www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:50:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1162 1163 1164 1165 1166 [1167] 1168 1169 1170 1171 1172 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247947 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33957 Dátum: 2009 Január 22, 22:40:00 »

 Grin Grin Grin
Az a benzincső


                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33956 Dátum: 2009 Január 22, 22:36:58 »

Alja az  autónak Grin az ott fékccsső? Huh

fékcső? az villanydrót!
szemmel láthatólag ez valami lámpa hátulról

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33955 Dátum: 2009 Január 22, 22:34:45 »

namiez?   Grin
Alja az  autónak Grin az ott fékccsső? Huh

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33954 Dátum: 2009 Január 22, 22:33:45 »

baszki még mindig vizes? Lehet alulrol megy be, szvsz kerékjáratnál lehet, hogy van lyuk alváz-kasztni közt, ha mész, elég sok víz odajut. Vagy állva is ázik?
Ha menetközben,akkor  MIndenképpen a kerékjáratnál,vaagyis  a fernéklemez,és a küszöb közötti tömítés szar,ami víz ott bejut,az mehet  hátra  egyenes  helyzetben is.Ha  az  jó,akkor lukas valahol a géped.De  ezt mindenkinek tudnia kell,hogy mennyire van renbe a bódéja. Wink

Egyébként meg ilyen esős időben,hagyad kint egy esőss éjszakában,persze teljesen   szárazan indulva,és meglátod. Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33953 Dátum: 2009 Január 22, 22:33:40 »



                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33952 Dátum: 2009 Január 22, 22:31:27 »


na de kié?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33951 Dátum: 2009 Január 22, 22:30:20 »

namiez?   Grin




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33950 Dátum: 2009 Január 22, 22:27:26 »

namiez?   Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #33949 Dátum: 2009 Január 22, 22:05:36 »

Szerintem olvasd a hogyan tunigoljuk motorunkat topicot
ott motorra váltóra fékre is voltak már beirások.


 Evil

Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33948 Dátum: 2009 Január 22, 21:57:07 »

Rendben, elnézést Smiley Amúgy mire kéne a gép? Csak nyári szabadidőautónak? Vagy esetleg napi használatra? Ettől is függ, hogy milyen motort állítasz össze.

Semmi gond. Wink Csak nyáron szeretném használni, de viszont napi használatra és minden vágyam egy túra a Bogárral. Kasznit nem lesz egyszerű helyrerakni ezért nem is fog kapni hűdedrága fényezést mert bárhol lehet láthatatlan rozsdafolt ami egyszercsak felnyomja a festéket és behalnék ha egy 200-300 ezres fényezés felhólyagosodna. Grin Télen van idő teljesen szétszedni és kijavítani az esetleges rozsdás részeket.
Aham, szóval szarok a mexikói mocik...várható volt. Ami még nagyon tetszik az az ikerkarbi és sok bogáron láttam már. Újonan ezek kb. milyen árban mozognak (1600ccm-es mociknál)? nincs valahol olyan bolt ahhol ilyen cuccokat árulnak? Néztem a Bugpartsnál de csak szívócsonkokat láttam ikerkarbihoz. 

VW 1300 ('68)
1303LS
« Hozzászólás #33947 Dátum: 2009 Január 22, 21:54:07 »

mexikói bogarakat ............de a mocijukról soha nem hallottam még, hogy az milyen.
Ha 1.2-es akkor elnyűhetetlen, nagyon csendes, kis fogyasztású.
Injektorost nem tudom.  Cool
Robpanzer
« Hozzászólás #33946 Dátum: 2009 Január 22, 21:46:49 »

igen, már látom, hogy ez lesz a legjobb megoldás. Wink mik a tapasztalatok az injectoros 1.6-osokkal? A Bugparts-ban (itt van a szomszédban) azt mondták, hogy a mexikói bogarakat messze el kell kerülni (sajna)...de a mocijukról soha nem hallottam még, hogy az milyen.----> szar (a némethez képest)
Robpanzer
« Hozzászólás #33945 Dátum: 2009 Január 22, 21:44:52 »

