www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:17:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1172 1173 1174 1175 1176 [1177] 1178 1179 1180 1181 1182 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893177 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #33571 Dátum: 2009 Január 10, 20:29:35 »

Erről lehetne többet tudni?
Ha ez annyira jó, akkor sokan ezt használnák!

Az utólagos átalakítás drága. 2 új karbi +rudazat +szívócső bőven 100 ezer pénz felett van, de lehet, hogy 200 felett. Gyárilag viszont nem jelentett volna akkora tételt ha szériában gyártják sztem.  Továbbá teljesítményben annyit nem nyújt mint 2 weber/dellorto, tuningcélra ezért jobbak a weberek /dellortok Ha jól tudom. Javítsatok ki ha tévedek.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33570 Dátum: 2009 Január 10, 20:26:10 »

A bogárban az a jó, hogy annyira egyszerű és megbízható. Mert az jó.
AZonan a fogyasztás is fontos. Mégsem gondolom azt, hogy 2 34-essel kevesebbet fogyasztana mint 1 30-assal.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #33569 Dátum: 2009 Január 10, 20:05:40 »

Erről lehetne többet tudni?
Ha ez annyira jó, akkor sokan ezt használnák!
A bogárban az a jó, hogy annyira egyszerű és megbízható. Mert az jó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33568 Dátum: 2009 Január 10, 19:59:49 »

2 34-es solexel nem fogyaszt többet. akár az 1.2-esnél is lehett volna kettőzni a 28-as solexet. Sztem.
Erről lehetne többet tudni?
Ha ez annyira jó, akkor sokan ezt használnák!
Robpanzer
« Hozzászólás #33567 Dátum: 2009 Január 10, 19:45:48 »

mert akkor többet fogyasztana

2 34-es solexel nem fogyaszt többet. akár az 1.2-esnél is lehett volna kettőzni a 28-as solexet. Sztem.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33566 Dátum: 2009 Január 10, 19:29:44 »

Ja és találtam nálunk egy öreg esztergályost aki megtudja csinálni a pillangótengelyt a karbiban, ipari ezüstel felrakja azt leszabályozza, dörzsárral megcsinálja a karbit is! egyből vittem át kettőt is!
majd számolj be jó lett-e és mennyi volt
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33565 Dátum: 2009 Január 10, 19:09:54 »

Ja és találtam nálunk egy öreg esztergályost aki megtudja csinálni a pillangótengelyt a karbiban, ipari ezüstel felrakja azt leszabályozza, dörzsárral megcsinálja a karbit is! egyből vittem át kettőt is!

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33564 Dátum: 2009 Január 10, 19:06:19 »

Szép estét!

Elektromos rendszert tettem ma rendbe de sajnos a reflektor nem "áll meg" tompítotton ég, refin meg tartani kell a bajúszkapcsolót:D! CSeréltem relét bontottatat de ugyan az, lehet ilyet kapni vagy valami más autóét betenni!

Más:
Kicseréltem az összes gömbfejet ma de a kormányművem is lóg, a csomagtatróban a krományműház tetején van egy hornyos csavar anyával, betekertem de nem javult, van itthon mégegy az is lóg! Új drága gondolom, javítani lehet???

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33563 Dátum: 2009 Január 10, 17:08:13 »

mert akkor többet fogyasztana

nem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33562 Dátum: 2009 Január 10, 16:55:31 »

5V-os stab táp a műszerre. Cool
ezt kifejtenéd? hová kell az 5V?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33561 Dátum: 2009 Január 10, 16:42:12 »

mert akkor többet fogyasztana
És drágább lenne.(lett volna)Meg összetettebb, Jóska a traktoros nem biztos hogy tudott volna pl szinkront állítani, stb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33560 Dátum: 2009 Január 10, 16:25:52 »


Azt nem értem, hogy gyárilag miért központi karburátort raktak? Miért nem mondjuk duplasolexet? Akkor nem lenne gond az előmelegítővel sem.
mert akkor többet fogyasztana
Robpanzer
« Hozzászólás #33559 Dátum: 2009 Január 10, 16:21:58 »

