www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:31:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1387
1388
1389
1390
1391
[
1392
]
1393
1394
1395
1396
1397
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14748301 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8925
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24971 Dátum:
2008 Február 14, 16:31:53 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 13, 21:33:45
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv
Kiváncsiságból ma megnéztem a Narancsom karbiját.1973-as,1.2-es,D-s motorral.
És tényleg 30 pict 3-as van rajta.
aptom
Hozzászólások: 803
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24970 Dátum:
2008 Február 14, 16:27:41 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2008 Február 14, 13:15:00
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.
Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!!
De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.
Ez érdekes. A feszültség értéke az átütésig emelkedik. Átütéskor a gyújtógyertya elektródái között 10-15 kV-os feszültség lesz.
A szabad levegőn viszont pl. 1 cm-es átütéshez kell 15-20 kV potenciálkülönbség. A két szikraköz sorba kapcsolódik, azaz a gyújtótrafónak pl. 10+15=25 kV-os feszültséget kell előállítania az áram (szikra) megindulásához. A gyertyára jutó fesz ezzel nem nő meg és elvileg az ív energiája sem, hiszen azt a megszakító zárási ideje határozza meg.
Az ív keletkezése után a trafó szekunderén összeomló feszültséggel(ami most ugye nagyobb lett) arányos fesz jelenik meg a primer oldalon amit a kondinak kell elviselnie(ez könnyen vezethet a kondi átütéséhez/tönkremeneteléhez is...)
'81 Hecho en México
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24969 Dátum:
2008 Február 14, 15:58:53 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 15:55:11
Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.
Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).
Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).
Szerintem.
ilyen szépen fogalmazni egy sörre a vendégem vagy
Hétvégén szombaton a KANDO egyetemen oktatás lesz akit érdekel szoljon
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24968 Dátum:
2008 Február 14, 15:58:48 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 14, 12:49:16
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.
Ha a delej a porcelánon csúszik, nagy baj van ám már régen... (tzárlatos a gyertya).
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24967 Dátum:
2008 Február 14, 15:55:11 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 14, 12:49:16
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.
Gondolkodjunk, Béláim!
A trafó által a megszakítás pillanatában létrehozott, exponenciális lefutású (egyébként több lengésű) feszültsége az elosztófedélen, gyertyakábeleken, gyertyán, majd a gyertya légrésén keresztül (a hengerben) záródik. Azaz:
A feszültség egy része esik a trafó vezetékén. Ez adott.
A feszültség esik az elosztófedélben levő szénpöcök és rotor csatlakozásánál, nagyjából adott
Esik a rotor ellenállásán
Esik a rotor és a fedél légrésén
Esik a gyertyakábelen-csatlakozókon
És végül esik, a java része a gyertya légrésén. Ez utóbbi feszültségesést kizárólag a felületek minősége (elektróda) és a légrésben levő keverék befolyásolja. Amikor eléri az átütési feszültséget, akkor kisül, szikra jön létre, ez hozza létre a lefutó áramot és a lengést.
Itt jöhet be a szikráztatás a képbe: a szikráztatással megnövekszik a kör ellenállása (gyakorlatilag két légrés lesz, egyik a gyertyán, másik a levegőben a gyertya előtt).
Ugye a trafóban az energia addig tárolódik, míg meg nem indul a kisülés. Mivel szikráztatásnál magasabb feszültségen indul meg, ezért a trafóban elméletileg felhalmozódó energia magasabb feszültségnél, magasabb energiánál kezd kisülni. Viszont ha a levegőben létrejön az ív, annak ellenállása exponenciálisan csökken le, tehát valószínűleg marad annyival több energia a rendszerben, hogy erősebb szikra jöjjön létre a gyertyán.
(Végül: felmerül a kérdés, hogy miért nem használunk akkor nagyobb ellenállást a gyertya előtt: azért, mert nagyobb fordulatszámnál, ahol elméletileg a szikra gyengül, a megszakítás egyre rövidebb expozíciós ideje miatt egyre kisebb energiát képes a trafó felhalmozni elektromos tér formájában, ami nem ütne át a gyertya szikraközén, így gyújtáskimaradást okozna).
