www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:50:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1170 1171 1172 1173 1174 [1175] 1176 1177 1178 1179 1180 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236775 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33636 Dátum: 2009 Január 12, 15:47:27 »

Volt időm, küldtem, pedig még csak délután van  Wink

Smiley :)Maga egy Tunder! Elore is koszonom.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33635 Dátum: 2009 Január 12, 15:40:33 »

 Smiley Smiley
Este lesz időm és küldök róla képeket mondjuk e-mailben...

Maga egy Tunder! Elore is koszonom.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33634 Dátum: 2009 Január 12, 15:37:59 »

Este lesz időm és küldök róla képeket mondjuk e-mailben...

Uraim! Lenne egy kerdesem. Rakott mar be valaki 3labu ulestartora 924es Porsche ulest. Ha lenne rola fenykep azt nagyon megkoszonem.(az hogy a pupott tavolitsam el nem jatszik.Meg az sem hogy kerdezem meg Airculttól mert neki nincs pupja és mar megkerdeztem)

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #33633 Dátum: 2009 Január 12, 15:03:23 »

Uraim! Lenne egy kerdesem. Rakott mar be valaki 3labu ulestartora 924es Porsche ulest. Ha lenne rola fenykep azt nagyon megkoszonem.(az hogy a pupott tavolitsam el nem jatszik.Meg az sem hogy kerdezem meg Airculttól mert neki nincs puplya és mar megkerdeztem)
Grin Grin


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33632 Dátum: 2009 Január 12, 15:02:47 »

Uraim! Lenne egy kerdesem. Rakott mar be valaki 3labu ulestartora 924es Porsche ulest. Ha lenne rola fenykep azt nagyon megkoszonem.(az hogy a pupott tavolitsam el nem jatszik.Meg az sem hogy kerdezem meg Airculttól mert neki nincs pupja és mar megkerdeztem)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 12, 15:04:18 írta Woodoo »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33631 Dátum: 2009 Január 12, 10:14:06 »

láttam már szimpába is. szerkeszteni is lehet. Értelme? Passz, de rövid szívócső jó dolog, meg a két karbi is.
köszi, azért ha találsz egy fotót , azt megnézném.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33630 Dátum: 2009 Január 12, 09:45:06 »

ja, csak 200 márkával drágább lett volna a gyártás.
azt meg nem veszi be a fillérbaszó svábok gyomra.

Faszt. Akkoriban egy karbi eléggé jódrága volt. Gyakorlatilag volt mondjuk 6500 márka egy Bogár újan, ebben a karbi anyagárban szerintem 400 from Solex. Nem bírta el az ár, 200e km -ig pedig átlagautósnak tökéletes volt így is, kisebb hibalehetőséggel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33629 Dátum: 2009 Január 12, 09:29:41 »

Ez jópofa.
Lehet hülyeséget kérdezek: szimplára nem lehet ilyet szerkeszteni?Vagy arra nincs is értelme?
láttam már szimpába is. szerkeszteni is lehet. Értelme? Passz, de rövid szívócső jó dolog, meg a két karbi is.


                             GNX-967
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33628 Dátum: 2009 Január 12, 07:57:42 »

Ja és találtam nálunk egy öreg esztergályost aki megtudja csinálni a pillangótengelyt a karbiban, ipari ezüstel felrakja azt leszabályozza, dörzsárral megcsinálja a karbit is! egyből vittem át kettőt is!
szóval mivel rossz helyre ment egy hozzászolásom(elnézést érte)
 akkor akinek szántam annak irom hogy ha NEM KELL a félre tett alkatrész akkor miért f...ért nem lehet azt mondani hogy nem kell....
köszönöm hogy böffentettél valamit .
üdvw

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33627 Dátum: 2009 Január 12, 00:13:27 »

Ilyesféle:
Ez jópofa.
Lehet hülyeséget kérdezek: szimplára nem lehet ilyet szerkeszteni?Vagy arra nincs is értelme?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33626 Dátum: 2009 Január 11, 23:40:54 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33625 Dátum: 2009 Január 11, 23:33:57 »

