www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:45:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1273 1274 1275 1276 1277 [1278] 1279 1280 1281 1282 1283 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13213215 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29515 Dátum: 2008 Július 12, 20:40:24 »

azt hadjuk gulyás ernöt ö is osztotra megcsinálta ,aztán ajtó nem fért be!
itthon nem vár senki egy felujitásnál évet hohy legyen bug in és talán horror áron lesz! ithon nincs!mi megoldjuk erre van több minöségi referencia is!

nézd meg az index.hu autórestaurálók topicot, hogy doca fórumtársunk és pár barátja miket épít....én egy ovál esetében már más szempontok szerint újítanék fel....egyébként ha tudnád milyen árakon lehetett cuccokat venni a Bug Inen meglepődnél nagyon
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29514 Dátum: 2008 Július 12, 20:32:46 »

Maresz esetleg tudnál nekem is hasznos tanácsokkal szolgálni a lentebbi kérdéseimmel kapcsolatban?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29513 Dátum: 2008 Július 12, 20:07:56 »

...kimész egy nagyobb bogártalira és van minden, ...a bug inen is láttam nos cuccokat, persze nem brazil áron, vagy mondhatnám azt is hogy az index.hu lakatolos topicjában van pár lakatos aki táblalemezből meg tudja csinálni.....
azt hadjuk gulyás ernöt ö is osztotra megcsinálta ,aztán ajtó nem fért be!
itthon nem vár senki egy felujitásnál évet hohy legyen bug in és talán horror áron lesz! ithon nincs!mi megoldjuk erre van több minöségi referencia is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29512 Dátum: 2008 Július 12, 19:15:33 »

Bigbug
Merre kell állnia a terelő lemez kitüremkedéseknek (le vagy föl, illetve merre nyílnak a szájai)?
Hogy csiszolnád össze a fejel a hengerrel?
azthiszem balra de nem esküdnék meg rá
kérdezd a mareszt már mondta nekem de elfelejtettem
a csiszolás szintén maresz kompetencia
MM

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29511 Dátum: 2008 Július 12, 18:56:32 »

potkerék zsebrész darabokba van(régi)
meg uj doblemez javitó 67utáni!
ebböl kell legozni totál komplett nincs!



...kimész egy nagyobb bogártalira és van minden, ...a bug inen is láttam nos cuccokat, persze nem brazil áron, vagy mondhatnám azt is hogy az index.hu lakatolos topicjában van pár lakatos aki táblalemezből meg tudja csinálni.....
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29510 Dátum: 2008 Július 12, 18:54:25 »

Bigbug
Merre kell állnia a terelő lemez kitüremkedéseknek (le vagy föl, illetve merre nyílnak a szájai)?
Hogy csiszolnád össze a fejel a hengerrel?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29509 Dátum: 2008 Július 12, 18:47:27 »

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?
ha pedig repedésmentesek a hengerfejek akkor tedd össze a 2 kezed és örömködj nagyon
ma szedtem szét az elmúlt másfél évben a negyedik motort csak hengerfejért
8db repedtet adnék két repedésmentesért  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29508 Dátum: 2008 Július 12, 18:43:25 »

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?
oda nincs tömítés csak a terelő  ugyanis az lenne maga a tömítés
csak a gagyi tömítés garnitúrának tartozéka a drága viktor-ban nincs benne
és külön pedig beszerezhetetlen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29507 Dátum: 2008 Július 12, 18:38:37 »

Ezek szerint mindenki nyaral.  Embarrassed
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #29506 Dátum: 2008 Július 12, 17:53:02 »

Kellene egy kis segítség!

A motorom darabokban (első alkalommal általam), és szemmel láthatóan más a két hengefej.
Az egyik egy vacsi új rövid gyújtógyertya menetes duplaszívós, viszont a másik meg egy régi duplaszívós hosszú menettel.
Kérdés, hogy kell-e vacakolnom azzal, hogy egyformára cseréljem a két fejet, vagy elmegy ez így is amíg világ a világ?

A másik kérdés a generátor talpal kapcsolatban lenne: a terelő(asszem deflektornak híjják) lemez alá, vagy felé kell a tömítést rakni?

