www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 07:52:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1248 1249 1250 1251 1252 [1253] 1254 1255 1256 1257 1258 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13225258 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #30515 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:30:35 »

Az a karbin a gyorsító szívattyú, annak csak annyi köze az úszóházhoz, hogy onnan pumpálja a benzint a torokba gyorsításkor. Szerintem köze nincs a motor nemindulásához.

Állítom, hogy valami kurva egyszerű dolog szopat téged az autódon.
rotor is szivathatja így a polgárt - erre is volt már példa...
 Roll Eyes
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30514 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:29:36 »

..kivéve, ha a megszakító-hézag lecsökken a használat alatt; ha jól emlékszem 0,1 mm csökkenés 2-3°-kal csökkenti az előgyújtást.
Ád-é rendésen szikrát áz a gyújtószerkezet?
 Grin
nem volt használva egy évig, de beinditotuk néha
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30513 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:22:21 »



Karbiban a képen jelölt részt leszedve a piros pontnál lévő járaton nem jut semmi az úszóházba/ból, még levegő sem. Lehet, hogy ezért nem jó, vagy ennek igy kell lennie? Bocs, nem értek a karbihoz ilyen szinten, beállitani tudtam anno a régit is, de nem tudom részletesen, melyik fúvóka, cső, menet mire való.
Az a karbin a gyorsító szívattyú, annak csak annyi köze az úszóházhoz, hogy onnan pumpálja a benzint a torokba gyorsításkor. Szerintem köze nincs a motor nemindulásához.

Állítom, hogy valami kurva egyszerű dolog szopat téged az autódon.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #30512 Dátum: 2008 Augusztus 19, 21:02:46 »

az az érdekes, hogy nem lett belepiszkálva(a karbin kivül) , a gyujtás meg ugye csaknem állítódik el magától
azt hogyérted, hogy a gyertyák dolgoznak-e rendesen?
..kivéve, ha a megszakító-hézag lecsökken a használat alatt; ha jól emlékszem 0,1 mm csökkenés 2-3°-kal csökkenti az előgyújtást.
Ád-é rendésen szikrát áz a gyújtószerkezet?
 Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30511 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:54:36 »

Utógyújtás? Gyertyák dolgoznak rendesen?
az az érdekes, hogy nem lett belepiszkálva(a karbin kivül) , a gyujtás meg ugye csaknem állítódik el magától
azt hogyérted, hogy a gyertyák dolgoznak-e rendesen?
matchbox
« Hozzászólás #30510 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:50:37 »

ma beinditottuk az 1.2-esünket: gyertyát cseréltünk, csak az egyik kipufogó füstölt, majd nyomtunk rá nagyobb gázt, és mindkettő feketén, majd mégegyszer, és lángolt a kipufogó, ez vajon miért van? rossz a gyujtás?  Huh
Utógyújtás? Gyertyák dolgoznak rendesen?
matchbox
« Hozzászólás #30509 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:49:09 »

...
Azért szopok mert egyszerüen nem tudom megoldani a vontatást, másrészt nem szeretnék megint várni x sok idöt...
...
Anno a hőskorszakban ha egy fél nap alatt nem tudtam életet lehelni a járgányba, akkor áttoltam az ismerős ó'tószerelőhöz vagy megkértem egy ismerőst és elvontatott a Merkihez - aki meg bogaras-baráti áron segített.
Ki fogtok röhögni, de zsenge-ifjú koromban vontattak már kondi és rongy-miatt (ventillátort eltömítettem), vittem már szerelőhöz dinamó-szénkefe gond miatt és kértem műszaki mentést szintén kondi miatt. (Ezután a kondit nem autóvillamossági bó'tban, hanem olyan autósboltban veszem, ahol a szerelők vásárolnak mifelénk.)
Egyik esetben sem bántam meg a szakikhoz fordulni, mert baráti áron kaptam javítást és hozzá egy életre elég jótanácsot.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #30508 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:42:45 »

ma beinditottuk az 1.2-esünket: gyertyát cseréltünk, csak az egyik kipufogó füstölt, majd nyomtunk rá nagyobb gázt, és mindkettő feketén, majd mégegyszer, és lángolt a kipufogó, ez vajon miért van? rossz a gyujtás?  Huh
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30507 Dátum: 2008 Augusztus 19, 20:35:06 »

beindult, ismét nem volt alapjárat, csak akkor ment ha nyomtam a gázt.
Azért kíváncsi lennék, csak a teljes kép miatt, hogy mit mondott a szerelő.

