www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:55:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1226 1227 1228 1229 1230 [1231] 1232 1233 1234 1235 1236 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748579 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31411 Dátum: 2008 Szeptember 19, 17:07:05 »

Üdv
Érdemes venni új 34 pict 3-as karbit, vagy inkább a felújíttatása éri meg réginek? Melyik a jobb megoldás?
  Új nincs.Én vettem 15-ért TBK001-től egyet,amit Szabó Miklós újított fel.Ennyiért más projekt miatt megválnék tőle.Nem próbáltam.Cserébe IDF 36 typ 1 szívócsonk is jó lenne.
Robpanzer
« Hozzászólás #31410 Dátum: 2008 Szeptember 19, 16:36:10 »

Üdv
Érdemes venni új 34 pict 3-as karbit, vagy inkább a felújíttatása éri meg réginek? Melyik a jobb megoldás?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #31409 Dátum: 2008 Szeptember 19, 09:33:57 »

Segítsetek!
1.6-os motorra 31 PICT-4-es karbit kellene fúvókáznom... Illetve 31 PICT-3 -at melyikkel járok jobban illetve melyikbe hova és milyen fúvókát tegyek?  Roll Eyes

Nem tudom, hogy mekkora a különbség a 30 PICT-2-hez képest.
Hátha segít.

7,16l/100 km
Csak egy baj van az én karbim 30pict2.
www.vw.resource.com-ból:
"Then came the 30PICT/2 in 1968/1969 for the 1300/1500cc engines and the 30PICT/3 for the US-only 1970 1600cc single-port engine. These all have the same sized venturi (24mm), which allows a larger airflow than the earlier 28 series - which suits the larger capacities better. The /1, /2 and /3 30PICTs have increasingly complicated fuel circuits for better mixture control. Any of the 30 series (30PICT/1, 30PICT/2, 30PICT/3 and modern replacement H30/31) will work fine with the 1500cc and 1600cc engines. "
Tehát alapvetően nem lehet gond az 1.6-on 30PICT2-sel. Részletesebben:
"When using ... a 1600cc single-port engine with a vacuum distributor, try a 55 idle jet, 125 main jet and 125 or 130 air correction jet. Leave the 65 power jet (right side) as-is - that's about the right size."


Egy régi beszélgetésből idézve.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #31408 Dátum: 2008 Szeptember 19, 09:30:21 »

Biztosítót rá lehet majd tenni a spirál végére?
Mérések szerint igen, mindjárt lemegyek és felpróbálom.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31407 Dátum: 2008 Szeptember 18, 22:48:40 »

Nagykönyvben nem nagyon van benne, mert az 1.6-os motor karbija a 34 PICT, ő meg a 31-est akarja az 1.6-oshoz illeszteni. Ezzel kicsit okoskodni kell.
Ja, elnéztem Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31406 Dátum: 2008 Szeptember 18, 22:47:42 »

Tönkrement a Km órám hajtása, apám megcsinálta a gyárinál picit masszívabbra.
Még 38 évet talán kibír.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A betét keményforrasztással van rögzítve.

Biztosítót rá lehet majd tenni a spirál végére?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31405 Dátum: 2008 Szeptember 18, 22:46:46 »

Ha nem találod, holnap megnézem a nagykönyvben, ma már biztos nem, ne haragudj! Smiley
Nagykönyvben nem nagyon van benne, mert az 1.6-os motor karbija a 34 PICT, ő meg a 31-est akarja az 1.6-oshoz illeszteni. Ezzel kicsit okoskodni kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31404 Dátum: 2008 Szeptember 18, 22:43:41 »

Segítsetek!

1.6-os motorra 31 PICT-4-es karbit kellene fúvókáznom... Illetve 31 PICT-3 -at melyikkel járok jobban illetve melyikbe hova és milyen fúvókát tegyek?  Roll Eyes
Ha nem találod, holnap megnézem a nagykönyvben, ma már biztos nem, ne haragudj! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #31403 Dátum: 2008 Szeptember 18, 22:22:42 »

Tönkrement a Km órám hajtása, apám megcsinálta a gyárinál picit masszívabbra.
Még 38 évet talán kibír.





A betét keményforrasztással van rögzítve.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31402 Dátum: 2008 Szeptember 18, 18:43:49 »

Segítsetek!

1.6-os motorra 31 PICT-4-es karbit kellene fúvókáznom... Illetve 31 PICT-3 -at melyikkel járok jobban illetve melyikbe hova és milyen fúvókát tegyek?  Roll Eyes

keress vissza, leírtam nemrég.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31401 Dátum: 2008 Szeptember 18, 17:32:50 »

Segítsetek!

