www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 23:08:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1162 1163 1164 1165 1166 [1167] 1168 1169 1170 1171 1172 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14892009 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33971 Dátum: 2009 Január 22, 23:49:09 »

motor kód is van a katalógusban
arra akarok kilyukadni, hogy nekem vajon milyen kódú motoré kéne elvileg?
 As41es blokkban új 1.6os KS hengerek, de alacsony kompresszióval, mert a hengerfej szimplaszívós 1.3-asé
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33970 Dátum: 2009 Január 22, 23:44:08 »

aha. és különbözik motorszám szerint?
motor kód is van a katalógusban


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33969 Dátum: 2009 Január 22, 23:42:32 »

Van katalógus  amiből kikeresi az eladó.
aha. és különbözik motorszám szerint?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33968 Dátum: 2009 Január 22, 23:37:53 »

na már csak azt nem tudom, milyen hőértékű kell a bogárba  Roll Eyes
a váciak azt írják a motornak megfelelő.. ezekszerint elvileg nem egyforma kellett a különböző motorokba?
Van katalógus  amiből kikeresi az eladó.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33967 Dátum: 2009 Január 22, 23:35:58 »

A brisk-kel nekem nincs tapasztalatom, de rosszat még nem hallottam róluk.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33966 Dátum: 2009 Január 22, 23:35:49 »

Smiley

gyertyából mindenki másra esküszik. előjön ez a téma pár havonta a hőértéke a fontos, volt egy táblázat..

na már csak azt nem tudom, milyen hőértékű kell a bogárba  Roll Eyes
a váciak azt írják a motornak megfelelő.. ezekszerint elvileg nem egyforma kellett a különböző motorokba?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33965 Dátum: 2009 Január 22, 23:30:48 »


Ja és egyedül voltam egy dob sör társaságában... Grin

KÉRDÉS: Milyen gyertyát, és hol (Bpest) vegyek az 1,3 AB-és motoromba?
 Bogárdoktor haverom valami irridiumosról? beszélt ami nagyon klasssz lehet, de majdnem 10 rugó a 4db... Embarrassed

Smiley

gyertyából mindenki másra esküszik. előjön ez a téma pár havonta a hőértéke a fontos, volt egy táblázat..
na, Váciaknál ez is van  Wink http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/

szerintem a gyártmány a lényeg. ne legyen török, meg kínai. nálam most Briskek vannak, Szabó Miki azt ajánlotta. kb 600ft/db Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33964 Dátum: 2009 Január 22, 23:30:08 »

iridiumos gyertya az a modern autókba való. (már csak azért is mert csak hosszú menetes van).
Bogárba ill. mindenbe én csak Denso-t vagy japán!! NGK-t teszek.


                             GNX-967
Nem elérhető Oldi
Hozzászólások: 96


« Hozzászólás #33963 Dátum: 2009 Január 22, 23:26:21 »

Hi!

Csak egy mondattal visszatérve a kupplung bowden cseréhez.

Nekem tavaly csak kiakadt, de kihúztam és újra behúztam egy kábelkötegelővel rögzítettem (miután vagy háromszor kiakadt)  akkor azt hittem ideiglenesen de azóta (egy éve lassan) is bent van. Wink
Nem volt különösebben nehéz ügy, pedig először csináltam.
Ja és egyedül voltam egy dob sör társaságában... Grin

KÉRDÉS: Milyen gyertyát, és hol (Bpest) vegyek az 1,3 AB-és motoromba?
 Bogárdoktor haverom valami irridiumosról? beszélt ami nagyon klasssz lehet, de majdnem 10 rugó a 4db... Embarrassed

Mindenhova odaérek, csak idő kérdése...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33962 Dátum: 2009 Január 22, 23:07:09 »

A széria gyújtás röpsúlyos szabályzója mekkora fordulaton "nyit ki" teljesen ?
  nekem úgy tünt 2500 fölött már nem nő az előgyújtás  Roll Eyes  hol van stunt ezt biztos vágja csípőből

Robpanzer
« Hozzászólás #33961 Dátum: 2009 Január 22, 22:55:37 »