tudom, hogy nem így működnek a dolgok, csak vhol olvastam és ez megragadt bennem vmiért és megkérdeztem. Wink az alapokat folyamatosan sajátítom el már egy jóideje (pár könyvet már "kivégeztem" egymás után többször is (fejlődése a modellnek, újítások, az egész VW gyár története)
és persze hallgatom Nagyapámat akinek a Bogár már több mint 20 éve megvan és olvasom mások tapasztalatát, cikkeket. Mellesleg a komolyságról: lassan 30 éve, hogy a család tulajdonában van. Nagyapám, Apukám és én is a Bogáron tanultunk meg vezetni és én a Bogárban nőttem fel, amióta az eszemet tudom imádom ezt a ciripelő jószágot. Ha nem gondolnám komolyan nem kérdeznék semmit, mert ha valamit nem akarok 100%-osan csinálni akkor annak inkább neki se kezdek. Smiley

Rendben, elnézést Smiley Amúgy mire kéne a gép? Csak nyári szabadidőautónak? Vagy esetleg napi használatra? Ettől is függ, hogy milyen motort állítasz össze.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33944 Dátum: 2009 Január 22, 21:28:03 »

egyébként egyszerü, vizfestékes vizet döntsél rá miután kiszedted a kárpitokat és száraz az auto, látni fogod a nyomát.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33943 Dátum: 2009 Január 22, 21:25:54 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
tényleg.. akartam kérdezni, hogy állóhelyben ázik be, vagy miután esős időben mentél?
Qzma autójában is állt a víz az akksi körül mikor Erdélyből jöttünk haza, és ugye kiderült egy-két évvel késöbb, hogy az anyós előtti doblemez a lyukas és a kerék veri fel a vizet, ami befolyik. csak esőben egy-két kivételtől eltekintve nem használta és nem kereste hol a hiba
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33942 Dátum: 2009 Január 22, 21:24:41 »

még nem volt alkalmam alaposan átnézni, de esőbe nem láttam h. befolyna
baszki még mindig vizes? Lehet alulrol megy be, szvsz kerékjáratnál lehet, hogy van lyuk alváz-kasztni közt, ha mész, elég sok víz odajut. Vagy állva is ázik?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 21:26:55 írta gyiik »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33941 Dátum: 2009 Január 22, 21:17:27 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
Az alváz és a kocsiszekrény között is bemehet a víz.Harminc-negyven év alatt,magától is elfárad az a gumitömítés,de legtöbbször az alváz és a küszöb(fűtéscsatorna)szakszerűtlen javításától,lakatolásától szokott befolyni a víz.Küszöb lakatolásánál nem emelik le a kasznit,és a hegesztés miatt,elég a tömítés.

Nem is biztos,hogy hátul szivárog be a víz.A bogár padlója ugyanis hátrafelé lejt,és a hátsóülés alatti mélyponton gyűlik össze.

Ez egyébként a bogárnak egy gyenge pontja,nagyon sok autó beázik.
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33940 Dátum: 2009 Január 22, 21:06:13 »

akkor mindenképp hagyd meg ezt a motort és vagy építs, vagy vegyél egy 1,6ost.


igen, már látom, hogy ez lesz a legjobb megoldás. Wink mik a tapasztalatok az injectoros 1.6-osokkal? A Bugparts-ban (itt van a szomszédban) azt mondták, hogy a mexikói bogarakat messze el kell kerülni (sajna)...de a mocijukról soha nem hallottam még, hogy az milyen.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33939 Dátum: 2009 Január 22, 21:00:39 »

olvass utánna... Ez nem így müxik, hogy polo tárcsaféket fel lehet tenni...  Szerintem akkor kérdezz, ha tényleg komolyan gondolod, és utána jártál az alap dolgoknak.

tudom, hogy nem így működnek a dolgok, csak vhol olvastam és ez megragadt bennem vmiért és megkérdeztem. Wink az alapokat folyamatosan sajátítom el már egy jóideje (pár könyvet már "kivégeztem" egymás után többször is (fejlődése a modellnek, újítások, az egész VW gyár története)
és persze hallgatom Nagyapámat akinek a Bogár már több mint 20 éve megvan és olvasom mások tapasztalatát, cikkeket. Mellesleg a komolyságról: lassan 30 éve, hogy a család tulajdonában van. Nagyapám, Apukám és én is a Bogáron tanultunk meg vezetni és én a Bogárban nőttem fel, amióta az eszemet tudom imádom ezt a ciripelő jószágot. Ha nem gondolnám komolyan nem kérdeznék semmit, mert ha valamit nem akarok 100%-osan csinálni akkor annak inkább neki se kezdek. Smiley

