www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 10:32:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1520 1521 1522 1523 1524 [1525] 1526 1527 1528 1529 1530 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14841784 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #19651 Dátum: 2007 Október 03, 12:06:30 »

Leszeded a lendkereket, és addi pakolászod alatt a hézagoló lemezkéket, mig pont jó lesz. A lógás méréséhez van célszerszám, vagy indikátor óra.célszer

Hogy kell kihezagolni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #19650 Dátum: 2007 Október 03, 11:59:39 »

azt nem tom, hogy vezetett-e, de most állítottam a bowdenen (lazítottam)

most nem nyomja bele a cuccot az izébe, de rendesen, old. indulásnál nem rángat, kuplungolásnál nem fullad le. a tünteket orvosltuk.  Cheesy

csak most szar a kuplung pedál, nagy a holtjátéka, kis úton van ellenállása, nem lehet oylan szépen csúsztatni. a de a probláma megszünt   
legalább olyan jó munkát végeztél, mint a linóleummal  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19649 Dátum: 2007 Október 03, 11:54:18 »

vezetett kinyomócsapágyas? ha nem, akkor lehet hogy a kinyomócsapágy ér el a nyelestengelyt(?) -> ahogy írtad bowden állítás megoldja

azt nem tom, hogy vezetett-e, de most állítottam a bowdenen (lazítottam)

most nem nyomja bele a cuccot az izébe, de rendesen, old. indulásnál nem rángat, kuplungolásnál nem fullad le. a tünteket orvosltuk.  Cheesy

csak most szar a kuplung pedál, nagy a holtjátéka, kis úton van ellenállása, nem lehet oylan szépen csúsztatni. a de a probláma megszünt   

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19648 Dátum: 2007 Október 03, 11:46:50 »

Azt hiszem a főtengely lógás 0,15 max. hosszirányban. Ha kiszeded a mocit, vedd le a lendkereket, és hézagold ki. Megéri.

Hogy kell kihezagolni?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #19647 Dátum: 2007 Október 03, 11:45:24 »

Azt hiszem a főtengely lógás 0,15 max. hosszirányban. Ha kiszeded a mocit, vedd le a lendkereket, és hézagold ki. Megéri.

de a lendkerék, az teljesen fix tengely irányban, az nem mocorog. főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
Sompi
« Hozzászólás #19646 Dátum: 2007 Október 03, 11:27:56 »

előre is köszönöm 1303LS és a Te segítségedet a motor ki-be szerelésénél  Grin
Nincs mit mehetünk miután végeztünk az enyémmel! Smiley
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19645 Dátum: 2007 Október 03, 11:27:16 »


(MÁRMINT QZMA KÉSZÜLJÖN FEL!??! NEM  1303LS kollega)

előre is köszönöm 1303LS és a Te segítségedet a motor ki-be szerelésénél  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19644 Dátum: 2007 Október 03, 11:25:00 »

de a lendkerék, az teljesen fix tengely irányban, az nem mocorog. főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
a hiba és a zajok csak kuplungolás közben észlelhetők, ha már sebességben van, akkor minden nagyon szép. az önindítónak szép hangja van, rögtön beindul, nem rángat, alapjárat is van.

na most minnyá lemegyek, oszt álitok a kuplung bowdenen, hátha csak ott ment valami el... a többi mókához ki kell pajszerolni a mocit  Undecided

vezetett kinyomócsapágyas? ha nem, akkor lehet hogy a kinyomócsapágy ér el a nyelestengelyt(?) -> ahogy írtad bowden állítás megoldja
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 03, 11:27:06 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #19643 Dátum: 2007 Október 03, 11:05:58 »

melyik az erősebb csavara , az 5,6-os, vagy a 8,8-as ?

az eredeti lendkerekembe 5,6osak voltak, oszt egynek sikerült is letépni a fejét úgy, hogy beletört a lendkerékbe. aztán sikerült nőgyógyászati módszerekke sikerültl szépen ki sedergetni a lendkerékből. utána a többi csavart (részben) 8,8asra cseréltük.
a 8.8 a keményebb
Sompi
« Hozzászólás #19642 Dátum: 2007 Október 03, 11:05:17 »

Shocked
Az már a "rögtön szétszedni" előtti lépcsőfok.
...nyugodtan készülj fel a moci kiszedésre lélekben. Persze a remény hal meg utoljára, meg neked legyen igazad, meg ilyenek, de készítsd ki az ultra dermet. pííísz
(MÁRMINT QZMA KÉSZÜLJÖN FEL!??! NEM  1303LS kollega)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 03, 11:07:46 írta Sompi »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #19641 Dátum: 2007 Október 03, 11:05:09 »

szerintem minuszos et nincs, az hülyeség...
de bizony van...........
pl a terepjároknál ,a 8"- szélestől már szinte mindegyik minuszos ET-vel redelkezik.
és valoban a a betoldott lada vagy egyéb felni is minuszos körüli.
 
de a bogira való mangels 7" széles 0-ás ET vel gyártott.