1.6-os motorra 31 PICT-4-es karbit kellene fúvókáznom... Illetve 31 PICT-3 -at melyikkel járok jobban illetve melyikbe hova és milyen fúvókát tegyek?  Roll Eyes
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31400 Dátum: 2008 Szeptember 18, 11:28:49 »

Úgy mondjuk nem áll benne sokat, és úgy érthető is a full váltás...
Ja elég sokat megyek vele...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31399 Dátum: 2008 Szeptember 18, 11:26:41 »

Nekem meg jó ez így, majd a tankkal meglátom mi lesz, sokat nekem nem áll benne, 4-5 nap egy tank.

Úgy mondjuk nem áll benne sokat, és úgy érthető is a full váltás...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31398 Dátum: 2008 Szeptember 18, 11:04:03 »

A benzinnél kevés durvább oldószer van, szóval ha azt bírja a gumi, akkor az etanol könnyed ujjgyakorlat neki.
Viszont a benzin nem köt meg vizet, az etanol igen - ami tartós állás során visszamarad, mert az etanol párolog. (így a víz talán (?)telítésbe kerülhet). E85 -ös oldalon olvastam, valami Pólós csávó írta, hogy egy év alatt lyukadt ki a tankja...
Én keverném sima benzinnel, 50-50 -be, és akkor még fúvókázni sem kell...
Nekem meg jó ez így, majd a tankkal meglátom mi lesz, sokat nekem nem áll benne, 4-5 nap egy tank.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31397 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:44:02 »

Elvileg az új gumicsövek simán bírják. Az új direkt flexifueles kocsikban is mezei gumi van, esetleg vakításként fém hálóval bevonva. Ismerek olyat, aki zsigulival már több mint egy éve jár e85-el és még sosem cserélt gumi alkatrészeket...

A benzinnél kevés durvább oldószer van, szóval ha azt bírja a gumi, akkor az etanol könnyed ujjgyakorlat neki.
Viszont a benzin nem köt meg vizet, az etanol igen - ami tartós állás során visszamarad, mert az etanol párolog. (így a víz talán (?)telítésbe kerülhet). E85 -ös oldalon olvastam, valami Pólós csávó írta, hogy egy év alatt lyukadt ki a tankja...
Én keverném sima benzinnel, 50-50 -be, és akkor még fúvókázni sem kell...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31396 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:38:51 »

Rákérdeztem a kémia szakos kolléganőtől. Nem oldja, csak egyenletesen eloszlatja a vizet a dena. Szóval elméletileg nem baromság, magyarul minden gond nélkül kiürül a kondenzvíz a tankból.
Tehát az etanollal sem lesz gond.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31395 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:34:05 »

Télen meg kenem bele a tank benzinbe a 2 dl denaturált szeszt, ami kiválóan megköti a vizet, és még az sem kizárt, hogy a benzinben is oldja, eloszlatja, bár ez lehet, hogyx baromság
Rákérdeztem a kémia szakos kolléganőtől. Nem oldja, csak egyenletesen eloszlatja a vizet a dena. Szóval elméletileg nem baromság, magyarul minden gond nélkül kiürül a kondenzvíz a tankból.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31394 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:27:10 »

Csak jelzem, hogy a rendes benzines tankoláskor is kerül pára a tankba, és az a legalján gyűlik össze.
Magyarul így is kilyukad.
Nekem, apámnakj, öcsémnek már megtörtént. A kifolyócsőnél, a hollanderes nyak mellett. Mi felpucoltuk fémtisztára, és beforrasztottuk. (Télen meg kenem bele a tank benzinbe a 2 dl denaturált szeszt, ami kiválóan megköti a vizet, és még az sem kizárt, hogy a benzinben is oldja, eloszlatja, bár ez lehet, hogyx baromság, a lényeg, hogy a víz a benzincsőbe jutva nem képez télen jégdugót...)
Valszeg akinek ilyen idős kocsija van, mindenki járt így, vagy fog járni így.
Úgyhogy egy ellenérv kilőve az etanollal szemben... Ellenben gumialkatrészekről már én is hallottam, hogy nem csipálják...
Elvileg az új gumicsövek simán bírják. Az új direkt flexifueles kocsikban is mezei gumi van, esetleg vakításként fém hálóval bevonva. Ismerek olyat, aki zsigulival már több mint egy éve jár e85-el és még sosem cserélt gumi alkatrészeket...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31393 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:24:24 »

Három év múlva elrohad a tank... Smiley
Csak jelzem, hogy a rendes benzines tankoláskor is kerül pára a tankba, és az a legalján gyűlik össze.
Magyarul így is kilyukad.
Nekem, apámnakj, öcsémnek már megtörtént. A kifolyócsőnél, a hollanderes nyak mellett. Mi felpucoltuk fémtisztára, és beforrasztottuk. (Télen meg kenem bele a tank benzinbe a 2 dl denaturált szeszt, ami kiválóan megköti a vizet, és még az sem kizárt, hogy a benzinben is oldja, eloszlatja, bár ez lehet, hogyx baromság, a lényeg, hogy a víz a benzincsőbe jutva nem képez télen jégdugót...)
Valszeg akinek ilyen idős kocsija van, mindenki járt így, vagy fog járni így.
Úgyhogy egy ellenérv kilőve az etanollal szemben... Ellenben gumialkatrészekről már én is hallottam, hogy nem csipálják...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31392 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:16:52 »

Hali kidurrant a benzinvezetékem, muszáj rézcsővel pótolni vagy gumi benzincsővel is ki lehet cserélni?

