www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 17:13:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1078 1079 1080 1081 1082 [1083] 1084 1085 1086 1087 1088 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13269604 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37318 Dátum: 2009 Június 11, 20:53:49 »

http://www.youtube.com/watch?v=XcF8newWSaU&feature=related

Ó a másik kábítás! Mi ez a négy csavar?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37317 Dátum: 2009 Június 11, 20:52:14 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


Pl el van dugulva az alapjárati fúvóka, akár benzin, akár levegő.

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37316 Dátum: 2009 Június 11, 20:51:03 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


Alapjárati fúvóka koszos, vagy vízcsepp szorult bele.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37315 Dátum: 2009 Június 11, 20:50:21 »

http://www.youtube.com/watch?v=9XUKOUbp_PA&feature=related

Szétkapták mint foxi a lábtörlőt!  Grin

A pedálsort bennehagyták,pedig lehet vele szívni! Sok cucc meg nem is volt eleve benne!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37314 Dátum: 2009 Június 11, 20:47:12 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


szívócső nem jegesedik ?
sok benzin,sok levegő ?
csak ötleteltem nem értek hozzá  Lips Sealed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #37313 Dátum: 2009 Június 11, 20:46:41 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


Picipuci, első körön.  Roll Eyes
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37312 Dátum: 2009 Június 11, 20:42:55 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37311 Dátum: 2009 Június 11, 20:20:37 »

Tolatólámpa miatt.
Nekem nincs Wink

 Wink kapcsolótam Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37310 Dátum: 2009 Június 10, 22:40:08 »


OK.. de nem értem miért pont hátsó lököst?  Smiley

esetleg van neked jó minőségű? első is jöhet ha van...  Wink
Tolatólámpa miatt.
Nekem nincs Wink

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37309 Dátum: 2009 Június 10, 22:32:12 »

Majd vegyél rá egy hátsó lököst... Cool Tongue
Amúgy szép nagyon.


OK.. de nem értem miért pont hátsó lököst?  Smiley

esetleg van neked jó minőségű? első is jöhet ha van...  Wink

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37308 Dátum: 2009 Június 10, 22:16:05 »

Egyébként vállal bogarakat amúgy is? A piac törvényeinek megfelelően?  Roll Eyes Durvábban pénzért, idegeneknek.

háát volt már rá példa... autószerelő lévén elég sokszor előfordul... bogár ritkán fut be, de előfordult már, autókban nem válogat. Évekkel ezelőtt volt nála egy szarrárohadt, fakonstrukciós Praga Picolo, igazi 30-as évekbeli klasszikus olyan mint ez http://www.auta5p.eu/plakaty/2005/praga_piccolo_01.jpg a fa részek elkészítése és pótlása sem fogott ki rajta, pedig ahhoz ténzleg nem voltak javítóelemek... és az én piros bogaram esküszöm szalonautó lett volna mellette... mikor elkészült majdnem sírtam mikor elvitték... meg emlékszem mikor az én koromban volt (jó egy kicsit több) kb 35 éves korában a motorcsónakban látta azt amit én a bogarakban, akkor épített is egy wartburg motoros 4 személyes motorcsónakot szinte a semmiből... sajnos épem nincs róla, de gondolom nem kell sokat bizonygatnom hogy simán felvette a versenyt a gyári epítésűekkel mint diyájnban mint pedig teljesítményben... mikor kiderült hogy elég gyakran elszáll, eltörik, tönkremegy a hajócsavar, elkezdett alumíniumból (régi törött motorblokkból)  hajócsavart önteni... szóval nem az a fajta akin könnzen ki lehet fogni... utálja ha függnie kell valakiktől (várnia, vagy igazodnia), ezért van ennyire jól felszerelt műhelye, és általában (szinte mindig) egyedül dogozik.
ja.. és a kedvencei a bangladeshi autóépítők a national geographicson... tudjátok... a kopasz meg a fekete indiai csóka, azt mondja hogy értenek a pléhez  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 10, 22:23:38 írta tom@SZ »

Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #37307 Dátum: 2009 Június 10, 22:04:04 »