Minek szopsz, vidd vissza a szerelőhöz, közöd sincs az egészhez, ami nem baj, de akkor ne érezd világvégének, ha nem tudod megcsinálni.

És nem az autó a hibás.
Mareszt kérdezd. Röviden tömören gány a motor, nem szép a hangja de nem is szörnyü, a karbi cserés, most ez megtörtént, de nem megy.
Szikrát ugy néztem ahogy a gyári hibamegállapítás mondja, gyertyát meg azért nem néztem mert 20 km-t mentem vele és mind uj.
Azért szopok mert egyszerüen nem tudom megoldani a vontatást, másrészt nem szeretnék megint várni x sok idöt... (harmadrészt meg "csak" a karbi a baj,  innen indultam)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #30506 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:46:06 »

Tudom, van erre egy topic, de:
Tudna nekem valaki mérni egy 1303-as padló szélességet az alagúttal együtt??? Az első sor ülés előtti, legszélesebb méret kéne!!
Vettem egy szőnyegszettet a Hudák Misinél és vagy 5 cm hibádzik szélességben.... Ja és ez már a második, mert az első 1300-ashoz való volt...tévedésből...
Nagyon kellene!!
Előre is megköszönöm....

Az enyém a padlólap baloldalon 43 cm, az alagút kerülete 38 cm, a padlólap a jobboldlaon szintén 43 cm... a szőnyeg meg 118 cm széles azon a részen...

Nem értek hozzá de szőnyeget minek bogárboltból venni? Bemegy az ember szőnyegeshez kiválasztja a színt hazaviszi, beszabáshoz a régit körberajzolja vagy sütőpapírból csinál sablont és kész....utánna vissza szőnyegeshez felénk ingyen szegik be álltalában. Vagy ha ez nem megy akkor szerintem bármelyik kárpitos olcsóbban megcsinálja, mint ami kapható szőnyegszett.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30505 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:41:28 »

Mért, mit tennél a helyemben? Hazahozom a bogarat szerelötöl, majd pár nap mulva be sem indul,veszek felujitott karbit, merthogy állitolag ez volt a baja és továbbra sem megy. Nem vagyok mazochista, csak a bogaram szadista.

Azért kíváncsi lennék, csak a teljes kép miatt, hogy mit mondott a szerelő.

Az viszont tisztán látszik, hogy semmit nem értesz hozzá, mi az pl. hogy 2 cm-es szikra van? Ez mit jelent? Az égvilágon semmit. A hengerben, kompresszió alatt a 0.6 mm-t kell átütni, de az sem mindig megy. Gyertyán kell nézni a szikrát és a rutinosabbak a színét vagy a "kövérségét" nézik, nem kábelról a levegőbe ugratni 2 cm-t. ehhh.

Minek szopsz, vidd vissza a szerelőhöz, közöd sincs az egészhez, ami nem baj, de akkor ne érezd világvégének, ha nem tudod megcsinálni.

És nem az autó a hibás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30504 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:36:46 »

Ha mindent megjegyzel, mire 35 leszel, egész faszán értesz majd hozzá.

Mért, mit tennél a helyemben? Hazahozom a bogarat szerelötöl, majd pár nap mulva be sem indul,veszek felujitott karbit, merthogy állitolag ez volt a baja és továbbra sem megy. Nem vagyok mazochista, csak a bogaram szadista.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30503 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:30:58 »

Jó ez a találgatósdi.
Soha nem értettem a mazochistákat.
Mért, mit tennél a helyemben? Hazahozom a bogarat szerelötöl, majd pár nap mulva be sem indul,veszek felujitott karbit, merthogy állitolag ez volt a baja és továbbra sem megy. Nem vagyok mazochista, csak a bogaram szadista.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30502 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:22:49 »

Jó ez a találgatósdi.

