www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:46:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1498 1499 1500 1501 1502 [1503] 1504 1505 1506 1507 1508 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801562 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20531 Dátum: 2007 Október 26, 11:10:46 »

tegnap Sparkafer barátommal be-szmbztük a hátsó ablakot és a kábelkorbácsot a járgányomba, lassacskán kezd autóformát ölteni a kompozíció.  Cheesy Bélám, köszi a segítséget!
viszont elakadtunk egy kérdésben: nem tudjátok véletlenül, hogy a képen látható rendszámvilágítás milyen évjárathoz volt gyárilag?  Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20530 Dátum: 2007 Október 26, 08:51:20 »

Leon: építs változtatható átmérőjű venturit Wink
(Halkan jegyzem meg, hogy létezett ilyen karburátor megoldás is, ahol rugós acéllemezekkel a torokátmérőt szabályozták... nem bogárban. CV karburátorok, motorokban vannak ilyenek. Meg talán valami szovjet megoldás is volt ilyen, talán a ZIL?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20529 Dátum: 2007 Október 25, 23:49:23 »

a tescos megoldás meg az, hogy lekötik a hátsó féket a rendszerről

   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett és a hátsó  fék kört el lehet "szorítani vele"  jobb lábbal egyszerre nyomod a gázt meg a féket ballal felengedheted a pucklungot Roll Eyes én már láttam 40-50 lovas autót i így füstöt eregetni Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20528 Dátum: 2007 Október 25, 23:48:57 »

   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett és a hátsó  fék kört el lehet "szorítani vele"  jobb lábbal egyszerre nyomod a gázt meg a féket ballal felengedheted a pucklungot Roll Eyes én már láttam 40-50 lovas autót i így füstöt eregetni Shocked
mekkora erő van vajon a fékvezetékben? hány bár?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20527 Dátum: 2007 Október 25, 23:40:26 »

Burn out kérdés:
milyen spec féktechnika kell hozzá? (külön fogható az első fék?)


ez a módszer nem érdekel : nem lennék a bogár orra-lökhárítója helyében Cry Cry Cry
http://www.youtube.com/watch?v=9gq6B1Xb9Y8
   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett és a hátsó  fék kört el lehet "szorítani vele"  jobb lábbal egyszerre nyomod a gázt meg a féket ballal felengedheted a pucklungot Roll Eyes én már láttam 40-50 lovas autót i így füstöt eregetni Shocked

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20526 Dátum: 2007 Október 25, 23:29:42 »

Akksikérdés: Én a gépet egy "Lesti" márkájú magyar kisipari akkumulátorral vettem, ami végül kb. 8 éves korában adta meg magát, pedig úgy használtam, ahogy a nagykönyvben meg van írva hogy:"Hogyan NE használjuk az akkumulátort". Minden telet az utóban vészelt át, úgy, hogy ősztől 4-5 hónapig feléje sem néztem, tavasszal kapartam elő, és töltöttem fel. Többször is ki akartam dobni, mert néha nehézkesen indult az autó, de nagynehezen kiderítettem, hogy a gyújtáskapcsolóból kijövő indítóvezeték van megtörve valahol, mert ha alámásztam, és egy csavarhúzóval slusszoltam a főkábelt és a behúzótekercs érintkezőjét, akkor pöccre indult. Végül valami cellazárlat lett a veszte szegénykémnek, mert egyszer két nap alatt lemerült, és utána már nem is fogadta a töltést. Most Perion van benne, (ezt már nem hagyom benne télire). Ez még jól bírja, pedig a 180W-os dinamónak két 75W-os fényszórót kell kiszolgálnia, meg a kisebb helyzetjező, meg egyébb izzók, rádió, gyújtás... de akkor mi tölti az akksit? 

nekem van egy aksim, szintén cellazárlatjelenség, nem ette az áramot, hiába töltöttem. csak lusta voltam kidobni. aztán pár hét múlva hobbiból rátettem a töltőt, és úgy egy hétre el is felejtkeztem róla...

na ez az aksi a mai napig is vidáman üzemel, pöccre indul róla a gép ;-)))
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 25, 23:31:14 írta AZS »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20525 Dátum: 2007 Október 25, 23:26:54 »

lehet én vagyok maradi, de ennek mi értelme van?
azt megértem, hogy kicsit égetnek, mert büszke a motorjára, hogy képes rá, de ez...

