www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 11:14:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1274 1275 1276 1277 1278 [1279] 1280 1281 1282 1283 1284 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14674959 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29491 Dátum: 2008 Július 11, 23:30:48 »

Würth K+D-je verhetetlen karosszéria tömítő és ragasztó. (nem olcsó, de 1-szer kell megvenni). A Mester karosszéria tömítőtől tartsd távol magad gyurmás marad és nem köt meg soha. A Body tömítője olcsó , nem rossz, de nagyon kemény lesz és önmagában víz hatására oldódik.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 11, 23:33:29 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #29490 Dátum: 2008 Július 11, 23:20:58 »


A kérdésem az lenne hogy ugye majd szépen le akarom kenni az alvázat, előtte alvázig drótkorongozni, tiszta fémig stb.....
És ez a mostani fél cm rücsi elég kókány, és ideiglenes lenne. A kérdésem az hogy ha én lepucolom, akkor sziloplasztal vagy mivel kennyem ki a hézagot a betoldott lemez, és a taposó lemeze közé?


a sima szilót nem javaslom mert ecetsavas és fém és a sav nem jó barátok, szerintem létezik valami spéci alváztömítő anyag, de majd a nálam okosabbak...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29489 Dátum: 2008 Július 11, 23:10:42 »

Hali, végül nem  csápossal, hanem egy X alakban emelő géppel lett felemelve. Gerenda a hátsó futóművön, tengellyel párhuzamosan, elöl meg a váltórúd alatti részen lett a másik gerenda betéve, szintén tengellyel párhuzamosan.
Féltengely gumiharang csere, meg taposón az emelési pont okozta likak hegesztése történt. Fél centi rücsi rá...

A kérdésem az lenne hogy ugye majd szépen le akarom kenni az alvázat, előtte alvázig drótkorongozni, tiszta fémig stb.....
És ez a mostani fél cm rücsi elég kókány, és ideiglenes lenne. A kérdésem az hogy ha én lepucolom, akkor sziloplasztal vagy mivel kennyem ki a hézagot a betoldott lemez, és a taposó lemeze közé? Mert a lyukak helyére CO-val bepontozva lettek téve kis lemezdarabok, de mikor a hegesztés varrata le lett flexelve, befele jöttek keményen a szikrák. Ergó, a pontozott lemez és a taposó közt van hézag, ott jött be. Ott a víz is bejöhet, azé kapott vastag rücsit azon a részen...
Láttam hogy most is az alvázomon, valami sziloplaszt szerű valami van végighúzva olyan helyeken ahol lemezek találkoznak (pl.: alagút és taposó találkozása), és arra jött az alapozó, rücsi... Olyan valamit akarok a foltok köré is majd. De kérdés mi az az anyag?

Jah meg az egész drótkorongozás, rozsdamarózás, alapozás, zománcfestékezés, és rücsizés egy igényesebb alvázápolás alkalmával mennyit kóstál? Otthon. Ha csak veszem a cuccokat és én csinálom.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 11, 23:16:39 írta tazoli »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29488 Dátum: 2008 Július 11, 22:56:23 »

áruljatok már el nekem valamit!
adott egy ovál,és adott egy 65ös.elvileg mindkettő hosszú orrú.csakhogy,ha jól tudom a 65ösnek más a doblemeze,más a tankja,és az a izéé Smiley
amin van a fékolajtartály.
az a helyzet,h felhivtam a hudák misit,és ő azt mondta,h komplett orrészből csak 2 fajta létezik.67-ig,és 68-tól.
de akkor ha valakinek mondjuk 57-es a bogara,akkor a 65ös orr részt kell rámókolni??
van egy 65ös komplett orrom,a műszerfalig le van vágva.ezt akkor,h lehet összehozni????
köszi

beszerezhető ovál orr is csak több utánjárást igényel és jóval drágább mint a brazil javító....egyébként pl egy 60as bogár doblemeze is másabb mint ami kapható javítóelem
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29487 Dátum: 2008 Július 11, 22:00:44 »