én simán betenném a gumit



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31391 Dátum: 2008 Szeptember 18, 10:06:28 »

Három év múlva elrohad a tank... Smiley
miértis? mert megköti a vizet? Akkor cserélek tankot max. azt. csókolom. Addig megsprórolok annyi pénzt hogy vehetek párat. Viszont kevésbé szennyezem a környezetet, az etanolért nem kell háborúzni(még) stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31390 Dátum: 2008 Szeptember 18, 09:33:06 »

A bibi ott volt, hogy az alapozó sem bírta a hőterhelést szerintem. Ha fékdobot festesz, akkor homokszóratni kell, zsírtalanítani, és alapozó nélkül direkt erre a célra árusított festékkel lefújni.
De szerintem tök felesleges, a fékdobok nem emiatt mennek tönkre...
azért  ennyire nem tragikus szerintem! Grin
még elrohadt fékdobot nem látam(csak rozsdásat)
sima matt fekete hőálló spray lefujod nem jön le tartós ennyi nekem 3éve fent van semmi alapozo

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31389 Dátum: 2008 Szeptember 18, 09:23:04 »

majd írj róla, hogy mi a helyzet Wink Smiley

Három év múlva elrohad a tank... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #31388 Dátum: 2008 Szeptember 18, 09:04:54 »

Hali kidurrant a benzinvezetékem, muszályj rézcsővel pótolni vagy gumi benzincsővel is ki lehet cserélni?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31387 Dátum: 2008 Szeptember 18, 08:33:25 »

Egyébként annó képeltem énis hogy lealapoztam a dobokat, meg ezüsttel lefújtam... Hát Kb. tartott egy hónapig. Hólyagzik fel a festék.  Embarrassed Lecsiszolva, zsírtalanítva fullra előkészítve festettem pedig le. Sztem vagy vastag lett a festékréteg meg az alapozó együtt, vagy hőálló festéket nem ártott volna használni... De még szerencse hogy msot nem kell használni a kocsit, legalább nem rozsdál fel a lehulló festék alatt a dob.  Evil Evil
A bibi ott volt, hogy az alapozó sem bírta a hőterhelést szerintem. Ha fékdobot festesz, akkor homokszóratni kell, zsírtalanítani, és alapozó nélkül direkt erre a célra árusított festékkel lefújni.
De szerintem tök felesleges, a fékdobok nem emiatt mennek tönkre...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31386 Dátum: 2008 Szeptember 18, 00:15:16 »

Az egyik barátom , gyári peugeot lemezfelnit szeretne kiszélesíttetni. Valaki valami címet esetleg tud adni? köszi
keress egy jó esztergályost és hegesztő emberkét. Valamint nem ártana egy plusz garnitúra felni amiből bele tud toldani a másikakba.


                             GNX-967
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #31385 Dátum: 2008 Szeptember 17, 23:15:38 »

szeríntem ne
de  ha mégis akkor www.pozsofelniszelesites.hu

 Grin

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31384 Dátum: 2008 Szeptember 17, 22:59:00 »

Az egyik barátom , gyári peugeot lemezfelnit szeretne kiszélesíttetni. Valaki valami címet esetleg tud adni? köszi
szeríntem ne
de  ha mégis akkor www.pozsofelniszelesites.hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31383 Dátum: 2008 Szeptember 17, 22:21:43 »

Köszi, majd megpróbálom.
A gyújtást azért kell állítani, mert az oktánszám csak 85, és csörögni fog, mint Trabant az M7-en Cry
vagy mi az  Evil-ért
Nos én kizárólag e85-el járok. A 85-ös szám nem az oktámszámra utal, hanem hogy 85%-a bioetanol a többi benya. Átfúvókáztam kicsit a karbut, nagyobb főfúvókát raktam bele, meg a 34-es karbi féklevőfúvókáját, és leheletniyvel nagyobb előgyuszit. Gyakorlatilag ugyanolyan lett, mint benzinnel, kicsivel többet eszik ugyan, de teljesen használható.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #31382 Dátum: 2008 Szeptember 17, 22:14:16 »

Az egyik barátom , gyári peugeot lemezfelnit szeretne kiszélesíttetni. Valaki valami címet esetleg tud adni? köszi