Burn out kérdés:
milyen spec féktechnika kell hozzá? (külön fogható az első fék?)


ez a módszer nem érdekel : nem lennék a bogár orra-lökhárítója helyében Cry Cry Cry
http://www.youtube.com/watch?v=9gq6B1Xb9Y8

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #20524 Dátum: 2007 Október 25, 23:19:40 »

Burn out kérdés:
milyen spec féktechnika kell hozzá? (külön fogható az első fék?)


ez a módszer nem érdekel : nem lennék a bogár orra-lökhárítója helyében Cry Cry Cry
http://www.youtube.com/watch?v=9gq6B1Xb9Y8
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20523 Dátum: 2007 Október 25, 23:01:10 »

akku témához annyit tudnék hozzászólni hogy bosch fekete , silver  ,varta ezüst , blu  és egy hopecke vagy mi mind nagyon hamar tönkrementek természetesen jó autókban normális használat mellett és a gagyi sokszor ajándékba kapott "nem is biztos hogy jó ez vidd el a méh be" aksikkal még évekig autóztam Roll Eyes a régi telefonomba az űberfasza japán akku is hamar kifingott mostani gazdija egy használtan kapott magyar akkuval keni 3éve de biztos csak én vagyok peches

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20522 Dátum: 2007 Október 25, 22:52:07 »

Az ember kicsit felpiszkálja lomhának tűnő 1300-asát. (Tesz rá egy bikább karbit, 1600-as hengereket.) Lesz egy erős motorja, amivel a kerepesi emelkdőnek nem kell nekifutnia, bírja izomból, félgázzal. Aztán felmegy az autópályára, nagy gázt ad: a motor bőg, a kocsi meg csak vánszorog. Jöhet a következő lépés: hosszú váltót beléje! Ezzel már normális motorfordulattal lehet tartani az autópályatempót, még egy kis tartalék is marad. Viszont városban el lehet felejteni a negyedik fokozatot, mert ahhoz nem elég erős a motor. Át kéne alakítani két karbisra, nagyszelepes hengerfejjel...
De akkor már kéne normális fék, futómű is a gép alá... Akinek futja (az idejéből, pénzéből), csinálja nyugodtan. Énnekem az is elég, hogy a jó állapotú 40 lovas motorral folyamatosan, váltogatás nélkül elgurulok negyedik fokozatban. (Autópálya messze van.)
  idő és pénz nekem nem számít ! már egyik  sincs Grin

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #20521 Dátum: 2007 Október 25, 22:41:39 »

Akksikérdés: Én a gépet egy "Lesti" márkájú magyar kisipari akkumulátorral vettem, ami végül kb. 8 éves korában adta meg magát, pedig úgy használtam, ahogy a nagykönyvben meg van írva hogy:"Hogyan NE használjuk az akkumulátort". Minden telet az utóban vészelt át, úgy, hogy ősztől 4-5 hónapig feléje sem néztem, tavasszal kapartam elő, és töltöttem fel. Többször is ki akartam dobni, mert néha nehézkesen indult az autó, de nagynehezen kiderítettem, hogy a gyújtáskapcsolóból kijövő indítóvezeték van megtörve valahol, mert ha alámásztam, és egy csavarhúzóval slusszoltam a főkábelt és a behúzótekercs érintkezőjét, akkor pöccre indult. Végül valami cellazárlat lett a veszte szegénykémnek, mert egyszer két nap alatt lemerült, és utána már nem is fogadta a töltést. Most Perion van benne, (ezt már nem hagyom benne télire). Ez még jól bírja, pedig a 180W-os dinamónak két 75W-os fényszórót kell kiszolgálnia, meg a kisebb helyzetjező, meg egyébb izzók, rádió, gyújtás... de akkor mi tölti az akksit? 
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20520 Dátum: 2007 Október 25, 22:36:43 »