Nekem meg ezekben a hidegekben, a karbim pofátlankodik. Torpan picit, a szivató kikapcsolásakor néha leáll az alapjárat, rángatózik is hidegen, kisfordulaton.....betett neki a hideg. A váltóolaj is úgy bedermed reggel, hogy alig tudom kettesbe tenni. De nincs időm, meg kedvem szarakdni most vele, úgyhogy marad ilyen, ez van. Utálom a Bogárkarbikat, mind szar. Ja meg ugye a jegesedő szívőcsonk, na az is....a szívőcs melegítő kipuffcső-huroknak is, csak a jobb oldala melegszik, biztos az is be van dugulva.Na meg ma takarítottam a légszűrőt, hát meglepetésemre ilyen jégkásás olajos trutyi volt benne, de vagy kétszer annyi, mint amennyinek kéne. Az olajsapkám is ilyen jégkásás belül elég rendesen....onnan szívhatja fel....Leszarom.  Cool


Azt nem értem, hogy gyárilag miért központi karburátort raktak? Miért nem mondjuk duplasolexet? Akkor nem lenne gond az előmelegítővel sem.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33558 Dátum: 2009 Január 10, 14:52:21 »

úgy fogom csinálni mint a sajátom (pár kép van róla a honlapomon) és persze fényképelek!   Azt meg most olvasom a CKM januári számában hogy a dömperem hazánk egyik büszkesége... (remélem nem úgy értették hogy győzike után Grin )
Nyugi!
Győzike előtt vagy, legalábbis nálam!
Most már láttam a honlapodat!Ügyes , precíz munka!
A ckm-et majd megnézem.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33557 Dátum: 2009 Január 10, 14:03:09 »

5V-os stab táp a műszerre. Cool

Ez lehet, jó megoldás, főleg ha az először 2...3s-ig 12V-ot kap. Az eredeti is azért van így "elbonyolítva", hogy amikor a gyújtást bekapcsolod, a műszer azonnal, gyorsan elindul fölfelé, és aztán beáll a stabil helyzetbe. (mert amíg az ikerfém először felfűt addig a teljes fesz. hatására a mutató gyorsan kitér aztán a pulzáló üzemben meg már nem tud elmozdulni, mert jó nagy az alapműszer csillapítása, hogy menet közben viszont ne legyen belengés)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33556 Dátum: 2009 Január 10, 14:02:36 »

Nekem meg ezekben a hidegekben, a karbim pofátlankodik. Torpan picit, a szivató kikapcsolásakor néha leáll az alapjárat, rángatózik is hidegen, kisfordulaton.....betett neki a hideg. A váltóolaj is úgy bedermed reggel, hogy alig tudom kettesbe tenni. De nincs időm, meg kedvem szarakdni most vele, úgyhogy marad ilyen, ez van. Utálom a Bogárkarbikat, mind szar. Ja meg ugye a jegesedő szívőcsonk, na az is....a szívőcs melegítő kipuffcső-huroknak is, csak a jobb oldala melegszik, biztos az is be van dugulva.Na meg ma takarítottam a légszűrőt, hát meglepetésemre ilyen jégkásás olajos trutyi volt benne, de vagy kétszer annyi, mint amennyinek kéne. Az olajsapkám is ilyen jégkásás belül elég rendesen....onnan szívhatja fel....Leszarom.  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33555 Dátum: 2009 Január 10, 13:55:41 »


nem tudom mi lenne a megoldás


Mechanikus! Azzal semmi baj.  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33554 Dátum: 2009 Január 10, 11:19:19 »

Köszi!
Biztos frankó lesz!Van azért rajta meló.Végignéztem Tomasz képeit a felújításról.(már vagy 3szor láttam, de jó nézni az alapos munkát)Ha hasonlóképpen csinálod, az nagyon szép lesz!Ha tudsz csinálj majd még képeket légyszives.Ha nyáron megtudjuk építeni a garázst, lehet megcsináljuk mi is a zöldet így.
úgy fogom csinálni mint a sajátom (pár kép van róla a honlapomon) és persze fényképelek!   Azt meg most olvasom a CKM januári számában hogy a dömperem hazánk egyik büszkesége... (remélem nem úgy értették hogy győzike után Grin )