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33938 Dátum: 2009 Január 22, 20:58:50 »

F után 0-a jön. Nem biztos, hogy '71-es. Van egy eszméletlenül régi magyar bogárkönyv amibe minden le van írva. Alvázszámok, motorszámok. Az összes fejlesztés amit a gyár csinált 1936-tól egészen 1971-ig. Van egy másik könyv amiben meg minden le van írva az összes kiadott motorról. Hol, mi milyen öntvényből készült, csavarok adatai, meghúzás értéke, sorrendek, alvázadatok, fokozatok áttételei, végáttételek, minden adat ami egy kocsiról elképzelhető. Csak mivel ez kifejezetten Type1-essel foglalkozik így már az 1.6-os nincs benne csak 1.5-ösig.
akkor mindenképp hagyd meg ezt a motort és vagy építs, vagy vegyél egy 1,6ost. csak ugye egy eladó motorról, ki tudja hogy milyen állapotú, miért adják el, és nem kell-e hamarosan felújítani.

javaslom a Váciak honlapját, ott is olvashatsz pár alapvető dologról
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 21:01:55 írta Typ117 »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33937 Dátum: 2009 Január 22, 20:57:12 »

F után 0-a jön.

F0      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'65>07/'70   Szimpla szívós
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33936 Dátum: 2009 Január 22, 20:53:58 »

ha 71-es az F-es motor, akkor lehet hogy nagy olajfuratos már.
a motorszám (már ha nincs átütve) F után milyen szám jön? ha 0 vagy 1, akkor a régebbi, ha 2, akkor már valószínüleg nagy olajfuratos. én abból már akár építenék 1,6ost (nem tuning motort) de cserélném az olajhűtőt és a kutyaházat is a nagyobbra (AB-s motorról).
nekem most nyáron készült a széria 1,6os motorom. gyakorlatilag mindent cseréltünk, a blokkot is. kicsit többe került végül mint 200e, úgy hogy a hengerfejek maradtak a régiek, csak fel lettek újítva


F után 0-a jön. Nem biztos, hogy '71-es. Van egy eszméletlenül régi magyar bogárkönyv amibe minden le van írva. Alvázszámok, motorszámok. Az összes fejlesztés amit a gyár csinált 1936-tól egészen 1971-ig. Van egy másik könyv amiben meg minden le van írva az összes kiadott motorról. Hol, mi milyen öntvényből készült, csavarok adatai, meghúzás értéke, sorrendek, alvázadatok, fokozatok áttételei, végáttételek, minden adat ami egy kocsiról elképzelhető. Csak mivel ez kifejezetten Type1-essel foglalkozik így már az 1.6-os nincs benne csak 1.5-ösig.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33935 Dátum: 2009 Január 22, 20:48:06 »

haverom állítólag most dobott össze valami porsche-blokkos bogarat, remélem képelhetek hamarosan. Ladás tesója építette, kíváncsi vagyok a sufni-megoldásokra Cheesy
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33934 Dátum: 2009 Január 22, 20:42:10 »

ha 71-es az F-es motor, akkor lehet hogy nagy olajfuratos már.
a motorszám (már ha nincs átütve) F után milyen szám jön? ha 0 vagy 1, akkor a régebbi, ha 2, akkor már valószínüleg nagy olajfuratos. én abból már akár építenék 1,6ost (nem tuning motort) de cserélném az olajhűtőt és a kutyaházat is a nagyobbra (AB-s motorról).
nekem most nyáron készült a széria 1,6os motorom. gyakorlatilag mindent cseréltünk, a blokkot is. kicsit többe került végül mint 200e, úgy hogy a hengerfejek maradtak a régiek, csak fel lettek újítva

De F2-nek sem akkora olajfurat, mint AB-nek, ha jól emlékszem. A másik meg az öntvény típusa. Az F-es "keményebb" vas, de jobban melegedik az ötvözet, az AB-s "puhább" de jobb a hőelvezetése-hőleadása!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33933 Dátum: 2009 Január 22, 20:40:39 »

