www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 11:06:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14691003 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30491 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:28:20 »

Benzin van. Tűszelepet hogy nézzem meg? 2 csavar 2 és fél fordulatot ki van tekerve. Vákuumcső csak egy van, amo a gyujtáselosztó vákuumdobjának hátuljából jön, arra azt mondták hagyjam szabadon. De megpróbálom ledugózva is.

Összegezve: szikra van 1cm-nél nagyobb, gyertyák megpucolva, karbi kicserélve elvileg jó karbira, megszakítóhézag jó, megszakító új, kondi új, benzincsövek újak. Gyujtáselosztón 2 jelölés van, hol jó, de amikor ment, akkor jó volt, tehát ha forgattam kicsit, attol még nem indult be sem egyik sem másik állásnál, gyujtás jó helyen van nagyjából. AC szív rendesen, kosz nincs a benzincsövekben, karbit tegnap pucoltam. Annyit tennék még hozzá, hogy mikor ma beindult és ment, a benzinszűrőben (karbi és ac közt) "pattogott" a benya, buborékozott és fel-le csapódott, ha jól sejtem ez rossz előgyujtás miatt lehet? (az a baj azt nem tudom beállitani nincsenek szerszámok)
Igen, levegövel átfujtam és utána benzinnel mostam. Úszóház tetejét viszont nem vettem le, tömítés szarul van rajta, de ideiglenesen megcsináltam nem sziv falsot. Ment autón, RNIE-é volt. Ez a cserekarbi. Most legyen egy harmadik is? Azt nem tudom normális-e, hogy az alsó pillangó tengelyénél kifolyik a karbiba öntött benya.


A vákumcsövet a karbin tedd fel, amit typ117 írt, talán a belső? A másikat nem kell ledugózni, mert csak a vákumdobon van vége, az nem csinál semmit, a karbin pedig nincsen, ezért nem teszel rá csövet. Smiley
Ha a tengelynél folyik benzin, akkor ott nem tökéletes, szívhat falsot bizony.
Karbi fedelét vedd le azért, benzinszint, tűszelep végett. Ekkor kiderül, van-e benzin biztosan, akkor ui. beállítás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30490 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:25:51 »

Idézet
Azt nem tudom normális-e, hogy az alsó pillangó tengelyénél kifolyik a karbiba öntött benya.
Nem normalis!

Idézet
AC szív rendesen, kosz nincs a benzincsövekben, karbit tegnap pucoltam.
Idézet
a benzinszűrőben (karbi és ac közt) "pattogott" a benya, buborékozott és fel-le csapódott
Nem normalis!

Idézet
nincsenek szerszámok
Nem normalis!

Idézet
Úszóház tetejét viszont nem vettem le
Nem normalis!

Idézet
tömítés szarul van rajta
Nem normalis!

Van meg kerdesed? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 17:31:19 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30489 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:01:19 »

Uszóházban van elég benzin? A tűszelep rendben? a 2 csavar nagyjából beállitva? Vákumok ledugózva?
Benzin van. Tűszelepet hogy nézzem meg? 2 csavar 2 és fél fordulatot ki van tekerve. Vákuumcső csak egy van, amo a gyujtáselosztó vákuumdobjának hátuljából jön, arra azt mondták hagyjam szabadon. De megpróbálom ledugózva is.

Összegezve: szikra van 1cm-nél nagyobb, gyertyák megpucolva, karbi kicserélve elvileg jó karbira, megszakítóhézag jó, megszakító új, kondi új, benzincsövek újak. Gyujtáselosztón 2 jelölés van, hol jó, de amikor ment, akkor jó volt, tehát ha forgattam kicsit, attol még nem indult be sem egyik sem másik állásnál, gyujtás jó helyen van nagyjából. AC szív rendesen, kosz nincs a benzincsövekben, karbit tegnap pucoltam. Annyit tennék még hozzá, hogy mikor ma beindult és ment, a benzinszűrőben (karbi és ac közt) "pattogott" a benya, buborékozott és fel-le csapódott, ha jól sejtem ez rossz előgyujtás miatt lehet? (az a baj azt nem tudom beállitani nincsenek szerszámok)

