www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 09:17:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1273 1274 1275 1276 1277 [1278] 1279 1280 1281 1282 1283 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14673561 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #29531 Dátum: 2008 Július 14, 10:58:54 »

Bp-n hol javítanak régi autórádiót?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29530 Dátum: 2008 Július 13, 22:35:15 »

Hú, Maresz, ez de szép mondat volt!  Evil Remélem Holló is látja...
ez az lehet törlöm is majd linkelek szótárat! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29529 Dátum: 2008 Július 13, 21:33:59 »

ernönek kelet volna össze rakna!nem csinált bagy munkát szerintem lhet üyges nem viataom de ez nem let legjobb

Hú, Maresz, ez de szép mondat volt!  Evil Remélem Holló is látja...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29528 Dátum: 2008 Július 13, 21:32:04 »

SZMB: az öreglány 2 hetes wellnes-táborba vonult Nyíregyházán a Merki Pista műhelyébe. A kért program:
frissítő olajcserék
kényeztető motor-beállítások
fiatalító lengéscsillapító-csere
teljes műszaki átvizsgálás
és
könnyed esti koktélparti keretében műszaki vizsga és zöldkártya

Én meg döglök megfelé' az aratás alatt az OFF traktorban (csak felvágás végett: IH CASE III, 180 lóerő, klíma, sztereó-rádió-CD, sebváltó/felező/terep/stb. fokozatok helyett egy joystick-szerű sebváltó + irányváltó).

Érdekes: ezt vezetve megnő az ingerenciám végigtaposni a cigánysoron.
Grin

Bocs az offolásért, de most pótolom a nedvességet borsodi formájában.
 Kiss

nebassz, te tényleg nyomod kombájnnal?
beszarok... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29527 Dátum: 2008 Július 13, 21:23:11 »

Azért az Ernő szinte a két kezével legyártott egy perecet,amit a gyárban a gépek sajtolnak...(Én láttam 2004-ben,és 2005-ben is a kasznit lakatolás közben).

De a teljes lakatos munkát nem is Ő végezte azon a perecen,mert 2005-ben mikor Salgótarjánból Kőszegre költözött,a munkát továbbadta másnak.

És azért szvsz a Csermely fényezői is nagy balf@szok voltak,mert nem is tudom elképzelni,hogy egy frissen lakatolt autót,hogyan lehet úgy lefújni,hogy előtte provizórikusan nem építették össze.
ernönek kelet volna össze rakna!nem csinált bagy munkát szerintem lhet üyges nem viataom de ez nem let legjobb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #29526 Dátum: 2008 Július 13, 20:09:47 »

SZMB: az öreglány 2 hetes wellnes-táborba vonult Nyíregyházán a Merki Pista műhelyébe. A kért program:
frissítő olajcserék
kényeztető motor-beállítások
fiatalító lengéscsillapító-csere
teljes műszaki átvizsgálás
és
könnyed esti koktélparti keretében műszaki vizsga és zöldkártya

Én meg döglök megfelé' az aratás alatt az OFF traktorban (csak felvágás végett: IH CASE III, 180 lóerő, klíma, sztereó-rádió-CD, sebváltó/felező/terep/stb. fokozatok helyett egy joystick-szerű sebváltó + irányváltó).

Érdekes: ezt vezetve megnő az ingerenciám végigtaposni a cigánysoron.
Grin

Bocs az offolásért, de most pótolom a nedvességet borsodi formájában.
 Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 13, 20:12:10 írta matchbox »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #29525 Dátum: 2008 Július 13, 01:56:01 »

azt hadjuk gulyás ernöt ö is osztotra megcsinálta ,aztán ajtó nem fért be!
Azért az Ernő szinte a két kezével legyártott egy perecet,amit a gyárban a gépek sajtolnak...(Én láttam 2004-ben,és 2005-ben is a kasznit lakatolás közben).

De a teljes lakatos munkát nem is Ő végezte azon a perecen,mert 2005-ben mikor Salgótarjánból Kőszegre költözött,a munkát továbbadta másnak.