Szerintem.
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24966 Dátum:
2008 Február 14, 15:39:07 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2008 Február 14, 13:15:00
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.
Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!!
De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.
Nem a tapasztalattal, hanem az elméleti magyarázattal vitatkoztam.
VW Beetle - the original since 1938
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24965 Dátum:
2008 Február 14, 15:13:57 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Február 14, 15:04:06
OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.
A lényeg,hogy egy ilyen táblázat segítség,még akkor is ha régi.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24964 Dátum:
2008 Február 14, 15:04:06 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 14, 14:56:14
A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
OK, de a W8AC maradt, meg championban is maradt az L86c meg ilyenek.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24963 Dátum:
2008 Február 14, 14:56:14 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Február 14, 14:32:47
A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.
A 145 T1 helyett 7vc Vagy hasonló a jelölés.
b_sanyi
Hozzászólások: 2009
Ex-Mex...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24962 Dátum:
2008 Február 14, 14:51:57 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 14, 13:55:08
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
Ez a cikk valamikor a '80-as évek végén vagy a '90-es évek elején jelent meg az Autó-Motorban, onnan ollóztam ki.
Apósom garázsából előkerült 3 db sosem használt Bosch W145 (vagy W175?) gyertya, de negyediket nem találtunk...
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24961 Dátum:
2008 Február 14, 14:32:47 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2008 Február 14, 13:55:08
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
A boschnak, az championnak és az ngk-nak ma is ugyanez a típusa, ami bogárba való.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24960 Dátum:
2008 Február 14, 13:55:08 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2008 Február 14, 13:00:03
Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:
<beszúrt kép törölve>
Már a BOSCH táblázat is más,és nincsenek ezek a márkák,de ha valaki talál régi gyertyát a sufniban, akkor igen hasznos útmutató.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24959 Dátum:
2008 Február 14, 13:15:00 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 11:02:43
Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem?
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
Akkor nem tudom, mi a magyarázata a jelenségnek, de nekem ha ezt nem csináltam (szikráztatás az elosztónál), álló nap háromhengerezett volna, így meg 10-20 mp alatt beindult a döglött henger is.
Háljon még á lovám, hánemígyvóóót!!
De tényleg, komolyan... Legközelebb lefilmezem.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
EPE
Hozzászólások: 907
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24958 Dátum:
2008 Február 14, 13:09:49 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Február 14, 13:05:03
Baszki.
Akkor H helyett E
koszi a segitseget
http://www.magicofthebug.ro/ro/
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24957 Dátum:
2008 Február 14, 13:05:03 »
Idézetet írta: EPE - 2008 Február 14, 12:56:29
hosszu menetes is van
nekem mexikoi 1.6 os hengerfejem van amibe hosszu menetes gyertya van
Baszki.
Akkor H helyett E
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24956 Dátum:
2008 Február 14, 13:03:20 »
Idézetet írta: EPE - 2008 Február 14, 12:51:09
mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
bosch nal W8CC
B6h de inkább B5HS és rövid
menetes
b_sanyi
Hozzászólások: 2009
Ex-Mex...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24955 Dátum:
2008 Február 14, 13:00:03 »
Nem pont az, amit EPE kért, de hátha segít valamit:
EPE
Hozzászólások: 907
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24954 Dátum:
2008 Február 14, 12:56:29 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Február 14, 12:54:57
Miért az 1.6-os hengerfejbe hosszúmenetes gyertya való?
Szerintem B6HS.
hosszu menetes is van
nekem mexikoi 1.6 os hengerfejem van amibe hosszu menetes gyertya van
http://www.magicofthebug.ro/ro/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24953 Dátum:
2008 Február 14, 12:54:57 »
Idézetet írta: EPE - 2008 Február 14, 12:51:09
mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
Miért az 1.6-os hengerfejbe hosszúmenetes gyertya való?