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33553 Dátum: 2009 Január 10, 10:46:02 »

  elején hátulján klokkerholm matrica (de sajna rajta van a Brasil igp vagy mi a szar is  is)    mindegy lecsiszolom a gyári festést az új taposóról  kap 2k epoxi alapozást, 2k ipari festést belül öntapadós zaj csillapító lapot alul meg valami fasza alvázvédőt oszt kanta batyu Wink   Nagyon jó állapotú az alvázgerenda öröm csinálni
Köszi!
Biztos frankó lesz!Van azért rajta meló.Végignéztem Tomasz képeit a felújításról.(már vagy 3szor láttam, de jó nézni az alapos munkát)Ha hasonlóképpen csinálod, az nagyon szép lesz!Ha tudsz csinálj majd még képeket légyszives.Ha nyáron megtudjuk építeni a garázst, lehet megcsináljuk mi is a zöldet így.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33552 Dátum: 2009 Január 10, 04:03:48 »

a benzinszintjelző nálam is szívás az 1302-esben.
[nyissz] hogy ha fél tank fölé tankolok, akkor kiakad mínuszba.
Az en 1302-esemben ez - kivetelesen - tokeletesen mukodik :-D
Ha fel tank folott kiakad minuszba akkor a leglogikusabb es legegyszerubb magyarazat, hogy a jeladoban a csuszoellenallas a vege fele nem erintkezik, ilyenkor aram nem megy at a jeladon, tehat a mutato bimetaljat sem futi, a mutato szepen lefekszik. Aztan ahogy fogy a benzin egyszer csak erintkezik a jelado, a bimetalt az athalado aram elkezdi futeni es a mutato szepen felmaszik a helyere... Szerintem. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #33551 Dátum: 2009 Január 10, 02:15:35 »

a benzinszintjelző nálam is szívás az 1302-esben.
1 éve elfüstölt az eredeti (az órában egyszerre csak nagy füst lett), akkor a Maresz betett egy bontott jelzőműszert, de ez azt csinálja, hogy ha fél tank fölé tankolok, akkor kiakad mínuszba.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #33550 Dátum: 2009 Január 10, 00:04:04 »

nekem őszig semmi gond nem volt, 3 év alatt végig jó volt (a gyári). egyszer csak elszállt. a jeladóban elszakadt a szál. több jeladót próbáltunk, szerintem vagy 2 elfüstölt  Undecided
aztán cseréltük az órában lévő mutatót, a mögötte lévő izét és a jeladót egyszerre
akkor jó volt kb 1-2 hónapig. az utóbbi 1 hónapban meg csak néha mutat valamit. ha csurig töltöm a tankot, akkor mutat teli állapotot. de pár 10 km elteltével már megy lejjebb a mutató, valamint többször lemegy nullára egy időre, aztán néha fel. még legalább félig kell lenni a tanknak, mikor már csak max annyira jön elő a mutató, mintha üres lenne..  Undecided

a tank rendesen le van testelve, azt már korábban néztem.

nem tudom mi lenne a megoldás
5V-os stab táp a műszerre. Cool
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33549 Dátum: 2009 Január 09, 20:52:57 »

Stétkaptam egy másik km-órát és abból áttettem a csillapítót - semmi változás.
Kábelezéseket, sarukat és csatlakozásokat végigellenőriztem: minden OK.
Így maradt a jeladó a hunyó.
Nekem ez már a 3., ami tönkremegy 4,5 év alatt (60 ezer km): volt már brazil (elkopott az elenállás-szál), standard bogárét átoperáltam a 1302-es bajonettzáras fedelébe, de ez sem vált be.
Csak én vagyok ennyire peches, vagy tényleg ennyire gyenge konstrukció?
nekem őszig semmi gond nem volt, 3 év alatt végig jó volt (a gyári). egyszer csak elszállt. a jeladóban elszakadt a szál. több jeladót próbáltunk, szerintem vagy 2 elfüstölt  Undecided
aztán cseréltük az órában lévő mutatót, a mögötte lévő izét és a jeladót egyszerre
akkor jó volt kb 1-2 hónapig. az utóbbi 1 hónapban meg csak néha mutat valamit. ha csurig töltöm a tankot, akkor mutat teli állapotot. de pár 10 km elteltével már megy lejjebb a mutató, valamint többször lemegy nullára egy időre, aztán néha fel. még legalább félig kell lenni a tanknak, mikor már csak max annyira jön elő a mutató, mintha üres lenne..  Undecided

a tank rendesen le van testelve, azt már korábban néztem.