Az ember kicsit felpiszkálja lomhának tűnő 1300-asát. (Tesz rá egy bikább karbit, 1600-as hengereket.) Lesz egy erős motorja, amivel a kerepesi emelkdőnek nem kell nekifutnia, bírja izomból, félgázzal. Aztán felmegy az autópályára, nagy gázt ad: a motor bőg, a kocsi meg csak vánszorog. Jöhet a következő lépés: hosszú váltót beléje! Ezzel már normális motorfordulattal lehet tartani az autópályatempót, még egy kis tartalék is marad. Viszont városban el lehet felejteni a negyedik fokozatot, mert ahhoz nem elég erős a motor. Át kéne alakítani két karbisra, nagyszelepes hengerfejjel...
De akkor már kéne normális fék, futómű is a gép alá... Akinek futja (az idejéből, pénzéből), csinálja nyugodtan. Énnekem az is elég, hogy a jó állapotú 40 lovas motorral folyamatosan, váltogatás nélkül elgurulok negyedik fokozatban. (Autópálya messze van.)

Hát igen pénz, és idő kérdése a legó, de az idő pénz, tehát...

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #20519 Dátum: 2007 Október 25, 22:24:51 »

Az ember kicsit felpiszkálja lomhának tűnő 1300-asát. (Tesz rá egy bikább karbit, 1600-as hengereket.) Lesz egy erős motorja, amivel a kerepesi emelkdőnek nem kell nekifutnia, bírja izomból, félgázzal. Aztán felmegy az autópályára, nagy gázt ad: a motor bőg, a kocsi meg csak vánszorog. Jöhet a következő lépés: hosszú váltót beléje! Ezzel már normális motorfordulattal lehet tartani az autópályatempót, még egy kis tartalék is marad. Viszont városban el lehet felejteni a negyedik fokozatot, mert ahhoz nem elég erős a motor. Át kéne alakítani két karbisra, nagyszelepes hengerfejjel...
De akkor már kéne normális fék, futómű is a gép alá... Akinek futja (az idejéből, pénzéből), csinálja nyugodtan. Énnekem az is elég, hogy a jó állapotú 40 lovas motorral folyamatosan, váltogatás nélkül elgurulok negyedik fokozatban. (Autópálya messze van.)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20518 Dátum: 2007 Október 25, 22:14:49 »

hüha! hüha!  Grin
aranyközépút?
attólfügg mire lesz használva?
ezt vagy meglévö (mások tapsztalatai)
vagy sok fuvoka és saját kisérletezgetés!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20517 Dátum: 2007 Október 25, 22:11:00 »

Leon: építs változtatható átmérőjű venturit Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20516 Dátum: 2007 Október 25, 22:10:37 »

az hogy tul kicsi venturi sem jó!sem jó!
 Egy nagy venturi nagyobb teljesítményt ad , de ezt az alacsony fordulaton jelentkező nyomaték feladásának árán éri el.
hüha! hüha!  Grin
aranyközépút?
attólfügg mire lesz használva?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20515 Dátum: 2007 Október 25, 22:09:10 »

mi ebből a tanulság?
az hogy tul kicsi venturi sem jó!sem jó!
 Egy nagy venturi nagyobb teljesítményt ad , de ezt az alacsony fordulaton jelentkező nyomaték feladásának árán éri el.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20514 Dátum: 2007 Október 25, 22:06:09 »

venturi célja növelni a vákuumot amely a főfúvókára hat - így minél jobban szívva és minél tökéletesebben szétporlasztva az üzemanyagot. Minél kisebb a fő venturi, annál jobb ez a hatás. Azonban túl kicsi venturi cső teljesen megállítja a légáramot.
mi ebből a tanulság?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20513 Dátum: 2007 Október 25, 22:04:21 »

venturi!(légtorok szükitö)
eg y tölcsér melyen levegő átfolyik és felgyorsul ,minél szükebb a levegö annál gyosabbn megy motorba albvegö!
nagyábol a venturihoz tudsz kalkulámi fuvokákat,persze ez függ motortól(sürités stb szivó erö miat)

venturi célja növelni a vákuumot amely a főfúvókára hat - így minél jobban szívva és minél tökéletesebben szétporlasztva az üzemanyagot. Minél kisebb a fő venturi, annál jobb ez a hatás. Azonban túl kicsi venturi cső teljesen megállítja a légáramot.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20512 Dátum: 2007 Október 25, 21:59:03 »

