www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 08:00:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13225385 alkalommal)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30475 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:27:52 »

nos, ugytünik, mindenre rábaszok.
Melegitettem a motort, ahogy melegedett, úgy járt egyre kevésbé egyenletesen. Karbin tekertem kb 1/8 fordulatot a levegön kifele, hozzáteszem eléggé nehezen indult meg. Ezután elkezdett a felülröl második lépcsön csüsülő "alapjárat", szoval amivel egyáltalán ment a motor, fulladozni. Gyorsan visszatekertem, semmi nem változott, próbáltam állítgatni, de nem tudtam megmenteni a lefulladástól, végén még a keveréken is próbáltam állítani, szintén semmit nem változtatott, azóta ismét be sem indul. Illetve meglocsoltam, beröffent, fulladt, leállt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #30474 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:24:10 »


gondold vegig hol a hiba



Számomra most egy nagy hiba van, a kevés money....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30473 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:03:17 »

kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?

Hidegen kb. zárja a szívató (felső) pillangószelepét, de a lényeg, hogy melegen (tehát pár perc után, mikor az áram felmelegíti a fűtőszálat) álljon függőlegesen.
Utána: alsó pillangó zárt legyen (feltételezem, hogy külön alapjárati rendszerű "új" karbi), éppen hogy felüljön a teljesen nyitott lépcsős tárcsán (fél fordulat attól a pontttól, hogy éppen eléri).
Utána: levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni. Ha nem melegedett be a motor, akkor addig semmit nem érdemes állítani. A szar hideg alapjárat meg sok mindentől lehet.
Ja, és jó gyújtás alap (hézag, előgyújtás).
A bogár motor egyébként szar gyújtással, szegény keverékkel is beindul és megy úgy-ahogyan.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30472 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:59:03 »

kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?
végig kell csinálni a gyújtáshézag ellenőrzést, gyújtásállítást, karbiállítást. enélkül fülre ha nem tudod mit merre kéne állítani, nehéz lesz
xoyox
« Hozzászólás #30471 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:56:24 »

Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!

gondold vegig hol a hiba

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30470 Dátum: 2008 Augusztus 19, 14:46:05 »


ciripelés, bugyogás, ez jó műsor lesz.

 Grin 
kabbe Evil inkább segits Smiley A lényeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Nem ciripel a kipuff egyenletesen, csak ahogy leirtam. Mikor nem cirip, akkor néha mélyen belülröl jön a bugyogás, kb. olyan hang mint a vízböl kijövö buborék. Ciripelés részét csak érted Grin

A karbin a szivató se jó, azt hogy kéne beállítani, mennyire kéne ellentartania a tengelyt? Az a gond, ahogy rajta volt, vizszintesen a solex felirat, nem tartott semmit, elöbb elforgattam, ugy müködött, csak nem tudom mennyire kéne beállitani, milyen erősen tartsa a pillangószelepet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30469 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:35:04 »

Nem  a fals miatt fulladozik. Kicsit tekertem a gyujtáselosztón, de sehogy sem akar egyenletesen járni a szivató felülröl második lépcsöfokán (az alatt meg egyértelmüen fullad).
Ebben az állásban a ciripelés is összevissza, nem egyenletes, csak teljesen rendszertelenül ciripel, de nem egyfolytában. A kipuffogóból pedig bugyogást hallok, szintén rendszertelenül. Hallás után pedig minden henger megy.

ciripelés, bugyogás, ez jó műsor lesz.

 Grin 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30468 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:31:03 »

délután jössz a tömítésekért?
Jo kérdés, meddig vagy ott?

Nem  a fals miatt fulladozik. Kicsit tekertem a gyujtáselosztón, de sehogy sem akar egyenletesen járni a szivató felülröl második lépcsöfokán (az alatt meg egyértelmüen fullad).
Ebben az állásban a ciripelés is összevissza, nem egyenletes, csak teljesen rendszertelenül ciripel, de nem egyfolytában. A kipuffogóból pedig bugyogást hallok, szintén rendszertelenül. Hallás után pedig minden henger megy.
RNIE
« Hozzászólás #30467 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:15:03 »