Semmi gond. Wink Csak nyáron szeretném használni, de viszont napi használatra és minden vágyam egy túra a Bogárral. Kasznit nem lesz egyszerű helyrerakni ezért nem is fog kapni hűdedrága fényezést mert bárhol lehet láthatatlan rozsdafolt ami egyszercsak felnyomja a festéket és behalnék ha egy 200-300 ezres fényezés felhólyagosodna. Grin Télen van idő teljesen szétszedni és kijavítani az esetleges rozsdás részeket.
Aham, szóval szarok a mexikói mocik...várható volt. Ami még nagyon tetszik az az ikerkarbi és sok bogáron láttam már. Újonan ezek kb. milyen árban mozognak (1600ccm-es mociknál)? nincs valahol olyan bolt ahhol ilyen cuccokat árulnak? Néztem a Bugpartsnál de csak szívócsonkokat láttam ikerkarbihoz. 

alapvetően a mexikói alkatrészek szarok a némethez képest, bár a tajvani kínai szaroknál jobbak.
A fányezést tekintve akkor szerintem Teddyzned kéne, Maresznak is az van, és sztem jól néz ki. És ha kijön vmilyen hiba, akkor javítható, továbbá lényesgrsen olcsóbb mint a fújás.  Injektoros mociba nem érdemes belefektetni, sokan kísérleteztek már itt a fórumon ezzel, nálam sokkalta nagyobb tudású emberek.
Az ikerkarbi egy okos ütlet, ha nyári használtra szeretnéd. Jelentős teljesítménynövekedést okoz már egy széria 1.6-os motoron is.  Kb 100 ezer ft-ban van. 2 weber idf karburátor kell hozzá (használt) +felújítókészlet átfúvókázás stb... én is ezt csinálom. egy széria 1.6-os ab-s motorra szeretnék 2 webert. Újban megfizethetetlen.
Persze van más lehetőség is. Tehetsz pl 2 torkú progresszív központi karbit is, az sem rossz. Maresz  árul is egyet újba 100-ért mindennel. Azt csak fel kell tenni, és menni vele.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33960 Dátum: 2009 Január 22, 22:46:17 »

süsü és embecska nyert Kezfogas  most dugtam vissza a váltórudat gumi csúszkát akartam cserélni de semmi baja csak zsírozni kellet Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 22:48:22 írta tati »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33959 Dátum: 2009 Január 22, 22:45:16 »

A széria gyújtás röpsúlyos szabályzója mekkora fordulaton "nyit ki" teljesen ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #33958 Dátum: 2009 Január 22, 22:42:45 »

namiez?   Grin

ott a kuplung bowden Smiley

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33957 Dátum: 2009 Január 22, 22:40:00 »

 Grin Grin Grin
Az a benzincső


                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33956 Dátum: 2009 Január 22, 22:36:58 »

Alja az  autónak Grin az ott fékccsső? Huh

fékcső? az villanydrót!
szemmel láthatólag ez valami lámpa hátulról

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33955 Dátum: 2009 Január 22, 22:34:45 »

namiez?   Grin
Alja az  autónak Grin az ott fékccsső? Huh

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33954 Dátum: 2009 Január 22, 22:33:45 »

baszki még mindig vizes? Lehet alulrol megy be, szvsz kerékjáratnál lehet, hogy van lyuk alváz-kasztni közt, ha mész, elég sok víz odajut. Vagy állva is ázik?
Ha menetközben,akkor  MIndenképpen a kerékjáratnál,vaagyis  a fernéklemez,és a küszöb közötti tömítés szar,ami víz ott bejut,az mehet  hátra  egyenes  helyzetben is.Ha  az  jó,akkor lukas valahol a géped.De  ezt mindenkinek tudnia kell,hogy mennyire van renbe a bódéja. Wink

Egyébként meg ilyen esős időben,hagyad kint egy esőss éjszakában,persze teljesen   szárazan indulva,és meglátod. Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33953 Dátum: 2009 Január 22, 22:33:40 »



                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33952 Dátum: 2009 Január 22, 22:31:27 »


na de kié?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33951 Dátum: 2009 Január 22, 22:30:20 »

namiez?   Grin




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33950 Dátum: 2009 Január 22, 22:27:26 »

namiez?   Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #33949 Dátum: 2009 Január 22, 22:05:36 »

Szerintem olvasd a hogyan tunigoljuk motorunkat topicot
ott motorra váltóra fékre is voltak már beirások.


 Evil

Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33948 Dátum: 2009 Január 22, 21:57:07 »

Rendben, elnézést Smiley Amúgy mire kéne a gép? Csak nyári szabadidőautónak? Vagy esetleg napi használatra? Ettől is függ, hogy milyen motort állítasz össze.