Soha nem értettem a mazochistákat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30501 Dátum: 2008 Augusztus 19, 19:18:40 »

gyuszkó: reggel ugy megcsapattam magam a szikrával, hogy 1 órán keresztül remegtem. Gyujtást átnéztem amennyire tudtam. Trafó jó, kondi uj, megszakito uj, Maresz rakta össze, hazajöttem vele gond nélkül. Gyujtás kábelek ujak, a kocsi is teljesen ujra van kábelezve. Szikra kb. másfél-2 cm. Megszakító müködik, trafó összes vezetékén megy a kellő áram. Gyertyák is ujak, igy durván 20km után még meg is pucoltam mindet.
Előgyujtást nem tudok állitani, bocsánat, hogy szerelöhöz vittem és nem kezdtem házilag soha hozzá, nem is vettem szerszámokat ehhez, mivel nem volt kedvem semmit elbaszni. Tehát azt nem tudom beállitani. Szelephézagok detto. De gyanitom ugy szar ahogy van nincs semmi állitva rajtuk.ű
AC normálisan müködik. A karbit most cafatokra szedtem. Benzincsövek ujak, jók, nincs folyás, szivárgás, tiszta a benzin, szűrő nem koszos, van benne benzin, az úszóházban kevés volt.

1303LS: figy, miért szedtem volna szét egy karbit ami müködö autóról jött, fel van ujitva elvileg.

BlackP: nem veszem baszogatásnak. Motort Maresszal indittattam be direkt nehogy az legyen, hogy én baszok el valamit. Gyújtás ugy jo, hogy Maresz 2 karcot csinált ezért fingom nincs melyik a jó, de mindkettönél müködött. Ö állitotta nem én, ahhoz képest mondom. Tudom a karbi beállitást is, azt mondtam, hogy tekertem 1/8 fordulatot kb, ezután meghalt, tehát tekertem volna vissza, de lófszt nem ért az egész, próbáltam magasabbra tenni az alapjáratot, hogy ne fulladjon, dúsabb keveréket, de megállt és nem indult tovább. Ezután gondoltam hogy nulláról kéne beállitani mert ez igy sehogysem fasza, hogy a szivató fogazott lemezének második fokán álló csavarral müködik csak a motor. Karbi nem 10 perce hanem kb 1 éve volt motoron ha jol tudom. Tömítés szarul volt felrakva, azért szív falsot, most ideiglenesen megcsináltam, de nem én raktam ugy oda!

Woodoo: néztem, tanknál lévő szűrömet is, nincs elkoszolódva.

Karbiban a képen jelölt részt leszedve a piros pontnál lévő járaton nem jut semmi az úszóházba/ból, még levegő sem. Lehet, hogy ezért nem jó, vagy ennek igy kell lennie? Bocs, nem értek a karbihoz ilyen szinten, beállitani tudtam anno a régit is, de nem tudom részletesen, melyik fúvóka, cső, menet mire való.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 19:20:19 írta gyiik »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30500 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:48:57 »

Megjegyezném hogy a benya utja a tankból a karbiig is érdekes lehet. Én megnézném a bezinszürőt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30499 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:37:08 »

Ki ne hagyd a kondenzátort: nekem ez a beépített szivató; volt, amely 1000 km-t se bírt ki.
A probléma SOHA nem az öreg technika, hanem a selejt-gyanús alkatrészek és a trehány szerelés.
(Ezt ki merem jelenteni, mert a magam kárán megtanultam.)

Jogos... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #30498 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:35:36 »

Ha falsot szív a pillangónál akkor is indulnia kellene.
Én a következőket csinálnám:
1.: gyújtórendszer totális átnézése, ...
Ki ne hagyd a kondenzátort: nekem ez a beépített szivató; volt, amely 1000 km-t se bírt ki.
A probléma SOHA nem az öreg technika, hanem a selejt-gyanús alkatrészek és a trehány szerelés.
(Ezt ki merem jelenteni, mert a magam kárán megtanultam.)
matchbox
« Hozzászólás #30497 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:32:38 »

...
Ja és ráadásul valamiért nincs féklámpám, az összerakás óta... de remélem, megtalálják a hibát
...
Ezzel szívtam én is: nekem a testkábel/tápkábel-érintkezési problémáim voltak.
Ha ez OK-s lett volna, jöhetett volna a jeladó-csere.
Kitartást - az év elején én is qrva nagy pénzügyi mínuszban voltam, de jött a Provident összehúztuk magunkat ÉS pluszmelóval most már látom az alagút végét!
 Smiley
1303LS
« Hozzászólás #30496 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:32:06 »

karbit tegnap pucoltam. Úszóház tetejét viszont nem vettem le,

Ez a szemelvény azért elég sokat elmond.  Evil Grin
Kocsit nem mostad le samponnal?  Evil Grin
Más ötletem nincs.  Evil Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30495 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:31:10 »

Benzin van. Tűszelepet hogy nézzem meg? ...