Mivel takaritottad ki a karbit, Sürített levegővel átfujtad? Az uszóházban kivetteg a golyó feletti kis rögzitést, és ott is kifujtad? Tömitést a tetején jól raktad vissza? Fuvókák rendesen benne vannak? Azok teljesen tiszták? EGyáltalán ez a karbi ment autón? Nincs egy ideiglenes cserekarbi?
Igen, levegövel átfujtam és utána benzinnel mostam. Úszóház tetejét viszont nem vettem le, tömítés szarul van rajta, de ideiglenesen megcsináltam nem sziv falsot. Ment autón, RNIE-é volt. Ez a cserekarbi. Most legyen egy harmadik is? Azt nem tudom normális-e, hogy az alsó pillangó tengelyénél kifolyik a karbiba öntött benya.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30488 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:48:38 »

Mivel takaritottad ki a karbit, Sürített levegővel átfujtad? Az uszóházban kivetteg a golyó feletti kis rögzitést, és ott is kifujtad? Tömitést a tetején jól raktad vissza? Fuvókák rendesen benne vannak? Azok teljesen tiszták? EGyáltalán ez a karbi ment autón? Nincs egy ideiglenes cserekarbi?
Süni
« Hozzászólás #30487 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:48:17 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?
bal
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30486 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:43:50 »

ez nem megy. Sehogyse. Az normális, hogy mikor belelocsolok a karbiba benzint (csak igy indul be), akkor az alsó pillangó tengelyén ömlik ki?


Uszóházban van elég benzin? A tűszelep rendben? a 2 csavar nagyjából beállitva? Vákumok ledugózva?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30485 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:38:46 »

kocsi felemel, kerek megpörget es füllel hallgat:
ahol daral a csapagy ott csapagy-csere következik
Csak 60 körül jön elő...
Olyan gyorsan nem bírom forgatni...

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30484 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:16:09 »

ez nem megy. Sehogyse. Az normális, hogy mikor belelocsolok a karbiba benzint (csak igy indul be), akkor az alsó pillangó tengelyén ömlik ki?
xoyox
« Hozzászólás #30483 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:07:32 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?
kocsi felemel, kerek megpörget es füllel hallgat:
ahol daral a csapagy ott csapagy-csere következik
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30482 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:01:42 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30481 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:01:36 »

de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
persze, a becsavarthoz.
nincs más fix pont  Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30480 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:00:11 »

de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
Teljesen kicsavarthoz képest... Evil

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30479 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:56:40 »

pont ezt mondta Te_o:
"levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni"
de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30478 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:42:41 »

tegnap takaritottam ki. 34PICT3 amúgy.
Köszi, akkor sikerült jól felraknom, igy gondoltam én is.
Most vegyük azt, hogy a karbit nulláról kéne beállítanom. Mit, mennyit kéne csavarnom, hogy elvileg beinduljon?
pont ezt mondta Te_o:
"levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni"
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30477 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:39:41 »

tegnap takaritottam ki. 34PICT3 amúgy.

Hidegen kb. zárja a szívató (felső) pillangószelepét, de a lényeg, hogy melegen (tehát pár perc után, mikor az áram felmelegíti a fűtőszálat) álljon függőlegesen.
Utána: alsó pillangó zárt legyen (feltételezem, hogy külön alapjárati rendszerű "új" karbi), éppen hogy felüljön a teljesen nyitott lépcsős tárcsán (fél fordulat attól a pontttól, hogy éppen eléri).
Utána: levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni. Ha nem melegedett be a motor, akkor addig semmit nem érdemes állítani. A szar hideg alapjárat meg sok mindentől lehet.
Ja, és jó gyújtás alap (hézag, előgyújtás).
A bogár motor egyébként szar gyújtással, szegény keverékkel is beindul és megy úgy-ahogyan.
Köszi, akkor sikerült jól felraknom, igy gondoltam én is.
Most vegyük azt, hogy a karbit nulláról kéne beállítanom. Mit, mennyit kéne csavarnom, hogy elvileg beinduljon?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30476 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:35:10 »

porlasztóba belenéztél, tiszta?