Semmi gond. Wink Csak nyáron szeretném használni, de viszont napi használatra és minden vágyam egy túra a Bogárral. Kasznit nem lesz egyszerű helyrerakni ezért nem is fog kapni hűdedrága fényezést mert bárhol lehet láthatatlan rozsdafolt ami egyszercsak felnyomja a festéket és behalnék ha egy 200-300 ezres fényezés felhólyagosodna. Grin Télen van idő teljesen szétszedni és kijavítani az esetleges rozsdás részeket.
Aham, szóval szarok a mexikói mocik...várható volt. Ami még nagyon tetszik az az ikerkarbi és sok bogáron láttam már. Újonan ezek kb. milyen árban mozognak (1600ccm-es mociknál)? nincs valahol olyan bolt ahhol ilyen cuccokat árulnak? Néztem a Bugpartsnál de csak szívócsonkokat láttam ikerkarbihoz. 

VW 1300 ('68)
1303LS
« Hozzászólás #33947 Dátum: 2009 Január 22, 21:54:07 »

mexikói bogarakat ............de a mocijukról soha nem hallottam még, hogy az milyen.
Ha 1.2-es akkor elnyűhetetlen, nagyon csendes, kis fogyasztású.
Injektorost nem tudom.  Cool
Robpanzer
« Hozzászólás #33946 Dátum: 2009 Január 22, 21:46:49 »

igen, már látom, hogy ez lesz a legjobb megoldás. Wink mik a tapasztalatok az injectoros 1.6-osokkal? A Bugparts-ban (itt van a szomszédban) azt mondták, hogy a mexikói bogarakat messze el kell kerülni (sajna)...de a mocijukról soha nem hallottam még, hogy az milyen.----> szar (a némethez képest)
Robpanzer
« Hozzászólás #33945 Dátum: 2009 Január 22, 21:44:52 »

tudom, hogy nem így működnek a dolgok, csak vhol olvastam és ez megragadt bennem vmiért és megkérdeztem. Wink az alapokat folyamatosan sajátítom el már egy jóideje (pár könyvet már "kivégeztem" egymás után többször is (fejlődése a modellnek, újítások, az egész VW gyár története)
és persze hallgatom Nagyapámat akinek a Bogár már több mint 20 éve megvan és olvasom mások tapasztalatát, cikkeket. Mellesleg a komolyságról: lassan 30 éve, hogy a család tulajdonában van. Nagyapám, Apukám és én is a Bogáron tanultunk meg vezetni és én a Bogárban nőttem fel, amióta az eszemet tudom imádom ezt a ciripelő jószágot. Ha nem gondolnám komolyan nem kérdeznék semmit, mert ha valamit nem akarok 100%-osan csinálni akkor annak inkább neki se kezdek. Smiley

Rendben, elnézést Smiley Amúgy mire kéne a gép? Csak nyári szabadidőautónak? Vagy esetleg napi használatra? Ettől is függ, hogy milyen motort állítasz össze.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33944 Dátum: 2009 Január 22, 21:28:03 »

egyébként egyszerü, vizfestékes vizet döntsél rá miután kiszedted a kárpitokat és száraz az auto, látni fogod a nyomát.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33943 Dátum: 2009 Január 22, 21:25:54 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
tényleg.. akartam kérdezni, hogy állóhelyben ázik be, vagy miután esős időben mentél?
Qzma autójában is állt a víz az akksi körül mikor Erdélyből jöttünk haza, és ugye kiderült egy-két évvel késöbb, hogy az anyós előtti doblemez a lyukas és a kerék veri fel a vizet, ami befolyik. csak esőben egy-két kivételtől eltekintve nem használta és nem kereste hol a hiba
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33942 Dátum: 2009 Január 22, 21:24:41 »

még nem volt alkalmam alaposan átnézni, de esőbe nem láttam h. befolyna
baszki még mindig vizes? Lehet alulrol megy be, szvsz kerékjáratnál lehet, hogy van lyuk alváz-kasztni közt, ha mész, elég sok víz odajut. Vagy állva is ázik?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 21:26:55 írta gyiik »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #33941 Dátum: 2009 Január 22, 21:17:27 »

hol folyhat be a víz a kocsiba, ha baloldalt hátsó ülés alatt állt a víz, és az ablak kéderek újak ?(előtte a hátsó szélvédő sarkán folyt be)
Az alváz és a kocsiszekrény között is bemehet a víz.Harminc-negyven év alatt,magától is elfárad az a gumitömítés,de legtöbbször az alváz és a küszöb(fűtéscsatorna)szakszerűtlen javításától,lakatolásától szokott befolyni a víz.Küszöb lakatolásánál nem emelik le a kasznit,és a hegesztés miatt,elég a tömítés.