Sajnos rájöttem tegnap, hogy miért volt olaj helyett zsír a kormányműben...
Szóval rendesen kifolyik belőle alul a tengelynél, ahogy láttam.
..........
Tud valaki segíteni? Legszívesebben úgy szedném szét, hogy már megvan hozzá az alkatrész. Nem tudom napokra nélkülözni, minden nap használom a kocsit.
(1974. VW1300, AR-es, csigás kormánymű)

Sziasztok!
Köszönöm a segítséget a szimeringgel kapcsolatban, a méret jó volt... de sajnos egy klasszikus idézet jut eszembe: "a műtét sikerült, a beteg meghalt"... Grin
Szóval még mindig látok olajfoltot alatta. Tudom, hogy mondtátok, hogy tegyek a kormányműbe zsírt, de szeretnék neki még egy esélyt adni  Roll Eyes
Feltételezem, a kormányoszlop felé menő tengelyen is szimering lehet.
Annak is tudja valaki a számát? (Ha nem lesz jó, istenbiz teszek bele zsírt Wink)
Köszi

VW 1300 - 1974
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37306 Dátum: 2009 Június 10, 21:36:58 »

Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)
Majd vegyél rá egy hátsó lököst... Cool Tongue
Amúgy szép nagyon.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37305 Dátum: 2009 Június 10, 21:01:20 »

Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)
Egyébként vállal bogarakat amúgy is? A piac törvényeinek megfelelően?  Roll Eyes Durvábban pénzért, idegeneknek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37304 Dátum: 2009 Június 10, 20:52:06 »

Igen, ez az. A nagy távolság és az idő szűke volt az ami miatt nem lett az enyém. A képeket elnézve nem is bánom, egyáltalán...Ráadásul nem lenne meg a mostani saját kocsim sem... Grin

 Smiley szerintem is jobban jártál így, te is, én is, meg az autó is, így neked is van egy szép autód (valószinűleg töredéke pénzből mint amit erre költöttél volna), nekem is lesz egy szép autóm (valószinűleg, sőt biztos hogy minőségibben megépítve mintha készen vettem volna, saját elképzelés szerint elkészítve, és főleg tudom hogy mi van a festék alatt)...
... egyszóval a sors tudja, hogy mit miért, és hogyan oszt.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37303 Dátum: 2009 Június 10, 20:32:12 »

Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)
Édesapád azon emberek egyike aki az otthoni felujitásokat a takimakifusimisi szintről láthatóan egy másik perspektivába helyezi. Gratulálok neki.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37302 Dátum: 2009 Június 10, 20:25:29 »

Gyak. javító elem nékül, csupasz lemezből, nagyon szép munka. Taposót is lefogadnám ti csinálnátok, ha lenne rá kedv!  Cheesy

 Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37301 Dátum: 2009 Június 10, 20:10:25 »

Az én autómat is szétszedhetné így valaki.. aztán össze is rakhatná... Segítenék is Smiley

Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked

Semmi sem lehetetlen! Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37300 Dátum: 2009 Június 10, 20:09:03 »

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 

Gratulálok édesapádnak mind a munkához mind a nem gyengén felszerelt műhelyhez!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37299 Dátum: 2009 Június 10, 20:08:57 »

Ez volt az a 150e Ft körüli 63-as,amiről D1987 anno lecsúszott.
Hozzád került?

Igen, ez az. A nagy távolság és az idő szűke volt az ami miatt nem lett az enyém. A képeket elnézve nem is bánom, egyáltalán...Ráadásul nem lenne meg a mostani saját kocsim sem... Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37298 Dátum: 2009 Június 10, 19:53:29 »

Gyak. javító elem nékül, csupasz lemezből, nagyon szép munka. Taposót is lefogadom ti csinálnátok, ha lenne rá kedv!  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 10, 20:21:26 írta tazoli »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37297 Dátum: 2009 Június 10, 19:47:24 »

Hát ez a váltótól a fűtéscsatornáig nem semmi sokoldalúság! Gratulálok hozzá. Mit meg nem tesz az ember az utódjaiért  Grin

Csak ámultam-bámultam.
Nagyon alapos munka.

