www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:56:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1174 1175 1176 1177 1178 [1179] 1180 1181 1182 1183 1184 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236889 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33476 Dátum: 2009 Január 05, 21:24:25 »

monnyuk nem a világvége, de azért ha tudtok közelebbit jó lenne
http://209.85.129.132/search?q=cache:IF_UP3eKKvYJ:szentendre.cegtudor.hu/Alkategoria.aspx%3Falkategorianev%3Dgumis%2520m%C5%B1helyek%26alkategoriaid%3D43%26kategoriaid%3D9%26kategorianev%3DJ%C3%A1rm%C5%B1+fut%C3%B3m%C5%B1+be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s+szentendre&hl=hu&ct=clnk&cd=6&gl=hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33475 Dátum: 2009 Január 05, 21:23:40 »

hell, pomáz környékén  futóműbeállításra hova menjek ?
2. 1039 Bp. Szentendrei út 217.


Tel: 436 94 63

http://209.85.129.132/search?q=cache:Ah_PNgeDZN0J:www.ceginfo-magyarorszag.hu/cgi-bin/ceginfo/index.cgi%3FcegID%3D353436+fut%C3%B3m%C5%B1+be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s+szentendre&hl=hu&ct=clnk&cd=4&gl=hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33474 Dátum: 2009 Január 05, 20:54:51 »

hidegkúton tudnék ,bár az nem pomáz környéke annyira
monnyuk nem a világvége, de azért ha tudtok közelebbit jó lenne
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33473 Dátum: 2009 Január 05, 20:43:06 »

hell, pomáz környékén  futóműbeállításra hova menjek ?
hidegkúton tudnék ,bár az nem pomáz környéke annyira

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33472 Dátum: 2009 Január 05, 20:40:38 »

hell, pomáz környékén  futóműbeállításra hova menjek ?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33471 Dátum: 2009 Január 05, 09:55:36 »

Beru gyertyákat nézted vele? Kíváncsi lennék rá.

Csak isolátor-berut, ennek egy ékes példájáról amely a kedvenc schwalbémban szolgált (egy rövidke ideig) készítettem egy kis videót, de nem tudom feltenni.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33470 Dátum: 2009 Január 05, 09:08:31 »

Egyetértek. Van egy kis gyertyavizsgáló készülékem, amivel nyomás alatt is meg tudom nézni mit produkál egy-egy darab. A szép új Bosch (made in China) nem jobb, 8...10 Bar körül már átütöget. A Champion nagyon jó. NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...
Beru gyertyákat nézted vele? Kíváncsi lennék rá.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33469 Dátum: 2009 Január 05, 09:07:47 »

Ja, gyertya kapcsán:
Az az ékszíj van még a motorban, amivel vettem. Continental, még nem az a bordázott fajta, 11. éve bent van, és legyűrtem vele több mint százezret. Repedezésnek még semmi nyoma, de azért a tartalék bent figyel a csomagtartóban. Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33468 Dátum: 2009 Január 04, 17:40:41 »

Egyetértek. Van egy kis gyertyavizsgáló készülékem, amivel nyomás alatt is meg tudom nézni mit produkál egy-egy darab. A szép új Bosch (made in China) nem jobb, 8...10 Bar körül már átütöget. A Champion nagyon jó. NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...

Ez de jó... Smiley

Egyébként szerintem az NGK made in France ugyanolyan jó, mint a másik. Merciben (pedig kényes a gyújtásra a szentem) pl. francia van, tökéletes. Mind a 6. Hamarosan veszek a bogárba is, lassan megint eléri a 20e -t a Beru benne. (Viszont létezik hamis NGK, láttam már élőben is, hivatalos boltban árulták, nem piacon... Első blikkre nem mondod meg, csak ha jól megtekinted).
Nekem még sosem volt olyan gondom, ahol a gyertya lett volna a ludas. Elosztó környéke, keverékképzés sokkal inkább. Szóval ha kihagy, akkor a gyertya indikátor lehet (színe, zárlat oka, stb.), de egy mai, normális technológiával készülő termék, ami tízezerszámra jön a soron, rendes minőségbiztosítással, nem TUD eltérni olyan nagyon, hogy hibásat fogjál ki. (a hamis, az más). A bogár meg igazán olyan igénytelen, hogy belógatsz egy drótot, akkor is megy szar karbival, gyújtással (nézz szét az uccán...Wink )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33467 Dátum: 2009 Január 03, 21:03:15 »

a 23 bart hogyan viselte a hajtókar és a főtengelycsapágyak?
nem lehet, hogy azok rohadtak meg és nem a gyertya?
Bírták, mivel nem volt járóképes. Ugyanis max üzem idő ~5perc/gyertya.
Kapott egy gyári hengert+dugót és azóta is megy. Viszont sokáig nem ment volna mert szétszedéskor láttam hogy csapszeg alatt már megindult a repedés.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33466 Dátum: 2009 Január 03, 13:33:11 »

