www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 23:21:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1214 1215 1216 1217 1218 [1219] 1220 1221 1222 1223 1224 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13274177 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31878 Dátum: 2008 Október 15, 21:38:04 »

Mer' az 1600-as szett van vagy 50 ezer, és az 85,5mm átmérőjű a hüvely. De ha én a gyárit felfuratom 87mm-esre, és még 50 alatt tudok hozzá szerezni dugókat meg gyűrűket, akkor duplán jobban járok, mert kevesebb pénzért 1654 ccm-es blokkom lett. Engem a kivitelezés nehézségei érdekelnének
szerinted ezzel a pár köbcentivel nyersz annyit, hogy érdemes?? nemhiszem.
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31877 Dátum: 2008 Október 15, 21:37:54 »

merdek gondolat......
íme a gondolkodás szabadsága...
pláne, ha az ember 3 évig gépészmérnöki fősulira járt

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31876 Dátum: 2008 Október 15, 21:37:44 »

gyors fejszámolással kihozható, hogy egy új motorblokk sokkal olcsóbb. külső hűtőhoz nagyobb olajpumpa is kell pl.  rendes olajvezeték sem párizsi árban megy.

és 100 szor megbízhatóbb.  külső hűtő +23423 cső, csatlakozás, bilincs.
arra gondolok, hogy az ab, ar ax......-es motorokon az olajhűtő kikerölt a turbina útjából, ha egy fiatalabb (f2, f3) f-es motort akart volna 1.6-osítani akkor érdemes lenne ezt a megoldást alkalmazni a 3-as henger jobb hűtése miatt, mert az f-es mocikon még az olajhűtő a turbinaházon belül lett elhelyezve
nem a tunying űűrtechnikás megoldásra gondoltam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31875 Dátum: 2008 Október 15, 21:37:03 »

Mer' az 1600-as szett van vagy 50 ezer, és az 85,5mm átmérőjű a hüvely. De ha én a gyárit felfuratom 87mm-esre, és még 50 alatt tudok hozzá szerezni dugókat meg gyűrűket, akkor duplán jobban járok, mert kevesebb pénzért 1654 ccm-es blokkom lett. Engem a kivitelezés nehézségei érdekelnének

mindenképp szopatni akarod magad?  Evil Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31874 Dátum: 2008 Október 15, 21:36:48 »

Mer' az 1600-as szett van vagy 50 ezer, és az 85,5mm átmérőjű a hüvely. De ha én a gyárit felfuratom 87mm-esre, és még 50 alatt tudok hozzá szerezni dugókat meg gyűrűket, akkor duplán jobban járok, mert kevesebb pénzért 1654 ccm-es blokkom lett. Engem a kivitelezés nehézségei érdekelnének
próbálj standard méretekben gondolkozni !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31873 Dátum: 2008 Október 15, 21:36:28 »

Mer' az 1600-as szett van vagy 50 ezer, és az 85,5mm átmérőjű a hüvely. De ha én a gyárit felfuratom 87mm-esre, és még 50 alatt tudok hozzá szerezni dugókat meg gyűrűket, akkor duplán jobban járok, mert kevesebb pénzért 1654 ccm-es blokkom lett. Engem a kivitelezés nehézségei érdekelnének
Látom szereted az orális szexet.  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31872 Dátum: 2008 Október 15, 21:35:36 »

Mer' az 1600-as szett van vagy 50 ezer, és az 85,5mm átmérőjű a hüvely. De ha én a gyárit felfuratom 87mm-esre, és még 50 alatt tudok hozzá szerezni dugókat meg gyűrűket, akkor duplán jobban járok, mert kevesebb pénzért 1654 ccm-es blokkom lett. Engem a kivitelezés nehézségei érdekelnének
merdek gondolat......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31871 Dátum: 2008 Október 15, 21:34:22 »

Mer' az 1600-as szett van vagy 50 ezer, és az 85,5mm átmérőjű a hüvely. De ha én a gyárit felfuratom 87mm-esre, és még 50 alatt tudok hozzá szerezni dugókat meg gyűrűket, akkor duplán jobban járok, mert kevesebb pénzért 1654 ccm-es blokkom lett. Engem a kivitelezés nehézségei érdekelnének

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31870 Dátum: 2008 Október 15, 21:32:33 »

Akkor át kellene térnem, a "vehetek én is 1600-as hüvely+dugó szettet" című gondolat mentere
mindenképp!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31869 Dátum: 2008 Október 15, 21:29:42 »

Akkor át kellene térnem, a "vehetek én is 1600-as hüvely+dugó szettet" című gondolat mentere

pontosan

vigasztalásképpen az még olcsóbb is, mint az 1300-as
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31868 Dátum: 2008 Október 15, 21:28:17 »

okos mondás: ezt a fúrás meg külön vásárolt dugó dolgot gyorsan felejtsd el.
Akkor át kellene térnem, a "vehetek én is 1600-as hüvely+dugó szettet" című gondolat mentere

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31867 Dátum: 2008 Október 15, 21:28:08 »

Az enyém AB26.... Jó lesz?

nekem is ab s lett most átalakítva 1,6 ossá. eddi gmentem vele 20 km t Cheesy:D:D de fasza.