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37296 Dátum: 2009 Június 10, 19:25:56 »


Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked

ugyanígy jártunk mi is...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37295 Dátum: 2009 Június 10, 15:52:25 »

Hát ez a váltótól a fűtéscsatornáig nem semmi sokoldalúság! Gratulálok hozzá. Mit meg nem tesz az ember az utódjaiért  Grin

Sztem erre gondol. Az alairasaban levo galeriabol kattintottam at a masik galeriajaba.
http://picasaweb.google.com/Szeepe/RedRidingHood#
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37294 Dátum: 2009 Június 10, 15:37:33 »

Hol van a link? Nekem a régin nem jön be, hiába frissítek Sad
Sztem erre gondol. Az alairasaban levo galeriabol kattintottam at a masik galeriajaba.
http://picasaweb.google.com/Szeepe/RedRidingHood#


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37293 Dátum: 2009 Június 10, 14:42:58 »

Hol van a link? Nekem a régin nem jön be, hiába frissítek Sad

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37292 Dátum: 2009 Június 10, 09:37:43 »

Az én autómat is szétszedhetné így valaki.. aztán össze is rakhatná... Segítenék is Smiley

Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked
van az a pénz Wink

Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #37291 Dátum: 2009 Június 10, 09:31:34 »

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 

Az én autómat is szétszedhetné így valaki.. aztán össze is rakhatná... Segítenék is Smiley

Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37290 Dátum: 2009 Június 10, 09:17:45 »

Protheus: Nem ez nem az én autóm az enyém az a neonzöld CLV-776 endszámu bogár amivel tavaly szeptemberben készöltem el és a nickem mellet látod. Ez az autó egy kolégámé akivel voltam a Tököli talin.

.

tati: a fűtéscsatorna is a helyén van már a tűzfallal egyetemben be is van hegesztve és mivel illesztve rakom össze a vasat így a csavarok átmeneti lyukjait már kireszeltem(kifrézereztem) íigy ott nem lesz gond, most jelenleg meg vissza levettem a kasznit, hogy a fűtéscsatorna végét is le tudjam fenekelni, illetve a hátulján van még egy nem kevés munka pl: hátsó rögzítőbakk leszakadva vagyis kilakatolva 3 pontbani hefteléssel illetve bőséges sziloplasztal...stb...


tom@sz: köszönöm!
:deal:pöpec

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37289 Dátum: 2009 Június 10, 01:05:31 »

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 
Ez eszméletlen!!
Apukád vér profi ezermester,és gondolom a gyermekének a tudása mellé még a szívét-lelkét is beleépíti ebbe az autóba!

Ez nagyon ütős egy egy gép lesz!Gratula! Wink Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37288 Dátum: 2009 Június 10, 00:47:25 »

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 
Ez volt az a 150e Ft körüli 63-as,amiről D1987 anno lecsúszott.
Hozzád került?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 10, 00:49:02 írta Narancs »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37287 Dátum: 2009 Június 10, 00:13:24 »

a műszaki megvalósításban biztos nem lesz hiba (azt a fater védjegyezi)...

esetleg ha akad rá érdeklődő, akkor feltöltök egy "kisebb" fotógyűjteményt a műszaki érdeklődésű, hegesztés, csiszolás, felújítást kedvelő elvetemültebb rétegnek.  Evil
Édesapádé minden tiszteletem, egy aranykezű mesterember!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #37286 Dátum: 2009 Június 09, 23:33:22 »

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 
basszus! le a kalappal!  Shocked apukád szépen dolgozik! nagyon szerethet téged, hogy ennyit szopókál ezzel az autóval,  amit mások a roncstelepre toltak volna. azért majd vidd el néhány körre, ha kész lesz!  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37285 Dátum: 2009 Június 09, 22:34:53 »

engem is...néha néztem képtárat hátha változik valami de csak kék bogár és a futómű volt eddig fenn Sad

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37284 Dátum: 2009 Június 09, 21:46:00 »

illetveszeretné ha elindítanék egy válalkozást amiben restaurálással foglalkoznék mert "rengeteg fantáziát lát bennem" csak kérdés többekközött az is, hogy mennyire lenne igény a munkámra...

te fasz, hány éve mondom ezt neked?
4? 5?