venturi!
eg y tölcsér melyen levegő átfolyik és felgyorsul ,minél szükebb a levegö annál gyosabbn megy motorba albvegö!
nagyábol a venturihoz tudsz kalkulámi fuvokákat,persze ez függ motortól(sürités stb szivó erö miat)

aha!
Akkor miért nem teszel kisebb venturikat???
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20511 Dátum: 2007 Október 25, 21:58:16 »

venturi!(légtorok szükitö)
eg y tölcsér melyen levegő átfolyik és felgyorsul ,minél szükebb a levegö annál gyosabbn megy motorba albvegö!
nagyábol a venturihoz tudsz kalkulámi fuvokákat,persze ez függ motortól(sürités stb szivó erö miat)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20510 Dátum: 2007 Október 25, 21:54:56 »

VENTURI! Mi is a fealdata, hogy is működik?
Kéretik egy fogalmazás valamék hozzáértőtől, (szerintem) mindenki nevében!
THX  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20509 Dátum: 2007 Október 25, 21:36:38 »

de az, és szar
csak jussak mán át a szomszéd csáposemelőjére...
egész hétvégén foglalt volt, vasárnap reggelre megbeszéltük,
én meg elaludtam,mire felkeltem már 1 kocsi felemelve, egy meg az udvaron...
majd megyek bocsánatot kérni...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #20508 Dátum: 2007 Október 25, 21:22:13 »

hogy on is legyen, mexicoiban elöl a szellőző cuccost hogy tudom cserélni/kiszedni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20507 Dátum: 2007 Október 25, 21:10:19 »

de az

akkor szar 1.6-os.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20506 Dátum: 2007 Október 25, 20:48:15 »

De a tied nem 1.6-os.
de az

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #20505 Dátum: 2007 Október 25, 20:42:18 »

hááát élettartamot nem mondanám biztosra. én is így jártam vele, tudod, hogy nyomtuk hazafele hortobágyról tavaly... Ilyet csak néhanéha bírja el szerintem, ha mindig így használják, akkor az lefog romlani egy idő után... lásd enyém.
De a tied nem 1.6-os.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20504 Dátum: 2007 Október 25, 20:26:12 »

1.6-os motor, hosszúváltó, padlógáz. Ezek együtt tudják a tartós 130-at és ekkor lesz a leghosszabb élettartamú és legkisebb fogyasztású az autó. Ha a padlógázt elhagyod, akkor mégjobb...
hááát élettartamot nem mondanám biztosra. én is így jártam vele, tudod, hogy nyomtuk hazafele hortobágyról tavaly... Ilyet csak néhanéha bírja el szerintem, ha mindig így használják, akkor az lefog romlani egy idő után... lásd enyém.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20503 Dátum: 2007 Október 25, 19:55:16 »

nekem igy állt be Undecided
Akkor mit csináljak? Kiszedjem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #20502 Dátum: 2007 Október 25, 19:54:32 »

Emberek!
Az mitől van, hogy egyszer csak hipphopp elment a kormányomból a holtjáték? Eddig olyan 1-1.5 cm körül volt, most meg abszolút semmi! Engedjek a kormányművön lévő állítócsavaron? Hozzáférek anélkül hogy kiszedném a tankot? Alig érezhetően mintha nehezebb is lenne tekerni, de tényleg csak minimálisan.  Huh

nekem igy állt be Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20501 Dátum: 2007 Október 25, 19:51:56 »

Emberek!
Az mitől van, hogy egyszer csak hipphopp elment a kormányomból a holtjáték? Eddig olyan 1-1.5 cm körül volt, most meg abszolút semmi! Engedjek a kormányművön lévő állítócsavaron? Hozzáférek anélkül hogy kiszedném a tankot? Alig érezhetően mintha nehezebb is lenne tekerni, de tényleg csak minimálisan.  Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20500 Dátum: 2007 Október 25, 19:47:26 »

Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....

Szerintem a "szekérfutómű" nem gyenge láncszem a "száguldásban", mert kemény és stabil... a kopott gumi vagy rosszul beállított futőmű geometria az ami kormányozhatatlanná teszi a szekeret, és nagy parát tud okozni.