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31381 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:54:23 »

Köszi, majd megpróbálom.
A gyújtást azért kell állítani, mert az oktánszám csak 85, és csörögni fog, mint Trabant az M7-en Cry
vagy mi az  Evil-ért
majd írj róla, hogy mi a helyzet Wink Smiley
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #31380 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:53:08 »

Köszi, majd megpróbálom.
A gyújtást azért kell állítani, mert az oktánszám csak 85, és csörögni fog, mint Trabant az M7-en Cry
vagy mi az  Evil-ért

biztosan nem a legoptimálisabb neki a benzines gyújtás, de ha nem állítasz utána, akkor sem történik semmi különös
valamivel több üzemanyagra van szüksége a motornak E85-ből mint benzinből, ezért lehet piszkálni kell a karbit
én azt csinálnám, hogy szépen teleraknám E85-tel és ha megy tőle az autó rendesen, akkor nem nyúlnék hozzá
ha csak ritkán tankolsz E85-öt és nem tudod biztosan beállítani a karbit, akkor inkább ne nyúlj hozzá

ha hozzáértő vagy és/vagy gyakran akarsz alkohollal járni, akkor jelöld be a mostani benzines beállításokat (hogy vissza tudj térni rájuk) majd totózd ki az E85-nek megfelelőt

van ismerős aki szokta bogárba tankolni (fele-fele arányban) és nem mondta, hogy bármit is állítani kéne hozzá

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31379 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:50:06 »

Köszi, majd megpróbálom.
A gyújtást azért kell állítani, mert az oktánszám csak 85, és csörögni fog, mint Trabant az M7-en Cry
vagy mi az  Evil-ért

oktánszám vayg 110.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bubu
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #31378 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:43:20 »

slavia is azzal jár úgytudom

Köszi, majd megpróbálom.
A gyújtást azért kell állítani, mert az oktánszám csak 85, és csörögni fog, mint Trabant az M7-en Cry
vagy mi az  Evil-ért
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31377 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:32:48 »

Qzma azt hiszem azzal jár.
újra be kell állítani a karbit és talán a gyújtást is
kicsit többet fogyaszt majd belőle
slavia is azzal jár úgytudom
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #31376 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:31:19 »

Üdvw,
Kérdezném, hogy bioetanollal hogy megy a járgány? Huh Huh
A 70-es út mellett láttam kutat, 240/l, ami jó ócsó, de ha kárt tesz a bogárkámban, hát lebontom Grin

A bogaram motorszáma: D0907178
Qzma azt hiszem azzal jár.
újra be kell állítani a karbit és talán a gyújtást is
kicsit többet fogyaszt majd belőle
Nem elérhető bubu
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #31375 Dátum: 2008 Szeptember 17, 21:28:32 »

Üdvw,
Kérdezném, hogy bioetanollal hogy megy a járgány? Huh Huh
A 70-es út mellett láttam kutat, 240/l, ami jó ócsó, de ha kárt tesz a bogárkámban, hát lebontom Grin

A bogaram motorszáma: D0907178
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #31374 Dátum: 2008 Szeptember 17, 20:55:53 »

Egyébként annó képeltem énis hogy lealapoztam a dobokat, meg ezüsttel lefújtam... Hát Kb. tartott egy hónapig. Hólyagzik fel a festék.  Embarrassed Lecsiszolva, zsírtalanítva fullra előkészítve festettem pedig le. Sztem vagy vastag lett a festékréteg meg az alapozó együtt, vagy hőálló festéket nem ártott volna használni... De még szerencse hogy msot nem kell használni a kocsit, legalább nem rozsdál fel a lehulló festék alatt a dob.  Evil Evil
Én homokfújattam előtte!!
És még nem festettem le,csak alapozóval van még lekenve!
Majd megnézem, most hogy néz ki,mert azóta nem nézegettem!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31373 Dátum: 2008 Szeptember 16, 21:08:40 »

Homokfuvás, alapozás, szinterezés. De SZVSZ jobban jársz ha veszel 4 db jó állapotút, hacsak nem valami über ritka felniről van szó  Wink
köszi, tök mezei felnik, semmi extra

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #31372 Dátum: 2008 Szeptember 16, 20:59:06 »

érdemes és hogy lehet felnit kipofozni? Egyben van a dolog, csak már viseltes, át is volt már festve, szóval le kéne robbantani a régi szutykokat, és utána valamivel szépen lekezelni. Van ahol ezt megcsinálják, vagy tipp hogy én hogy csináljam?

Homokfuvás, alapozás, szinterezés. De SZVSZ jobban jársz ha veszel 4 db jó állapotút, hacsak nem valami über ritka felniről van szó  Wink
Oldalak: 1 ... 1226 1227 1228 1229 1230 [1231] 1232 1233 1234 1235 1236 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.