nos, ugytünik, mindenre rábaszok.
Melegitettem a motort, ahogy melegedett, úgy járt egyre kevésbé egyenletesen. Karbin tekertem kb 1/8 fordulatot a levegön kifele, hozzáteszem eléggé nehezen indult meg. Ezután elkezdett a felülröl második lépcsön csüsülő "alapjárat", szoval amivel egyáltalán ment a motor, fulladozni. Gyorsan visszatekertem, semmi nem változott, próbáltam állítgatni, de nem tudtam megmenteni a lefulladástól, végén még a keveréken is próbáltam állítani, szintén semmit nem változtatott, azóta ismét be sem indul. Illetve meglocsoltam, beröffent, fulladt, leállt.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30475 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:27:52 »

nos, ugytünik, mindenre rábaszok.
Melegitettem a motort, ahogy melegedett, úgy járt egyre kevésbé egyenletesen. Karbin tekertem kb 1/8 fordulatot a levegön kifele, hozzáteszem eléggé nehezen indult meg. Ezután elkezdett a felülröl második lépcsön csüsülő "alapjárat", szoval amivel egyáltalán ment a motor, fulladozni. Gyorsan visszatekertem, semmi nem változott, próbáltam állítgatni, de nem tudtam megmenteni a lefulladástól, végén még a keveréken is próbáltam állítani, szintén semmit nem változtatott, azóta ismét be sem indul. Illetve meglocsoltam, beröffent, fulladt, leállt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30474 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:24:10 »


gondold vegig hol a hiba



Számomra most egy nagy hiba van, a kevés money....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30473 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:03:17 »

kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?

Hidegen kb. zárja a szívató (felső) pillangószelepét, de a lényeg, hogy melegen (tehát pár perc után, mikor az áram felmelegíti a fűtőszálat) álljon függőlegesen.
Utána: alsó pillangó zárt legyen (feltételezem, hogy külön alapjárati rendszerű "új" karbi), éppen hogy felüljön a teljesen nyitott lépcsős tárcsán (fél fordulat attól a pontttól, hogy éppen eléri).
Utána: levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni. Ha nem melegedett be a motor, akkor addig semmit nem érdemes állítani. A szar hideg alapjárat meg sok mindentől lehet.
Ja, és jó gyújtás alap (hézag, előgyújtás).
A bogár motor egyébként szar gyújtással, szegény keverékkel is beindul és megy úgy-ahogyan.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30472 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:59:03 »

kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?
végig kell csinálni a gyújtáshézag ellenőrzést, gyújtásállítást, karbiállítást. enélkül fülre ha nem tudod mit merre kéne állítani, nehéz lesz
xoyox
« Hozzászólás #30471 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:56:24 »

Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!

gondold vegig hol a hiba

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30470 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:46:05 »


ciripelés, bugyogás, ez jó műsor lesz.

 Grin 
kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30469 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:35:04 »

Nem  a fals miatt fulladozik. Kicsit tekertem a gyujtáselosztón, de sehogy sem akar egyenletesen járni a szivató felülröl második lépcsöfokán (az alatt meg egyértelmüen fullad).
Ebben az állásban a ciripelés is összevissza, nem egyenletes, csak teljesen rendszertelenül ciripel, de nem egyfolytában. A kipuffogóból pedig bugyogást hallok, szintén rendszertelenül. Hallás után pedig minden henger megy.

ciripelés, bugyogás, ez jó műsor lesz.

 Grin 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30468 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:31:03 »

délután jössz a tömítésekért?
Jo kérdés, meddig vagy ott?

Nem  a fals miatt fulladozik. Kicsit tekertem a gyujtáselosztón, de sehogy sem akar egyenletesen járni a szivató felülröl második lépcsöfokán (az alatt meg egyértelmüen fullad).
Ebben az állásban a ciripelés is összevissza, nem egyenletes, csak teljesen rendszertelenül ciripel, de nem egyfolytában. A kipuffogóból pedig bugyogást hallok, szintén rendszertelenül. Hallás után pedig minden henger megy.
RNIE
« Hozzászólás #30467 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:15:03 »