Harmadi: hogy kell összecsiszolni a hengert a hengerfejjel, illetve mihez képest mérjük a henger kiállást?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29505 Dátum: 2008 Július 12, 17:08:02 »

holnap este elhozom a generátort okok
talp is van hozzá?  Huh
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #29504 Dátum: 2008 Július 12, 16:18:14 »

ha jol sejtem nekem van, hétfön átvihetem és akkor generátort is intézhetjük ha neked akkor jo
holnap este elhozom a generátort okok


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29503 Dátum: 2008 Július 12, 16:13:20 »

valaki próbált már az első fényszoró lámpabúratestén a két dőlésszög állító csavart cserélni ? halott mindkettőnek a feje de a búrák meg teljesen prímák igy csak az a spec csavar kéne ...esetleg ha van valakinek elfekvőben egy kéne mintának  ..thx
ha jol sejtem nekem van, hétfön átvihetem és akkor generátort is intézhetjük ha neked akkor jo
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #29502 Dátum: 2008 Július 12, 15:52:09 »

valaki próbált már az első fényszoró lámpabúratestén a két dőlésszög állító csavart cserélni ? halott mindkettőnek a feje de a búrák meg teljesen prímák igy csak az a spec csavar kéne ...esetleg ha van valakinek elfekvőben egy kéne mintának  ..thx


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29501 Dátum: 2008 Július 12, 14:03:08 »

Bitumenlap + hőpisztoly = verhetetlen. Wink
Köszönöm! Meg vagyok győzve. Hőlégfuvom van is. Nemrég beszéltetek bitumenlaprol eltettem a linkeket is szoval minden ok! Már várom az szmb-t Smiley mondjuk azon kivül lesz még sok minden ha haza kerül a kocsi. Kárpit, pedálsor felujitás, kasztni-alváz csavarozás, most még hiányzik pár helyen Cheesy
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #29500 Dátum: 2008 Július 12, 13:12:54 »


 A kérdésem az hogy ha én lepucolom, akkor sziloplasztal vagy mivel kennyem ki a hézagot a betoldott lemez, és a taposó lemeze közé?


Én speciel ilyen bitumenes tömítővel, zsindelyragasztóval tömítgettem. Tulajdonképpen bitumenkrém, olyan, mint a sziló, csak bitumen. Az alvázvédő is jól tapad hozzá, hisz az is bitumenes. Kocsi aljára príma.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29499 Dátum: 2008 Július 12, 12:49:26 »

engem az érdekelne, hogy zaj szigetelésre melyik jobb a filcszerü anyag vagy a bitumenlap?
A bitumenlap sokkal jobb, a zajt is jobban szigeteli és vízzáró is. És jobban ragasztható.

Bitumenlap + hőpisztoly = verhetetlen. Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #29498 Dátum: 2008 Július 12, 11:30:39 »

engem az érdekelne, hogy zaj szigetelésre melyik jobb a filcszerü anyag vagy a bitumenlap?

Füldugó....50ft műbizonylattal! Grin Grin Grin
Én bitumenezni fogok, mer az szimpibb. Cool

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29497 Dátum: 2008 Július 12, 11:20:55 »

engem az érdekelne, hogy zaj szigetelésre melyik jobb a filcszerü anyag vagy a bitumenlap?
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29496 Dátum: 2008 Július 12, 08:59:16 »

akkor ezekszerint nincs is már olyan,h ovál orr rész?a 65-öséből kellene összehozni valahogy??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29495 Dátum: 2008 Július 12, 06:59:07 »

beszerezhető ovál orr is csak több utánjárást igényel és jóval drágább mint a brazil javító....egyébként pl egy 60as bogár doblemeze is másabb mint ami kapható javítóelem
potkerék zsebrész darabokba van(régi)
meg uj doblemez javitó 67utáni!
ebböl kell legozni totál komplett nincs!




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29494 Dátum: 2008 Július 11, 23:57:37 »

Würth K+D-je verhetetlen karosszéria tömítő és ragasztó. (nem olcsó, de 1-szer kell megvenni). A Mester karosszéria tömítőtől tartsd távol magad gyurmás marad és nem köt meg soha. A Body tömítője olcsó , nem rossz, de nagyon kemény lesz és önmagában víz hatására oldódik.

Kössz! Ezt a Würth K+D-öt is megjegyzem. Úgy látom würth kell mindenre mi alvázzal kapcsolatos úgy látom...

Kogy SZMB is legyen, befaragtam még egy benzinszűrőt az AC elé, ahogy annó javasoltátok. Unatkoztam, találtam a kocsiban egy szűrőt meg csövet, há mondom csakberakom.
Betettük ma még a két féltengely gumiharangot, köszönet az olcsó cuccért Csillag Gábornak!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 00:04:09 írta tazoli »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29493 Dátum: 2008 Július 11, 23:56:27 »

Ollós emelőnek hívják.

 Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29492 Dátum: 2008 Július 11, 23:35:18 »

hanem egy X alakban emelő géppel lett felemelve.
Ollós emelőnek hívják.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29491 Dátum: 2008 Július 11, 23:30:48 »

Würth K+D-je verhetetlen karosszéria tömítő és ragasztó. (nem olcsó, de 1-szer kell megvenni). A Mester karosszéria tömítőtől tartsd távol magad gyurmás marad és nem köt meg soha. A Body tömítője olcsó , nem rossz, de nagyon kemény lesz és önmagában víz hatására oldódik.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 11, 23:33:29 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #29490 Dátum: 2008 Július 11, 23:20:58 »


A kérdésem az lenne hogy ugye majd szépen le akarom kenni az alvázat, előtte alvázig drótkorongozni, tiszta fémig stb.....
És ez a mostani fél cm rücsi elég kókány, és ideiglenes lenne. A kérdésem az hogy ha én lepucolom, akkor sziloplasztal vagy mivel kennyem ki a hézagot a betoldott lemez, és a taposó lemeze közé?


a sima szilót nem javaslom mert ecetsavas és fém és a sav nem jó barátok, szerintem létezik valami spéci alváztömítő anyag, de majd a nálam okosabbak...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29489 Dátum: 2008 Július 11, 23:10:42 »

Hali, végül nem  csápossal, hanem egy X alakban emelő géppel lett felemelve. Gerenda a hátsó futóművön, tengellyel párhuzamosan, elöl meg a váltórúd alatti részen lett a másik gerenda betéve, szintén tengellyel párhuzamosan.
Féltengely gumiharang csere, meg taposón az emelési pont okozta likak hegesztése történt. Fél centi rücsi rá...

A kérdésem az lenne hogy ugye majd szépen le akarom kenni az alvázat, előtte alvázig drótkorongozni, tiszta fémig stb.....
És ez a mostani fél cm rücsi elég kókány, és ideiglenes lenne. A kérdésem az hogy ha én lepucolom, akkor sziloplasztal vagy mivel kennyem ki a hézagot a betoldott lemez, és a taposó lemeze közé? Mert a lyukak helyére CO-val bepontozva lettek téve kis lemezdarabok, de mikor a hegesztés varrata le lett flexelve, befele jöttek keményen a szikrák. Ergó, a pontozott lemez és a taposó közt van hézag, ott jött be. Ott a víz is bejöhet, azé kapott vastag rücsit azon a részen...
Láttam hogy most is az alvázomon, valami sziloplaszt szerű valami van végighúzva olyan helyeken ahol lemezek találkoznak (pl.: alagút és taposó találkozása), és arra jött az alapozó, rücsi... Olyan valamit akarok a foltok köré is majd. De kérdés mi az az anyag?

Jah meg az egész drótkorongozás, rozsdamarózás, alapozás, zománcfestékezés, és rücsizés egy igényesebb alvázápolás alkalmával mennyit kóstál? Otthon. Ha csak veszem a cuccokat és én csinálom.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 11, 23:16:39 írta tazoli »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29488 Dátum: 2008 Július 11, 22:56:23 »

áruljatok már el nekem valamit!
adott egy ovál,és adott egy 65ös.elvileg mindkettő hosszú orrú.csakhogy,ha jól tudom a 65ösnek más a doblemeze,más a tankja,és az a izéé Smiley
amin van a fékolajtartály.
az a helyzet,h felhivtam a hudák misit,és ő azt mondta,h komplett orrészből csak 2 fajta létezik.67-ig,és 68-tól.
de akkor ha valakinek mondjuk 57-es a bogara,akkor a 65ös orr részt kell rámókolni??
van egy 65ös komplett orrom,a műszerfalig le van vágva.ezt akkor,h lehet összehozni????
köszi

beszerezhető ovál orr is csak több utánjárást igényel és jóval drágább mint a brazil javító....egyébként pl egy 60as bogár doblemeze is másabb mint ami kapható javítóelem
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29487 Dátum: 2008 Július 11, 22:00:44 »

áruljatok már el nekem valamit!
adott egy ovál,és adott egy 65ös.elvileg mindkettő hosszú orrú.csakhogy,ha jól tudom a 65ösnek más a doblemeze,más a tankja,és az a izéé Smiley
amin van a fékolajtartály.
az a helyzet,h felhivtam a hudák misit,és ő azt mondta,h komplett orrészből csak 2 fajta létezik.67-ig,és 68-tól.
de akkor ha valakinek mondjuk 57-es a bogara,akkor a 65ös orr részt kell rámókolni??
van egy 65ös komplett orrom,a műszerfalig le van vágva.ezt akkor,h lehet összehozni????
köszi
matchbox
« Hozzászólás #29486 Dátum: 2008 Július 11, 19:49:28 »

Válasz anyázósban

1 óra múlva törlöm. On
OFF
Viszontválasz ott.
1 óra múlva SEM törlöm
ON
 Evil
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29485 Dátum: 2008 Július 11, 19:20:31 »

Ja; céges VW-sarjadék - értsd: kelet-európai óccsó ótó, amit halandó polgár csak jelzáloghitellel tudna megvenni - kuplungja 130 ezer km-nél csereérett lett.
Csak hosszú távon használva és vidéki telephellyel.
Azért ilyennel nem égettetném magam a VW helyében - ez lett a népautóból...
 Roll Eyes
fogysztói társadalom
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 11, 19:27:50 írta DLL-962 »
matchbox
« Hozzászólás #29484 Dátum: 2008 Július 11, 18:48:52 »