és nagyon jó a rajz az ET szám magyarázatához!!!grat  Wink Cheesy

üdvw

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19640 Dátum: 2007 Október 03, 11:03:45 »

A csavar 8.8 -as.

melyik az erősebb csavara , az 5,6-os, vagy a 8,8-as ?

az eredeti lendkerekembe 5,6osak voltak, oszt egynek sikerült is letépni a fejét úgy, hogy beletört a lendkerékbe. aztán sikerült nőgyógyászati módszerekke sikerültl szépen ki sedergetni a lendkerékből. utána a többi csavart (részben) 8,8asra cseréltük.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #19639 Dátum: 2007 Október 03, 11:03:21 »

Pontyosan... DE most már ne OFF-oljunk, mert be lesz *****-va a szélvédőnk... Grin
...az enyimé sík. arról lepattan a bézbolütő.  Grin Evil Grin ....bocs ez nem tudtam megállni. Off vége!  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #19638 Dátum: 2007 Október 03, 11:02:50 »

Pontyosan... DE most már ne OFF-oljunk, mert be lesz *****-va a szélvédőnk... Grin
Ne OFFoljatok mert be lesz b....... 
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #19637 Dátum: 2007 Október 03, 11:02:09 »

főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
a
Shocked
Az már a "rögtön szétszedni" előtti lépcsőfok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #19636 Dátum: 2007 Október 03, 11:01:26 »

...minek ellenség, ha van egy két jó barát?????

Pontyosan... DE most már ne OFF-oljunk, mert be lesz *****-va a szélvédőnk... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19635 Dátum: 2007 Október 03, 11:00:38 »

Itt a megoldás. Mikor beleraktam a váltóba a lendkereket, már húztam a számat. de Qzma mester állította, így jó lesz!
Szóval motor ki, megnéz, hova ver be a lendkerék, ott sokat flexel, majd visszarak moci. Ezt ismételni annyiszor, amíg jó nem lesz.


de a lendkerék, az teljesen fix tengely irányban, az nem mocorog. főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
a hiba és a zajok csak kuplungolás közben észlelhetők, ha már sebességben van, akkor minden nagyon szép. az önindítónak szép hangja van, rögtön beindul, nem rángat, alapjárat is van.

na most minnyá lemegyek, oszt álitok a kuplung bowdenen, hátha csak ott ment valami el... a többi mókához ki kell pajszerolni a mocit  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #19634 Dátum: 2007 Október 03, 11:00:17 »

Mi lenne velem, ha nem lennének ilyen "remek" barátaim...... Grin Cool
...minek ellenség, ha van egy két jó barát?????
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #19633 Dátum: 2007 Október 03, 10:59:28 »

Mi lenne velem, ha nem lennének ilyen "remek" barátaim...... Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #19632 Dátum: 2007 Október 03, 10:56:17 »

De ugye ez nem a mi hibánk.....  Grin Evil Roll Eyes Cool
Csak részben.  Evil
Sompi
« Hozzászólás #19631 Dátum: 2007 Október 03, 10:55:41 »

De ugye ez nem a mi hibánk.....  Grin Evil Roll Eyes Cool
.....háááááát....  Evil Evil Evil Grin  Wink
1303LS
« Hozzászólás #19630 Dátum: 2007 Október 03, 10:52:59 »

Nincs ezzel semmi baj. Elég erős a csavar benne. Mér hogyha gyári rozsdi tökrekiálló csavar lenne benne akkó mivan?
De van vele baj!
A kúpos csavar kúpja azon kívül, hogy központosít, még sokkal nagyobb felületen is tapad, tehát kisebb eséllyel lazul le.Nembeszélve a kúpon szögben ható erőkről.
Itt van gyártva egy kúpos izé, amibe megy bele a csivcsavar, szóval itt az csavar a nem kúpos találkozásnál elég könnyen tud lazulni. Mondjuk ha kúpos izét tudtak esztergányolni akkor egy csavar sem lett volna sokkal nagyobb meló.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19629 Dátum: 2007 Október 03, 10:48:34 »

baj nincs vele, csak nem szép. Ha ennyit költesz szíííp felnire illik szíííp csavarral feltenni. PÍÍÍSZ!
Mondjuk abban igazad van, hoygy azért a feliratot éni lecsisszantottam volna a csavarról...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #19628 Dátum: 2007 Október 03, 10:48:17 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.