:-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37283 Dátum: 2009 Június 09, 21:43:53 »

a műszaki megvalósításban biztos nem lesz hiba (azt a fater védjegyezi)...  Wink a dizájn pedig, nekem mindenféleképpen tetszeni fog, a többiek meg fikázhatják ami nem jön be, és dicsérhetik ami megtetszik...  Grin

Eddig nem úgy ismertelek meg mint akit lehet befolyásolni.
Engem is érdekel a többiek véleménye, de úgyis a saját fejem (és a pénztárcám((ami nincs))) után megyek.
Ezt már a családom is tudja.

Ja és a kivitelezés az tuti nálatok, mint az több kép is bizonyította már.

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37282 Dátum: 2009 Június 09, 20:22:44 »

???

szerintem ne vedd le! maximum ha szükséges akkor ügyesen hajlítsd fel (vágóval egyenletesen kis lépésekben szépen fel lehet hajlítani, majd szépen vissza lehet kalapálni csak ne egyszerre akarj sokat emelni rajta.) és tisztísd, antioxidáld(pl: evipassal) alapozd és fesd le kedvedre.
egyébként a szőnyeget vagy be tudod fordítani alá vagy szépen illesztve a széléig kiengedve rá tudod ragasztani pl TESA 2 oldalas kárpitragasztó szallaggal.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37281 Dátum: 2009 Június 09, 20:19:35 »

Protheus: Nem ez nem az én autóm az enyém az a neonzöld CLV-776 endszámu bogár amivel tavaly szeptemberben készöltem el és a nickem mellet látod. Ez az autó egy kolégámé akivel voltam a Tököli talin.

ESZ: Az egy dolog baszod, hoyg alvázvédő meg, hogy ennyi.. hanem se letakarítva alatta se rendesen beégetve a hegesztések se semmi, volt olyan volt ami úgy esett le, hogy ledrotkorongoztam az alvázvédőt és egyszercsak leeset... 1 ponthegesztés be nem égve+sziloplaszt....

tati: a fűtéscsatorna is a helyén van már a tűzfallal egyetemben be is van hegesztve és mivel illesztve rakom össze a vasat így a csavarok átmeneti lyukjait már kireszeltem(kifrézereztem) íigy ott nem lesz gond, most jelenleg meg vissza levettem a kasznit, hogy a fűtéscsatorna végét is le tudjam fenekelni, illetve a hátulján van még egy nem kevés munka pl: hátsó rögzítőbakk leszakadva vagyis kilakatolva 3 pontbani hefteléssel illetve bőséges sziloplasztal...stb...

kdf001: Nem Protheus hanem ez az én kezem munkája és igen nem lehet megfizetni a tulaj már gondban is van, hoyg nem gondolta volna, hoyg ez egy ilyen folyamat és valószinüleg részletben fogja tudni kifizetni  illetveszeretné ha elindítanék egy válalkozást amiben restaurálással foglalkoznék mert "rengeteg fantáziát lát bennem" csak kérdés többekközött az is, hogy mennyire lenne igény a munkámra...

tom@sz: köszönöm!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37280 Dátum: 2009 Június 09, 20:14:35 »

Nem is értem miért akarod levenni, mégha nem is gyári a szőnyeg, de gondolom gyári volt a szabásminta, de ha azsem akkor sem értem
Élvédő funkciója az van, nem lesz "szamárfüles" legalább
Viszont alárohad mert alatta nem lehet rendesen korrózióvédelmet méghezvinni. Ez az autó télen-nyáron, latyakban, jégverésben, a világ végén kettővel jár, reggeltől esitg stbstb... (és úghy is néz ki ugye...) Szóval most és mindig a korrózió kikerülése a lényeg nem a kárpit...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 09, 20:21:32 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #37279 Dátum: 2009 Június 09, 20:10:28 »

???

Nem is értem miért akarod levenni, mégha nem is gyári a szőnyeg, de gondolom gyári volt a szabásminta, de ha azsem akkor sem értem
Élvédő funkciója az van, nem lesz "szamárfüles" legalább

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Oldalak: 1 ... 1078 1079 1080 1081 1082 [1083] 1084 1085 1086 1087 1088 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.