Műanyag autóba ez kell.
Ja; céges VW-sarjadék - értsd: kelet-európai óccsó ótó, amit halandó polgár csak jelzáloghitellel tudna megvenni - kuplungja 130 ezer km-nél csereérett lett.
Csak hosszú távon használva és vidéki telephellyel.
Azért ilyennel nem égettetném magam a VW helyében - ez lett a népautóból...
 Roll Eyes
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #29483 Dátum: 2008 Július 11, 18:45:23 »

Ja. És nincs benne külön csapágyfém? Elkopik = kuka?  Undecided
Műanyag autóba ez kell.
matchbox
« Hozzászólás #29482 Dátum: 2008 Július 11, 18:22:46 »

A 009-es akkor kell és akkor szükséges, ha nem tudod vezérelni a vákumot, mert nincs sehonnan lekötés, vagy a beépített dolgok miatt (pl. sporttengely) a motor vákumja nagyon megváltozott és kis fordulaton nem szabályozna jól a kombinált, vákum és röpsúlyos. Erre találták ki a csak röpsúlyos 009-est és a Bosch nagyon precizen és szépen szabályoz. Azonban ha van egy ugyanolyan jó állapotú vákumos és röpsúlyos gyárid, akkor azzal a gyári motor jobb, de legalábbis ugyanolyan lesz.
Én azt olvastam, hogy inkább a buszokhoz lett kitalálva; gyári állagú motoroknál jelentős fogyasztást lehet vele produkálni, mint egy SVDA (egyszeres vákuumos + röppentyűs) elosztó használata esetén.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29481 Dátum: 2008 Július 11, 18:05:38 »

Yes!
Ez egy 2.0 pd tdi motornak a hajtókarja, gyárilag így küldik, nincs elválasztva a két "csésze", de a csavar benne van.
Beszerelés előtt egy koppintással kell eltörni, a törés mentén pedig egy nagyon pontos illesztés lesz, ettől precízebb mint a régiek.
Fejlődik a technika.
Eddig csak hallottam erről, most fogtam először a kezembe...

Ja. És nincs benne külön csapágyfém? Elkopik = kuka?  Undecided

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29480 Dátum: 2008 Július 11, 13:19:54 »

Ok, kösz, már megyünk, az eddigieket elolvastam. Volt benne ez is az is, rám van bízva mit csinálunk...
én csápossal úgy szoktam emelni, hogy a pogácsák éa a kocsi közé szoktam rakni széles és vastag fa pallókat. Az elosztja a súlyt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #29479 Dátum: 2008 Július 11, 13:08:58 »

Köszi az infókat!
További Szép Napot!
ÜDVW!

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #29478 Dátum: 2008 Július 11, 11:59:11 »

Yes!
Ez egy 2.0 pd tdi motornak a hajtókarja, gyárilag így küldik, nincs elválasztva a két "csésze", de a csavar benne van.
Beszerelés előtt egy koppintással kell eltörni, a törés mentén pedig egy nagyon pontos illesztés lesz, ettől precízebb mint a régiek.
Fejlődik a technika.
Eddig csak hallottam erről, most fogtam először a kezembe...
Hallottam róla. Az opel astráknak is ilyen amiket Szentgothárdon gyártottak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29477 Dátum: 2008 Július 11, 11:30:39 »

ezekszerint, ha másik tengelyt raksz az autóba, akkor 009 kell?

Akkor, ha nagy összenyitású, sportos tengelyt teszel a motorba ( pl. W140 Engle) akkor 3000 alatt a szívócsővákumod szinte felére esik vissza...

Kis tengelyeknél nem gond, még a W120-assal sem annyira.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29476 Dátum: 2008 Július 11, 10:22:37 »

A 009-es akkor kell és akkor szükséges, ha nem tudod vezérelni a vákumot, mert nincs sehonnan lekötés, vagy a beépített dolgok miatt (pl. sporttengely) a motor vákumja nagyon megváltozott és kis fordulaton nem szabályozna jól a kombinált, vákum és röpsúlyos. Erre találták ki a csak röpsúlyos 009-est és a Bosch nagyon precizen és szépen szabályoz. Azonban ha van egy ugyanolyan jó állapotú vákumos és röpsúlyos gyárid, akkor azzal a gyári motor jobb, de legalábbis ugyanolyan lesz.
ezekszerint, ha másik tengelyt raksz az autóba, akkor 009 kell?
Oldalak: 1 ... 1273 1274 1275 1276 1277 [1278] 1279 1280 1281 1282 1283 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.