áruljatok már el nekem valamit!
adott egy ovál,és adott egy 65ös.elvileg mindkettő hosszú orrú.csakhogy,ha jól tudom a 65ösnek más a doblemeze,más a tankja,és az a izéé Smiley
amin van a fékolajtartály.
az a helyzet,h felhivtam a hudák misit,és ő azt mondta,h komplett orrészből csak 2 fajta létezik.67-ig,és 68-tól.
de akkor ha valakinek mondjuk 57-es a bogara,akkor a 65ös orr részt kell rámókolni??
van egy 65ös komplett orrom,a műszerfalig le van vágva.ezt akkor,h lehet összehozni????
köszi
matchbox
« Hozzászólás #29486 Dátum: 2008 Július 11, 19:49:28 »

Válasz anyázósban

1 óra múlva törlöm. On
OFF
Viszontválasz ott.
1 óra múlva SEM törlöm
ON
 Evil
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29485 Dátum: 2008 Július 11, 19:20:31 »

Ja; céges VW-sarjadék - értsd: kelet-európai óccsó ótó, amit halandó polgár csak jelzáloghitellel tudna megvenni - kuplungja 130 ezer km-nél csereérett lett.
Csak hosszú távon használva és vidéki telephellyel.
Azért ilyennel nem égettetném magam a VW helyében - ez lett a népautóból...
 Roll Eyes
fogysztói társadalom
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 11, 19:27:50 írta DLL-962 »
matchbox
« Hozzászólás #29484 Dátum: 2008 Július 11, 18:48:52 »

Műanyag autóba ez kell.
Ja; céges VW-sarjadék - értsd: kelet-európai óccsó ótó, amit halandó polgár csak jelzáloghitellel tudna megvenni - kuplungja 130 ezer km-nél csereérett lett.
Csak hosszú távon használva és vidéki telephellyel.
Azért ilyennel nem égettetném magam a VW helyében - ez lett a népautóból...
 Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #29483 Dátum: 2008 Július 11, 18:45:23 »

Ja. És nincs benne külön csapágyfém? Elkopik = kuka?  Undecided
Műanyag autóba ez kell.
matchbox
« Hozzászólás #29482 Dátum: 2008 Július 11, 18:22:46 »

A 009-es akkor kell és akkor szükséges, ha nem tudod vezérelni a vákumot, mert nincs sehonnan lekötés, vagy a beépített dolgok miatt (pl. sporttengely) a motor vákumja nagyon megváltozott és kis fordulaton nem szabályozna jól a kombinált, vákum és röpsúlyos. Erre találták ki a csak röpsúlyos 009-est és a Bosch nagyon precizen és szépen szabályoz. Azonban ha van egy ugyanolyan jó állapotú vákumos és röpsúlyos gyárid, akkor azzal a gyári motor jobb, de legalábbis ugyanolyan lesz.
Én azt olvastam, hogy inkább a buszokhoz lett kitalálva; gyári állagú motoroknál jelentős fogyasztást lehet vele produkálni, mint egy SVDA (egyszeres vákuumos + röppentyűs) elosztó használata esetén.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29481 Dátum: 2008 Július 11, 18:05:38 »

Yes!
Ez egy 2.0 pd tdi motornak a hajtókarja, gyárilag így küldik, nincs elválasztva a két "csésze", de a csavar benne van.
Beszerelés előtt egy koppintással kell eltörni, a törés mentén pedig egy nagyon pontos illesztés lesz, ettől precízebb mint a régiek.
Fejlődik a technika.
Eddig csak hallottam erről, most fogtam először a kezembe...

Ja. És nincs benne külön csapágyfém? Elkopik = kuka?  Undecided

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29480 Dátum: 2008 Július 11, 13:19:54 »

Ok, kösz, már megyünk, az eddigieket elolvastam. Volt benne ez is az is, rám van bízva mit csinálunk...
én csápossal úgy szoktam emelni, hogy a pogácsák éa a kocsi közé szoktam rakni széles és vastag fa pallókat. Az elosztja a súlyt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #29479 Dátum: 2008 Július 11, 13:08:58 »

Köszi az infókat!
További Szép Napot!
ÜDVW!