1303LS
« Hozzászólás #20499 Dátum: 2007 Október 25, 19:47:12 »

én már mentem óra szerint 160nál többel ,keskeny kökemény szekérfutómüvel,és nem volt imbolygás persze vagy 12cm közelebb vagyok aföldhöz
12cmnél már úgy lent van az eleje, hogy a vákuumot csinálsz a kocsi alatt.  Grin Grin Grin
Az húzza oda, tiszta F1.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20498 Dátum: 2007 Október 25, 19:37:22 »

Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....
én már mentem óra szerint 160nál többel ,keskeny kökemény szekérfutómüvel,és nem volt imbolygás persze vagy 12cm közelebb vagyok aföldhöz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20497 Dátum: 2007 Október 25, 19:24:55 »

Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....
Én mondjuk 160-t még nem mentem, de 120al úgy, hogy csak az eleje volt megültetve semmilyen imbolygást, uszást nem tapasztaltam, viszont Graz után az A9-en olyan érzésem volt mint a régi M7-en.... 40 kilométerenként meg kellet állnom vizelni.....SmileySmileySmileySmiley 

1303LS
« Hozzászólás #20496 Dátum: 2007 Október 25, 18:53:25 »

Még a hosszú váltóval sem kenném 130 felett.Bááááááááár....
Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20495 Dátum: 2007 Október 25, 18:50:45 »

de igen!! :-)))
egyszer azért megint kipróbálom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20494 Dátum: 2007 Október 25, 18:45:29 »

Még a hosszú váltóval sem kenném 130 felett.Bááááááááár....

de igen!! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20493 Dátum: 2007 Október 25, 18:38:41 »

Maximálisan egyetértek.

Személy szerint utálom a szutyukikat, de teljesítményben nagyon ott vannak. Sokkal, de sokkal hamarabb ráversz egy régebbi 1.4-es Astrára, 1.3-as Escort Albára, 1.3-as Golfra, mint a szutyukikra. Igaz, hogy ezek autók, de mégsem mennek úgy, mint a kis szutykok.
Nekem(ünk) volt egy 1.3-as gömbölyű Escortunk, 60 lóval, 1100kg-val...nagyon, de nagyon lomha volt. Egy ilyet bevállalnék lenyomni egy erősebb széria Bogárral. Persze csakis gyorsulásban, nem hosszú távon, mert a Bogár kasznija, felépítése (széria) teljesen alkalmatlan 110 feletti tartós kölekedésre. Lehet benne bármekkora motor....
Még a hosszú váltóval sem kenném 130 felett.Bááááááááár....
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #20492 Dátum: 2007 Október 25, 18:24:28 »

Most majd sokan hoznak ellenpéldákat ezerrel, de a régi 1.3 Swift úgy odaver a bogárnak, hogy még. A Swift erős, motorja forgós, kasztnija meg könnyű. A bogár motorja nem forgós, nehéz is azzá tenni és kasztnija sem könnyebb. 0-100-as sprintben a Swift sokkal gyorsabb.
Ráadásul az autópályatempóhoz mindenképpen hosszúváltó kell, ahhoz pedig egy erős motor, amit 1.6-ból nehéz kihozni. A swift elmegy 170-et simán, a bogárnak ez álom. Most nem arról beszélek, hogy mit mutat a sebességmérő jó alacsonyprofilú gumival, hanem a valós sebesség.
Tudom, hogy sokan álmodoznak a nagy ellenfél az 1.3-as Swift megalázásáról, de csak kevésnek jön össze, az sem 1.6-os központi karbis motorral...

Maximálisan egyetértek.

Személy szerint utálom a szutyukikat, de teljesítményben nagyon ott vannak. Sokkal, de sokkal hamarabb ráversz egy régebbi 1.4-es Astrára, 1.3-as Escort Albára, 1.3-as Golfra, mint a szutyukikra. Igaz, hogy ezek autók, de mégsem mennek úgy, mint a kis szutykok.
Nekem(ünk) volt egy 1.3-as gömbölyű Escortunk, 60 lóval, 1100kg-val...nagyon, de nagyon lomha volt. Egy ilyet bevállalnék lenyomni egy erősebb széria Bogárral. Persze csakis gyorsulásban, nem hosszú távon, mert a Bogár kasznija, felépítése (széria) teljesen alkalmatlan 110 feletti tartós kölekedésre. Lehet benne bármekkora motor....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1498 1499 1500 1501 1502 [1503] 1504 1505 1506 1507 1508 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.