Bocsánat, a karbi FALSOT SZÍV a felsö pillangószelep alatt. Valószínű az a probléma. Megpróbálom ideiglenesen megszüntetni.
délután jössz a tömítésekért?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30466 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:14:05 »

hajrá Smiley
a váciak oldalán is jól le van írva a karbiállítás, de ahhoz forró motor kell!
Bocsánat, a karbi FALSOT SZÍV a felsö pillangószelep alatt. Valószínű az a probléma. Megpróbálom ideiglenesen megszüntetni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30465 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:13:12 »


hajrá Smiley
a váciak oldalán is jól le van írva a karbiállítás, de ahhoz forró motor kell!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30464 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:10:05 »

Most én valamit nem értek. Szikra van? Elég nagy? Megszakitóhézag megvan? Gyertyákat kivetted, megtisztitottad? Kap rendesen benzint?
Beindult. Smiley De csak miután ugy megbaszott engem a szikra hogy most is remegek. Méghogy csak csíp? Szo szerint hátraestem...
Alapjáraton fullad. Uj a karbi, tehát valoszinü állitanom kéne kicsit. Amint a szivatóról egy lépcsőfokkal lejjebb tettem, lassan elkezd kicsit dadogni. Meghuztam a gázt, utána megint jó és mindig elkezd kicsit dadogni, persze nem hagytam lefulladni. A felső pillangószelep nyitására is fulladt.

(elötte mikor beindult, benn ültem és a gázadásra csak a pedálút feléig reagált, utána fulladt)
Mit állítsak, hogy állítsam?

Köszönöm a segitségeket, nem értem még mindig, miért nem indult eddig, de most legalább haladtam valamit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #30463 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:58:33 »

Nekem szerencsére elég volt elmennem Adyligetig a hétvégén hasonló örömökért... :-))))

NGA sem utazza át a fél világot ilyenkor  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30462 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:56:52 »

Nekem szerencsére elég volt elmennem Adyligetig a hétvégén hasonló örömökért... :-))))

Tegnap ott voltam egy full felujitott motor inditásánál a Lacinál. Egy buszba készült a motor. Kilazitotta a gyujtáselosztót, pici inditózás, és szinte azonnal tökéletes, hibátlan alapjárat, gyujtás beállit, és hihetetlen csendes, tökéletes motorhang, szépen veszi a fordulatot, minden.
Ledöbbentem, annyira szép volt.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30461 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:34:06 »

a karbi nem,működő motorról kapta
Indítózásnál is forog a motor,lökdösi az AC rúdját.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30460 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:07:06 »

 
Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!
I!Rohadt buxtárca!

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #30459 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:06:19 »

   Légszűrő le,bele féldeci benzin,ha szikra van és gyertya nem szar,beröffen,és ha megy az ac fel tudja tölteni a karbit.Lehet szar a gyújtásod meg a karbid is.
a karbi nem,működő motorról kapta
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30458 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:03:29 »

Akkor összegezném: keskenyebb szönyeggel féklmpa nélkül füstölve jösz Orfüre.

Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30457 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:00:12 »

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...
FFfffenébe.....
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát... más minden nagyjából működött (világítás, index...) És be is indult, nagy nehezen.... némi füsteregetés után... Undecided
Akkor összegezném: keskenyebb szönyeggel féklmpa nélkül füstölve jösz Orfüre.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30456 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:57:44 »

még mindig nem indul én feladom.

   Légszűrő le,bele féldeci benzin,ha szikra van és gyertya nem szar,beröffen,és ha megy az ac fel tudja tölteni a karbit.Lehet szar a gyújtásod meg a karbid is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30455 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:47:37 »

42.5 39az alagut kerülete nekem.

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...
FFfffenébe.....
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát... más minden nagyjából működött (világítás, index...) És be is indult, nagy nehezen.... némi füsteregetés után... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30454 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:46:09 »

még mindig nem indul én feladom.

Most én valamit nem értek. Szikra van? Elég nagy? Megszakitóhézag megvan? Gyertyákat kivetted, megtisztitottad? Kap rendesen benzint?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30453 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:43:54 »

még mindig nem indul én feladom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #30452 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:31:03 »

az új karbin nincs meg egy vákuumcső helye, mégpedig az ami velem szembe néz, a karbi tetején. A gyujtáselosztón le kéne dugózzam azt a csövet vagy hagyjam? Vagy igy nem fog müködni?
az elosztódba 2 vákuumcső megy?
akkor a hátsót hagyd szabadon, az első fontosabb hogy rajta legyen
működni fog ettől még
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.