »

SOS!
Hívd fel a szedát (70/31három0336), mennyiért hozza fel. A környéken nem tudok szerelőt.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17450 Dátum: 2007 Július 16, 08:55:43 »

Ilyen volt velem is. Csavartörés, leesett e vezérmű tengely a jobb oldalon - semmi kompresszió. Persze attól lehet más is.

[- csak éppen kompresszió nincs a balodali hengerekben. Két hengerrel eldöcögtünk a 60-i pihenőhöz, onnan stoppal hazamentem,
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17449 Dátum: 2007 Július 16, 08:51:51 »

SOS!

Tud valaki Hatvan vagy Gyöngyös környékén olyan szerelőt, ahova a bogaramat nyugodt szívvel el lehet vinni?
Tegnap este hazafele Budapestre az M3-on a gyöngyösi emelkedőnél a bogár feladta a hőséggel folytatott harcot.
Egyre gyengült a lejtőn felfele, gázelvételre lefulladt, majd újraindiításra hatalmas füstfelhőt nyomott ki.
A lejtő tetején megálltam megnézni, hogy mi van, ott már el sem indult.
1/2 óra pihenés után továbbra sem indult - ezért és a közelgő sötétedés miatt az autóklubbot hívtam ki (tag vagyok, és egyetlen bogár vagy busz sem jött  Cry). Öreg szaki megjelent újabb 3/4 óra múlva - kettő henger elindult, de a másik kettő nem - gyújtás van, szikra van, benzin van, szelepemelő müködik - csak éppen kompresszió nincs a balodali hengerekben. Két hengerrel eldöcögtünk a 60-i pihenőhöz, onnan stoppal hazamentem, off autóval vissza a családért meg a cuccokért. Éjjel fél egyre haza is értünk, de a bogarat ott kellett hagyni.   Sad
Az autóklub a trélezésre 50-60 eFt-t mondott Budapestig - ez rengeteg, ha már költeni kell, ezt a pénzt inkább szerelőre költöm, tehát inkább a környéken csináltatnám meg, ahova el lehetne vontatni.

Nagyon nem szeretem, hogy ott áll a sztráda mellett, szóval ha bárkinek ötlete van jelezzétek! Köszönöm!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17448 Dátum: 2007 Július 16, 08:06:35 »

Köszi!

Ez azt is jelenti hogy ne 100lábú szerkezetet vegyek hanem probaljak 3 labut?
Ültetni pedig a belső ricnin fogok:D

Majd meséld el hogy az ütköző guminak milyen a rugózása  Evil
pár haszontalan adat:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg173108#msg173108

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #17447 Dátum: 2007 Július 16, 07:47:10 »

nem heggesztett csak ez spar kivitel döltlámpa meg mindenféle ilyen olyan alkatrész igazábol az a kérdés hogy a napoleon kalapba volt e változás
mert az kellene hjozzá de Süni vel csak olyat találtunk ami 68 ig van
ugyanaz nincs benne változás

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17446 Dátum: 2007 Július 16, 07:32:27 »

Vannak váltók melyek átmenetek a régi és az új közt ezeken meg van a helye a vezetőhüvelynek, de még nem vezetett csapágyassak, csak fel kell fúrni a lyukakat meg menetet fúrni bele. Ha nincs akkor nem igen tudod átalakítani. De nem is érdemes alakítgatni, mert a vezetett csapágynak erősebb a kinyomó villája is (nem véletlenül).

Ültetésről meg annyit hogy nem mindegy külső vagy belső ricnin teszel el, mert más az osztás a torziós rúd külső és belső felén. De ha a torzó fedelet se tudod leszedni akkor nem valószínű hogy a külső ricnin el tudsz tenni mivel faszán rá tud rohadni a lengőkar a torziós rúdra. Ha a csavarok sehogy sem engednek akkor lángal próbáld meg melegíteni és úgy lazítani majd megjáratni. Múlt héten én is ültettem egy bogit, jó össze volt rohadva minden de azért összejött. Igaz 1 csavar benszakadt, meg csak belül tudtam eltenni rajta, mert a melegítésnek és a lehuzatónak sem engedelmeskedett a lengőkar. Az ültetés mértéke külső ricnin 1 fog kb: 2 cm, belül meg kb 4cm.

Köszi!

Ez azt is jelenti hogy ne 100lábú szerkezetet vegyek hanem probaljak 3 labut?
Ültetni pedig a belső ricnin fogok:D
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17445 Dátum: 2007 Július 16, 00:53:49 »

sziasztok!

Most készülök kuplungot cserélni de az én váltümon nincs központosító, ami a kinyomót központosítja. azt hogy kell felfogatni? vagy váltüt kéne cserélni? jah és 57e huf a kuplungszerkezet:(

nektek a sárvédők belső peremében nem áll meg a sár?