Bocsánat, a karbi FALSOT SZÍV a felsö pillangószelep alatt. Valószínű az a probléma. Megpróbálom ideiglenesen megszüntetni.
délután jössz a tömítésekért?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30466 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:14:05 »

hajrá Smiley
a váciak oldalán is jól le van írva a karbiállítás, de ahhoz forró motor kell!
Bocsánat, a karbi FALSOT SZÍV a felsö pillangószelep alatt. Valószínű az a probléma. Megpróbálom ideiglenesen megszüntetni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30465 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:13:12 »


hajrá Smiley
a váciak oldalán is jól le van írva a karbiállítás, de ahhoz forró motor kell!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30464 Dátum: 2008 Augusztus 19, 13:10:05 »

Most én valamit nem értek. Szikra van? Elég nagy? Megszakitóhézag megvan? Gyertyákat kivetted, megtisztitottad? Kap rendesen benzint?
Beindult. Smiley De csak miután ugy megbaszott engem a szikra hogy most is remegek. Méghogy csak csíp? Szo szerint hátraestem...
Alapjáraton fullad. Uj a karbi, tehát valoszinü állitanom kéne kicsit. Amint a szivatóról egy lépcsőfokkal lejjebb tettem, lassan elkezd kicsit dadogni. Meghuztam a gázt, utána megint jó és mindig elkezd kicsit dadogni, persze nem hagytam lefulladni. A felső pillangószelep nyitására is fulladt.

(elötte mikor beindult, benn ültem és a gázadásra csak a pedálút feléig reagált, utána fulladt)
Mit állítsak, hogy állítsam?

Köszönöm a segitségeket, nem értem még mindig, miért nem indult eddig, de most legalább haladtam valamit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30463 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:58:33 »

Nekem szerencsére elég volt elmennem Adyligetig a hétvégén hasonló örömökért... :-))))

NGA sem utazza át a fél világot ilyenkor  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30462 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:56:52 »

Nekem szerencsére elég volt elmennem Adyligetig a hétvégén hasonló örömökért... :-))))

Tegnap ott voltam egy full felujitott motor inditásánál a Lacinál. Egy buszba készült a motor. Kilazitotta a gyujtáselosztót, pici inditózás, és szinte azonnal tökéletes, hibátlan alapjárat, gyujtás beállit, és hihetetlen csendes, tökéletes motorhang, szépen veszi a fordulatot, minden.
Ledöbbentem, annyira szép volt.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30461 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:34:06 »

a karbi nem,működő motorról kapta
Indítózásnál is forog a motor,lökdösi az AC rúdját.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30460 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:07:06 »

 
Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!
I!Rohadt buxtárca!

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #30459 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:06:19 »

   Légszűrő le,bele féldeci benzin,ha szikra van és gyertya nem szar,beröffen,és ha megy az ac fel tudja tölteni a karbit.Lehet szar a gyújtásod meg a karbid is.
a karbi nem,működő motorról kapta
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #30458 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:03:29 »

Akkor összegezném: keskenyebb szönyeggel féklmpa nélkül füstölve jösz Orfüre.

Akkor sajnálattal én is összegezném:
keskenyebb szőnyeggel, féklámpa nélkül, füstölve, karcos fóliával az ablakon, sem tudok sajna menni, pedig jó lettt volna, de ez  fényezés-projekt, meg a hozzá kapcsolódó nem várt kiadások, nagyon (túl) lapossá tették a buxtárcám... és akkor még nem számoltam, amiket még meg kellene csinálni.... Undecided Cry
Sorry!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30457 Dátum: 2008 Augusztus 19, 12:00:12 »

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...
FFfffenébe.....
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát... más minden nagyjából működött (világítás, index...) És be is indult, nagy nehezen.... némi füsteregetés után... Undecided
Akkor összegezném: keskenyebb szönyeggel féklmpa nélkül füstölve jösz Orfüre.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #30456 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:57:44 »

még mindig nem indul én feladom.

   Légszűrő le,bele féldeci benzin,ha szikra van és gyertya nem szar,beröffen,és ha megy az ac fel tudja tölteni a karbit.Lehet szar a gyújtásod meg a karbid is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #30455 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:47:37 »

42.5 39az alagut kerülete nekem.

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...
FFfffenébe.....
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát... más minden nagyjából működött (világítás, index...) És be is indult, nagy nehezen.... némi füsteregetés után... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30454 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:46:09 »

még mindig nem indul én feladom.