Ha falsot szív a pillangónál akkor is indulnia kellene.
Én a következőket csinálnám:
1.: gyújtórendszer totális átnézése, akár egy működő motorról kölcsönkért trafóval is. Gyertyakábeleket én cserélném vagy Beru, vagy Bosch gyárira, azokkal semmi gond nem lesz jó darabig.
Ha gyertyák nem újak, akkor azokat is (Beru, Bosch - szerintem, de mindenki másra esküszik...)
Megszakító, ill. hézag átnézése. Az elosztóban a megszakítóra saruzott kis vezeték tud még vicces dolgokat, ha a vezeték szakadni készül... Előgyújtás beállítása
2.: Motorvezérlés (bár ahhoz biztosan nem nyúltál...), illetve szelephézagok beállítása
3.: AC szétszedése (ha szétszedhető), esetleg a tömítések, membránok cseréje
4.: karbi teljes szétszedése, pucolása, összerakása, nagyjábl történő beállítása.
5.: üzemanyag ellátó rendszer totális átnézése (meg tud szívatni egy szar minőségű benzincső is...

Mindenképpen valaki hozzáértővel kezdjetek neki, és a szakirodalom sem árt.
Amiket itt felsoroltam, azok nem olcsók, de ha ezeken kezdesz el spórolni, akkor az állandó szívást kódolod a kocsidba.
Az én autómon ezek jó másfél éve megtörténtek, azóta csak olajcsere, egyszer szelephézag állítása, és le nem lehet lőni, csak ketyeg, mint a Schaffhausen... Wink, immáron jó 10ezret megtéve azóta. (Ha nem többet - trehány vagyok, eleinte vezettem egy keményfedeles füzetben mindent, de sajna mostanság elfelejtem beírni ezeket...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #30494 Dátum: 2008 Augusztus 19, 18:24:13 »

Akkor gyaorlatilag ugyanaz nekem is: 124 cm...
DE a szőnyeg meg csak 118-119 cm...
És ami inkább fejtörést okoz, hogy ugye van az a műanyag betét a taposónál... amiatt még csak nagyon el sem tudom csalni a méret-hiányt kétoldalra...

Ahhoz a szőnyegKIThez kell lenni két csíknak a küszöbökre, tehát oda nem kanyarodik fel a padló.
Vagy ne pánikolj, vagy én nem értem miket mértél.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30493 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:59:02 »

ne vedd baszogatásnak, de úgy kijelenti, hogy a bogár szar, hogy lövésed nincs róla elég bátor dolog. csavargatsz össze vissza, a gyújtás kábéra jó, tudnám mihez képest, a szivató fene tudja hol jó, hiába tekerem rossz, folyik a karbi oldalán a benzin, ez baj?

ülj már le és olvasd végig a váviak oldalán a leírást mit hogy kell beállítani. ha nagyon nem megy kérj meg valakit a közelben, aki vágja mi hogy van. mondjuk a karbit el se kezdtem volna tekergetni ha 10 perce vették le egy motorról
amúgy a szivató be van jelölve hol jó
a gyújtásállításhoz van jelölés az ékszíjtárcsán
a karbiból csak a porlasztott üzemanyagnak kell a szívócsőbe menni, minden más folyás nem jó
az üresen lógó vákumcsövet illik ledugózni
a tömítést illik kicserélni, nem érzésre ráakni, hogy nem szív falsot

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30492 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:56:36 »



ne vedd baszogatásnak, de úgy kijelenti, hogy a bogár szar, hogy lövésed nincs róla elég bátor dolog. csavargatsz össze vissza, a gyújtás kábéra jó, tudnám mihez képest, a szivató fene tudja hol jó, hiába tekerem rossz, folyik a karbi oldalán a benzin, ez baj?

ülj már le és olvasd végig a váviak oldalán a leírást mit hogy kell beállítani. ha nagyon nem megy kérj meg valakit a közelben, aki vágja mi hogy van. mondjuk a karbit el se kezdtem volna tekergetni ha 10 perce vették le egy motorról

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30491 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:28:20 »

Benzin van. Tűszelepet hogy nézzem meg? 2 csavar 2 és fél fordulatot ki van tekerve. Vákuumcső csak egy van, amo a gyujtáselosztó vákuumdobjának hátuljából jön, arra azt mondták hagyjam szabadon. De megpróbálom ledugózva is.