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29478 Dátum: 2008 Július 11, 11:59:11 »

Yes!
Ez egy 2.0 pd tdi motornak a hajtókarja, gyárilag így küldik, nincs elválasztva a két "csésze", de a csavar benne van.
Beszerelés előtt egy koppintással kell eltörni, a törés mentén pedig egy nagyon pontos illesztés lesz, ettől precízebb mint a régiek.
Fejlődik a technika.
Eddig csak hallottam erről, most fogtam először a kezembe...
Hallottam róla. Az opel astráknak is ilyen amiket Szentgothárdon gyártottak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29477 Dátum: 2008 Július 11, 11:30:39 »

ezekszerint, ha másik tengelyt raksz az autóba, akkor 009 kell?

Akkor, ha nagy összenyitású, sportos tengelyt teszel a motorba ( pl. W140 Engle) akkor 3000 alatt a szívócsővákumod szinte felére esik vissza...

Kis tengelyeknél nem gond, még a W120-assal sem annyira.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29476 Dátum: 2008 Július 11, 10:22:37 »

A 009-es akkor kell és akkor szükséges, ha nem tudod vezérelni a vákumot, mert nincs sehonnan lekötés, vagy a beépített dolgok miatt (pl. sporttengely) a motor vákumja nagyon megváltozott és kis fordulaton nem szabályozna jól a kombinált, vákum és röpsúlyos. Erre találták ki a csak röpsúlyos 009-est és a Bosch nagyon precizen és szépen szabályoz. Azonban ha van egy ugyanolyan jó állapotú vákumos és röpsúlyos gyárid, akkor azzal a gyári motor jobb, de legalábbis ugyanolyan lesz.
ezekszerint, ha másik tengelyt raksz az autóba, akkor 009 kell?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29475 Dátum: 2008 Július 11, 10:18:24 »

Hali Srácok!
Érdeklődnék, hogy a Bosch 009es gyújtáselosztó használható, vagy tényleg nem sokat jelent, ha bent van a bogiban?
Ez érdekelne. Nemrég voltam zöldkártyán. A papírt megkaptam, csak egy órán keresztűl ketyegett a gép egy helyben, mert a gyári néha kihagyott, ezért a mérés sikertelen volt. De ezt megoldották, hogy oda áltak egy másik járművel...
A napokban gondoltam, hogy nem ártana inkább vételezni egy 009est, de azt a visszajelzést kaptam, hogy semmi értelme. Valaki tud valami konkrétat mondani. Ha már az okosok annak idején annak találták ki a 009 est, hogy a gyújtás pontosabb legyen, biztos semmi értelme a beépítésnek?

A 009-es akkor kell és akkor szükséges, ha nem tudod vezérelni a vákumot, mert nincs sehonnan lekötés, vagy a beépített dolgok miatt (pl. sporttengely) a motor vákumja nagyon megváltozott és kis fordulaton nem szabályozna jól a kombinált, vákum és röpsúlyos. Erre találták ki a csak röpsúlyos 009-est és a Bosch nagyon precizen és szépen szabályoz. Azonban ha van egy ugyanolyan jó állapotú vákumos és röpsúlyos gyárid, akkor azzal a gyári motor jobb, de legalábbis ugyanolyan lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #29474 Dátum: 2008 Július 11, 09:45:09 »

nincs illesztés?
Yes!
Ez egy 2.0 pd tdi motornak a hajtókarja, gyárilag így küldik, nincs elválasztva a két "csésze", de a csavar benne van.
Beszerelés előtt egy koppintással kell eltörni, a törés mentén pedig egy nagyon pontos illesztés lesz, ettől precízebb mint a régiek.
Fejlődik a technika.
Eddig csak hallottam erről, most fogtam először a kezembe...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #29473 Dátum: 2008 Július 11, 09:42:35 »

Találós kérdés! Mi a kép érdekessége???
<beszúrt kép törölve>
nincs illesztés?
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #29472 Dátum: 2008 Július 11, 09:27:41 »

Találós kérdés! Mi a kép érdekessége???
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #29471 Dátum: 2008 Július 11, 09:10:59 »

Ok, kösz, már megyünk, az eddigieket elolvastam. Volt benne ez is az is, rám van bízva mit csinálunk...
mit akarsz vele csinálni a csáposon?
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #29470 Dátum: 2008 Július 11, 08:46:11 »