Nem is biztos,hogy hátul szivárog be a víz.A bogár padlója ugyanis hátrafelé lejt,és a hátsóülés alatti mélyponton gyűlik össze.

Ez egyébként a bogárnak egy gyenge pontja,nagyon sok autó beázik.
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33940 Dátum: 2009 Január 22, 21:06:13 »

akkor mindenképp hagyd meg ezt a motort és vagy építs, vagy vegyél egy 1,6ost.


igen, már látom, hogy ez lesz a legjobb megoldás. Wink mik a tapasztalatok az injectoros 1.6-osokkal? A Bugparts-ban (itt van a szomszédban) azt mondták, hogy a mexikói bogarakat messze el kell kerülni (sajna)...de a mocijukról soha nem hallottam még, hogy az milyen.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33939 Dátum: 2009 Január 22, 21:00:39 »

olvass utánna... Ez nem így müxik, hogy polo tárcsaféket fel lehet tenni...  Szerintem akkor kérdezz, ha tényleg komolyan gondolod, és utána jártál az alap dolgoknak.

tudom, hogy nem így működnek a dolgok, csak vhol olvastam és ez megragadt bennem vmiért és megkérdeztem. Wink az alapokat folyamatosan sajátítom el már egy jóideje (pár könyvet már "kivégeztem" egymás után többször is (fejlődése a modellnek, újítások, az egész VW gyár története)
és persze hallgatom Nagyapámat akinek a Bogár már több mint 20 éve megvan és olvasom mások tapasztalatát, cikkeket. Mellesleg a komolyságról: lassan 30 éve, hogy a család tulajdonában van. Nagyapám, Apukám és én is a Bogáron tanultunk meg vezetni és én a Bogárban nőttem fel, amióta az eszemet tudom imádom ezt a ciripelő jószágot. Ha nem gondolnám komolyan nem kérdeznék semmit, mert ha valamit nem akarok 100%-osan csinálni akkor annak inkább neki se kezdek. Smiley

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33938 Dátum: 2009 Január 22, 20:58:50 »

F után 0-a jön. Nem biztos, hogy '71-es. Van egy eszméletlenül régi magyar bogárkönyv amibe minden le van írva. Alvázszámok, motorszámok. Az összes fejlesztés amit a gyár csinált 1936-tól egészen 1971-ig. Van egy másik könyv amiben meg minden le van írva az összes kiadott motorról. Hol, mi milyen öntvényből készült, csavarok adatai, meghúzás értéke, sorrendek, alvázadatok, fokozatok áttételei, végáttételek, minden adat ami egy kocsiról elképzelhető. Csak mivel ez kifejezetten Type1-essel foglalkozik így már az 1.6-os nincs benne csak 1.5-ösig.
akkor mindenképp hagyd meg ezt a motort és vagy építs, vagy vegyél egy 1,6ost. csak ugye egy eladó motorról, ki tudja hogy milyen állapotú, miért adják el, és nem kell-e hamarosan felújítani.

javaslom a Váciak honlapját, ott is olvashatsz pár alapvető dologról
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 21:01:55 írta Typ117 »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33937 Dátum: 2009 Január 22, 20:57:12 »

F után 0-a jön.

F0      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'65>07/'70   Szimpla szívós
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #33936 Dátum: 2009 Január 22, 20:53:58 »

ha 71-es az F-es motor, akkor lehet hogy nagy olajfuratos már.
a motorszám (már ha nincs átütve) F után milyen szám jön? ha 0 vagy 1, akkor a régebbi, ha 2, akkor már valószínüleg nagy olajfuratos. én abból már akár építenék 1,6ost (nem tuning motort) de cserélném az olajhűtőt és a kutyaházat is a nagyobbra (AB-s motorról).
nekem most nyáron készült a széria 1,6os motorom. gyakorlatilag mindent cseréltünk, a blokkot is. kicsit többe került végül mint 200e, úgy hogy a hengerfejek maradtak a régiek, csak fel lettek újítva