árban meg mindenhoyg sok, 250 körül járok kb.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31866 Dátum: 2008 Október 15, 21:26:44 »

mindent lehet kapni. pénz kérdése.
az árakat láthatod a német online oldalakon pl. vagy ebay. amerikában minden sokkal olcsóbb, de sokba kerül a posta és kérdés ideér-e..
a magyar bogár kereskedők is biztos mindent be tudnak szerezni, csak kérdés mennyiért

most szopó van,hoyg 200 a dollár. nekem 33 vagy 35 ezerből itthon volt a komplett (verseny) himbasor. enynirét elis adtam Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31865 Dátum: 2008 Október 15, 21:26:03 »

Valaki tudna valami okosat mondani ez ügyben?

okos mondás: ezt a fúrás meg külön vásárolt dugó dolgot gyorsan felejtsd el.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31864 Dátum: 2008 Október 15, 21:25:30 »



gyors fejszámolással kihozható, hogy egy új motorblokk sokkal olcsóbb. külső hűtőhoz nagyobb olajpumpa is kell pl.  rendes olajvezeték sem párizsi árban megy.

és 100 szor megbízhatóbb.  külső hűtő +23423 cső, csatlakozás, bilincs.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31863 Dátum: 2008 Október 15, 21:25:09 »

Valaki tudna valami okosat mondani ez ügyben?
mindent lehet kapni. pénz kérdése.
az árakat láthatod a német online oldalakon pl. vagy ebay. amerikában minden sokkal olcsóbb, de sokba kerül a posta és kérdés ideér-e..
a magyar bogár kereskedők is biztos mindent be tudnak szerezni, csak kérdés mennyiért
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31862 Dátum: 2008 Október 15, 21:24:46 »

az a blokk öntvény összetételére utal (szilárdság), nem az olajjárat nagyságára. as21 as41 a tuning alap.

persze lehet, hogy van összefüggés, x öntvényű blokkból nem csináltak kis olajforatosat pl, de ezt nem tudom.
igen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31861 Dátum: 2008 Október 15, 21:22:59 »

ha jólemléxem ha a blokk oldalán azt látod as41 akkor nagy baj nemlehet

az a blokk öntvény összetételére utal (szilárdság), nem az olajjárat nagyságára. as21 as41 a tuning alap.

persze lehet, hogy van összefüggés, x öntvényű blokkból nem csináltak kis olajforatosat pl, de ezt nem tudom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31860 Dátum: 2008 Október 15, 21:21:58 »

Lehet olyat játszani, hogy a gyári 77mm átmérőjű hüvelyt 87mm-esre furatom át? Ebben az esetben lehet kapni hozzá való dugattyúkat?
Valaki tudna valami okosat mondani ez ügyben?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31859 Dátum: 2008 Október 15, 21:21:23 »

mi a túrónak ? Cheesy
láttam már életemben pár F1-es 1600-ost, mindegyik megfőtt előbb-utóbb
(na jó, külső olajhűtővel meg ilyesmivel nem)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31858 Dátum: 2008 Október 15, 21:20:37 »


esetleg külső olajhűtősre alakítanám egy fiatalabb kódu motorról

mi a túrónak ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31857 Dátum: 2008 Október 15, 21:12:31 »

mindent tucc dolgozz  Cool
Ezen kívül rohad a karossel, de nagyon. Úgy vagyok vele mint Ratro rágondolok és rosszul leszek.
Lehet szétflexelem a francba. (pénzem nem lesz jó ideig rá, hogy megcsináltassam)  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31856 Dátum: 2008 Október 15, 21:09:23 »

Grin

Enyém F2-es de ennek ellenére szar, melegszik. Ennek több oka van, 1.2-es motorburkolat van rajta, nem ab-s olajhűtő van rajta és a 4 rácsos moci háztető sem ártana.

Szóval így katasztrófa.  Roll Eyes
mindent tucc dolgozz  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31855 Dátum: 2008 Október 15, 21:08:22 »

Nem.
A Tied F1?Ja az szar.  Grin Evil
Grin

Enyém F2-es de ennek ellenére szar, melegszik. Ennek több oka van, 1.2-es motorburkolat van rajta, nem ab-s olajhűtő van rajta és a 4 rácsos moci háztető sem ártana.