Összegezve: szikra van 1cm-nél nagyobb, gyertyák megpucolva, karbi kicserélve elvileg jó karbira, megszakítóhézag jó, megszakító új, kondi új, benzincsövek újak. Gyujtáselosztón 2 jelölés van, hol jó, de amikor ment, akkor jó volt, tehát ha forgattam kicsit, attol még nem indult be sem egyik sem másik állásnál, gyujtás jó helyen van nagyjából. AC szív rendesen, kosz nincs a benzincsövekben, karbit tegnap pucoltam. Annyit tennék még hozzá, hogy mikor ma beindult és ment, a benzinszűrőben (karbi és ac közt) "pattogott" a benya, buborékozott és fel-le csapódott, ha jól sejtem ez rossz előgyujtás miatt lehet? (az a baj azt nem tudom beállitani nincsenek szerszámok)
Igen, levegövel átfujtam és utána benzinnel mostam. Úszóház tetejét viszont nem vettem le, tömítés szarul van rajta, de ideiglenesen megcsináltam nem sziv falsot. Ment autón, RNIE-é volt. Ez a cserekarbi. Most legyen egy harmadik is? Azt nem tudom normális-e, hogy az alsó pillangó tengelyénél kifolyik a karbiba öntött benya.


A vákumcsövet a karbin tedd fel, amit typ117 írt, talán a belső? A másikat nem kell ledugózni, mert csak a vákumdobon van vége, az nem csinál semmit, a karbin pedig nincsen, ezért nem teszel rá csövet. Smiley
Ha a tengelynél folyik benzin, akkor ott nem tökéletes, szívhat falsot bizony.
Karbi fedelét vedd le azért, benzinszint, tűszelep végett. Ekkor kiderül, van-e benzin biztosan, akkor ui. beállítás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30490 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:25:51 »

Idézet
Azt nem tudom normális-e, hogy az alsó pillangó tengelyénél kifolyik a karbiba öntött benya.
Nem normalis!

Idézet
AC szív rendesen, kosz nincs a benzincsövekben, karbit tegnap pucoltam.
Idézet
a benzinszűrőben (karbi és ac közt) "pattogott" a benya, buborékozott és fel-le csapódott
Nem normalis!

Idézet
nincsenek szerszámok
Nem normalis!

Idézet
Úszóház tetejét viszont nem vettem le
Nem normalis!

Idézet
tömítés szarul van rajta
Nem normalis!

Van meg kerdesed? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 19, 17:31:19 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30489 Dátum: 2008 Augusztus 19, 17:01:19 »

Uszóházban van elég benzin? A tűszelep rendben? a 2 csavar nagyjából beállitva? Vákumok ledugózva?
Benzin van. Tűszelepet hogy nézzem meg? 2 csavar 2 és fél fordulatot ki van tekerve. Vákuumcső csak egy van, amo a gyujtáselosztó vákuumdobjának hátuljából jön, arra azt mondták hagyjam szabadon. De megpróbálom ledugózva is.

Összegezve: szikra van 1cm-nél nagyobb, gyertyák megpucolva, karbi kicserélve elvileg jó karbira, megszakítóhézag jó, megszakító új, kondi új, benzincsövek újak. Gyujtáselosztón 2 jelölés van, hol jó, de amikor ment, akkor jó volt, tehát ha forgattam kicsit, attol még nem indult be sem egyik sem másik állásnál, gyujtás jó helyen van nagyjából. AC szív rendesen, kosz nincs a benzincsövekben, karbit tegnap pucoltam. Annyit tennék még hozzá, hogy mikor ma beindult és ment, a benzinszűrőben (karbi és ac közt) "pattogott" a benya, buborékozott és fel-le csapódott, ha jól sejtem ez rossz előgyujtás miatt lehet? (az a baj azt nem tudom beállitani nincsenek szerszámok)

Mivel takaritottad ki a karbit, Sürített levegővel átfujtad? Az uszóházban kivetteg a golyó feletti kis rögzitést, és ott is kifujtad? Tömitést a tetején jól raktad vissza? Fuvókák rendesen benne vannak? Azok teljesen tiszták? EGyáltalán ez a karbi ment autón? Nincs egy ideiglenes cserekarbi?
Igen, levegövel átfujtam és utána benzinnel mostam. Úszóház tetejét viszont nem vettem le, tömítés szarul van rajta, de ideiglenesen megcsináltam nem sziv falsot. Ment autón, RNIE-é volt. Ez a cserekarbi. Most legyen egy harmadik is? Azt nem tudom normális-e, hogy az alsó pillangó tengelyénél kifolyik a karbiba öntött benya.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30488 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:48:38 »