De ugye ez nem a mi hibánk.....  Grin Evil Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #19627 Dátum: 2007 Október 03, 10:46:19 »

Nincs ezzel semmi baj. Elég erős a csavar benne. Mér hogyha gyári rozsdi tökrekiálló csavar lenne benne akkó mivan?
baj nincs vele, csak nem szép. Ha ennyit költesz szíííp felnire illik szíííp csavarral feltenni. PÍÍÍSZ!
Sompi
« Hozzászólás #19626 Dátum: 2007 Október 03, 10:44:27 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?
Csak tippelek, de szerinte a delikvens nem vett hosszabb kerék csavarokat a vastagabb anyagú felnihez. (nem tom hogy ez a centerline mennyivel vastagabb a gyárinál, de gondolom itt is az a helyzet mint a többi köfém felninél....  Roll Eyes
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19625 Dátum: 2007 Október 03, 10:42:55 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.


Nincs ezzel semmi baj. Elég erős a csavar benne. Mér hogyha gyári rozsdi tökrekiálló csavar lenne benne akkó mivan?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19624 Dátum: 2007 Október 03, 10:42:47 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.
A csavar 8.8 -as.

lehet, hogy nem szabványos 4x130 a felni osztója és ez a legegyszerűbb.
fékdobba belefúr, menetet metsz, csavaroz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #19623 Dátum: 2007 Október 03, 10:41:35 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.


...nem csodálom!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19622 Dátum: 2007 Október 03, 10:41:18 »

Shocked Shocked Grin
ez aztán a schufni tyuming!! kié a ótó?????

szerintem tom@szé a jármű.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19621 Dátum: 2007 Október 03, 10:40:22 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.


Shocked Shocked Grin
ez aztán a schufni tyuming!! kié a ótó?????

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Sompi
« Hozzászólás #19620 Dátum: 2007 Október 03, 10:36:32 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?
Shocked Shocked Grin
ez aztán a schufni tyuming!! kié a ótó?????
1303LS
« Hozzászólás #19619 Dátum: 2007 Október 03, 10:33:30 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?
Miabaj csiv 6.5, nem kemény rideg könnyentörős hanem az a puhaféle rugalmas.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19618 Dátum: 2007 Október 03, 10:29:47 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?

jó kis "5.5-ös csiv" csavarok.
jójaz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19617 Dátum: 2007 Október 03, 10:24:53 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?

[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19616 Dátum: 2007 Október 03, 09:54:06 »

Itt a megoldás. Mikor beleraktam a váltóba a lendkereket, már húztam a számat. de Qzma mester állította, így jó lesz!
Szóval motor ki, megnéz, hova ver be a lendkerék, ott sokat flexel, majd visszarak moci. Ezt ismételni annyiszor, amíg jó nem lesz.

Mert lóg a főtengely hosszirányban.
Szétszed, beleérésnél simán kifarag az öntvénybőll szalonnázókéssel.

1303LS
« Hozzászólás #19615 Dátum: 2007 Október 03, 09:52:17 »

Szerintem simán belenyomja a lendkeretek a váltó falába, mikor kinyomod a kuplungot.
Mert lóg a főtengely hosszirányban.
Szétszed, beleérésnél simán kifarag az öntvénybőll szalonnázókéssel.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19614 Dátum: 2007 Október 03, 09:52:03 »

kérdés köynen indul alpjáraton nem ráz?????

Konnyen indul es nem raz. Tehat - ha jol ertelmezem - kozeppontos mind a lendkerek, mind a kuplungszerkezet (gondolom ez csak nagyjabol, ennek azer' lehet nehany tizedmillimeter elterese... De nem raz/rangat).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19613 Dátum: 2007 Október 03, 09:50:38 »

Szerintem simán belenyomja a lendkeretek a váltó falába, mikor kinyomod a kuplungot.

Es azt igy hogy?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19612 Dátum: 2007 Október 03, 09:49:46 »

Szerintem simán belenyomja a lendkeretek a váltó falába, mikor kinyomod a kuplungot.
Oldalak: 1 ... 1520 1521 1522 1523 1524 [1525] 1526 1527 1528 1529 1530 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.