Most én valamit nem értek. Szikra van? Elég nagy? Megszakitóhézag megvan? Gyertyákat kivetted, megtisztitottad? Kap rendesen benzint?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30453 Dátum: 2008 Augusztus 19, 11:43:54 »

még mindig nem indul én feladom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30452 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:31:03 »

az új karbin nincs meg egy vákuumcső helye, mégpedig az ami velem szembe néz, a karbi tetején. A gyujtáselosztón le kéne dugózzam azt a csövet vagy hagyjam? Vagy igy nem fog müködni?
az elosztódba 2 vákuumcső megy?
akkor a hátsót hagyd szabadon, az első fontosabb hogy rajta legyen
működni fog ettől még
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30451 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:29:19 »

az új karbin nincs meg egy vákuumcső helye, mégpedig az ami velem szembe néz, a karbi tetején. A gyujtáselosztón le kéne dugózzam azt a csövet vagy hagyjam? Vagy igy nem fog müködni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30450 Dátum: 2008 Augusztus 19, 10:05:01 »

Tudom, van erre egy topic, de:
Tudna nekem valaki mérni egy 1303-as padló szélességet az alagúttal együtt??? Az első sor ülés előtti, legszélesebb méret kéne!!
Vettem egy szőnyegszettet a Hudák Misinél és vagy 5 cm hibádzik szélességben.... Ja és ez már a második, mert az első 1300-ashoz való volt...tévedésből...
Nagyon kellene!!
Előre is megköszönöm....

Az enyém a padlólap baloldalon 43 cm, az alagút kerülete 38 cm, a padlólap a jobboldlaon szintén 43 cm... a szőnyeg meg 118 cm széles azon a részen...
42.5 39az alagut kerülete nekem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30449 Dátum: 2008 Augusztus 19, 09:56:33 »

Tegnap ott voltam egy full felujitott motor inditásánál a Lacinál. Egy buszba készült a motor. Kilazitotta a gyujtáselosztót, pici inditózás, és szinte azonnal tökéletes, hibátlan alapjárat, gyujtás beállit, és hihetetlen csendes, tökéletes motorhang, szépen veszi a fordulatot, minden.
Ledöbbentem, annyira szép volt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #30448 Dátum: 2008 Augusztus 19, 09:49:19 »

Tudom, van erre egy topic, de:
Tudna nekem valaki mérni egy 1303-as padló szélességet az alagúttal együtt??? Az első sor ülés előtti, legszélesebb méret kéne!!
Vettem egy szőnyegszettet a Hudák Misinél és vagy 5 cm hibádzik szélességben.... Ja és ez már a második, mert az első 1300-ashoz való volt...tévedésből...
Nagyon kellene!!
Előre is megköszönöm....

Az enyém a padlólap baloldalon 43 cm, az alagút kerülete 38 cm, a padlólap a jobboldlaon szintén 43 cm... a szőnyeg meg 118 cm széles azon a részen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30447 Dátum: 2008 Augusztus 18, 23:43:10 »

Ma elvoltam a Vörös Lacinál megnézni mitől rángat a bogaram. Kikapta a motort, majd kiderült, hogy a szerkezet deformálódott, és ez rázta be. Mivel elhatároztam, hogy nem foglalkozok mindenféle bontott dolgokkal, ezért kapott vadiuj szerkezetet, vadiuj tárcsát, meg kicseréltük a főtengely szimeringet (ezuton csókoltatom azt a kóklert, aki akb 5 éve a lendkerék szimeringgel találkozó részét ugy berakta rozsdásan, kráteresen, és ez szétcsiszolta a szimeringet, valamint belerakott egy elgyengült kupplungot). aztán kicseréltük az öninditó bronzperselyét is, meg a féltengely gumiharangot, igy most nagyon meg vagyok vele elégedve. Igen kellemesen gyorsul, jól veszi a fordulatot, és harap. Igaz nem volt olcsó (az uj cuccok miatt) de megérte! Nem fogok többet garasoskodni ilyeneken, mert a végén csak a szivás van vele.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 09:51:21 írta NGA »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30446 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:35:21 »