Természetesen hosszú váltóra gondoltam. Úgy képzeltem el a dolgot, hogy veszek egy 1.6-os komplett mocit hosszú váltóval. A mostani kis ciripelőt meg meghagyom tartaléknak. A Bogárral nem szoktam gyorsan menni mert arra van másik gép. Nemrég lett beállítva a dobfék és wow Grin jól fog. Wink De azért jobban szeretnék tárcsát mindenhova. Tárcsapárti vagyok. Grin
mindent rendelhetsz, csak pénz kérdése. hátra szerintem felesleges tárcsát tenni, széria 1.6-os motorhoz pláne. előre meg kapsz bogárhoz valót, nem kell faragni
hosszú váltóban meg az első 3 fokozat ha jól tudom ugyanolyan mint a rövid, csak a 4. hosszabb. ha úgysem szoktál mondjuk 100nál gyorsabban menni, szerintem felesleges

de tényleg a legbiztosabb megoldás, ha az 1,3ast megtartod, és építesz egy 1,6ost
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33932 Dátum: 2009 Január 22, 20:37:45 »

Elhiszem. Wink Ha azt mondjátok, hogy ne mert megsül akkor nem teszem. Wink És köszönöm, hogy szóltatok!
És ha veszek egy komplett 1,6-os mocit, váltóval akkor azt gond nélkül be lehet rakni? Meg mennyi az a max. LE amit még a kaszni elbír merevítések/megerősítések nélkül (nem akarok race-bogarat építeni csak kíváncsi vagyok).
A másik ami piszkálja a fantáziámat az a fék. Tudom van olyan modell (asszem az 1500-asokon) ahol van elöl tárcsa...de olvastam vhol, hogy régebbi Pólóból szedtek ki fékrendszert és azt tették a bogiba. Ez mennyire kivitelezhető?
ha 71-es az F-es motor, akkor lehet hogy nagy olajfuratos már.
a motorszám (már ha nincs átütve) F után milyen szám jön? ha 0 vagy 1, akkor a régebbi, ha 2, akkor már valószínüleg nagy olajfuratos. én abból már akár építenék 1,6ost (nem tuning motort) de cserélném az olajhűtőt és a kutyaházat is a nagyobbra (AB-s motorról).
nekem most nyáron készült a széria 1,6os motorom. gyakorlatilag mindent cseréltünk, a blokkot is. kicsit többe került végül mint 200e, úgy hogy a hengerfejek maradtak a régiek, csak fel lettek újítva
Robpanzer
« Hozzászólás #33931 Dátum: 2009 Január 22, 20:36:07 »

Természetesen hosszú váltóra gondoltam. Úgy képzeltem el a dolgot, hogy veszek egy 1.6-os komplett mocit hosszú váltóval. A mostani kis ciripelőt meg meghagyom tartaléknak. A Bogárral nem szoktam gyorsan menni mert arra van másik gép. Nemrég lett beállítva a dobfék és wow Grin jól fog. Wink De azért jobban szeretnék tárcsát mindenhova. Tárcsapárti vagyok. Grin

olvass utánna... Ez nem így müxik, hogy polo tárcsaféket fel lehet tenni...  Szerintem akkor kérdezz, ha tényleg komolyan gondolod, és utána jártál az alap dolgoknak.
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33930 Dátum: 2009 Január 22, 20:27:22 »

Az 1.6-ot be tudod rakni simán, de azért esetleg egy hosszabb váltó nem árt, de nem létszükséglet. A tárcsafék sem rossz ha van, főleg ha gyorsan szoktál menni. Azért a (jól beállított és jó állapotú) dobfékes bogaras sem a halál fia, normális közlekedésben elég az is.