Szerintem B6HS.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
EPE
Hozzászólások: 907
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24952 Dátum:
2008 Február 14, 12:51:09 »
mondja legyszi valaki meg az 1.6 os hengerfejbe milyen NGK kodu hosszu menetes gyertya megy?????
pizz kod szam .. valami B6 bla bla
bosch nal W8CC
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 12:55:16 írta EPE
»
http://www.magicofthebug.ro/ro/
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24951 Dátum:
2008 Február 14, 12:49:16 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Február 14, 11:02:43
Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem?
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
"Ugratott" szikránál valóban megemelkedik a feszültség, mert "később tud csak átugrani a távoltartott kábel és a (mondjuk) gyertya között, ilyenkor az intenzívebb delej nem csak elkúszik a taknyos porcelánon, mittudoménmin a testre, hanem jut belőle szikrának is és jó esetben pár fordulat alatt kiszárítja a gyertyát és mehet a buli tovább.
Tudományosan majd leírja valaki nálam okosabb.Nekem ennyire futotta.
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24950 Dátum:
2008 Február 14, 11:02:43 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 13, 16:33:56
mármint ugratja a szikrár igy intentiveb lesza az iv és kevesebb az elenálás ezért indul be a henger
Gondolom ez vicc volt. Ilyen alapon az a legjobb, ha nincsen kábel, hanem a levegő vezet, nem?
A fém-fém kapcsolatnál a levegőben húzó szikraív mindig nagyobb ellenállású. (Gondolj a villámra, ha fizikaóra mindig lyukasóra volt...)
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24949 Dátum:
2008 Február 14, 10:59:01 »
Idézetet írta: vw1970 - 2008 Február 13, 16:48:10
Nekem ua ezt csinálta, 2 hónapja nem mentem vele, amikor leállítottam minden ok volt! Ezért hétvégén volt karbipucc, 4 új gyertya(NKG) csere, megszakító csere, benyaszűrő csere, gyújtás állítás. A helyzet jobb lett de az erő valahova elszállt! Nem gyorsult ahogy kellene, ezért megnéztem az olajat is - nyakig benzines volt, kicseréltük azt is! Erő továbbra sincs, nem gyorsul továbbra sem, max 90-et megy! kompressziót holnap mérek mert nekem nincs műszerem, de félő sztem hogy ez komolyabb probléma.
Túldúsít, nem? Azért lehet benzin az olajban. A karbi kiszáradásnak simán lehet köze hozzá egyébként, a tapasztalat szerint. Hogy membrán, vagy "szörny" miatt, azt meg kell találni...
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24948 Dátum:
2008 Február 14, 10:56:52 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Február 13, 17:22:20
Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?
Castrol fehér GTX (nem GTX3, annál egyel olcsóbb) 15W40.
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24947 Dátum:
2008 Február 14, 10:55:46 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Február 13, 18:03:32
Az nem vékony?
Vékony? 60 -as, ember! A gyári ajánlás egyfokozatú 30 -as volt... télre pedig 10W, 20W...
VW Beetle - the original since 1938
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24946 Dátum:
2008 Február 14, 09:33:01 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 13, 21:36:13
Nekem 32-es pict3-as volt az 1,2-esemen. Azzal ment mint allat. 5000-ig siman elforgott 1-2sben.
32es sosem volt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24945 Dátum:
2008 Február 14, 09:31:49 »
Idézetet írta: matchbox - 2008 Február 14, 06:30:30
Megkaptam gumibogitól a német bontott jeladót.
Érdekességképen, vessetek már egy pillantást a képre.
Baloldali: mexikói (50.000 km alatt 2 ment tönkre a tankban), jobb oldali a német. Szerintem kommentálni nem kell a különbséget. (A belsejéről nem is beszélve...)
Egyszerűen megoldom a felújítást: a bajonettzárasra egyszerűen ráforrasztom a fém dobozkát, oszt csók.
csak ez nem 1302es nem fogod berakni max bejteni tank aljára
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24944 Dátum:
2008 Február 14, 06:30:30 »
Megkaptam gumibogitól a német bontott jeladót.