Tudom, amire az van írva hogy FRANCE. Volt pl egy érdekes kis Simson nálam aminek a hengerén neki álltak kísérletezni -5 mm és valami más dugattyúval. Eredmény 23baros sűrítési végnyomás. Gyertyák közül mindegyik kifeküdt az első 2 percben, az izolátor úgy fél perc alatt, a japán NGK R 6 percig bírta. Nem hiába ilyen volt benn amikor a haverom vette. Undecided

a 23 bart hogyan viselte a hajtókar és a főtengelycsapágyak?
nem lehet, hogy azok rohadtak meg és nem a gyertya?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33465 Dátum: 2009 Január 03, 12:21:54 »

Én a Brisket (Pal) is megemlíteném, mi azt használunk, nem rosszabb szerintem, mint a "drágábbak". Ha valami gebasz van a mocival, akkor ugyanúgy beköpi, legyen az NGK vagy Bosch vagy Brisk. Tapasztalat. Ha meg rendben van nagyvonalakban az erőmű, akkor a Brisk is tökéletes. Ez is tapasztalat. Jelenlegi... Tongue koppkopp
én általánosságban írtam a hétköznapokban, mint a végére írtam is. És természetesen ha lyukas a dugattyú tető akkor tehetek bele akármit.  Tongue
És ha ilyen 3 hengeresedés van főleg ha változó a leálló henger akkor az ember először a legkézenfekvőbb megoldásra gondol nem pedig motorgenerálra. Hozzáteszem hogy hidegben megkeményednek az öregebb/ócskább gyújtókábelek és sötétben léátszik hogy ugrálnak a szikrák mindenfele csak ahova kellene oda nem. Illetőleg megszakítós gyújtásnál alap hogy rézbetétes kábelt kell alkalmazni!! Mert a szenes nagyon legyengíti.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 03, 12:26:16 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33464 Dátum: 2009 Január 03, 12:19:51 »

És akkor milyet javasolsz?Most nem tudtam már elmenni venni Bosch-t és Brisk-et vettem bele.Olyan kopogós lett a hangja.Persze nem biztos, hogy ettől.Mi állítottuk a szelephézagot.Lehet még mindig nem tökéletes?
Szabó Miki is Brisket ajánl
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33463 Dátum: 2009 Január 03, 12:17:54 »

NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...
Tudom, amire az van írva hogy FRANCE. Volt pl egy érdekes kis Simson nálam aminek a hengerén neki álltak kísérletezni -5 mm és valami más dugattyúval. Eredmény 23baros sűrítési végnyomás. Gyertyák közül mindegyik kifeküdt az első 2 percben, az izolátor úgy fél perc alatt, a japán NGK R 6 percig bírta. Nem hiába ilyen volt benn amikor a haverom vette. Undecided


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33462 Dátum: 2009 Január 03, 12:13:34 »

Apropó gyertya...
Nekem NGK van benne, 13000 km-rel, hiba nélkül.
Mikor kell(ettvolna) egyébként cserélni?
Én 10000-nél szoktam. Különben 20000-t nyugodtan. Az iridiumos tű hegyű gyertyák 90ezret bírnak.


                             GNX-967
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33461 Dátum: 2009 Január 03, 10:34:28 »

Apropó gyertya...
Nekem NGK van benne, 13000 km-rel, hiba nélkül.
Mikor kell(ettvolna) egyébként cserélni?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33460 Dátum: 2009 Január 03, 09:40:30 »

És az mennyire igaz hogy ha egyszer "beköpte " a gyertyát akkor az a gyertya dobos?



Ha a nagyon sok olaj, vagy benzin okozta az elektródok közti kiszigetelést, képes átütni a porcelán testet és az megreped. Olyankor igaz.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #33459 Dátum: 2009 Január 03, 09:36:49 »

És az mennyire igaz hogy ha egyszer "beköpte " a gyertyát akkor az a gyertya dobos?