Hali Srácok!
Érdeklődnék, hogy a Bosch 009es gyújtáselosztó használható, vagy tényleg nem sokat jelent, ha bent van a bogiban?
Ez érdekelne. Nemrég voltam zöldkártyán. A papírt megkaptam, csak egy órán keresztűl ketyegett a gép egy helyben, mert a gyári néha kihagyott, ezért a mérés sikertelen volt. De ezt megoldották, hogy oda áltak egy másik járművel...
A napokban gondoltam, hogy nem ártana inkább vételezni egy 009est, de azt a visszajelzést kaptam, hogy semmi értelme. Valaki tud valami konkrétat mondani. Ha már az okosok annak idején annak találták ki a 009 est, hogy a gyújtás pontosabb legyen, biztos semmi értelme a beépítésnek?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29469 Dátum: 2008 Július 11, 07:07:03 »

Ok, kösz, már megyünk, az eddigieket elolvastam. Volt benne ez is az is, rám van bízva mit csinálunk...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #29468 Dátum: 2008 Július 11, 06:56:42 »

bogárka kilakatolva, vége a linyólejumnak  Evil Grin

Nem mondod!! Evil
És még mit követtél el vele-ellene???  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29467 Dátum: 2008 Július 11, 06:45:18 »

beszereltem azt a lemezt amire mondtátok hogy kell a hűtéshez Smiley
de alul is hiányzik 2db,kérdésem hogy az is fontos-e?hátul felkunkorodik vagy nyitott az a vége is?2.képen a helye
Ha a futes elomelegito furata (ami most neked uresen tatong, es a kanyarcso sincs benn a 2-es henger alatt) nincs hasznalva, akkor azt is ledugoznam a takarolemezen vmivel, hogy ott se jojjon fel a meleg a kipurol.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
matchbox
« Hozzászólás #29466 Dátum: 2008 Július 11, 06:24:44 »

FONTOSS!!

Csápossal emelt már meg bogarat valaki?
Holnap olyan helyre viszem ahol csápossal akarnak aláemelni. De én magyaráztam hogy taposó nem fogja bírni. Meg ugye az alváznak van egy pereme, az egy 0.2-es lemez. Azt a csáp összelapítja mint a szart.

Hol próbáljuk? Első futómű, meg hátsó két váznyúlvány? Vagy be se vigyem ilyen helyre...
Az öreglányt is felemelték vele. Hosszú karokon vannak azok a pogácsák, csak jó helyre kell beigazítani (futómű).
Igaz, volt már olyan emelés abban a gumi-szervízben, ahol a rőnyó tálija alját sikerült kilyukasztani. De ez az autó és nem a gumis hibája volt.
Gumibogi megmondja majd a frankót!
 Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #29465 Dátum: 2008 Július 11, 06:13:09 »

bogárka kilakatolva, vége a linyólejumnak  Evil Grin

Akkor most lassabb?!  Roll Eyes Evil
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #29464 Dátum: 2008 Július 11, 02:06:25 »

FONTOSS!!

Csápossal emelt már meg bogarat valaki?
Holnap olyan helyre viszem ahol csápossal akarnak aláemelni. De én magyaráztam hogy taposó nem fogja bírni. Meg ugye az alváznak van egy pereme, az egy 0.2-es lemez. Azt a csáp összelapítja mint a szart.

Hol próbáljuk? Első futómű, meg hátsó két váznyúlvány? Vagy be se vigyem ilyen helyre...
Szerintem jobb félni.....
Ki tudja hátha már valamelyik felújítás alkalmával cserélték a küszöböket,taposókat,oldalrész javítókat.Én nem engedném felemelni csápos emelővel.

Inkább krokodil emelővel próbáljátok kerekenként emelni,és nem küszöb meg taposó alá tenni,hanem úgy,hogy a fűtőművön legyen a terhelés.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #29463 Dátum: 2008 Július 10, 23:23:06 »

Akkor bírja, nem nyaklik ketté? Nemtom. Valahogy előre gymorgörcsöm van. Lehet már megint a szokásos paranoia.  Grin
De én inkább két téglára felállnék, és alatta törném ki a nyakam, kezem, minthogy alul ilyennel ráemeljünk.....
Hát figyu az A oszlop alja nem elég masszív akkor ott már rég baj van és nem az emelőn, hanem az első bukkanóban csuklik össze a kasztni....
De ha annyir a félsz lehet finoman is emelni és akkor látod, hol indul esetleg meg a vas....
De várj hátha jön még megerősítés vagy cáfolat...