Szóval így katasztrófa.  Roll Eyes
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31854 Dátum: 2008 Október 15, 21:06:51 »

Lehet olyat játszani, hogy a gyári 77mm átmérőjű hüvelyt 87mm-esre furatom át? Ebben az esetben lehet kapni hozzá való dugattyúkat?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31853 Dátum: 2008 Október 15, 21:06:29 »

Az enyém AB26.... Jó lesz?
ha jólemléxem ha a blokk oldalán azt látod as41 akkor nagy baj nemlehet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31852 Dátum: 2008 Október 15, 21:05:57 »

Mondjuk erről több egymásnak ellentmondó infókat találok.

F0      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'65>07/'70   Szimpla szívós
F1      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós
F2      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós


Talán itt a tuti.

<beszúrt kép törölve>

láttam már életemben pár F1-es 1600-ost, mindegyik megfőtt előbb-utóbb
(na jó, külső olajhűtővel meg ilyesmivel nem)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31851 Dátum: 2008 Október 15, 21:05:41 »

Az enyém AB26.... Jó lesz?
Fasza..
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31850 Dátum: 2008 Október 15, 21:04:43 »

Az enyém AB26.... Jó lesz?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31849 Dátum: 2008 Október 15, 21:03:34 »

Nem.


de
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31848 Dátum: 2008 Október 15, 21:03:02 »

Nem.
Mondjuk erről több egymásnak ellentmondó infókat találok.

F0      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'65>07/'70   Szimpla szívós
F1      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós
F2      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós


Talán itt a tuti.

1303LS
« Hozzászólás #31847 Dátum: 2008 Október 15, 21:01:26 »

Így már jó.
Nem.
A Tied F1?Ja az szar.  Grin Evil
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31846 Dátum: 2008 Október 15, 21:00:03 »

F0,F1 szar
F2 jó

Így már jó.
1303LS
« Hozzászólás #31845 Dátum: 2008 Október 15, 20:59:01 »

F0 szar
F1,F2 jó
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31844 Dátum: 2008 Október 15, 20:56:20 »

Kérdezz rá az okosoknál! Pl Stuntmanusnál...
Valami nagy olajfuratos blokkot emlegettek, meg talán valami olyan is elhangzott, hogy az F-es mocikat nemigazán éri meg átépíteni.
ha már 2-vel kezdődik az F után akkor egy széria 1.6-os normál használatú motorhoz is jó ez a blokk
esetleg külső olajhűtősre alakítanám egy fiatalabb kódu motorról
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 20:58:04 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31843 Dátum: 2008 Október 15, 20:55:49 »

Kérdezz rá az okosoknál! Pl Stuntmanusnál...
Valami nagy olajfuratos blokkot emlegettek, meg talán valami olyan is elhangzott, hogy az F-es mocikat nemigazán éri meg átépíteni.
Az fes akkor jóm ha nagyolajfuratos, az f2 már az ha minden igaz egyébként ab-ből meg d-sből lehet jól.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31842 Dátum: 2008 Október 15, 20:55:02 »

Kérdezz rá az okosoknál! Pl Stuntmanusnál...
Valami nagy olajfuratos blokkot emlegettek, meg talán valami olyan is elhangzott, hogy az F-es mocikat nemigazán éri meg átépíteni.
Ezért kérdeztem, nekem F-es van, szintén okosítva. Csak a melegedés a baja, egyébként izmos Wink eléggé...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31841 Dátum: 2008 Október 15, 20:52:17 »

mondasz valamit, köszi. Csak mert a gép nagyon elkezdte ereszteni az olajat. Eddig még nagy szervíz nem volt rajta. De ha netán 37 éves korára itt az ideje, ám legyen. De akkor kipróbálnám az 1600 adta többletet. Wink
Kérdezz rá az okosoknál! Pl Stuntmanusnál...
Valami nagy olajfuratos blokkot emlegettek, meg talán valami olyan is elhangzott, hogy az F-es mocikat nemigazán éri meg átépíteni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31840 Dátum: 2008 Október 15, 20:51:09 »

mondasz valamit, köszi. Csak mert a gép nagyon elkezdte ereszteni az olajat. Eddig még nagy szervíz nem volt rajta. De ha netán 37 éves korára itt az ideje, ám legyen. De akkor kipróbálnám az 1600 adta többletet. Wink
F-es-e a motorod kódja? Mert ha igen akkor vigyázzál az ezerhattal, melegszik.
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31839 Dátum: 2008 Október 15, 19:09:03 »

mondasz valamit, köszi. Csak mert a gép nagyon elkezdte ereszteni az olajat. Eddig még nagy szervíz nem volt rajta. De ha netán 37 éves korára itt az ideje, ám legyen. De akkor kipróbálnám az 1600 adta többletet. Wink

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Oldalak: 1 ... 1214 1215 1216 1217 1218 [1219] 1220 1221 1222 1223 1224 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.