Természetesen hosszú váltóra gondoltam. Úgy képzeltem el a dolgot, hogy veszek egy 1.6-os komplett mocit hosszú váltóval. A mostani kis ciripelőt meg meghagyom tartaléknak. A Bogárral nem szoktam gyorsan menni mert arra van másik gép. Nemrég lett beállítva a dobfék és wow Grin jól fog. Wink De azért jobban szeretnék tárcsát mindenhova. Tárcsapárti vagyok. Grin

VW 1300 ('68)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33929 Dátum: 2009 Január 22, 20:21:32 »

Elhiszem. Wink Ha azt mondjátok, hogy ne mert megsül akkor nem teszem. Wink És köszönöm, hogy szóltatok!
És ha veszek egy komplett 1,6-os mocit, váltóval akkor azt gond nélkül be lehet rakni? Meg mennyi az a max. LE amit még a kaszni elbír merevítések/megerősítések nélkül (nem akarok race-bogarat építeni csak kíváncsi vagyok).
A másik ami piszkálja a fantáziámat az a fék. Tudom van olyan modell (asszem az 1500-asokon) ahol van elöl tárcsa...de olvastam vhol, hogy régebbi Pólóból szedtek ki fékrendszert és azt tették a bogiba. Ez mennyire kivitelezhető?
Az 1.6-ot be tudod rakni simán, de azért esetleg egy hosszabb váltó nem árt, de nem létszükséglet. A tárcsafék sem rossz ha van, főleg ha gyorsan szoktál menni. Azért a (jól beállított és jó állapotú) dobfékes bogaras sem a halál fia, normális közlekedésben elég az is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33928 Dátum: 2009 Január 22, 20:17:56 »

F-es motort nehogy összehozz 1,6-os hengerekkel. Ha nem hiszed, kérdezd meg, miért nem bogarazok... Szétsült.

Elhiszem. Wink Ha azt mondjátok, hogy ne mert megsül akkor nem teszem. Wink És köszönöm, hogy szóltatok!
És ha veszek egy komplett 1,6-os mocit, váltóval akkor azt gond nélkül be lehet rakni? Meg mennyi az a max. LE amit még a kaszni elbír merevítések/megerősítések nélkül (nem akarok race-bogarat építeni csak kíváncsi vagyok).
A másik ami piszkálja a fantáziámat az a fék. Tudom van olyan modell (asszem az 1500-asokon) ahol van elöl tárcsa...de olvastam vhol, hogy régebbi Pólóból szedtek ki fékrendszert és azt tették a bogiba. Ez mennyire kivitelezhető?

VW 1300 ('68)
Robpanzer
« Hozzászólás #33927 Dátum: 2009 Január 22, 20:10:18 »

F-es motort nehogy összehozz 1,6-os hengerekkel. Ha nem hiszed, kérdezd meg, miért nem bogarazok... Szétsült.
jaja f-esnek kisolajfuratos.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33926 Dátum: 2009 Január 22, 19:40:14 »

Szia!
Igen, rövidváltós. A motorszám F-es. Azért szeretném átalakítani mert már kb. 23 éve nem volt felújítva a motor (akkor teljes generál lett a blokkon kívül minden ki lett cserélve) amit még a Parajdi újított fel a Mozaik utcában (anno). Csodálkozva kérdezte a Nagyapámtól, hogy "Maga ezzel jött ide????" Grin  Egyépként meg van vmi baja, kihagy egy henger. Amikor belegedett abbamaradt. A másik érdekesség (számomra), hogy alvázszám alapján 1968-as 8. havi. Motorszám alapján meg asszem '71 körüli.
Rendben, utánaolvasok. Wink
F-es motort nehogy összehozz 1,6-os hengerekkel. Ha nem hiszed, kérdezd meg, miért nem bogarazok... Szétsült.
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33925 Dátum: 2009 Január 22, 19:33:58 »

Szia!
Mivel 1300-as motorról van szó, gondolom rövidváltó van hozzá. A váltón semmit nem kell alakítanod szerintem. A gyári 1.6-os motorkhoz husszúváltó volt, de a rövid is jó hozzá, max más lesz a karakterisztikája a kocsinak. Jobban gyorsul, viszont a végsebesség alacsonyabb. A motor konkrét adataira lenne szükség ahhoz sztem, hogy konkrétan választ kapj a kérdésedre. Pl: Milyen a motorszám? Mert ha kisolajfuratos a motor akkor sztem nem érdemes átalakítani.