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33458 Dátum: 2009 Január 03, 08:59:36 »

Én a Brisket (Pal) is megemlíteném, mi azt használunk, nem rosszabb szerintem, mint a "drágábbak". Ha valami gebasz van a mocival, akkor ugyanúgy beköpi, legyen az NGK vagy Bosch vagy Brisk. Tapasztalat. Ha meg rendben van nagyvonalakban az erőmű, akkor a Brisk is tökéletes. Ez is tapasztalat. Jelenlegi... Tongue koppkopp

Egyetértek. Van egy kis gyertyavizsgáló készülékem, amivel nyomás alatt is meg tudom nézni mit produkál egy-egy darab. A szép új Bosch (made in China) nem jobb, 8...10 Bar körül már átütöget. A Champion nagyon jó. NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33457 Dátum: 2009 Január 03, 02:00:50 »

Nem misztifikálom túl a dolgokat, csupán pár évnyi tapasztalatból mondom:
Denso- a legjobb szín tiszta japán termék és nem gyártják máshol!! ezzel sosincs baj
NGK (japán)-szintén problémamentes
NGK kína, francia- pár km után eddig mindig cserélni kellett
Bosch- 4-es csomagból 10-ből 10 alkalommal 1 mindig megpusztult.
Magnetti egykor jó volt aztán a zsigulisok mai napig esküsznek rá.
Beru- nem volt vele gond még bár nem sokat használtam.
Champion- ha nincs túlhúzva a csereperiódus nem szokott gond lenni velük, de az ára nem tetszik.

Csak a nevesebbek közül és nem csak bogárra vonatkoztatva. Az izzító gyertyákra szintén igaz ugyan ez.

Én a Brisket (Pal) is megemlíteném, mi azt használunk, nem rosszabb szerintem, mint a "drágábbak". Ha valami gebasz van a mocival, akkor ugyanúgy beköpi, legyen az NGK vagy Bosch vagy Brisk. Tapasztalat. Ha meg rendben van nagyvonalakban az erőmű, akkor a Brisk is tökéletes. Ez is tapasztalat. Jelenlegi... Tongue koppkopp

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33456 Dátum: 2009 Január 03, 00:44:47 »

japo NGK-ra voksolok

well
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33455 Dátum: 2009 Január 03, 00:18:21 »

köszi
Robpanzer
« Hozzászólás #33454 Dátum: 2009 Január 03, 00:17:24 »

úgy látszik elkelt
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karburator_116111044.html

Itt van
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33453 Dátum: 2009 Január 02, 23:53:29 »

Én láttam, hungarocellben volt...
úgy látszik elkelt
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33452 Dátum: 2009 Január 02, 23:49:01 »

nem találom csak 30-ast
Én láttam, hungarocellben volt...

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33451 Dátum: 2009 Január 02, 23:48:11 »

A vaterán árulnak is egyet újban. 34 pict 3-asat.

nem találom csak 30-ast
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33450 Dátum: 2009 Január 02, 23:44:40 »

A vaterán árulnak is egyet újban. 34 pict 3-asat.
Alighanem Maresz, vagy a haverja... 34ezer, most írta.

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33449 Dátum: 2009 Január 02, 23:38:53 »

A vaterán árulnak is egyet újban. 34 pict 3-asat.

nekem is 34 p3 van most, mennyi nem tudod?
Robpanzer
« Hozzászólás #33448 Dátum: 2009 Január 02, 23:36:30 »

uj!
felujitás kb 19-20ba jon ki ujkarbi 34e

A vaterán árulnak is egyet újban. 34 pict 3-asat.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33447 Dátum: 2009 Január 02, 23:34:14 »

japo NGK-ra voksolok
Helyes. Én mondjuk mióta az NGK zsákbamacska, csak a Densot használom. És én mernék rájuk garanciát adni.
Prsze nem akarom ezzel leírni a többi gyártót, mert a bosch-nak is vannak jó gyertyái pl platinum, csak az áruk nem tetszik.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33446 Dátum: 2009 Január 02, 23:32:03 »

SZVSZ túlmisztifikálni pont olyan felesleges mint az olajkérdést.
Olaj kérdésre: Pár napja írtam le tapasztalataimat hogy olaj és olaj között mennyi különbség van.
Egy értelmű hogy egy széria bogárnak ami normálisan van használva mindegy milyen 15ös olaj van benne, de pl én érzem a különbséget amikor 1000 km után ugyan ott a nívó szint. Meg típusra válogatja pl haverom a Punto Gt-be akár mit tett 1000 km-enként 5 decit biztos be vett neki. Most bele tette a 10w60as selenia-át és 5000 km után öntött 3 decit utánna. Alfáknál ugyan ez a helyzet. És még sorolhatnám a PDTDI VW-eket stb...