nem tudom mi lenne a megoldás
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33548 Dátum: 2009 Január 09, 20:25:07 »

Stétkaptam egy másik km-órát és abból áttettem a csillapítót - semmi változás.
Kábelezéseket, sarukat és csatlakozásokat végigellenőriztem: minden OK.
Így maradt a jeladó a hunyó.
Nekem ez már a 3., ami tönkremegy 4,5 év alatt (60 ezer km): volt már brazil (elkopott az elenállás-szál), standard bogárét átoperáltam a 1302-es bajonettzáras fedelébe, de ez sem vált be.
Csak én vagyok ennyire peches, vagy tényleg ennyire gyenge konstrukció?
Nekem mióta megvan a bogi, sokat mentem vele, de soha semmi gondom nem volt vele, pontos, megbízható. Aztán van aki sokat szivattyúzik vele, és sosem lesz jó. Nekem még minden ereeti ben,, legalábbis úgy kinéz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #33547 Dátum: 2009 Január 09, 20:23:24 »

Azt hittem mind ilyen.  '81-ben ilyet építettek be.
Stétkaptam egy másik km-órát és abból áttettem a csillapítót - semmi változás.
Kábelezéseket, sarukat és csatlakozásokat végigellenőriztem: minden OK.
Így maradt a jeladó a hunyó.
Nekem ez már a 3., ami tönkremegy 4,5 év alatt (60 ezer km): volt már brazil (elkopott az elenállás-szál), standard bogárét átoperáltam a 1302-es bajonettzáras fedelébe, de ez sem vált be.
Csak én vagyok ennyire peches, vagy tényleg ennyire gyenge konstrukció?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #33546 Dátum: 2009 Január 09, 17:56:40 »

kicsit szöszöltem  ma Roll Eyes
ezt kéne nekem is tennem már....


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33545 Dátum: 2009 Január 09, 14:31:54 »

Azok a régeebiekben vannak:
http://www.nls.net/mp/volks/htm/fuel_ga.htm
Ebben egy 5W-os ellenállás/izzó van.

Azt hittem mind ilyen.  '81-ben ilyet építettek be.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
matchbox
« Hozzászólás #33544 Dátum: 2009 Január 09, 14:27:38 »

Ott egy kis bimetallos kapcsolószerkezetnek kellene lennie!
http://www.vatera.hu/vw_bogar_benzinjelzo_csillapito_119144081.html

Azok a régeebiekben vannak:
http://www.nls.net/mp/volks/htm/fuel_ga.htm
Ebben egy 5W-os ellenállás/izzó van.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33543 Dátum: 2009 Január 09, 14:20:37 »

Sziasztok!
1302-es kilometer-orajaban az uzemenyag-szint mutatónak van egy 'csillapítása' a műszer hátoldalán.
Ebben nekem kiment az ellenállás, ami egy 5Wos szofita izzó volt.
Kicseréltem, de most meg sokkal magasabb (irreális) benzinszintet mutat, mint a régivel (már amikor az még működött).
Tudja valaki, hány W-os ellenálást tegyek bele?

Ott egy kis bimetallos kapcsolószerkezetnek kellene lennie!
http://www.vatera.hu/vw_bogar_benzinjelzo_csillapito_119144081.html

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33542 Dátum: 2009 Január 09, 13:56:29 »

Nem lehet, hogy nem izzó, hanem csak úgy néz ki, de ellenállás az?
És pont emiatt, ha izzót teszel be nem lesz jó a közérzete.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33541 Dátum: 2009 Január 09, 13:48:18 »

Sziasztok!
1302-es kilometer-orajaban az uzemenyag-szint mutatónak van egy 'csillapítása' a műszer hátoldalán.
Ebben nekem kiment az ellenállás, ami egy 5Wos szofita izzó volt.
Kicseréltem, de most meg sokkal magasabb (irreális) benzinszintet mutat, mint a régivel (már amikor az még működött).
Tudja valaki, hány W-os ellenálást tegyek bele?