És azért szvsz a Csermely fényezői is nagy balf@szok voltak,mert nem is tudom elképzelni,hogy egy frissen lakatolt autót,hogyan lehet úgy lefújni,hogy előtte provizórikusan nem építették össze.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29524 Dátum: 2008 Július 12, 21:34:32 »

1:hát látni kéne hogy mennyire nem egyforma égéstér ,kompreszió viszonyok mennyik !(Mert felemás gyertya lehet javitás oka is!ha csak ez volt és nem vagy maximalista elmegy igy is ha más gebasz nincs)
ha van más eéltérés én 2egyformára hajaznék!
2.én rakok alá is fölé is(ált.)!ha nem raksz papirt akkor tömötö paszta alá fölé!
3.henger levesz beszámoz csiszolopor(grafit) olajal keverve beken felfekvési rész majd ide oda csiszicsiszi amig egy szép szürke egyforma réteget nem kapunk!(gyürüt)
kiállást én ugy álitom befelsöholtponton a hengernek van 45fokos lemarása onnan tol legyen meg 1mm távolság!

ezek elég nyers viszonylag érthetö leirosáok de (konyha nyelv)
Kösz Maresz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29523 Dátum: 2008 Július 12, 21:13:02 »

a következőkre szeretnék választ kapni:

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?

Előre is köszi
1:hát látni kéne hogy mennyire nem egyforma égéstér ,kompreszió viszonyok mennyik !(Mert felemás gyertya lehet javitás oka is!ha csak ez volt és nem vagy maximalista elmegy igy is ha más gebasz nincs)
ha van más eéltérés én 2egyformára hajaznék!
2.én rakok alá is fölé is(ált.)!ha nem raksz papirt akkor tömötö paszta alá fölé!
3.henger levesz beszámoz csiszolopor(grafit) olajal keverve beken felfekvési rész majd ide oda csiszicsiszi amig egy szép szürke egyforma réteget nem kapunk!(gyürüt)
kiállást én ugy álitom befelsöholtponton a hengernek van 45fokos lemarása onnan tol legyen meg 1mm távolság!

ezek elég nyers viszonylag érthetö leirosáok de (konyha nyelv)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29522 Dátum: 2008 Július 12, 21:07:47 »

a következőkre szeretnék választ kapni:

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?

Előre is köszi
Figyelj Patron,

Az a baj ezzel, hogy elkezhetnénk neked leirkálni, hogy köböld ki a fejeket, ha azonosak akkor jó, ha nem akkor alátétezd a hengert, hogy azonos égéstér térfogat leygen, stb. stb. stb. de kérdéseidből és az almondottak alapján azt veszem ki, hogy nem vagy túl járatos a dologban és bizony ez nem egy 3 perces internet tanfolyan témája, hanem egy szakma, amit online nem lehet megtanulni.

A henger becsiszolás is egyszerű művelet, de nem mindegy hogyan csinálod, milyen üvegporral és azt is tudni kellene mit kell látni, mikor jó, stb. Ez sem egyszerű elmondani.

Ez nem azért van, mert g*cik vagyunk, hanem mert egy könyvnyi anyagot és fél év szakmai gyakorlatot em tudunk itt leírni. Annak meg nincs értelme, hogy összelapátold a gépet, inkább bízd szakemberre, én sem sütögetek otthon tortát...
Bocsánat, ha csalódást okoztam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29521 Dátum: 2008 Július 12, 20:59:10 »

hm:D
akkor hosszú lesz
a következőkre szeretnék választ kapni:

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?

Előre is köszi
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29520 Dátum: 2008 Július 12, 20:53:55 »

Hogy hogyan kell felújítani egy typ1-es motort.  Evil
hm:D
akkor hosszú lesz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29519 Dátum: 2008 Július 12, 20:52:30 »

mi akérdés?

Hogy hogyan kell felújítani egy typ1-es motort.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29518 Dátum: 2008 Július 12, 20:45:23 »

de erre kel várni egy évet!képzeld mi is csináltuk ezt azt ami meglepö osztott stb....alfa gtv,datsun gloria,

mik aszempontok eg y oválnál? Smiley
árakkal is böven tisztába vagyok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29517 Dátum: 2008 Július 12, 20:43:29 »