Érdekességképen, vessetek már egy pillantást a képre.
Baloldali: mexikói (50.000 km alatt 2 ment tönkre a tankban), jobb oldali a német. Szerintem kommentálni nem kell a különbséget. (A belsejéről nem is beszélve...)
Egyszerűen megoldom a felújítást: a bajonettzárasra egyszerűen ráforrasztom a fém dobozkát, oszt csók.
[a csatolmányt egy admin törölte]
BlackP
Hozzászólások: 27168
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24943 Dátum:
2008 Február 13, 21:57:51 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 13, 21:46:02
meg van hozzá a pityubá által küldött karbi beállítás( 30 pict 3)
a karbival van a baj, nem velem
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24942 Dátum:
2008 Február 13, 21:46:02 »
Idézetet írta: BlackP - 2008 Február 13, 21:40:34
oh, nem tudtam, hogy volt pict2 is belőle. nemszóttam. nekem 30 pict3 van. ezzelé elégedett volnék, ha jó lenne
meg van hozzá a pityubá által küldött karbi beállítás( 30 pict 3)
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
BlackP
Hozzászólások: 27168
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24941 Dátum:
2008 Február 13, 21:40:34 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 13, 21:33:45
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv
oh, nem tudtam, hogy volt pict2 is belőle. nemszóttam. nekem 30 pict3 van. ezzelé elégedett volnék, ha jó lenne
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24940 Dátum:
2008 Február 13, 21:36:13 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 13, 21:33:45
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv
Nekem 32-es pict3-as volt az 1,2-esemen. Azzal ment mint allat. 5000-ig siman elforgott 1-2sben.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24939 Dátum:
2008 Február 13, 21:33:45 »
Idézetet írta: BlackP - 2008 Február 13, 21:16:25
nem minden 1.2-esen volt 28-as?
de amit kérdezett az pict 1-es, ezt a ' 68 előtti mocikra rakták, később a 28 pict 2-es volt az 1.2-es mocikon '71-ig, utánna pedig a 30 pict 3-as
kérdezhetsz elöttem a könyv
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
BlackP
Hozzászólások: 27168
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24938 Dátum:
2008 Február 13, 21:16:25 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 13, 20:43:52
1968. előtt gyártott 1.2-es motorokat szereltek ezzel a karbival, nem tudom, hogy a későbbi karbikkal szemben van-e előnye
nem minden 1.2-esen volt 28-as?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24937 Dátum:
2008 Február 13, 20:43:52 »
Idézetet írta: tom@SZ - 2008 Február 13, 09:06:57
Solex 28 PICT-1 karbiról tud valaki valami tanmesét (honnan és hova való, mik a jellemzői, mért jó és mért nem jó, mennyi a piaci értéke)? köszi
1968. előtt gyártott 1.2-es motorokat szereltek ezzel a karbival, nem tudom, hogy a későbbi karbikkal szemben van-e előnye
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24936 Dátum:
2008 Február 13, 18:21:32 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Február 13, 18:03:32
Az nem vékony?
Nem csöpög sehol.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24935 Dátum:
2008 Február 13, 18:05:03 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Február 13, 18:03:32
Az nem vékony?
MIért lenne? Szerintem eléggé (túl) jó olej.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24934 Dátum:
2008 Február 13, 18:03:32 »
Idézetet írta: Funk - 2008 Február 13, 17:55:50
Castrol EDGE Sport 10W60.
Az nem vékony?
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24933 Dátum:
2008 Február 13, 17:55:50 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Február 13, 17:22:20
Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?
Castrol EDGE Sport 10W60.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #24932 Dátum:
2008 Február 13, 17:54:58 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Február 13, 17:22:20
Olajat ti milyet tesztek bele? Márka? Viszkozitás?
Esso Ultra turbo diesel 10W-40-t használok, mert az van ingyen.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak:
1
...
1387
1388
1389
1390
1391
[
1392
]
1393
1394
1395
1396
1397
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...