Mivel takaritottad ki a karbit, Sürített levegővel átfujtad? Az uszóházban kivetteg a golyó feletti kis rögzitést, és ott is kifujtad? Tömitést a tetején jól raktad vissza? Fuvókák rendesen benne vannak? Azok teljesen tiszták? EGyáltalán ez a karbi ment autón? Nincs egy ideiglenes cserekarbi?
Süni
« Hozzászólás #30487 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:48:17 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?
bal
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30486 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:43:50 »

ez nem megy. Sehogyse. Az normális, hogy mikor belelocsolok a karbiba benzint (csak igy indul be), akkor az alsó pillangó tengelyén ömlik ki?


Uszóházban van elég benzin? A tűszelep rendben? a 2 csavar nagyjából beállitva? Vákumok ledugózva?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30485 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:38:46 »

kocsi felemel, kerek megpörget es füllel hallgat:
ahol daral a csapagy ott csapagy-csere következik
Csak 60 körül jön elő...
Olyan gyorsan nem bírom forgatni...

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30484 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:16:09 »

ez nem megy. Sehogyse. Az normális, hogy mikor belelocsolok a karbiba benzint (csak igy indul be), akkor az alsó pillangó tengelyén ömlik ki?
xoyox
« Hozzászólás #30483 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:07:32 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?
kocsi felemel, kerek megpörget es füllel hallgat:
ahol daral a csapagy ott csapagy-csere következik
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30482 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:01:42 »

Ha a kerékzúgás jobbkanyarban erősödik, akkor melyik oldalon szar?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30481 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:01:36 »

de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
persze, a becsavarthoz.
nincs más fix pont  Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30480 Dátum: 2008 Augusztus 19, 16:00:11 »

de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
Teljesen kicsavarthoz képest... Evil

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30479 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:56:40 »

pont ezt mondta Te_o:
"levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni"
de ez a teljesen becsavarttól számítva vagy ahogy állt?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30478 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:42:41 »

tegnap takaritottam ki. 34PICT3 amúgy.
Köszi, akkor sikerült jól felraknom, igy gondoltam én is.
Most vegyük azt, hogy a karbit nulláról kéne beállítanom. Mit, mennyit kéne csavarnom, hogy elvileg beinduljon?
pont ezt mondta Te_o:
"levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni"
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #30477 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:39:41 »

tegnap takaritottam ki. 34PICT3 amúgy.

Hidegen kb. zárja a szívató (felső) pillangószelepét, de a lényeg, hogy melegen (tehát pár perc után, mikor az áram felmelegíti a fűtőszálat) álljon függőlegesen.
Utána: alsó pillangó zárt legyen (feltételezem, hogy külön alapjárati rendszerű "új" karbi), éppen hogy felüljön a teljesen nyitott lépcsős tárcsán (fél fordulat attól a pontttól, hogy éppen eléri).
Utána: levegőcsavar két-két és fél fordulatot ki, keverék két és felet ki. Utána finomhangolni. Ha nem melegedett be a motor, akkor addig semmit nem érdemes állítani. A szar hideg alapjárat meg sok mindentől lehet.
Ja, és jó gyújtás alap (hézag, előgyújtás).
A bogár motor egyébként szar gyújtással, szegény keverékkel is beindul és megy úgy-ahogyan.
Köszi, akkor sikerült jól felraknom, igy gondoltam én is.
Most vegyük azt, hogy a karbit nulláról kéne beállítanom. Mit, mennyit kéne csavarnom, hogy elvileg beinduljon?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30476 Dátum: 2008 Augusztus 19, 15:35:10 »

porlasztóba belenéztél, tiszta?

nos, ugytünik, mindenre rábaszok.
Melegitettem a motort, ahogy melegedett, úgy járt egyre kevésbé egyenletesen. Karbin tekertem kb 1/8 fordulatot a levegön kifele, hozzáteszem eléggé nehezen indult meg. Ezután elkezdett a felülröl második lépcsön csüsülő "alapjárat", szoval amivel egyáltalán ment a motor, fulladozni. Gyorsan visszatekertem, semmi nem változott, próbáltam állítgatni, de nem tudtam megmenteni a lefulladástól, végén még a keveréken is próbáltam állítani, szintén semmit nem változtatott, azóta ismét be sem indul. Illetve meglocsoltam, beröffent, fulladt, leállt.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1248 1249 1250 1251 1252 [1253] 1254 1255 1256 1257 1258 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.