gyertya puc!
holnap reggel azzal kezdek.
de a kábelbe beleégett a szívócső formája...majd visszaviszem megkérdezem van-é garancia erre mert ez igy nem normális
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30445 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:29:28 »

arrol nem beszélve, hogy egyik gyujtáskábel megpörkölődött, az összesnek meg a végén lévő gumi nyak megkeményedett, eldeformálódott. köszönöm brazília! (és hozzáteszem a motorhoz hozzá lehetett érni mikor hazaértem, tehát nem sült meg)
az kábel amugy sem hajlékony nekm 3éve iylen van és nó problem!gyertya puc!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30444 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:27:49 »

gyertya pucolás!aztán ujra indit
arrol nem beszélve, hogy egyik gyujtáskábel megpörkölődött, az összesnek meg a végén lévő gumi nyak megkeményedett, eldeformálódott. köszönöm brazília! (és hozzáteszem a motorhoz hozzá lehetett érni mikor hazaértem, tehát nem sült meg)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30443 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:19:51 »

mint ahogy az anyázósban írtam nem indul a kedves motorom még mindig.
1szer röffent be, akkor 1 vagy 2 henger nem is ment, gázadásra alig reagált, aztán kiszállt belőle az élet. Mit tegyek azelőtt, hogy az egészet szérverem kalapáccsal?
gyertya pucolás!aztán ujra indit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30442 Dátum: 2008 Augusztus 18, 21:13:23 »

mint ahogy az anyázósban írtam nem indul a kedves motorom még mindig.
1szer röffent be, akkor 1 vagy 2 henger nem is ment, gázadásra alig reagált, aztán kiszállt belőle az élet. Mit tegyek azelőtt, hogy az egészet szérverem kalapáccsal?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30441 Dátum: 2008 Augusztus 18, 20:30:09 »

Nesze, Maresz pl igy csinalta :-)
<beszúrt kép törölve>
az lehet,de ő alvázzal együtt.Nekem viszont a kaszni azon helyeit kell hegesztenem,ami jelenleg rajt ül az alvázon.szóval nem nyerő,de azé kössz.Így tom ,hogy nem horpad,az oldala,de ha nincs más,ami védje az oldal lemezeket,azok deformálódnak,amit kellemetlen visszaegyengetni ha elkurom.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30440 Dátum: 2008 Augusztus 18, 20:24:37 »

Nesze, Maresz pl igy csinalta :-)
<beszúrt kép törölve>
az lehet,de ő alvázzal együtt.Nekem viszont a kaszni azon helyeit kell hegesztenem,ami jelenleg rajt ül az alvázon.szóval nem nyerő,de azé kössz.Így tom ,hogy nem horpad,az oldala,de ha nincs más,ami védje az oldal lemezeket,azok deformálódnak,amit kellemetlen visszaegyengetni ha elkurom.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30439 Dátum: 2008 Augusztus 18, 14:55:02 »

es akkor miert nem csokken az olajszint. pont hajszalra ugyan annyi van benne Lips Sealed
Mert partiz csepp olajat nem veszel eszre a nivopalcan, de szep kis folt lesz belole a foldon.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30438 Dátum: 2008 Augusztus 18, 14:47:45 »

Akkor gyanus a fotengely szim(m?)ering a lendkerek alatt. Az pont oda folyatja az olajat.
es akkor miert nem csokken az olajszint. pont hajszalra ugyan annyi van benne Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30437 Dátum: 2008 Augusztus 18, 14:46:23 »

0,5-es olajfojtot produkal
Mi a mertekegyseg? 0.5 cm-es? 0.5 kilos? 0.5 kobmeteres?

a valtohanrang es a blokk talakozasanal olajos a legjobban. De honnan folyik? Huh
Akkor gyanus a fotengely szim(m?)ering a lendkerek alatt. Az pont oda folyatja az olajat.



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30436 Dátum: 2008 Augusztus 18, 14:32:34 »

Egy problema.
Bogarba nezem az olajat nem benzin szagu ez jo. Nezem a szintet az is jo nem lett kevesebb. De akkor hogy a picsaba van az hogy a garazsba 0,5-es olajfojtot produkal 2het allas allat. es a valtohanrang es a blokk talakozasanal olajos a legjobban. De honnan folyik? Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.