Mennyibe fáj? Gondolom aranyár duplájának a négyzete. Roll Eyes
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

Tavasszal, ha unatkoznék, lehet én is alkotok valami ilyet kisérletképp, csinálok (hegesztek, fabrikolok) egy-egy rövid szívócsövet oldalra(nem fogok aranyárat fizetni értük, max egy 5-6-ot adnék kettőért), aztán rá a karbik.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33624 Dátum: 2009 Január 11, 23:21:00 »

Ilyesféle:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33623 Dátum: 2009 Január 11, 23:02:58 »

ezzel bogárban szerinted elférne 2 solex ?
Ha két weber elfér akkor két solex miért is ne férne el?


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33622 Dátum: 2009 Január 11, 23:02:33 »

ezzel bogárban szerinted elférne 2 solex ?
Flex mindent visz! Grin
Na jó, nem tudom, ezért is érdekel.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33621 Dátum: 2009 Január 11, 22:56:07 »

dupla szívós hengerfejhez van dupla solex-hez való szívócsövem. (typ3-ról való)
ezzel bogárban szerinted elférne 2 solex ?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33620 Dátum: 2009 Január 11, 22:54:41 »

dupla szívós hengerfejhez van dupla solex-hez való szívócsövem. (typ3-ról való)
Ha duplaszívós lenne az egyik motorom, akkor érdekelne.Fotót kérhetnénk?

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33619 Dátum: 2009 Január 11, 22:50:29 »

dupla szívós hengerfejhez van dupla solex-hez való szívócsövem. (typ3-ról való)


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #33618 Dátum: 2009 Január 11, 21:25:07 »

Mennyibe fáj? Gondolom aranyár duplájának a négyzete. Roll Eyes
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

Sztem nem rossz 5let kipróbálni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33617 Dátum: 2009 Január 11, 18:53:58 »

köszike
Jezusom, ez milyen fej? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33616 Dátum: 2009 Január 11, 16:43:50 »

Belülről szeretném lefesteni az autót, szedegetem ki belőle a mozdítható részeket.
Km-óra kivevésének van valami speckó trükkje?
hátulról fogja 2 csavar.
aztán a karimánál vigyázz, 4 kis fülecske tartja. azokat kell visszahajtani, de előszeretettel törik
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33615 Dátum: 2009 Január 11, 16:23:44 »

Belülről szeretném lefesteni az autót, szedegetem ki belőle a mozdítható részeket.
Km-óra kivevésének van valami speckó trükkje?
1303LS
« Hozzászólás #33614 Dátum: 2009 Január 11, 14:27:10 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.
Nem értem mit vagytok ezen annyit oda.
Semmi baj a szívócsővel.
Tegnap reggel mentünk egy faszát az alföldre.
Reggel indulás -10ben: gázfröccs pöccröff.
80-90-es tempó a dermesztő hófehérre deresedett alföldön, kb -12-ben: fogyasztás 7 liter alatt.

Egy trükkje van: közel olyanon tartani az állapotát ahogy azt annak idején kitalálták.
Előmelegítő kipucolva, meleglevegő szívó feltéve csappantyú átállítva. Termosztát működik.
Nem szív félre nem fúj félre jókor gyújt.
Ja és még fűtés is van.  Wink
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #33613 Dátum: 2009 Január 11, 14:00:33 »

Mennyibe fáj? Gondolom aranyár duplájának a négyzete. Roll Eyes
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

Szívócsövet gyárt hozzá a Riechert Német o.-ban minden hengerfejhez 24 lovastól kezdve. Rudazatot szintén. 28-as karbikat szerezni nem olyan nehéz azokat felújítattni nem csak pucolgatni és kész. Árban nem olcsó de legalább jó. Mi ennél a válltozatnál maradtunk.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 11, 14:04:09 írta Sagaris »

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33612 Dátum: 2009 Január 11, 13:58:43 »

És a Fabory Kft árulja, én is ott vettem.

köszönöm  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33611 Dátum: 2009 Január 11, 13:55:11 »

És a Fabory Kft árulja, én is ott vettem.