Maresz esetleg tudnál nekem is hasznos tanácsokkal szolgálni a lentebbi kérdéseimmel kapcsolatban?
mi akérdés?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29516 Dátum: 2008 Július 12, 20:42:52 »

nézd meg az index.hu autórestaurálók topicot, hogy doca fórumtársunk és pár barátja miket épít....én egy ovál esetében már más szempontok szerint újítanék fel....egyébként ha tudnád milyen árakon lehetett cuccokat venni a Bug Inen meglepődnél nagyon
de erre kel várni egy évet!képzeld mi is csináltuk ezt azt ami meglepö osztott stb....alfa gtv,datsun gloria,

mik aszempontok eg y oválnál? Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29515 Dátum: 2008 Július 12, 20:40:24 »

azt hadjuk gulyás ernöt ö is osztotra megcsinálta ,aztán ajtó nem fért be!
itthon nem vár senki egy felujitásnál évet hohy legyen bug in és talán horror áron lesz! ithon nincs!mi megoldjuk erre van több minöségi referencia is!

nézd meg az index.hu autórestaurálók topicot, hogy doca fórumtársunk és pár barátja miket épít....én egy ovál esetében már más szempontok szerint újítanék fel....egyébként ha tudnád milyen árakon lehetett cuccokat venni a Bug Inen meglepődnél nagyon
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29514 Dátum: 2008 Július 12, 20:32:46 »

Maresz esetleg tudnál nekem is hasznos tanácsokkal szolgálni a lentebbi kérdéseimmel kapcsolatban?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29513 Dátum: 2008 Július 12, 20:07:56 »

...kimész egy nagyobb bogártalira és van minden, ...a bug inen is láttam nos cuccokat, persze nem brazil áron, vagy mondhatnám azt is hogy az index.hu lakatolos topicjában van pár lakatos aki táblalemezből meg tudja csinálni.....
azt hadjuk gulyás ernöt ö is osztotra megcsinálta ,aztán ajtó nem fért be!
itthon nem vár senki egy felujitásnál évet hohy legyen bug in és talán horror áron lesz! ithon nincs!mi megoldjuk erre van több minöségi referencia is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29512 Dátum: 2008 Július 12, 19:15:33 »

Bigbug
Merre kell állnia a terelő lemez kitüremkedéseknek (le vagy föl, illetve merre nyílnak a szájai)?
Hogy csiszolnád össze a fejel a hengerrel?
azthiszem balra de nem esküdnék meg rá
kérdezd a mareszt már mondta nekem de elfelejtettem
a csiszolás szintén maresz kompetencia
MM

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29511 Dátum: 2008 Július 12, 18:56:32 »

potkerék zsebrész darabokba van(régi)
meg uj doblemez javitó 67utáni!
ebböl kell legozni totál komplett nincs!



...kimész egy nagyobb bogártalira és van minden, ...a bug inen is láttam nos cuccokat, persze nem brazil áron, vagy mondhatnám azt is hogy az index.hu lakatolos topicjában van pár lakatos aki táblalemezből meg tudja csinálni.....
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29510 Dátum: 2008 Július 12, 18:54:25 »

Bigbug
Merre kell állnia a terelő lemez kitüremkedéseknek (le vagy föl, illetve merre nyílnak a szájai)?
Hogy csiszolnád össze a fejel a hengerrel?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29509 Dátum: 2008 Július 12, 18:47:27 »

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?
ha pedig repedésmentesek a hengerfejek akkor tedd össze a 2 kezed és örömködj nagyon
ma szedtem szét az elmúlt másfél évben a negyedik motort csak hengerfejért
8db repedtet adnék két repedésmentesért  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29508 Dátum: 2008 Július 12, 18:43:25 »

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?
oda nincs tömítés csak a terelő  ugyanis az lenne maga a tömítés
csak a gagyi tömítés garnitúrának tartozéka a drága viktor-ban nincs benne
és külön pedig beszerezhetetlen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29507 Dátum: 2008 Július 12, 18:38:37 »

Ezek szerint mindenki nyaral.  Embarrassed
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29506 Dátum: 2008 Július 12, 17:53:02 »

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29505 Dátum: 2008 Július 12, 17:08:02 »

holnap este elhozom a generátort okok
talp is van hozzá?  Huh
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #29504 Dátum: 2008 Július 12, 16:18:14 »

ha jol sejtem nekem van, hétfön átvihetem és akkor generátort is intézhetjük ha neked akkor jo
holnap este elhozom a generátort okok