Továbbá szerintem elősször olvass körbe jobban a témával kapcsolatban. Pl a váci bogarasok honlapján. Gugli kiadja

Szia!
Igen, rövidváltós. A motorszám F-es. Azért szeretném átalakítani mert már kb. 23 éve nem volt felújítva a motor (akkor teljes generál lett a blokkon kívül minden ki lett cserélve) amit még a Parajdi újított fel a Mozaik utcában (anno). Csodálkozva kérdezte a Nagyapámtól, hogy "Maga ezzel jött ide????" Grin  Egyépként meg van vmi baja, kihagy egy henger. Amikor belegedett abbamaradt. A másik érdekesség (számomra), hogy alvázszám alapján 1968-as 8. havi. Motorszám alapján meg asszem '71 körüli.
Rendben, utánaolvasok. Wink

VW 1300 ('68)
Robpanzer
« Hozzászólás #33924 Dátum: 2009 Január 22, 19:10:31 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki segíteni? 1300-as mocit szerenék átalakítani 1600-asra. hol tudnék utánanézni az alkatrészeknek vagy ha van esetleg komplett szett hozzá(?). Tudom ebay-en sok cucc van de mielött megveszem szeretném megskubizni a cuccot. Smiley meg hogy mennyire kell átalakítani a gyári 1.3-as váltót, hogy bírja az 1.6-ost? A Bogár különben 1968-as (8. havi) és már több mint 25 éve  Családtag. Smiley

Előre is nagyon köszönöm!

üdv. Laci

Szia!
Mivel 1300-as motorról van szó, gondolom rövidváltó van hozzá. A váltón semmit nem kell alakítanod szerintem. A gyári 1.6-os motorkhoz husszúváltó volt, de a rövid is jó hozzá, max más lesz a karakterisztikája a kocsinak. Jobban gyorsul, viszont a végsebesség alacsonyabb. A motor konkrét adataira lenne szükség ahhoz sztem, hogy konkrétan választ kapj a kérdésedre. Pl: Milyen a motorszám? Mert ha kisolajfuratos a motor akkor sztem nem érdemes átalakítani.

Továbbá szerintem elősször olvass körbe jobban a témával kapcsolatban. Pl a váci bogarasok honlapján. Gugli kiadja
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 19:12:44 írta Robpanzer »
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33923 Dátum: 2009 Január 22, 19:03:21 »

Valószínűleg a kédereknél lesz gond szerintem. Berakás előtt érdemes megkenni őket szilikonzsírral, vagy szélvédőragasztóval.
[/quote
még nem volt alkalmam alaposan átnézni, de esőbe nem láttam h. befolyna
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33922 Dátum: 2009 Január 22, 19:00:38 »

jobb oldal nem tökéletes(tehát valószinűleg azért nincs ott víz ,mert kifolyik), de a bal toppos
Valószínűleg a kédereknél lesz gond szerintem. Berakás előtt érdemes megkenni őket szilikonzsírral, vagy szélvédőragasztóval.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33921 Dátum: 2009 Január 22, 18:58:55 »

attól hogy e kéder új még befolyhat...sokminden lehet még. A fűtés csövekkel mizu? A padlólemez nem lyukas?
jobb oldal nem tökéletes(tehát valószinűleg azért nincs ott víz ,mert kifolyik), de a bal toppos
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33920 Dátum: 2009 Január 22, 18:47:16 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki segíteni? 1300-as mocit szerenék átalakítani 1600-asra. hol tudnék utánanézni az alkatrészeknek vagy ha van esetleg komplett szett hozzá(?). Tudom ebay-en sok cucc van de mielött megveszem szeretném megskubizni a cuccot. Smiley meg hogy mennyire kell átalakítani a gyári 1.3-as váltót, hogy bírja az 1.6-ost? A Bogár különben 1968-as (8. havi) és már több mint 25 éve  Családtag. Smiley

Előre is nagyon köszönöm!

üdv. Laci

VW 1300 ('68)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33919 Dátum: 2009 Január 22, 18:47:01 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
attól hogy e kéder új még befolyhat...sokminden lehet még. A fűtés csövekkel mizu? A padlólemez nem lyukas?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33918 Dátum: 2009 Január 22, 18:40:28 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
Oldalak: 1 ... 1162 1163 1164 1165 1166 [1167] 1168 1169 1170 1171 1172 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.