Nem lehet, hogy nem izzó, hanem csak úgy néz ki, de ellenállás az?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33540 Dátum: 2009 Január 09, 13:41:01 »

Sziasztok!
1302-es kilometer-orajaban az uzemenyag-szint mutatónak van egy 'csillapítása' a műszer hátoldalán.
Ebben nekem kiment az ellenállás, ami egy 5Wos szofita izzó volt.
Kicseréltem, de most meg sokkal magasabb (irreális) benzinszintet mutat, mint a régivel (már amikor az még működött).
Tudja valaki, hány W-os ellenálást tegyek bele?
Ez fura, mert egy 5W-os izzó "hidegen" rövidzár.  Ha ellenállásként viselkedik, akkor meg világítania kéne...

matchbox
« Hozzászólás #33539 Dátum: 2009 Január 09, 13:35:56 »

Sziasztok!
1302-es kilometer-orajaban az uzemenyag-szint mutatónak van egy 'csillapítása' a műszer hátoldalán.
Ebben nekem kiment az ellenállás, ami egy 5Wos szofita izzó volt.
Kicseréltem, de most meg sokkal magasabb (irreális) benzinszintet mutat, mint a régivel (már amikor az még működött).
Tudja valaki, hány W-os ellenálást tegyek bele?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33538 Dátum: 2009 Január 09, 08:59:09 »

Látom ott van már az új taposó a fal mellett.Milyet vettél, milyen minőségű?
Nem fogsz unatkozni!Jó innen elindulni.
  elején hátulján klokkerholm matrica (de sajna rajta van a Brasil igp vagy mi a szar is  is)    mindegy lecsiszolom a gyári festést az új taposóról  kap 2k epoxi alapozást, 2k ipari festést belül öntapadós zaj csillapító lapot alul meg valami fasza alvázvédőt oszt kanta batyu Wink   Nagyon jó állapotú az alvázgerenda öröm csinálni
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 09, 09:01:22 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33537 Dátum: 2009 Január 09, 08:48:49 »

kicsit szöszöltem  ma Roll Eyes
Látom ott van már az új taposó a fal mellett.Milyet vettél, milyen minőségű?
Nem fogsz unatkozni!Jó innen elindulni.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 09, 08:50:55 írta sparkafer »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33536 Dátum: 2009 Január 09, 08:43:10 »

erre tudnék mit irni........ne laktoljon buszt.... Smiley
Mondom , én láttam a lakatolását és az tényleg precíz.CO-ja is van.Lehet a végén a mi küszöbünket vele fogom megcsináltatni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33535 Dátum: 2009 Január 08, 21:42:42 »

kicsit szöszöltem  ma Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33534 Dátum: 2009 Január 08, 19:28:16 »

A Zsolti az kivan egy kicsit, sajna!Mielőtt elindult haza Bélapátról azt mondta, ha otthagyja az úton, akkor felgyújtja és hazagyalogol!
Mínusz 15-ben vette ki, szerelte, majd rakta vissza egyedül a motort.Közben volt valami az önindítóval is.Persze semmi szerszám nélkül.
De hazahozta őket a bogár.Gondolom egy kicsit le kell nyugodnia.

erre tudnék mit irni........ne laktoljon buszt.... Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33533 Dátum: 2009 Január 08, 18:47:59 »

és mivan az ö "motorjaival"?te motorod jó?ö motorja már megvan hazaért?
Lehet az előmelegítő cső dugulása miatt esetleg valami?Mert szerintem az 1,2-en nem jó.A jobb oldalon teljesen le van égve róla a festék a baloldalon meg semmi.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33532 Dátum: 2009 Január 08, 18:43:33 »

Vaddémon motorja? Smiley
A Zsolti az kivan egy kicsit, sajna!Mielőtt elindult haza Bélapátról azt mondta, ha otthagyja az úton, akkor felgyújtja és hazagyalogol!
Mínusz 15-ben vette ki, szerelte, majd rakta vissza egyedül a motort.Közben volt valami az önindítóval is.Persze semmi szerszám nélkül.
De hazahozta őket a bogár.Gondolom egy kicsit le kell nyugodnia.
Oldalak: 1 ... 1172 1173 1174 1175 1176 [1177] 1178 1179 1180 1181 1182 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.222 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.