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29503 Dátum: 2008 Július 12, 16:13:20 »

valaki próbált már az első fényszoró lámpabúratestén a két dőlésszög állító csavart cserélni ? halott mindkettőnek a feje de a búrák meg teljesen prímák igy csak az a spec csavar kéne ...esetleg ha van valakinek elfekvőben egy kéne mintának  ..thx
ha jol sejtem nekem van, hétfön átvihetem és akkor generátort is intézhetjük ha neked akkor jo
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #29502 Dátum: 2008 Július 12, 15:52:09 »

valaki próbált már az első fényszoró lámpabúratestén a két dőlésszög állító csavart cserélni ? halott mindkettőnek a feje de a búrák meg teljesen prímák igy csak az a spec csavar kéne ...esetleg ha van valakinek elfekvőben egy kéne mintának  ..thx


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29501 Dátum: 2008 Július 12, 14:03:08 »

Bitumenlap + hőpisztoly = verhetetlen. Wink
Köszönöm! Meg vagyok győzve. Hőlégfuvom van is. Nemrég beszéltetek bitumenlaprol eltettem a linkeket is szoval minden ok! Már várom az szmb-t Smiley mondjuk azon kivül lesz még sok minden ha haza kerül a kocsi. Kárpit, pedálsor felujitás, kasztni-alváz csavarozás, most még hiányzik pár helyen Cheesy
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #29500 Dátum: 2008 Július 12, 13:12:54 »


 A kérdésem az hogy ha én lepucolom, akkor sziloplasztal vagy mivel kennyem ki a hézagot a betoldott lemez, és a taposó lemeze közé?


Én speciel ilyen bitumenes tömítővel, zsindelyragasztóval tömítgettem. Tulajdonképpen bitumenkrém, olyan, mint a sziló, csak bitumen. Az alvázvédő is jól tapad hozzá, hisz az is bitumenes. Kocsi aljára príma.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29499 Dátum: 2008 Július 12, 12:49:26 »

engem az érdekelne, hogy zaj szigetelésre melyik jobb a filcszerü anyag vagy a bitumenlap?
A bitumenlap sokkal jobb, a zajt is jobban szigeteli és vízzáró is. És jobban ragasztható.

Bitumenlap + hőpisztoly = verhetetlen. Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #29498 Dátum: 2008 Július 12, 11:30:39 »

engem az érdekelne, hogy zaj szigetelésre melyik jobb a filcszerü anyag vagy a bitumenlap?

Füldugó....50ft műbizonylattal! Grin Grin Grin
Én bitumenezni fogok, mer az szimpibb. Cool

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29497 Dátum: 2008 Július 12, 11:20:55 »

engem az érdekelne, hogy zaj szigetelésre melyik jobb a filcszerü anyag vagy a bitumenlap?
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29496 Dátum: 2008 Július 12, 08:59:16 »

akkor ezekszerint nincs is már olyan,h ovál orr rész?a 65-öséből kellene összehozni valahogy??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29495 Dátum: 2008 Július 12, 06:59:07 »

beszerezhető ovál orr is csak több utánjárást igényel és jóval drágább mint a brazil javító....egyébként pl egy 60as bogár doblemeze is másabb mint ami kapható javítóelem
potkerék zsebrész darabokba van(régi)
meg uj doblemez javitó 67utáni!
ebböl kell legozni totál komplett nincs!




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29494 Dátum: 2008 Július 11, 23:57:37 »

Würth K+D-je verhetetlen karosszéria tömítő és ragasztó. (nem olcsó, de 1-szer kell megvenni). A Mester karosszéria tömítőtől tartsd távol magad gyurmás marad és nem köt meg soha. A Body tömítője olcsó , nem rossz, de nagyon kemény lesz és önmagában víz hatására oldódik.

Kössz! Ezt a Würth K+D-öt is megjegyzem. Úgy látom würth kell mindenre mi alvázzal kapcsolatos úgy látom...

Kogy SZMB is legyen, befaragtam még egy benzinszűrőt az AC elé, ahogy annó javasoltátok. Unatkoztam, találtam a kocsiban egy szűrőt meg csövet, há mondom csakberakom.
Betettük ma még a két féltengely gumiharangot, köszönet az olcsó cuccért Csillag Gábornak!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 00:04:09 írta tazoli »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29493 Dátum: 2008 Július 11, 23:56:27 »

Ollós emelőnek hívják.

 Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29492 Dátum: 2008 Július 11, 23:35:18 »

hanem egy X alakban emelő géppel lett felemelve.
Ollós emelőnek hívják.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1273 1274 1275 1276 1277 [1278] 1279 1280 1281 1282 1283 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.