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29462 Dátum: 2008 Július 10, 23:20:00 »

Hát nem ilyen márkájú volt a cuccos, hanem vaklami régi leselejtezett ruszki vas, de ilyennel emeltem....

Akkor bírja, nem nyaklik ketté? Nemtom. Valahogy előre gymorgörcsöm van. Lehet már megint a szokásos paranoia.  Grin
De én inkább két téglára felállnék, és alatta törném ki a nyakam, kezem, minthogy alul ilyennel ráemeljünk.....
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #29461 Dátum: 2008 Július 10, 23:16:19 »

Egyről beszélünk? Te tuti nem krokodilra gondolsz? Rendes nagy hidrós csápos amivel egy méterre lehet felpakolni sőőőt....

Ezzel ráemelünk, akkor nem négy pici pöttyöt kell csak behegeszteni, hanem kalapálni, és két ágyúnyi lyukat....
http://www.service-master.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=148&category_id=39&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=2
Hát nem ilyen márkájú volt a cuccos, hanem vaklami régi leselejtezett ruszki vas, de ilyennel emeltem....

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29460 Dátum: 2008 Július 10, 23:07:48 »

.

Egyről beszélünk? Te tuti nem krokodilra gondolsz? Rendes nagy hidrós csápos amivel egy méterre lehet felpakolni sőőőt....

Ezzel ráemelünk, akkor nem négy pici pöttyöt kell csak behegeszteni, hanem kalapálni, és két ágyúnyi lyukat....
http://www.service-master.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=148&category_id=39&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=2
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 10, 23:11:24 írta tazoli »
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #29459 Dátum: 2008 Július 10, 23:06:30 »

Én ezt a peremet féltem elsőre...
Elöl nincs olyan komoly súly, hátul a torziós karnál, torziófedélnél elég massziv a váz...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29458 Dátum: 2008 Július 10, 23:03:44 »

Én ezt a peremet féltem elsőre...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29457 Dátum: 2008 Július 10, 23:01:28 »

Karikázz  Grin
Minnyá dobom a képet.

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #29456 Dátum: 2008 Július 10, 22:56:21 »

FONTOSS!!

Csápossal emelt már meg bogarat valaki?
Holnap olyan helyre viszem ahol csápossal akarnak aláemelni. De én magyaráztam hogy taposó nem fogja bírni. Meg ugye az alváznak van egy pereme, az egy 0.2-es lemez. Azt a csáp összelapítja mint a szart.

Hol próbáljuk? Első futómű, meg hátsó két váznyúlvány? Vagy be se vigyem ilyen helyre...
Az A oszlop aljában és a hátsó torzió alatt.... Én legalábbis eddig úgy emeltem!

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29455 Dátum: 2008 Július 10, 22:54:52 »

FONTOSS!!

Csápossal emelt már meg bogarat valaki?
Holnap olyan helyre viszem ahol csápossal akarnak aláemelni. De én magyaráztam hogy taposó nem fogja bírni. Meg ugye az alváznak van egy pereme, az egy 0.2-es lemez. Azt a csáp összelapítja mint a szart.

Hol próbáljuk? Első futómű, meg hátsó két váznyúlvány? Vagy be se vigyem ilyen helyre...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #29454 Dátum: 2008 Július 10, 22:16:12 »

bogárka kilakatolva, vége a linyólejumnak  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #29453 Dátum: 2008 Július 10, 20:41:30 »

Ja hát kérem akinek jól megy és golfja is van... Evil Roll Eyes Grin
(Jobb lenne, ha nem lenne. Egyébként a kedvesemé)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29452 Dátum: 2008 Július 10, 20:20:59 »

Mai SZMB:
Olajat és levegőszűrőt cseréltem. Lemostam körbe az összes üveget, lámpát, disztárcsát. Szélvédőre való árnyékoló kartont bogár méretűre vágtam.
És egy kis SZMG: töltöm a Golf aksiját...
Ja hát kérem akinek jól megy és golfja is van... Evil Roll Eyes Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1274 1275 1276 1277 1278 [1279] 1280 1281 1282 1283 1284 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.