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33445 Dátum: 2009 Január 02, 23:30:08 »

megoldás?
uj!
felujitás kb 19-20ba jon ki ujkarbi 34e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #33444 Dátum: 2009 Január 02, 23:29:35 »

megoldás?

2 weber Grin Grin
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33443 Dátum: 2009 Január 02, 23:28:32 »

maresz nem szokta ö nem hive a solex karbi felujitásank mert 10 böl 8 szar! Smiley
megoldás?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33442 Dátum: 2009 Január 02, 23:27:45 »

Maresz hogy, és hogyért ? 
maresz nem szokta ö nem hive a solex karbi felujitásank mert 10 böl 8 szar! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33441 Dátum: 2009 Január 02, 23:26:47 »

Nem misztifikálom túl a dolgokat, csupán pár évnyi tapasztalatból mondom:
Denso- a legjobb szín tiszta japán termék és nem gyártják máshol!! ezzel sosincs baj
NGK (japán)-szintén problémamentes
NGK kína, francia- pár km után eddig mindig cserélni kellett
Bosch- 4-es csomagból 10-ből 10 alkalommal 1 mindig megpusztult.
Magnetti egykor jó volt aztán a zsigulisok mai napig esküsznek rá.
Beru- nem volt vele gond még bár nem sokat használtam.
Champion- ha nincs túlhúzva a csereperiódus nem szokott gond lenni velük, de az ára nem tetszik.

Csak a nevesebbek közül és nem csak bogárra vonatkoztatva. Az izzító gyertyákra szintén igaz ugyan ez.

nálam most kényszerből bosch van, kici cárga ocó
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33440 Dátum: 2009 Január 02, 23:24:45 »

Nem misztifikálom túl a dolgokat, csupán pár évnyi tapasztalatból mondom:
Denso- a legjobb szín tiszta japán termék és nem gyártják máshol!! ezzel sosincs baj
NGK (japán)-szintén problémamentes
NGK kína, francia- pár km után eddig mindig cserélni kellett
Bosch- 4-es csomagból 10-ből 10 alkalommal 1 mindig megpusztult.
Magnetti egykor jó volt aztán a zsigulisok mai napig esküsznek rá.
Beru- nem volt vele gond még bár nem sokat használtam.
Champion- ha nincs túlhúzva a csereperiódus nem szokott gond lenni velük, de az ára nem tetszik.

Csak a nevesebbek közül és nem csak bogárra vonatkoztatva. Az izzító gyertyákra szintén igaz ugyan ez.
japo NGK-ra voksolok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33439 Dátum: 2009 Január 02, 23:22:11 »

Nem misztifikálom túl a dolgokat, csupán pár évnyi tapasztalatból mondom:
Denso- a legjobb szín tiszta japán termék és nem gyártják máshol!! ezzel sosincs baj
NGK (japán)-szintén problémamentes
NGK kína, francia- pár km után eddig mindig cserélni kellett
Bosch- 4-es csomagból 10-ből 10 alkalommal 1 mindig megpusztult.
Magnetti egykor jó volt aztán a zsigulisok mai napig esküsznek rá.
Beru- nem volt vele gond még bár nem sokat használtam.
Champion- ha nincs túlhúzva a csereperiódus nem szokott gond lenni velük, de az ára nem tetszik.

Csak a nevesebbek közül és nem csak bogárra vonatkoztatva. Az izzító gyertyákra szintén igaz ugyan ez.


                             GNX-967
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33438 Dátum: 2009 Január 02, 23:16:26 »

Maresz hogy, és hogyért ? 
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33437 Dátum: 2009 Január 02, 23:11:51 »

jó ötlet  Smiley
Vagy pl Mareszt is megkérdezheted, hogy hogy szokta csinálni...

Oldalak: 1 ... 1174 1175 1176 1177 1178 [1179] 1180 1181 1182 1183 1184 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.