1/4 " vagy   3/8"-os Whithworth menet
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33610 Dátum: 2009 Január 11, 13:41:31 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.

ja, csak 200 márkával drágább lett volna a gyártás.
azt meg nem veszi be a fillérbaszó svábok gyomra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33609 Dátum: 2009 Január 11, 12:45:53 »

Ha ez így megy, akkor olcsóé tudnál nekem gyártatni nagyszelepes hengerfejet?
A hd-n meg gondolkodok pár napig, és a sok gondolatból meg materializálódik egy készlet 90,5mm-es.  Huh Wink

lehet, hogy lesz egy pár gyári nagyszelepes h.fejem ha az a szelep méret elég nagy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33608 Dátum: 2009 Január 11, 12:39:10 »

Ha ez így megy, akkor olcsóé tudnál nekem gyártatni nagyszelepes hengerfejet?
A hd-n meg gondolkodok pár napig, és a sok gondolatból meg materializálódik egy készlet 90,5mm-es.  Huh Wink


...
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33607 Dátum: 2009 Január 11, 12:14:26 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe

1/4 " vagy   3/8"-os Whithworth menet

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33606 Dátum: 2009 Január 11, 12:13:16 »

Ja hogy ahhoz! Az tényleg elég "ritka". Olyat nehéz lesz csboltban.
erre voltam kíváncsi. kössz
Sad
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33605 Dátum: 2009 Január 11, 12:12:15 »

A hudák a árul vmi ilyesfajta szettet.
Mennyibe fáj? Gondolom aranyár duplájának a négyzete. Roll Eyes
Ezért gondoltam, hogy össze kéne szedni 2 bontott de olcsó és elég jó 28-ast szerezni/gyártani hozzá szívócsövet, a rudazaton meg elgondolkodni és kész is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33604 Dátum: 2009 Január 11, 12:10:40 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe
Ja hogy ahhoz! Az tényleg elég "ritka". Olyat nehéz lesz csboltban.

Robpanzer
« Hozzászólás #33603 Dátum: 2009 Január 11, 12:09:56 »

Ez igaz. anno ezen gondolkodta a tuningos topicban is, nagyban csökkentené a foghyasztást illetve javítaná a hatékonyságot hideg és félhideg motornál is. Írtam is hogy hogyan lehetne megoldani ezt, esetleg 2 28-as vagy hasonló karbival.

A hudák a árul vmi ilyesfajta szettet.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #33602 Dátum: 2009 Január 11, 12:08:54 »

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33601 Dátum: 2009 Január 11, 12:07:48 »


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.
Ez igaz. anno ezen gondolkodta a tuningos topicban is, nagyban csökkentené a foghyasztást illetve javítaná a hatékonyságot hideg és félhideg motornál is. Írtam is hogy hogyan lehetne megoldani ezt, esetleg 2 28-as vagy hasonló karbival.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33600 Dátum: 2009 Január 11, 12:02:03 »


Azt nem értem, hogy gyárilag miért központi karburátort raktak? Miért nem mondjuk duplasolexet? Akkor nem lenne gond az előmelegítővel sem.


Ez a hosszú szívócső egy rémálom.
1-1 kisebb karbi kellett volna gyárilag két oldalra. Nemhiszem, hogy sokat dobott volna a fogyasztáson, de legalább a szívócső okozta veszteségeket, meg szopást kiiktatta volna.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33599 Dátum: 2009 Január 11, 11:59:53 »


A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33598 Dátum: 2009 Január 11, 11:59:33 »

Ritkább? Mitől?

M8x1
M8X1,5 
ilyenek vannak pl.

nem tudom melyik a "normális" méret, itthon van egy csomó, azok nem jók.
a fényképező rögzítéséhez kellene. az állványon lévő csavarral össze tudtam hasonlítani, és egyértelmű különbség van. ritkább menetű kell a fényképezőbe
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33597 Dátum: 2009 Január 11, 11:56:19 »

Ritkább = finom menetes ? Akkor az sűrűbb .


Oldalak: 1 ... 1170 1171 1172 1173 1174 [1175] 1176 1177 1178 1179 1180 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.