F után 0-a jön. Nem biztos, hogy '71-es. Van egy eszméletlenül régi magyar bogárkönyv amibe minden le van írva. Alvázszámok, motorszámok. Az összes fejlesztés amit a gyár csinált 1936-tól egészen 1971-ig. Van egy másik könyv amiben meg minden le van írva az összes kiadott motorról. Hol, mi milyen öntvényből készült, csavarok adatai, meghúzás értéke, sorrendek, alvázadatok, fokozatok áttételei, végáttételek, minden adat ami egy kocsiról elképzelhető. Csak mivel ez kifejezetten Type1-essel foglalkozik így már az 1.6-os nincs benne csak 1.5-ösig.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33935 Dátum: 2009 Január 22, 20:48:06 »

haverom állítólag most dobott össze valami porsche-blokkos bogarat, remélem képelhetek hamarosan. Ladás tesója építette, kíváncsi vagyok a sufni-megoldásokra Cheesy
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #33934 Dátum: 2009 Január 22, 20:42:10 »

ha 71-es az F-es motor, akkor lehet hogy nagy olajfuratos már.
a motorszám (már ha nincs átütve) F után milyen szám jön? ha 0 vagy 1, akkor a régebbi, ha 2, akkor már valószínüleg nagy olajfuratos. én abból már akár építenék 1,6ost (nem tuning motort) de cserélném az olajhűtőt és a kutyaházat is a nagyobbra (AB-s motorról).
nekem most nyáron készült a széria 1,6os motorom. gyakorlatilag mindent cseréltünk, a blokkot is. kicsit többe került végül mint 200e, úgy hogy a hengerfejek maradtak a régiek, csak fel lettek újítva

De F2-nek sem akkora olajfurat, mint AB-nek, ha jól emlékszem. A másik meg az öntvény típusa. Az F-es "keményebb" vas, de jobban melegedik az ötvözet, az AB-s "puhább" de jobb a hőelvezetése-hőleadása!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33933 Dátum: 2009 Január 22, 20:40:39 »

Természetesen hosszú váltóra gondoltam. Úgy képzeltem el a dolgot, hogy veszek egy 1.6-os komplett mocit hosszú váltóval. A mostani kis ciripelőt meg meghagyom tartaléknak. A Bogárral nem szoktam gyorsan menni mert arra van másik gép. Nemrég lett beállítva a dobfék és wow Grin jól fog. Wink De azért jobban szeretnék tárcsát mindenhova. Tárcsapárti vagyok. Grin
mindent rendelhetsz, csak pénz kérdése. hátra szerintem felesleges tárcsát tenni, széria 1.6-os motorhoz pláne. előre meg kapsz bogárhoz valót, nem kell faragni
hosszú váltóban meg az első 3 fokozat ha jól tudom ugyanolyan mint a rövid, csak a 4. hosszabb. ha úgysem szoktál mondjuk 100nál gyorsabban menni, szerintem felesleges

de tényleg a legbiztosabb megoldás, ha az 1,3ast megtartod, és építesz egy 1,6ost
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33932 Dátum: 2009 Január 22, 20:37:45 »

Elhiszem. Wink Ha azt mondjátok, hogy ne mert megsül akkor nem teszem. Wink És köszönöm, hogy szóltatok!
És ha veszek egy komplett 1,6-os mocit, váltóval akkor azt gond nélkül be lehet rakni? Meg mennyi az a max. LE amit még a kaszni elbír merevítések/megerősítések nélkül (nem akarok race-bogarat építeni csak kíváncsi vagyok).
A másik ami piszkálja a fantáziámat az a fék. Tudom van olyan modell (asszem az 1500-asokon) ahol van elöl tárcsa...de olvastam vhol, hogy régebbi Pólóból szedtek ki fékrendszert és azt tették a bogiba. Ez mennyire kivitelezhető?
ha 71-es az F-es motor, akkor lehet hogy nagy olajfuratos már.
a motorszám (már ha nincs átütve) F után milyen szám jön? ha 0 vagy 1, akkor a régebbi, ha 2, akkor már valószínüleg nagy olajfuratos. én abból már akár építenék 1,6ost (nem tuning motort) de cserélném az olajhűtőt és a kutyaházat is a nagyobbra (AB-s motorról).
nekem most nyáron készült a széria 1,6os motorom. gyakorlatilag mindent cseréltünk, a blokkot is. kicsit többe került végül mint 200e, úgy hogy a hengerfejek maradtak a régiek, csak fel lettek újítva
Oldalak: 1 ... 1162 1163 1164 1165 1166 [1167] 1168 1169 1170 1171 1172 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.265 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.