Jah és még:
Ültetni készülök a hátulját de az egyik oldalon a torziófedél nem hajlandó meglazulni. nincs valami trükk? a fékolajon és a pepsin túl vagyok:D
1 fok a torzión hány cm-t jelent?



Vannak váltók melyek átmenetek a régi és az új közt ezeken meg van a helye a vezetőhüvelynek, de még nem vezetett csapágyassak, csak fel kell fúrni a lyukakat meg menetet fúrni bele. Ha nincs akkor nem igen tudod átalakítani. De nem is érdemes alakítgatni, mert a vezetett csapágynak erősebb a kinyomó villája is (nem véletlenül).

Ültetésről meg annyit hogy nem mindegy külső vagy belső ricnin teszel el, mert más az osztás a torziós rúd külső és belső felén. De ha a torzó fedelet se tudod leszedni akkor nem valószínű hogy a külső ricnin el tudsz tenni mivel faszán rá tud rohadni a lengőkar a torziós rúdra. Ha a csavarok sehogy sem engednek akkor lángal próbáld meg melegíteni és úgy lazítani majd megjáratni. Múlt héten én is ültettem egy bogit, jó össze volt rohadva minden de azért összejött. Igaz 1 csavar benszakadt, meg csak belül tudtam eltenni rajta, mert a melegítésnek és a lehuzatónak sem engedelmeskedett a lengőkar. Az ültetés mértéke külső ricnin 1 fog kb: 2 cm, belül meg kb 4cm.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 16, 00:57:09 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17444 Dátum: 2007 Július 16, 00:39:19 »

Azt nem tudom mekkora de eddig 3lábú kuplungszerkezet volt rajta és 70es és 1,3as:D ab-s motorkód
99% hogy 180-as a kuplungod.


                             GNX-967
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17443 Dátum: 2007 Július 15, 22:17:08 »

mekkora a kuplung?



Azt nem tudom mekkora de eddig 3lábú kuplungszerkezet volt rajta és 70es és 1,3as:D ab-s motorkód
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17442 Dátum: 2007 Július 15, 22:06:24 »

na ezt nem tudom, de gondolom nem volt változás

nem heggesztett csak ez spar kivitel döltlámpa meg mindenféle ilyen olyan alkatrész igazábol az a kérdés hogy a napoleon kalapba volt e változás
mert az kellene hjozzá de Süni vel csak olyat találtunk ami 68 ig van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #17441 Dátum: 2007 Július 15, 22:04:18 »

ha a szám nem hegesztett akkor lehet 73-as

nem heggesztett csak ez spar kivitel döltlámpa meg mindenféle ilyen olyan alkatrész igazábol az a kérdés hogy a napoleon kalapba volt e változás
mert az kellene hjozzá de Süni vel csak olyat találtunk ami 68 ig van
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17440 Dátum: 2007 Július 15, 22:03:22 »

mekkora a kuplung?


sziasztok!

Most készülök kuplungot cserélni de az én váltümon nincs központosító, ami a kinyomót központosítja. azt hogy kell felfogatni? vagy váltüt kéne cserélni? jah és 57e huf a kuplungszerkezet:(

nektek a sárvédők belső peremében nem áll meg a sár?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17439 Dátum: 2007 Július 15, 22:02:11 »

ha a szám nem hegesztett akkor lehet 73-as

segitséget kérnék hogy ez milyen alváz http://picasaweb.google.com/balazsbaki53/Radio papiron 73as de nekem valami nem stimmel vele

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17438 Dátum: 2007 Július 15, 22:01:17 »

sziasztok!

Most készülök kuplungot cserélni de az én váltümon nincs központosító, ami a kinyomót központosítja. azt hogy kell felfogatni? vagy váltüt kéne cserélni? jah és 57e huf a kuplungszerkezet:(

nektek a sárvédők belső peremében nem áll meg a sár?

Jah és még:
Ültetni készülök a hátulját de az egyik oldalon a torziófedél nem hajlandó meglazulni. nincs valami trükk? a fékolajon és a pepsin túl vagyok:D
1 fok a torzión hány cm-t jelent?

« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 15, 22:03:56 írta Pisti »
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #17437 Dátum: 2007 Július 15, 21:54:58 »

segitséget kérnék hogy ez milyen alváz http://picasaweb.google.com/balazsbaki53/Radio papiron 73as de nekem valami nem stimmel vele
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #17436 Dátum: 2007 Július 15, 20:14:58 »

A hétvégi váltókar SZMB. Grin

betyáros  Cool  , már csak egy láncos légkürt kéne, és plüss dobókocka az ablakba...  Wink

Gumikacsa  : ))))

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1574 1575 1576 1577 1578 [1579] 1580 1581 1582 1583 1584 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.